8.3
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Hotel Sebel Den Haag

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Hotel Sebel Den Haag is een driesterrenhotel dat zich in het Zeeheldenkwartier bevindt, een historisch en cultureel rijke buurt van Den Haag. De centrale locatie aan het Prins Hendrikplein maakt het hotel toegankelijk voor zowel toeristen als zakelijke reizigers. Het hotel bevindt zich op loopafstand van belangrijke bezienswaardigheden zoals het Vredespaleis, het Binnenhof en diverse musea, waaronder het Mauritshuis en het Haags Gemeentemuseum. Daarnaast is Scheveningen, met zijn stranden en boulevard, goed bereikbaar met het openbaar vervoer, wat de locatie van Hotel Sebel bijzonder aantrekkelijk maakt.

Gasten van Hotel Sebel kunnen rekenen op moderne faciliteiten en een uitstekende service. Het hotel biedt een uitgebreid ontbijtbuffet met verse producten en in de directe omgeving zijn er diverse restaurants en cafés voor lunch en diner. De kamers zijn uitgerust met actuele voorzieningen, waaronder gratis WiFi, flatscreen-tv's en eigen badkamers. Het personeel staat 24 uur per dag klaar om gasten van dienst te zijn, wat de betrouwbaarheid en klantgerichtheid van het hotel onderstreept. Voor bezoekers die de stad op de fiets willen verkennen, biedt het hotel ook fietsverhuur aan.

Parkeren kan een uitdaging zijn in het drukke centrum van Den Haag, daarom is het verstandig om bij hotel Sebel een parkeerplaats van tevoren te reserveren. Het hotel beschikt over beperkte parkeermogelijkheden tegen betaling, maar er zijn ook alternatieve parkeermogelijkheden in de nabijheid. Deze combinatie van een centrale ligging, moderne voorzieningen en persoonlijke service maakt Hotel Sebel tot een geschikte optie voor diegenen die de veelzijdigheid van Den Haag willen ervaren.



Faciliteiten in Hotel Sebel Den Haag

Eten en drinken
  • Bar
  • Ontbijt
Service
  • Bagage-opslag
  • Schoenpoetsmachine/-set
  • Stomerij
Badkamer
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • WC
Slaapkamer
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Koelkast
  • Magnetron
  • Strijkvoorzieningen
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Kabeltelevisie
  • Strijkijzer
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Openbaar Parkeren
  • Parkeerplaats
Schoonmaak service
  • Wasservice
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Green Key certificaat
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers

In de omgeving

Parkeergarage
  • Noordeinde 923m
  • Hofstaete 983m
  • Q-Park City Parking 1.1 km
  • Q-Park Grote Markt (west) 1.2 km
  • Q-Park Lutherse Burgwal 1.3 km
  • Museumkwartier 1.3 km
  • Markthof 1.5 km
  • Q-Park Grote Markt (oost) 1.6 km
Restaurant
  • Van Kinsbergen 42m
  • Old Fashion Den Haag 119m
  • Hummus 121m
  • Hendriks 126m
  • My Cookery kookstudio 156m
  • Vincenzo's 162m
  • Curry & Cocos 173m
  • Vincenzo's 184m
Museum
  • Stroom Den Haag 630m
  • Beeld en Geluid Den Haag 633m
  • Vrijmetselarij Museum 708m
  • Museum Sophiahof 953m
  • Galerij Prins Willem V 1.1 km
  • Damesleesmuseum 1.1 km
  • Louis Couperus Museum 1.1 km
  • Design Museum Dedel 1.2 km
Toeristische attractie
  • Wereldvredesvlam 595m
  • Constantyn Huygens 894m
  • Assendelft kapel 982m
  • Admiraal van Wassenaer Obdam 1 km
  • Omniversum 1.2 km
  • De Ooievaart rondvaarten 1.8 km
  • Bloemenklok 1.9 km
  • Heldengalerij 1.9 km
Treinstation
  • Grote Markt 1.2 km
  • Spui 1.4 km
  • Centraal Station 2 km
  • Den Haag Centraal 2 km
  • Den Haag Centraal 2.1 km
  • Den Haag HS 2.3 km
  • Beatrixkwartier 2.7 km
  • Den Haag Moerwijk 3.2 km

8.3

Beoordeeld door: 341 gasten.

8

Heathermariebell

Alleenreiziger
23 juni 2025

“Verblijven in een hotel weg van mijn familie voor mijn 45e verjaardag.”
  • Zou graag een volle lengte spiegel ergens hebben. Het is vreemd om er geen te hebben.

8

Paul

Alleenreiziger
18 juni 2025

“Zeer efficiënt en goed gelegen.”
  • Grote kamers en schoon.

9

Irene

Zakenreiziger
17 juni 2025

“Uitstekend”
  • Terras en kamer waren geweldig.
  • De badkamer was schoon, maar had een beetje een vieze geur.

7

Franck

Alleenreiziger
16 juni 2025

“Goed”
  • Flexibel in het wijzigen naar een grotere kamer.
  • Personeelsattitude niet gastvrij Geen lift

2

Bjørn

Zakenreiziger
14 juni 2025

“Zeer slecht”
  • Verouderd, ongemakkelijk en duur!

8

Petula

Alleenreiziger
14 juni 2025

“Zeer goed”
  • De receptionist was vooral geweldig.
  • De kamer was klein.

10

Juliunica86

Gezin met kinderen
2 juni 2025

“Uitzonderlijk”
  • Ik vond praktisch alles leuk, behalve de matras.
  • De matras is niet goed.

9

Jane

Jong stel
28 mei 2025

“Uitstekend”
  • Geweldige locatie, comfortabel en rustig. Voelde persoonlijker aan dan zakelijk.
  • Kan niets bedenken.

5

Mahmoud

Zakenreiziger
24 mei 2025

“Aanvaardbaar”
  • De kamer was schoon en er was dagelijks goede service.
  • De kamer had geen koelkast of minibar. De kamer was niet stil. Het horen van het doortrekken van de toiletten uit andere kamers was verschrikkelijk. Er waren openbare reparaties op straat en het was niet mogelijk om te rusten vanaf 7 uur 's ochtends.

9

Klaus

Alleenreiziger
22 mei 2025

“Uitstekend”
  • Zodra ik de plastic sleutel had, was alles in orde. De locatie is zeer aantrekkelijk, modieus en bohemien. Er zijn genoeg cafés en restaurants aan de straatkant die het gebied op die warme dagen en nachten tijdens mijn bezoek een tropische sfeer geven. De tram lijn 17 stopt niet voor de deur; ik heb nooit uitgevogeld welke de dichtstbijzijnde halte is, om te lopen naar de Elandstraat/Vondelstraat of naar de Zoutmanstraat.
  • Er ging iets mis met de digitale sleutel voor de buitenste voordeur en de kamerdeur die naar mij werd gestuurd - ik werd gevraagd om online in te checken - maar er werd ook aangegeven dat er de optie is om bij aankomst in te checken - wat om 21.40 was, dus ik nam aan dat er wel personeel beschikbaar zou zijn om me binnen te laten. Dat was ik fout. Op de buiten deur was een geautomatiseerd bericht. Ik vroeg een native speaker om het voor mij te beluisteren. De telefoonnummers die daar en in de communicatie werden gegeven, waren nutteloos. Ik begon echt in paniek te raken. Een andere gast liet me binnen door de voordeur. De les is: probeer het symbool van de digitale deur sleutel op je bericht op te roepen. Vertrouw niet op de bezetting van de receptie als je na 19.00 of 20.00 uur arriveert.

10

Debora

Alleenreiziger
21 mei 2025

“Unieke decoratie! Bibliotheek omgevormd tot hotel.”
  • Geweldig hotel met een droge sauna! Ik zou hier graag meer tijd hebben doorgebracht, maar de locatie is behoorlijk ver van het centrum van Londen. Het spijt me dat ik geen tijd had voor het ontbijt. Het zag er fantastisch uit!

5

Jennifer

Alleenreiziger
13 mei 2025

“Voldoende”
  • De locatie was uitstekend als u naar het gebied van het Vredespaleis moet. Ruime kamer. Het is mogelijk om bagage na het uitchecken bij de receptie achter te laten.
  • De kamer voelde een beetje vochtig aan en het was niet mogelijk om de ramen te openen (kamer op de begane grond aan de straatzijde). Bij aankomst was de airconditioning ingesteld op 17 graden (ondanks dat het informatieblad van de kamer aangeeft dat deze automatisch op 22 graden is ingesteld), waardoor het erg koud was. Er was geen ontbijt beschikbaar. De receptie was vaak niet bemand. Ze hebben een zeer goede fotograaf… de kamer was niet zo mooi/comfortabel als op de foto's en ik voelde niet dat de waarde die ik kreeg in verhouding stond tot wat ik betaalde.

9

Marcello

Jong stel
13 mei 2025

“Romantische ontsnapping”
  • De kamer, evenals de rest van het hotel, was zeer mooi, met een prachtig uitzicht op het nabijgelegen plein. De faciliteiten waren goed en schoon.

5

Bronwen

Jong stel
5 mei 2025

“Ik zou twee keer nadenken voordat ik opnieuw verblijf. Ik houd er niet van om niemand te kunnen contacteren als er een probleem is.”
  • Het was comfortabel en schoon in een rustige, aangename straat, met een directe tramverbinding vanaf station Den Haag Centraal.
  • Er waren, zoals beloofd, 's ochtends of 's avonds geen warme dranken beschikbaar. Toen ik belde om te melden dat de deuren van de koffiekamer op slot waren, en ik geen manier had om ze te openen toen we om 20:20 uur terugkeerden naar onze kamer, kreeg ik geen antwoord. Toen ik de volgende ochtend om 8:00 uur opnieuw belde, werd mij verteld dat de deuren pas om 9:00 uur geopend zouden worden en dat hier niets aan gedaan kon worden.

7

Uladzimir

Jong stel
4 mei 2025

“Goed”
  • Geen geluidsisolatie.

9

Amna

Groepsreizigers
2 mei 2025

“Ik heb genoten van mijn verblijf en zou het zeker aan andere mensen aanbevelen.”
  • Ik vond het ontwerp van het hotel erg mooi. De gebruiksvriendelijkheid van de keuken en de mogelijkheid om mijn eigen maaltijden te bereiden waren uitstekend. Het personeel was ook supervriendelijk.

9

Carina

Zakenreiziger
29 april 2025

“Uitstekend”
  • geweldige locatie en zeer vriendelijke staf. We arriveerden vroeg (rond het middaguur) en konden al inchecken, wat geweldig was!
  • De keuken zou wellicht wat meer keukengerei kunnen hebben, zoals een broodrooster, en de badkamer zou iets schoner kunnen zijn. De koelkast had een vreemde geur. Toch klaag ik hier op een vrij hoog niveau.

8

Ariane

Gezin met kinderen
24 april 2025

“Prachtig hotel, schoon, handig gelegen en vriendelijk personeel.”
  • Zeer aangename omgeving en dichtbij het centrum van Den Haag.

8

Lorella

Jong stel
20 april 2025

“prachtig hotel”
  • Nette en zeer schone kamer. Goede locatie.
  • licht te ver van het treinstation voor degenen die graag lopen

7

Nathalie

Zakenreiziger
17 april 2025

“Ik ben er niet zeker van dat ik dit hotel opnieuw zou boeken, maar het biedt een goede prijs-kwaliteitverhouding.”
  • Het is een schattig modern hotel. Zeer goed gelegen, dicht bij het centrum en geweldige restaurants. Mijn kamer was schoon en het bed comfortabel. Het is goed geïsoleerd en je voelt je er echt thuis.
  • Het is echt een virtuele service. Ik ben er niet zeker van of ik het prettig vind om niemand bij de receptie te hebben. Ik was niet tevreden met de eerste kamer die ik kreeg, maar ze hebben deze gelukkig op vriendelijke wijze veranderd. Ik zou een waterkoker voor het maken van thee in mijn kamer hebben gewaardeerd, ook al is er een koffie-/thee-machine beneden (mijn kamer bevindt zich op de derde verdieping zonder lift). De badkamer is ontworpen voor lange mensen.

9

Monique

Gezin met kinderen
14 april 2025

“Geweldig”
  • Het was een zeer mooi hotel.

8

Angel

Alleenreiziger
28 maart 2025

“Zeer goed”
  • Gratis koffie en eenvoudige incheck/uitcheck.
  • Te veel trappen in mijn geval.

3

Everdine

Zakenreiziger
24 maart 2025

“badkamer”
  • De airconditioning werkte niet. Ik had een draagbare. Maar deze werkte ook niet na 2 uur. De temperatuur buiten was 35 graden. De eigenaresse deed 's ochtends alsof ze niets wist en kreeg toestemming om ontbijt te maken, zodat ze dit voor anderen moest klaarmaken. Haar zoon zei 's avonds: "airconditioners gaan kapot bij dit weer". Dan moet je het niet verkopen! Ze had niet onthuld dat zij de eigenaresse was. Ik kwam hierachter omdat ze veel huilde omdat de straat opgebroken was. Ze huilde alsof er iemand was overleden... Het was geen goede dag bij het vertrek; ze was volledig met zichzelf bezig.
  • Neem verantwoordelijkheid als er iets mis is. Haar zoon zei dat zulke dingen gebeuren met dit weer. Dat zij in mijn kamer waren toen ik er niet was, zonder mij dit te vertellen of te vragen. 35 graden en zij openden het raam. Dit was nodig voor de airco. Maar ik zei dat ik betaalde voor een airco met dit weer en dat dit niet goed is voor mijn longen. Er was geen reactie, het interesseerde hen niet.

9

Graeme

Alleenreiziger
17 maart 2025

“Uitstekend”
  • Locatie - Zeeheldenkwartier is een geweldige vondst, net buiten het hoofdcentrum, en heeft zijn eigen charme.

9

Meritxell

Gezin met kinderen
4 maart 2025

“Comfortabel hotel en zeer goed gelegen. Rustige en veilige omgeving. Schoon en comfortabel.”
  • Zij bieden gratis thee en koffie aan van 7.00 uur tot laat in de avond.
  • Late check-in

8

Serge

Zakenreiziger
2 maart 2025

“had een kamer die moeilijk toegankelijk was.”
  • geen persoon om mee te praten

7

Retha

Jong stel
27 februari 2025

“Goed”
  • Gemakkelijke incheck. Eigen deurvergrendeling. Zeer rustig en comfortabel.
  • De schoonmaak was inconsistent. In het begin werd onze kamer elke dag schoon gemaakt, daarna werd het twee dagen niet schoongemaakt, vervolgens eenmaal en de laatste drie dagen helemaal niet.

9

Nui

Alleenreiziger
27 februari 2025

“Een zeer aangenaam verblijf.”
  • Het hotel bevindt zich in een historisch gebouw, maar het is gerenoveerd. Het is nieuw, schoon en comfortabel. Het ligt niet in het stadscentrum, maar op loopafstand daarvan. In de omgeving is alles wat u nodig heeft, zoals kleine markten, trendy cafés en goede restaurants. De jonge dame aan de receptie, Stephanie (ik weet dat de spelling anders is), is behulpzaam en geduldig; ik had zoveel vragen over treinen en zij heeft alles beantwoord!
  • niks

9

Alessandro

Zakenreiziger
26 februari 2025

“Uitstekend”
  • Vriendelijk personeel en mooie faciliteiten.
  • Helaas waren er wegwerken voor het hotel die het moeilijk maakten om de ingang te vinden, maar dat is de schuld van het hotel niet.

9

Mijatovic

Alleenreiziger
26 februari 2025

“Zou graag terugkomen.”
  • Het hotel is gelegen in een echt charmante wijk met veel cafés en restaurants in de nabijheid. Het centrum is ook dichtbij, zowel met het openbaar vervoer als te voet. Het was rustig en gezellig, met kamers van een behoorlijke grootte en een zeer comfortabel bed. Ik zou graag terugkomen.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Hotel Sebel Den Haag zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Hotel Sebel Den Haag via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Hotel Sebel Den Haag. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Hotel Sebel Den Haag.
Bij Hotels.nl kun je Hotel Sebel Den Haag reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Hotel Sebel Den Haag, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Hotel Sebel Den Haag ligt 1,3 km van het centrum van Den Haag.

Hotel Sebel Den Haag heeft WIFI beschikbaar in het hele hotel.

Hotel Sebel Den Haag heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Hotel Sebel Den Haag heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.