Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp - Schiphol
Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp
Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp
Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp
Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp
Alle foto's
7.5
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Het Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp is een gastvrij en voordelig hotel in Hoofddorp en dichtbij luchthaven Schiphol. Bastion Hotels is een jonge Nederlandse hotelketen die zich vooral richt op comfort, gastvrijheid en een moderne inrichting. Ook liggen Bastion hotels doorgaans aan een verkeersader, om zo altijd een goede bereikbaarheid te kunnen garanderen. Het Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp ligt dan ook aan de ringweg rondom Hoofddorp, zodat u via de A4 een goede verbinding heeft met luchthaven Schiphol. Per auto is deze in 20 minuten te bereiken, maar het hotel biedt ook een gratis shuttleservice van en naar Schiphol. Het centrum van het jonge en gezellige Hoofddorp is natuurlijk ook gemakkelijk te bereiken, evenals het Haarlemmermeerse Bos.

's Ochtends van 06:00 tot 09:00 uur wordt er in het hotel een uitgebreid continentaal ontbijtbuffet geserveerd, in het weekend van 07:00 tot 10:30 uur. Voor lunch en diner is het restaurant, met een uitgebreid à la carte menu, doordeweeks geopend van 11:00 tot 23:00 uur. In het weekend is het restaurant tot 22:00 uur geopend. Voor een drankje kunt u terecht in de sfeervolle hotelbar tot 23:30 uur.

Het Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp ligt aan de ringweg om Hoofddorp. Daarmee heeft het een goede verbinding met de A4, zodat luchthaven Schiphol per auto in 20 minuten te bereiken is. Ook bent u vanaf het hotel binnen 40 minuten in de binnenstad van Amsterdam. Daarnaast is het hotel op loopafstand van het Haarlemmermeerse Bos.



Faciliteiten in Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp

Eten en drinken
  • Bar
  • Frisdrank automaat
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Snack automaat
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Bad of douche
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Koelkast
  • Telefoon
  • Wekdienst/ wekker
  • WiFi
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Koffiezetapparaat
  • Strijkijzer
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Computer (openbaar)
Wellness
  • Fitnessruimte
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Activiteiten
  • Biljart
Algemeen
  • Lounge
  • Verwarming
Buiten
  • Terras
  • Tuin
Diensten algemeen
  • Luchthaven shuttle

In de omgeving

Parkeergarage
  • Winkelcentrum Hoofddorp 2 km
  • Winkelcentrum Hoofddorp 2 km
  • Winkelcentrum Hoofddorp 2.2 km
  • Polderplein 2.3 km
  • ParkBee Spicalaan 3.7 km
  • Schiphol Parkfly 3.9 km
  • Parking Schiphol 4.3 km
  • Floridastraat Centrum Schalkwijk 4.8 km
Restaurant
  • De Hoofddorp 119m
  • Barraca 815m
  • China Fantasy 1.6 km
  • Arabesque 1.6 km
  • Namaste 1.7 km
  • Hotel Restaurant De Beurs 1.8 km
  • Olympos 1.9 km
  • Fort Noxx 1.9 km
Museum
  • Historisch Museum Haarlemmermeer 794m
  • Museum De Cruquius 3.4 km
  • Museum Crash '40-45 6.8 km
  • Frans Hals Museum 7.1 km
  • Museum Haarlem 7.2 km
  • ABC Architectuurcentrum Haarlem 7.2 km
  • Teylers Museum 7.4 km
  • Archeologisch Museum Haarlem 7.5 km
Toeristische attractie
  • Hofje van Oorschot 7.8 km
  • GlowGolf 8.5 km
Treinstation
  • Hoofddorp 3.2 km
  • Schiphol Airport 6.1 km
  • Heemstede-Aerdenhout 6.6 km
  • Nieuw Vennep 6.8 km
  • Haarlem Spaarnwoude 7.3 km
  • Hillegom 7.5 km
  • Haarlem 8.2 km
  • Halfweg-Zwanenburg 9.1 km

7.5

Beoordeeld door: 665 gasten.

5

Nadia

Alleenreiziger
8 november 2025

“Aanvaardbaar”
  • Dat ik een machine had om koffie in de kamer te maken.
  • De kamer was vuil, de hoofdverlichting werkte niet, de badkamer was zeer donker, bijna geen licht, de dekens waren vuil, de koffiekop was vies, er was geen shampoo, de vorige shampoo leek op de vloer van de badkamer te zijn achtergelaten... Het was teleurstellend gezien de kosten en er was bijna geen hulp bij het inladen van uw bagage in de auto. De entree heeft trappen, dus u moet uw bagage optillen.

2

Ramesh

Gezin met kinderen
4 november 2025

“Overgewaardeerd en slechte service en verblijf.”
  • Niets aan dit hotel is goed.
  • Vreselijk verblijf. Het is 25 minuten van de luchthaven en je moet twee shuttlebussen nemen om daar te komen, wat in totaal minstens 50 minuten in beslag neemt, inclusief wachten op de luchthaven. Het ontbijt is overpriced. De plek leek niet veilig. De kamer was redelijk, maar de badkamer was vrij klein en de wastafel was slecht. Op de een of andere manier was de informatie die we ontvingen dat we het hotel op Schiphol hadden geboekt, maar we kregen te horen dat de reservering was gedaan voor een te klein hotel ver weg. De prijs was te hoog voor zo'n service en verblijf, zeer teleurgesteld hierover.

10

Loncar

Zakenreiziger
20 oktober 2025

“Uitzonderlijk”
  • Zeer vlinderachtig hotel.

5

Stanislav

Zakenreiziger
14 oktober 2025

“Aanvaardbaar”
  • Geluiden van verschillende kamers, dichtslaande deuren in de vroege ochtend. Ook was het lopende water uit andere kamers hoorbaar in de kamer.

10

Joseph

Jong stel
13 oktober 2025

“Uitzonderlijk”
  • Het personeel! Renata aan de receptie was absoluut geweldig. Ze hielp me met al mijn vragen en gaf me bovendien een gratis geschenk waar ik van zal genieten! Het voelde als thuis. De service was zo uitstekend!
  • Dat het een tussenstop was. Ik wens dat ik langer kon blijven om van de stad te genieten.

4

Murray

Alleenreiziger
10 oktober 2025

“Oké voor 1 nacht. Personeel is niet erg vriendelijk of kundig.”
  • Het restaurant was aangenaam en het eten was goed, hoewel het iets aan de dure kant was. De kamers waren acceptabel voor een verblijf van één nacht. We namen de pendeldienst terug naar de luchthaven om de trein naar het stadscentrum te nemen.
  • Het personeel wist niet hoe de shuttledienst werkte. Eén medewerker zei dat we een halfuur van tevoren aanwezig moesten zijn en dat het ons naar de luchthaven zou brengen. De andere medewerker zei dat we vijf minuten van tevoren aanwezig moesten zijn en dat het ons naar het andere hotel zou brengen om over te stappen op een andere bus. De serveerster in het restaurant was erg kortaf en wilde dat we snel bestelden, zodat zij naar huis kon gaan. De kluis in de kamer werkte niet en we hebben dit gemeld bij de persoon aan de receptie, die zei dat hij het zou onderzoeken, maar dat nooit deed. Het andere hotel met dezelfde naam, waar we dachten te verblijven, is netter en heeft een betere locatie. De kamer was klein en de badkamer was zeer klein.

6

Sidney

Jong stel
9 oktober 2025

“kan verbeterd worden”
  • Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.
  • de kamer is niet comfortabel de bedden zijn te laag de badkamer is te klein het toilet is niet comfortabel

10

Costa

Jong stel
12 september 2025

“Zeer goed voor de prijs!”
  • Voor de prijs is het in orde.
  • Alles was goed.

7

Leonard

Alleenreiziger
11 september 2025

“Goed”
  • Te vroeg vertrokken.
  • Geen pendeldienst beschikbaar, kosten €45 voor een rit van 10 minuten.

8

Cekcu69

Alleenreiziger
5 september 2025

“Zeer goed”
  • Schone en comfortabele kamers, vriendelijk personeel. Ook wordt er een gratis transfer van en naar de luchthaven aangeboden.

5

Thegigigirl

Gezin met kinderen
3 september 2025

“Niet tevreden”
  • Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.
  • De kamers waren vies en niet voor ons voorbereid. Nadat ze eindelijk schoongemaakt waren, hadden we nog steeds maar één handdoek en de koffiemokken waren nog steeds vuil.

8

Dimon

Gezin met kinderen
22 augustus 2025

“Zeer goed”
  • Niet slecht hotel.

7

Shishir

Zakenreiziger
22 augustus 2025

“Geweldig verblijf in een rustige omgeving met goed personeel en een prachtige buitenruimte.”
  • De open ruimte buiten het hotel, het gedrag van het personeel, de beschikbaarheid van koffie, gratis pendeldienst naar de luchthaven, de mogelijkheid om het raam te openen.
  • De kamer is wat klein en de accommodatie ligt een beetje ver weg. Hoewel dit goed wordt gecompenseerd door de gratis shuttle, kan het soms problematisch zijn.

2

Astrid

Gezin met kinderen
19 augustus 2025

“Het zou prettig zijn geweest om onze bagage voor middernacht te ontvangen.”
  • Locatie (dichtbij de luchthaven). De shuttle was uitstekend.
  • Onze bagage verloren; er was geen schoonmaakdienst of schone handdoeken. Er werd geen aandacht besteed aan de toegankelijkheid voor gehandicapten.

10

Lemide

Gezin met kinderen
18 augustus 2025

“Uitzonderlijk”
  • Professioneel en vriendelijk personeel. Schone kamer, mooi design en comfortabel. Ik heb echt genoten van mijn verblijf.

5

Adrian

Groepsreizigers
9 augustus 2025

“Het verblijf in het hotel was interessant.”
  • Ik heb geen ontbijt besteld.

4

Hamdi

Zakenreiziger
9 augustus 2025

“Teleurstellend”
  • Hotel
  • Personeel

7

Wahib2017

Zakenreiziger
30 juli 2025

“Goed”
  • Het hotel bood de beste prijs-kwaliteitverhouding in de omgeving, en al zijn kamers beschikken over twee slaapkamers, wat goed is voor koppels. Het ontbijt is goed en vrij gevarieerd, hoewel het personeel mij niet heeft verteld dat het op weekdagen om 9 uur eindigt.
  • Ik denk dat er verwarring is tussen dit hotel en het andere Bastion Hotel vlakbij de luchthaven, zeker wanneer het hotel zijn luchthavenshuttle noemt. Ik ontving een bericht van het hotel waarin stond dat hun luchthavenshuttle een oranje bus is die ik bij de uitgang van de luchthaven zou vinden, maar na meer dan een uur wachten op deze bus, nam ik een groen-witte bus met de hotelnaam die me naar het Bastion Hotel Schiphol bracht, vanwaar ik met een van (die zwart was en niet oranje) naar het Bastion Hoofddorp werd gebracht. Wees dus voorzichtig met dit detail.

6

Hossain

Gezin met kinderen
27 juli 2025

“Aangenaam”
  • Dichtbij de luchthaven en luchthaventransferservice.
  • De receptie was niet gastvrij en zij was niet erg bereid om te helpen. Het leek alsof ze het druk had.

9

Amanda

Gezin met kinderen
25 juli 2025

“Uitstekend”
  • Schoon, de kamers hadden alles wat je nodig had, de bedden waren comfy, het personeel was vriendelijk en de shuttleservice van en naar de luchthaven.

10

Julianna

Alleenreiziger
21 juli 2025

“Perfect.”
  • Ik ben volledig tevreden met alles.
  • Er is niets wat u niet leuk vindt. De kamer is uiterst goed, de dames en heren aan de receptie zijn uiterst vriendelijk. Het ontbijt is ook perfect.

10

Karla

Alleenreiziger
15 juli 2025

“Geweldig hotel voor een goede prijs, het was alleen niet fijn dat het zo verborgen was.”
  • het eten en de bar, ook schoon en comfortabel
  • de locatie en hoe verborgen het was.

6

Vidyadhar

Gezin met kinderen
14 juli 2025

“Aangenaam”
  • Het ontbijt is goed. We hebben ervan genoten.
  • Wij vonden de accommodatie niet waar voor ons geld. Ik wil niet alle problemen benoemen, maar de receptie had in ieder geval aandacht kunnen besteden aan de kapotte tissuehouder in het toilet.

3

Gary

Jong stel
13 juli 2025

“Slecht”
  • De kwaliteit van al het eten was slecht, er waren geen frietjes en geen uitleg.
  • Wees voorbereid en bied betere hulp.

10

John

Gezin met kinderen
11 juli 2025

“Uitzonderlijk”
  • Nee, ik vond alles leuk, het personeel was zeer beleefd en behulpzaam. Als ik de kans krijg om daar weer te verblijven, zal ik dat doen.
  • Niets is minder prettig.

8

Paul

Jong stel
26 juni 2025

“De accommodatie is prettig en afgelegen van de luchthaven. Het personeel is uitstekend en de kamer was mooi.”
  • Het ontbijt was erg goed, net als het diner. Het personeel was vriendelijk en de kamer was mooi.
  • Ik moest twee pendelbussen nemen om het hotel vanaf de luchthaven te bereiken. En de afwezigheid van een lift maakt het lastig om bagage naar de tweede verdieping te dragen.

7

Jim

Jong stel
23 juni 2025

“Het was oke!”
  • We hebben het overleefd! De medewerker aan de receptie was een vriendelijk persoon.
  • We hebben een fout gemaakt bij het boeken van deze accommodatie. Ik wilde verblijven in het Bastion-hotel dat een directe pendeldienst naar de luchthaven had. Deze heeft een vergelijkbare naam en ik had niet door dat ik de verkeerde plek had geboekt. Dit hotel is behoorlijk verouderd, maar het is mogelijk om een bus te nemen naar de juiste locatie... ongemakkelijk, maar mogelijk.

8

Johann

Zakenreiziger
23 juni 2025

“Comfortabel nachtverblijf dichtbij de luchthaven, tegen een aantrekkelijke prijs.”
  • Ik had een goed geprijsde plek nodig voor een tussenstop dicht bij de luchthaven, en Bastion voldeed aan al mijn verwachtingen. Ik heb van mijn verblijf genoten.
  • Het is een beetje ver van het centrum van de stad, maar Uber heeft het probleem opgelost :)

8

Mark

Zakenreiziger
16 juni 2025

“Geweldige budgetvriendelijke plek.”
  • Schoon en rustig met een geweldige pendeldienst.
  • Verwarring met een andere Bastion in de buurt.

10

Tatiana

Gezin met kinderen
1 juni 2025

“Goed”
  • Locatie Netheid
  • Personeel niet erg vriendelijk.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp.
Bij Hotels.nl kun je Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp ligt 5,3 km van het centrum van Schiphol.

Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp beschikt over een luchthaven shuttle. Neem contact op met het hotel voor verdere informatie.

Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp Heeft een eigen fitness ruimte.

Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability