7.5
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp is een modern hotel, gelegen in Hoofddorp, een dynamische plaats in de regio Haarlemmermeer. De ligging is gunstig ten opzichte van Amsterdam en luchthaven Schiphol, waardoor het hotel aantrekkelijk is voor zowel toeristen als zakenreizigers. Dankzij de nabijheid van belangrijke uitvalswegen en het treinstation Hoofddorp is de bereikbaarheid uitstekend, zowel met de auto als met het openbaar vervoer. In de omgeving bevinden zich bezienswaardigheden zoals het Haarlemmermeerse Bos, het levendige centrum van Amsterdam en de Keukenhof in Lisse, die vooral in het voorjaar veel bezoekers trekt. Ook het strand van Zandvoort en het historische Haarlem zijn vanuit het hotel eenvoudig te bereiken. De sfeer in het hotel is eigentijds en functioneel, gericht op comfort en efficiëntie, wat goed aansluit bij de internationale reiziger. Hoewel het hotel niet in het centrum van Hoofddorp ligt, zijn de belangrijkste voorzieningen en attracties goed bereikbaar.

De kamers in Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp zijn comfortabel ingericht en voorzien van moderne gemakken die aansluiten bij de wensen van de hedendaagse gast. Elke kamer beschikt over een eigen badkamer met douche, een werkplek, airconditioning en koffie- en theefaciliteiten. Gratis wifi is beschikbaar in het hele hotel, waardoor gasten eenvoudig kunnen werken of ontspannen. Naast de kamers biedt het hotel diverse faciliteiten, zoals een fitnessruimte, een gezellige lounge en parkeergelegenheid voor gasten die met de auto komen. Voor extra gemak is er een pendeldienst van en naar Schiphol, wat vooral voor vroege of late vluchten prettig is. Het hotel heeft een zakelijke uitstraling, maar biedt voldoende comfort voor een aangenaam verblijf, ongeacht het reisdoel.

De service in het Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp is gastvrij en efficiënt, met een 24-uurs receptie waar het personeel klaarstaat om vragen te beantwoorden en te assisteren. Voor het ontbijt kunnen gasten terecht in het restaurant, waar een gevarieerd ontbijtbuffet wordt geserveerd in een informele sfeer. Het hotel beschikt tevens over een bar waar drankjes en lichte maaltijden verkrijgbaar zijn. In de directe omgeving zijn diverse eetgelegenheden te vinden, variërend van internationale keukens tot lokale restaurants zoals Trattoria Buoni Amici en Brasserie Délifrance. Unieke kenmerken van het hotel zijn de focus op gemak voor luchthavenreizigers, de praktische faciliteiten en de geschiktheid voor zowel zakelijke gasten als toeristen die de regio willen verkennen.



Faciliteiten in Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp

Eten en drinken
  • Bar
  • Frisdrank automaat
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Snack automaat
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Bad of douche
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Koelkast
  • Telefoon
  • Wekdienst/ wekker
  • WiFi
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Koffiezetapparaat
  • Strijkijzer
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Computer (openbaar)
Wellness
  • Fitnessruimte
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Activiteiten
  • Biljart
Algemeen
  • Lounge
  • Verwarming
Buiten
  • Terras
  • Tuin
Diensten algemeen
  • Luchthaven shuttle

In de omgeving

Parkeergarage
  • Winkelcentrum Hoofddorp 2 km
  • Winkelcentrum Hoofddorp 2 km
  • Winkelcentrum Hoofddorp 2.2 km
  • Polderplein 2.3 km
  • ParkBee Spicalaan 3.7 km
  • Schiphol Parkfly 3.9 km
  • Parking Schiphol 4.3 km
  • Floridastraat Centrum Schalkwijk 4.8 km
Restaurant
  • De Hoofddorp 119m
  • Barraca 815m
  • China Fantasy 1.6 km
  • Arabesque 1.6 km
  • Namaste 1.7 km
  • Hotel Restaurant De Beurs 1.8 km
  • Olympos 1.9 km
  • Fort Noxx 1.9 km
Museum
  • Historisch Museum Haarlemmermeer 794m
  • Museum De Cruquius 3.4 km
  • Museum Crash '40-45 6.8 km
  • Frans Hals Museum 7.1 km
  • Museum Haarlem 7.2 km
  • ABC Architectuurcentrum Haarlem 7.2 km
  • Teylers Museum 7.4 km
  • Archeologisch Museum Haarlem 7.5 km
Toeristische attractie
  • Hofje van Oorschot 7.8 km
  • GlowGolf 8.5 km
Treinstation
  • Hoofddorp 3.2 km
  • Schiphol Airport 6.1 km
  • Heemstede-Aerdenhout 6.6 km
  • Nieuw Vennep 6.8 km
  • Haarlem Spaarnwoude 7.3 km
  • Hillegom 7.5 km
  • Haarlem 8.2 km
  • Halfweg-Zwanenburg 9.1 km

7.5

Beoordeeld door: 654 gasten.

8

Dimon

Gezin met kinderen
22 augustus 2025

“Zeer goed”
  • Niet slecht hotel.

7

Shishir

Zakenreiziger
22 augustus 2025

“Geweldig verblijf in een rustige omgeving met goed personeel en een prachtige buitenruimte.”
  • De open ruimte buiten het hotel, het gedrag van het personeel, de beschikbaarheid van koffie, gratis pendeldienst naar de luchthaven, de mogelijkheid om het raam te openen.
  • De kamer is wat klein en de accommodatie ligt een beetje ver weg. Hoewel dit goed wordt gecompenseerd door de gratis shuttle, kan het soms problematisch zijn.

2

Astrid

Gezin met kinderen
19 augustus 2025

“Het zou prettig zijn geweest om onze bagage voor middernacht te ontvangen.”
  • Locatie (dichtbij de luchthaven). De shuttle was uitstekend.
  • Onze bagage verloren; er was geen schoonmaakdienst of schone handdoeken. Er werd geen aandacht besteed aan de toegankelijkheid voor gehandicapten.

10

Lemide

Gezin met kinderen
18 augustus 2025

“Uitzonderlijk”
  • Professioneel en vriendelijk personeel. Schone kamer, mooi design en comfortabel. Ik heb echt genoten van mijn verblijf.

5

Adrian

Groepsreizigers
9 augustus 2025

“Het verblijf in het hotel was interessant.”
  • Ik heb geen ontbijt besteld.

4

Hamdi

Zakenreiziger
9 augustus 2025

“Teleurstellend”
  • Hotel
  • Personeel

7

Wahib2017

Zakenreiziger
30 juli 2025

“Goed”
  • Het hotel bood de beste prijs-kwaliteitverhouding in de omgeving, en al zijn kamers beschikken over twee slaapkamers, wat goed is voor koppels. Het ontbijt is goed en vrij gevarieerd, hoewel het personeel mij niet heeft verteld dat het op weekdagen om 9 uur eindigt.
  • Ik denk dat er verwarring is tussen dit hotel en het andere Bastion Hotel vlakbij de luchthaven, zeker wanneer het hotel zijn luchthavenshuttle noemt. Ik ontving een bericht van het hotel waarin stond dat hun luchthavenshuttle een oranje bus is die ik bij de uitgang van de luchthaven zou vinden, maar na meer dan een uur wachten op deze bus, nam ik een groen-witte bus met de hotelnaam die me naar het Bastion Hotel Schiphol bracht, vanwaar ik met een van (die zwart was en niet oranje) naar het Bastion Hoofddorp werd gebracht. Wees dus voorzichtig met dit detail.

6

Hossain

Gezin met kinderen
27 juli 2025

“Aangenaam”
  • Dichtbij de luchthaven en luchthaventransferservice.
  • De receptie was niet gastvrij en zij was niet erg bereid om te helpen. Het leek alsof ze het druk had.

9

Amanda

Gezin met kinderen
25 juli 2025

“Uitstekend”
  • Schoon, de kamers hadden alles wat je nodig had, de bedden waren comfy, het personeel was vriendelijk en de shuttleservice van en naar de luchthaven.

10

Julianna

Alleenreiziger
21 juli 2025

“Perfect.”
  • Ik ben volledig tevreden met alles.
  • Er is niets wat u niet leuk vindt. De kamer is uiterst goed, de dames en heren aan de receptie zijn uiterst vriendelijk. Het ontbijt is ook perfect.

10

Karla

Alleenreiziger
15 juli 2025

“Geweldig hotel voor een goede prijs, het was alleen niet fijn dat het zo verborgen was.”
  • het eten en de bar, ook schoon en comfortabel
  • de locatie en hoe verborgen het was.

6

Vidyadhar

Gezin met kinderen
14 juli 2025

“Aangenaam”
  • Het ontbijt is goed. We hebben ervan genoten.
  • Wij vonden de accommodatie niet waar voor ons geld. Ik wil niet alle problemen benoemen, maar de receptie had in ieder geval aandacht kunnen besteden aan de kapotte tissuehouder in het toilet.

3

Gary

Jong stel
13 juli 2025

“Slecht”
  • De kwaliteit van al het eten was slecht, er waren geen frietjes en geen uitleg.
  • Wees voorbereid en bied betere hulp.

10

John

Gezin met kinderen
11 juli 2025

“Uitzonderlijk”
  • Nee, ik vond alles leuk, het personeel was zeer beleefd en behulpzaam. Als ik de kans krijg om daar weer te verblijven, zal ik dat doen.
  • Niets is minder prettig.

8

Paul

Jong stel
26 juni 2025

“De accommodatie is prettig en afgelegen van de luchthaven. Het personeel is uitstekend en de kamer was mooi.”
  • Het ontbijt was erg goed, net als het diner. Het personeel was vriendelijk en de kamer was mooi.
  • Ik moest twee pendelbussen nemen om het hotel vanaf de luchthaven te bereiken. En de afwezigheid van een lift maakt het lastig om bagage naar de tweede verdieping te dragen.

7

Jim

Jong stel
23 juni 2025

“Het was oke!”
  • We hebben het overleefd! De medewerker aan de receptie was een vriendelijk persoon.
  • We hebben een fout gemaakt bij het boeken van deze accommodatie. Ik wilde verblijven in het Bastion-hotel dat een directe pendeldienst naar de luchthaven had. Deze heeft een vergelijkbare naam en ik had niet door dat ik de verkeerde plek had geboekt. Dit hotel is behoorlijk verouderd, maar het is mogelijk om een bus te nemen naar de juiste locatie... ongemakkelijk, maar mogelijk.

8

Johann

Zakenreiziger
23 juni 2025

“Comfortabel nachtverblijf dichtbij de luchthaven, tegen een aantrekkelijke prijs.”
  • Ik had een goed geprijsde plek nodig voor een tussenstop dicht bij de luchthaven, en Bastion voldeed aan al mijn verwachtingen. Ik heb van mijn verblijf genoten.
  • Het is een beetje ver van het centrum van de stad, maar Uber heeft het probleem opgelost :)

8

Mark

Zakenreiziger
16 juni 2025

“Geweldige budgetvriendelijke plek.”
  • Schoon en rustig met een geweldige pendeldienst.
  • Verwarring met een andere Bastion in de buurt.

10

Tatiana

Gezin met kinderen
1 juni 2025

“Goed”
  • Locatie Netheid
  • Personeel niet erg vriendelijk.

5

Arman

Alleenreiziger
30 mei 2025

“Goed alleen voor een paar uur slaap.”
  • Schoon.
  • Oud, bijna industrieel gebouw zonder liften. Het bereiken van elke verdieping vereist het klimmen of afdalen van trappen. Zeer kleine badkamer/ douche. Geen zeepdispenser in de douche. Geen handdoek beschikbaar. De enige badhanddoek moet voor alle doeleinden gebruikt worden.

3

Daniel

Gezin met kinderen
22 mei 2025

“Volgende keer betaalt u mensen om daar te verblijven. Ik ben zeer teleurgesteld over de hele situatie.”
  • Het verlaten van de afschuwelijke plek. Hopelijk de herinnering aan het hotel vergeten.
  • Onvolledige informatie over de beschikbaarheid van de shuttleservice, alleen maar te horen na een niet-terugvorderbare boeking dat er geen shuttle voor 6 uur 's ochtends is. Dit dwong ons om een taxi te nemen; de hotelmedewerker aan de receptie vertelde ons dat de taxi naar de luchthaven €20,- zou kosten, maar eenmaal aangekomen kregen we te maken met een kostenpost van €40,-. Wanneer de hele hotelkeuze is gebaseerd op de luchthavenshuttle voor een vroege vlucht, waardoor het meer kost dan alternatieven zonder shuttle, had de extra kosten volledig vermeden kunnen worden met elk hotel in Amsterdam zelf met busverbinding naar de luchthaven. De kamer was zelf erg klein, met nauwelijks genoeg ruimte voor de twee bedden, wat op zich al een tekortkoming was, aangezien de boeking was voor een tweepersoonsbed (de keuze was twee bedden of één dubbel bed/2-persoonsbed). In de boeking was aangegeven dat we met een baby zouden reizen, maar er was geen slaapoptie voorbereid. Later probeerde een medewerker dit op te lossen door een kapot babybedje mee te brengen, zonder matras of kussen. Zelfs als het had gewerkt, zou het in wezen gelijkstaan aan het laten slapen van een baby op harde en scherpe metalen steunbalken van het bedje. Het hotel zelf voelde meer aan als een chauffeurscafé en rook ook zo. Een andere opmerking: er is geen helling voor rolstoelen/buggy's. Ik heb in betere en ruimere hotelkamers verbleven, met een veel betere sfeer en met de geadverteerde service, voor de helft van de prijs. Een nacht op de luchthaven zou beter zijn geweest.

3

Patricia

Jong stel
13 mei 2025

“Ik kom niet terug.”
  • Geweldige receptionist (Marokkaanse dame) - uitzonderlijke klantenservicevaardigheden. Geweldige serveerster in het restaurant - zeer aangenaam en zorgde goed voor ons.
  • Hotel ingang vuil - overal sigarettenpeuken. Bedden ongemakkelijk en als slapen in een kano. Kussens oud en stinkend. De tapijten in de gangen moeten goed schoon gemaakt worden - ze ruiken naar vieze voeten die eroverheen lopen. De belofte van een pendeldienst van de luchthaven naar het hotel en terug elke eenhalf uur op de website is misleidend. We moesten een uur wachten om een pendeldienst te laten oproepen, aangezien de Bastion-bus eerst naar een ander hotel gaat en de pendeldienst daarna nog moet worden opgebeld. Uiteindelijk huurden we een auto... gelukkig hadden we gratis parkeren, denk ik.

7

Curtis

Gezin met kinderen
9 mei 2025

“goede locatie voor het bezoeken van de tulpen tuin”
  • De kamer was groot. Het personeel was vriendelijk.
  • Geen liften om naar de bovenverdiepingen te gaan.

10

Niruban

Gezin met kinderen
7 mei 2025

“Uitzonderlijk”
  • Uitstekend hotel, locatie, zeer schoon en waar voor uw geld. Erg comfortabel voor gezinnen. Alles is optimaal.

4

Andrea

Zakenreiziger
5 mei 2025

“zeer overgeprijsd”
  • niets in het bijzonder
  • Slechts één stopcontact nabij het bed. Het leek totaal niet op een 4-sterrenhotel. En de prijs was veel te hoog.

3

Mamdouh

Gezin met kinderen
28 april 2025

“Niet de moeite waard, ver van de luchthaven.”
  • Niets
  • Vies en depressief. Ver van de luchthaven zonder pendeldienst. Het kost me bijna 20 euro meer voor het vervoer.

8

Bernard

Jong stel
25 april 2025

“Aangenaam 3-sterrenhotel in de nabijheid van Schiphol.”
  • Dichtbij de snelweg, gratis parkeren, gratis pendeldienst naar de luchthaven. Vrij kleine kamer met een kleine badkamer, maar comfortabel. Koelkast, kluis, airconditioning, televisie, Nespresso. Fijn ontbijt; smakelijk diner. Perfecte geluidsisolatie.
  • De schoonmaak van de kamer kan beter: de bedden waren opgemaakt; de rest was onaangeroerd (de prullenbak was niet geleegd, handdoeken waren zoals we ze achterlieten…)

6

Anonymous

Gezin met kinderen
18 april 2025

“Lees hierboven. Mijn verblijf was behoorlijk.”
  • Ik vind het prettig dat ze een gratis pendeldienst aanbieden en dat de hotelgangen erg goed ruikten. Ze zouden de pendeldienst later of eerder moeten laten rijden. Ik waardeer ook de late check-out.
  • Het feit dat er twee bussen genomen moeten worden om bij het hotel in Hoofddorp te komen.

8

Marius

Alleenreiziger
16 maart 2025

“Zeer goed”
  • Onmogelijk om contant te betalen in het restaurant, rekening werd rechtstreeks op mijn geregistreerde account belast. Aangezien ik het land verliet, had ik veel liever mijn resterende euro's hier besteed.

7

Mohammad

Jong stel
16 maart 2025

“Goed verblijf op een goede locatie voordat je vertrekt.”
  • De locatie is uitstekend, vooral voor gasten die hun eigen auto hebben om te parkeren, aangezien het parkeren gratis is.
  • De verlichting in de kamer was slecht, vooral de badkamer was niet goed verlicht. Dit is gevaarlijk voor oudere stellen, aangezien je in de badkamer zelfs niet kunt scheren.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp.
Bij Hotels.nl kun je Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp ligt 5,3 km van het centrum van Schiphol.

Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp beschikt over een luchthaven shuttle. Neem contact op met het hotel voor verdere informatie.

Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp Heeft een eigen fitness ruimte.

Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability