7.7
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Hilton Berlin

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Hilton Berlin is een gerenommeerd hotel, gelegen aan de Mohrenstr. 30 in het hart van de Duitse hoofdstad. Het hotel biedt een scala aan luxe accommodaties, variërend van Standaard Tweepersoonskamers tot Executive kamers met toegang tot een exclusieve lounge. Gasten kunnen zich verheugen op moderne voorzieningen zoals een flatscreen-tv, minibar en koffie- en theefaciliteiten. De rustige binnenhof biedt een serene omgeving, ideaal voor ontspanning na een drukke dag in de stad. De ligging van het hotel is gunstig voor het verkennen van nabijgelegen attracties zoals de Duitse Kathedraal en andere iconische bezienswaardigheden in Berlijn.

Het Hilton Berlin biedt uitgebreide voorzieningen voor zowel ontspanning als recreatie. Het 800 m² grote LivingWell Health Club biedt faciliteiten voor fitness, een sauna en een binnenzwembad, waardoor gasten de mogelijkheid hebben om hun welzijn te bevorderen tijdens hun verblijf. Daarnaast kunnen gasten genieten van dineren in het hotel, met eetgelegenheden die zowel lokale als seizoensgebonden smaken aanbieden. De bezoekers hebben de keuze uit diverse gerechten en dranken in het hotelrestaurant en de gezellige bibliotheekhoek. Voor zakenreizigers biedt het hotel voorzieningen zoals een businesscentrum en meerdere vergaderfaciliteiten.

Het hotel staat bekend om zijn klantvriendelijke beleid, zoals gratis WiFi en huisdiervriendelijke kamers, waarbij mogelijk extra kosten van toepassing zijn. De parkeerfaciliteiten ter plaatse zijn beschikbaar tegen een dagelijkse vergoeding. Voor gezinnen is er een flexibel beleid voor kinderen, waarbij kinderen tot en met 17 jaar gratis verblijven mits gebruikmakend van een bestaand bed of extra bed. Gezien de centrale locatie en de uitgebreide service, is het Hilton Berlin een uitstekende keuze voor zowel zakenreizigers als toeristen die Berlijn willen ontdekken.



Faciliteiten in Hilton Berlin

Eten en drinken
  • Bar
  • Dieetwensen op aanvraag
  • Lunchpakket
  • Restaurant
Service
  • Autoverhuur
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Badslippers
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • Ligbad
  • Make-up spiegel
  • Toiletartikelen
  • Toiletbeugel
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Kitchenette
  • Kluis
  • Koelkast
  • Koffie- en theefaciliteiten
  • Magnetron
  • Minibar (exclusief)
  • Radio
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Senseo Koffiezetapparaat
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • TV
Woon gedeelte
  • Broodrooster
  • Kabeltelevisie
  • Keuken
  • Strijkijzer
  • Verwarming
  • Waterkoker
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • Express check-in/check-out
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Binnenzwembad
  • Fitnessruimte
  • Massage
  • Sauna
  • Wellness centrum
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Fietsen
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Lift
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
Gehandicapen toegang
  • Mindervaliden kamers
Roken
  • Rokersruimte

In de omgeving

7.7

Beoordeeld door: 2715 gasten.

5

Anonymous

Zakenreiziger
3 juni 2025

“Het hotel is over het algemeen prettig, maar de kamers hebben behoefte aan verfrissing en opklaring.”
  • Locatie
  • De kamers zijn verouderd.

8

Marcel

Jong stel
26 mei 2025

“Zeer goed”
  • Het ontbijt was geweldig; uitstekende keuze en vers voedsel dat voortdurend werd aangevuld. De check-in was supersnel en handig. We konden zelfs de sleutels ontvangen, hoewel we 4 uur voor de officiële inchecktijd arriveerden.

7

Joshua

Jong stel
22 mei 2025

“Goede locatie. Een beetje verouderd, maar verder prima.”
  • Goede locatie. De voorzieningen waren uitstekend. Het ontbijt was geweldig, hoewel prijzig. De kamer was vroeg gereed. De fitnessruimte was goed, met vrij veel verschillende apparaten en gewichten voor een hotel!
  • De kamers waren wat verouderd. Het toiletpapier was als karton. De schoonmaakster kwam onze kamer binnen nadat we waren ingecheckt, denkende dat we niet aanwezig waren, maar we betrapten haar toen we terugkwamen. Hierover zijn we zeer ontevreden, het is een schending van onze privacy. 15 euro om de sauna te gebruiken was een volledige afzetterij.

7

Arnor

Gezin met kinderen
22 mei 2025

“Aanbevolen wordt om een nieuw tapijt op de vloer van de kamer te leggen.”
  • Personeel is behulpzaam en spreekt goed Engels, het ontbijt was uitstekend.
  • De bedden zijn hard en daarom van tweede klas. Voor Hilton, dat een goede reputatie wil behouden, zouden de bedden beter moeten zijn.

6

Jessica

Jong stel
10 mei 2025

“Aangenaam”
  • Het hotel zelf was prachtig, de kamers waren zeer ruim en comfortabel.
  • Het personeel gedurende de dag in de bar was zeer negerend en onbeleefd. Het zwembad was ijskoud. De badjassen in de kamer waren sterk versleten en hadden scheuren. De televisie werkte niet.

8

Svetlana

Gezin met kinderen
8 mei 2025

“Zeer goed”
  • Uitstekende locatie en een geweldig ontbijt! Ideaal voor gezinnen, met veel kindvriendelijke ontbijtmogelijkheden. Het hotel zelf is ook zeer kindvriendelijk!

7

Rachael

Gezin met kinderen
6 mei 2025

“De locatie was geweldig, maar het bed en de kussens waren ongemakkelijk, wat de reis uitputtend in plaats van rustgevend maakte.”
  • De locatie is fantastisch! De hotelingang, lobby, pianobar en het restaurant zijn zeer gastvrij en uitnodigend. De lobby heeft een heerlijke geur.
  • Het zwembad was ijskoud. Je moest extra betalen voor de sauna - schokkend, vooral wanneer je meer dan £1500 betaalt voor een verblijf van een paar nachten. De badkamer was verouderd. Betalen voor een extra kingsize suite… Het bed was zo hard en de grote kussens waren zo plat en zeer oncomfortabel - we konden niet wachten om weer thuis in ons eigen bed te zijn, om eerlijk te zijn!

6

Ella

Jong stel
6 mei 2025

“Aangenaam, maar het hotel viel iets tegen.”
  • De verwarming in de kamer werkte niet en de faciliteiten waren niet erg goed - het zwembad was in onderhoud en toen het weer openging, was het koud. De televisie had ook zeer beperkte zenders.

7

Sophie

Gezin met kinderen
1 mei 2025

“Goed”
  • Lage airconditioning in de kamer

9

Марина

Zakenreiziger
27 april 2025

“Mooi en schoon, gezellig. Geweldig uitzicht.”
  • Alles is geweldig.
  • niets

5

Garry

Jong stel
24 april 2025

“De aandacht voor detail in het hotel was slecht, teleurgesteld over het algehele verblijf gezien de prijs/waarde.”
  • De locatie was goed.
  • De deur viel van de badkamer, ik moest om een andere kamer vragen, het personeel was moeilijk met deze aanvraag (vooral het mannelijke personeel), onvriendelijk en slechte klantenservice. De kamer was gewoon in orde, ik heb in betere hotels verbleven, betere kwaliteit voor de prijs. Daarnaast waren er problemen met de lift, ik moest op verschillende momenten de trap nemen. Aandacht voor detail ontbreekt over het algemeen.

10

Paul

Alleenreiziger
22 april 2025

“Ja”
  • Ja
  • Nee

10

Matthew

Gezin met kinderen
21 april 2025

“Geweldig hotel in een fantastische locatie voor het bezoeken van Berlijn.”
  • Het ontbijt was uitstekend, het hield mijn twee kinderen de hele dag bezig!

8

Nisim

Jong stel
8 april 2025

“Zeer goed”
  • Het hotel is groot, goed onderhouden en schoon.
  • Het hotel onderging renovaties en was zeer storend tijdens de middagrust.

5

Thomas

Zakenreiziger
24 maart 2025

“Voldoende”
  • De locatie is het beste aspect van dit hotel.
  • Het is oud en verwaarloosd. Het heeft een ingrijpende renovatie nodig. Het trekt duidelijk conferentiebezoeken aan.

8

Suzanne

Alleenreiziger
9 maart 2025

“Zeer goed”
  • Mooi hotel en vriendelijk, behulpzaam personeel.
  • Geen dekbed en ruw toiletpapier.

9

Sotirios

Gezin met kinderen
8 maart 2025

“Uitstekend”
  • Service en kamergrootte
  • De douchekop in de badkamer heeft onderhoud nodig.

1

Joanne

Zakenreiziger
7 maart 2025

“Bad”
  • Wij arriveerden laat in de avond en vroegen bij de receptie of we nog op tijd waren om te eten. Zij bevestigden dat de laatste bestelling om 23.00 uur was. We gingen snel naar de kamer om roomservice te bellen en het was 22.55 uur. We kregen te horen dat de keuken gesloten was en dat er alleen pizza en pasta verkrijgbaar waren, wat prima was. We bestelden en de pizza was onsmakelijk! Tot overmaat van ramp had een van de kamers, en let op, we zijn een gezin van vier, niet eens warm water. We hebben geklaagd over het voedsel en ook over het warme water. Er werd een fles champagne naar een van de kamers gebracht, maar deze bleef ongeopend, omdat we geen alcohol drinken. De receptie bleef zeggen dat we het water moesten laten lopen en dat het warm zou worden, en dat als het niet werkte, we een andere kamer zouden krijgen. Dus elke nacht keerden we terug naar het hotel en HOPEN we op warm water! Dit is het Hilton, 5 sterren!!! Onacceptable service, aangezien we voor een fractie van de prijs en betere service ook bij Premier Inn hadden kunnen verblijven. We werden zelfs volledig voor het voedsel in rekening gebracht. Nooit meer.

7

Kuan

Groepsreizigers
2 maart 2025

“Onwaarschijnlijk dat ik nog eens terugkom.”
  • Ik ben van mening dat het ontbijt zeer onderbezet is. We zien veel ontevreden gezichten (medewerkers) en een ober vertelde ons dat hij voor meer dan 30 tafels moet zorgen… de conciërge was ongezellig tegen ons “Aziaten”, terwijl hij het eerder prima kon vinden met het Europese stel voor ons. Gelieve niet te verontschuldigen met een standaard kopie en plakreactie. Het is goed, wij begrijpen het.

5

Milda

Gezin met kinderen
2 maart 2025

“Gemiddeld”
  • Locatie.
  • Stof, kleine kamer, te hoge prijs, onvoldoende ontbijt.

6

Julie

Jong stel
24 februari 2025

“Teleurgesteld over het bedrag dat we hebben betaald.”
  • Concierge personeel is deskundig en behulpzaam.
  • Veel gebreken in de kamer waar we over geklaagd hebben. Niet allemaal verholpen. Te dure accommodatie. Oud-fashioned haardroger en een kleine badkamer.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.