8.9
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Fletcher Strandhotel Haamstede

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Het Fletcher Strandhotel Haamstede belooft een luxe overnachting niet ver van de prachtige Zeeuwse kust. Geniet van uitstekende faciliteiten zoals de vijf sauna's en grote fitnessruimte, maar ook van de luxe van ontspannende massages en schoonheidsbehandelingen bij BLUE Spa Haamstede. Maak een fietstocht door het uitgestrekte duinlandschap of ontdek pittoreske dorpjes als Renesse en Burgh-Haamstede. Met gegarandeerd de laagste prijs voor uw verblijf is Fletcher Strandhotel Haamstede een uitstekende keuze voor een ontspannen en onbezorgd weekend aan de Zeeuwse kust.



Faciliteiten in Fletcher Strandhotel Haamstede

Eten en drinken
  • Bar
  • Lunchpakket
  • Restaurant
  • Roomservice
Badkamer
  • Bad of douche
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • WC
Slaapkamer
  • Balkon of Terras
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Terras
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Koffiezetapparaat
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
  • Conciërgeservice
Wellness
  • Finse Sauna
  • Fitnessruimte
  • Massagekamer
  • Schoonheidsbehandelingen
  • Stoomkamer
  • Wellness centrum
Fietsen
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Lift
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers
Buiten
  • Terras

In de omgeving

Parkeergarage
  • 's-Gravenhof 3.4 km
  • Park Zeeduin 3.6 km
Restaurant
  • Restaurant de Torenhoeve 1.2 km
  • Ginsterveld eten en drinken 1.4 km
  • 't Dolfijntje Fish and More 3.1 km
  • De Zwaluw 3.1 km
  • De Schouwse Hoeve 3.5 km
  • De Schouwse Hoeve 3.5 km
  • Eetcafé de Loze Visser 3.7 km
  • Zuid Zuid West 4 km
Museum
  • De Graanhalm 3.2 km
Toeristische attractie
  • De Onrust 5.4 km

8.9

Beoordeeld door: 1406 gasten.

4

Eric

Gezin met kinderen
30 mei 2025

“Chaos op een geweldige locatie”
  • nieuw hotel, goede voorzieningen, goede locatie
  • Het personeel had duidelijk niet de controle. Eerst stonden we niet in het systeem, daarna was de kamer niet klaar (bedden voor de kinderen waren niet opgemaakt - we hebben zelf maar improvisatie toegepast), niet genoeg handdoeken (we kregen nieuwe, maar die werden later weer door de schoonmaakploeg verwijderd, kregen opnieuw handdoeken...). Ontbijt was redelijk, maar het diner was chaos. Vlees was goed doorbakken aan de linkerkant en medium rare aan de rechterkant, de fles wijn liet eeuwig op zich wachten, rode wijn in glazen voor witte wijn, en een eeuwigheid later kwam er een nieuwe wijnfles, maar deze werd ongeopend op de tafel gezet, de ober was opnieuw het overzicht kwijt. Ik kan doorgaan met veel details. Desondanks was het personeel altijd vriendelijk en deed zijn best. Ik denk dat het team nog moet leren om als een team te werken. Al met al is dit hotel echter veel te duur.

5

Fritz

Jong stel
21 mei 2025

“Oké, min of meer. Zeer mooie locatie.”
  • Het personeel aan de receptie was zeer vriendelijk en behulpzaam.
  • Het ontbijt was altijd hetzelfde. Niet al het personeel droeg handschoenen bij het hanteren van eten. In de kamer was de badkamer rondom het toilet zeer vuil. We hebben dit gemeld bij de receptie. Ze hebben iemand gestuurd om schoon te maken, maar dit was zeer oppervlakkig. We moesten het zelf schoonmaken.

8

Steven

Jong stel
14 mei 2025

“Zeer goed”
  • Hotel en locatie zijn uitstekend. Alleen voldoet het restaurant niet aan de standaard.
  • De steak die we bestelden was overgewaardeerd en helemaal niet lekker, sorry mensen.

10

Barbara

Zakenreiziger
12 april 2025

“Uitzonderlijk”
  • Het personeel op 11 februari was geweldig! Wat een leuke dames bij de receptie!

7

Liesbeth

Jong stel
9 april 2025

“Nieuw hotel nabij het strand.”
  • Locatie van het hotel De hoogte en grootte van de kamer
  • Er lag een kussenmenu kaart in de kamer, wat mij aangenaam verraste. Ik ging naar de receptie, maar ontdekte dat er helemaal geen veren kussens beschikbaar waren. Het matrasomslag was van PVC: hier ben ik niet blij mee. Ik heb het moeten verwijderen. Er was geen echte boter bij het ontbijtbuffet, wat jammer is.

1

Nicole

Jong stel
22 maart 2025

“Badkamer”
  • De uitstraling van het hotel, de spa en de locatie was in orde.
  • Wij hebben een ernstige voedselallergie en konden geen van de broden tijdens het ontbijt eten, dus moesten we naar een supermarkt rijden om ons eigen ontbijt te maken. We hebben dit meerdere keren aangegeven (bij de boeking, telefonisch van tevoren, en tijdens het inchecken, en men zei dat het geen probleem was). Ik heb ook gebeld om een reservering voor de spa te maken (de dag voor onze aankomst), maar dat was volgens de dame aan de telefoon niet nodig. Toen we incheckten, waren alle dagen volledig volgeboekt en konden we de spa helemaal niet gebruiken. Bovendien was het personeel erg onvriendelijk, zelfs onbeleefd. Er was totaal geen sympathie of empathie voor alles wat verkeerd ging tijdens ons verblijf. Al met al een miserabele en zeer teleurstellende ervaring.

9

Anonymous

Jong stel
15 maart 2025

“zeer tevreden met de hotelkeuze”
  • zeer vriendelijk en behulpzaam personeel
  • Het ontbijt was tevredenstellend, maar kan van betere kwaliteit zijn.

10

Richard

Alleenreiziger
14 maart 2025

“Geweldige kamer”
  • Uitstekende grootte van de kamer. Locatie dicht bij de zee.
  • Minder comfortabel bed, te zacht voor mij, maar dat is persoonlijk.

8

Anna

Jong stel
11 maart 2025

“Zeer goed”
  • Het restaurant was zeer goed.

8

A_c_g

Gezin met kinderen
9 maart 2025

“Zeer goed”
  • Goed ontbijt, geweldige sauna!
  • Parkeergelegenheid was beperkt.

6

Manon

Gezin met kinderen
7 maart 2025

“Aangenaam”
  • Mooi kamer met inloopdouche, comfortabel bed.
  • 2 plastic glazen in de kamer, wij geven de voorkeur aan een wijnglas en een normaal glas. Geen koelkast! De handdoeken waren erg dun. We moesten shampoo beneden kopen, er was niet eens een klein flesje in de badkamer. De Bistro was uiterst teleurstellend: Het menu vermeldde Balinese kipsaté, het was in plaats daarvan een snackbar saté van kipfilet. Mijn man vroeg om een diamanthaas medium, ... het was rauwer dan rauw. Ook waren de frietjes niet volledig gaar. Toen we naar een specifieke wijnsoort vroegen, antwoordde de ober: Ik drink geen wijn en weet niets van wijn. We betaalden 305 euro per kamer per nacht, we hadden enigszins meer verwacht.

9

Alexandre

Alleenreiziger
5 maart 2025

“Uitstekend”
  • Personeel +++ Geweldige plek om te verblijven
  • Restaurant is iets te duur in verhouding tot de kwaliteit.

7

Marie

Jong stel
27 februari 2025

“Mooi, maar niets bijzonders.”
  • Mooi hotel met een zeer mooi interieur en design. Het bed was comfortabel en de locatie was goed, met een wandeling van 15-20 minuten naar het strand. Het personeel was beleefd.
  • De SPA is niet inbegrepen bij de kamerprijs, hetgeen niet zeer goed gecommuniceerd was. Extra's zoals diner en wellness zijn vrij duur. De hotelkamer was niet zo stil; we konden gasten in de aangrenzende kamers en mensen buiten in de gang horen. Het ontbijt was acceptabel, maar geen hoogtepunt.

10

Robyn

Jong stel
10 februari 2025

“Uitzonderlijk”
  • Mooi hotel en restaurant. Perfect voor een weekend aan de kust.

3

Patrick

Gezin met kinderen
16 januari 2025

“Teleurstellend”
  • Wanneer de begroeting begint met "U bent vroeg", kunt u al raden wat de service zal zijn. Aangezien de kamers nog niet klaar waren (wat op zich prima is), moesten we de bagage terug naar de auto nemen: Geen opslag beschikbaar en natuurlijk geen aanbod om te helpen met de tassen. De kamers waren niet erg schoon en het vuil op de vloer was twee dagen later nog steeds aanwezig. De fitnessapparatuur was in orde, maar er waren geen handdoeken beschikbaar. Bijna alle ontbijtelementen waren verpakt (niet erg duurzaam) en niet alle items werden automatisch bijgevuld. U moest om een croissant vragen en kreeg dan precies één stuk (met een volle mand die in de open keuken stond). De service en de netheid waren niet volgens de standaard!

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.