8.3
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Welcome Parkhotel Euskirchen

Adres:
Alleestr. 1
Euskirchen

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Welcome Parkhotel Euskirchen biedt luxueuze accommodatie in het hart van Euskirchen, Duitsland. Met een beoordeling van 8,3 op basis van 1039 beoordelingen, staat dit hotel bekend om zijn uitstekende faciliteiten en klanttevredenheid. Het hotel beschikt over exclusieve spafaciliteiten, ideaal voor ontspanning na een dag verkennen van de omgeving. De kamers zijn elegant ontworpen en uitgerust met eersteklas voorzieningen zoals airconditioning, geluiddichte muren en satelliet-tv's. Voor de smakelijke gastronomie biedt het hotel restaurant gerechten uit de Eifel-regio, heerlijke Italiaanse maaltijden en een selectie van fijne wijnen.

De locatie van het hotel biedt gemakkelijke toegang tot zowel lokale bezienswaardigheden als de prachtige natuur van de Eifel. Euskirchen zelf staat bekend om haar rijke geschiedenis en charmante stadscentrum. Gasten kunnen gebruikmaken van gratis WiFi in alle ruimtes van het hotel en parkeren is mogelijk op het terrein tegen een dagelijkse vergoeding. De 24-uursreceptie zorgt voor een naadloze in- en uitcheckervaring, en voor gasten met speciale dieetwensen zijn op aanvraag speciale menu's beschikbaar.

Gasten met kinderen zijn welkom en er zijn regelingen voor extra bedden mogelijk. Huisdieren zijn toegestaan tegen een meerprijs, wat het hotel huisdiervriendelijk maakt. De accommodatie biedt ook zakelijke faciliteiten zoals vergaderruimtes, een fitnesscentrum en een wellnesscentrum. Ook zijn er diverse maatregelen getroffen om de veiligheid en gezondheid tijdens verblijf te waarborgen, waaronder fysieke afstandsregels en contactloze betalingsmogelijkheden. Met haar uitgebreide voorzieningen en centrale ligging is Welcome Parkhotel Euskirchen een uitstekende keuze voor zowel zakelijke reizigers als toeristen.



Faciliteiten in Welcome Parkhotel Euskirchen

Eten en drinken
  • Bar
  • Dieetwensen op aanvraag
  • Lunchpakket
  • Restaurant
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Bad of douche
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • Ligbad
  • Toiletbeugel
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Balkon of Terras
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Minibar (exclusief)
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Senseo Koffiezetapparaat
  • Telefoon
  • Terras
  • TV
Woon gedeelte
  • Strijkijzer
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • Express check-in/check-out
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Fitnessruimte
  • Sauna
  • Wellness centrum
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Fietsen
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Lift
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
Gehandicapen toegang
  • Mindervaliden kamers
Diensten algemeen
  • Winkels in het hotel

In de omgeving

8.3

Beoordeeld door: 1050 gasten.

9

Zvonimir

Zakenreiziger
1 augustus 2025

“Uitstekend”
  • Kamers en badkamer grootte

8

Evgeniia

Jong stel
16 juli 2025

“Zeer goed”
  • - Ontbijt is zeer goed - Badkamer is groot, schoon en mooi - Sfeer - Geluidsisolatie is goed
  • - Parkeren is niet gratis. Ik vind dat het bij een hotel met deze prijs wel gratis zou kunnen zijn. - Matrassen zijn prima om te ontspannen, maar voor een goede nachtrust zijn ze niet zo comfortabel. - Ik weet niet of het objectief is, maar ik had slippers en enkele monsters van hoteltoiletartikelen verwacht (er is alleen een zeepdispenser).

5

Izabela

Groepsreizigers
7 juli 2025

“Aannemelijk”
  • Ik wil aangeven dat de receptionist mensen niet op een perfide manier op hun uiterlijk zou moeten beoordelen. Tijdens het inchecken voelde ik me beschaamd door het gedrag van het personeel aan de receptie. Ik werd beoordeeld op basis van mijn uiterlijk en ik merkte een spottende glimlach in mijn richting op. Misschien was ik niet goed gekleed volgens de heer? Ik denk niet dat mensen na een lange reis de receptie in een baljurk en een smoking zouden begroeten. Ik vind dat het gebrek aan cultuur en respect tijdens de ontvangst zeer ongepast is. Daarnaast de ontbijtservice. Ik ben in verschillende hotels geweest en dit was het slechtste ontbijt. En waarom? Omdat er niets was. Een groot bord met restjes kaas en een paar plakjes komkommer. Er waren gewoon restjes en het was al 11 uur, terwijl het personeel zich niet druk leek te maken om te zorgen voor een goede breakfast service. Ik was om 10 uur bij het ontbijt, dus het was zeker niet te laat.

10

Grace

Jong stel
29 juni 2025

“Nette en comfortabele.”
  • De kamer was zeer gezellig. Het bed was comfortabel, we hebben goed geslapen. Het ontbijt was erg heerlijk. We hielden vooral van de selectie van vers gebakken brood en verschillende zelfgemaakte marmelades en jam. Alle medewerkers waren zeer aardig en vriendelijk.
  • geen

2

Florin

Gezin met kinderen
22 juni 2025

“Wij zullen daar nooit meer teruggaan!”
  • We hebben de kamer geüpgraded, dus ja, we hadden een goede kamer, maar we waren eigenlijk erg teleurgesteld!
  • Allereerst hadden we om 04.30 uur 's ochtends een brandalarm! Het is normaal dat iedereen het hotel moet verlaten, dat is niet het probleem, maar met een 4 maanden oud kind is het niet zo prettig. En raad eens, er waren 4 voertuigen van de brandweer ter plaatse, samen met 2 politieauto's en ambulances. Na anderhalf uur mochten we terug naar de kamer, omdat er geen brand was, het was slechts een storing in het elektrische systeem (oké, dat kan gebeuren). We proberen weer te slapen en om 08.00 uur gaat het alarm opnieuw af, dus hetzelfde verhaal weer. Een ander punt dat genoemd moet worden is het vreselijke ontbijt... dit zou een 4-sterrenhotel moeten zijn! Eén klein detail is dat er maar één koffiemachine was, terwijl 30 mensen wachtten op hun ochtendkoffie... bijna alles was niet klaar. We moesten 20 minuten wachten op wat eieren en er waren geen groenten, alleen één komkommer, niet eens gesneden! We moesten het zelf snijden! Nu begrijp ik waarom dit het enige hotel was dat vrij was rondom de thermae!

9

Diane

Jong stel
25 mei 2025

“Uitstekend”
  • Zeer vriendelijke en gastvrije medewerkers. Uitstekend eten en service. Mogelijkheid om direct onder het hotel te parkeren met toegang tot de lobby.
  • De kussens zijn oncomfortabel.

8

Karin

Jong stel
22 mei 2025

“Goed hotel, geweldige kamers en service!”
  • Ruime kamers en schoon. Mooie klassieke meubels, de badkamer was ook zeer ruim. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was in orde, maar eenvoudig. De parkeergarage onder het hotel heeft een eigen ingang. Alles was zeer goed beveiligd, wat ons een goed gevoel gaf. Ik zou hier de volgende keer weer verblijven!
  • Het was erg druk tijdens het ontbijt, er waren niet genoeg tafels voor iedereen, dus moest u uw ontbijt aan de bar nuttigen.

9

Schtimm

Jong stel
8 mei 2025

“We zullen weer gaan.”
  • Mooie plek, vriendelijke medewerkers, goed gelegen. Het ontbijt was zeer redelijk.
  • Alles verliep goed!

9

Leyla

Jong stel
5 mei 2025

“Uitstekend”
  • Het ontbijt was goed, het personeel vriendelijk.
  • Ik zou graag badslippers willen hebben.

7

Vlada

Jong stel
5 april 2025

“Over het algemeen goed, maar het was deze keer te warm in de kamer.”
  • Het heeft een goede locatie, een perfect ontbijtbuffet en een vriendelijk personeel. Het was een goede keuze als je met een hond reist, zelfs met een grote.
  • Het was te warm in de kamer en de airconditioning werkte niet goed. Bovendien was het onmogelijk om de ramen te openen en frisse lucht in de kamer te krijgen. Daarnaast was er geen strijkijzer in de kamer, terwijl dit tijdens ons vorige verblijf aanwezig was. Ook waren er slechts twee kleerhangers in de kamer.

9

Yochivas

Zakenreiziger
25 februari 2025

“Zoals bij de meeste Welcome hotels zijn de kamermaat en service uitstekend.”
  • De kamer was zeer groot, ze kon gemakkelijk vier kingsize bedden bevatten. De badkamer had alles waar je van kunt dromen: een aparte toilet, douche, bad, dubbele wastafel, voldoende handdoeken, maar had geen persoonlijke verzorgingsproducten, behalve een fles handzeep en in de douche een fles douchegel.
  • Enkele basis persoonlijke verzorgingsartikelen zouden een goede start zijn.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Welcome Parkhotel Euskirchen zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Welcome Parkhotel Euskirchen via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Welcome Parkhotel Euskirchen. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Welcome Parkhotel Euskirchen.
Bij Hotels.nl kun je Welcome Parkhotel Euskirchen reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Welcome Parkhotel Euskirchen, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Welcome Parkhotel Euskirchen ligt 448 meter van het centrum van Bad Münstereifel.

Welcome Parkhotel Euskirchen heeft WIFI beschikbaar in het hele hotel.

Welcome Parkhotel Euskirchen heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Welcome Parkhotel Euskirchen Heeft een eigen fitness ruimte.

Welcome Parkhotel Euskirchen staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

Welcome Parkhotel Euskirchen heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.