8.5
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Grand Hotel Beatrix Den Helder

Adres:
Badhuisstraat 2-10
1789AK Den Helder

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Aan de kust, in het mooie Huisduinen ligt het Grand Hotel Beatrix. Het hotel biedt naast een wijd arsenaal aan 4-sterrenfaciliteiten een mooi uitzicht over zee van uit het restaurant C’est la vie ‘Wine & Dine’. Tevens bevinden strand, bos en duin zich op loop afstand van het hotel. Gasten kunnen kosteloos gebruik maken van het binnenzwembad, Turks bad en sauna. Ook zijn er squashbanen aanwezig. De kamers in het hotel zijn ingericht met onder andere telefoon, televisie, minibar, gratis draadloos internet en een badkamer met bad/douche en toilet.

Het ontbijtbuffet wordt geserveerd van 07:00 tot 10:00 uur en tussen 08:00 en 10:30 uur in het weekend. Het meermaals bekroond Restaurant C'est la Vie 'Wine & Dine’ biedt een culinaire beleving met een modern klassieke keuken. Zakenlunches en zes-gangen diners kunnen moeiteloos worden gearrangeerd, ook groepen kunnen uitermate geschikt dineren in het sfeervolle restaurant. Daarnaast kunt u in restaurant Meatclub genieten van een heerlijke steak in combinatie met speciaalbieren of een gin & tonic. Kortom het Grand Hotel Beatrix biedt voor ieder wat wils van een bourgondisch diner tot een avond uit in fine dining restaurant C’est la vie.

Huisduinen staat bekend om zijn schone lucht en meeste zonuren van Nederland. Daarnaast kent Huisduinen een rijke historie vanwege de strategische waarde van de omgeving. Veel forten worden tegenwoordig opgeknapt, dit is ook gebeurd met Fort Kijkduin, dat ook het Noordzee aquarium herbergt. In Den Helder kunnen cultuurliefhebbers onder andere het Marinemuseum en Nationale Reddingsmuseum Dorus Rijkers bezoeken. Huisduinen wordt gekenmerkt door haar vuurtoren; de hoogste gietijzeren vuurtoren van Europa maar vooral haar ligging tussen zee, dijk, strand en duin. In andere woorden, de ideale locatie om een heerlijk weekend uit te waaien aan de kust.



Faciliteiten in Grand Hotel Beatrix Den Helder

Eten en drinken
  • Bar
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Roomservice
Service
  • Bagage-opslag
  • Stomerij
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Balkon of Terras
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Minibar (exclusief)
  • Telefoon
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
  • Conciërgeservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Binnenzwembad
  • Finse Sauna
  • Fitnessruimte
  • Hamam
  • Sauna
  • Stoomkamer
  • Wellness centrum
Extra bed voor Kinderen
  • Babybed
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Activiteiten
  • Squashbaan
Algemeen
  • Lift
  • Verwarming
Buiten
  • Terras
  • Tuin

In de omgeving

Parkeergarage
  • de Slenk 6.6 km
  • Drooge Bol 7.6 km
Restaurant
  • Grand Hotel Beatrix 28m
  • Nogal Wiedus 132m
  • Storm aan Zee 238m
  • Strandpaviljoen Factor 30 1.2 km
  • De Heldernees 1.2 km
  • Luthmila's Kitchen 1.6 km
  • Peking 1.6 km
  • Golden Bridge 2 km
Museum
  • Helders Museum 1.7 km
  • Reddingmuseum 3.1 km
Toeristische attractie
  • Fort Kijkduin 279m
  • Marinekazerne Erfprins 1.4 km
  • Scheepswrak Pinas 3.1 km
Treinstation
  • Den Helder 2.5 km
  • Den Helder Zuid 3.5 km

8.5

Beoordeeld door: 177 gasten.

8


zondag 16 mei 2021

“Pracht plek”
  • Goed hotel, goede en duidelijke richtlijnen mbt corona. De zee en het strand dichtbij. Prima ontbijt

10

Laur Dolhain


dinsdag 31 januari 2017

  • Het geheel is ons prima bevallen en een overnachting in Den Helder wordt weer bij hetzelfde hotel geboekt.
  • Geen minpunten

8.4

R.W.M. Patrzalek


maandag 18 augustus 2014

  • geen minpunten

8

Jonker


maandag 27 januari 2014

7.2

Bos


zaterdag 3 augustus 2013

“Aardig hotel voor een bezoek aan zee.”
  • Mooie ligging aan zee.
  • Karig ontbijt.

6.2

Elio


zondag 23 juni 2013

“Een hotel waar op zich niets mis mee is, maar toch”
  • Vlakbij zee Ambiance ziet er mooi uit
  • Kamers gehorig Ontbijt erg gewoontjes, mist het bijzondere dat je bij een dergelijk hotel zou verwachten Handdoeken klein

7

Hageman


donderdag 8 november 2012

  • ontbijt kon ik eeder dan 7 uur mee krijgen, super lekker

8.2

C.Czech


donderdag 9 augustus 2012

“gewoon goed”

5.6

N.M. Wijma


dinsdag 10 juli 2012

“matig hotel, mooie locatie.”
  • locatie airco netjes
  • prijs/kwaliteit verhouding slecht. ontbijt buffet matig. aanbeveling alleen vanwege locatie en het feit dat het een praktisch hotel is.

8

J.


donderdag 24 mei 2012

  • Lunchpakket van 17.50 is te duur voor prijs/kwaliteit

6.4


zondag 4 december 2011

“Breng hotel op de standaard van het restaurant”
  • Vlak aan zee voor wandeling aan het strand
  • Op basis van de gegevens op de website en de prijs had ik veel meer van het bezoek verwacht Geen informatie betreffende hotel en faciliteiten op de kamer Nauwelijks reclame voor eigen restaurant op 3e verdieping Meer werkruimte voor zakenklanten nodig

5.8


maandag 22 augustus 2011

“wie van rust houd zit hier goed”
  • Sober ontbijt en weinig gasten

8.8


zondag 24 juli 2011

“Hotel met vriendelijk personeel, prima kamer en goed verzorgd ontbijt.”

7.6

Kees Koese


woensdag 25 mei 2011

“Prijs / kwalitiet en locatie zijn goed.”

8.6

Monique Bruynaers


maandag 16 mei 2011

“Comfortabel en knus hotel direct aan de duinen”
  • - mooie sfeervolle, schone kamers - zwembad en sauna voorziening - wireless internet - vriendelijke, behulpzame receptioniste
  • - leenfiets bleek huurfiets; niet vermeld - prijzig restaurant - uitgebreid ontbijt maar geen 4*, niets bijzonders - geen koffie/theevoorziening op de kamer - geen kamers met zeezicht

9


zondag 8 mei 2011

“Ideaal in combinatie met KIM activiteiten”

6.4

H Tjerkstra


vrijdag 6 mei 2011

“Aangenaam”
  • Modern ingericht. Ligging goed vertrekpunt voor fietsen ene wandelen Goed restaurant.
  • Kamer 41 zit onder de keuken. Hiervan heb je de geluiden tot 24 hr. Badkamervloer niet geheel schoon. Dit zal een incident zijn. De matrassen zijn niet heel stevig.

8

Joke van Manen-van Zoest


dinsdag 22 maart 2011

“mooie locatie voor een weekend weg”
  • Vriendelijk Personeel, Mooie locatie
  • Kussens en verlichting kamer

9.8

Gerhard H Buis


zondag 20 maart 2011

“goed hotel voor de prijs wat men vraagt”
  • mooi hotel...leuke mensen...fijn zwembad en sauna....goed ontbijt
  • niets

7.2

Huub Geilenkirchen


donderdag 3 maart 2011

7.6


vrijdag 3 december 2010

“Goed hotel, met vriendelijk personeel”

8

Lou Vandendries


zaterdag 13 november 2010

7.4

Arie Verheij


maandag 1 november 2010

7.8

Richard Rosendal


maandag 1 november 2010

“Voldoende”
  • Locatie, zeer goed restaurant, goed onbijt
  • - Rumoerig tot een uur of half elf s'avonds, daarna wel stil - Bij het inchecken (+/- 17:00) kwam de receptioniste niet heel erg vriendelijk over

7.8

L. Hulleman


maandag 16 augustus 2010

“Prima locatie,maar geen fijne matrassen”
  • ik vond de plek helemaal super,!! Personeel vriendelijk en behulpzaam. Elke dag schone handdoeken terwijl we er maar 2 nachten verbleven. Ontbijt buffet prima verzorgd.
  • als enige minpunt : de matrassen Ik zou zeggen ga een nachtje slapen op kamer 7 Echt s nachts om 3 uur weet je al niet meer hoe je liggen moet. Ik zou hier best nog eens naar toe willen alleen vanwege de matrassen dus niet

8.6

anoniem


zondag 8 augustus 2010

“Relaxed, gezellig en zeker voor herhaling vatbaar.”
  • Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel die er toe bijdragen dat je verblijf daar ontzettend aangenaam is. Goede service! Hotelkamers waren ook mooi schoon en verzorgd. Zeker voor herhaling vatbaar!

9.2

Janny


donderdag 5 augustus 2010

“Prima hotel”
  • Een uitstekend hotel op een prima locatie. Geweldige service met bijzonder vriendelijk personeel.
  • Heb ik niet

6.6

Marianne van Kuppeveld


maandag 2 augustus 2010

“geen 4 sterren uitstraling”
  • aardig personeel
  • Mengkraan was kapot boven het bad,bed op komen maken door pers. terwijl je nog in de badkamer bent,stinkende afvalcontainer onder t balkon,duur dineren,lift stinkt,veel trappen lopen,

7.4

anoniem


zondag 1 augustus 2010

“ruim voldoende”

8.6

D. Wiersema


maandag 26 juli 2010

“voortreffelijk.”
  • Heerlijk dicht bij de zee. En fijn dat er een hond mee kan.
  • jammer de trappen op de verdieping, we hadden een hond bij ons. en geen gelegenheid om koffie te drinken.

7.2

jeroen


maandag 12 juli 2010

  • leuke lokatie, ruime kamer
  • douchen in bad, in verhouding erg duur(vond ik)

8.6


maandag 28 juni 2010

“rustgevende locatie”
  • alles zag er verzorgd uit en zeer vriendelijke mensen
  • broodbuffet was goed verzorgd maar kan wel wat uitgebreider

8.2

Lambertus Gesman


dinsdag 15 juni 2010

“Gaan regelmatig terug”
  • Bijzondervriendelijke bediening, uitstekende keuken goede locatie

4.4

D. Jongman


dinsdag 8 juni 2010

“beoordeling grand hotel Beatrix”
  • vond de informatie bij aankomst niet optimaal normaal gesproken krijg je bij aankomst informatie over wat er in de buurt te doen is maar hier dus niet jammer

8.2

Rene van der Heijden


dinsdag 25 mei 2010

“Ne 1e bezoek , natuurlijk ook m'n 2e bezoek bij Beatrix geboekt.”

7.8

Anouk


maandag 10 mei 2010

“Mooi hotel”
  • Mooi hotel, vriendelijk personeel. Schone voorzieningen. Qua locatie; Je kunt mooi over de zee uitkijken vanaf de dijk.
  • Ik vond het best prijzig. Het ontbijt was niet erg gevarieerd.

6.2

I. Hekkelman


maandag 3 mei 2010

“Veel te duur voor wat het biedt”
  • vriendelijke bediening
  • Gezien de prijs zou je meer mogen verwachten. Het hotel is verouderd; de zwart beschimmelde kitranden langs het bad nodigen niet bepaald uit om er gebruik van te maken. In het restaurant was het niet mogelijk een karaf water te krijgen. In plaats daarvan moesten we flessen bronwater kopen van meer dan 6 euro per stuk. Een schande. Het ontbijt was niet luxe, maar karig.

8.4

Gerard


zaterdag 1 mei 2010

  • Ontbijt kan beter, wel zeer eenvoudig.

6.8

monique de brabander- van der hul


woensdag 7 april 2010

“voor denhelder een aanrader van een hotel”
  • goede service en vriendelijk personeel.
  • best wel prijzig en de kamers zijn wat klein

9.2

A van Aelst


zondag 28 maart 2010

“FIjn”

8

Jan van Knijff


maandag 15 februari 2010

“het beste hotel in den helder”
  • squashen was ok. zwembad prima. kamer ok.
  • de kleedruimte bij het zwembad was niet verwarmd. het was er steenkoud. het ontbijt is ok maar mag wat uitgebreider, bv. een gebakken ei of iets anders wat warm geserveerd kan worden.

8


maandag 8 februari 2010

“Prettig hotel, mooie ligging”
  • Ligging bij het srand Gratis parkeren Binnen zwembad en sauna Vriendelijke en behulpzame receptie
  • Geen pay tv Turks stoombad was defect

7.6

Jan-Willem Peters


vrijdag 11 december 2009

“prettig hotel voor een redelijke prijs”

8.8

Hannie Verhaaf


woensdag 4 november 2009

“heerlijk ontspannen 2 daagse”
  • mooi hotel, niet gehorig, veel parkeerplaatsen, ruime kamer, goede bedden, goed restaurant.
  • ontbijt zeer eenvoudig, mag iets uitgebreider.

7.6

Saskia


dinsdag 3 november 2009

“Prima hotel, met verbeter puntjes”
  • Inrichting leuk, sfeer warm en gezellig, ligging erg mooi vlak aan zee.
  • Toilet op kamer stonk naar urine. Shampoo, bodylotion flesjes voor 1 persoon aanwezig op een tweepersoonskamer. We hebben met een groep gegeten in het restaurant boven. De bediening was eigenaardig, het eten niet bijzonder smakelijk.

6.2

Ondernemer


woensdag 21 oktober 2009

“Heeft de potentie van een goed hotel... is het alleen niet.”
  • Zwembad, sauna en lekker dicht bij de zee. Gratis parkeren. Kamers bieden voldoende comfort. Bedden slapen lekker. Ontbijt is PRIMA!
  • 's avonds is de kaart zeer beperkt en eten van matige kwaliteit. Er hangt een minder aangename geur in het hotel. De lift stinkt naar een hond die al maanden niet is gewassen. Chocolade in de minibar was al bedorven. Er moet extra aandacht aan schoonmaak en hygiëne worden geschonken. Er zijn hier mensen nodig die echt passie hebben voor het vak en gewoon hard werken... beetje futloos allemaal.

6.8

B. Andringa


maandag 28 september 2009

“Een nachtje aan de kust van Den Helder”
  • De ligging t.o.v. de kust / het strand is goed te noemen. De dinerzaal is knus aangekleed.
  • De kamers zijn gehorig, de bedden liggen niet echt comfortabel, de kamers zijn niet voorzien van airco, het ontbijt is eenvoudig

4.6

E.....


woensdag 12 augustus 2009

“rampzalig”
  • personeel zeer vriendelijk, eten was lekker...restaurant uitzicht op zee
  • gedateerde kamers, zware klapdeuren (heel geduw en getouwtrek om er doorheen te komen met tassen/buggy), eerst met de lift naar boven en dan met de trap naar beneden om bij de kamer te komen slaat helemaal nergens op. Kamer gaf ons een deprimerend gevoel bij binnenkomst we zijn ook meteen naar buiten gegaan en pas laat naar het hotel terug/geslapen/in de ochtend vroeg weggegaan, kinderbedje (campingbedje) 12,50 euro per dag betalen aangezien het bedje bruin/gele vlekken had heeft ze er zeker niet in geslapen en een pluspunt ze hebben de 12,50 euro van de rekening afgehaald. In veel hotels geweest maar nooit hoeven te betalen voor een campingbedje. Badkamer echt aan vernieuwing toe (niet gedouched),eigenlijk alles aan vernieuwing toe behalve het personeel. Zeker niet kind/rolstoelvriendelijk....en absoluut NIET voor herhaling vatbaar..

8

Jan


donderdag 30 juli 2009

“uitstekend”

7.8

Ernst Haaksman


zondag 21 juni 2009

“Gezellig hotel waar we gastvrij ontvangen zijn”

8.2

Bardo Brunink


zondag 21 juni 2009

  • Fantastische ligging bij de zee.
  • Prijs-kwaliteitverhouding van het restaurant ligt teveel aan de kant de prijs.

5

K. Khidir


zondag 24 mei 2009

“prijs”
  • als normal
  • allen veel deur prijs

6.8

E.M.A. van Kerkhof


zondag 17 mei 2009

“Niet voor herhaling vatbaar”
  • Niet goed afgedichte balkondeur veroorzaakte dag en nacht een gierend geluid. Eten schandalig duur: e 17 voor een bordje ravioli. Nog geen stukje brood op tafel. 2 glazen wijn in rekening gebracht i.p.v. 1. Bediening niet erg vriendelijk. Niet van tevoren aangegeven waar het ontbijt was. Op de twee dagen op verschillende plaatsen dus was even zoeken. Ook niet aangegeven dat het restaurant \'s avonds boven dicht was. Alweer zoeken!

8.6

Eugenio van Berkom


zondag 10 mei 2009

“Relaxed overnachten”

8.2

Joost Margés


zondag 3 mei 2009

“Aangenaam verblijf aan de rand van het land”
  • Nette kamer, mooie embiance, gastvrije behandeling, mooie ligging.
  • Veel te lichte gordijnen waar de zon makkelijk doorheen schijnt.

7.4

Maria Jennissen


maandag 27 april 2009

“een aardig hotel voor een weekeinde weg”

6.4

H.B.J.


maandag 30 maart 2009

“?????”

6.8


maandag 15 december 2008

  • slecht werkende internet verbinding

4.8

Kooijman J.C.


zondag 14 december 2008

“Aardig hotel voor één nachtje.”
  • De kit van de badrand is helemaal zwart (schimmel) Het ontbijt was heel sumier. Last van luidruchtige gasten bij binnenkomst midden in de nacht.

8

m.wiebosch-steeman


zondag 2 november 2008

“weekendje”
  • Zwembad
  • Onrbijt was op zondag erg sober in relatie tot de prijs, \"omdat er maar zo weinig gasten waren\". Een discount lijkt me dan op zijn plaats

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Grand Hotel Beatrix Den Helder zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Grand Hotel Beatrix Den Helder via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Grand Hotel Beatrix Den Helder. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Grand Hotel Beatrix Den Helder.
Bij Hotels.nl kun je Grand Hotel Beatrix Den Helder reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Grand Hotel Beatrix Den Helder, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Grand Hotel Beatrix Den Helder ligt 2,4 km van het centrum van Den Helder.

Grand Hotel Beatrix Den Helder heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Grand Hotel Beatrix Den Helder Heeft een eigen fitness ruimte.

Grand Hotel Beatrix Den Helder heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Grand Hotel Beatrix Den Helder heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

Grand Hotel Beatrix Den Helder heeft een binnenzwembad. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn. Neem contact op met de accommodatie voor meer informatie.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability