7.6
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Grand Hotel Ter Duin

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Grand Hotel Ter Duin in Burgh Haamstede, Nederland, biedt een luxe accommodatie-ervaring met 137 moderne kamers en appartementen. Elke kamer is uitgerust met gratis bekabeld internet, een flatscreen-tv en een ruime badkamer. De elegante inrichting en extra lange bedden zorgen voor een comfortabele overnachting. Het hotel beschikt daarnaast over faciliteiten die bijdragen aan een aangenaam verblijf, zoals airconditioning en geluiddichte kamers, waardoor gasten kunnen ontspannen na een dag verkennen.

De wellnessfaciliteiten van het hotel zijn uitgebreid en bieden een scala aan ontspannings- en recreatiemogelijkheden. Gasten kunnen gebruik maken van een binnenzwembad, diverse sauna’s, een stoombad en een fitnesscentrum. Het hotel zorgt voor een breed scala aan activiteiten die geschikt zijn voor zowel ontspanning als conditietraining. Ook biedt het hotel gemakkelijke toegang tot buitenactiviteiten zoals fietsen, paardrijden en golf, wat perfect is voor liefhebbers van sport en natuur.

Qua eetgelegenheden en evenementenruimtes biedt Grand Hotel Ter Duin een restaurant en bar met zowel dagelijkse als à la carte opties. Het hotel beschikt over twee bestuurskamers en vier vergaderzalen, waardoor het een uitstekende keuze is voor zakelijke evenementen en bijeenkomsten. De nabijheid van natuurgebieden zoals het Zeeuwse duinlandschap biedt bovendien mogelijkheden voor teambuildingactiviteiten of een ontspannen wandeling. Met een klantbeoordeling van 7.6 op basis van 4448 reviews wordt het door bezoekers gewaardeerd om de combinatie van luxe en ontspannen sfeer.



Faciliteiten in Grand Hotel Ter Duin

Eten en drinken
  • Bar
  • Dieetwensen op aanvraag
  • Lunchpakket
  • Restaurant
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Douche
  • Haardroger
  • Sauna
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Balkon of Terras
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Kitchenette
  • Kluis
  • Koffie- en theefaciliteiten
  • Minibar (exclusief)
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Senseo Koffiezetapparaat
  • Telefoon
  • TV
Woon gedeelte
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Openbaar Parkeren
  • Parkeerplaats
  • Valet parkeren
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Binnenzwembad
  • Fitnessruimte
  • Kapper/schoonheidssalon
  • Massage
  • Sauna
  • Wellness centrum
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Fietsen
  • Fietsverhuur
Activiteiten
  • Golfbaan
Algemeen
  • Lift
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
Buiten
  • Terras
  • Tuin

In de omgeving

Parkeergarage
  • Park Zeeduin 100m
  • 's-Gravenhof 383m
Restaurant
  • De Schouwse Hoeve 446m
  • De Schouwse Hoeve 447m
  • Pizzeria di Firenze 1.4 km
  • Het Vissershuis 1.4 km
  • Bistro West 1.5 km
  • Mooij's Crêperie 1.5 km
  • Zeelust 1.8 km
  • Paviljoen Duinzigt 1.9 km
Museum
  • De Graanhalm 1.5 km
Toeristische attractie
  • De Onrust 2.4 km

7.6

Beoordeeld door: 4483 gasten.

9

Amélie

Gezin met kinderen
6 juni 2025

“Echt een aangenaam verblijf.”
  • Het hotel is erg mooi en comfortabel, goed gelegen met een heerlijk ontbijtbuffet!

8

Tiago

Jong stel
25 mei 2025

“Een goede keuze om te verblijven in Burgh-Haamstede.”
  • Onze kamer was zeer ruim, schoon en goed ingericht. Het hotel bevindt zich op een zeer rustige locatie, maar niet ver van het strand, restaurants en supermarkten. Het ontbijt is gevarieerd en goed verzorgd. Er is privéparkeergelegenheid ter plaatse. Al met al was het een aangenaam verblijf voor mijn vrouw, mijn hond en mij.
  • Er was een renovatie gaande in het restaurant van het hotel, waardoor het diner en het ontbijt wat chaotischer waren. De televisie in de kamer had iets groter kunnen zijn en de telefoons in de kamer werkten niet, maar dit heeft de ervaring niet bedorven.

4

Juliane

Gezin met kinderen
27 april 2025

“Niet de prijs waard.”
  • Het ontbijt was redelijk. De kamers waren groot.
  • Wij hadden geen koffiemachine op de kamer en het wellnessgebied is te klein en niet aantrekkelijk. Er waren slechts 4 tuinstoelen in plaats van ligstoelen. Ik zou dit hotel niet aanbevelen. Het is te duur voor wat je krijgt.

8

Carmen

Jong stel
20 april 2025

“Prachtig hotel op een geweldige locatie. Vriendelijk voor mensen en huisdieren. Comfortabele gemeenschappelijke ruimtes.”
  • Hondvriendelijke, schone en comfortabele kamers.
  • Diner

9

Saranjit

Jong stel
17 april 2025

“Korte en comfortabele verblijf.”
  • Het personeel is zeer vriendelijk en efficiënt. De kamer was vlekkeloos schoon en comfortabel. De bar en de lobby waren elegant, en de dranken waren redelijk geprijsd en werden snel geserveerd.
  • Geen handdoeken bij het zwembad en geen aanwijzing om ze bij de receptie te halen. Er is ook niet veel parkeerruimte in de parkeergarage, hoewel ze een zusterhotel hebben waar je kunt parkeren.

8

Cynthia

Gezin met kinderen
13 april 2025

“Huisdiervriendelijk hotel”
  • Lobby en restaurant
  • Meubilair in de kamer is een beetje verouderd, oude vloerbedekking.

8

Shambhu

Gezin met kinderen
11 april 2025

“Het was een prettig verblijf en het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.”
  • Het is goed gemaakt en heeft goede voorzieningen; het binnenzwembad en de stoomcabine zijn echt uitstekend.
  • Het is te ver van elke stad; zelfs in Zeeland ligt het op de hoek van het eiland.

6

Dingemans

Jong stel
10 april 2025

“Aangenaam verblijf, maar er is ruimte voor verbetering.”
  • De kamer was ruim en schoon. Het personeel was vriendelijk en het eten (ontbijt) was ook goed.
  • De parkeerplaats was klein en het was moeilijk om een plekje te vinden. Onze badkamer was zeer groot, maar de douche verwarmde niet en was in vergelijking ook zeer klein.

5

Dominika

Jong stel
9 april 2025

“Aanvaardbaar”
  • Locatie
  • Schoonmaakstandaard

7

Stephan

Jong stel
29 maart 2025

“Gezellige vakantie mogelijk, met enkele verbeteringen nodig.”
  • Allereerst, dit is ons tweede verblijf in dit hotel en we kunnen met zekerheid zeggen: vriendelijk personeel, geweldig ontbijt, en de locatie is echt goed voor wandelingen in het bos en naar het strand.
  • De kamers zijn op de een of andere manier niet echt schoon, er zijn spinnenwebben, wat schimmel in de douche, en dit had niets te maken met het dagelijkse schoonmaakverzoek; de kamer was bij aanvang van uw vakantie al in deze staat van vuiligheid. Daarnaast is het personeel echt vriendelijk, maar het lijkt te ontbreken aan enige toezicht. Iedereen doet alles, maar daardoor verliezen ze het overzicht en moeten gasten erg lang wachten om hun bestellingen op te nemen of hun eten en drinken te ontvangen. Ik neem aan dat zodra er duidelijke taken worden toegewezen, dit probleem mogelijk opgelost kan worden.

7

Nils

Gezin met kinderen
24 maart 2025

“Redelijke prijs-kwaliteitverhouding”
  • Goede locatie, ruime kamer, hotel is relatief luxe.
  • De kamer had een onaangename geur, waarschijnlijk omdat iemand daar eerder heeft gerookt.

1

G.

Jong stel
20 maart 2025

“Geen servicegerichtheid, slechte gastvrijheid.”
  • Nadat we de nachtportier (we arriveerden 's nachts) hadden verteld wat er mis was, kwam hij (een oudere man) naar onze kamer met de gevraagde spullen. Hij was duidelijk buiten adem. Hij deed zijn best.
  • Bij het inchecken werd ons letterlijk verteld dat hij niets wist van ons verblijf of van het hotel. De kamer was verder niets bijzonders, zonder kunst, zonder stijlvolle decoratie en de meubels waren verouderd. Bekijk de foto's voor jezelf. Er was geen toiletpapier. Er was geen koffie of thee in de kamer, noch waren er mokken of kopjes aanwezig. Er waren ook geen slippers of een badjas. De kamer keek uit op de fietsenverhuur schuur naast onze "patio" (dit verwacht je niet voor de prijs van de kamer). Toen we onze klachten bij de receptie bespraken, werd ons verteld: "Dit is allemaal de schuld van de huishoudelijke dienst, helaas kan ik er niets aan doen." Ze wees zelfs een late check-out als compensatie af en belde ons kamer om te klagen dat we te laat waren met uitchecken. Ze heeft ons wel wat snoepjes gegeven als compensatie. We vroegen om met de manager te spreken, maar deze beleefdheid werd ons geweigerd. Ons werd beloofd dat de manager ons diezelfde middag zou terugbellen. Maar tot op heden, 13 dagen later, wacht ik nog steeds!!! Blijf uit de buurt van dit "Grand" hotel, dames en heren.

8

Berber

Gezin met kinderen
20 maart 2025

“Comfortabel verblijf in een grote kamer.”
  • Zeer goed ontbijt en genoten van de zwembaden/sauna faciliteiten.
  • Inchecken was een uur later.

7

Janine

Gezin met kinderen
17 maart 2025

“Goed”
  • Het is niet nodig om elke dag de kamer schoon te maken, u dient hiervoor een verzoek in te dienen.

6

Mostafa

Alleenreiziger
9 maart 2025

“Aangenaam”
  • Goede parkeervoorzieningen, mooie omgeving en dichtbij het strand.
  • De bedden zijn ongemakkelijk klein. Voor de prijs had ik niet verwacht te slapen in een bed dat bestaat uit twee aan elkaar geschoven eenpersoonsbedden. De inrichting van de kamers is ook wat gedateerd.

8

Augustinus

Gezin met kinderen
8 maart 2025

“Zeer aanbevolen”
  • Geweldige faciliteiten en locatie
  • De badkamer ruikt niet goed.

10

Richard

Jong stel
8 maart 2025

“Mijn vierde bezoek. Deze plek stelt nooit teleur!”
  • Grote kamers met uitstekende voorzieningen en vriendelijke service.
  • Betaal parkeren.

9

Anna

Alleenreiziger
4 maart 2025

“Uitstekend”
  • geweldig hotel en personeel
  • verschillende communicatie over wellness, uiterst teleurstellend - aan het einde kreeg ik geen behandeling.

10

Arzu

Gezin met kinderen
1 maart 2025

“Prachtig verblijf op een geweldige locatie!”
  • Geweldig hotel met de meest comfortabele bedden, een uitstekend ontbijt en ruime tijdslots (zwembad geopend tot 23:00, ontbijt tot 11:00).
  • Het hotel was een beetje te vol, we hadden moeite om een tafel te vinden in de ontbijtruimte.

7

Kit

Jong stel
1 maart 2025

“Rustig en comfortabel.”
  • De receptie en de lounge/bar waren zeer comfortabel en prachtig ingericht. Ook het zwembad was geweldig.
  • Er was geen melk op de kamer voor thee/koffie, en slechts één van elke theezakje. We hebben gegeten van de lichte hapjesmenu van de bar, maar alles was gefrituurd, dus we waren niet erg onder de indruk van het eten.

8

Seamus

Gezin met kinderen
26 februari 2025

“Kort verblijf in het Grand Hotel”
  • Het was een zeer comfortabele kamer. De kamer was erg ruim.
  • De kleefaciliteiten bij het zwembad waren erg klein. De sauna was defect en kon niet worden gebruikt.

3

Hourez

Jong stel
25 februari 2025

“Slecht”
  • We zijn net teruggekeerd van een verblijf van 3 nachten in dit hotel, dit was onze derde keer hier. Ondanks een geslaagde renovatie van de lobbybar en het restaurant, is er echter nog steeds geen uitzicht naar buiten, het is daar erg donker. We kunnen eerlijk zeggen dat deze plek slecht veroudert, want op het niveau van de gangen en kamers laat het behang op de muren los bij de uitgang van het zwembad en dat maakt het geen "Grand" hotel... Wat betreft onze kamer, we hadden gevraagd om een "superieure" kamer, qua ruimte ontbrak het ons daar inderdaad niet aan, maar het meubilair in de twee ruimtes (slaapkamer + TV-ruimte) was volledig onvoldoende en gaf ons een onaangenaam gevoel van kilte, een kamer zonder enige charme. Het ergste was de netheid van de plaatsen, vooral in de TV-ruimte, met belangrijke stoflagen op de deurovergangen van het balkon en veel spinnenwebben in verschillende hoeken van het plafond. Dit is gemeld bij de receptie en na de schoonmaak werd het bed opgemaakt, maar er is verder niets gedaan qua netheid. Jammer, en dat zal ons niet aanmoedigen om voor een vierde keer terug te komen.

3

Henri

Groepsreizigers
23 februari 2025

“Eenmaal en nooit meer.”
  • Het bed
  • De spa en sauna waren defect en niet werkend, en het algehele spa-gebied was erg klein, wat de foto's op de website niet rechtvaardigde. Het ontbijt was zeer karig en geen genot. Bij aankomst op zondagavond mochten we het restaurant niet betreden zonder reservering, maar we konden wel sterk overprijsde snacks in de lobby kopen, die van lage kwaliteit maar hoge prijs waren. We verbleven twee dagen, maar de kamer werd in die periode niet schoongemaakt. De buren hadden een hond in hun kamer, wat merkbaar en luidruchtig was.

7

Jackie

Jong stel
20 februari 2025

“Teleurstellend ontbijt voor een 4-sterrenhotel, maar verder was alles geweldig!”
  • 1) Ik ben glutenvrij, dus ik was onder de indruk van het ongevraagde glutenvrije brood dat bij het diner op tafel kwam. Ik had ook glutenvrij brood bij het ontbijt en een glutenvrije granola-optie, die echter niet glutenvrij was! *Hotelpersoneel, wees je ervan bewust dat spelt NIET glutenvrij is! 2) Heerlijk eten in het restaurant met aandachtig personeel in de avond. 3) Het hotel is prachtig schoon, stijlvol en heeft vriendelijk en behulpzaam personeel. De kamer is enorm en smaakvol ingericht. De gemeenschappelijke ruimtes zijn mooi en groot, zodat er geen zorgen zijn over overbevolking in deze Covid-tijden. 4) Het gebied was rustig en omgeven door vogelgezang in de ochtend.
  • 1) Het ontbijt kostte €20 per persoon en was eerlijk gezegd gemiddeld! Ik heb veel betere gehad. De bacon, eieren, enzovoort waren koud en de keuze was ondermaats voor die prijs. Zeer teleurstellend. 2) Ik ben het er niet mee eens dat ik moet betalen voor parkeergelegenheid terwijl ik al betaal voor een viersterrenhotel! Wat kost het hen om een plek voor een auto of motorfiets beschikbaar te stellen? 3) Waarom, oh waarom, moeten de badkamers "sfeerverlichting" hebben en geen vergrotende spiegel?

8

Robin

Jong stel
23 januari 2025

“Oké”
  • Het is een groot en elegant hotel.
  • We verbleven op de bovenste verdieping en het bed had geen hoofdeinde en stond ongeveer een meter van de muur, waardoor het onmogelijk was om rechtop te zitten. Er was een grote televisie, maar slechts één comfortabele stoel (de andere was een rechte bureaustoel), waardoor er praktisch geen mogelijkheid was om televisie te kijken. Ik kan me niet voorstellen wat degenen die de kamer hebben ingericht, dachten. 23,50 euro voor het ontbijt, echt waar?

9

Sasa

Gezin met kinderen
18 januari 2025

“Uitstekend”
  • De kamer was zeer ruim.

4

Kevin

Jong stel
25 december 2024

“Teleurstellend”
  • De kamer was vuil en het balkon was ook erg vuil. Het ontbijt was een teleurstelling en voldeed niet aan de 4-sterren standaard. Er was geen gratis parkeren. De lift functioneerde niet goed op de derde verdieping; de deur bleef haken. Er lag hondenpoep op de treden buiten. Echt afschuwelijk. Ik zal niet terugkeren; dit heeft mijn korte vakantie verpest.

8

Ian

Alleenreiziger
19 december 2024

“Zeer goed”
  • geen restaurant ondanks dat het op hun website staat. als fietser is dit een grote tegenvaller.
  • verhoudingsgewijs te overpriced voor wat er wordt aangeboden

6

Stef

Jong stel
13 december 2024

“Niet de moeite waard voor het geld, maar het ziet er wel mooi uit.”
  • De uitstraling
  • De prijsstelling voor wat u krijgt.

8

Laura

Jong stel
12 december 2024

“Zeer goed”
  • Tijdens het inchecken werd er gevraagd naar voedselallergieën. Gewoonlijk wordt hier niet naar gevraagd, maar ik was erg blij dat ze dat hier deden, zodat de keuken goed voorbereid was. Ze hadden glutenvrije pannenkoeken tijdens het ontbijt! FANTASTISCH.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.