7.6

PLAZA Hotel Buchhorner Hof

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


PLAZA Hotel Buchhorner Hof is strategisch gelegen op slechts twee minuten lopen van het treinstation van Friedrichshafen Stadt, waardoor het een uitstekende keuze is voor reizigers die de regio rond het Bodenmeer willen verkennen. Het hotel biedt een warme, familiegerichte omgeving en beschikt over verschillende faciliteiten om een comfortabel verblijf te waarborgen. Voor gasten die met de auto reizen, is er privéparkeergelegenheid beschikbaar tegen een dagelijks tarief van €10, waarvoor reserveren noodzakelijk is.

De kamers van het hotel zijn ruim en modern ingericht, en voorzien van gemakken zoals kabeltelevisie, een minibar en een eigen badkamer met een haardroger. Voor extra comfort bieden bepaalde kamers airconditioning, geluiddichte muren, en voorzieningen voor het maken van koffie en thee. Het hotelrestaurant staat bekend om zijn heerlijke Zwabische gerechten, rijkelijke ontbijtbuffetten en seizoensgebonden specialiteiten. Voor gasten met dieetwensen zijn er speciale menu-opties beschikbaar op aanvraag.

Het hotel is een uitstekende uitvalsbasis voor liefhebbers van buitenactiviteiten zoals wandelen en fietsen, mede dankzij de nabijheid van schilderachtige routes rond het meer. Andere voorzieningen omvatten gratis WiFi in alle ruimtes, vergader- en banketmogelijkheden, en een breed scala aan diensten zoals bagageopslag, een minibar en een wasservice. Huisdieren zijn welkom, echter kunnen er extra kosten van toepassing zijn. Voor gezinnen zijn er familiekamers en opties voor extra kinderbedden beschikbaar.



Faciliteiten in PLAZA Hotel Buchhorner Hof

Eten en drinken
  • Bar
  • Dieetwensen op aanvraag
  • Lunchpakket
  • Restaurant
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badslippers
  • Bidet
  • Douche
  • Haardroger
  • Ligbad
  • Toiletartikelen
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Koelkast
  • Koffie- en theefaciliteiten
  • Radio
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • TV
Woon gedeelte
  • Kabeltelevisie
  • Strijkijzer
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Openbaar Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • Express check-in/check-out
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Algemeen
  • Lift
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
Diensten algemeen
  • Winkels in het hotel

In de omgeving

7.6

Beoordeeld door: 3312 gasten.

9

Zurina

Gezin met kinderen
28 juli 2025

“Uitstekend”
  • De kamer is zeer ruim met goede voorzieningen zoals koffie, thee en een waterkoker. De badkamer is ook zeer ruim.
  • Er was een restaurant en bar op de begane grond, wat het hotel zeer druk maakte.

8

Purplependant

Gezin met kinderen
25 juli 2025

“goede locatie, slecht hotelpersoneel.”
  • Grote, ruime kamer. Moderne faciliteiten in de kamer en een leuke sfeer in de rest van het hotel. Zeer vriendelijk personeel in het restaurant, hoewel het afzonderlijke bedrijven zijn. Ze hadden een gezonde selectie van brood en alles wat je nodig hebt voor een goede start van de dag. Er was ook plantaardige melk (Oatly) beschikbaar.
  • Het personeel van het hotel was zeer ongeorganiseerd, traag en kon niet goed communiceren. Bijvoorbeeld: ik vroeg of een van de gasten een verjaardagsverrassing kon voorbereiden. Ze hebben mijn man en mij in hun kamer geboekt (er stond hun naam op de welkomstkaart) en hebben niets voorbereid voor haar verjaardag. Daarnaast: ik had twee parkeerplaatsen van tevoren gereserveerd. Mijn schoonmoeder belde na een informatie die ze ons hadden gestuurd, vanwege wat bouwwerkzaamheden rondom het hotel, en ze hebben mijn reservering gewijzigd zonder haar te vertellen dat er al reserveringen waren gemaakt. Ik heb in het hotel ingecheckt met de automaat en het gaf me de kaart voor kamer 337 - na een gesprek met mijn schoonouders, die enkele minuten eerder waren aangekomen dan wij, bleek dat zij al de sleutelkaart voor kamer 337 hadden ontvangen. Ook: ik heb online een pre-check-in gedaan en alle formulieren ingevuld. We moesten alles opnieuw doen bij de receptie. Dit was een zeer slechte start! De eenpersoonskamer van mijn zwager, die op de eerste verdieping verbleef, was erg klein - een groot persoon kon niet op de wc passen, omdat je door verschillende hoeken en obstakels moest navigeren. Hij vertelde ons ook dat zijn kamer slecht geluiddicht was. Hij hoorde veel geluiden en mensen praten. Hij beschrijft het alsof mensen zijn kamer binnenkwamen wanneer ze langs zijn kamer (kamer 110) liepen.

4

Alexandra

Jong stel
23 juli 2025

“Schoon en goed gelegen, maar ontbrak het aan gastenrelaties.”
  • De service in het restaurant was zeer goed, maar er waren niet te veel opties. De locatie was geweldig en de kamers waren zeer schoon.
  • Voordat we aankwamen, hebben we het hotel laten weten dat we daar waren voor mijn verjaardag en of ze iets speciaals konden voorbereiden. Toen we arriveerden, vroegen we bij de incheckbalie of we een tweepersoonsbed met een goed uitzicht konden krijgen. De kamer had geen van die faciliteiten. Er was niets voorbereid voor mijn verjaardag, het uitzicht was een muur en de bedden waren twee losse bedden die bij elkaar waren gezet.

9

Saeed

Gezin met kinderen
13 juli 2025

“Mijn verblijf was comfortabel met ruime, schone kamers, hoewel de trappen voor de kamers ongemakkelijk waren.”
  • Ik heb genoten van de ruime en schone kamers in het hotel.
  • De lift was beschikbaar, maar er waren trappen om op en af te gaan voordat de kamers werden bereikt.

10

Travellerbooking_0045

Alleenreiziger
7 juli 2025

“Geweldig hotel nabij het station en het meer. Goede prijs.”
  • Het was schoon en groot.
  • Niets

5

Mislav

Alleenreiziger
5 juli 2025

“Voldoende”
  • De locatie is meer dan uitstekend. Het bed is goed, maar het kussen is het slechtste. De fornuis en koelkast zijn geweldig. Van al het personeel waren de schoonmaakdames de beste. Je ziet ze niet, maar alles is schoon.
  • Het barpersoneel is het slechtste. Ik kon geen lege glazen voor mijn kamer krijgen. Halloooooo? De televisie was niet bruikbaar. Het is zo van de vorige eeuw. Ik ben geregistreerd bij Netflix, Disney+ en Amazon, maar ik kon het niet bekijken omdat de afstandsbediening die knoppen niet heeft. En nog één keer, iets dikkere kussens, alstublieft.

2

Juan

Jong stel
1 juli 2025

“Extreem overprijsd, zeer lage kwaliteit kamers, zeer slechte service. Dit pand voldoet niet aan de bekende gastvrijheid.”
  • de locatie tot op zekere hoogte
  • Het personeel was totaal niet behulpzaam. Ze hielpen zelfs niet toen we om assistentie vroegen om een taxi te regelen. De prijs was schandalig hoog voor de kwaliteit van de kamers. Ik kreeg een behoorlijk vreselijke eenpersoonskamer, met een belachelijk kleine badkamer en het toiletwater werd na elke flush altijd bruinachtig/geelachtig (zonder dat ik het toilet ook maar had gebruikt). De kamer had helemaal geen geluidsisolatie en ik werd wakker van elke deur die in naburige kamers werd gesloten. 247 dollar en er was zelfs geen fles water inbegrepen. In de tweepersoonskamer werd de kamer tijdens mijn verblijf van twee nachten niet eens schoongemaakt.

8

Jeffrey

Jong stel
27 juni 2025

“goede locatie en kamer voor een redelijke prijs”
  • locatie
  • Enkele vroege ochtendgeluiden van leveringen vanuit de straat; het hotelrestaurant werd geadverteerd als een pluspunt, maar de openingsdagen en -tijden kwam niet overeen met wanneer het restaurant daadwerkelijk geopend was. De hotelwebsite had ook niet de juiste informatie.

9

Nizar

Gezin met kinderen
24 juni 2025

“Ik zal terugkomen.”
  • personeel, badkamers, ontbijt
  • personeel, ontbijt

8

Yong

Zakenreiziger
20 juni 2025

“Goede prijs en ervaring.”
  • Zeer dicht bij het meer, het station, de supermarkt en met airconditioning.
  • U dient één of twee treden te nemen met uw bagage.

8

John

Alleenreiziger
8 juni 2025

“Zeer goed”
  • De kamer was goed ingericht - de douchekruk is een pluspunt, maar er ontbreekt een aantal stopcontacten. Er is een comfortabele bar, maar de openingstijden zijn beperkt. Het eten in het restaurant is goed, dus waarom het aanbod verzwakken met middelmatige nationale bi merken in plaats van lokale producten te gebruiken?

8

Marina

Gezin met kinderen
30 mei 2025

“Zeer goed”
  • Zeer goede locatie, met het treinstation op enkele honderden meters afstand en net aan de overkant van de straat bij het meer. Zeer ruime kamer en badkamer met een badkuip.
  • Het diner in het restaurant was uitstekend, maar de service was een beetje traag. Als u glutenvrij brood nodig heeft voor het ontbijt, controleer dan bij het inchecken of ze aantekening hebben gemaakt van uw behoeften, anders hebben ze het niet voor u klaarstaan (ik heb dit op de harde manier ontdekt de eerste ochtend, hoewel ik het bij de reservering van de kamer had vermeld). Ze waren erg verontschuldigend en heel vriendelijk over dit voorval de tweede ochtend.

7

Felicity

Gezin met kinderen
10 mei 2025

“Geweldige locatie.”
  • Geweldige locatie, de kamer was erg groot en schoon. Het had een onverwacht balkon met adembenemend uitzicht.
  • De begane grond komt niet overeen met de kamers. Wij gaan ervan uit dat dit niet kan, omdat het mogelijk al vermeld staat of iets dergelijks.

8

Philippe

Zakenreiziger
7 mei 2025

“Ik vond het hotel leuk en zal zeker terugkomen de volgende keer dat ik in Friedrichshafen ben.”
  • Zeer goede locatie, geen geluid van de weg (in mijn kamer), zeer goed restaurant. Het personeel was zeer behulpzaam en glimlachend.
  • De kamer was klein en, naar mijn mening, niet op de juiste manier georganiseerd, vooral de positie van het bed. De WiFi was onbetrouwbaar.

10

Karen

Jong stel
2 mei 2025

“Mooi hotel”
  • Dicht bij het meer
  • Niets

8

Katrina

Jong stel
24 april 2025

“Prachtig, ontspannen hotel voor onze tussenstop - de locatie was fantastisch.”
  • Uitstekende locatie. Vele bars en restaurants binnen loopafstand. Recht aan de oever van het meer, heerlijk om rond te wandelen en te verkennen. We zouden graag terugkomen voor een langere verblijf.
  • De geur van sigarettenrook in onze kamer. Het was niet genoeg voor ons om te vragen om verplaatst te worden en we hebben een excuses ontvangen van het receptiepersoneel.

10

Peter

Jong stel
22 april 2025

“uitstekende locatie, goed ingericht comfortabel kamer. heel goed.”
  • schoon en uitnodigend. geweldige locatie
  • Douchegordijn!!! Vreselijk, totdat we ons realiseerden dat we de rail (erg eenvoudig omdat deze niet aan de muur is bevestigd) konden verplaatsen om wat ruimte boven het bad te creëren; het was enorm verbeterd. We waren verrast dat we niet beter scherm zagen dan het gordijn, omdat het leek alsof we 30 jaar terug in de tijd gingen. Alles verder was volledig in orde.

7

Anida11

Jong stel
18 april 2025

“Goed”
  • Aangename sfeer, oud gebouw.
  • De kamer die we kregen was erg klein. Je kon nauwelijks om het bed heen lopen.

9

Sandra

Jong stel
16 april 2025

“Uitstekend”
  • Behulpzaam personeel
  • Douche boven het bad

6

Donald

Alleenreiziger
9 april 2025

“Aangenaam”
  • Zeer kleine kamer met onvoldoende handdoeken of extra kussens. De airconditioning was uitgeschakeld, waardoor het noodzakelijk was om het raam te openen voor ventilatie en er veel geluid van de straat was tot 1.00 - 1.30 uur 's nachts. Slechts één klein flesje water in de kamer voor een verblijf van 3 dagen.

10

Pin

Groepsreizigers
31 maart 2025

“Uitzonderlijk”
  • Op loopafstand van het treinstation. Aan de overkant van de straat, bij het meer. Mijn beste keuze wanneer ik de stad bezoek. Eigenlijk kom ik elk jaar terug.

10

Nika

Gezin met kinderen
29 maart 2025

“Bodensee gezinsuitje”
  • Alles was perfect. De kamers waren ruim, het ontbijt was uitstekend, er waren meerdere parkeeropties en het is op loopafstand van een overvloed aan restaurants, bezienswaardigheden en de trein.
  • Er was niet veel om niet leuk te vinden. De tweede ochtend dat we daar waren, gingen we rond 9:30 ontbijten en moesten we wachten op een tafel, maar we werden binnen 10 minuten geholpen en het merendeel van het eten werd snel aangevuld.

5

Horst

Jong stel
23 maart 2025

“Goed restaurant en personeel, kamercomfort voldeed niet aan de verwachtingen.”
  • vriendelijk personeel
  • Badkamer had de eerste twee dagen geen verwarming. We konden onze kleren niet drogen, deze waren nat door de continue regen in de omgeving.

10

Gerli

Jong stel
19 maart 2025

“zeer comfortabel en gemakkelijk met onze hond”
  • Perfecte locatie. Ideaal met honden.
  • Het ontbijt was acceptabel, maar het had beter gekund.

8

Reon

Zakenreiziger
10 maart 2025

“Zeer goed”
  • De accommodatie is gelegen nabij het Bodenmeer en de belangrijkste winkels en restaurants.
  • Er is niet veel te doen in het hotel.

9

Jiri

Zakenreiziger
8 maart 2025

“Uitstekend”
  • Perfecte locatie, slechts een paar meter van het centraal station. Nog een paar meter om bij de restaurants aan het meer te komen. Het ontbijt beviel me goed, ik kon alles vinden wat ik nodig had: koffie, roerei, croissants en nog veel meer.
  • Soms waren de treinen die voorbijreden 's nachts te horen, maar ik vond dat niet erg.

8

George

Gezin met kinderen
26 februari 2025

“Zeer goed”
  • Service en ontbijt
  • De zithoekbed was niet zo comfortabel.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je PLAZA Hotel Buchhorner Hof zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van PLAZA Hotel Buchhorner Hof via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor PLAZA Hotel Buchhorner Hof. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in PLAZA Hotel Buchhorner Hof.
Bij Hotels.nl kun je PLAZA Hotel Buchhorner Hof reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in PLAZA Hotel Buchhorner Hof, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

PLAZA Hotel Buchhorner Hof ligt 700 meter van het centrum van Friedrichshafen.

PLAZA Hotel Buchhorner Hof heeft WIFI beschikbaar in het hele hotel.

PLAZA Hotel Buchhorner Hof heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

PLAZA Hotel Buchhorner Hof staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

PLAZA Hotel Buchhorner Hof heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.