8.7
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Gr8 Hotel Breda

Beschikbaarheid ophalen...


Informatie over de accommodatie


Gr8 Hotel Breda is een gloednieuw hotel gelegen op het knooppunt Princeville aan de rand van de prachtige stad Breda. Het hotel biedt moderne kamers met essentiële voorzieningen zoals een flatscreen-tv, een comfortabel bed en een badkamer met regendouche. Dankzij gratis parkeergelegenheid en uitstekende openbaar vervoerverbindingen bent u snel en eenvoudig in het centrum van Breda, NAC Breda en de nabij gelegen Möbelboulevard. Helaas zijn huisdieren niet toegestaan en is het hotel een geheel rookvrij hotel. Het Gr8 Hotel Breda biedt ook een gastvrije lobby en flexibele eetgelegenheden zonder restaurant, maar wel met de mogelijkheid om maaltijden op te warmen en tips te krijgen over restaurants in de omgeving. WiFi is gratis beschikbaar in het hele hotel.



Faciliteiten in Gr8 Hotel Breda

Eten en drinken
  • Frisdrank automaat
  • Snack automaat
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Bad of douche
  • Douche
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Eigen badkamer
  • Extra groot bed
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Open haard
  • Radio
  • Vloerbedekking
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Kabeltelevisie
  • Koffiezetapparaat
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Algemeen
  • Lift
  • Verwarming
Gehandicapen toegang
  • Rolstoeltoegankelijke kamers

In de omgeving

Parkeergarage
  • De Barones 3.7 km
  • P+R Station Breda 4.6 km
  • Het Turfschip 4.6 km
  • Makro Goldcard & Horecacard 5.1 km
  • Parkeergarage Amphia 5.5 km
  • Oderkerkpark 5.9 km
  • Kiss & Ride Spoorlaan 5.9 km
  • Charlottenburg 7.1 km
Restaurant
  • De Peer 656m
  • Eet en Bierlokaal Aogse Markt 1.3 km
  • Don Qui-John 1.3 km
  • Herberg Het Roode Hert 1.3 km
  • Los Olivos 1.3 km
  • Jade Garden 1.4 km
  • Chinees-Indisch Restaurant Mei Wah 1.4 km
  • Restaurant Boswachter Liesbosch 1.7 km
Museum
  • Bierreclame Museum 1.6 km
  • NAC Museum 2.6 km
  • Miniaturen- en poppenhuismuseum Breda 4.1 km
  • Begijnhof Museum 4.2 km
  • Stedelijk Museum Breda 4.3 km
  • Sprenkels Glasblazerij 6 km
  • Heemkundig Streekmuseum Jan Uten Houte 6.1 km
  • Arjati Indisch Museum 6.4 km
Toeristische attractie
  • BeleefBreda Boot & Kano 3.8 km
  • De Koninginnen 4 km
  • Begijnhof 4.2 km
  • Happy Station Breda 4.5 km
Treinstation
  • Breda-Prinsenbeek 3 km
  • Breda 4.5 km
  • Etten-Leur 5.9 km

8.7

Beoordeeld door: 134 gasten.

10

Sylvia

Jong stel
15 mei 2025

“geweldige verblijf, we zullen in oktober terugkeren”
  • al het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk gloednieuw hotel in een goede locatie
  • het bedmatras is een beetje te zacht

10

Yun,

Jong stel
11 mei 2025

“Reis rond in Rotterdam en verblijf een dag in dit hotel. Al met al is het een zeer goede ervaring.”
  • De kamer is zeer comfortabel en groot. En het hotel biedt zeer enthousiaste en goede service.
  • Als er planken in de badkamer zouden zijn, zou dat beter zijn voor het plaatsen van glazen of douchegel.

10

Andy

Zakenreiziger
17 april 2025

“Uitzonderlijk”
  • Modern, helder en schoon, zo belangrijk voor zakelijke reizigers. Het personeel was zeer behulpzaam en sprak goed Engels. Ik kan niets aan te merken hebben op dit hotel... Uitstekend.
  • Niet van toepassing

9

Marco

Zakenreiziger
15 april 2025

“Schoon, personeel behulpzaam”
  • Zelf inchecken gaat snel, de kamer is groot, schoon, de service is goed, het ontbijt is goed maar simpel.
  • Ontbijt zeer eenvoudig. In de douche (geweldig) is er geen plek voor shampoo, alleen de grond. Een betere keuze zou een fles kunnen zijn om tegen de muur te knijpen. Het moderne bed zonder vaste bevestiging is voor mij niet zo comfortabel.

2

Marcellus

Jong stel
13 april 2025

“Nooit meer.”
  • De douche was goed. De kamer was schoon. De locatie voldeed aan onze behoeften. Parkeren is gratis.
  • Het incheckproces is "zelfbediening", maar er staat een medewerker naast u om te helpen. Het is beter om de medewerker u in te laten checken, er heeft geen zin om "zelf in te checken", daar zij uw paspoort toch moeten controleren. De bedden zijn verschrikkelijk, de slechtste die ik ooit heb gehad in een hotel van dit prijsniveau. Te zacht en ze glijden van de boxspring af. Het personeel is niet goed genoeg opgeleid. Er was een brandalarm midden in de nacht en zij konden niet goed omgaan met de mensen die naar beneden kwamen (als het niet voor het brandalarm was geweest, had ik 4 sterren gegeven). Ik overweeg om dit te melden bij de autoriteiten. Er is geen strijkplank in de kamer, dus ik weet niet voor welke doelgroep dit is. Ze openen binnenkort een Burger King beneden, wat een zeer negatieve impact zal hebben op het reeds zeer slechte hotel.

8

Petar

Zakenreiziger
8 april 2025

“Zeer goed”
  • Er ontbrak een koffiemachine en minibar in de kamer. Er was alleen een waterkoker voor heet water en Nescafé, als u dat verkiest.

7

Maria

Jong stel
6 april 2025

“Goed”
  • Water en verwarming zijn niet heet genoeg.

10

Grzegorz

Zakenreiziger
25 maart 2025

“Uitzonderlijk”
  • Nieuw gebouw, enorme schone kamers, zeer stil, parkeergelegenheid, vriendelijk en behulpzaam personeel.

10

Przemyslaw

Zakenreiziger
22 maart 2025

“Uitzonderlijk”
  • Geweldige kamers! U krijgt een haard (nep, maar ziet eruit als een echte) tussen uw bed en een badkuip. De bedden zijn super comfortabel. Het hele hotel is vlekkeloos schoon. Geweldig personeel!!!
  • Er is geen restaurant in het hotel en er is geen koelkast op de kamer. Kleine ongemakken, echter.

8

Busschots

Vriendengroep
10 maart 2025

“Zeer goed”
  • De kamer was super schoon en comfortabel.
  • Het incheckproces was enigszins chaotisch omdat elke kamer aan een andere naam van een bezoeker moest worden gekoppeld.

10

Kremena

Jong stel
20 februari 2025

“Uitzonderlijk”
  • Het hotel is nieuw. Het bed is zeer comfortabel.
  • Er waren maar 2 taxi's in de hele stad!

3

Stephen

Gezin met kinderen
18 februari 2025

“Frustrerend om mild te zeggen.”
  • De stijl.
  • Moest een uur wachten op mijn kamer omdat de kaartlezer niet werkte om een stadskosten te accepteren waarvan ik niet op de hoogte was tot ik aankwam.

5

Heng

Zakenreiziger
31 januari 2025

“Over het algemeen in orde, ik hoop dat ze hun internetverbinding verbeteren en vriendelijker worden.”
  • De locatie is goed.
  • Het personeel daar was niet zo vriendelijk, het internet was extreem langzaam. We hebben daar ongeveer 10 nachten verbleven. Op de laatste dag hebben we onze verblijf met 3 uur verlengd, maar ze hebben 20 euro in rekening gebracht. Het personeel klopte op de deur met een zeer ongelukkige gezichtsuitdrukking en vroeg ons te vertrekken.

8

Mariusz

Zakenreiziger
28 januari 2025

“Zeer goed”
  • Afgezien van het ontbreken van een bar en restaurant (2023) - het is een zeer goed hotel.
  • Er was geen bar of restaurant in oktober 2023. Ik denk dat ze iets aan het bouwen zijn, dus hopelijk wordt het in 2024 een echt goede plek.

8

Liette

Gezin met kinderen
28 december 2024

“Geweldige waarde voor je geld.”
  • Hotel gemakkelijk te vinden met een grote parkeergelegenheid op locatie. Vriendelijk personeel, openbare ruimtes en hotelkamers mooi ontworpen, absoluut schone kamers en comfortabele bedden.
  • De enige faciliteit die ontbreekt (vooral in de zomer) is een koelkast of mini-bar in de kamers.

5

Dircemaille

Jong stel
6 december 2024

“Acceptabel?”
  • Het ontbijt was niet slecht, het was prima.
  • Zeer ver van alles toeristische, zijn stadsbussen zeldzaam. Ze hebben onze kamer niet schoongemaakt, de receptie doet niets, er is geen hulp en geen interesse in goede communicatie met gasten. Het is het geld niet waard.

6

Kelpšaitė

Jong stel
15 november 2024

“Voor het geld zou ik waarschijnlijk een andere plek om te verblijven kiezen.”
  • Vriendelijk personeel, airconditioning, grote ramen in de kamer.
  • De bedden zijn vreselijk, er zijn twee eenpersoonsbedden die normaal gesproken in andere hotels geen problemen veroorzaken, maar in dit hotel schuiven de matrassen van de basis, wat ook niet echt comfortabel is. Mijn partner had klachten over rugpijn. Er is ook een onaangename geur buiten. Bovendien is er geen mini-koelkast in de kamer; ik heb dit voor het boeken niet gecontroleerd, dus dat is mijn fout.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.