Grand Hotel Opduin Texel De Koog - Texel
Grand Hotel Opduin Texel De Koog
Grand Hotel Opduin Texel De Koog
Grand Hotel Opduin Texel De Koog
Grand Hotel Opduin Texel De Koog
Alle foto's
8.9
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Grand Hotel Opduin Texel De Koog

Adres:
Ruijslaan 22
1796AD De Koog

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Het tochtje met de veerboot naar Texel zorgt al voor een heerlijk vakantiegevoel. Snuif die zilte zeelucht op en laat de meeuwen u verwelkomen op het eiland. Het gastvrije Grand Hotel Opduin ligt op een duin in het nationale park De Duinen op Texel, ongeveer 200 meter van het Noordzeestrand. In het hotel en de omgeving zijn vele mogelijkheden voor zowel een actieve als een ontspannen invulling van uw verblijf. Het gebruik van het zwembad en de fitness is inbegrepen voor hotelgasten en tegen een vergoeding zijn een Finse sauna, een Turks stoombad. De sauna is gratis toegankelijk voor hotelgasten tussen 16:30-19:00 uur. Via de receptie kunnen fietsen gehuurd worden. In de Beauty & Wellness Centre worden heerlijke massages en schoonheidsbehandelingen op basis van reservering gegeven. De hotelkamers zijn uitgerust met een bad, douche, toilet, föhn, telefoon, minibar, kluisje en een zitgedeelte. Bij restaurant Opduin kunt u, binnen of op het zonneterras, heerlijk eten. Voor kinderen is er een speelruimte.

's Ochtends staat er een ontbijtbuffet klaar met echte Texelse producten. Van maandag t/m zaterdag kan je ontbijten tussen 08:00 - 10:30 en op zondag tussen 08:00 - 11:30 uur. In restaurant Opduin geniet je van heerlijke gerechten die gemaakt worden door Aart Wijker en zijn keukenbrigade. De meeste producten komen uiteraard van lokale boeren en vissers. Op de kaart vind je onder andere het wereldberoemde Texelse Lam.

Texel kent de meeste zonuren van Nederland en is daarmee zeer geschikt voor recreatie in de open lucht. Golfen, fietsen, zwemmen en wandelen zijn leuke activiteiten tijdens een verblijf in Grand Hotel Opduin. De Koog biedt winkeltjes en terrassen en even buiten het dorp bevindt zich Ecomare, het centrum voor de Wadden en de Noordzee.



Faciliteiten in Grand Hotel Opduin Texel De Koog

Eten en drinken
  • Bar
  • Brasserie
  • Frisdrank automaat
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Roomservice
  • Snack automaat
Service
  • Bagage-opslag
  • Kinderopvang
  • Strijkservice
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • Sauna
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Balkon of Terras
  • Bureau
  • Eethoek
  • Eigen badkamer
  • Extra groot bed
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Koelkast
  • Laptop kluis
  • Magnetron
  • Open haard
  • Patio
  • Ramen die open kunnen
  • Telefoon
  • Terras
  • Ventilator
  • Vloerbedekking
  • Wasmachine
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Keuken
  • Koffiezetapparaat
  • Vaatwasser
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Electrische auto
  • Elektr. auto oplaadpunt
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
  • Conciërgeservice
  • Excursiebalie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Binnenzwembad
  • Body scrub
  • Body wrap
  • Finse Sauna
  • Fitnessruimte
  • Gezichtsbehandelingsruimte
  • Hamam
  • Kapper/schoonheidssalon
  • Kleedkamers
  • Lichaamsbehandelingen
  • Make-upbehandelingen
  • Manicure
  • Massage
  • Massagekamer
  • Pedicure
  • Sauna
  • Schoonheidsbehandelingen
  • Solarium
  • Stoomkamer
  • Strandstoelen
  • Waxbehandelingen
  • Wellness centrum
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Extra bed voor Kinderen
  • Babybed
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Elektr. fiets oplaadpunt
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Activiteiten
  • Biljart
  • Speelruimte voor kinderen
  • Tafeltennis
Algemeen
  • Lift
  • Lounge
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers
Buiten
  • Terras
  • Tuin

In de omgeving

Parkeergarage
  • Badweg 293m
Restaurant
  • Latino 213m
  • La Cascade 215m
  • Eigeweis! 215m
  • Bistro 110 222m
  • La Casserole 223m
  • 't Pruttelhuus 224m
  • Pannekoeken Wad Lekker 238m
  • Vogelhuis Oranjerie 239m
Museum
  • Maritiem- en Juttersmuseum Flora 2.9 km
  • Eilandgalerij 4.3 km
  • Luchtvaartmuseum 5 km
  • Museum Waelstee 5 km
  • Oudheidkamer Texel 5.3 km
  • Museum Kaap Skil 8.8 km
  • Jutterij 8.9 km
Toeristische attractie
  • Kindernatuurpad 1.8 km
  • Paracentrum Texel 5 km
  • Texelse Bierbrouwerij 7.5 km
  • De Zelfpluktuin 7.7 km
  • De Vrijheid 8.8 km
  • Texelstroom 8.8 km
  • Het Sop 8.8 km
  • MS Rival 8.9 km

8.9

Beoordeeld door: 186 gasten.

8.8

Wendy Timmers


maandag 8 juni 2020

  • Heel fijn dat wij onze honden mee konden nemen. Super leuk met hondenkussens en botjes.

10


zondag 15 maart 2020

“Goed hotel”

8.6

Audy Saffrie


maandag 5 maart 2018

“fijn ontvangst, prettig en rustig hotel met leuke personeel. ”
  • Fijne schone kamers.
  • Verblijf was te kort

9

Ineke Leeraar


maandag 8 januari 2018

“Goede prijs kwaliteitsverhouding ”
  • Hotel heeft een ideale ligging, alles op loopafstand. Genoeg eetgelegenheden in de Koog, wat voor ons heel belangrijk was. Wij waren er met onze hond en die mocht niet mee in het restaurant, wat duidelijk vermeld wordt. Maar in de Koog zijn honden zeer welkom. Op de kamer lag voor de hond een heerlijke kussen en kauwbot klaar wat zeer gewaardeerd werd. Super verblijf gehad, wij gaan zeker terug.
  • N.v.t

7.4

Petra Gramser-Weidema


maandag 6 november 2017

“Prettig verblijf”
  • Goede ligging Vriendelijk personeel Goed koffiezetapparaat op kamer
  • Kamer was erg stoffig, koffiezet apparaat en waterkoker eerst schoongemaakt voor gebruik Badkamer pedaalemmer dikke laag stof, zag ik toevallig bij verplaatsen. Lampjes bij het bed dikke laag stof. Wat wij ook jammer vonden was dat de hondjes niet mee in het restaurant mochten bij ontbijt. Mede daardoor ook roomservice besteld wat toch weer extra kosten met zich meebrengt. En ons diner ergens anders genuttigd waar onze honden wel welkom waren.

7.6


zaterdag 29 juli 2017

“goed”
  • de ligging van het hotel t.o.v. duinen en dorp
  • - het schoonhouden van de kamer was tot het minimum beperkt - het restaurant is uitstekend voor het ontbijt (dat, overigens, niet in de prijs is inbegrepen ), maar mist sfeer voor het diner - opmerkelijk, dat van de twee losse bedden slechts één verstelbaar was (hetgeen verklaard werd door het hotelmanagement met de opmerking dat de betreffende kamer ook voor mindervaliden wordt gebruikt)

9.2

seri v veen


dinsdag 23 mei 2017

“uitstekend hotel, ruime kamer, mooie ligging, attent personeel”
  • hele ruime kamer, prima badkamer. prettige ligging, zo in het centrum en aan het strand
  • we hebben niets negatiefs ervaren

8

MML en N van den Boomen


dinsdag 10 januari 2017

  • de kamer was prachtig,de ligging ook,personeel vriendelijk en behulpzaam ruimte voor ontbijt en diner erg mooi
  • water liep niet goed weg in bad en douche,beeldkwaliteit van tv was niet zo goed.dineren hebben we ergens anders gedaan,de gerechten zijn apart en daarom niet in het hotel gegeten.

8.6

truus haring


woensdag 28 december 2016

“Heel goed hotel met heel goede service en super vriendelijk personeel.”

6.8

Marije Verveer


maandag 19 september 2016

“Voor een paar dagen best oke”
  • - Moderne kamer - twee persoonsbed - Het aandenken - Goed bereik met Wifi
  • - Badkamer ouderwets - Stof op de vazen bovenop de kast - Er wordt niet altijd meegedacht met de klant

8.6

Deddo Houwen


zaterdag 17 september 2016

“mooie ligging voor vakantie bij het strand”
  • de ligging en een voortreffelijk ontbijt
  • wij kunnen geen duidelijk negatieve aspecten bedenken

9.2

Hedwig


vrijdag 9 september 2016

“Uitstekend hotel ”
  • De persoonlijke benadering door met name de medewerkers van het restaurant is heel bijzonder.

8.2


maandag 29 augustus 2016

“mooi hotel, centrale ligging”
  • airco, hete zomerdagen
  • te weinig personeel in de ontbijtzaal s,ochtends, koffie werd geserveerd, moesten hier nogal eens op wachten

9.8

Belinda Haverkate


maandag 8 augustus 2016

“Geweldig hotel met erg vriendelijk en behulpzaam personeel ”
  • Het belangrijkste van een hotel is dat het het bed goed is en dat het er schoon is, en dat was het Personeel is erg vriendelijk op de kamer was echt alles aanwezig voor een prettig verblijf
  • Wij hebben geen minpunten kunnen ontdekken.

9


vrijdag 5 augustus 2016

9

Erik Jens


zaterdag 28 mei 2016

“Zeer gast rij”

9.4

J. Schoute


dinsdag 30 juni 2015

“Prachtig hotel met heel vriendelijk en attent personeel. ”
  • De service en de ligging.
  • Dat er honden werden toegelaten in de eetzaal.

6

W.H. Groenendaal


maandag 19 januari 2015

  • Ontbijt was erg volledig
  • Kamer was klein en m.n. de badkamer klein en verouderd. Dit was dus in geen verhouding met de prijs die je hiervoor betaald. Twin Deluxe was het zekers niet.

8.6

PE van de Pol


zaterdag 6 september 2014

8.6

J.l. van Tent


maandag 18 augustus 2014

6.8

C Halmingh


dinsdag 10 juni 2014

“vergane Glorie, Hotel Opduin is zeker geen Grand Hotel Opduin meer.”
  • Een Zeer vriendelijke receptioniste, een kamermeisje wat je hartelijk begroet, daar wordt je vrolijk van
  • Tranen in de ogen van het bedienend personeel Natuurlijk was het een overvol Pinksterweekend. Maar moeite moeten doen voor het kopje koffie bij het ontbijt zou niet mogen gebeuren. Vers sinasappelsap persen Prima, maar gebruik dan geen verschimmelde rotte sinasappels, dat zie je maar proef je ook

10

A.M.A. de Boer


woensdag 28 mei 2014

“Top zeker omdat de kinderen zich ook prima konden vermaken ”
  • Terras op zonnige zaterdagmiddag 24-5 werd gelopen door een serveerster, die pas 2 dagen in dienst was. Dus wachten en wachten. Toen er binnen werd gekeken om wat te bestellen, kreeg bediening er van langs van de chef. Waar ook andere gasten bij waren.

9

H de Jonge


woensdag 23 april 2014

“eeen zeer rustig gelegen,vriendelijk, smaakvol en culinair hotel”
  • De rust en de fantastische natuur om dit hotel
  • geen

9

G. Laan


dinsdag 25 maart 2014

“super tevreden ,mooie kamers hele vriendelijke mensen,super ontbijt”

8.6

JMAM Beks


donderdag 6 maart 2014

“Wij hebben het prima naar onze zin gehad ”
  • Medenken door het baliepersoneel erg klantvriendelijk gezellige, vriendelijke horecapersoneelsleden
  • Niet zomaar op te noemen

8.4

P Doeven-Klootwijk


dinsdag 25 februari 2014

9.6

de baare


maandag 10 februari 2014

“top weekend gehad in hotel opduin van alle gemakken voorzien”
  • Erg mooi,schoon alle gemakken voorzien
  • Had wel verwacht dat voor deze prijs het ontbijt inbegrepen zou zijn 18,00 pp gebruikt niet iedereen.moet wel zeggen dat het er prachtig uitzag en keus genoeg

9

Broekhof


donderdag 30 januari 2014

“Prima hotel”
  • Geen
  • Geen

8.6

Dondertman


dinsdag 22 oktober 2013

“ontspannen verblijf op toplokatie in De Koog. ”
  • supervriendelijk en gastvrij personeel, ligging van het hotel,
  • onduidelijkheid voor mensen die niet gewend zijn een sauna te bezoeken over geen badkleding aan met alle verwarring van dien. Dit moet het hotel duidelijker aangeven, juist voor mensen die niet aan saunabezoek gewend zijn.

8.8

Oudejans


vrijdag 4 oktober 2013

“Heerlijk gastvrij hotel op een geweldige locatie”

8.6

langbein


zaterdag 7 september 2013

“Ik vond mijn verblijf te kort!”
  • Ontbijtbuffet Terras Ligging
  • Bediening Ontbreken airco Wachten bij receptie

9

Veldkamp


donderdag 5 september 2013

9.4

Depuydt


maandag 22 juli 2013

“Kindvriendelijk en rustig hotel”
  • Het hotel is zeer goed gelegen, ruime kamer (Junior suite) Het personeel is super vriendelijk. Het ontbijt is zeer lekker en keus voor iedereen. Ook het zwembad is zalig. We waren hier voor de tweede keer, nu met kindje, en komen waarschijnlijk nog terug.
  • Ramen waren erg vuil, zowel binnen als buiten. Ontbijt is duur en dat we 27 euro moesten bijbetalen per nacht voor zoontje dat bij ons in bed sliep.

9.4

Miseur


maandag 22 juli 2013

“Kwaliteit op een prachtlocatie”

5.8

hecht


dinsdag 9 juli 2013

“te duur voor overgenomen hotel”
  • junoir suite?

9

Esther


woensdag 19 juni 2013

“Een absoluut vakantiegevoel!”
  • Alles was helemaal naar wens. Het ontbijt uitmuntend!

8.6

Hannenberg


woensdag 5 juni 2013

8.4

Van Laere


zaterdag 25 mei 2013

“Topverblijf Texel”
  • Erg vriendelijk, service gericht personeel. Genot hier te komen, hotel van alle comfort voorzien.
  • Bediening restaurant liet soms steekje vallen, geen opscheplepels e.d.

7.4

Hoftijzer


zaterdag 11 mei 2013

“Prima H”

8

Hageman


vrijdag 10 mei 2013

“Goede prijs- kwaliteit verhouding op fantastsiche locatie”
  • Leuke locatie met uitzicht over de (wadden-)zee en met de ""reuring"' van de aankomst en het vertrek van de veerboten. Tevens in het hart van het eilnad in het plaatsje Oost-Vlieland. Leuk terras. Mogelijheid om buiten te eten m.b.v. overdekt terras en verwarmende electrische kacheltjes.
  • Geen tuin en geen ligstoelen in een tuin.

9.4

Hielscher


dinsdag 30 april 2013

“Super mooie hotel op Texel, gelegen in de duinen! Komen zeker terug!”

9.4

Vis


dinsdag 12 februari 2013

“Zelden zo genoten in een korte vakantie van enkele dagen”
  • Een fantastisch hotel. Culinair top. Vriendelijk personeel. Geweldig gelegen. Ik zou zeggen: hotels.nl houd dit in uw assortiment
  • Geen

8

E.


maandag 13 augustus 2012

“Prachtig, comfortabel hotel. Zonder ontbijt niet mogelijk.”
  • Heel schoon, mooi hotel. Comfortabele kamers.
  • Je boekt bij Hotels.nl een overnachting zonder ontbijt. Maar het hotel rekent altijd met ontbijt. Bij inchecken werd gezegd dat het ontbijt erbij inzat (nog 2 keer nagevraagd), maar bij uitchecken bleek dat we er wel voor moesten betalen. Komt wat misleidend over.

3.6

Kghjm


donderdag 26 juli 2012

“zoek a u b een ander manager”
  • ontvangst prima netjes vriendelijk
  • slechte bediening aan de bar....willen geen geld verdienen kamers stoffig slecht schoon gemaakt geen 4 sterren waardig jammer van de boeking

10

Thomas


woensdag 25 juli 2012

“Superhotel”
  • Perfect hotel; geweldig ontbijt en diner; vriendelijk en gastvrij personeel; mooie en rustige locatie
  • Geen

7

Richard


dinsdag 22 mei 2012

“Goede faciliteiten, service valt tegen”
  • De faciliteiten zijn heel goed, de barman is super!
  • De service valt tegen: prijs - kwaliteit verhouding is slecht, vooral bij de bediening in restaurant: als iets er niet is of niet kan, zeg je niet tegen de gast: Dat is dan jammer, joh! Vervolgens wordt aan het hoofd van onze tafel met 10 personen geroepen wie er witte wijn wil. Dit past wel bij een cafe maar niet bij jullie. De receptionist wil geen telefoonnummer van een restaurant opzoeken want die moet het ook op internet zoeken dus kunnen we dat toch ook zelf? Niet echt klantvriendelijk.

9

May


dinsdag 1 mei 2012

“Het was echt perfect het is een aanrader”

7.8

T.


maandag 26 maart 2012

“Mooie ligging maar verhouding prijs/kwaliteit klopt niet”
  • ligging
  • te weinig aandacht voor details (haar op hoofdkussen, scheur in laken), geen minibar, beperkte menukaart in restaurant 'De Franse Slag'. Geen balkon.

7.4

W


dinsdag 28 februari 2012

“Redelijk”
  • Het was heerlijk rustig en de lokatie is perfect
  • Jammer dat de masage salon op zondag dicht is ik heb dit hotel via een bongo geboekt maar daar staat niet vermeld dat die faciliteiten dicht zijn op zondag anders hadden we andere dagen geboekt! Nu hebben we daar geen gebruik van kunnen maken!

7.8


donderdag 19 januari 2012

“prettig hotel, goede kamer”

10

Maikel Overvliet


woensdag 9 november 2011

“Fantastische locatie om met het gezin luxe te genieten!”
  • Fijn dat we een ruime kamer hadden en een bad!
  • Het speelhoekje voor de kinderen mag wel iets gezelliger aangekleed worden.

7.8


maandag 7 november 2011

“veel rust,nette,schone en zeer ruime kamer”
  • Lekker rustig zelfs aan de wegkant.ruime kamer,
  • sávond's was de kamer te koud we konden geen enkele gegevens vinden hoe de verwarming wat warmer kon terwijl de hal ruimte wel veel warmer was

8.4


woensdag 26 oktober 2011

  • De vloer in de badkamer is glad! Gevaarlijk dus bij het betreden van de badkamer, ook als de vloer droog is! De trap buiten naar het straat niveau is aan vervanging toe, beter een makkelijker te belopen en veiligere trap.

6.4


zondag 23 oktober 2011

“Prima hotel met zwembad voor verblijf op Texel”

9.8

K.H.M.E de Lugt-Lustig


woensdag 19 oktober 2011

“Cadeau”
  • Voor mijn zoontje en mijzelf was het verblijf in hotel Opduin een cadeautje. Ik heb zijn opvoeding weer een beetje kunnen bijschaven door te verblijven in een 4-sterren hotel. Dank voor de Gastvrijheid.

8.2

E. Fijn


woensdag 10 augustus 2011

“Een prima hotel en kindvriendelijk”
  • Het beddengoed was zeer schoon. Onze kleinzoon had een bloedneus in bed en de volgende dag was alles verschoond.
  • De bedden waren m.i. wat te hard. Het bijzetbed lag niet lekkker. Voor kinderen was het prima, maar ik moest er i.v.m. de bloedneus (kind was niet lekker) er op slapen. Stoffig, onder de TV en onder het bed en het bord boven het bed (bekleed met bruine stof) was ook niet schoon. Als je kinderen mee hebt, die even op de kamer spelen dan zie je zoiets.

8.6


woensdag 3 augustus 2011

“Culinair goede prijs/kwaliteit en servicegericht.”

7.8

J. Schipper


maandag 1 augustus 2011

“Is dit een **** hotel in 2011?”
  • Prijs niet in overeenstemming met het gebodene. Zoals ontbijt, dat apart moet worden betaald; is veel te duur voor ouderen, die veel minder eten dan jongeren. Inrichting kamer vonden we ge- dateerd. Liften erg traag.

7.2

Karin Grunefeld


donderdag 21 april 2011

“Een lekker rustig hotel met fijne uitwaai mogelijkheden.”
  • mooie ligging, lekker rustig hotel.
  • geen airco, maar een ventilator. Onvoldoende, zeker als het zomer wordt. Meer luxe verwacht ten opzichte van de prijs. best dure kamer. ontbijt niet inclusief. en erg duur 17,50 pp

8

Albert


maandag 28 februari 2011

“Prima hotel”

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Grand Hotel Opduin Texel De Koog zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Grand Hotel Opduin Texel De Koog via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Grand Hotel Opduin Texel De Koog. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Grand Hotel Opduin Texel De Koog.
Bij Hotels.nl kun je Grand Hotel Opduin Texel De Koog reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Grand Hotel Opduin Texel De Koog, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Grand Hotel Opduin Texel De Koog ligt 272 meter van het centrum van Texel.

Grand Hotel Opduin Texel De Koog heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Grand Hotel Opduin Texel De Koog Heeft een eigen fitness ruimte.

Grand Hotel Opduin Texel De Koog staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

Grand Hotel Opduin Texel De Koog heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Grand Hotel Opduin Texel De Koog heeft een binnenzwembad. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn. Neem contact op met de accommodatie voor meer informatie.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability