5.6
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Hotel Spreewitz am Kurfürstendamm

Beschikbaarheid ophalen...


Informatie over de accommodatie


Hotel Spreewitz am Kurfürstendamm is strategisch gelegen in het hart van Berlijn, op slechts 200 meter van de populaire winkelboulevard Ku'damm en 500 meter van het station Zoologischer Garten. Deze centrale ligging biedt gasten gemakkelijke toegang tot een van de meest iconische winkel- en entertainmentgebieden van de stad. De nabijheid van Wilmersdorfer Straße Metrostation en Charlottenburg S-Bahn-station vergemakkelijkt verdere verkenning van Berlijn en zorgt ervoor dat gasten handig gebruik kunnen maken van het uitgebreide openbaar vervoer netwerk van de stad.

Het hotel beschikt over moderne kamers voorzien van flatscreen-tv’s en gratis WiFi, dat beschikbaar is in het hele pand. Het 24-uurs receptie personeel staat klaar om gasten te helpen en ervoor te zorgen dat hun verblijf comfortabel verloopt. Elke ochtend wordt er een uitgebreid ontbijtbuffet geserveerd, wat een uitstekende start van de dag biedt. Voor gasten die met de auto komen, is er een parkeeroptie beschikbaar tegen betaling, al is reservering vereist om van deze dienst gebruik te maken.

Hotel Spreewitz zet zich ook in voor veiligheid en hygiëne volgens lokale richtlijnen. De kamers variëren van eenpersoonskamers tot deluxe suites met extra voorzieningen zoals een open haard en keukenfaciliteiten. Kinderen van alle leeftijden zijn welkom, en speciale regelingen kunnen getroffen worden voor extra bedden, hoewel deze afspraken vooraf door het management bevestigd moeten worden. Het hotel laat ook huisdieren toe, wat een bijkomende comfort laag biedt aan reizende gezinnen. Deze maatregelen, in combinatie met de uitgebreid beschikbare faciliteiten zoals bagageopslag en dagelijkse schoonmaak, versterken de reputatie van het hotel als een toegankelijke en gastvrije optie voor zowel zakenreizigers als toeristen in Berlijn.



Faciliteiten in Hotel Spreewitz am Kurfürstendamm

Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Douche
  • Haardroger
  • Toiletartikelen
  • WC
Slaapkamer
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Kitchenette
  • Koelkast
  • Magnetron
  • Senseo Koffiezetapparaat
  • TV
Woon gedeelte
  • Broodrooster
  • Eethoek
  • Kabeltelevisie
  • Keuken
  • Oven
  • Vaatwasser
  • Verwarming
  • Waterkoker
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Openbaar Parkeren
  • Parkeerplaats
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers

In de omgeving

5.6

Beoordeeld door: 1268 gasten.

8

Andreea

Alleenreiziger
21 mei 2025

“Zeer goed”
  • De kamer was schoon en de locatie was zeer goed.
  • Het ontbijt kon beter zijn geweest, maar voor het geld was het acceptabel.

3

Sarvaraka

Zakenreiziger
13 mei 2025

“Slecht”
  • De lift werkt niet.

3

Simonas

Alleenreiziger
1 mei 2025

“Niet de moeite waard voor een 3-sterrenhotel. Meer in lijn met een 2-sterrenhotel.”
  • Dit hotel is op een goede locatie. Goed personeel. Goed ontbijt.
  • Op basis van de foto's lijkt het er echt mooi uit te zien. Ik had een kamer op de vierde verdieping. Al het meubilair was oud en mijn bed maakte geluid elke keer dat ik mij bewoog. Ook was er een vreemde geur in de kamer. Er was geen airconditioning. Ik bezocht deze plek in de zomer, dus het was erg moeilijk om in slaap te vallen. Er is een lift, maar deze werkte niet, dus het is geen goede plek voor mensen die een rolstoel nodig hebben. Mijn vrienden verbleven in een hotel op 10 minuten afstand en dat was ook een 3-sterrenhotel. Het was goedkoper dan dit hotel en had alles wat nodig is voor een 3-sterrenhotel.

3

Helen

Jong stel
17 april 2025

“Arm”
  • Goede parkeergelegenheid voor 16 euro, goede hotelpositie.
  • De kamer rook naar sigaretten en was een tweepersoonskamer terwijl we een tweepersoonsbed hadden geboekt. Het was rustig, maar de kamer was te warm en we moesten het raam de hele nacht openlaten.

5

Robert

Alleenreiziger
10 april 2025

“Voor slechts één overnachting is het acceptabel, maar verwacht niet te veel.”
  • Kantstraat is gewoon geweldig. Er zijn zoveel goede restaurants in de buurt.
  • De kamer was erg eenvoudig en heeft een update nodig. Oranje muren, oude gordijnen en het meubilair lijkt uit de vroege jaren tachtig te komen. Maar het was wel schoon.

2

Radek

Alleenreiziger
3 april 2025

“Ga daar niet naartoe.”
  • Het was 's nachts zeer luidruchtig. Mensen maakten geluid om 3.30 uur 's ochtends. Deuren die werden dichtgeslagen, mensen die om 4.00 uur stampen, luid gebonk van voorwerpen, mensen die tussen 3.00 en 4.00 uur douchen. Je kon bijna alles uit andere kamers horen - mensen die praten... Slapen was bijna niet mogelijk. De meubels in de kamers zijn erg oud - het leek alsof het uit de jaren '70 kwam. Ik heb drie verschillende receptionisten ontmoet die Russische moedertaalsprekers zijn, evenals de schoonmaaksters - Russische moedertaalsprekers. Er is een extreem klein, minuscuul raam - zeer klein - verstopt in een hoek achter een muur! Voor en/of naast het hotel staan groepen mannen van tussen de 25 en 40 jaar op het trottoir, daar staand, nietsdoend, rokend. Ze zagen eruit als mensen uit Turkije/Iran/Iraak; soms leken ze op Russen of mensen uit Dagestan. Vlak naast het hotel bevindt zich een restaurant dat Russische gerechten serveert: Siberische specialiteiten, borsjtsj, enzovoort. Het gebied lijkt voor mij niet veilig. Ik kan dit hotel aan niemand aanraden.

4

Kosma

Gezin met kinderen
5 maart 2025

“Sightseeing in Berlijn”
  • Ontbijt - eenvoudig maar vers.
  • Er waren bedwantsen in onze kamer. De WiFi is traag.

7

Nick

Groepsreizigers
1 maart 2025

“Goed”
  • De locatie is zeer centraal.
  • Het hotel heeft geen parkeerruimte voor auto's.

3

Hamed

Zakenreiziger
28 februari 2025

“Slecht”
  • De lift van dit vijfverdiepingen tellende hotel is permanent defect. De manager heeft slechte manieren. Er zijn veel insecten in het bed.

3

Süleyman

Zakenreiziger
26 februari 2025

“Slechte medewerkers, maar een goede locatie.”
  • De locatie is perfect.
  • Al het personeel is niet vriendelijk en arrogant.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.