8.5
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

NH Gent Belfort Hotel

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


NH Gent Belfort is een viersterrenhotel dat zich in het hart van Gent bevindt, dichtbij belangrijke bezienswaardigheden zoals het Gravensteen en de Sint-Baafskathedraal. Deze centrale ligging biedt zakelijke reizigers en toeristen de mogelijkheid om de stad gemakkelijk te verkennen. De nabijheid van cafés, restaurants en winkels vergroot het gemak van het verblijf, waardoor gasten optimaal gebruik kunnen maken van de levendige atmosfeer die Gent te bieden heeft. De locatie is ook ideaal voor het bijwonen van zakelijke evenementen of culturele activiteiten, die regelmatig in de stad plaatsvinden.

Het hotel beschikt over diverse hoogwaardige faciliteiten die het verblijf aangenaam maken. Het restaurant biedt een uitgebreid ontbijtbuffet en lunch- en dinermogelijkheden, waarbij lokale en internationale gerechten worden geserveerd. De gezellige bar van het hotel is een uitstekende plek om te ontspannen met een glas wijn of cocktail na een drukke dag. NH Gent Belfort is goed uitgerust met een fitnesscentrum en een sauna, perfect voor gasten die hun welzijn tijdens hun verblijf willen combineren met ontspanning. Vergaderruimtes zijn beschikbaar en zijn ingericht om zakelijke evenementen succesvol te faciliteren, wat de autoriteit van het hotel op het gebied van zakelijke gastvrijheid versterkt.

De kamers van NH Gent Belfort zijn modern en functioneel ingericht, met aandacht voor zowel comfort als stijl. Elke kamer beschikt over een flatscreen-tv, airconditioning en een eigen badkamer met luxe voorzieningen. De rustige omgeving van de kamers nodigt uit tot zowel ontspanning als productief werk. Parkeergelegenheid is beschikbaar tegen een extra vergoeding, wat een belangrijke overweging is voor gasten die per auto reizen in de soms drukke binnenstad. De combinatie van kwalitatief hoogstaande faciliteiten, een optimale locatie en uitstekende service maakt NH Gent Belfort een betrouwbare keuze voor zowel vakantiegangers als zakelijke reizigers.


Awards gewonnen door NH Gent Belfort Hotel

Beste Hotelketen 2016

Beste Hotelketen 2017

Beste Hotelketen 2020


Faciliteiten in NH Gent Belfort Hotel

Eten en drinken
  • Bar
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Roomservice
Service
  • Bagage-opslag
  • Schoenpoetsmachine/-set
  • Stomerij
  • Strijkservice
Badkamer
  • Badjas
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Minibar (exclusief)
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Telefoon
  • Vloerbedekking
  • Wekdienst/ wekker
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Koffiezetapparaat
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
  • Conciërgeservice
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Business center
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Fitnessruimte
  • Sauna
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Algemeen
  • Bruidssuite
  • Feestzaal
  • Lift
  • Valutawissel
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
Roken
  • Rokersruimte
Buiten
  • Terras
  • Tuin

In de omgeving

Parkeergarage
  • Novotel Parking 91m
  • Vrijdagmarkt 267m
  • Center Parking 459m
  • Parking Reep 463m
  • Sint-Michielsparking 516m
  • Ramen 639m
  • Savaanstraat 704m
  • Gent Zuid 821m
Restaurant
  • Artevelde Brouwerij 48m
  • Mi Garba 55m
  • Festival 55m
  • Surtoe 58m
  • Tokyo Sushi 74m
  • Bier Central 81m
  • De Rave 98m
  • Sugar & Spice 99m
Museum
  • Caermersklooster 485m
  • Kunsthal Gent 523m
  • De school van toen 579m
  • Museum voor Stenen Voorwerpen 774m
  • Museum Dr. Guislain 2.1 km
  • Gents Universiteitsmuseum 2.1 km
  • Gallische Hoeve 5.3 km
  • Museum Gevaert-Minne 9.1 km
Toeristische attractie
  • Place Vrijdagmarkt 255m
  • Dulle Griet 305m
  • Wasserij Gent 1.5 km
  • Kikkerjump 7.9 km
  • Kabouterdorp 7.9 km
Treinstation
  • Gent-Dampoort 1.1 km
  • Gent-Sint-Pieters 2.4 km
  • Gentbrugge 2.8 km
  • Wondelgem 3.8 km
  • Merelbeke 4.7 km
  • Drongen 5 km
  • Melle 7.7 km
  • De Pinte 8.4 km

8.5

Beoordeeld door: 439 gasten.

5

Peter

Jong stel
5 juni 2025

“Niet het goedkoopste hotel en de faciliteiten zouden beter moeten zijn voor de prijs die wordt betaald.”
  • Locatie is perfect.
  • De wallpaper kwam op één plek los, en op onze eerste ochtend moesten we naar beneden bellen voor koffie, omdat er geen koffie in de kamer was en dit gedurende ons verblijf van zes nachten NOOIT aangevuld werd. Op onze laatste nacht vroegen we om een vroege ochtendoproep, die we nooit ontvingen. Al met al niet echt waar voor ons geld.

9

Yammaman5

Jong stel
2 juni 2025

“Uitstekend”
  • Geweldig hotel in het centrum van de stad, ruime kamer recent gerenoveerd, goed ontbijt met veel keuze.
  • niets

8

Robert

Jong stel
2 juni 2025

“Schone kamer, geweldige locatie, vriendelijk personeel.”
  • Uitstekende grote suite. Ruime badkamer met dubbele wastafels, aparte bad en douche. Badjassen inbegrepen. Personeel is zeer vriendelijk en goed geïnformeerd over de omgeving. Perfecte locatie, midden in het hart van Gent.
  • De bank en stoelen kunnen opnieuw worden gestoffeerd, en dat geldt ook voor het hoofdbord. De airconditioning was ook niet bijzonder krachtig of koelend.

9

Mehmet

Zakenreiziger
1 juni 2025

“Uitstekend”
  • uitstekend ontbijt en locatie

9

Asier

Jong stel
28 mei 2025

“Geweldige locatie en faciliteiten voor een lage prijs.”
  • De locatie is fantastisch. En de kamer, bed en badkamer zijn zeer comfortabel.
  • Niets. Om iets te zeggen, we hebben een zak snacks gegeten, denkende dat deze gratis was. En het kostte 4 €!

7

Alistair

Zakenreiziger
27 mei 2025

“Goed”
  • kamers zijn moe en verouderd

9

Mary

Alleenreiziger
27 mei 2025

“Uitstekend”
  • De locatie is ideaal voor het verkennen van Gent.

2

Carolyn

Gezin met kinderen
26 mei 2025

“Verschrikkelijk teleurstellend en veel te duur - ik begrijp niet hoe het 4 sterren kan zijn.”
  • Heerlijk ontbijt de eerste twee ochtenden, maar de chef had zich de derde ochtend verslapen, waardoor er op het moment dat we moesten vertrekken geen warm eten beschikbaar was.
  • De kamer was klein en we moesten onze twee eenpersoonsbedden uit elkaar duwen, maar er bleef nog slechts een voet of zo tussen. De gordijnen waren vuil en smerig, het tapijt was versleten en zag er bevlekt uit. De persoon bij de receptie zei dat het "een oud hotel" was en dat alle kamers hetzelfde waren. Zeer, zeer slecht.

10

Martha

Jong stel
25 mei 2025

“Over het algemeen uitstekend.”
  • Centraal en niet opdringerige service. Maar vriendelijk personeel.
  • Het enige stopcontact dat nuttig was, werkte niet, waardoor de telefoon en andere apparaten niet opgeladen konden worden.

9

Debbie

Alleenreiziger
25 mei 2025

“Uitstekend”
  • De kamer had alles wat ik nodig had. Geweldige locatie, midden in het stadscentrum.
  • Een zeer klein detail, maar het zou goed zijn om een stopcontact dichterbij het bed te hebben.

9

Linda

Gezin met kinderen
24 mei 2025

“Uitstekend.”
  • De locatie is perfect. Slechts 2 minuten lopen naar het sushi restaurant. De incheckprocedure is erg snel. De kamer is groot en ook zeer schoon. Bedankt voor het welkomstdrankje. Mooie stad. Ik hou ervan.

9

Mirabelle

Jong stel
23 mei 2025

“Prachtig Gent”
  • Zeer comfortabel hotel met een zeer vriendelijk personeel. Uitstekende locatie voor het verkennen van de stad.
  • Het was zeer stressvol om naar de parkeergarage te komen met de auto. Een van onze receptiemedewerkers is in de auto gestapt en heeft ons laten zien hoe we deze konden vinden, nadat we in cirkels hadden gereden met onze navigatie.

10

Yuriy

Gezin met kinderen
21 mei 2025

“Gent vanuit de beste plek”
  • Hotel gelegen precies waar u moet zijn in Gent - oude stad nabij de Belfort en Sint-Baafs. Uitstekend ontbijt en goede tijden voor het weekend - tot 11 uur op zaterdag en 12 uur op zondag. Alle bezienswaardigheden bevinden zich in de nabije omgeving.

10

Procter

Gezin met kinderen
19 mei 2025

“Uitzonderlijk”
  • Geweldige locatie en het ontbijt was fantastisch.
  • Niets

9

Helen

Jong stel
19 mei 2025

“Geweldige verblijf in een geweldige locatie.”
  • Uitstekende locatie. Gemakkelijke loopafstand van alle toeristische locaties/restaurants. Geweldige kamer (uiteindelijk!) vriendelijk personeel. Wijzigden zonder problemen onze kamer.
  • In eerste instantie kregen we een kamer die dringend aan een renovatie toe was. (Zorg ervoor dat u bij het boeken om een gerenoveerde kamer vraagt, want er is een groot verschil, maar de prijs is hetzelfde.) De steaks in het restaurant waren van slechte kwaliteit. Echter, er zijn tal van restaurants in de omgeving.

9

Alberto

Gezin met kinderen
18 mei 2025

“Uitstekend”
  • De beste locatie,

10

David

Jong stel
15 mei 2025

“Geweldig verblijf! Geweldig personeel!”
  • Grote comfortabele kamers

8

Cristina

Gezin met kinderen
9 mei 2025

“Verblijf met kinderen”
  • Zeer centraal gelegen Zeer behulpzaam personeel Geweldig ontbijt Parkeren onder het gebouw. Ook oplaadpunten voor elektrische auto's.
  • De kamer was, hoewel zeer ruim, redelijk slecht ingericht. Er lag geen tapijt op de vloer. De bank was oud en beschadigd. Niet comfortabel om op te zitten. Er was geen mogelijkheid om alleen het licht in het zitgedeelte aan te schakelen en we waren met kleine kinderen. We moesten in het donker naar onze schermen staren of tegelijkertijd met de kinderen om 20.00 uur naar bed. We hebben lange tijd bij de liften gewacht, die we gedwongen moesten gebruiken omdat we een baby in de kinderwagen hadden. U zou de gasten kunnen aanmoedigen om de trap te gebruiken.

4

Caryn

Jong stel
2 mei 2025

“Teleurstellend”
  • De selectie van het ontbijt en de service van het ontbijt personeel waren goed.
  • Het niet voltooien van schoonmaakwerkzaamheden, bijvoorbeeld vieze bekers die niet zijn vervangen. Receptiemedewerkers ondernemen geen actie op specifieke verzoeken. De airconditioning in de slaapkamer werkt niet goed. De algemene onderhoudstoestand is slecht, bijvoorbeeld zijn de poten van de salontafel afgevallen en zijn er vlekken op de stoel in de slaapkamer. De restaurantstoelen zijn versleten en hebben een totale renovatie nodig.

10

Ann

Gezin met kinderen
2 mei 2025

“Uitstekend hotel voor het verkennen van Gent, zeker aan te raden.”
  • Geweldige locatie met een parkeerplaats op het terrein. Kamer zeer comfortabel. Prettige receptie met water, fruit, snoepjes en paraplu's beschikbaar.

5

José

Alleenreiziger
1 mei 2025

“Aangenaam.”
  • Schoon
  • Kamers die aan vernieuwing toe zijn. Luidruchtige gasten.

7

Ulad

Zakenreiziger
30 april 2025

“Perfect gelegen hotel met een uitstekend ontbijt, maar ernstige schoonmaakproblemen.”
  • De locatie is de beste in de stad, met prachtige uitzichten vanuit de ramen op de betoverend mooie historische gebouwen. Het personeel bij de receptie is vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was perfect van smaak en zeer gevarieerd.
  • Vanwege de volledige bezetting van dit hotel voor een grote conferentie was de enige kamer die ik kon boeken hun meest dure suite, met twee badkamers en twee kamers. Ik wilde hoe dan ook in dit hotel verblijven, in herinnering aan mijn eerdere goede ervaring, ondanks het feit dat de prijs respectievelijk extreem hoog was, en ik moet helaas zeggen, zeer onevenredig. Alles in de kamer zag er behoorlijk verouderd uit. Alle hogere oppervlakken, vooral in de ruime badkamer, waren stoffig. Maar het meest schokkende was het water. Ze hebben waarschijnlijk de leidingen al lange tijd niet schoongemaakt of gecontroleerd. Het water kwam de eerste 15 minuten vuil uit de kraan. De verwarming werkte niet. Er waren geen duidelijke instructies over hoe deze te bedienen (of de airconditioning). Dit is mijn tweede verblijf in dit hotel in de afgelopen jaren, en ik zou oprecht graag terugkomen, vanwege de locatie en het ontbijt. Toch heeft het hotel dringend behoefte aan een goede managementinterventie, met bijzondere aandacht voor de schoonmaak. Het is een schande om zulke geweldige ruimtes en een uitstekende potentie te hebben, en vervolgens de duurste kamer in een zo beschamende staat te leveren.

9

Anastasios

Groepsreizigers
29 april 2025

“Uitstekend”
  • locatie, kamerafmetingen en ontbijt
  • In een kamer voor 3 personen was het derde bed een opklapbed, dat niet comfortabel was voor een volwassene.

9

Peter

Jong stel
25 april 2025

“Uitstekend”
  • Een beetje duur.

7

Edward

Gezin met kinderen
24 april 2025

“comfortabel en aangenaam - we waren daar voor de laatste dag van de festiviteiten in juli - erg blij dat we een kamer hadden bij”
  • locatie en comfort
  • gefrustreerd dat het personeel van het hotel ons geen correcte informatie kon geven over het tramnetwerk

8

Robert

Gezin met kinderen
23 april 2025

“Had zijn problemen, maar over het algemeen een zeer aangenaam verblijf.”
  • zeer goede locatie, in het centrum van alles
  • Boekte een kamer met een tweepersoonsbed met een extra bed, maar kreeg 3 éénpersoonsbedden, waarmee we kunnen leven. De kamers kunnen wel een stijlupdate gebruiken. We hebben erg lang gewacht om in te checken voordat we onze kamer kregen, maar ze boden ons een gratis ontbijt aan voor de duur van ons verblijf.

10

Amisha

Gezin met kinderen
23 april 2025

“Fantastisch pand! Geweldige locatie.”
  • Geweldig pand. Prachtige locatie.

8

Jonathan

Alleenreiziger
21 april 2025

“Zeer goed”
  • De kamer was groot en met een jong kind vonden we de faciliteiten echt goed. De kamer beschikte over een waterkoker, een koelkast, enzovoort. De locatie van het hotel is uitstekend, midden in het centrum van Gent en in de nabijheid van tal van bezienswaardigheden.
  • We moesten vaak wachten bij de receptie voordat we werden geholpen, wat op een paar momenten inhoudt dat iemand van het kantoor naar buiten kwam en een binnenkomend telefoongesprek prioriteit gaf boven onze wachttijd. Ook hadden we een mug in onze kamer, wat hinderlijk was en we veel beten kregen. Het hotel lijkt een beetje achteruit te gaan; de deurknop van de badkamer was kapot (dit werd verholpen door het bouwteam van het hotel), maar het kan over het algemeen wel een opknapbeurt gebruiken.

9

Rebecca

Jong stel
20 april 2025

“geweldig”
  • Er stond een hondenbed, een voerbak en een speelgoed voor onze hond klaar in de kamer toen we arriveerden.

8

Hubertina

Jong stel
19 april 2025

“Een geweldige plek om te verblijven, midden in het oude centrum van Gent.”
  • Goed ingerichte en ruime kamers met schone ensuite badkamers en airconditioning. Vriendelijke receptie en een aangename receptie lounge. Het ontbijtbuffet was fantastisch en meer dan voldoende, maar ook warme (en gratis) eiprofielen konden toen besteld worden.
  • Aangezien parkeren in Gent een probleem is, hebben we onze auto op een P+R geparkeerd en een shuttle naar de stad genomen die vlakbij het NH hotel stopte. Parkeren bij het hotel is prijzig.

Vraag en antwoord.

Wat is het telefoonnummer van NH Gent Belfort Hotel?

Het telefoonnummer van NH Gent Belfort Hotel is +32 9 233 33 31.

Wat is de URL van de officiële website van NH Gent Belfort Hotel?

De eigen website van NH Gent Belfort Hotel Kunt u hier vinden.

Hoe ver ligt NH Gent Belfort Hotel van het centrum van Gent?

NH Gent Belfort Hotel ligt 279 meter van het centrum van Gent.

Heeft NH Gent Belfort Hotel een eigen restaurant?

NH Gent Belfort Hotel heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Is er een fitness ruimte in NH Gent Belfort Hotel?

NH Gent Belfort Hotel Heeft een eigen fitness ruimte.

Kan ik mijn huisdier meenemen naar NH Gent Belfort Hotel?

NH Gent Belfort Hotel staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

Is er een eigen parkeerplaats bij NH Gent Belfort Hotel?

NH Gent Belfort Hotel heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Heeft NH Gent Belfort Hotel ontbijt voor de gasten?

NH Gent Belfort Hotel heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.