Pillows Grand Boutique Hotel Reylof - Gent
Pillows Grand Boutique Hotel Reylof
Pillows Grand Boutique Hotel Reylof
Pillows Grand Boutique Hotel Reylof
Pillows Grand Boutique Hotel Reylof
Alle foto's
9.5
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Pillows Grand Boutique Hotel Reylof

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Het hotel is gebouwd in Louis XIV stijl. Dit ziet u terug in de interieurstijl, met onder meer een slingerende trap en mooie schouwen in empirestijl. In het hotel is een business corner aanwezig met een PC. Voor elektrische auto's is er een oplaadpunt in de ondergrondse parkeergarage.

In het sfeervolle restaurant Lof kunt u genieten van culinaire gerechten. De binnentuin met terras is een fijne plek om bij goed weer te ontbijten, lunchen en dineren.

In het centrum van Gent ligt het Sandton Grand Hotel Reylof. Voor kunstliefhebbers is deze plaats zeker een aanrader. Zo kunt u het Museum voor Schone Kunsten of het SMAK bezoeken. Ook zijn er genoeg monumenten te bezichtigen, zoals de Sint-Baafskathedraal of het Belfort. Elke zondag is er een 3 kilometer lange route langs de Gentse markten, met onder meer bloemen, planten, voedselwaren en de groentemarkt.

Het interieur van de kamers is gebaseerd op de rijke Franse stijl, klassiek maar met een modern tintje. De luxe sfeer wordt gecreëerd door zeer hoge plafonds en prachtige ruime badkamers met een dubbele regendouche.



Faciliteiten in Pillows Grand Boutique Hotel Reylof

Eten en drinken
  • Bar
  • Restaurant
  • Roomservice
Service
  • Bagage-opslag
  • Stomerij
  • Strijkservice
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Douche
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Balkon of Terras
  • Bureau
  • Eethoek
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Minibar (exclusief)
  • Radio
  • Satelliet televisie
  • Telefoon
  • Terras
  • Vloerbedekking
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Koffiezetapparaat
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Electrische auto
  • Elektr. auto oplaadpunt
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
  • Conciërgeservice
  • Excursiebalie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Business center
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Binnenzwembad
  • Body scrub
  • Body wrap
  • Finse Sauna
  • Fitnessruimte
  • Gezichtsbehandelingsruimte
  • Koud Dompelbad
  • Lichaamsbehandelingen
  • Manicure
  • Massagekamer
  • Pedicure
  • Schoonheidsbehandelingen
  • Strandstoelen
  • Wellness centrum
Fietsen
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Feestzaal
  • Lift
  • Lounge
  • Verwarming
Gehandicapen toegang
  • Rolstoeltoegankelijke kamers
Buiten
  • Terras
  • Tuin

In de omgeving

Parkeergarage
  • Ramen 155m
  • Sint-Michielsparking 312m
  • Novotel Parking 684m
  • Center Parking 693m
  • Vrijdagmarkt 860m
  • Savaanstraat 879m
  • Parking Reep 1.2 km
  • Gent Zuid 1.3 km
Restaurant
  • Lof 29m
  • Gillis 33m
  • A food affair 62m
  • Hattis Ontbijthuis 116m
  • Orange Ini 131m
  • Giardino di Roma 142m
  • Door 73 155m
  • Ter Burg 182m
Museum
  • De school van toen 214m
  • Kunsthal Gent 684m
  • Caermersklooster 699m
  • Museum voor Stenen Voorwerpen 1.5 km
  • Museum Dr. Guislain 1.6 km
  • Gents Universiteitsmuseum 2.2 km
  • Gallische Hoeve 6.1 km
  • Museum Gevaert-Minne 8.4 km
Toeristische attractie
  • Dulle Griet 734m
  • Place Vrijdagmarkt 820m
  • Wasserij Gent 2.3 km
  • Kikkerjump 8.5 km
  • Kabouterdorp 8.5 km
Treinstation
  • Gent-Dampoort 1.8 km
  • Gent-Sint-Pieters 2.1 km
  • Gentbrugge 3.4 km
  • Wondelgem 3.8 km
  • Drongen 4.3 km
  • Merelbeke 5.2 km
  • De Pinte 7.9 km
  • Melle 8.2 km

9.5

Beoordeeld door: 309 gasten.

8.8

Carola Smetsers


donderdag 14 januari 2016

“Goede service en nette kamer”
  • De service, de kamer en het eten

10

karen


woensdag 13 januari 2016

“Heerlijk hotel”
  • Alles was super. We hebben er niet ontbeten ,dat hebben we in de omgeving zelf gedaan. Locatie voor ontbijt is wel heel mooi. Personeel is vriendelijk, hulpvaardig, hotel leeft ook in de avond (bar is open tot 1 uur en gezellig)en op zondagmiddag werd er lekker gelunched door mensen met live piano muziek. Erg leuk. Heerlijk geslapen op ruime, rustige kamer.
  • niets.

7

Jan Willem de Goeje


donderdag 14 mei 2015

“goed hotel , helaas in een zeer armoedig gebied gelegen .”
  • zeer goede hotelkamer(score 9)
  • ontbijt was zeer matig (score 5). zeer beperkt. Ontbijtspek was hard en uitgedroogd,het roerei was een slappe bende (score 1 )

7.8

Jan jansen


maandag 23 maart 2015

8.4

Coenraad Hendriks


dinsdag 17 februari 2015

8

G.P.M. Vos van Loon


dinsdag 9 december 2014

6.6

Elizabeth


dinsdag 18 november 2014

  • Goede ligging, mooie schone kamer, mooi hotel
  • Diner in het restaurant bijzonder matig zeker gezien de prijs. Excuses maar geen enkele fatsoenlijke oplossing compensatie van hun kant. Voor een hotel restaurant in deze prijsklasse onwaardig.

9.8

van Riel


woensdag 24 september 2014

“Geweldig hotel met uitstekende service”
  • De kwaliteit van het hotel. Alles is gericht op service. Geweldig ontbijt. Superbedden van Mline. Zeer attent personeel. Gebruikte materialen in de kamer van hoogwaardige kwaliteit. Dit hotel behoort echt tot de top. Gaan zeker terug.
  • Is gewoon niet te bedenken.

9.2

I.G.M. Peusens Mares


zaterdag 2 augustus 2014

“Mooi schoon hotel voorkomende vriendelijke bediening.Uitstekend ”
  • Op alle onderdelen,uitmuntende beoordeling. alles was positief, om een voorbeeld te noemen,we zijn al in veel goede hotels geweest,dit was een van de weinige hotels waar het ontbijtbuffet zo goed beheerd werd zodat er nooit maar iets uit het assortiment ontbrak.Tijdens het ontbijt had ik een beetje last van de airco, zonder daar iets over te zeggen,bemerkte iemand van de bediening dit en kwam meteen met een oplossing.
  • Helemaal niets

9.2

C.M.G van Haaren


maandag 30 juni 2014

“Een mooi hotel met vriendelijk peroneel”
  • Alles Een erg mooi hotel,met ruime kamers en goede bedden, heel schoon vriendelijk personeel.
  • Niks

8.8

S Schuurmans


maandag 23 juni 2014

  • Vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt, geweldige ambiance.

8.8

A.L. Peek


donderdag 5 juni 2014

“Voor wie een luxe gevoel wil koppelen aan gastvrijheid en wamte”
  • De ligging, de afwerking van materialen, de exclusieve indruk, de mix van nostalgie en modern. De service, de wellness en Gent
  • Het restaurant was voor ons iets te haute cuisine en de gerechten iets te chique opgemaakt. Eten was lekker, maar je betaalt er wel voor. Bediening was soms iets te serieus en stijfjes.

8.2

W Schaap


maandag 19 mei 2014

“Mooi hotel, keurige kamers en goede ligging”
  • Goede ligging Keurige kamers Alles ziet er netjes uit Sauna (wel klein) Goede bedden
  • Voor wat je moet betalen (42 euro) vonden wij het ontbijt wat tegen vallen. Het zag er allemaal goed uit en het smaakte ook perfect, maar we vonden het wel aan de dure kant. Dit geld trouwen voor het hele hotel.

9.2

B.J. Dijkstra


dinsdag 6 mei 2014

10

W.C.J. Simonis-Reimerink


zaterdag 3 mei 2014

“Echt een super hotel op een superlokatie”
  • We verbleven in het hotel om ons 5 jarig huwelijksfeest te vieren. Ze hadden speciaal hiervoor echt een van de mooiste charme kamers voor ons geregeld. Ook vonden we nog een persoonlijke boodschap met de felicitaties van het personeel. Super Kom hier zeker nog een keer terug.
  • Vond het ontbijt erg duur hoewel het er wel erg ruim en geweldig uitzag. We zijn maar een onbijtje gaan nuttigen in het oude centrum.

8

R.S. van Tongeren


maandag 14 april 2014

9.2

IJzelenberg


maandag 6 januari 2014

“heerlijk comfortabel hotel”

8.8

Timmer


zaterdag 4 januari 2014

“Uitstekend hotel op toplocatie”
  • Balkon op kamer, locatie
  • Geen waterkoker op kamer

8

mom


dinsdag 24 december 2013

  • het ontbijt en diner waren voortreffelijk.
  • de verlichting in de hotelkamer. Niet alle lampen deden het.

8

Stapels


maandag 25 november 2013

“Service was super, huishouding kan beter!”
  • Het personeel wat uitermate vriendelijk, en een goede service! lag erg centraal in Gent! kamer was ruim voor tijd al schoon. super!
  • De huishouding mag de keukens eens beter controleren, en stond nog een popcorn bak gevuld in het keukenkastje, erg onsmakelijk en heel veel stof, dat was iets jammer..

9.2

van der Brug


maandag 4 november 2013

“Heerlijk hotel dat zeker de moeite waard ”
  • Parkeerplaats op de hoek (ramen) super goedkoop, Hotel was super en we hebben zeker genoten, hygiene was ook heel goed dus eigenlijk niet veel te klagen!!
  • We wouden om 23.00 uur een cocktail doen in de bar maar dat kon niet meer op die tijd en dat vonden we wel heel jammer. Voor de rest super hotel.

9

Moekotte


dinsdag 29 oktober 2013

“Super hotel!”

8.4

Erik


dinsdag 8 oktober 2013

“Zeer goed hotel in centrum ”
  • Luxe kamer was top. Erg lekker en goed ontbijt met vriendelijke personeel Zeker een aanrader dit hotel
  • Klein niet storend detail. Er was geen waterkokertje voor koffie en/of thee op de kamer

9.2

Landsmeer-Baak


dinsdag 1 oktober 2013

“Heerlijk weekend gehad in prachtige stad en comfortabel hotel.”
  • Schitterend hotel. Goede ligging. Zwembad en sauna aanwezig. Prachtige kamer met inloopdouche.
  • Prijs parkeergarage hotel te duur. Zwembad water te koud.

9.4

Dröge


vrijdag 27 september 2013

“Geweldig hotel met super vriendelijk personeel”
  • Super vriendelijk personeel, mooie aankleding, lekkere sauna & hammam.
  • Ontbijt is erg duur.

8.8

KEB


zaterdag 31 augustus 2013

  • Compleet hotel, met alle luxe en gemakken. Personeel zeer netjes en kundig.
  • Als gast dient €20,- te worden betaald voor parkeren, aan de hoge kant als je het mij vraagt. Denk dat het beter zou zij om dit incl. te maken

8.4

Scott


zaterdag 31 augustus 2013

  • Mooi chique hotel
  • Moeilijk te bereiken midden in de stad

9

Kok


maandag 12 augustus 2013

“Absolute aanrader!!!”
  • Super hotel, ruime kamers, mooie schone badkamer en heerlijke wellness. Een absolute aanrader!!!
  • Geen!

10

Doek


maandag 5 augustus 2013

“verrassend goed!”
  • Vriendelijk personeel, Heel schoon, heel netjes, in het centrum, zeer goed voor de prijs.
  • Geen.

10

van de Laar


maandag 8 juli 2013

8.2

xxx


zaterdag 29 juni 2013

“prima stadshotel”
  • centrale ligging
  • ontbijt is erg duur

9.2

Wastyn


maandag 24 juni 2013

“Als paleisbewoner in Gent”
  • Heel mooi kader Mooie en comfortabele kamer Vriendelijk personeel en leuke bar en restaurant Parkeren in parker garage om de hoek (goedkoper dan in hotel)
  • Niet echt Alleen blijkt toch een groot hotel te zijn, want tijdens het ontbijt kan het druk zijn.

8

Stel Brabant


woensdag 22 mei 2013

“Hotel Reylof, prima basis voor weekeindje Gent.”
  • Ligging,,personeel,ontbijt,kamers,service. Fitness en sauna.
  • te weinig p-plaatsen, te dure p-plaatsen al ze er zijn,,airco kon niet lager dan 19 graden.. Kamer te warm.

9.6

bos


woensdag 22 mei 2013

9.6

Ik


dinsdag 21 mei 2013

“Heerlijk genoten!”

9

Vitor


donderdag 18 april 2013

“Het is een super hotel+ de lokatie was goed.”
  • We waren heel tevreden met alles.
  • Minpunten ben ik niet tegen gekomen.

8

Joost


dinsdag 2 april 2013

“Ruim, authentiek, goede locatie”
  • Op loopafstand van het centrum; zeer mooie ruime kamer

8.6

te Duits


dinsdag 22 januari 2013

“mooi hotel perfecte ligging”
  • centrum om de hoek
  • geen

9.8

Warneke


maandag 21 januari 2013

“Betaalbare luxe in t centrum van Gent”
  • Zeeeeeeer schoon
  • Ingewikkeldeairco/verwarmings-regeling.

9

Blom


zaterdag 29 december 2012

“goed hotel, sfeervol en service ingesteld personeel”
  • zeer vriendelijk personeel, je wordt op je wenken bediend. ruime kamers, sfeervol ingericht.
  • in het nieuwe gedeelte van het hotel is 1 lift beschikbaar. als het personeel in de ochtend de kamers gaat verschonen heeft men kans op een lange wachttijd op de lift. Het zou op te lossen zijn als men het logistieke van het schoonmaken van de kamers beter afstemd.

8.8

ReJo


maandag 10 december 2012

8.6

Coenraad


dinsdag 6 november 2012

“Mooi, goed verzord hotel, waar wij een erg fijn verblijf hebben gehad.”
  • Fijne hotel, gelet op de prijs/kwaliteitsverhouding. Wij hebben een zeer prettig verblijf gehad.
  • Het viel op dat in de ontbijtzaal er maar één dame achter de counter van het brood en de cappucinomachine stond. Wij wilden graag cappucino bestellen. Dit duurde lang omdat deze mevrouw het logischerwijs er druk had. Bovendien moest zij ook helpen bij het aanvullen van de vleeswaren. Hierdoor stond er niemand achter de counter en duurde het dus relatief lang voordat er 3 bestellingen waren afgewerkt.

9.4

Markus


maandag 22 oktober 2012

“Heerlijk luxe en erg mooi hotel, een paleis, helemaal top.”
  • Prachtig ingericht hotel, zeer sfeervol en luxe. We waren onder de indruk. Verder goede kamers, geen last van lawaai van verkeer, ondanks drukke straat. Verder een fantastisch ontbijt, wel 20 euro p.p. maar toch zeker de moeite waard. Volgende keer trekken we zeker meer tijd uit om ook nog meer van het hotel zelf te genieten, iets wat we normaal niet snel zouden doen. Kortom ... een echte aanrader. Tevens gemakkelijk en ruim parkeren onder het hotel voor 15.- per dag, heel schappelijk dus.
  • Klein beetje druk met in en uitchecken, maar och ... we hebben de tijd. Ze doen hun uiterste best dus niet zeuren.

9

de Jong


maandag 8 oktober 2012

“Zeer fijn hotel met supergoede service!”

7.4

Bergman


maandag 1 oktober 2012

“Prima hotel dat helaas een administratief steekje liet vallen”
  • Slordige administratie. Ik beschik niet over een creditcard en moest daarom bij aankomst vooraf de totale som betalen. Op zich geen probleem alleen werd de totaalsom op een kladje uitgerekend en kreeg ik geen specificatie. Bij het uitchecken bleek dat de betreffende medewerker hierbij een fout had gemaakt waarop ik 10 euro moest bijbetalen. Na een hoop discussie hoefde ik dit bedrag uiteindelijk niet te betalen. Dit past niet bij een hotel van deze klasse.

6.8

Driessen


dinsdag 25 september 2012

“Hotel viel ons erg tegen, zeker gezien de 4 sterren en hoge prijzen”
  • Net en schoon hotel Gunstig gelegen
  • Hoge parkeerkosten, 15 euro per dag ! Niets te eten te krijgen van 14.00 u tot 18.30 u Luxe kamer blijkt helemaal niet luxe en kleine badkamer Restaurant erg duur ! Ontbijt is duur en matige kwaliteit Welness alleen via buiten bereikbaar Zwembad kleine en veel te koud, anderen klaagden er ook over.

10

gast


maandag 17 september 2012

“Prima hotel met vriendelijk personeel!”

8.4

Emiel


zondag 9 september 2012

“vooralsnog is de rust erg aangenaam midden in de stad”
  • plezierige kamers, aan binnentuin
  • de keuken is in de vroege ochtend buiten hoorbaar dat is jammer van de aangenam rust die er over het algmeen heerst

10

Anke


zondag 19 augustus 2012

“Perfect hotel !”
  • Geweldig hotel, niets op aan te merken ! Centrum is op loopafstand. Het was dit weekend 30 graden..... maar de kamer was heerlijk koel bij aankomst !! Goede airco.

7.4

Michel


vrijdag 17 augustus 2012

“Een aanrader om met je vrouwtje te gaan.”
  • De locatie is perfect en het hotel is erg mooi.
  • Het hotel was een beetje moeilijk te vinden met de auto.

8.4

TA


vrijdag 17 augustus 2012

“Uistekend hotel en zeer klant vriendelijk.”

9

MTW


woensdag 15 augustus 2012

“Geweldig hotel, goede lokatie en prima verzorging”
  • Het ontbijtbuffet was geweldig verzorgd. Vooral de kwaliteit prijsverhouding was uitstekend.
  • Geen

8.2

Rick


zaterdag 11 augustus 2012

“Keurig hotel”
  • Een hotel dicht bij het centrum, en keurige kamer met dito personeel
  • Wij hadden het ontbijt er van tevoren al bij geboekt. Ondanks dat er niets op het ontbijt was aan te merken vonden wij €20,- p.p. toch te veel geld m.i. zou €15,- meer op zijn plaats zijn geweest

7.2

H


dinsdag 7 augustus 2012

  • Locatie is geweldig, 2 minuten lopen van het centrum. Er is wel een magenetron en koelkast in het appartement.
  • Onze appartement was niet helemaal schoon toen wij binnenlopen, en er is geen waterkoker in de kamer, voor mensen met jonge kinderen, moet dat wel in de rekening houden.

9


maandag 6 augustus 2012

9

C.van Keeken


maandag 6 augustus 2012

“Zeer klantvriendelijk en comfortabel hotel.”
  • Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruime kamer met veel comfort. Sympathiek initiatief om met elke boeking goed doel te steunen.

8.6

L.te Loo


maandag 30 juli 2012

“Prima hotel met alles om je verblijf aangenaam te maken”
  • Het was gewoon een goed hotel!

8.6

EH


maandag 30 juli 2012

9

P. de Groot


maandag 30 juli 2012

“uitstekende gelegenheid om je werkelijk GAST te voelen”
  • meer dan vriendelijke gastvrouwen/heren, luxe kamers, uitstekende culinaire mogelijkheden (ontbijt/diner), bijna "thuis-gevoel"

10

r huizing


woensdag 25 juli 2012

  • helemaal top

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Pillows Grand Boutique Hotel Reylof zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Pillows Grand Boutique Hotel Reylof. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Pillows Grand Boutique Hotel Reylof.
Bij Hotels.nl kun je Pillows Grand Boutique Hotel Reylof reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Pillows Grand Boutique Hotel Reylof, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Pillows Grand Boutique Hotel Reylof ligt 504 meter van het centrum van Gent.

Pillows Grand Boutique Hotel Reylof heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Pillows Grand Boutique Hotel Reylof Heeft een eigen fitness ruimte.

Pillows Grand Boutique Hotel Reylof heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Pillows Grand Boutique Hotel Reylof heeft een binnenzwembad. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn. Neem contact op met de accommodatie voor meer informatie.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability