8.5
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Novotel Den Haag World Forum

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Novotel Den Haag World Forum is een modern viersterrenhotel dat zich boven het World Forum congrescentrum bevindt en is uitermate geschikt voor zowel zakelijke reizigers als toeristen. De strategische ligging aan de Johan de Wittlaan maakt het hotel bijzonder aantrekkelijk voor bezoekers van belangrijke internationale organisaties en ambassades, waaronder het Vredespaleis. Dit congrescentrum en de nabijheid van het stadscentrum en Scheveningen zorgen ervoor dat gasten eenvoudig toegang hebben tot zowel zakelijke als recreatieve mogelijkheden. De combinatie van centraal gelegen voorzieningen en hoogwaardige service bevestigt de autoriteit van het hotel in de regio.

Het hotel biedt diverse faciliteiten die inspelen op de behoeften van de gasten. Gasten hebben de beschikking over een stijlvol restaurant waar een uitgebreid ontbijt, lunch en diner worden geserveerd, evenals een bar voor ontspanning na een drukke dag. Hier staan internationale en lokale gerechten op het menu, bereid met verse en seizoensgebonden ingrediënten, wat bijdraagt aan de kwaliteit van de eetervaring. Daarnaast beschikt het hotel over een fitnesscentrum, gratis Wi-Fi en uitgebreide vergaderfaciliteiten. Deze faciliteiten zijn ontworpen om de functionaliteit van het hotel voor zakelijke gasten te waarborgen, terwijl toeristen kunnen genieten van een handige locatie voor het verkennen van de culturele bezienswaardigheden in de buurt, zoals het Mauritshuis en het Koninklijk Paleis.

De kamers van Novotel Den Haag World Forum zijn ruim en comfortabel, met airconditioning, een flatscreen-tv en een eigen badkamer met luxe toiletartikelen. Deze moderne inrichting zorgt voor een rustige en ontspannen omgeving, ideaal voor een goede nachtrust na een drukke dag. Voor gasten die met de auto reizen, is er een eigen parkeergarage beschikbaar, compleet met oplaadpunten voor elektrische voertuigen. Dit benadrukt de betrouwbaarheid van het hotel als het gaat om moderne en milieuvriendelijke voorzieningen, waardoor het nog een aantrekkelijker verblijf wordt voor zowel zakenreizigers als toeristen. De 24-uursreceptie en de conciërgeservice bieden extra ondersteuning bij vragen en reserveringen, wat bijdraagt aan de hoge standaard van service die het hotel biedt.



Faciliteiten in Novotel Den Haag World Forum

Eten en drinken
  • Bar
  • Frisdrank automaat
  • Restaurant
  • Snack automaat
Service
  • Bagage-opslag
  • Stomerij
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • WC
Slaapkamer
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Minibar (exclusief)
  • Telefoon
  • Vloerbedekking
  • Wekdienst/ wekker
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Kabeltelevisie
  • Koffiezetapparaat
  • Strijkijzer
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Wellness
  • Finse Sauna
  • Fitnessruimte
  • Kleedkamers
  • Personal trainer
  • Sauna
  • Stoomkamer
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Fietsen
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Lift
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers
Gehandicapen toegang
  • Rolstoeltoegankelijke kamers

In de omgeving

Parkeergarage
  • Parkeergarage Havenkwartier 1.3 km
  • Hofstaete 2 km
  • Noordeinde 2 km
  • Museumkwartier 2.3 km
  • Q-Park City Parking 2.3 km
  • Nieuwe Parklaan 2.4 km
  • Q-Park Grote Markt (west) 2.4 km
  • Q-Park Lutherse Burgwal 2.5 km
Restaurant
  • Brasserie Berlage 157m
  • Resturant Gember 271m
  • Today 510m
  • De Javaan 533m
  • De Kleine Staat 535m
  • Da Enzo Marchese 535m
  • Hudson Bar & Kitchen 547m
  • La Bruschetta 554m
Museum
  • Fotomuseum Den Haag 264m
  • One Planet 264m
  • KM21 283m
  • Kunstmuseum Den Haag 298m
  • Vrijmetselarij Museum 1.3 km
  • Beeld en Geluid Den Haag 1.3 km
  • Damesleesmuseum 1.5 km
  • Stroom Den Haag 1.6 km
Toeristische attractie
  • Omniversum 187m
  • Constantyn Huygens 733m
  • Wereldvredesvlam 1 km
  • Kaaswaag 1.3 km
  • Heldengalerij 1.3 km
  • Kaaskoppen 1.3 km
  • Basiliek van Onze-Lieve-Vrouw Maastricht (Madurodam) 1.3 km
  • Anne Frank 1.3 km
Treinstation
  • Grote Markt 2.4 km
  • Spui 2.6 km
  • Centraal Station 3 km
  • Den Haag Centraal 3 km
  • Den Haag Centraal 3.1 km
  • Den Haag HS 3.5 km
  • Beatrixkwartier 3.7 km
  • Den Haag Laan van NOI 4.3 km

8.5

Beoordeeld door: 884 gasten.

9

Vipin

Gezin met kinderen
14 augustus 2025

“Het was een goed verblijf. Waard voor je geld.”
  • Het uitzicht vanuit de kamer was zeer goed.
  • De parkeerplaats was niet verbonden met het gebouw. Daarom moesten we de bagage ronddragen.

7

Thomas

Gezin met kinderen
14 augustus 2025

“Goed”
  • Goed formaat kamer, goed uitgerust. Vriendelijk personeel.
  • Winkelprijzen niet gepast. 3,50 Euro voor een blikje van 0,33 liter stil water. Bedoelt u dit serieus? Geen parkeerplaatsen voor voertuigen boven de 2,20 m. Ontbijtbuffet niet voldoende bemand, geen tijd om de tafel schoon te maken voor de volgende gast (20,50 Euro per persoon).

7

Jo-ann

Gezin met kinderen
11 augustus 2025

“Goede verblijf voor een korte stedentrip.”
  • Redelijk ruime kamer voor 1 volwassene en 3 jonge kinderen.
  • Niet zo kindvriendelijk als andere Novotel eigenschappen.

4

Laurent

Gezin met kinderen
9 augustus 2025

“Teleurstellend”
  • De kamer was schoon.
  • De matras was niet comfortabel, kosten van het parkeren. Bij het uitchecken was de receptionist onbeleefd.

9

Kemal

Zakenreiziger
7 augustus 2025

“Uitstekend”
  • Ik vind het hotel erg schoon.
  • Ik hou niet van parkeren. Het is moeilijk om een parkeerplaats te vinden en eruit te komen.

10

Ozgun

Gezin met kinderen
7 augustus 2025

“Comfortabel budgethotel in Den Haag”
  • Hallo, dit hotel is perfect voor reizigers die op zoek zijn naar nieuwe comfortabele kamers. De markt, tram, bus en het bospark zijn allemaal op slechts 5 minuten loopafstand. Bedankt voor de service; de prijs-kwaliteitverhouding van de kamer is naar tevredenheid.
  • Alles is perfect, bedankt.

9

Raluca

Gezin met kinderen
6 augustus 2025

“Uitstekend”
  • Het hotel was beter dan verwacht na het lezen van de meningen van andere klanten. Het is schoon, de kamers zijn groot en het personeel bij de receptie was geweldig. Het ontbijt is acceptabel, dezelfde producten elke dag maar goed.
  • Ons bedmechanisme was niet erg stabiel. Geluiden uit andere kamers.

7

Antra

Jong stel
6 augustus 2025

“Acceptabele kwaliteit, maar verder niets bijzonders. Ver van het centrum.”
  • Het personeel was behulpzaam; als je vraagt, kun je krijgen wat je wilt. Contactloze registratie, hoewel moeilijk te beheren zonder de hulp van het personeel.
  • Er is slechts één deken voor het king-size bed dat in een kamer voor twee personen is voorzien. Er is een andere beschikbaar, maar u moet om de hoes vragen. Er zijn niet genoeg kledinghangers. Er is slechts één stoel, maar er werd een tweede stoel verstrekt toen hierom werd gevraagd. De foto's tonen slippers en een badjas, deze worden niet verstrekt.

6

Lilibeth

Gezin met kinderen
4 augustus 2025

“goed”
  • De kamer is geschikt voor een gezin van vier. De bedden zijn comfortabel, met schone lakens en handdoeken. Er is douchegel, vloeibare zeep voor de handen, een kleine koelkast en een koffiebarr. Aanbevolen voor een kort verblijf van 2-3 nachten.
  • De parkeerprijs is te duur op parkeerplaats A. Het is beter om naar parkeerplaats B te gaan.

8

Deirdre

Gezin met kinderen
1 augustus 2025

“Zeer goed”
  • Handige locatie, uitzicht op de stad vanuit de slaapkamer, vriendelijk personeel.

10

Safina

Gezin met kinderen
1 augustus 2025

“Geweldig gezinsvriendelijk hotel.”
  • geweldige locatie, ruime kamer, uitstekend ontbijt

8

Serge

Gezin met kinderen
31 juli 2025

“Het was te kort.”
  • Het was schoon en de service was erg goed.
  • Niets

8

Arben

Gezin met kinderen
31 juli 2025

“Comfortabel en zonder gedoe.”
  • Geen ontbijt.
  • Geen idee op dit moment.

9

Enea

Gezin met kinderen
29 juli 2025

“2 dagen van een aangenaam verblijf in Den Haag.”
  • Enkel om een restaurant te hebben. Alles andere was in orde.

5

Julien

Zakenreiziger
29 juli 2025

“Zoals we in het Frans zeggen: kan beter!”
  • De kamer was goed.
  • Het ontbijt was de prijs die ervoor betaald werd niet waard. Er was geen buffet zoals voorheen. De persoon die verantwoordelijk was, was niet erg efficiënt en de kaas was helemaal niet vers. Ik heb het vermoeden dat het brood van een paar dagen oud was. Voor de prijs die het hotel vraagt, is dit niet aanvaardbaar. Daarnaast lijkt het hele "doe-het-zelf" concept misschien heel modern, maar dat is het niet. Er is niemand om mee te praten in die lobby.

4

Ljiljana

Zakenreiziger
29 juli 2025

“Geld weggegooid - rotte eieren geserveerd tijdens het ontbijt.”
  • De locatie is uitstekend. De kamer is ruim en schoon. De internetverbinding is goed.
  • De kamer is ruim, maar erg warm, zodat ik het raam moest openen om wat lucht te krijgen. Helaas was het verkeer luidruchtig en ik kan niet zeggen dat ik veel heb geslapen. Het ontbijt is absoluut verschrikkelijk!!! Ik heb 17,50 euro betaald voor het ontbijt en kreeg rotte eieren op mijn bord! Ja - rotte roerei! De eieren waren deels groen, maar ik schreef die kleur toe aan de warmtelampen boven de schaal waarin ze de eieren bewaarden - helaas, toen ik aan de tafel zat, was de geur vreselijk, dus ging ik naar de ober om te klagen en hij riep de kok. De kok zei letterlijk: “Sorry mevrouw, maar ik was 2 dagen afwezig, dus ik weet niet wat ik moet zeggen. Het is niet mijn probleem.” Ik wilde ter plekke vragen: 'Neem je me in de maling? Heb je die verdomde eieren 2 dagen geleden gemaakt en hier achtergelaten?!?' Maar hij draaide zich gewoon om en ik dacht, ach wat maakt het uit, ik laat het bord en die rotte eieren hier op de balie. In het kort - ik heb 17,50 euro betaald voor een lepel vol rotte eieren en 2 mini-pannenkoeken die leken op een stuk van een rubberen zool en bijna zo smaakten. En ik was niet de enige gast die klaagde over roerei. Ik heb ook geklaagd bij de receptie en zij bevestigden dat de kok inderdaad 2 dagen afwezig was geweest vanwege ziekte en ze zeiden dat ze het aan de manager zouden doorgeven, maar niemand heeft mij teruggebeld - geen excuses en geen geld terug. Wat de Covid-maatregelen betreft, al het voedsel wordt onbeheerd en ongecoverd achtergelaten, inclusief brood, en iedereen raakt het brood met hun handen aan, neemt de lepels van het ene bord naar het andere - de voedselhygiëne is zeer slecht en gezien de pandemie en de beschermende maatregelen zou dit veel, veel beter moeten zijn. Maar niemand van het personeel lijkt zich er iets aan te liggen. Al met al, geld weggegooid. De volgende keer zal ik twee keer nadenken voordat ik dit hotel boek.

7

Anonymous

Vriendengroep
27 juli 2025

“Goed”
  • de lift
  • Dat u alleen de Duitse taal heeft.

4

Michael

Zakenreiziger
26 juli 2025

“Teleurstellend deze keer. Normaal gesproken van zeer hoge kwaliteit.”
  • Normaal gesproken vind ik het Hotel Excellent. Bij mijn aankomst merkte ik op dat ik twee keer toeristenbelasting was aangerekend. Het personeel slaagde er niet in dit recht te zetten. Toen ik terugkeerde van mijn vergaderingen, zag ik dat mijn kamer niet was schoongemaakt en dat de koffie en andere benodigdheden niet waren aangevuld. Bij het uitchecken ondervond ik vertraging omdat een medewerker mijn dubbele aanrekening van de toeristenbelasting niet kon verhelpen en ook mijn parkeerkosten niet kon regelen. Hij deed er vrij lang over om naar de computer te kijken, maar was gehaast om de verkeersdrukte voor te zijn en terug te keren naar Frankrijk voor een vergadering. Hij gaf me een ticket dat vervolgens niet werkte in de parkeergarage. Ik geniet over het algemeen van de Novotel Hotels en ik zal daar weer verblijven. Dit verblijf was echter niet hun beste. Ik waardeerde het vooral niet dat de kamer niet was schoongemaakt en dat hier gedurende mijn verblijf geen melding van is gemaakt. Ik passeerde het schoonmaakpersoneel in de gang op weg naar mijn vergadering.
  • Mijn kamer had schoongemaakt kunnen worden en de koffie die ik had gedronken, had aangevuld moeten worden. Dit was niet gedaan.

9

Paulina

Gezin met kinderen
26 juli 2025

“Midweekaanbieding zeer betaalbaar en in minder dan 30 minuten bent u bij de strandbars. Geweldige locatie, er is tramlijn 4 in de buurt.”
  • Gemakkelijk in te checken en behulpzaam met aanbevelingen voor eetgelegenheden aan de receptie.
  • Niets

6

Dorothee

Zakenreiziger
25 juli 2025

“Goed hotel”
  • De deuren sluiten luid, zodat u de buren hoort.

9

Damir

Zakenreiziger
24 juli 2025

“geweldige waarde voor het geld dat is besteed”
  • Alles in orde.
  • Alles was prima.

8

Verhagen

Gezin met kinderen
24 juli 2025

“Prima”
  • Bed
  • Lege minibar

10

Tetiana

Gezin met kinderen
23 juli 2025

“Uitzonderlijk”
  • Mooi hotel, comfortabele bedden, heerlijk ontbijt!

8

Rob

Jong stel
22 juli 2025

“Zeer goed”
  • Locatie, wij kwamen voor de musical.
  • Niet van toepassing

7

Helen

Jong stel
18 juli 2025

“Goed in het algemeen.”
  • Het ontbijt was gevarieerd en smakelijk.
  • De kussens waren vreselijk, zeer ongemakkelijk.

9

Dddisplay

Gezin met kinderen
17 juli 2025

“Uitstekend”
  • Alles is in orde. De kamer is goed van grootte.
  • Geen verdere klachten. Het restaurant in het hotel is alleen voor kleine groepen. (Wij zijn 6 volwassenen en 4 kinderen). We moeten 10 minuten lopen om een restaurant te vinden.

8

Valérie

Zakenreiziger
14 juli 2025

“Zeer goed”
  • Zeer goed gelegen. Zeer schoon en een goed formaat kamer.

9

Claudia

Gezin met kinderen
13 juli 2025

“Geweldige tijd!”
  • De geweldige en vriendelijke attentie van Juan jegens ons.

8

Daad

Zakenreiziger
12 juli 2025

“Heel goed.”
  • De bouwwerkzaamheden! Dit werd mij pas gemeld NA mijn boeking. We werden door de hotelmedewerker gevraagd de ontbijtruimte te verlaten terwijl we onze collega ontmoetten die snel haar ontbijt had. Zij kreeg te horen dat ze haar ontbijt mee naar buiten moest nemen omdat « het verboden is voor degenen die geen ontbijt hebben, in de ontbijtruimte te zitten ».

10

Hanna

Gezin met kinderen
10 juli 2025

“Uitzonderlijk”
  • Het uitzicht was geweldig. De kamer was schoon. Voldoende ruimte voor een gezin.
  • Alles was in orde.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Novotel Den Haag World Forum zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Novotel Den Haag World Forum via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Novotel Den Haag World Forum. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Novotel Den Haag World Forum.
Bij Hotels.nl kun je Novotel Den Haag World Forum reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Novotel Den Haag World Forum, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Novotel Den Haag World Forum ligt 2,1 km van het centrum van Scheveningen.

Novotel Den Haag World Forum heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Novotel Den Haag World Forum Heeft een eigen fitness ruimte.

Novotel Den Haag World Forum staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

Novotel Den Haag World Forum heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability