8.3
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

nhow Berlin

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Het nhow Berlin hotel is een unieke logiesaccommodatie in het hart van Berlijn, vlak aan de oever van de rivier de Spree. Het onderscheidt zich als Europa's eerste muziekhotel en biedt gasten een indrukwekkende combinatie van muziekgeïnspireerde voorzieningen, zoals twee opnamestudio's en gratis Wi-Fi. De kamers zijn modern en ruim ingericht, met faciliteiten zoals Nespresso-machines, exclusieve toiletartikelen en soundproof-muren. Met een beoordeling van 8.3 uit 6387 reviews, getuigt het hotel van een hoge mate van klanttevredenheid en betrouwbaarheid.

Het hotel biedt een scala aan voorzieningen die bijdragen aan een luxueuze en comfortabele ervaring. Gasten kunnen gebruik maken van de gratis elektrische gitaren, Wii-consoles, en kunnen ontspannen in de uitgebreide spa met sauna's en een fitnesscentrum. Het Fabrics Restaurant serveert creatieve gerechten, terwijl de envy Bar een ontspannen plek biedt om cocktails te drinken met uitzicht op de River Spree. nhow Berlin is ook ideaal gelegen voor muzikale liefhebbers, op loopafstand van iconische locaties zoals MTV Berlin en Universal Music, en goed verbonden met het openbaar vervoer voor gemakkelijke toegang tot de rest van de stad.

De kamers van het nhow Berlin variëren van comfortabele tweepersoonskamers tot luxe junior suites, met opties voor uitzicht op de rivier de Spree. Elke kamer is stijlvol ingericht met houten vloeren, airconditioning, en geluidswerende muren om een serene verblijfservaring te garanderen. Gasten kunnen genieten van extra gemakken zoals een keuze aan kussens, een minibar, en gratis internetverbindingen. De accommodatie biedt bovendien een breed scala aan diensten en faciliteiten, waaronder een 24-uurs receptie, roomservice, en speciale dieetmenu's op aanvraag, waardoor het hotel uitstekend geschikt is voor diverse soorten reizigers.



Faciliteiten in nhow Berlin

Eten en drinken
  • Bar
  • Dieetwensen op aanvraag
  • Lunchpakket
  • Restaurant
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Badjas
  • Badslippers
  • Douche
  • Haardroger
  • Ligbad
  • Toiletartikelen
  • Toiletbeugel
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Koffie- en theefaciliteiten
  • Minibar (exclusief)
  • Radio
  • Senseo Koffiezetapparaat
  • Telefoon
  • TV
Woon gedeelte
  • Kabeltelevisie
  • Verwarming
  • Waterkoker
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • Express check-in/check-out
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Fitnessruimte
  • Sauna
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Fietsen
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Lift
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
Gehandicapen toegang
  • Mindervaliden kamers
Buiten
  • Terras
Diensten algemeen
  • Winkels in het hotel

In de omgeving

8.3

Beoordeeld door: 6422 gasten.

8

Yu

Gezin met kinderen
30 mei 2025

“Zeer goed”
  • Zeer mooie locatie, vriendelijk personeel. Leuke decoraties.

3

Steven

Zakenreiziger
27 mei 2025

“Slecht, vervelend, niet om te herhalen.”
  • Proberen te hard een soort trendy te zijn, terwijl de meest essentiële dingen worden gemist...
  • Airconditioning bij 36 graden is bijna nutteloos; een restaurant waarvan de gerechten lijken op schooldiners uit de jaren '70 in het VK - gewoon verschrikkelijk.

10

Aurélie

Jong stel
24 mei 2025

“Geweldige sfeer, geweldige locatie, geweldige inrichting!”
  • Geweldig thema, elk detail is doordacht, wat zorgt voor een volledige en consistente ervaring.

8

Shera

Alleenreiziger
17 mei 2025

“Zeer goed”
  • Ik hield van het ontbijt en de douche!!!! Geweldig, geweldig, geweldig!
  • Ik vond het niet prettig dat de kleine kamer geen mooi uitzicht had.

10

Aníta

Gezin met kinderen
16 mei 2025

“Uitzonderlijk”
  • Het hele concept is fantastisch, tot in elk klein detail. Het ontbijt was echt goed en er waren veel opties.

6

Bertrand

Jong stel
15 mei 2025

“We kwamen op een verkeerd moment vanwege de renovatie, maar de rest van het hotel was nog steeds erg mooi.”
  • Geweldige instrumentendienst, hoewel ik de elektrische gitaren mis.
  • Ik ben erg teleurgesteld dat de bar en het restaurant in aanbouw waren; ik had dit helemaal niet verwacht. De tijdelijke bar voelde erg goedkoop aan. Onze kamer was zo koud toen we arriveerden, maar we kregen twee elektrische verwarmers, wat hielp. Het wellnessgebied was ook erg teleurstellend en zou echt een upgrade kunnen gebruiken, bijvoorbeeld door het toevoegen van een hot tub.

8

Ruby

Jong stel
13 mei 2025

“Over het algemeen een geweldige ervaring.”
  • De ambiance was geweldig, we hebben genoten van de wandeling langs de rivier en het ontbijt met uitzicht op de rivier. Het personeel was beleefd en behulpzaam.

7

Marina

Gezin met kinderen
7 mei 2025

“Behalve dat was alles geweldig.”
  • Voorzieningen, spa, comfortabele bedden, moderne liften, geweldig ontbijt!!!
  • Het personeel van de receptie, met een jonge man en vrouw, was niet erg beleefd; ze hadden een bepaalde houding! Toen ik vroeg waar de spa was, vertelde hij me dat hij het te druk had met een andere klant. Als receptiemedewerker dien je echter veelzijdig te zijn en iedereen op een stijlvolle manier te bedienen!

7

Ghosh

Zakenreiziger
6 mei 2025

“Het is niet slecht. Het personeel is beleefd. Over het algemeen goed, behalve deze twee dingen. Ik raad het ontbijt niet aan. Als iemand blijft...”
  • Eigendom gelegen in een mooie locatie en schoon.
  • Ik heb 18 dagen in dat hotel verbleven. Maar er is één ding dat ik echt vervelend vind. Elke dag hetzelfde ontbijt. Dat is gewoon erg vervelend. Ook zijn er geen kamer pantoffels, die normaal gesproken door alle hotels worden verstrekt. Deze twee dingen zijn zeer belangrijk en moeten veranderd worden.

5

Jonathan

Zakenreiziger
5 mei 2025

“Geweldige plek voor plezier, verschrikkelijk voor slapen.”
  • De weinige mensen die daar werkten waren allemaal zeer vriendelijk. De kamer was enorm. De locatie was fantastisch.
  • DE BED EN DE BEDDING WAREN DE ABSOLUTE SLECHTSTE DIE IK IN HEEL LANGE TIJD HEB MEGEMAAKT. Ik heb veel betere bedden gehad, zelfs in hostels tijdens mijn jarenlange reizen. Vreselijke kussens, met rubber gevuld van een kwaliteit zoals in de gevangenis. Laken en dekbed waren waardeloos. Het bed bestond uit twee aparte eenpersoonsbedden die samen waren geschoven en die hard als een steen waren, zoals twee peuterbedden. Volgens het vriendelijke personeel waren alle bedden op deze locatie hetzelfde. Voor de prijs die ik per nacht betaalde, is hier geen excuus voor. Bedden en beddengoed zijn veel belangrijker voor een zakelijke reiziger dan alle schattige voorzieningen die deze locatie heeft. Je wilt uitgerust wakker worden om van de dag te genieten. Het is echt treurig, want ik vond de rest van de locatie leuk. Het enige andere negatieve punt was dat het personeel onderbezet was. Ik had het gevoel dat het personeel het moeilijk had, dat was niet hun schuld. ***De reactie van de Manager Gastrelaties was zwak, en ik moest mijn beoordeling herzien; zie hieronder: "Wij hebben ook verschillende soorten bedden in de kamers en als u niet tevreden was met de uwe, hadden we andere kamers kunnen bekijken en u naar een andere kunnen verhuizen." Ik kan u verzekeren dat ik direct na de eerste nacht naar de receptie ben gegaan en heb geïnformeerd over het bed en beddengoed. Mij werd verteld dat alle bedden en beddengoed op deze locatie hetzelfde waren. "Onze gasten houden van de nieuwe meubels! Vanuit hygiënisch oogpunt kunt u geen donzen vulling of iets dergelijks in een hotel aanbieden, alles moet wasbaar en gemakkelijk schoon te maken zijn." Alsof dit mijn eerste hotelervaring is, Wauw, zijn rubber gevulde gevangeniskussens de enige hygiënische oplossing? Ze maken toch ook synthetische donzen kussens, weet u? "Wij hebben de gehele bedding vernieuwd, inclusief matrassen, dekens, bedlinnen en kussens, en alles is van de hoogste kwaliteitsnormen." Ofwel heeft u geen idee wat als hoogste kwaliteitsnorm wordt beschouwd, of dit is gewoon een grove leugen. Zeer teleurgesteld in de reactie op mijn beoordeling door Marven Joe Franzus, Manager Gastrelaties.

10

Roberta

Jong stel
4 mei 2025

“Conceptplaats met een geweldige sfeer”
  • livemuziek, foodtruck, geweldige sfeer, allemaal aan de rivier. Ik kom zeker terug.

8

Dora

Jong stel
28 april 2025

“Een droom in het roze”
  • Uitstekende locatie en concept.
  • Veel potentieel in wellness. Fitness goed. Spa had geen water en was niet toegankelijk voor mensen met beperkte mobiliteit.

10

Danica

Jong stel
28 april 2025

“Dit is mijn tweede verblijf bij nHow en het hotel blijft een van mijn favorieten.”
  • Geweldige locatie, personeel, kamerfaciliteiten.
  • Niets

9

Olga

Groepsreizigers
22 april 2025

“Uitstekend”
  • Mooi, schoon hotel met een aangename douche en zachte handdoeken. Kingsize bed. Koffiefaciliteiten op de kamer. Fles water op de kamer. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
  • De kaart van de kamer moest minimaal eenmaal per dag opnieuw geactiveerd worden. Geluid vanuit de straat (de kamer had uitzicht op straat, niet op de rivier).

8

Annemarie

Zakenreiziger
15 april 2025

“Een goede nachtrust met een geweldig uitzicht over de stad.”
  • Mooi kamer, vriendelijk personeel, stijlvol ingericht hotel, leuk.

10

Ryan

Alleenreiziger
13 april 2025

“Geweldig verblijf - zoals altijd.”
  • Ik heb meerdere keren in dit hotel verbleven en het stelt nooit teleur. Geweldige medewerkers en ontvangst, super coole decoratie, kamers en liften. Geweldige locatie aan de rivier en goed gelegen voor degenen die het beste van het oosten willen ervaren.
  • Niet van toepassing

10

Missivlin

Vriendengroep
9 april 2025

“Uitstekend”
  • Onze kamer was geweldig, verliefd op de inrichting, grote ramen en uitzicht op de rivier.

9

Marcella

Gezin met kinderen
8 april 2025

“Kan niet wachten om weer terug te zijn!”
  • Stijl Sfeer Voedsel Locatie
  • Niets om over te klagen, maar misschien zou de aanbeveling van de conciërge met betrekking tot informatie over Berlijn bij verzoek iets nauwkeuriger en minder toeristisch kunnen zijn.

8

Nora

Jong stel
29 maart 2025

“Oké.”
  • Het personeel was een grote hulp.
  • Vernieuwingen en vervanging van tapijten zijn noodzakelijk.

9

Igor

Jong stel
29 maart 2025

“Geweldig.”
  • Geweldig.
  • Alles is mooi.

8

Neez

Jong stel
26 maart 2025

“Geweldige sfeer”
  • De stijl
  • Niets

10

Jessica

Jong stel
24 maart 2025

“Uitzonderlijk”
  • We hebben echt genoten van ons verblijf, Simon (personeel) was bijzonder geweldig!

8

Kayla

Jong stel
24 maart 2025

“Comfortabel verblijf in Berlijn”
  • De kamer en badkamer waren ruim en comfortabel. We hadden uitzicht op de rivier en de Berlijnse muur. We ontvingen een mooi chocoladeplateau omdat het onze huwelijksreis was. Het ontbijt op het terrein was uitstekend. Het hotel heeft een geweldige locatie en is op loopafstand van het openbaar vervoer. Het hotel heeft een “winkel” met voedsel en dranken, wat handig was.
  • Ze waren bezig met renovaties in het hotel.

5

Patrick

Alleenreiziger
24 maart 2025

“Toegankelijk”
  • Wi-Fi is hier onbruikbaar.

10

Jana

Jong stel
23 maart 2025

“Uitzonderlijk”
  • Super Hotel, prachtig ontwerp

9

Sakari

Zakenreiziger
16 maart 2025

“Goedkope luxe, camp pink en bubblegum. Uitzicht op de rivier met muziek.”
  • Originele stijl. Geweldige gevoel voor humor. Uitstekend ontbijt. De junior suite was groot.
  • De kwaliteit was iets te oppervlakkig – ziet er prachtig uit, maar dan een losse kraan, een losgekoppelde bureaulamp, stijlvol maar misschien een beetje sober? Erg opvallend.

8

Saina

Gezin met kinderen
14 maart 2025

“Zeer goed”
  • Locatie, het café en de bar, de muziek.
  • De faciliteiten in de kamer waren defect en te oud.

5

Robert

Groepsreizigers
12 maart 2025

“Het was grandioos.”
  • De locatie was goed.
  • Het voelde gewoon alsof de locatie er alleen op uit was om geld te verdienen. €59 voor vroeg inchecken is belachelijk. De kamer is klaar en zal niet aan iemand anders worden gegeven. Doe gewoon het juiste en geef de kamer uit, of als u moet rekenen, is €20 misschien een redelijk bedrag.

10

Ekaterina

Jong stel
11 maart 2025

“Fantastisch”
  • We vonden absoluut alles geweldig. Comfortabel, prachtig ontworpen, fantastisch ontbijt, geweldige locatie, vriendelijk personeel. De volgende keer dat we naar Berlijn gaan, verblijven we zeker bij nhow. 10 uit 10.
  • Muziek zou cooler kunnen zijn.

5

Martin

Jong stel
10 maart 2025

“De kamers zouden wat onderhoud kunnen gebruiken.”
  • De kamer was koud - de verwarming werkte niet en de vloer was erg koud. Ze hadden problemen met de lichtschakelaars, waardoor ze soms uitschoven of bleven knipperen. De lamp was willekeurig van de stroom losgekoppeld.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.