9.3
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Hotel Nassau Breda, Autograph Collection by Marriott

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Hotel Nassau Breda, Autograph Collection by Marriott is in een van de oudste straten van Breda gevestigd. Het hotel beslaat 5 prachtige rijksmonumenten. Het hotel is weldadig ingericht met prachtige sprekende kleuren. De oude kenmerken van de panden zijn goed bewaard gebleven, zoals de prachtige gewelven van de kapel. Het hotel is goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Voor de gasten die met eigen vervoer komen biedt het hotel tegen betaling valet parking aan. De moderne kamers zijn ingericht met een knipoog naar het voormalige katholieke verleden van de panden waarin het hotel is gevestigd. De kamers beschikken allen over klimaatcontrole, gratis WiFi, flatscreen tv, koffie- en theefaciliteiten en een badkamer met douche of bad en toilet. Aangezien het hotel in het centrum van Breda is gevestigd, is het bij uitstek geschikt voor een bezoek aan de historische stad.

Ontbijten is iedere dag van 06:30 tot 11:00 uur.
De keukenbrigade onder leiding van de Chefkok zorgt ervoor dat de pure, verse gerechten hemels smaken. Met een heerlijk bijpassend glas wijn kan het gewoon geen zonde zijn om hier te eten.
**Het restaurant is per 30 oktober gesloten. In het voorjaar zal een nieuw restaurant worden geopend.**

Hotel Nassau Breda, Autograph Collection by Marriott ligt in het centrum van Breda. In de gezellige binnenstad bevinden zich vele terrasjes, cafés en restaurants. De bourgondiër is hier zeker op de juiste plek. Ook staat de stad bekend om de vele historische attracties, zoals de Onze Lieve Vrouwe Kerk, het Kasteel van Breda en de waterpoort Het Spanjaardsgat.


Awards gewonnen door Hotel Nassau Breda, Autograph Collection by Marriott

Beste hotel van Nederland 2021

Beste hotel van Noord-Brabant 2021


Faciliteiten in Hotel Nassau Breda, Autograph Collection by Marriott

Eten en drinken
  • Bar
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Roomservice
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • iPod docking station
  • Kluis
  • Koelkast
  • Laptop kluis
  • Minibar (exclusief)
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • Vloerbedekking
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Strijkijzer
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
Parkeren
  • Openbaar Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Business center
  • Computer (openbaar)
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Fitnessruimte
Huisdieren
  • Alleen blindengeleidehonden toegestaan
  • Huisdieren toegestaan
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Feestzaal
  • Lift
Gehandicapen toegang
  • Rolstoeltoegankelijke kamers
Buiten
  • Terras

In de omgeving

Parkeergarage
  • De Barones 147m
  • Het Turfschip 815m
  • P+R Station Breda 1.1 km
  • Parkeergarage Amphia 1.9 km
  • Makro Goldcard & Horecacard 3 km
  • Charlottenburg 3.3 km
  • Bredaseweg 7.1 km
  • Forvm 8.3 km
Restaurant
  • Blue Dog 58m
  • Liefdegesticht 88m
  • Shabu To Go 96m
  • BoulesBitesBar Breda 115m
  • 5. by Cas 135m
  • Meneer Dijkstra 155m
  • BurriBar 167m
  • Zeezicht 172m
Museum
  • Miniaturen- en poppenhuismuseum Breda 421m
  • Begijnhof Museum 450m
  • Stedelijk Museum Breda 552m
  • NAC Museum 1.9 km
  • Bierreclame Museum 2.3 km
  • Arjati Indisch Museum 3 km
  • Heemschuur De Stee 4.3 km
  • Brabant Museum Oud Oosterhout 6.8 km
Toeristische attractie
  • BeleefBreda Boot & Kano 393m
  • Begijnhof 468m
  • De Koninginnen 922m
  • Happy Station Breda 1.1 km
Treinstation
  • Breda 1 km
  • Breda-Prinsenbeek 4.2 km
  • Etten-Leur 9.6 km

9.3

Beoordeeld door: 295 gasten.

10

Corrine

Gezin met kinderen
3 juni 2025

“Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding en locatie”
  • Schoon, vriendelijk personeel en comfortabele bedden.
  • Niets

7

Joseph

Groepsreizigers
2 juni 2025

“Mooi hotel, goede locatie, vreemde styling.”
  • Onze kamer was comfortabel en de wifi werkte goed. Het ontbijtbuffet was uitstekend.
  • De badkamer en het douchegedeelte hadden geen deuren. Je kon op het bed zitten, in de spiegel boven de wastafel kijken en iemand zien douchen. De quasi-religieuze styling, zoals de grote foto's van modellen in nonnenhabijten met eyeliner en nagellak, was overdone. Evenzo was de religieuze terminologie die werd toegepast op het drinkwater ("Heilig Water"), shampoo en conditioner, overdreven en een beetje griezelig. We begrijpen dat het pand een voormalige kerk omvat, maar het was allemaal net iets te veel.

10

Henk

Zakenreiziger
27 mei 2025

“Uitzonderlijk”
  • de ambiance

9

Frits

Vriendengroep
14 mei 2025

“perfecte nacht in Breda”
  • dichtbij het stadscentrum
  • Inchecken was traag.

5

Kirsty

Jong stel
7 mei 2025

“Aanvaardbaar”
  • De locatie was uitstekend en het personeel zeer vriendelijk.
  • We hadden een vreselijke geur in onze kamer en toen we dit meldden, werd ons verteld dat er niets gedaan kon worden vanwege de ouderdom van het hotel.

6

Robynne

Jong stel
6 mei 2025

“Zou waarschijnlijk de volgende keer elders kijken.”
  • De locatie was goed.
  • Er was zeer weinig op het gebied van maaltijden of gastvrijheid. Bij het uitchecken werd ons verteld dat taxi's niet betrouwbaar zijn en dat de enige manier om naar het station te komen via de lokale bus aan het einde van de straat is. We hadden verbinding met de Eurostar en mochten onze trein absoluut niet missen, wat erg stressvol was. Een toevallige man verscheen toen we onze nood uitdrukten en bracht ons naar het station. Het zeer jonge personeel leek niet te begrijpen dat twee zeventigers op een vier weken durende reis door Europa niet in staat zijn om hun koffers naar het station te tillen met de bus. We moesten behoorlijk dringende verzoeken doen om hen onze situatie te laten begrijpen.

8

Maresa

Zakenreiziger
3 mei 2025

“interessante locatie, mooi gebouw”
  • We arrive laat - rond 22.00 uur ontving ik een sms van mijn visa-kaart waarin stond dat er een transactie had plaatsgevonden. Het was niet het bedrag van de hotelprijs, zelfs niet met de borg die hotels vaak bij het inchecken in rekening brengen (boekingsstond 100€ als borg - maar ik was nog niet ingecheckt - waarom dan een borg in rekening brengen?). De bedrijfsnaam was Odyssee Hotel Breda. Ik heb het gegoogeld, maar vond geen verbinding met Hotel Nassau of Marriott Hotels. Ik belde mijn visa om de betaling te weigeren, mijn kaart werd geannuleerd, met alle kosten enzovoort. Kortom, het was Hotel Nassau dat het bedrag in rekening bracht, plus 50€ extra voor elke dag van verblijf - waarom ze dit niet konden uitleggen, was vervelend.

8

Francois_marais

Alleenreiziger
1 mei 2025

“Wat een geweldige ervaring.”
  • Het hotel zelf is werkelijk spectaculair! Echt prachtig, de locatie is geweldig, het personeel is vriendelijk en de kamer is uitnodigend en netjes. De locatie is voortreffelijk!
  • Het enige waar ik commentaar op kan geven is dat de muren een beetje dun zijn, waardoor je mensen gemakkelijk kunt horen praten, wat erg vervelend kan zijn laat in de nacht. Maar dat is alles.

9

Frank

Jong stel
27 april 2025

“Uitstekend”
  • erg leuke decoratie en geweldig personeel
  • Ik vond de privacy met betrekking tot het toilet niet prettig en het was niet erg schoon onder de zijkanten van de bedden.

9

Neil

Jong stel
23 april 2025

“Geweldig hotel. Goed ontbijt, maar iets aan de prijzige kant.”
  • Locatie. Kwaliteit.
  • Geen stopcontact in de badkamer. Geen deur op de badkamer.

7

Ali

Zakenreiziger
17 april 2025

“Goed”
  • Het hotel de kamer het personeel
  • De douchegelhouder die aan de muur was bevestigd, was leeg; ik ontdekte dat na het shampooën.

10

John

Gezin met kinderen
15 april 2025

“Uitstekend”
  • Kamers
  • Het ontbijt kan beter, maar is desondanks goed.

8

Vladimir

Gezin met kinderen
9 april 2025

“Zeer goed”
  • Ze hebben ons twee dagen zonder shampoo en zeep voor het lichaam achtergelaten.

10

Kat

Zakenreiziger
5 april 2025

“Prachtige juweel in het hart van de stad.”
  • Prachtig hotel met interessante ontwerpkenmerken en het meest fantastische personeel. De kamers zijn heerlijk en we hadden het geluk om een upgrade te ontvangen, omdat het mijn verjaardag was. Een grondig geweldige ervaring van begin tot einde. Kiezen voor locatie en kwaliteit, maar het overtrof onze verwachtingen.
  • Er was niets dat we niet leuk vonden. Enige opmerking is dat het gebouw enorm is en dat het, afhankelijk van waar je bent gevestigd, een behoorlijke wandeling naar de kamers kan zijn. Geweldige plek en fantastisch personeel.

9

Bruce

Alleenreiziger
3 april 2025

“Een onvergetelijk verblijf”
  • Zeer vriendelijk personeel dat uitgebreid uitlegt waar te gaan in Breda en mij exacte tijden van bussen geeft om op verschillende plaatsen te komen.
  • De prijs van het ontbijt is erg hoog, evenals de drankjes aan de bar. De locatie is acceptabel ten opzichte van de stad, maar het treinstation is ver weg, dus u moet de bus of een taxi nemen.

8

Peter

Jong stel
1 april 2025

“Nacht in Breda”
  • Zeer goed hotel op een uitstekende locatie. Het was ooit een klooster, dus het is een zeer bijzonder hotel. Ik heb hier in het verleden verbleven en het is altijd erg goed geweest. De kamers zijn zeer ruim en erg comfortabel. Koffie en water op de kamers zijn zeer welkom.
  • Een aparte wc is nooit ideaal in een kamer. Een lichte geur van riool in de wc is niet prettig, maar gezien het feit dat het een oud historisch gebouw is, denk ik dat dergelijke dingen kunnen voorkomen.

10

Clarita

Gezin met kinderen
29 maart 2025

“Uitstekend”
  • Het hotel is gelegen in het hart van Breda en is een prachtig hotel. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik zal zeker terugkeren.

10

Anil

Gezin met kinderen
23 maart 2025

“Uitstekend hotel”
  • De kamer was groot en de bedden zeer comfortabel. Geweldig personeel en service.

10

Brian

Zakenreiziger
23 maart 2025

“erg comfortabel en erg schoon en opgeruimd”
  • Fantastische locatie. Geweldige kamers en uitstekende service.

9

Robin

Zakenreiziger
17 maart 2025

“Zeer comfortabel”
  • Kamer en comfort

2

Liesbeth

Groepsreizigers
14 maart 2025

“mooi hotel, jammer van de onaangename geur in de kamer.”
  • Het hotel heeft een uitstekende ligging en is modern.
  • De kamer waarin ik verbleef, stonk sterk (er kwam een rioollucht uit de badkamer). Het personeel heeft geprobeerd het te verhelpen toen we klaagden, maar had hier geen succes mee. We konden geen andere kamer krijgen, aangezien het hotel volgeboekt was. Helaas konden de ramen niet geopend worden, waardoor de onaangename geur de hele nacht aanhield. Bij het uitchecken kregen we een gratis ontbijt aangeboden en werd ons beloofd dat het management contact zou opnemen. Uiteindelijk werd een deel van de ontbijtkosten terugbetaald en werd er een korting en upgrade aangeboden voor een eventueel toekomstig verblijf. Naar mijn mening is dit een inadequate compensatie. Als ik in een kamer verblijf die bijna €200 per nacht kost zonder ontbijt, verwacht ik minimaal een goede nachtrust en niet verrassend, ben ik niet erg geneigd om terug te keren.

9

Pundora

Gezin met kinderen
24 februari 2025

“Geweldige locatie, fantastische kamers, maar let op de organisatorische details.”
  • Geweldige locatie, zeer ruime kamer, piekfijn schone voorzieningen, prachtig ingericht. Het bedlinnen was geweldig.
  • Er deed zich een situatie voor bij het inchecken, omdat de aanvankelijk toegewezen kamer 45 minuten na de inchecktijd nog steeds niet klaar was, ondanks dat we 15 minuten voor 15:00 uur (inchecktijd) waren aangekomen. Na een lange wachttijd, waarin later aangekomen gasten wel hun kamers kregen maar wij niet, moest ik mijn onvrede uiten, en er werd een oplossing gevonden: we kregen een andere kamer die al gereed was. Tot mijn verbazing moesten we bij het uitchecken betalen voor een kamer voor 3 personen, hoewel we een kamer voor 2 personen hadden gereserveerd. Dit probleem werd opgelost met een terugbetaling op mijn creditcard. Tot nu toe was alles goed, omdat we oplettend waren. Desondanks was de eindfactuur hoger dan ik verwachtte zonder duidelijke reden. Ik moest expliciet om de factuur vragen, anders had ik deze niet ontvangen. Maar het was te laat om nogmaals te vragen waarom. Als tip voor andere reizigers: accepteer bij het inchecken niet dat er een bedrag wordt geblokkeerd (of vooraf geautoriseerd) op uw creditcard zonder gedetailleerde informatie te vragen over de reden hiervan. Als u zonder te vragen autoriseert, kunt u eindigen met het volledige bedrag te betalen zonder uiteindelijk een factuur te ontvangen.

10

John

Jong stel
23 februari 2025

“Heerlijk genoten.”
  • Kamer uitstekend, Locatie goed, Ontbijt voldoende.
  • Ontbijt met iets meer keuze.

9

Cristian

Zakenreiziger
20 februari 2025

“Uitstekend”
  • alles behalve aandacht voor detail
  • Men kan de minibar niet leeg laten, ventilatie veroorzaakt onaangename geuren.

9

Frank

Jong stel
18 februari 2025

“fabelachtig”
  • Uitstekend hotel nabij het stadscentrum. We hebben een upgrade ontvangen en de kamer was fantastisch. Het personeel was zeer vriendelijk.
  • ontbijt te duur

10

Mark

Alleenreiziger
14 februari 2025

“Zeer mooi hotel en zeer vriendelijk personeel. Aan te raden voor iedereen voor een prettig verblijf in het prachtige Breda.”
  • Geweldig zoals altijd.

10

Daniel

Jong stel
12 februari 2025

“Kon niet beter zijn.”
  • Alles is superieur met een geweldige locatie.
  • Niets

9

Jeanne

Gezin met kinderen
8 februari 2025

“Een prachtig en uniek hotel waar ik zeker weer zou verblijven.”
  • De locatie was geweldig, aangezien we door het stadscentrum wandelden. Het bed was zeer comfortabel en het personeel was erg behulpzaam bij het oplossen van eventuele reisproblemen. Het hotel is uniek en totaal niet te vergelijken met een ketenhotel. Daarom ontbreken sommige faciliteiten, maar dat hebben wij niet gemist. Andere voorzieningen, zoals fietsverhuur, waren beschikbaar. De kamer werd elke dag opgeruimd. Ik zou hier zeker opnieuw verblijven.
  • Er is een restaurant in het hotel dat ontbijt biedt. Het was te duur, vooral als je met een gezin reist. De lokale winkels openen niet vroeg, dus je zit vast aan het betalen voor dit ontbijt of je moet van tevoren plannen en de volgende dag ontbijtproducten in de lokale winkels kopen. Er waren enkele onderhoudsproblemen die opgelost moesten worden, maar deze hebben ons verblijf niet verstoord.

10

Carol

Groepsreizigers
4 februari 2025

“Zeer goede locatie in de stad.”
  • zeer ongebruikelijk gebouw, uiterst interessant om te verkennen
  • Er is momenteel een probleem, maar een snel telefoontje naar hen zal je op het juiste pad helpen.

8

Anique

Groepsreizigers
31 januari 2025

“Beste locatie, gloednieuw hotel met vriendelijk personeel.”
  • Geweldig hotel, perfecte locatie. Zeer vriendelijk personeel. De bedden zijn fantastisch!
  • Ik had meer voorzieningen in de kamer verwacht, zoals een douchekapje, haardroger, enzovoort. We hoorden wat geluid van de kamer boven ons.

Vraag en antwoord.

Wat is het telefoonnummer van Hotel Nassau Breda, Autograph Collection by Marriott?

Het telefoonnummer van Hotel Nassau Breda, Autograph Collection by Marriott is +31 76 888 4921.

Wat is de URL van de officiële website van Hotel Nassau Breda, Autograph Collection by Marriott?

De eigen website van Hotel Nassau Breda, Autograph Collection by Marriott Kunt u hier vinden.

Hoe ver ligt Hotel Nassau Breda, Autograph Collection by Marriott van het centrum van Breda?

Hotel Nassau Breda, Autograph Collection by Marriott ligt 211 meter van het centrum van Breda.

Heeft Hotel Nassau Breda, Autograph Collection by Marriott een eigen restaurant?

Hotel Nassau Breda, Autograph Collection by Marriott heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Is er een fitness ruimte in Hotel Nassau Breda, Autograph Collection by Marriott?

Hotel Nassau Breda, Autograph Collection by Marriott Heeft een eigen fitness ruimte.

Heeft Hotel Nassau Breda, Autograph Collection by Marriott ontbijt voor de gasten?

Hotel Nassau Breda, Autograph Collection by Marriott heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.