IntercityHotel Frankfurt Airport
Frankfurt/Main
Aanbiedingen doorzoeken
Informatie over de accommodatie
IntercityHotel Frankfurt Airport biedt een moderne en comfortabele accommodatie voor reizigers die zowel zaken als ontspanning zoeken. Het hotel is strategisch gelegen nabij de luchthaven van Frankfurt, wat zorgt voor gemakkelijke toegang voor internationale reizigers. De kamers zijn klassiek ingericht met moderne voorzieningen zoals kabeltelevisie en geluiddichte ramen, wat garant staat voor een rustige en ontspannende ervaring. Er zijn verschillende kamertypes beschikbaar, waaronder familiekamers en business kamers met extra's zoals een gratis fles water en late check-out tot 15:00 uur.
De faciliteiten van het hotel zijn uitgebreid en gericht op het maximaliseren van het comfort van de gasten. Zo kunnen gasten gebruikmaken van gratis WiFi in het gehele hotel, dineren in het Fluggi restaurant dat internationale gerechten en Duitse bieren serveert, of ontspannen in de Finse sauna en het goed uitgeruste fitnesscentrum. Voor zakelijke gasten zijn er een business center en vergaderfaciliteiten beschikbaar. Het hotel biedt ook praktische diensten zoals een 24-uurs receptie, roomservice en een pendeldienst van en naar de luchthaven.
IntercityHotel Frankfurt Airport hanteert flexibele beleidsregels die het verblijf van gezinnen en huisdiereigenaren aangenaam maken. Zo zijn kinderen van alle leeftijden welkom, en mogen huisdieren tegen een toeslag verblijven. Voor gasten die met de auto komen, is er parkeergelegenheid beschikbaar op het terrein tegen een dagelijkse vergoeding. De nabijheid van het hotel tot de stad Frankfurt maakt het een uitstekende uitvalsbasis voor het verkennen van bezienswaardigheden zoals de Altstadt en de Europese Centrale Bank, waardoor het een ideale keuze is voor zowel zakelijke reizigers als toeristen.
Faciliteiten in IntercityHotel Frankfurt Airport
Eten en drinken
- Bar
- Dieetwensen op aanvraag
- Lunchpakket
- Restaurant
Service
- Bagage-opslag
Badkamer
- Bad of douche
- Douche
- Haardroger
- Toiletartikelen
- WC
Slaapkamer
- Airconditioning
- Bureau
- Flatscreen televisie
- Geluiddichte kamer
- Kluis
- Koffie- en theefaciliteiten
- Minibar (exclusief)
- Radio
- Telefoon
- TV
- WiFi
Woon gedeelte
- Kabeltelevisie
- Verwarming
Internet
- Gratis Wifi
Parkeren
- Parkeerplaats
Schoonmaak service
- Wasservice
Zakelijke faciliteiten
- Vergaderzaal
Wellness
- Fitnessruimte
- Massage
- Sauna
Huisdieren
- Huisdieren toegestaan
Algemeen
- Lift
Toegangkelijkheid
- Anti-allergene kamers
Roken
- Rokersruimte
Buiten
- Terras
- Tuin
Diensten algemeen
- Luchthaven shuttle
In de omgeving
7.6
Beoordeeld door: 3223 gasten.
9
JohnAlleenreiziger
30 mei 2025
- Prachtige, schone en moderne kamers met veel ruimte. Het restaurant/ontbijtzaal was relatief compact, maar meer dan voldoende voor het aantal mensen dat ik zag gebruikmaken van de ruimte. Het personeel was vriendelijk en sprak goed Engels. Het ontbijt was goed gepresenteerd in buffetstijl en er was een goed aanbod van voedsel beschikbaar. Ik heb de Ju52 bar gebruikt voor mijn avondmaaltijd, waar je tot 22:00 uur een hamburger of pizza kunt bestellen (pizza's worden geserveerd tot 23:00 uur) - ook lekker bier erbij! Er is een toeristenbelasting van €2 per nacht. Ik heb naar/van de luchthaven gelopen, maar ik had alleen een rugzak bij me - het duurde 25/30 minuten in een ontspannen tempo door de hitte van meer dan 30 graden! Ik zou het aanbevelen en er opnieuw gebruik van maken.
- De kosten voor het ontbijt bedragen €18.
8
ShouyuAlleenreiziger
28 mei 2025
- zeer dichtbij de luchthaven, de kamer is groot en schoon.
5
LeeJong stel
27 mei 2025
- niet te ver van de luchthaven
- zeer minimale diensten ongeacht wat geadverteerd wordt... het is moeilijk te geloven dat dit als een 4-sterrenhotel wordt beoordeeld. De selectie en prijzen in het restaurant zijn niet erg goed met beperkte keuzes (allemaal relatief ongezond) en veel te duur.
5
RichardZakenreiziger
24 mei 2025
- De kamer was rustig ondanks de nabijheid van de luchthaven en schoon.
- De gym was erg eenvoudig, de sauna was op slot en moest met munten worden betaald... Hierover was ik niet geïnformeerd tijdens het inchecken.
9
JohnAlleenreiziger
23 mei 2025
- Ik heb één nacht verbleven en wilde een kamer met uitzicht op de luchthaven. Dit werd mij aangeboden; het uitzicht was niet geweldig door enkele bomen, maar desondanks acceptabel. De kamer was extreem comfy. Een zeer korte wandeling naar het air-bridge memorial en de spotlocatie. De pendeldienst van en naar de luchthaven was zeer efficiënt. Ik zal opnieuw verblijven.
- Ontbijt, 21€, is te duur.
9
RajendranAlleenreiziger
19 mei 2025
- Precies wat u nodig heeft na een lange vlucht. Versnelde incheck, een douche en een schoon bed.
9
RoryGezin met kinderen
18 mei 2025
- De bar in het hotel is fantastisch. Comfortabele kamers en super stil. Het is ook eenvoudig om in Frankfurt te komen met de bushalte voor de deur van het hotel.
- Niets
8
AllanAlleenreiziger
14 mei 2025
- Geweldige kamer. De pendeldienst werkte goed.
- Eten was een beetje prijzig.
8
AlexvegaeGezin met kinderen
25 april 2025
- Zeer dicht bij de luchthaven, het is een geweldige optie als je gemakkelijk naar de luchthaven wilt gaan en vertragingen of verkeersdrukte vanuit de stad wilt vermijden. Voor een kort verblijf en om naar de luchthaven te gaan is het in orde.
- U moet extra betalen voor de shuttle, gewoonlijk is dit een service die is inbegrepen in de prijs.
8
FAlleenreiziger
23 april 2025
- De kamer was erg mooi.
- Er was geen aparte plek voor water bij de roomservice.
8
NenadZakenreiziger
19 april 2025
- Gezellige, schone kamer.
- Het WiFi-signaal in de kamer was slecht. Bijna onmogelijk om via WhatsApp of Viber een gesprek te voeren. De locatie is niet zo handig. Je moet een shuttlebus van de luchthaven naar het hotel nemen. De bus arriveert elke 30 minuten, dus je moet daar ook rekening mee houden. Ik heb €10 betaald voor elke rit van het hotel naar de luchthaven. Dat is te veel voor een rit van 10 minuten met de shuttlebus, elke dag. Het ontbijt was erg karig en hetzelfde elke ochtend.
9
DonnellyGezin met kinderen
13 april 2025
- Goede locatie nabij de snelweg, de bewegwijzering kan verbeterd worden, maar de wegen zien er nieuw uit en zijn onvoltooid, dus zullen vermoedelijk verbeteren.
8
SiripornAlleenreiziger
10 april 2025
- dichtbij de luchthaven.
7
TekoawooZakenreiziger
8 april 2025
- Dichtbij de luchthaven
- De wifi is echt heel slecht, er staat geen kamernummer op de deur. Ik kan het niet geloven.
9
PickelmannAlleenreiziger
7 april 2025
- Voor een goedkope prijs (behalve voor het eten) kreeg ik een grote, schone kamer. Het personeel was zeer beleefd en beantwoordde onmiddellijk al mijn vragen. Ze boden me zelfs aan om met de pendelbus naar de luchthaven (mijn volgende bestemming) te gaan.
- Enige punt van kritiek dat ik heb, is het eten. Voor de prijs smaakte het niet zoals verwacht.
9
JasvinderAlleenreiziger
5 april 2025
- Ideale locatie, één shuttleservice verwijderd van de luchthaven.
8
SandeepZakenreiziger
5 april 2025
- Gratis luchthaventransfer. Goed, eenvoudig hotel zonder poespas. Restaurant was goed.
9
AnastasiaGezin met kinderen
2 april 2025
- De shuttleservice kost 10 euro, maar kinderen reizen gratis (een Uber kostte me 16 euro). De kamers zijn schoon en ruim. Ik heb een kinderbedje aangevraagd en het was erg schattig.
4
AnastasiiaGezin met kinderen
31 maart 2025
- Dicht bij de luchthaven, met een pendeldienst. Enkele medewerkers zijn vriendelijk.
- Overheving. Ze brengen kosten in rekening voor alles: Wi-Fi dat echt werkt - kosten, ontbijt inbegrepen - kosten, shuttlebus - kosten. Aangezien er geen restaurants of supermarkten in de buurt zijn, moet je daar eten. Ik vroeg het personeel hoeveel het buffet voor het diner kostte en kreeg te horen €20 per persoon. Ik vroeg het meerdere keren en werd gevraagd om van tevoren te betalen, maar de ober zei dat ik erna kon betalen. Na het diner ging ik betalen en ze rekenden €97 voor 3 personen! Het was €28 per persoon. Toen we vroegen waarom €28, zeiden ze dat het meerdere keren €20 was geweest, en keken naar ons alsof wij de enigen waren die het niet begrepen. Daarnaast was er een belachelijke extra kostenpost voor een glas Sprite toen ik eigenlijk limonade bestelde, en een klein kopje met thee van een zakje. Voor de prijs was de keuze en kwaliteit van het eten een 2/10. De kamer was enigszins vies, met vlekken op het tapijt en haren van iemand anders op de lakens. Als je iets op de vloer laat vallen, kijk alsjeblieft niet onder het bed, dat is nooit schoongemaakt; je zou daar van alles kunnen vinden. De kluis in onze kamer was op slot, dus die was nutteloos. De kleine waterkoker lekte. De hele nacht hoorde je vreemde geluiden in de muren, zoals voortdurend stromend water. Als je geen Europese oplader meebrengt, kun je je telefoon enz. niet opladen; er zijn geen USB-poorten beschikbaar. De airconditioning in onze kamer werkte ook niet. Sommige werknemers waren vriendelijk en probeerden te helpen, maar voor het merendeel gaf niemand om de gasten en probeerden ze niet eens om onze vragen te beantwoorden of aandacht aan ons te schenken, vooral in het eetgedeelte.
8
RaulZakenreiziger
30 maart 2025
- Goede receptie medewerkers
10
UrquhartGezin met kinderen
28 maart 2025
- Had alles, airconditioning, tv en een behoorlijke douche. Wifi die werkt. Geweldig personeel dat uitstekend Engels sprak.
- Niets
9
RomanZakenreiziger
16 maart 2025
- De pendeldienst rijdt alleen tot 22.45 uur. Dit is niet goed voor degenen die laat aankomen.
- Waar voor je geld
10
TerenceAlleenreiziger
16 maart 2025
- De beste verblijfservaring die ik ooit heb gehad. Het personeel was behulpzaam en beleefd. De kamers waren ruim, schoon en voorzien van alle verwachte faciliteiten. De JU52 pub was sociaal en de barman een karakter en een waardevolle aanwinst voor het bedrijf, attent en informatief. Het eten in het restaurant bood een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding en opnieuw was het personeel uitzonderlijk.
- Niets
7
WxZakenreiziger
12 maart 2025
- Vlotte incheck- en uitcheckprocedure. Personeel spreekt goed Engels. Schoon en nieuw.
- 1. Gasten met zware bagage zullen het moeilijk vinden om in de shuttlebus te stappen en hun bagage tegen te houden op de hobbelige vloer, vooral wanneer de gasten ouderen en vrouwen zijn. Het lijkt alsof er niemand helpt en er is geen aparte bagageruimte in de bus. 2. Het hotel zou de hotelgast geen 10 euro moeten aanrekenen voor het transport naar de luchthaven! Het zou een gratis service moeten zijn volgens internationale standaard. Ik heb veel gereisd over de wereld, en in ieder geval in Azië (China, Singapore, Thailand...) is de shuttlebus altijd GRATIS voor hotelgasten! Bovendien zou parkeren gratis moeten zijn voor hotelgasten zolang zij verblijven. Ik zag vrij veel lege ruimte op de parkeerplaats van het hotel, waarom opent het hotel deze niet gratis voor hotelgasten? Redelijke gratis diensten zijn een grote aantrekkingskracht voor hotelgasten en potentiële klanten, en de genoemde gratis diensten zijn vrijwel internationale standaard in de hotelbranche.
7
WienekeJong stel
10 maart 2025
- We wonen in de buurt, maar hebben op het allerlaatste moment besloten om deze plaats te boeken op oudejaarsavond (we checkten in om 23.00 uur) omdat onze hond enorm last had van het vuurwerk. Geweldige plek om te verblijven met oudejaarsavond, als je een hond hebt die bang is voor vuurwerk. De kamers zijn zeer goed geluidsgeïsoleerd! Onze hond kwam snel tot rust! Buiten het hotel hoor je het vuurwerk nog een beetje, maar veel stiller dan ergens anders. Binnen is er helemaal niets te horen. De kamer was comfortabel, goed bed en nette badkamer. Ook ideaal voor bijvoorbeeld een lange tussenstop, enzovoort.
- Niets
5
RalphAlleenreiziger
8 maart 2025
- De kamer was goed.
- Geen barfaciliteiten buiten openingstijden; gelukkig was bier uit een automaat beter dan niets. Bij het inchecken in de avond, werd mij door een medewerker verteld dat de shuttle naar de luchthaven gratis was, maar bij de deur moest ik toch €10 betalen. De locatie aan de andere kant van de luchthaven was niet ideaal... Ik had beter kunnen verblijven bij Intercity HB (recht tegenover het treinstation) waar de bar tot 1 uur 's nachts geopend is en er een directe trein naar de luchthaven gaat.
1
RhyleeGroepsreizigers
3 maart 2025
- De pendelbus naar de luchthaven.
- De locatie was vreselijk - er kwamen geen Ubers om je daar op te halen, er was 's nachts geen voedsel beschikbaar en de automaten werkten niet eens. Uber Eats bezorgde niet op die locatie. Het personeel was erg onbehulpzaam.
7
AlemayehuGroepsreizigers
28 februari 2025
- Wij maken al vele jaren gebruik van dit hotel en verblijven er elke zes maanden. De locatie is zeer goed en de pendeldienst ook.
- Deze keer was het onaangenaam, te beginnen met een receptiemedewerker die ons zonder reden langer liet wachten om in te checken, terwijl andere klanten die na ons kwamen sneller hun sleutels kregen. Bovendien was er geen douchegel en shampoo in de badkamer, de fles was namelijk leeg. Ook was de vloer, het tapijt dat de hele kamer bedekt, niet schoon.
7
PatrickJong stel
26 februari 2025
- Schoon en betaalbaar. Wi-Fi was slecht. Kom nou, het is 2024 en je kunt geen werkende Wi-Fi krijgen!
- Slechte Wi-Fi