8.3
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Holiday Inn Express Amsterdam - Schiphol

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Holiday Inn Express Amsterdam - Schiphol is een modern drie sterren hotel, gelegen in Hoofddorp, een dynamische plaats vlakbij luchthaven Schiphol. De locatie is ideaal voor reizigers die snel toegang willen tot zowel de luchthaven als de stad Amsterdam. Dankzij de nabijheid van het treinstation Hoofddorp en diverse snelwegen is het hotel uitstekend bereikbaar met zowel de auto als het openbaar vervoer. Vanuit het hotel zijn bekende bezienswaardigheden zoals het centrum van Amsterdam, het Rijksmuseum en het Van Gogh Museum eenvoudig te bereiken per trein. Ook de bloemenvelden van de Bollenstreek en het strand van Zandvoort liggen op korte reisafstand. De sfeer in het hotel is eigentijds en zakelijk, met een focus op comfort en functionaliteit, waardoor het zowel aantrekkelijk is voor toeristen als voor zakenreizigers die in de Randstad verblijven.

De kamers in Holiday Inn Express Amsterdam - Schiphol zijn comfortabel ingericht en voorzien van moderne gemakken zoals gratis wifi, airconditioning en een flatscreen-tv. Elke kamer beschikt over een praktische werkplek, koffie- en theefaciliteiten en een badkamer met een inloopdouche. Het hotel biedt verschillende kamertypes aan, waaronder kamers met twee aparte bedden of een tweepersoonsbed, geschikt voor zowel individuele gasten als koppels. Voor extra gemak is er een lift aanwezig en zijn de kamers goed geïsoleerd, wat zorgt voor een rustige nachtrust ondanks de nabijheid van de luchthaven. Gasten kunnen gebruikmaken van algemene faciliteiten zoals een lounge, een businesscorner, bagageopslag en een parkeergelegenheid. De gratis wifi is in het hele hotel beschikbaar, wat het verblijf extra comfortabel maakt voor zowel werk als ontspanning.

De service in het hotel kenmerkt zich door een 24-uurs receptie en vriendelijk, behulpzaam personeel dat klaarstaat om gasten te assisteren. Het ontbijt wordt in buffetvorm geserveerd en bestaat uit een gevarieerd aanbod van continentale producten, zodat gasten de dag goed kunnen beginnen. Voor lunch en diner zijn er in de directe omgeving diverse eetgelegenheden te vinden, variërend van internationale keukens tot lokale restaurants, zoals Trattoria Buoni Amici en Restaurant Oh. Uniek aan Holiday Inn Express Amsterdam - Schiphol is de combinatie van een praktische ligging nabij Schiphol en Amsterdam, het moderne comfort en de focus op efficiëntie. Hierdoor is het hotel bijzonder geschikt voor zakenreizigers, maar ook voor vakantiegangers die centraal willen overnachten met goede verbindingen naar de regio.



Faciliteiten in Holiday Inn Express Amsterdam - Schiphol

Eten en drinken
  • Bar
  • Frisdrank automaat
  • Snack automaat
Service
  • Bagage-opslag
  • Stomerij
Badkamer
  • Bad of douche
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • WC
Slaapkamer
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Satelliet televisie
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • Ventilator
  • Vloerbedekking
  • WiFi
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Kabeltelevisie
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Business center
Fietsen
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Lift
Gehandicapen toegang
  • Rolstoeltoegankelijke kamers

In de omgeving

Parkeergarage
  • ParkBee Spicalaan 640m
  • Schiphol Parkfly 785m
  • Polderplein 903m
  • Winkelcentrum Hoofddorp 1 km
  • Parking Schiphol 1.2 km
  • Winkelcentrum Hoofddorp 1.2 km
  • Winkelcentrum Hoofddorp 1.2 km
  • Drive Up Services 2.7 km
Restaurant
  • Aviator Cafe 157m
  • l' Hirondelle 397m
  • Masami Fusion Cuisine 518m
  • 3D Diner Hoofddorp 644m
  • Puur Brasserie 646m
  • Parkcafe Groen 739m
  • De Beren 814m
  • Amici 831m
Museum
  • Museum Crash '40-45 3.7 km
  • Historisch Museum Haarlemmermeer 3.9 km
  • Museum De Cruquius 6.5 km
  • Museum Jan 9.6 km
Toeristische attractie
  • GlowGolf 5.6 km
  • Geitenboerderij Ridammerhoeve 8.2 km
  • Clara Maria 9.5 km
Treinstation
  • Hoofddorp 667m
  • Schiphol Airport 4.1 km
  • Nieuw Vennep 5.9 km
  • Hillegom 9.5 km
  • Heemstede-Aerdenhout 9.7 km
  • Haarlem Spaarnwoude 9.8 km

8.3

Beoordeeld door: 500 gasten.

3

Rajooraj80

Gezin met kinderen
13 oktober 2025

“Slecht”
  • Holiday Inn sterrenclassificatie Hotel alleen voor de naam.
  • 1. Te ver van het treinstation Hoofddrop. Te lange afstanden, ze geven excuses vanwege covid-19... het is bijna voorbij. 2. Inchecken om 15:00 uur, ja, wij respecteren hun beleid, maar ze wisselen om 15:00 uur van ploeg... geen enkel begrip voor degenen met kleine kinderen... vergeleken met andere hotels is de houding van het personeel zeer slecht. 3. Elke keer dat ze van ploeg wisselen, is er een 3-ploegenpatroon. Ze stellen domme vragen over de betaling, enzovoort. Ze hebben de computer voor zich met alle informatie, terwijl iedereen de drama's meekijkt. Erg onzinnige vragen... vragen over extra belasting??? Boekingscommissie €4,37... waarom...??? Holiday Inn is alleen een merknaam. Slechtste behandeling door het personeel aan de receptie.

7

Helen

Jong stel
11 oktober 2025

“Afgelegen gebied zonder voorzieningen in de buurt.”
  • Comfortabel bed
  • Naast een bouwplaats voor een hoog gebouw. Geen restaurants in de nabijheid van het hotel.

7

Nico

Jong stel
10 oktober 2025

“Goede prijs-kwaliteitverhouding, ook al is het niet de beste locatie voor het bezoeken van Amsterdam.”
  • Stille kamer, schoon. Goed badkamer.
  • Het was een beetje koud in de kamer. We kregen een tweepersoonskamer met aparte bedden.

7

Vanessa

Groepsreizigers
10 oktober 2025

“Alles in orde”
  • Snelle incheck, vriendelijk personeel.
  • Ik werd niet geïnformeerd dat de kamertemperatuur bij de receptie geregeld kon worden. Het was erg koud tijdens de nacht, en er waren geen extra dekens in de kamer.

7

Genika

Groepsreizigers
10 oktober 2025

“Het was redelijk, acceptabel.”
  • vriendelijk personeel, comfortabel
  • De locatie is vrij moeilijk te bereiken, vooral als u geen auto heeft.

9

Md

Gezin met kinderen
9 oktober 2025

“Uitstekend”
  • De kamer was schoon en aangenaam, en het personeel was vriendelijk. De kamer werd iedere dag schoon gemaakt, en de roomservice was uitstekend. Het gratis ontbijt was bevredigend.

9

Jens

Gezin met kinderen
4 oktober 2025

“Mooi hotel, geen pendeldienst is jammer.”
  • Mooi bed, rustige locatie, goede geluidsisolatie, over het algemeen een goede kamer.
  • Aangezien het al 2023 is, is het niet meer acceptabel om het excuus van "we hebben geen vervoer van en naar de luchthaven vanwege coronaveiligheid" te gebruiken. Een herformulering zou zijn: "Wij kunnen veel kosten besparen, daarom bieden wij deze service niet meer aan." Gezien de naam van het hotel, Express Schiphol, vind ik dat er naar mijn mening wel een shuttle zou moeten zijn.

5

Lai

Gezin met kinderen
3 oktober 2025

“Passabel”
  • De ingang van het hotel was rommelig door bouwwerkzaamheden en er waren geen borden. De taxi kon me niet op de juiste plaats afzetten. De weg was in slechte staat, waardoor ik met mijn koffer moest lopen.

2

Giovanni

Alleenreiziger
2 oktober 2025

“niet de beste plek waar ik heb verbleven, betaal extra om ergens beter te verblijven”
  • het was beter dan de hostel waar ik daarvoor verbleef
  • Schimmel in de douche, beddengoed was vuil en had bloedvlekken, bedframe had vlekken, verwarming werkte niet en de accommodatie was gelegen midden in een bouwplaats. Er werd gezegd dat ik een steegje moest gebruiken om de zijstraat te bereiken, maar dit was vol met bouwmaterialen.

8

Izabella

Alleenreiziger
1 oktober 2025

“Het zou prachtig zijn als de bouw rondom ooit voltooid is.”
  • Het personeel en de kamer waren aangenaam.
  • Alleen maar bouwwerkzaamheden in de omgeving en de hele dag veel lawaai buiten het raam.

8

J

Gezin met kinderen
29 september 2025

“Zeer goed”
  • Betaalbaar, schoon en comfortabel. Wat u mag verwachten van een luchthavenhotel.
  • De klimaatbeheersing was in orde, maar we houden af en toe van extra frisse lucht. Geen van de ramen kon open; de scharnieren waren aanwezig, maar er was geen handvat.

10

Nadine

Alleenreiziger
24 september 2025

“Uitzonderlijk”
  • Schoon en stil

10

Naveen

Jong stel
19 september 2025

“Over het algemeen 9/10”
  • Geweldig eten en super schoon.
  • Het is een beetje ver van de luchthaven Schiphol, maar het is niet te slecht. Neem gewoon een ticket van 2,50 € naar Hoofddorp en het is slechts een korte wandeling van 10 minuten. We hebben er echt van genoten.

5

John

Jong stel
18 september 2025

“Comfortabel, maar luidruchtig door alle bouwwerkzaamheden in de omgeving.”
  • Goed ontbijt
  • De bedden waren niet comfortabel. Ik had een tweepersoonsbed gereserveerd en kreeg een kamer met twee enkele bedden.

8

I-hwa

Jong stel
10 september 2025

“dit hotel is gemiddeld”
  • niet te ver van de luchthaven
  • redelijk prijs

8

Andrew

Alleenreiziger
8 september 2025

“Goed hotel”
  • Schoon
  • Afstand van de luchthaven. Duure taxi.

4

Joao

Alleenreiziger
7 september 2025

“Trage wifi heeft mijn verblijf echt beïnvloed.”
  • De inrichting was erg mooi - de lounge en kamers waren schoon en goed.
  • De wifi was zeer, zeer traag, wat het moeilijk maakte om te werken. Het was moeilijk om het hotel te vinden.

8

Sinara

Groepsreizigers
7 september 2025

“Heel goed”
  • Het was dichtbij de luchthaven, dichtbij het treinstation. De kamer was comfortabel.
  • Gevraagd om de kamer schoon te maken zoals door het personeel is aangegeven. De schoonmaakdienst is niet gekomen. De receptioniste moest de schoonmaakruimte op de bovenverdieping openen om schone handdoeken te leveren en kwam naar de kamer om de prullenbakken op te halen. De airconditioning/verwarming bleef zakken naar 21°C, het was erg koud voor ons.

10

Ernest

Jong stel
1 september 2025

“Uitzonderlijk”
  • alcoholische dranken aan de bar
  • verstopt afvoer in de douchecabine

9

Chukwueke

Alleenreiziger
28 augustus 2025

“Geweldig”
  • De nabijheid van het treinstation is ongeëvenaard.

7

Lala

Jong stel
28 augustus 2025

“Goed”
  • slecht ontbijt, ik eet het niet

7

Øberg

Gezin met kinderen
27 augustus 2025

“Het was in orde, maar ik zal niet terugkomen vanwege de locatie en het ontbijt.”
  • De kamer was schoon en werd dagelijks schoongemaakt. De grootte was goed, maar het bed was vreselijk. Het zakte in het midden door, waardoor je naar de andere persoon gleed, en de dekens waren zwaar en echt ongemakkelijk.
  • Het ontbijt. Het was onmogelijk om slechts een beetje gezond te eten. Het brood was zeer wit, donuts, chocoladecroissants, aangenaam maar wanneer je probeerde gezond te eten, was er alleen een ei en wat gemengde vruchten die niet goed te proeven waren. De cornflakes waren alleen met veel suiker en alleen volle melk. Het was erg basis en niet goed.

7

Diego

Vriendengroep
26 augustus 2025

“Mijn opmerkingen verduidelijken de kwalificatie.”
  • Het ontbijt is goed. Een speciale vermelding voor Manuela van de receptie, zij was zeer aardig en behulpzaam.
  • Bij onze aankomst was het vrijdagavond. Een medewerker van de receptie behandelde ons erg slecht. We hadden een kamer met twee bedden gekozen, maar blijkbaar was deze vol en waren er geen kamers met twee bedden beschikbaar. Hij begon te zeggen dat dit soort dingen gebeuren omdat we de goedkoopste optie hadden gekozen en dat dit de gevolgen zijn van niet willen uitgeven, terwijl hij lachend was. Die avond waren we erg kwaad en probeerden we een ander hotel te vinden om naartoe te verhuizen. Gelukkig verscheen Manuela de volgende ochtend en hielp ze ons om deze kwestie op een zeer vriendelijke en professionele manier op te lossen. Dat is de enige reden waarom we een 7 geven. U moet 15 minuten lopen om vervoer te vinden dat u naar het stadscentrum brengt, dus in totaal bent u een uur onderweg om aan te komen. De kamers hebben geen minibar.

9

Hannah

Alleenreiziger
25 augustus 2025

“Fantastisch verblijf, ik zal het zeker nog eens doen.”
  • Mijn ervaring in het hotel met het personeel was over het algemeen fantastisch, alles was perfect, behalve dat er geen bodywash in de douche was. Dat was het enige probleem. De kamer was zeer schoon en prachtig, ruikt fris, geen tabaksgeur.
  • Er was geen lichaamszeep in de douche. Het lampje van het bureau onder de tv werkt niet.

10

Radha

Groepsreizigers
25 augustus 2025

“Een geweldig verblijf tijdens een lange vakantie”
  • Het ontbijt was geweldig! Ik vertelde van de keuze uit gebak en de verschillende fruitopties! Echt een mooie, privé en schone kamer!
  • Ik had gewild dat er een zwembad was.

7

Rosa

Jong stel
24 augustus 2025

“Het was prima voor ons doel om onze toergroep te ontmoeten.”
  • Bedden en douche waren goed.
  • Te veel bouwactiviteiten.

8

Loek

Zakenreiziger
23 augustus 2025

“Zeer goed”
  • De kamers waren comfortabel.
  • Alles was goed.

10

Florin

Jong stel
22 augustus 2025

“Uitzonderlijk”
  • Uitstekende kamer: zeer schoon en zeer goed uitgerust, het bed was zeer comfortabel, ook de badkamer was uitstekend. Het ontbijtbuffet is gevarieerd en lekker. Bovendien opent het ontbijt om 6 uur 's ochtends! Perfect voor vroege reizigers. De omgeving is zeer rustig, waardoor je een goede nachtrust kunt krijgen. De luchthaven is zeer toegankelijk: 10 minuten lopen van het hotel naar het treinstation, van waaruit je in vijf minuten bij de luchthaven bent (één station).

10

Douglas

Gezin met kinderen
20 augustus 2025

“Uitzonderlijk”
  • Uitstekende maaltijd, heerlijk voedsel.
  • Moeilijkheden bij het vinden van de locatie en parkeren.

3

Paul

Alleenreiziger
19 augustus 2025

“Onaangrijpend”
  • Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.
  • Aangekomen om 23.00 uur, kreeg ik de sleutel van de kamer, maar de kamer was niet gereed - het bed was niet opgemaakt, er lagen gebruikte handdoeken in de badkamer, de prullenbak was vol, enzovoort. De sleutel stopte vervolgens met werken op de tweede dag. Het ontbijt was slechts acceptabel. Ondanks de ongeprepareerde kamer was er geen enkele indicatie van compensatie.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Holiday Inn Express Amsterdam - Schiphol zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Holiday Inn Express Amsterdam - Schiphol via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Holiday Inn Express Amsterdam - Schiphol . Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Holiday Inn Express Amsterdam - Schiphol .
Bij Hotels.nl kun je Holiday Inn Express Amsterdam - Schiphol reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Holiday Inn Express Amsterdam - Schiphol , zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Holiday Inn Express Amsterdam - Schiphol ligt 3,2 km van het centrum van Schiphol.

Holiday Inn Express Amsterdam - Schiphol heeft WIFI beschikbaar in het hele hotel.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability