Grand Hotel Ter Duin
Burgh Haamstede
Aanbiedingen doorzoeken
Informatie over de accommodatie
Grand Hotel Ter Duin in Burgh Haamstede, Nederland, biedt een luxe accommodatie-ervaring met 137 moderne kamers en appartementen. Elke kamer is uitgerust met gratis bekabeld internet, een flatscreen-tv en een ruime badkamer. De elegante inrichting en extra lange bedden zorgen voor een comfortabele overnachting. Het hotel beschikt daarnaast over faciliteiten die bijdragen aan een aangenaam verblijf, zoals airconditioning en geluiddichte kamers, waardoor gasten kunnen ontspannen na een dag verkennen.
De wellnessfaciliteiten van het hotel zijn uitgebreid en bieden een scala aan ontspannings- en recreatiemogelijkheden. Gasten kunnen gebruik maken van een binnenzwembad, diverse sauna’s, een stoombad en een fitnesscentrum. Het hotel zorgt voor een breed scala aan activiteiten die geschikt zijn voor zowel ontspanning als conditietraining. Ook biedt het hotel gemakkelijke toegang tot buitenactiviteiten zoals fietsen, paardrijden en golf, wat perfect is voor liefhebbers van sport en natuur.
Qua eetgelegenheden en evenementenruimtes biedt Grand Hotel Ter Duin een restaurant en bar met zowel dagelijkse als à la carte opties. Het hotel beschikt over twee bestuurskamers en vier vergaderzalen, waardoor het een uitstekende keuze is voor zakelijke evenementen en bijeenkomsten. De nabijheid van natuurgebieden zoals het Zeeuwse duinlandschap biedt bovendien mogelijkheden voor teambuildingactiviteiten of een ontspannen wandeling. Met een klantbeoordeling van 7.6 op basis van 4448 reviews wordt het door bezoekers gewaardeerd om de combinatie van luxe en ontspannen sfeer.
Faciliteiten in Grand Hotel Ter Duin
Eten en drinken
- Bar
- Dieetwensen op aanvraag
- Lunchpakket
- Restaurant
Service
- Bagage-opslag
Badkamer
- Douche
- Haardroger
- Sauna
- WC
Slaapkamer
- Airconditioning
- Balkon of Terras
- Bureau
- Flatscreen televisie
- Kitchenette
- Kluis
- Koffie- en theefaciliteiten
- Minibar (exclusief)
- Rolstoeltoegankelijk
- Senseo Koffiezetapparaat
- Telefoon
- TV
Woon gedeelte
- Verwarming
Internet
- Gratis Wifi
Parkeren
- Openbaar Parkeren
- Parkeerplaats
- Valet parkeren
Schoonmaak service
- Wasservice
Zakelijke faciliteiten
- Vergaderzaal
Wellness
- Binnenzwembad
- Fitnessruimte
- Kapper/schoonheidssalon
- Massage
- Sauna
- Wellness centrum
Huisdieren
- Huisdieren toegestaan
Fietsen
- Fietsverhuur
Activiteiten
- Golfbaan
Algemeen
- Lift
Toegangkelijkheid
- Anti-allergene kamers
Buiten
- Terras
- Tuin
In de omgeving
- Park Zeeduin 100m
- 's-Gravenhof 383m
- De Schouwse Hoeve 446m
- De Schouwse Hoeve 447m
- Pizzeria di Firenze 1.4 km
- Het Vissershuis 1.4 km
- Bistro West 1.5 km
- Mooij's Crêperie 1.5 km
- Zeelust 1.8 km
- Paviljoen Duinzigt 1.9 km
- De Graanhalm 1.5 km
- De Onrust 2.4 km
7.6
Beoordeeld door: 4495 gasten.
9
EliseJong stel
3 augustus 2025
- Zeer vriendelijk personeel, geweldige locatie en uitstekend eten. We waarderen de warme ontvangst van onze harige familieleden zeer.
8
EloJong stel
2 augustus 2025
- De plek was mooi en ruim.
- Alles was extra kosten (belastingen, parkeren, honden, enzovoort - zelfs slippers voor het zwembad!).
7
KatherineJong stel
31 juli 2025
- Het eten was uitstekend. Geweldige kwaliteit en de portiegrootte was perfect.
- De kamer was niet de schoonste. De grootste verrassing was schimmel in de douche. De schoonmaak leek wat slordig.
10
Jmc1984Jong stel
28 juli 2025
- Zeer ruime kamer, prachtig design, omringd door rust en stilte. Ook een goed ontbijt.
- Een mini-koelkast op de kamer zou fijn geweest zijn. Als u Amsterdam en vergelijkbare gebieden bezoekt, is het hotel wat ver weg (meer dan 1,5 uur). Persoonlijk vonden wij de mooie rit echter geen probleem.
7
IrvanGezin met kinderen
22 juli 2025
- - De lobby is echt prachtig, klassiek maar toch gezellig. - Kamergrootte en het balkon.
- - De ontbijtervaring is niet zo prettig: de verlichting in het restaurant is te donker, er worden geen dienbladen aangeboden, het is niet gemakkelijk om de bestek te vinden, de route is niet efficiënt (te druk, wat betekent dat de 1,5 meter afstand niet gegarandeerd is), vaak raakt men zonder brood en het duurt lang om bij te vullen, sommige medewerkers lijken onervaren... En de kwaliteit van het voedsel is eenvoudigweg niet van 4-sterren hotelkwaliteit. - Het bed is niet comfortabel en het extra bed maakt geluid. - Het duurt lang om uit te checken (ik heb 15 minuten gewacht), men gebruikt nog steeds verouderde methoden.
4
YvesJong stel
20 juli 2025
- Vriendelijk personeel
- Service tijdens het ontbijt om nieuwe voedingsmiddelen aan te bieden wanneer deze niet meer op voorraad zijn. Duur voor honden (20 euro per nacht is zeer duur en werd niet vermeld in de boekingsdetails). De kamer was niet schoongemaakt na de eerste nacht, ondanks dat we het bordje hadden opgehangen, en er werd helemaal geen compensatie geboden. De bar, hoewel er weinig mensen aanwezig waren, moesten we zelf naar de bar gaan om bediend te worden na 10 minuten wachten (dit gebeurde op beide avonden van ons verblijf); hier kregen we een korting van 2 biertjes op de tweede nacht.
8
ErnstJong stel
15 juli 2025
- Het ontbijt was uitstekend.
- Ik ben een lid van Genius 2, desondanks moest ik betalen voor het ontbijt. Gelieve dit toe te lichten.
8
EunheeJong stel
10 juli 2025
- Geweldig ontbijt Gezellige spa
5
AlineJong stel
2 juli 2025
- Het hotel is zeer gunstig gelegen en is een uitstekende plek voor reizigers met honden.
- De faciliteiten zouden in betere staat kunnen verkeren, vooral de spa, die enigszins vuil was. Over het algemeen lijkt het te ontbreken aan oog voor detail (de muurverf bladdert, toiletten/doucheruimtes zijn niet aantrekkelijk, tafels in de bar zijn plakkerig).
7
AlexisJong stel
14 juni 2025
- De kamer was ruim, hoewel vrij oud. De badkamer was modern en schoon, met een Italiaanse douche. Het personeel was beleefd en meertalig (ten minste Nederlands en Engels). Het wellnesscentrum (sauna, zwembad, fitnessruimte), dat bij de prijs is inbegrepen, was een prettige aanvulling.
- Te veel bijkomende kosten: de parkeerkosten (14 EUR voor het verblijf), slippers voor de kamer (2 EUR per paar)... Het ontbijt is belachelijk duur, evenals het restaurant. Wat betreft de televisie waren Engelse en Franse zenders niet beschikbaar.
8
RomyJong stel
13 juni 2025
- zwembad Grootte van de kamer rustig/goede isolatie Parkeren
10
KokoJong stel
10 juni 2025
- comfortabel bed, schone en mooie kamer, bar en wellness.
- Het whiskyassortiment is te beperkt en kan worden besteld bij de loungebar.
9
AmélieGezin met kinderen
6 juni 2025
- Het hotel is erg mooi en comfortabel, goed gelegen met een heerlijk ontbijtbuffet!
8
TiagoJong stel
25 mei 2025
- Onze kamer was zeer ruim, schoon en goed ingericht. Het hotel bevindt zich op een zeer rustige locatie, maar niet ver van het strand, restaurants en supermarkten. Het ontbijt is gevarieerd en goed verzorgd. Er is privéparkeergelegenheid ter plaatse. Al met al was het een aangenaam verblijf voor mijn vrouw, mijn hond en mij.
- Er was een renovatie gaande in het restaurant van het hotel, waardoor het diner en het ontbijt wat chaotischer waren. De televisie in de kamer had iets groter kunnen zijn en de telefoons in de kamer werkten niet, maar dit heeft de ervaring niet bedorven.
4
JulianeGezin met kinderen
27 april 2025
- Het ontbijt was redelijk. De kamers waren groot.
- Wij hadden geen koffiemachine op de kamer en het wellnessgebied is te klein en niet aantrekkelijk. Er waren slechts 4 tuinstoelen in plaats van ligstoelen. Ik zou dit hotel niet aanbevelen. Het is te duur voor wat je krijgt.
8
CarmenJong stel
20 april 2025
- Hondvriendelijke, schone en comfortabele kamers.
- Diner
9
SaranjitJong stel
17 april 2025
- Het personeel is zeer vriendelijk en efficiënt. De kamer was vlekkeloos schoon en comfortabel. De bar en de lobby waren elegant, en de dranken waren redelijk geprijsd en werden snel geserveerd.
- Geen handdoeken bij het zwembad en geen aanwijzing om ze bij de receptie te halen. Er is ook niet veel parkeerruimte in de parkeergarage, hoewel ze een zusterhotel hebben waar je kunt parkeren.
8
CynthiaGezin met kinderen
13 april 2025
- Lobby en restaurant
- Meubilair in de kamer is een beetje verouderd, oude vloerbedekking.
8
ShambhuGezin met kinderen
11 april 2025
- Het is goed gemaakt en heeft goede voorzieningen; het binnenzwembad en de stoomcabine zijn echt uitstekend.
- Het is te ver van elke stad; zelfs in Zeeland ligt het op de hoek van het eiland.
6
DingemansJong stel
10 april 2025
- De kamer was ruim en schoon. Het personeel was vriendelijk en het eten (ontbijt) was ook goed.
- De parkeerplaats was klein en het was moeilijk om een plekje te vinden. Onze badkamer was zeer groot, maar de douche verwarmde niet en was in vergelijking ook zeer klein.
5
DominikaJong stel
9 april 2025
- Locatie
- Schoonmaakstandaard
7
StephanJong stel
29 maart 2025
- Allereerst, dit is ons tweede verblijf in dit hotel en we kunnen met zekerheid zeggen: vriendelijk personeel, geweldig ontbijt, en de locatie is echt goed voor wandelingen in het bos en naar het strand.
- De kamers zijn op de een of andere manier niet echt schoon, er zijn spinnenwebben, wat schimmel in de douche, en dit had niets te maken met het dagelijkse schoonmaakverzoek; de kamer was bij aanvang van uw vakantie al in deze staat van vuiligheid. Daarnaast is het personeel echt vriendelijk, maar het lijkt te ontbreken aan enige toezicht. Iedereen doet alles, maar daardoor verliezen ze het overzicht en moeten gasten erg lang wachten om hun bestellingen op te nemen of hun eten en drinken te ontvangen. Ik neem aan dat zodra er duidelijke taken worden toegewezen, dit probleem mogelijk opgelost kan worden.
7
NilsGezin met kinderen
24 maart 2025
- Goede locatie, ruime kamer, hotel is relatief luxe.
- De kamer had een onaangename geur, waarschijnlijk omdat iemand daar eerder heeft gerookt.
1
G.Jong stel
20 maart 2025
- Nadat we de nachtportier (we arriveerden 's nachts) hadden verteld wat er mis was, kwam hij (een oudere man) naar onze kamer met de gevraagde spullen. Hij was duidelijk buiten adem. Hij deed zijn best.
- Bij het inchecken werd ons letterlijk verteld dat hij niets wist van ons verblijf of van het hotel. De kamer was verder niets bijzonders, zonder kunst, zonder stijlvolle decoratie en de meubels waren verouderd. Bekijk de foto's voor jezelf. Er was geen toiletpapier. Er was geen koffie of thee in de kamer, noch waren er mokken of kopjes aanwezig. Er waren ook geen slippers of een badjas. De kamer keek uit op de fietsenverhuur schuur naast onze "patio" (dit verwacht je niet voor de prijs van de kamer). Toen we onze klachten bij de receptie bespraken, werd ons verteld: "Dit is allemaal de schuld van de huishoudelijke dienst, helaas kan ik er niets aan doen." Ze wees zelfs een late check-out als compensatie af en belde ons kamer om te klagen dat we te laat waren met uitchecken. Ze heeft ons wel wat snoepjes gegeven als compensatie. We vroegen om met de manager te spreken, maar deze beleefdheid werd ons geweigerd. Ons werd beloofd dat de manager ons diezelfde middag zou terugbellen. Maar tot op heden, 13 dagen later, wacht ik nog steeds!!! Blijf uit de buurt van dit "Grand" hotel, dames en heren.
8
BerberGezin met kinderen
20 maart 2025
- Zeer goed ontbijt en genoten van de zwembaden/sauna faciliteiten.
- Inchecken was een uur later.
7
JanineGezin met kinderen
17 maart 2025
- Het is niet nodig om elke dag de kamer schoon te maken, u dient hiervoor een verzoek in te dienen.
6
MostafaAlleenreiziger
9 maart 2025
- Goede parkeervoorzieningen, mooie omgeving en dichtbij het strand.
- De bedden zijn ongemakkelijk klein. Voor de prijs had ik niet verwacht te slapen in een bed dat bestaat uit twee aan elkaar geschoven eenpersoonsbedden. De inrichting van de kamers is ook wat gedateerd.
8
AugustinusGezin met kinderen
8 maart 2025
- Geweldige faciliteiten en locatie
- De badkamer ruikt niet goed.
10
RichardJong stel
8 maart 2025
- Grote kamers met uitstekende voorzieningen en vriendelijke service.
- Betaal parkeren.
9
AnnaAlleenreiziger
4 maart 2025
- geweldig hotel en personeel
- verschillende communicatie over wellness, uiterst teleurstellend - aan het einde kreeg ik geen behandeling.
Vraag en antwoord.
Grand Hotel Ter Duin ligt 2,1 km van het centrum van Burgh Haamstede.
Grand Hotel Ter Duin heeft WIFI beschikbaar in het hele hotel.
Grand Hotel Ter Duin heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.
Grand Hotel Ter Duin Heeft een eigen fitness ruimte.
Grand Hotel Ter Duin staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.
Grand Hotel Ter Duin heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.