9.5

Zoku Amsterdam

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Het Zoku hotel in hartje Amsterdam biedt u de luxe en service van een hotel en de vrijheid van een modern vormgegeven appartement. Dit is ideaal als (tijdelijke) thuisbasis voor een zakenreisje, maar ook als u de stad als toerist bezoekt. In uw ruime loft van 30m2 heeft u onder meer de beschikking over een keuken met onder meer een vaatwasser, koelkast, 2-pits kookstel, Nespresso koffiezetapparaat en een magnetron. Daarnaast zijn er een studeerhoek, zitbank, king-size bed en een flatscreen televisie. Bovendien is er gratis snel draadloos internet beschikbaar. Om uw verblijf in het centrum van Amsterdam zo comfortabel mogelijk te maken is het hotel voorzien van een dakterras, muziekhoek, publieke woonkamer, gaming room en een fitnessruimte. In de gemeenschappelijke werkruimte of een van de vergaderruimtes kunnen zaken gedaan worden.

In de publieke ruimten van Zoku vindt u een gezellige bar en een openbare woonkeuken. De keuken in de appartementen biedt alle faciliteiten om zelf een lekkere maaltijd te bereiden. Mocht u liever uit eten gaan: rondom het hotel bevinden zich aan de grachten veel cafés en restaurantjes, ideaal voor een borrel, lunch of diner.​

Het Zoku hotel in hartje Amsterdam is slechts 3 wandelminuten verwijderd van metrostation Waterlooplein. Vanaf dit punt is het twee haltes naar Centraal Station Amsterdam, waardoor attracties als het Rijksmuseum, Van Gogh Museum en het Paleis op de Dam goed bereikbaar zijn. Voor zakenreizigers is het goed te weten dat ook de RAI en de Zuidas binnen handbereik zijn.



Faciliteiten in Zoku Amsterdam

Eten en drinken
  • Bar
  • Magnetron (openbaar)
  • Ontbijt
  • Restaurant
Service
  • Bagage-opslag
  • Stomerij
Badkamer
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Eethoek
  • Eigen badkamer
  • Extra groot bed
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Koelkast
  • Laptop kluis
  • Magnetron
  • Satelliet televisie
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Keuken
  • Koffiezetapparaat
  • Strijkijzer
  • Vaatwasser
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Business center
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Kleedkamers
  • Massagekamer
Fietsen
  • Fietsverhuur
Activiteiten
  • Tafeltennis
Algemeen
  • Lift
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
Gehandicapen toegang
  • Rolstoeltoegankelijke kamers
Roken
  • Rokersruimte
Buiten
  • Terras
  • Tuin

In de omgeving

Parkeergarage
  • Muziektheater (Opera house) 419m
  • Waterlooplein 532m
  • The Bank 556m
  • Q-Park Centrum Oost 680m
  • Ooster-parking 934m
  • Gouden bocht 1.2 km
  • Heinekenplein 1.2 km
  • Q-Park Bijenkorf Amsterdam 1.3 km
Restaurant
  • Zoku 68m
  • Ponte Magro 217m
  • Neva 236m
  • Aguada 295m
  • Oleg Pelmeni Bar 295m
  • STAN&CO 299m
  • Eetkunst Asmara 305m
  • Bistro De Carrékelder 320m
Museum
  • Amsterdam Museum 291m
  • Hermitage 314m
  • Hollandsche Schouwburg 387m
  • Collectie Six 395m
  • National Holocaust Museum 408m
  • Het Groote Museum 491m
  • Micropia 496m
  • Our House 501m
Toeristische attractie
  • Pride 273m
  • Waterloopleinmarkt 580m
  • Gassan Diamonds 586m
  • Zuiderkerkstoren 791m
  • Kraan Entrepotdok 799m
  • Glow Golf 818m
  • Rondvaart Canal 822m
  • Oost-Indisch Huis 921m
Treinstation
  • Nieuwmarkt 847m
  • Vijzelgracht 1.1 km
  • Wibautstraat 1.2 km
  • Centraal Station 1.5 km
  • De Pijp 1.6 km
  • Amsterdam Centraal 1.7 km
  • Centraal Station 1.7 km
  • Amsterdam Muiderpoort 1.7 km

9.5

Beoordeeld door: 2492 gasten.

10

Robbe

Jong stel
18 augustus 2025

“Zoku”
  • Het feit dat het een hotel is maar aanvoelt als een thuis, zo schoon en met zeer vriendelijk personeel, dichtbij openbaar vervoer en het centrum, ik zal zeker terugkomen voor een veel langer verblijf.
  • Er is letterlijk niets dat me zelfs maar een beetje heeft geërgerd, het is hier een droom.

7

Firas

Zakenreiziger
18 augustus 2025

“Uitstekende plek om te verblijven, maar wel hebzuchtig.”
  • Het ontwerp en de netheid
  • Erg hebzuchtig met zelfs maar één uur late checkout (je moet om 11.00 uur uitchecken, als je om 12.00 uur uitcheckt, moet je betalen, kun je je dat voorstellen?!), ondanks dat er al een zeer hoge dagelijkse prijs voor de kamer is betaald. Bovendien heeft degene die de kamer schoonmaakte, een kussen uit de kamer meegenomen en heb ik drie dagen geprobeerd het terug te krijgen zonder succes!

9

Farrel

Jong stel
15 augustus 2025

“We hebben genoten van ons verblijf in het hotel en zullen zeker terugkomen.”
  • Het personeel is geweldig. De lounge en werkruimte op de 6e verdieping zijn fantastisch. De locatie is perfect.

10

Alessandra

Zakenreiziger
13 augustus 2025

“Prachtige, comfortabele plek!”
  • Schoon, uitstekende locatie en uiterst vriendelijk personeel! Geweldige plek als u op zoek bent naar een verblijfsplaats, maar ook wat werk wilt doen!
  • ontbijt heeft beperkte opties

7

Bar

Jong stel
10 augustus 2025

“Goed”
  • Locatie en faciliteiten, een grote kamer met veel apparatuur.
  • Het beddengoed en de lakens vallen altijd af. Je kunt mensen horen lopen en bewegen in de kamer boven, moeilijk om te slapen. Lage waterdruk in de douche.

7

Robbo58

Jong stel
10 augustus 2025

“Zoku Amsterdam, een geweldige plek op een uitstekende locatie voor de meeste zaken in Amsterdam, maar het heeft zijn problemen.”
  • Zoku Amsterdam is een geweldige plek, modern en luchtig, gelegen op een uitstekende locatie voor de meeste activiteiten in Amsterdam (we arriveerden per fiets vanuit Zwitserland en hebben naar de meeste plekken gelopen). Het is zeker een verblijf waard... MAAR. Ik heb punten afgetrokken omdat het management de "hulpkrachten" moet ondersteunen bij het uitvoeren van hun taken. Zie hieronder. Het hotel is "verloederd" en heeft veel meer zorg nodig. Dit was ons tweede verblijf, dus we merken een verschil/afname in de standaarden.
  • Al deze punten zijn doorgegeven aan een medewerker bij onze uitcheck. We verbleven in een XL loft - 518 gedurende 6 dagen. 1. Op de eerste dag na inchecken meldden we dat de televisie niet werkte. Zes dagen later was deze nog steeds defect. 2. Beide stoelen in de kamer met textielbekleding waren zeer vuil (zie foto's)!! 3. In de doucheruimte was er aanzienlijke schimmel rond de deur, bij de kranen en de douchegels (zie foto's). 4. Er staat vermeld dat "... om het milieu te sparen, de handdoeken op de handdoekenrek te laten hangen, enzovoorts...", dit heeft geen effect, de handdoeken worden toch vervangen. Dit is greenwashing. 5. Veel geluid van de 6e verdieping. De reden is dat kamer 518 direct onder de grote tafel in de lounge ligt, waardoor het schuiven van stoelen in de kamer hoorbaar is. Er is meer geluidsisolatie nodig. 6. Op de 6e verdieping worden vaak tafels niet afgeruimd en blijven ze achter met "glazen / drink" ringen. Ik bestelde enkele drankjes en moest zelf mijn tafel opruimen van chipzakken en vragen om deze schoon te maken. Dit is niet goed genoeg voor deze klasse hotel. Meer medewerkers, betere training. 7. De liften moeten onderhoud krijgen. Er is veel speling in de geleiding, waardoor ze ratelen tijdens het omhoog en omlaag gaan. Ik ben zelfs gaan lopen. 8. We konden onze fietsen parkeren in de fietsenberging onder/achter het hotel. Maar de fietsbandpomp die werd aangeboden was kapot, waardoor we onze banden niet konden oppompen en naar een fietsenwinkel in de buurt moesten gaan. 9. De kraan in onze keuken was verkeerd geïnstalleerd. Rood gaf koud aan en blauw gaf warm aan.

3

S

Zakenreiziger
10 augustus 2025

“Niet aanbevolen voor mensen boven de 60 jaar.”
  • Het idee van een split-level voor het bed is een onmogelijke oplossing, de leuning is wankel en ze konden geen andere kamer voor ons vinden. Dit heeft onze ervaring volledig verpest.
  • Locatie, personeel, dak

7

Remco

Jong stel
10 augustus 2025

“Goed”
  • Gezellige loft, goed uitgerust en veel ruimte. Gemakkelijke check-in en check-out, kluisjes beschikbaar voor opslag vóór de check-in en na de check-out. Mooie dakterras.
  • De netheid had beter gekund. Het stopcontact in de badkamer werkt niet.

10

Kameka

Vriendengroep
10 augustus 2025

“Ik kom terug.”
  • Geweldig. Mooi en ruim.
  • Niet van toepassing.

10

Carl

Jong stel
9 augustus 2025

“Gezellige en comfortabele kamer dicht bij het centrum van Amsterdam, op loopafstand.”
  • Schone en ruime kamer, ik vond de ringen ook leuk. Mooi ontwerp en ruimtebesparende elementen.

9

Nina

Vriendengroep
6 augustus 2025

“Hip hotel met een bijzonder dakterras.”
  • super locatie. geweldige daktuin en zeer stijlvolle en comfortabele studio's!
  • Er had wat meer variatie kunnen zijn voor het ontbijt en voor de prijs van de kamer zou er echte koffie inclusief moeten zijn in plaats van alleen uit de machine. Maar over het algemeen is het ontbijt oké - gemiddeld, met echter enkele geweldige verse sappen!

10

Ronald

Jong stel
1 augustus 2025

“Een veilige en blije plek om naar terug te keren.”
  • Aan Matthijs (MIC), Jane (fm Aruba) en Ozge bij de receptie, onze dank voor uw warme en vriendelijke aanwezigheid en professionaliteit. En aan Asen, Nico en Eva van de schoonmaakdienst, die zich hebben ingespannen om ons verblijf aangenamer te maken.
  • Er is niets misgegaan tijdens ons verblijf. En Ozge heeft zelfs extra moeite gedaan om ons te laten zien hoe we de wasmachine en droger moesten bedienen. Nogmaals bedankt, Ozge.

7

Murat

Zakenreiziger
30 juli 2025

“Niet te slecht.”
  • Het concept is zeer goed doordacht. Het gebied dat op het terras is gecreëerd, is zowel geschikt voor werken als voor ontspannen.
  • Er is geen probleem met het schoonmaakbeleid, dat stelt dat schoonmaak zal plaatsvinden na elke drie nachten verblijf. Echter, er zijn problemen met de uitvoering. Na onze derde nacht moesten we drie keer om schoonmaak vragen. De kamer werd laat schoongemaakt en de schoonmaak was onvoldoende. Alleen de badkamer werd schoonmaakt. De bedlinnen werden niet vervangen, de vloeren werden niet gestofzuigd, en de keukentafel werd niet afgenomen. Ze moeten hun schoonmaakbeleid herzien.

10

Gunnar

Jong stel
22 juli 2025

“Geweldig, uniek appartementhotel.”
  • Alles was goed doordacht en uitgevoerd. De kamer was zeer schoon en het personeel was vriendelijk en zeer attent op al onze behoeften. We hielden van het appartement, maar ook van de lobby/(sky)bar/restaurant met geweldig uitzicht over de stad en een geweldige sfeer. De locatie is zeer centraal en je kunt gemakkelijk door de stad fietsen met huur fietsen van Zoku. Bushaltes en treinstations zijn ook in de buurt, maar het stadscentrum is ook gemakkelijk te voet te bereiken.
  • De prijs was voor onze smaak iets aan de hoge kant (mogelijk ook vanwege de paasvakantie), maar dat was echt het enige nadeel.

9

Yen

Groepsreizigers
22 juli 2025

“Uitstekend”
  • We hebben genoten van de loftappartementen waarin we verbleven. De interieurs waren modern, goed ontworpen voor de kleinere ruimte en zeer comfortabel. De locatie was rustig en centraal, waardoor het gemakkelijk was om je te verplaatsen. We waren dol op de sociale ruimte op het dakterras.

9

Kye

Jong stel
21 juli 2025

“Uitstekend”
  • We zijn erg blij dat er kookfaciliteiten in Zoku zijn! We kunnen onze eigen maaltijden bereiden tijdens ons verblijf hier. Het hotel is ook gunstig gelegen, niet ver van het metrostation en zeer toegankelijk voor de belangrijkste gebieden. De kamer is ruim en echt geschikt voor een langdurig verblijf. Daarnaast zijn er ook welkomstdranken inbegrepen! Geweldig!
  • Bij onze eerste check-in merkten we op dat de doucheschuim bijna op was. We konden het niet vinden in de pantry, zoals aangegeven door de receptie. Ik ben teruggegaan om de receptie te informeren en kreeg te horen dat zij het schoonmaakteam tegen zou gaan. Echter, het was niet bijgevuld toen we terugkwamen. We zijn hier een beetje teleurgesteld over. We moeten de zeep uit de keuken in en uit het toilet meenemen. Anders zou ons verblijf hier geweldig zijn.

9

Taylor

Alleenreiziger
19 juli 2025

“Vriendelijk personeel en geweldige faciliteiten.”
  • Het dakterras en de welkomstdrankje waren geweldig, net als het ontbijt (waarvoor ik betaald heb). Het personeel was zeer vriendelijk en ik vond het prettig dat er fietsen te huur waren op de locatie.
  • Mijn kamer was niet schoongemaakt toen ik incheckte, maar het personeel heeft de situatie snel rechtgezet door mij een nieuwe vergelijkbare kamer aan te bieden.

10

Mariam

Groepsreizigers
18 juli 2025

“PERFECT PERFECT”
  • ALLES, het ontwerp van de kamer, het personeel, het terras, het is letterlijk het perfecte hotel. Het beste van alle hotels waar ik ben geweest.
  • Niets, alleen dat er geen slippers voor de kamer waren.

10

Samantha

Jong stel
17 juli 2025

“Zeker weten, ik zal zeker weer verblijven.”
  • De locatie was ideaal, aangezien het niet ver lopen was naar lokale attracties, maar ook weg van de drukte van de Dam. De kunstwerken die u kunt verwisselen voor uw kamer en de kleedkamer. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.
  • De receptiebalie zou een eigen eiland moeten hebben, weg van de ontbijtproducten enzovoort.

8

Yuval

Jong stel
16 juli 2025

“Zeer goed”
  • Over het algemeen was Zoku geweldig, we hebben genoten van de kamer - deze was klein, maar minimalistisch en perfect - er is niets meer nodig. De voorzieningen en het personeel zijn uitstekend - er waren meer benodigdheden beschikbaar zonder problemen.
  • De locatie was ver van het centrum van Amsterdam. De elektriciteit was vreemd, zowel in de kamer als boven; opladen ging traag en elektriciteit was schaars.

7

Rao

Zakenreiziger
13 juli 2025

“Goed”
  • Schone en gezellige kamers. Vond het loftbed geweldig. Uitstekende locatie.
  • Zeer koud, bijna alsof de verwarming niet werkte. Bij het melden hiervan ontving ik geen hulp van het personeel.

7

David

Alleenreiziger
10 juli 2025

“Goed”
  • Het personeel wist niet dat ik van tevoren had betaald, ook al heb ik een ontvangstbewijs getoond. Ik voelde dat ik uitzonderlijk beleefd was, maar een van de medewerkers was behoorlijk onbeschoft tegen mij, ervan uitgaande dat ik in de fout was.

8

Sofiane

Vriendengroep
8 juli 2025

“Geweldige locatie!!”
  • Locatie!!
  • Geen gepersonaliseerde service

7

Wenfeng

Alleenreiziger
6 juli 2025

“Goede verblijf, maar niet de moeite waard.”
  • zeer geweldige locatie en schoon
  • Eigenlijk is de grootte van de loft niet zo groot, u kunt voor deze prijs een betere plek vinden.

8

Dean

Jong stel
3 juli 2025

“Zeer goed”
  • Sfeer, ontspannen gevoel
  • Toegang tot bedden, vanwege het ontwerp.

10

Monika

Jong stel
2 juli 2025

“Uitzonderlijk”
  • Zeer goede communicatie, prachtige kamer. Vriendelijk personeel.
  • Geen gratis parkeren, maar we hebben er toch een gekregen omdat het personeel zo vriendelijk was.

8

David

Zakenreiziger
30 juni 2025

“Zeer goed”
  • Verblijf bij Zoku is altijd een prettige ervaring. De locatie is uitstekend, het personeel is vriendelijk en behulpzaam en ik waardeer de indeling van de kamers.
  • Ik was in een kamer aan het einde van de gang op de vijfde verdieping. Als ik het goed heb, bevindt deze zich onder de keuken op de zesde verdieping, wat enige geluidsoverlast in de vroege ochtend met zich meebrengt terwijl ze het ontbijt voorbereiden.

8

Mohammadi

Jong stel
28 juni 2025

“Zeer goed”
  • Het kamerontwerp

8

George

Jong stel
27 juni 2025

“Zeer goed”
  • Vriendelijk en behulpzaam personeel. Keukenfaciliteiten.
  • XL kamers zijn vrij krap. Bed op een verdieping met beperkte hoofdruimte. Niet enthousiast over het gebruik van alledaagse tech-bro slogans als kunst.

9

Julia

Alleenreiziger
25 juni 2025

“Uitstekende plek om te verblijven - ik kom terug.”
  • Mooi ontworpen kamers en de snelheid van het wifi was uitstekend. Ik vond de receptie erg mooi. Zeer goed ontbijt met vers fruit en heerlijk brood en croissants.
  • Geen USB-aansluitingen. Het barvoedsel was niet geweldig.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Zoku Amsterdam zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Zoku Amsterdam via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Zoku Amsterdam. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Zoku Amsterdam.
Bij Hotels.nl kun je Zoku Amsterdam reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Zoku Amsterdam, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Zoku Amsterdam ligt 1,4 km van het centrum van Amsterdam.

Zoku Amsterdam heeft WIFI beschikbaar in het hele hotel.

Zoku Amsterdam heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Zoku Amsterdam heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Zoku Amsterdam heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability