8.9
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Steigenberger Wiltcher's

Beschikbaarheid ophalen...


Informatie over de accommodatie


Het Steigenberger Icon Wiltcher's, gelegen aan de prestigieuze Avenue Louise in het hart van Brussel, is een toonbeeld van elegantie en verfijning. Dit hotel biedt luxe accommodaties in een van de meest exclusieve wijken van de stad. De kamers en suites variëren van 45m² Superior kamers tot de weelderige 235m² Royal Suite, elk uitgerust met moderne faciliteiten zoals airconditioning, een groot bureau, satelliet-TV, en gratis Wi-Fi. Voor zakelijke bijeenkomsten zijn er 13 vergaderzalen beschikbaar, geschikt voor maximaal 600 personen. Het hotel beschikt ook over een Michelin-sterrenrestaurant, La Canne en Ville, diverse bars en een terras waar u kunt genieten van zowel regionale als internationale gerechten. Gasten kunnen ontspannen in de uitgebreide spa en wellnesscentrum, compleet met fitnessruimte en zwembad. Het Steigenberger Icon Wiltcher's biedt daarnaast hoogwaardige diensten zoals butlerservice en limousineverhuur, beschikbaar bij voorafgaande reservering. Voor degenen die Brussel willen verkennen, bevindt het hotel zich op een ideale locatie voor wandelingen naar beroemde bezienswaardigheden en biedt makkelijke toegang tot het openbaar vervoer. Voor gezinnen zijn er speciale voorwaarden voor kinderen, en huisdieren zijn toegestaan op verzoek tegen een vergoeding. Ontdek meer en boek uw verblijf eenvoudig online via de officiële Steigenberger-website.



Faciliteiten in Steigenberger Wiltcher's

Eten en drinken
  • Bar
  • Restaurant
  • Roomservice
Service
  • Bagage-opslag
  • Kinderopvang
  • Stomerij
  • Strijkservice
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • WC
Slaapkamer
  • Bureau
  • Eethoek
  • Eigen badkamer
  • Extra groot bed
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Minibar (exclusief)
  • Radio
  • Ramen die open kunnen
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Satelliet televisie
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • Vloerbedekking
  • Wekdienst/ wekker
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Kabeltelevisie
  • Koffiezetapparaat
  • Strijkijzer
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
  • Valet parkeren
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
  • Conciërgeservice
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Business center
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Binnenzwembad
  • Body scrub
  • Body wrap
  • Finse Sauna
  • Fitnessruimte
  • Gezichtsbehandelingsruimte
  • Hamam
  • Kleedkamers
  • Lichaamsbehandelingen
  • Make-upbehandelingen
  • Manicure
  • Massagekamer
  • Pedicure
  • Personal trainer
  • Schoonheidsbehandelingen
  • Stoomkamer
  • Waxbehandelingen
  • Wellness centrum
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Fietsen
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Lift
  • Valutawissel
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
Gehandicapen toegang
  • Rolstoeltoegankelijke kamers
Buiten
  • Terras

In de omgeving

Parkeergarage
  • Stéphanie-Louise 76m
  • Parking Thon Hotel 174m
  • Parking Ixelles Shopping 476m
  • Toison d'Or - Gulden Vlies 526m
  • Porte de Hal - Hallepoort 596m
  • Porte de Namur 660m
  • 2 Portes 664m
  • Tulipe 794m
Restaurant
  • La Canne en Ville 37m
  • Thai Premier Comptoir 69m
  • Ma Folle De Soeur 112m
  • Le Prince 128m
  • Eaters 134m
  • Zatar 144m
  • Le Malte 161m
  • Mamy Louise Goulet Louise 217m
Museum
  • MedexMuseum 735m
  • Musée du CPAS de Bruxelles - Museum van het OCMW van Brussel 786m
  • Art & marges musée - Art & marges museum 817m
  • Musée de la Porte de Hal - Hallepoort Museum 885m
  • Musée Camille Lemonnier - Camille Lemonnier Museum 890m
  • Musée d’Art Fantastique - Museum voor Fantastische Kunst 915m
  • Musée de l'érotisme et de la mythologie - Museum van erotiek en mythologië 990m
  • Musée Modern Museum 1 km
Toeristische attractie
  • Glacière 578m
  • Partie du mur de Berlin - Deel van de Berlijnse Muur 1.5 km
  • Tintin et Milou - Kuifje en Bobbie 1.7 km
  • 1040 1.8 km
  • I♥SJTN 2.1 km
  • Kennedy Piece 2.1 km
  • Borne '5km' - Kilometerpaal '5' 2.5 km
  • Perfect Smile 3.6 km
Treinstation
  • Louise - Louiza 376m
  • Hôtel des Monnaies - Munthof 618m
  • Porte de Namur - Naamsepoort 710m
  • Parvis de Saint-Gilles - Sint-Gillisvoorplein 848m
  • Porte de Hal - Hallepoort 1 km
  • Porte de Hal - Hallepoort 1 km
  • Horta 1.1 km
  • Trône - Troon 1.2 km

8.9

Beoordeeld door: 2142 gasten.

7

Lupasteanu

Jong stel
22 mei 2025

“Goed”
  • Ik heb een Deluxe kamer gereserveerd met een betegeld terras en een grote badkamer van 54 m². Bij de receptie kreeg ik een kleine kamer toegewezen - de bovenste, denk ik, zonder tapijt en met een kleine badkamer. Ik heb dit geweigerd en na veel gesprekken ontving ik een kamer die voldeed aan mijn reserveringsvereisten en de presentatiefoto's, maar op de 4e verdieping en zonder terras.

8

Kanjinga

Groepsreizigers
21 mei 2025

“heel mooi”
  • De badkamer en het bed waren opmerkelijk uitzonderlijk.
  • het hotel is een beetje oud en de muren zijn een beetje gekraakt

5

Sebastien

Gezin met kinderen
10 mei 2025

“aanvaardbaar maar niet een geweldige prijs-kwaliteitverhouding”
  • locatie
  • overgewaardeerd

9

Erman

Jong stel
9 mei 2025

“Uitstekend”
  • Zeer smaakvol.. perfecte ambiance..
  • - niet dat het mij is opgevallen

4

Maarten

Gezin met kinderen
7 mei 2025

“Het zwembad is alleen toegankelijk voor 18 jaar en ouder en er zijn aanvullende kosten van toepassing.”
  • Geweldig ontbijt en ontbijtpersoneel.
  • De enige reden om dit hotel te reserveren was de aanwezigheid van een zwembad voor de kinderen. Dat de spa en het zwembad alleen toegankelijk waren voor 18+ werd slechts onderaan de pagina vermeld in de sectie met belangrijke informatie, in de vierde alinea. Bij het klikken op het tabblad faciliteiten werd het zwembad genoemd met een extra kosten. Niets over de 18+. Ja, ik had in alle secties moeten kijken. Maar uiteindelijk voelt het als bedrog. Andere hotels vermelden de beperkingen van het zwembad duidelijk, zelfs in de titel. Dit voelt ergens als bedrog. Bij de receptie, toen ik vermeldde dat dit mijn klantbeleving negatief had beïnvloed, werd er gezegd dat ik de hele pagina had moeten lezen. Ze gaven bijna aan dat ik dom was.

7

Ole-kristian

Alleenreiziger
1 mei 2025

“Goed”
  • Geweldig stijlvol hotel met grote kamers en badkamer. Ontbijt was zeer smakelijk met een uitgebreide kaasselectie. Het hotel lag op loopafstand van het stadscentrum en had openbaar vervoer direct voor de deur, evenals een taxistandplaats.
  • Ik heb buren met kinderen die af en toe echt weten hoe ze gehoord moeten worden. En ik kon ze ook wel iets te goed horen, zelfs vlak voor middernacht. De geluidsisolatie tussen de kamers is zeker niet iets waar het hotel veel aandacht aan heeft besteed. Een ander punt was de schoonmaak. De schoonmaak zelf was vrij goed. Maar in de badkamer was te zien dat de muren veel vlekken hadden. Ik denk dat het hotel af en toe ook de muren zou moeten reinigen.

8

Allan

Jong stel
1 mei 2025

“Een oud klassiek hotel dat charmant is, maar enige aandacht nodig heeft.”
  • Het personeel was uitstekend en het ontbijtbuffet is geweldig.
  • De accommodatie laat zich in kleine opzichten te wensen over. Op de eerste nacht konden we de verwarming niet uitschakelen... op de tweede nacht konden we deze niet inschakelen! Er zijn duidelijk enkele problemen met de verouderde infrastructuur. Ook kleine zaken zoals dat er tot dag 3 geen gezichtsdoekjes in de badkamer waren! Borden werden niet opgeruimd en lagen in de gang. Slechte entertainment in de kamer... verouderd, log tv-systeem... geen internetkanalen... en we konden ons eigen apparaten niet verbinden... er werd voortdurend om on-screen codes gevraagd die nooit verschenen.

10

Wenting

Jong stel
30 april 2025

“Uitzonderlijk”
  • De kamer is groter, het bed is comfortabel en de doucheproducten zijn van goede kwaliteit.

7

Jakob

Zakenreiziger
24 april 2025

“het is goed, maar te duur”
  • goede kamers, uitstekende wasdienst
  • Het ontbijt was niet goed. In de eerste kamer die ik kreeg, had iemand gerookt.

9

Olga

Groepsreizigers
24 april 2025

“Een zeer elegant hotel met ruime kamers en een restaurant met een Michelinster.”
  • De kamer was erg ruim en comfortabel, en het ontbijt was heerlijk. Het personeel was zeer behulpzaam. Er is een restaurant Le Canne en Ville in hetzelfde hotel en dat was uitzonderlijk, echt verdiend de Michelinster.

8

Stefan

Gezin met kinderen
23 april 2025

“Het hotel zelf is erg mooi, maar ze zouden echt het niveau van gastvrijheid moeten verbeteren.”
  • Het hotel was prachtig, de lobby is perfect ingericht voor oudejaarsavond, alle faciliteiten zijn goed. De badkamer is groot en ruim. De bedden zijn comfortabel.
  • De schoonmaakdienst is vreselijk!!! Voor een vijfsterrenhotel moet het veel beter zijn. Ze reinigen de kamers slechts één keer per dag, meestal wanneer het hen uitkomt, na 15-16 uur. Ze vergeten twee keer om nieuwe gezichtsdoeken te plaatsen en hebben ook andere koffiecapsules geplaatst, niet de Nespresso original zoals op de eerste dag.

9

Markos

Zakenreiziger
23 april 2025

“Uitstekend verblijf. Ik kom terug.”
  • De kamer was zeer groot en comfortabel. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Goed ontbijt. Uitstekende locatie.
  • Een prachtig gebied in de lobby is gereserveerd voor functies. Het zou perfect zijn voor het nuttigen van een koffie met vrienden of gasten.

10

Elizabeth

Gezin met kinderen
20 april 2025

“Uitzonderlijk”
  • Gewoon fantastisch

9

Tomasz

Vriendengroep
19 april 2025

“Mooi en goed gelegen hotel met hoge standaarden.”
  • geweldige locatie mooi hotel met hoge standaard vriendelijk en behulpzaam personeel. De conciërge gaf ons geweldige aanbevelingen.
  • De toegang tot de spa is niet inbegrepen in de prijs van de kamer.

3

Dennis

Zakenreiziger
15 april 2025

“Als ik een hotel van hoge prijs en klasse boek, verwacht ik goede service. Dit was abominabel. Vreselijke ervaring.”
  • De accommodatie is in goede staat. De kamers zijn ruim en modern genoeg.
  • - Vroeg inchecken bevestigd maar vervolgens zonder voorafgaande notificatie niet beschikbaar - Officiële inchecktijd werd ook niet nageleefd - De eerste persoon met wie ik aan de receptie sprak was zeer agressief en vijandig - De roomservice-lijn duurde 15 minuten voordat ik iemand te pakken kreeg - De minibar in de kamer was nog steeds in dezelfde staat als de vorige gast het had achtergelaten - Gereserveerde en bevestigde kamer (bedtype) was helemaal niet beschikbaar voor het verblijf - Absoluut geen enkele inspanning om een ontevreden klant tegemoet te komen (reden hierboven), geen poging om een betere kamer aan te bieden, geen korting, nul reactie op klachten en manager niet beschikbaar

10

Abdul

Gezin met kinderen
13 april 2025

“Uitstekend”
  • Service, locatie, sfeer, personeel, eten, faciliteiten
  • Niets

10

Cecil

Gezin met kinderen
6 april 2025

“Uitstekend”
  • Uitstekend

4

Abubakar

Groepsreizigers
29 maart 2025

“zij spreken niet graag Engels.”
  • Ik heb voor drie personen geboekt, maar toen ik aankwam zeiden ze dat er geen derde bed beschikbaar was. Ik moest een uur wachten, het was twee uur 's nachts. De manager adviseerde me mijn geld terug te vragen. Ik ben zeer teleurgesteld.
  • Persoonlijke diensten zeer onbeleefd aan de balie.

3

Patrice

Jong stel
18 maart 2025

“Arm”
  • Locatie, ontbijt, ruime en luxueuze kamers.
  • Twee keer 's nachts via de vaste lijn gebeld worden vanwege een fout van de receptie.

10

Childress

Jong stel
15 maart 2025

“Uitzonderlijk”
  • Prachtig hotel met uitstekende service! Geweldige locatie!

9

Lou

Gezin met kinderen
15 maart 2025

“prachtig verblijf, maar veel geschikter voor alleen volwassenen”
  • prachtig onroerend goed, vriendelijk personeel
  • We hebben geboekt omdat er een zwembad was voor onze kinderen, maar we wisten niet dat het alleen toegankelijk was voor gasten boven de 18 jaar, wat een grote teleurstelling was.

7

Gilbert

Gezin met kinderen
12 maart 2025

“Dit hotel moet erg voorzichtig zijn om niet een 'verloren glorie' te worden...”
  • Snelle reactie van de receptie bij het aanvragen van andere kussens in de nacht. De locatie van het hotel is fantastisch, zeer centraal gelegen ten opzichte van leuke restaurants en winkels.
  • In mijn oprechte mening vond ik het ontbijt zeer teleurstellend. Roerei, spek, enz. waren allemaal koud. Het zag er allemaal erg beschadigd en niet uitnodigend uit. Dit zijn redenen voor mij om een ander hotel te overwegen bij mijn volgende bezoek aan Brussel. Ik hoop dan ook dat dit hotel hier aandacht aan zal besteden.

8

Roger

Zakenreiziger
12 maart 2025

“Ik zal terugkeren.”
  • locatie en service van het personeel
  • Ik vond het eten in de bar en het beperkte menu niet lekker.

6

Elie

Zakenreiziger
10 maart 2025

“Pleasant: Aangenaam”
  • Zeer nette kamer. Uitstekende locatie van het hotel.
  • Wifi werkte niet in de kamer. De airconditioning functioneerde niet goed.

7

Eric

Zakenreiziger
7 maart 2025

“oude school”
  • Standaard zakenhotel. Degelijk. Geen verrassingen.
  • Moest om 23.00 uur van kamer veranderen vanwege niet werkende airconditioning. SPA/gym zou inbegrepen moeten zijn.

3

Laleh

Gezin met kinderen
3 maart 2025

“Slechte”
  • Locatie was geweldig en het ontbijt was goed.
  • Het hotel was oud en achterhaald, ons toilet in de kamer was niet schoon, de stoelen en het tapijt waren zeer oud en vlekkerig. Al met al is dit geen vijf sterrenhotel, maar een drie sterrenhotel.

5

Badis

Alleenreiziger
27 februari 2025

“Aanvaardbaar”
  • Een vijfsterrenhotel zonder een "in-house" spa (zwembad, fitnessruimte etc.) en waarbij gasten extra moeten betalen om toegang te krijgen tot een wellnessclub die extern wordt beheerd, is ronduit schandalig. De roomservice is bijzonder traag.

6

Sarah

Gezin met kinderen
26 februari 2025

“Voldoende, maar we zouden niet terugkeren. Het personeel deed ons geen welkom gevoel geven.”
  • Het ontbijt en de locatie.
  • Bij het boeken, en opnieuw drie dagen voor onze aankomst, heb ik gevraagd om een douche met een stoel voor mijn vader, een verjaardagstaart voor mijn zoon, en om onze vier kamers dicht bij elkaar te plaatsen. Al deze verzoeken zijn volledig door elkaar gehaald, met de douchestoel van mijn vader in mijn kamer, mijn zoon die geen verjaardagstaart kreeg maar een doos chocolade die naar de kamer van mijn vader ging, en onze kamers die zich op verschillende verdiepingen bevonden. Onacceptabel voor een vijfsterrenhotel! Ook is de vergoeding van € 35 voor het gebruik van het binnenzwembad buitensporig.

6

Ali

Gezin met kinderen
26 februari 2025

“Aangenaam”
  • Locatie, beveiliging, kwaliteit
  • Schoonmaakdienst, het hotel is zeer rustig.

10

La

Gezin met kinderen
18 februari 2025

“Uitstekend en onvergetelijk verblijf.”
  • Uitstekend hotel met een goede kwaliteit van service. Ook een geweldig ontbijt.
  • Niets

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.