7.5
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp is een driesterrenaccommodatie die zich richt op zowel zakelijke reizigers als toeristen. Het hotel is strategisch gelegen aan de Adrianahoeve 8 in Hoofddorp, op een korte afstand van Schiphol Airport. Deze centrale ligging biedt gemakkelijke toegang tot de snelwegen A4 en A5, en daarmee tot belangrijke steden en regio's. Gasten profiteren van een gratis shuttleservice van en naar de luchthaven, wat het voor reizigers bijzonder gemakkelijk maakt om hun vlucht te halen of te landen zonder extra vervoer te hoeven regelen.

Het hotel beschikt over 80 ruime kamers, die zijn ontworpen met aandacht voor comfort en functionaliteit. Iedere kamer is uitgerust met moderne voorzieningen zoals airconditioning, flatscreen-tv en een minibar. Daarnaast is er gratis WiFi beschikbaar in het hele hotel, wat essentieel is voor zowel zakelijke als leisure-gasten. De rustige inrichting bevordert een ontspannen sfeer, ideaal voor gasten die na een drukke dag tot rust willen komen. Bovendien zijn er vergaderfaciliteiten beschikbaar, uitgerust met actuele audiovisuele apparatuur, wat het hotel ook aantrekkelijk maakt voor zakelijke bijeenkomsten en conferenties.

Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp biedt een divers aanbod aan eet- en drinkgelegenheden, waaronder een restaurant dat ontbijt, lunch en diner serveert met een focus op verse, seizoensgebonden producten. Gasten kunnen ook genieten van lichte snacks en drankjes in de hotelbar. De omgeving van Hoofddorp herbergt zowel zakelijke mogelijkheden, zoals het nabijgelegen zakencentrum en de bloemenveiling in Aalsmeer, als recreatieve activiteiten in het Haarlemmermeerse Bos. Deze combinatie van voorzieningen, locatie en service maakt Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp een uitstekend uitgangspunt voor een comfortabel verblijf in de regio.



Faciliteiten in Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp

Eten en drinken
  • Bar
  • Frisdrank automaat
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Snack automaat
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Bad of douche
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Koelkast
  • Telefoon
  • Wekdienst/ wekker
  • WiFi
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Koffiezetapparaat
  • Strijkijzer
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Computer (openbaar)
Wellness
  • Fitnessruimte
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Activiteiten
  • Biljart
Algemeen
  • Lounge
  • Verwarming
Buiten
  • Terras
  • Tuin
Diensten algemeen
  • Luchthaven shuttle

In de omgeving

Parkeergarage
  • Winkelcentrum Hoofddorp 2 km
  • Winkelcentrum Hoofddorp 2 km
  • Winkelcentrum Hoofddorp 2.2 km
  • Polderplein 2.3 km
  • ParkBee Spicalaan 3.7 km
  • Schiphol Parkfly 3.9 km
  • Parking Schiphol 4.3 km
  • Floridastraat Centrum Schalkwijk 4.8 km
Restaurant
  • De Hoofddorp 119m
  • Barraca 815m
  • China Fantasy 1.6 km
  • Arabesque 1.6 km
  • Namaste 1.7 km
  • Hotel Restaurant De Beurs 1.8 km
  • Olympos 1.9 km
  • Fort Noxx 1.9 km
Museum
  • Historisch Museum Haarlemmermeer 794m
  • Museum De Cruquius 3.4 km
  • Museum Crash '40-45 6.8 km
  • Frans Hals Museum 7.1 km
  • Museum Haarlem 7.2 km
  • ABC Architectuurcentrum Haarlem 7.2 km
  • Teylers Museum 7.4 km
  • Archeologisch Museum Haarlem 7.5 km
Toeristische attractie
  • Hofje van Oorschot 7.8 km
  • GlowGolf 8.5 km
Treinstation
  • Hoofddorp 3.2 km
  • Schiphol Airport 6.1 km
  • Heemstede-Aerdenhout 6.6 km
  • Nieuw Vennep 6.8 km
  • Haarlem Spaarnwoude 7.3 km
  • Hillegom 7.5 km
  • Haarlem 8.2 km
  • Halfweg-Zwanenburg 9.1 km

7.5

Beoordeeld door: 639 gasten.

7

Jim

Jong stel
23 juni 2025

“Het was oke!”
  • We hebben het overleefd! De medewerker aan de receptie was een vriendelijk persoon.
  • We hebben een fout gemaakt bij het boeken van deze accommodatie. Ik wilde verblijven in het Bastion-hotel dat een directe pendeldienst naar de luchthaven had. Deze heeft een vergelijkbare naam en ik had niet door dat ik de verkeerde plek had geboekt. Dit hotel is behoorlijk verouderd, maar het is mogelijk om een bus te nemen naar de juiste locatie... ongemakkelijk, maar mogelijk.

8

Johann

Zakenreiziger
23 juni 2025

“Comfortabel nachtverblijf dichtbij de luchthaven, tegen een aantrekkelijke prijs.”
  • Ik had een goed geprijsde plek nodig voor een tussenstop dicht bij de luchthaven, en Bastion voldeed aan al mijn verwachtingen. Ik heb van mijn verblijf genoten.
  • Het is een beetje ver van het centrum van de stad, maar Uber heeft het probleem opgelost :)

8

Mark

Zakenreiziger
16 juni 2025

“Geweldige budgetvriendelijke plek.”
  • Schoon en rustig met een geweldige pendeldienst.
  • Verwarring met een andere Bastion in de buurt.

10

Tatiana

Gezin met kinderen
1 juni 2025

“Goed”
  • Locatie Netheid
  • Personeel niet erg vriendelijk.

5

Arman

Alleenreiziger
30 mei 2025

“Goed alleen voor een paar uur slaap.”
  • Schoon.
  • Oud, bijna industrieel gebouw zonder liften. Het bereiken van elke verdieping vereist het klimmen of afdalen van trappen. Zeer kleine badkamer/ douche. Geen zeepdispenser in de douche. Geen handdoek beschikbaar. De enige badhanddoek moet voor alle doeleinden gebruikt worden.

3

Daniel

Gezin met kinderen
22 mei 2025

“Volgende keer betaalt u mensen om daar te verblijven. Ik ben zeer teleurgesteld over de hele situatie.”
  • Het verlaten van de afschuwelijke plek. Hopelijk de herinnering aan het hotel vergeten.
  • Onvolledige informatie over de beschikbaarheid van de shuttleservice, alleen maar te horen na een niet-terugvorderbare boeking dat er geen shuttle voor 6 uur 's ochtends is. Dit dwong ons om een taxi te nemen; de hotelmedewerker aan de receptie vertelde ons dat de taxi naar de luchthaven €20,- zou kosten, maar eenmaal aangekomen kregen we te maken met een kostenpost van €40,-. Wanneer de hele hotelkeuze is gebaseerd op de luchthavenshuttle voor een vroege vlucht, waardoor het meer kost dan alternatieven zonder shuttle, had de extra kosten volledig vermeden kunnen worden met elk hotel in Amsterdam zelf met busverbinding naar de luchthaven. De kamer was zelf erg klein, met nauwelijks genoeg ruimte voor de twee bedden, wat op zich al een tekortkoming was, aangezien de boeking was voor een tweepersoonsbed (de keuze was twee bedden of één dubbel bed/2-persoonsbed). In de boeking was aangegeven dat we met een baby zouden reizen, maar er was geen slaapoptie voorbereid. Later probeerde een medewerker dit op te lossen door een kapot babybedje mee te brengen, zonder matras of kussen. Zelfs als het had gewerkt, zou het in wezen gelijkstaan aan het laten slapen van een baby op harde en scherpe metalen steunbalken van het bedje. Het hotel zelf voelde meer aan als een chauffeurscafé en rook ook zo. Een andere opmerking: er is geen helling voor rolstoelen/buggy's. Ik heb in betere en ruimere hotelkamers verbleven, met een veel betere sfeer en met de geadverteerde service, voor de helft van de prijs. Een nacht op de luchthaven zou beter zijn geweest.

3

Patricia

Jong stel
13 mei 2025

“Ik kom niet terug.”
  • Geweldige receptionist (Marokkaanse dame) - uitzonderlijke klantenservicevaardigheden. Geweldige serveerster in het restaurant - zeer aangenaam en zorgde goed voor ons.
  • Hotel ingang vuil - overal sigarettenpeuken. Bedden ongemakkelijk en als slapen in een kano. Kussens oud en stinkend. De tapijten in de gangen moeten goed schoon gemaakt worden - ze ruiken naar vieze voeten die eroverheen lopen. De belofte van een pendeldienst van de luchthaven naar het hotel en terug elke eenhalf uur op de website is misleidend. We moesten een uur wachten om een pendeldienst te laten oproepen, aangezien de Bastion-bus eerst naar een ander hotel gaat en de pendeldienst daarna nog moet worden opgebeld. Uiteindelijk huurden we een auto... gelukkig hadden we gratis parkeren, denk ik.

7

Curtis

Gezin met kinderen
9 mei 2025

“goede locatie voor het bezoeken van de tulpen tuin”
  • De kamer was groot. Het personeel was vriendelijk.
  • Geen liften om naar de bovenverdiepingen te gaan.

10

Niruban

Gezin met kinderen
7 mei 2025

“Uitzonderlijk”
  • Uitstekend hotel, locatie, zeer schoon en waar voor uw geld. Erg comfortabel voor gezinnen. Alles is optimaal.

4

Andrea

Zakenreiziger
5 mei 2025

“zeer overgeprijsd”
  • niets in het bijzonder
  • Slechts één stopcontact nabij het bed. Het leek totaal niet op een 4-sterrenhotel. En de prijs was veel te hoog.

3

Mamdouh

Gezin met kinderen
28 april 2025

“Niet de moeite waard, ver van de luchthaven.”
  • Niets
  • Vies en depressief. Ver van de luchthaven zonder pendeldienst. Het kost me bijna 20 euro meer voor het vervoer.

8

Bernard

Jong stel
25 april 2025

“Aangenaam 3-sterrenhotel in de nabijheid van Schiphol.”
  • Dichtbij de snelweg, gratis parkeren, gratis pendeldienst naar de luchthaven. Vrij kleine kamer met een kleine badkamer, maar comfortabel. Koelkast, kluis, airconditioning, televisie, Nespresso. Fijn ontbijt; smakelijk diner. Perfecte geluidsisolatie.
  • De schoonmaak van de kamer kan beter: de bedden waren opgemaakt; de rest was onaangeroerd (de prullenbak was niet geleegd, handdoeken waren zoals we ze achterlieten…)

6

Anonymous

Gezin met kinderen
18 april 2025

“Lees hierboven. Mijn verblijf was behoorlijk.”
  • Ik vind het prettig dat ze een gratis pendeldienst aanbieden en dat de hotelgangen erg goed ruikten. Ze zouden de pendeldienst later of eerder moeten laten rijden. Ik waardeer ook de late check-out.
  • Het feit dat er twee bussen genomen moeten worden om bij het hotel in Hoofddorp te komen.

8

Marius

Alleenreiziger
16 maart 2025

“Zeer goed”
  • Onmogelijk om contant te betalen in het restaurant, rekening werd rechtstreeks op mijn geregistreerde account belast. Aangezien ik het land verliet, had ik veel liever mijn resterende euro's hier besteed.

7

Mohammad

Jong stel
16 maart 2025

“Goed verblijf op een goede locatie voordat je vertrekt.”
  • De locatie is uitstekend, vooral voor gasten die hun eigen auto hebben om te parkeren, aangezien het parkeren gratis is.
  • De verlichting in de kamer was slecht, vooral de badkamer was niet goed verlicht. Dit is gevaarlijk voor oudere stellen, aangezien je in de badkamer zelfs niet kunt scheren.

1

Maria

Zakenreiziger
8 maart 2025

“Onprofessioneel personeel, zeer vuil, slecht ontbijt / nooit meer.”
  • NIETS
  • ALLES

1

Hakan

Gezin met kinderen
26 februari 2025

“Badkamer”
  • Niets
  • Alles

4

Serena

Gezin met kinderen
21 februari 2025

“Overprijsd hotel zonder faciliteiten, de pendeldienst naar de luchthaven werkt niet.”
  • Geen voedsel beschikbaar ter plaatse, u dient bezorgbestellingen te plaatsen.
  • We hebben dit hotel geboekt omdat we 's ochtends een vlucht van luchthaven Schiphol moesten nemen. De enige reden dat we het hebben geboekt, was de pendeldienst naar de luchthaven, die niet goed functioneerde. Verspilling van geld en tijd.

1

Oleksii

Zakenreiziger
15 februari 2025

“Nooit meer.”
  • Niets om leuk te vinden in deze rotzooi.
  • Het personeel is erg dom.

1

Sayed

Zakenreiziger
9 februari 2025

“Geen waar voor je geld. Uiterst slechte kwaliteit van de diensten in vergelijking met het bedrag dat je betaalt. Ik zal het nooit aanbevelen.”
  • Alleen de ober die het diner serveerde - hij luisterde en was ook vriendelijk.
  • Slechte locatie, pendeldienst werkt niet volgens het schema, toilet is zeer donker, de douche lekte, de kamer had onaangename geuren, extreem slechte service, onvriendelijk personeel, beddengoed en handdoeken zijn gedurende de drie dagen dat ik verbleef niet vervangen, slechte schoonmaak, ontbijt bood geen waar voor mijn geld.

1

Margaret

Jong stel
9 februari 2025

“Ongeoorloofd gebruik van mijn creditcard.”
  • Ik ben twee keer gefactureerd voor één nacht. Ik heb een e-mail naar het hotel gestuurd, maar nog geen reactie ontvangen. Ook staat op de website dat er een luchthavenshuttle is. Dat is er niet. Er is een luchthavenshuttle naar één van de Bastionhotels, maar niet naar dit hotel. De shuttle brengt je naar EEN van de Bastionhotels en vervolgens moet je zelf verder reizen naar het juiste hotel. Een taxi kost 30 euro voor één rit.

9

Mihai

Zakenreiziger
4 februari 2025

“Afhankelijk van enkele technische aspecten.”
  • Het personeel.
  • De ontbrekende lift voor bagage naar de Superior kamers en het gebrek aan geluidsisolatie dat u zult horen vanuit de gangen en andere kamers. Er moet meer geluidsisolatie worden aangebracht.

8

Jonathan

Gezin met kinderen
4 februari 2025

“Zeer goed”
  • Dichtbij de luchthaven

8

Peter

Alleenreiziger
3 februari 2025

“Zeer goed”
  • Het eten in het restaurant was zeer goed.

8

Miquel

Zakenreiziger
2 februari 2025

“Zeer goed”
  • Schone kamers, goede sfeer. Uitstekende lobbybar. Behulpzaam personeel.
  • De frequentie van de bus vanaf Schiphol is schaars. Ik moest een uur wachten. Ik moest om 4 uur 's ochtends een taxi nemen om op de luchthaven te komen, aangezien er geen bus tot 6 uur 's ochtends rijdt. De taxi was onterecht duur.

2

Toolaram

Gezin met kinderen
31 januari 2025

“Slechte locatie. Moest van shuttle wisselen, wat onhandig is voor iemand met veel bagage.”
  • Er was een koelkast en een gratis pendeldienst in de ochtend.
  • Om bij mijn kamer te komen, waren er te veel deuren die handmatig geopend moesten worden. Ik telde er vijf. Als je bagage hebt, wordt het erg moeilijk. Er waren geen gemakkelijk toegankelijke hellingen. Om het hotel binnen te komen, waren er trappen die je moest passeren. Het was te ver weg, en de pendeldienst rijdt van 06:00 tot 11:45. De pendeldienst bracht je niet rechtstreeks naar de luchthaven, of naar het hotel; je werd naar het grotere hotel vervoerd en daar geplaatst in een andere pendelbus naar de luchthaven. Ik reisde alleen met bagage, dus ik had veel te dragen. De locatie van de lichtschakelaar in de badkamer bevindt zich op de buitenwand naast het bed. Ik moest ernaar informeren, aangezien ik nog nooit een lichtschakelaar in de badkamer op een dergelijke plek was tegengekomen. De verlichting was slecht. Erg onhandig.

1

Roxana

Jong stel
12 januari 2025

“Verschrikkelijk”
  • Grote chaos bij de receptie. We arriveerden moe om 1.30 uur en ontdekten dat onze betaalde kamer aan andere mensen was gegeven. Er was geen kamer voor ons, het hotel was volledig volgeboekt. Na een uur wachten kregen we een sleutel voor een andere kamer, maar toen we de kamer binnenkwamen, was er al iemand aan het slapen! De receptioniste belde de manager opnieuw en om 3.00 uur kregen we eindelijk een kamer die echt beschikbaar was. De nachtreceptionist, die daar voor de eerste keer alleen was geplaatst zonder instructies en zonder enige informatie, moest de chaos oplossen die door een medewerker genaamd ALEX was veroorzaakt, die vóór hem werkte. Wat een slecht management, om het voorzichtig uit te drukken, in dit specifieke hotel.

2

Antoni

Gezin met kinderen
29 december 2024

“Zeer slecht”
  • Niets
  • Alle

1

Chudziak

Zakenreiziger
28 december 2024

“Bad”
  • Niet in staat om facturen/ontvangsten te verstrekken voor de betalingen, terwijl mijn berichten worden genegeerd en ik en mijn bedrijf volledig in het duister worden gelaten.

8

Gueorgui

Zakenreiziger
28 december 2024

“Bek cómoda en handige korte verblijven tussen Amsterdam, Haarlem en de luchthaven.”
  • Ik vind het hotel leuk, de locatie, het personeel en de kamer.
  • De communicatie tussen de gast en het hotel kan verbeterd worden. Bijvoorbeeld, op mijn aankomstdatum functioneerde de luchthavenshuttle van het hotel om de een of andere reden niet, maar ik werd hier niet over geïnformeerd, hoewel mijn vlucht na 18:30 uur arriveerde en het hotel deze informatie had. Dus, na een uur gewacht te hebben op de luchthavenshuttle van het hotel, nam ik een taxi. Ik had onmiddellijk de taxi genomen als ik dit van tevoren had geweten.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp.
Bij Hotels.nl kun je Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp ligt 5,3 km van het centrum van Schiphol.

Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp beschikt over een luchthaven shuttle. Neem contact op met het hotel voor verdere informatie.

Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp Heeft een eigen fitness ruimte.

Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.