Maison Messmer - ein Mitglied der Hommage Luxury Hotels Collection - Baden-Baden
Maison Messmer - ein Mitglied der Hommage Luxury Hotels Collection
Maison Messmer - ein Mitglied der Hommage Luxury Hotels Collection
Maison Messmer - ein Mitglied der Hommage Luxury Hotels Collection
Maison Messmer - ein Mitglied der Hommage Luxury Hotels Collection
Alle foto's
8.7
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Maison Messmer - ein Mitglied der Hommage Luxury Hotels Collection

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Maison Messmer is een luxe hotel met vijf sterren, gelegen in het centrum van Baden-Baden. Deze elegante accommodatie maakt deel uit van de Hommage Luxury Hotels Collection en bevindt zich op loopafstand van het beroemde Kurhaus, het Casino Baden-Baden en de prachtige Lichtentaler Allee. Dankzij de centrale ligging zijn bezienswaardigheden als het Museum Frieder Burda en de Caracalla Therme eenvoudig te bereiken. Baden-Baden ligt aan de rand van het Zwarte Woud en is goed bereikbaar per trein en auto; het centraal station ligt op korte afstand, en de snelweg verbindt de stad met Karlsruhe en Straatsburg. Maison Messmer ademt een klassieke en verfijnde sfeer uit, met een ambiance die zowel romantisch als statig aandoet, passend bij de rijke historie van deze kuurstad.

De kamers van Maison Messmer zijn comfortabel ingericht en variëren van stijlvolle tweepersoonskamers tot ruime suites met uitzicht op de stad of het omliggende park. Elke kamer beschikt over moderne voorzieningen zoals gratis wifi, airconditioning en een luxe badkamer met hoogwaardige verzorgingsproducten. Het hotel biedt diverse faciliteiten, waaronder een wellnesscentrum met zwembad, sauna en fitnessruimte. Voor zakelijke gasten zijn er vergaderruimtes beschikbaar, terwijl gezinnen kunnen profiteren van kinderopvang en familiekamers. De rustige inrichting en het gebruik van warme kleuren zorgen voor een ontspannen sfeer, waarin gasten zich snel thuis voelen.

Maison Messmer staat bekend om zijn gastvrije service, met een 24-uurs receptie en behulpzaam personeel dat graag advies geeft over de omgeving. Het uitgebreide ontbijtbuffet biedt een mix van internationale en regionale specialiteiten, en in het restaurant worden gerechten uit de internationale keuken geserveerd in een stijlvolle setting. Voor een drankje of lichte maaltijd kunnen gasten terecht in de gezellige bar. In de directe omgeving van het hotel bevinden zich diverse eetgelegenheden, waaronder het restaurant Le Jardin de France en het traditionele Café König. Het hotel is gevestigd in een historisch gebouw en trekt zowel romantische stellen als gezinnen en zakenreizigers aan, mede door de combinatie van luxe, comfort en centrale ligging.



Faciliteiten in Maison Messmer - ein Mitglied der Hommage Luxury Hotels Collection

Eten en drinken
  • Bar
  • Dieetwensen op aanvraag
  • Lunchpakket
  • Restaurant
Service
  • Autoverhuur
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Badslippers
  • Bidet
  • Douche
  • Haardroger
  • Ligbad
  • Make-up spiegel
  • Sauna
  • Toiletartikelen
  • Toiletbeugel
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Balkon of Terras
  • Bureau
  • Dvd-speler
  • Flatscreen televisie
  • Kitchenette
  • Kluis
  • Koelkast
  • Koffie- en theefaciliteiten
  • Magnetron
  • Minibar (exclusief)
  • Radio
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Senseo Koffiezetapparaat
  • Telefoon
  • Terras
  • TV
  • Wasmachine
Woon gedeelte
  • Eethoek
  • Kabeltelevisie
  • Keuken
  • Oven
  • Vaatwasser
  • Verwarming
  • Waterkoker
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Parkeerplaats
  • Valet parkeren
Diensten receptie
  • Express check-in/check-out
Entertainment
  • Casino
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Binnenzwembad
  • Fitnessruimte
  • Kapper/schoonheidssalon
  • Massage
  • Sauna
  • Wellness centrum
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Activiteiten
  • Golfbaan
Algemeen
  • Lift
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
Gehandicapen toegang
  • Mindervaliden kamers
Roken
  • Rokersruimte
Buiten
  • Terras
Diensten algemeen
  • Luchthaven shuttle

In de omgeving

8.7

Beoordeeld door: 2518 gasten.

8

Sami

Gezin met kinderen
24 oktober 2025

“Het personeel moet zich concentreren en focussen!”
  • Locatie, interieur, uitzicht
  • Roomservice (koude koffie, ontbrekende items, insect in de salade), het ontbijtbuffet was zeer pover en de service in het restaurant ook. Het personeel van de receptie heeft een taxi voor mij besteld om mij en mijn gezin naar Frankfurt te brengen, nadat ze het adres van mij hadden genoteerd; maar ik was geschokt dat de chauffeur me op een andere locatie (een ander hotel onder dezelfde keten) heeft afgezet. Dit realiseerde ik me toen ik bij de hotelreceptie probeerde in te checken en de chauffeur al was vertrokken!

10

Veronika

Jong stel
21 oktober 2025

“We zullen zeker terugkomen naar dit hotel!”
  • Het verblijf in Maison Messmer was een aangename verrassing. Ik had niets bijzonders verwacht, maar het hotel was inderdaad prachtig. Ik had een zeer mooie kamer met uitzicht op de tuin, deze was erg privé en ruim. We hadden een ongelooflijk bed, het was een waar genoegen om erop te slapen. Ook de locatie van het pand was zeer handig. Het ontbijt was goed en de service tijdens het ontbijt was uitzonderlijk. Linda en Gabriele waren zeer vriendelijk en beleefd tijdens het ontbijt. We hebben enorm genoten van ons verblijf!
  • Alles was opmerkelijk en we waren zeer tevreden met onze keuze.

7

Vartika

Jong stel
21 oktober 2025

“Goed gelegen hotel met behoorlijke voorzieningen.”
  • De spa De locatie en de nabijheid van de stad Het betaalde ontbijt
  • Geen waar voor je geld als een 5-sterrenhotel. Aangezien ik in 5-sterrenhotels heb verbleven, zou ik dit hotel niet in de 5-sterrencategorie plaatsen.

8

Nicola

Gezin met kinderen
13 oktober 2025

“Zeer goed”
  • De locatie was geweldig! De suite was prachtig en zeer schoon. Geweldig spa en voorzieningen. Vriendelijk personeel. Zeer respectvol, vriendelijk en ongelooflijk hardwerkend. We hadden tijdens ons verblijf verschillende problemen met de kamer, maar het hotelpersoneel deed er alles aan om ons te ondersteunen en te compenseren voor de overlast en om ons verblijf zo comfortabel mogelijk te maken.
  • Het verkeer tijdens het kerstseizoen is verschrikkelijk en het hotel bevindt zich aan een smalle tweerichtingsstraat met slechts één in- en uitgang. We stonden 40 minuten vast in het verkeer, slechts ongeveer 6 meter van de ingang van het hotel. We hebben uiteindelijk aan hun rijbaan naast de stoep geparkeerd en onze eigen bagage uitgeladen. De conciërge gaf aan dat dit elk jaar voorkomt. We hadden bij het boeken geïnformeerd moeten worden dat dit een terugkerend probleem is, zodat we hierop voorbereid konden zijn en hoe zij ons in deze omstandigheden zouden kunnen helpen. De jets in ons bad waren defect en de verwarming in onze kamer kon niet worden geregeld. We hebben twee dagen gezweet en konden door de warmte slecht slapen. Er waren verschillende zeer behulpzame medewerkers in en uit onze kamer, evenals een technicus, maar zij konden het probleem niet verhelpen, waardoor ons verblijf een beetje druk en tijdelijk aanvoelde. De spa was behoorlijk overvol met boekingen en kon helaas een van mijn massageafspraken niet inplannen, wat ik pas ontdekte toen ik arriveerde. De roomservice was geweldig, maar het personeel werd zo overspoeld met bestellingen dat we meestal ongeveer een uur moesten wachten voordat het eten arriveerde. We hadden voedsel dat een nacht in onze kamer stond en dat opgehaald kon worden, en vaak als we de roomservice of de receptie belden, bleef de telefoon maar overgaan zonder antwoord. De medewerkers van dit hotel zijn uitzonderlijk, zeer beleefd en respectvol; ze deden absoluut hun best, van het personeel in de spa tot de roomservice, de schoonmaak en de receptie. Ik denk dat ze veel overboekt en onderbezet waren, en ik hoop dat het hotel een manier kan vinden om het feestseizoen door te komen zonder dat zij zo'n vermoeiende ervaring hoeven te hebben.

10

Elizabeth

Gezin met kinderen
13 oktober 2025

“Uitzonderlijk”
  • De kamers waren geweldig, met een fantastisch uitzicht en zeer schoon.
  • We hebben geprobeerd een drankje te bestellen aan de bar op een donderdag, wanneer de bar open zou moeten zijn. Echter, er was niemand aanwezig, ondanks dat er verschillende tafels op bediening wachtten. We zijn naar het restaurant gegaan om te vragen en men vertelde ons dat ze druk bezig waren met het bedienen van de bestellingen in het restaurant. We hebben de bar verlaten.

9

Pascale

Gezin met kinderen
10 oktober 2025

“Geweldig”
  • Zeer goed hotel, vriendelijk personeel, geweldige locatie, uitstekende wellness- en fitnessruimte.
  • Niets

10

Jan

Gezin met kinderen
9 oktober 2025

“Perfecte locatie, perfect ontbijt, geweldig personeel.”
  • Geweldig personeel dat zelden ergens anders is te ervaren (speciale lof voor het ontbijtteam en hun zeer attente teamleider)! De netheid van de kamers en de spa is beter dan perfect. Dit hotel verdient 5 sterren om alle goede redenen. Het ontbijt is ook perfect. Oh, en heb ik de comfortabele bedden al genoemd? Interessant aan de kamers: het toilet en de douche hebben een eigen deur in de badkamer, waardoor onze kamer goed functioneerde voor een gezin van vier.

9

Joel

Gezin met kinderen
9 oktober 2025

“Bijzonder ontspannend en comfortabel hotel waar u echt kunt ontspannen en gewoon kunt zijn.”
  • Geweldig spa, locatie en kamers.

9

Moteb

Jong stel
9 oktober 2025

“Uitstekend”
  • perfecte locatie, comfortabel, het personeel is zeer responsief en behulpzaam,
  • De koffiezetter was niet schoon en de theezak was open gelaten in de koffiedoos; bovendien had een van de handdoeken een grote make-upvlek.

10

Mohammed

Jong stel
7 oktober 2025

“Geweldig”
  • Alles

10

Khalid

Gezin met kinderen
4 oktober 2025

“Uitstekend”
  • Ontbijt, locatie, sfeer, personeel.
  • bijna niets

10

Richard

Jong stel
28 september 2025

“Uitstekend”
  • alles
  • niets

7

Khalid

Groepsreizigers
28 september 2025

“Ik zou het in de zomer niet opnieuw doen.”
  • de locatie en het type kamers
  • Het airconditioningsysteem was zeer slecht.

7

Peter

Jong stel
28 september 2025

“Over het algemeen hebben we een aangenaam verblijf gehad, het restaurantteam was zeer vriendelijk en serveerde een fantastisch diner. Dank u.”
  • De ventilator in de badkamer werkte niet. Een van uw medewerkers probeerde mij uit te leggen wat het verschil is tussen een koelkast en een minibar. Ze legde uit dat een minibar niet gekoeld hoeft te worden en dat bier warm gedronken moet worden. Mijn minibar koelde niet, maar werd na mijn verzoek gerepareerd. Dank u.

8

Keith

Jong stel
24 september 2025

“Zeer goed”
  • locatie, spa, massage, grote kamer, comfortabel bed.
  • geen balkon

10

Rosie

Jong stel
22 september 2025

“Fantastisch hotel in het hart van een mooie stad.”
  • Een werkelijk prachtig hotel in het centrum van Baden-Baden. Alles is op loopafstand, wat geweldig is. Zeer ruime en comfortabele kamer. Prachtig rustige spa-ruimte. Fantastisch ontbijt en geweldige medewerkers. We kijken ernaar uit om terug te keren.
  • Niets.

9

Rasheed

Zakenreiziger
2 september 2025

“Uitstekend”
  • personeel en locatie

7

Laetitia

Jong stel
28 augustus 2025

“Goed”
  • De kamer en spa
  • Personeel bij de receptie - vrij ondoeltreffend.

10

Eimb

Gezin met kinderen
27 augustus 2025

“Luxe hotel op een perfecte locatie om te genieten van het beste dat Baden-Baden te bieden heeft.”
  • Dit hotel bood uitstekende waar voor je geld als je de kwaliteit van het hotel en de locatie in overweging neemt. De locatie is absoluut perfect, naast het Casino en Kurhaus, op 5 minuten van het stadscentrum. We hadden een fantastische suite die ideaal was voor onze behoeften. We hadden een probleem met de airconditioning en ze hebben ons zeer vriendelijk naar een enorme suite verhuisd die we echt hebben genoten, bedankt! Het eten hier is heerlijk en het personeel is zeer behulpzaam. Een perfecte plek om op te laden en te genieten van Baden-Baden. We zullen graag weer verblijven de volgende keer dat we in Baden-Baden zijn.
  • Het enige dat ik zou willen opmerken, is dat het zwembad veel kleiner is dan het lijkt op de foto. Ik denk dat als je iemand in het zwembad op de foto zou hebben, je een beter perspectief op de grootte zou krijgen. Het water was ook erg koud; het zou minimaal nog eens 4 of 5 graden warmer moeten zijn. Ik zie dat er dagelijks een bedrag in rekening wordt gebracht voor het spa-gebied, wat onnodig lijkt. Voor zover ik weet, doen andere hotels dit niet.

7

Milda

Jong stel
24 augustus 2025

“Goed”
  • Centrale locatie, authentiek en historisch ontbijtbuffet.
  • Kleine spa

8

Aurora

Groepsreizigers
21 augustus 2025

“Aangenaam, het diner was heerlijk!”
  • We hebben zeer goed gegeten en hebben volop genoten van het diner in het restaurant van het hotel. Onze kamer was comfortabel en ruim, een goede grootte voor 2 personen.
  • Het zwembad/spa gebied is in werkelijkheid vrij klein en was daardoor een beetje te druk voor onze smaak. Daarnaast vonden we de kosten voor het ontbijt onterecht hoog (of laten we zeggen, een slechte prijs-kwaliteitverhouding), dus kozen we ervoor om in plaats daarvan ontbijtbaksels/brood van een lokale bakkerij te halen (die op zondag open was, dus dat was voor ons geen probleem).

6

Jade

Jong stel
20 augustus 2025

“Mooi hotel met een goede locatie, de service kan verbeterd worden.”
  • We vonden het geweldig hoe huisdiervriendelijk het hotel is - onze hond kreeg bij aankomst zijn eigen bed en voerkommen. Geweldige locatie in het centrum van de stad. De kamer was prachtig en het was fantastisch om een mooie grote balkon te hebben.
  • De service moet beter zijn - absoluut niet 5 sterren of in overeenstemming met het prijsniveau. Gebroken glas gevonden op de vloer van onze kamer en op het balkon. We hebben het ontbijt verlaten omdat we gefrustreerd raakten van het wachten om bediend te worden - zelfs geen dranken aangeboden na 20 minuten! Er is meer personeel nodig. Hetzelfde verhaal aan de bar - de service was zeer traag.

10

Ed

Jong stel
20 augustus 2025

“Prachtig Historisch Hotel”
  • Het is een prachtige omgeving om te wandelen en te verkennen, maar met de auto naar het hotel gaan kan uitdagend zijn. Het ontbijt was uitstekend, en het hotel zelf is ongelooflijk—vol geschiedenis en perfect gelegen nabij het casino en het hart van de stad. Met fantastische restaurants en attracties op slechts vijf minuten lopen, is het een geweldige plek om te verblijven.
  • Een directere route naar het hotel is nodig, aangezien de huidige wegen lange omwegen vereisen of door woonwijken gaan. Bovendien ontbreekt het de parkeerplaats aan duidelijke bewegwijzering voor de hotelingang, terwijl het casino goed gemarkeerd is. Hoewel er aangewezen parkeerplaatsen voor mindervaliden zijn, is er geen gemakkelijke toegang tot het hotel, wat een lange route door de hoofdtoegang voor voertuigen vereist. Verbeterde bewegwijzering zou de navigatie een stuk gemakkelijker maken. Daarnaast zou het nachtmenu kunnen profiteren van een paar eenvoudige opties, zoals een lichte soep of een sandwich, voor gasten die zich misschien niet goed voelen. Een club sandwich of kippensoep zou een geweldige aanvulling zijn, vooral omdat het rijke eten in Baden-Baden soms kan leiden tot een onwel gevoel.

9

Arsalaan

Gezin met kinderen
12 augustus 2025

“Zeer comfortabel en uitstekend gelegen. Geweldig voor een kort verblijf.”
  • Het is uitstekend gelegen. Het ontbijt was zeer goed. Het restaurant personeel was zeer attent, sommigen leken echter nog iets onervaren. De kwaliteit van de roomservice is uitstekend. De spa-zwembad was erg mooi.
  • Er is niets wat ik hier echt aan toe kan voegen.

8

Cicullus

Jong stel
7 augustus 2025

“Zeer goed”
  • Personeel bij de receptie
  • De kamer was niet grondig schoongemaakt, er ontbraken handdoeken in de spa, de ontbijtbestelling was vergeten en het duurde 40 minuten voor een omelet.

9

Pranav

Groepsreizigers
4 augustus 2025

“Uitstekend”
  • Mooi hotel. Geweldige locatie.

10

Adam

Alleenreiziger
3 augustus 2025

“De 'luxe' in de naam is meer dan terecht.”
  • De spa en het zwembad zijn geweldig. Het inbegrepen ontbijt was ook uitstekend en het personeel is meer dan uitzonderlijk! Een klein detail, maar de tablet voor het contacteren van de receptie / spa / roomservice was een zeer prettige en verfrissende manier om op mijn eigen gemak te verzoeken wat ik nodig had of wilde. De locatie is uitstekend als je in het stadscentrum wilt verblijven en overal wilt kunnen wandelen.
  • Het enige kleine minpuntje is dat ik geen fan ben van de kussens die ze hadden - ik voel me comfortabeler met 'veerkrachtigere' kussens.

6

Joeytw

Jong stel
1 augustus 2025

“De ervaring is de prijs niet waard.”
  • Het bed is comfortabel. De locatie is goed. De sauna op de locatie is heet en aangenaam. Het ontbijt is niet super uitgebreid, maar goed genoeg. Over het algemeen is alles schoon in het hotel.
  • Parkeren is niet inbegrepen in de prijs en het is belachelijk hoog - 30 euro per dag!!! Dit was niet verwacht voor een hotel met een kamerprijs van 300 euro per nacht en de receptie heeft dit totaal niet vermeld bij onze incheck. Er zijn slechts drie soorten jacuzzi-faciliteiten in het koninklijke spabad en 2 van de 5 knoppen zijn defect. We hebben dit aan de receptie gemeld en een medewerker zei alleen "bedankt voor het laten weten". Blijkbaar heeft hij niet beloofd het probleem op te lossen. Later hebben we online reviews gecontroleerd en ontdekt dat het spagedeelte al 2 jaar geleden kapot was. Misschien worden de faciliteiten voortdurend gerepareerd en zijn ze ook regelmatig defect, maar dit betekent dat je de kans hebt om een defecte ervaring te hebben, terwijl je uiteraard dezelfde prijs betaalt.

9

Heiko

Gezin met kinderen
30 juli 2025

“Geweldig hotel op een uitstekende locatie voor een ontspannen verblijf in Baden-Baden.”
  • Het hotel is zeer mooi en gelegen op een uitstekende locatie. Het is dicht bij het Kurhaus en het Casino en op enkele minuten loopafstand van het centrum en de belangrijkste parken. Dit alles terwijl het erg rustig is. Het zwembad is mooi, hoewel niet groot genoeg om echt baantjes te trekken. Het saunagebied is zeer aangenaam en de wellnessdiensten zijn geweldig - en redelijk geprijsd. Het ontbijt is over het algemeen uitstekend. Goede selectie en grotendeels attent service. Het totale gebouw is vrij elegant. De kamers zijn mooi en de meeste zaken zijn in topconditie. De echte hoogtepunten zijn de medewerkers. Ze waren ontzettend vriendelijk. We kwamen laat aan en wilden buiten de gebruikelijke tijden lunchen. Het personeel deed er alles aan om ons te helpen. Al met al is het geen slechte prijs-kwaliteitverhouding.
  • Dit zijn slechts kleine punten en meer aandachtspunten voor het management: - Er lijkt een tekort aan personeel te zijn voor een hotel van deze categorie. De bellboy fungeert ook als valet (maak gebruik van de valet, de garage is slecht te doen voor een grote auto). Toen we een technisch probleem hadden, kwam de housekeeping, maar zij waren niet echt in staat om het op te lossen. Iedereen is echter zeer vriendelijk en bereid om te helpen. Het team in het weekend was fantastisch. Tijdens de week hadden we het gevoel dat het meer een kort - of B - team was. Iedereen was vriendelijk, maar niet helemaal zo ervaren. - Er zou iets meer geïnvesteerd kunnen worden. Geen USB-oplaadpunten in de kamers, een badkuip in plaats van een inloopdouche. De stoelen in de eetzaal zouden wat opknapwerk kunnen gebruiken. Kleine dingen, maar we hebben het over een hotel van topkwaliteit.

10

Sharon

Jong stel
29 juli 2025

“geweldig weekendverblijf. zal zeker terugkomen”
  • geweldige locatie. geweldig personeel

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Maison Messmer - ein Mitglied der Hommage Luxury Hotels Collection zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Maison Messmer - ein Mitglied der Hommage Luxury Hotels Collection via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Maison Messmer - ein Mitglied der Hommage Luxury Hotels Collection. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Maison Messmer - ein Mitglied der Hommage Luxury Hotels Collection.
Bij Hotels.nl kun je Maison Messmer - ein Mitglied der Hommage Luxury Hotels Collection reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Maison Messmer - ein Mitglied der Hommage Luxury Hotels Collection, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Maison Messmer - ein Mitglied der Hommage Luxury Hotels Collection ligt 280 meter van het centrum van Baden-Baden.

Maison Messmer - ein Mitglied der Hommage Luxury Hotels Collection beschikt over een luchthaven shuttle. Neem contact op met het hotel voor verdere informatie.

Maison Messmer - ein Mitglied der Hommage Luxury Hotels Collection heeft WIFI beschikbaar in het hele hotel.

Maison Messmer - ein Mitglied der Hommage Luxury Hotels Collection heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Maison Messmer - ein Mitglied der Hommage Luxury Hotels Collection Heeft een eigen fitness ruimte.

Maison Messmer - ein Mitglied der Hommage Luxury Hotels Collection staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

Maison Messmer - ein Mitglied der Hommage Luxury Hotels Collection heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability