IntercityHotel Frankfurt Airport
Frankfurt/Main
Beschikbaarheid ophalen...
Informatie over de accommodatie
IntercityHotel Frankfurt Airport biedt een moderne en comfortabele accommodatie voor reizigers die zowel zaken als ontspanning zoeken. Het hotel is strategisch gelegen nabij de luchthaven van Frankfurt, wat zorgt voor gemakkelijke toegang voor internationale reizigers. De kamers zijn klassiek ingericht met moderne voorzieningen zoals kabeltelevisie en geluiddichte ramen, wat garant staat voor een rustige en ontspannende ervaring. Er zijn verschillende kamertypes beschikbaar, waaronder familiekamers en business kamers met extra's zoals een gratis fles water en late check-out tot 15:00 uur.
De faciliteiten van het hotel zijn uitgebreid en gericht op het maximaliseren van het comfort van de gasten. Zo kunnen gasten gebruikmaken van gratis WiFi in het gehele hotel, dineren in het Fluggi restaurant dat internationale gerechten en Duitse bieren serveert, of ontspannen in de Finse sauna en het goed uitgeruste fitnesscentrum. Voor zakelijke gasten zijn er een business center en vergaderfaciliteiten beschikbaar. Het hotel biedt ook praktische diensten zoals een 24-uurs receptie, roomservice en een pendeldienst van en naar de luchthaven.
IntercityHotel Frankfurt Airport hanteert flexibele beleidsregels die het verblijf van gezinnen en huisdiereigenaren aangenaam maken. Zo zijn kinderen van alle leeftijden welkom, en mogen huisdieren tegen een toeslag verblijven. Voor gasten die met de auto komen, is er parkeergelegenheid beschikbaar op het terrein tegen een dagelijkse vergoeding. De nabijheid van het hotel tot de stad Frankfurt maakt het een uitstekende uitvalsbasis voor het verkennen van bezienswaardigheden zoals de Altstadt en de Europese Centrale Bank, waardoor het een ideale keuze is voor zowel zakelijke reizigers als toeristen.
Faciliteiten in IntercityHotel Frankfurt Airport
Eten en drinken
- Bar
- Dieetwensen op aanvraag
- Lunchpakket
- Restaurant
Service
- Bagage-opslag
Badkamer
- Bad of douche
- Douche
- Haardroger
- Toiletartikelen
- WC
Slaapkamer
- Airconditioning
- Bureau
- Flatscreen televisie
- Geluiddichte kamer
- Kluis
- Koffie- en theefaciliteiten
- Minibar (exclusief)
- Radio
- Telefoon
- TV
- WiFi
Woon gedeelte
- Kabeltelevisie
- Verwarming
Internet
- Gratis Wifi
Parkeren
- Parkeerplaats
Schoonmaak service
- Wasservice
Zakelijke faciliteiten
- Vergaderzaal
Wellness
- Fitnessruimte
- Massage
- Sauna
Huisdieren
- Huisdieren toegestaan
Algemeen
- Lift
Toegangkelijkheid
- Anti-allergene kamers
Roken
- Rokersruimte
Buiten
- Terras
- Tuin
Diensten algemeen
- Luchthaven shuttle
In de omgeving
7.6
Beoordeeld door: 3203 gasten.
10
UrquhartGezin met kinderen
28 maart 2025
- Had alles, airconditioning, tv en een behoorlijke douche. Wifi die werkt. Geweldig personeel dat uitstekend Engels sprak.
- Niets
9
RomanZakenreiziger
16 maart 2025
- De pendeldienst rijdt alleen tot 22.45 uur. Dit is niet goed voor degenen die laat aankomen.
- Waar voor je geld
10
TerenceAlleenreiziger
16 maart 2025
- De beste verblijfservaring die ik ooit heb gehad. Het personeel was behulpzaam en beleefd. De kamers waren ruim, schoon en voorzien van alle verwachte faciliteiten. De JU52 pub was sociaal en de barman een karakter en een waardevolle aanwinst voor het bedrijf, attent en informatief. Het eten in het restaurant bood een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding en opnieuw was het personeel uitzonderlijk.
- Niets
7
WxZakenreiziger
12 maart 2025
- Vlotte incheck- en uitcheckprocedure. Personeel spreekt goed Engels. Schoon en nieuw.
- 1. Gasten met zware bagage zullen het moeilijk vinden om in de shuttlebus te stappen en hun bagage tegen te houden op de hobbelige vloer, vooral wanneer de gasten ouderen en vrouwen zijn. Het lijkt alsof er niemand helpt en er is geen aparte bagageruimte in de bus. 2. Het hotel zou de hotelgast geen 10 euro moeten aanrekenen voor het transport naar de luchthaven! Het zou een gratis service moeten zijn volgens internationale standaard. Ik heb veel gereisd over de wereld, en in ieder geval in Azië (China, Singapore, Thailand...) is de shuttlebus altijd GRATIS voor hotelgasten! Bovendien zou parkeren gratis moeten zijn voor hotelgasten zolang zij verblijven. Ik zag vrij veel lege ruimte op de parkeerplaats van het hotel, waarom opent het hotel deze niet gratis voor hotelgasten? Redelijke gratis diensten zijn een grote aantrekkingskracht voor hotelgasten en potentiële klanten, en de genoemde gratis diensten zijn vrijwel internationale standaard in de hotelbranche.
7
WienekeJong stel
10 maart 2025
- We wonen in de buurt, maar hebben op het allerlaatste moment besloten om deze plaats te boeken op oudejaarsavond (we checkten in om 23.00 uur) omdat onze hond enorm last had van het vuurwerk. Geweldige plek om te verblijven met oudejaarsavond, als je een hond hebt die bang is voor vuurwerk. De kamers zijn zeer goed geluidsgeïsoleerd! Onze hond kwam snel tot rust! Buiten het hotel hoor je het vuurwerk nog een beetje, maar veel stiller dan ergens anders. Binnen is er helemaal niets te horen. De kamer was comfortabel, goed bed en nette badkamer. Ook ideaal voor bijvoorbeeld een lange tussenstop, enzovoort.
- Niets
5
RalphAlleenreiziger
8 maart 2025
- De kamer was goed.
- Geen barfaciliteiten buiten openingstijden; gelukkig was bier uit een automaat beter dan niets. Bij het inchecken in de avond, werd mij door een medewerker verteld dat de shuttle naar de luchthaven gratis was, maar bij de deur moest ik toch €10 betalen. De locatie aan de andere kant van de luchthaven was niet ideaal... Ik had beter kunnen verblijven bij Intercity HB (recht tegenover het treinstation) waar de bar tot 1 uur 's nachts geopend is en er een directe trein naar de luchthaven gaat.
1
RhyleeGroepsreizigers
3 maart 2025
- De pendelbus naar de luchthaven.
- De locatie was vreselijk - er kwamen geen Ubers om je daar op te halen, er was 's nachts geen voedsel beschikbaar en de automaten werkten niet eens. Uber Eats bezorgde niet op die locatie. Het personeel was erg onbehulpzaam.
7
AlemayehuGroepsreizigers
28 februari 2025
- Wij maken al vele jaren gebruik van dit hotel en verblijven er elke zes maanden. De locatie is zeer goed en de pendeldienst ook.
- Deze keer was het onaangenaam, te beginnen met een receptiemedewerker die ons zonder reden langer liet wachten om in te checken, terwijl andere klanten die na ons kwamen sneller hun sleutels kregen. Bovendien was er geen douchegel en shampoo in de badkamer, de fles was namelijk leeg. Ook was de vloer, het tapijt dat de hele kamer bedekt, niet schoon.
7
PatrickJong stel
26 februari 2025
- Schoon en betaalbaar. Wi-Fi was slecht. Kom nou, het is 2024 en je kunt geen werkende Wi-Fi krijgen!
- Slechte Wi-Fi