7.9
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Hotel Prins Boudewijn

Beschikbaarheid ophalen...


Informatie over de accommodatie


Hotel Prins Boudewijn is strategisch gelegen in het stadscentrum van Knokke, aan de Lippenslaan, direct tegenover het marktplein en op korte loopafstand van het trein-, bus- en tramstation. Deze locatie biedt gemakkelijke toegang tot diverse lokale attracties, zoals het Cultureel Centrum Scharpoord, het natuurgebied Het Zwin en de kustlijn, ideaal voor ontspannende strandwandelingen en recreatieve activiteiten zoals golfen. Het hotel beschikt over verschillende familiekamers die zijn voorzien van airconditioning en gratis Wi-Fi, wat zorgt voor een comfortabele en moderne verblijfservaring. Gasten worden elke ochtend getrakteerd op een uitgebreid ontbijtbuffet, waarmee de dag goed begint. Hotel Prins Boudewijn is het hele jaar door geopend, wat het een betrouwbare keuze maakt voor zowel zakelijke als recreatieve reizigers die op zoek zijn naar kwaliteit en gemak in het hart van Knokke.



Faciliteiten in Hotel Prins Boudewijn

Eten en drinken
  • Bar
  • Lunchpakket
  • Restaurant
Service
  • Bagage-opslag
  • Strijkservice
Badkamer
  • Bad of douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • WC
Slaapkamer
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Extra groot bed
  • Flatscreen televisie
  • Koelkast
  • Ramen die open kunnen
  • Satelliet televisie
  • Telefoon
  • Ventilator
  • Vloerbedekking
  • Wekdienst/ wekker
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Fietsen
  • Fietsenstalling
Activiteiten
  • Bowlen
Algemeen
  • Lift
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers
Buiten
  • Terras

In de omgeving

Parkeergarage
  • Rubensplein 967m
  • oosthoekplein 2.9 km
Restaurant
  • Golden Buddha 174m
  • Element 233m
  • Cézanne 261m
  • Roland 309m
  • Bel-Etage 327m
  • Cuines 33 350m
  • L'Orchidée 370m
  • Au Pavillon du Dragon 383m
Museum
  • Bizarium 7.7 km
  • Heiligenmuseum 8.1 km
  • Fuchsiatuin Zomerweelde 8.8 km
Toeristische attractie
  • Slekkeput 9.8 km
Treinstation
  • Knokke 377m
  • Duinbergen 1.7 km
  • Heist 3.5 km
  • Zeebrugge-Dorp 6.7 km
  • Zeebrugge-Strand 7.3 km
  • Lissewege 8.4 km

7.9

Beoordeeld door: 397 gasten.

9

Veronique

Alleenreiziger
17 mei 2025

“Uitstekend”
  • goede prijs-kwaliteitverhouding geweldig personeel

10

Yessica

Zakenreiziger
12 mei 2025

“Aan te bevelen voor iedereen die op zoek is naar een prachtige plek om te verblijven.”
  • Het was schoon, centraal gelegen en het personeel was supervriendelijk.

7

Huib

Groepsreizigers
24 april 2025

“Goed”
  • Het ontbijt was vrij prettig met veel vers fruit. De bedden waren ook comfortabel, hoewel de dekens nogal warm waren voor de zomer. De douche was prettig, maar er waren blootliggende kabels boven de spiegel in de badkamer. Ook was er geen kluis of strijkijzer in de kamer, wat een beetje jammer was.
  • Het ontbijt was erg aangenaam met veel vers fruit. De bedden waren ook comfortabel, hoewel de dekbedden vrij warm waren voor de zomer. De douche was prettig, maar er waren blootgelegde kabels boven de spiegel in de badkamer. Daarnaast was er geen kluis of strijkijzer in de kamer, wat een beetje jammer was.

6

Olaf

Alleenreiziger
22 april 2025

“Ik had niet zoveel verwacht voor de eerlijke prijs (110,- €/p/n), maar de inrichting en koffie waren te slecht.”
  • Toplocatie, direct in het centrum, 20 minuten lopen naar het strand. Het hotel zelf is een zeer mooi gebouw. Het is schoon en ziet er ook van binnen mooi uit. De service is zeer vriendelijk en altijd op zoek naar gemakkelijke oplossingen voor uw vragen.
  • De kamer had geen kast, alleen planken, die bovendien wat aan de kleine kant waren. Ik reisde alleen, dus ik had de kamer als een eenpersoonskamer, en zelfs dan was de plank klein. Ik denk eigenlijk dat het een tweepersoonskamer zou moeten zijn. Nog erger was het in de badkamer. Daar was helemaal geen plank of kast aanwezig. De koffie was ondrinkbaar. Niet vers gezet, het moet drie uur of langer op een rechaud hebben gestaan. Hoewel het ontbijt er behoorlijk goed uitzag, ben ik vanaf de tweede dag elders gaan koffie drinken; er zijn veel opties op de Lippenslaan.

6

Pieter

Alleenreiziger
18 april 2025

“Aangenaam”
  • Het personeel was vriendelijk.
  • Niet waar voor je geld. De kamer was erg basaal. Een beetje modernisering zou geen kwaad kunnen.

2

Anonymous

Jong stel
14 april 2025

“Ze moeten de faciliteiten vernieuwen of de prijs verlagen.”
  • Zij zijn huisdier vriendelijk.
  • Te duur, zonder charme, de manager is niet bereid om claims van gasten te behandelen of een oplossing aan te bieden. Zelfs op de website beweren ze dat ze airconditioning hebben, maar dat is niet het geval. Ze hebben alleen een oude, nutteloze en zeer luidruchtige machine. Het enige positieve is dat ze huisdiervriendelijk zijn.

8

Alan

Alleenreiziger
7 april 2025

“Zeer goed”
  • vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt, kamer was groter dan ik had verwacht. Zeer centraal, niet ver van het treinstation. Aan de negatieve kant: ik heb mezelf bijna verwond omdat er geen vloermat was verstrekt voor de badkamer en het uit de badkuip stappen erg glibberig werd.

7

Walls

Alleenreiziger
28 maart 2025

“Goed”
  • Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, ontbijt is erg goed.
  • Geen plaats voor gasten om te ontspannen in een lounge.

5

Heli

Zakenreiziger
27 maart 2025

“Slaapgebrek”
  • De kamer was schoon. De receptionist op mijn tweede dag was vriendelijk.
  • De uiterst onbeleefde receptionist bij het inchecken. Toen ik aankwam, zei ik hem dat ik wilde inchecken. Hij bleef maar zeggen "we zijn vol" hoewel ik weken geleden een reservering had gemaakt! Na een korte discussie vond hij mijn reservering. De kamer was luidruchtig - ik kon de verkeersgeluiden van de straat de hele nacht horen, waardoor ik een vrij slechte nachtrust had. Gelukkig kon ik na de eerste nacht van kamer veranderen, maar weer werd ik midden in de nacht wakker door dronken mensen in de gang en de politie die een mogelijke verkrachting in de kamer tegenover de mijne onderzocht. Daarnaast had ik graag gezien dat er andere melkopties waren, zoals amandelmelk of havermelk, bij het ontbijt.

6

Johanna

Zakenreiziger
14 maart 2025

“Aangenaam”
  • Ik heb om een tweepersoonsbed gevraagd en dat is niet gegeven.

9

Setiadi

Alleenreiziger
1 maart 2025

“Uitstekend”
  • Strategisch gelegen op slechts enkele minuten lopen van het station. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

9

Belinda

Alleenreiziger
26 februari 2025

“Uitstekend”
  • Locatie. Ontbijt. Hotel.
  • Kussens

7

Sylvie

Jong stel
10 februari 2025

“Goed”
  • Centraal gelegen aan de Lippenslaan, ruime kamer.
  • oud-fashioned, oude tapijten in de kamer,

7

Carl

Jong stel
2 februari 2025

“Mooi hotel”
  • Uitstekende hotel locatie en ontbijt

10

Patrick

Jong stel
27 januari 2025

“perfecte locatie”
  • schone kamers geweldig ontbijt
  • Niet van toepassing.

7

Ghislaine

Jong stel
15 januari 2025

“Geschikt voor een kort verblijf, had alles wat we nodig hadden, maar is een beetje verouderd.”
  • goede locatie
  • een beetje verouderd en de gang rook naar sigaretten

10

Peter

Zakenreiziger
4 januari 2025

“Een perfecte pauze.”
  • Perfecte locatie, attent en efficiënt personeel, mooie bar en een zonnig dakterras.
  • Niets.

9

Svitlana

Groepsreizigers
11 november 2024

“Ik ga zeker terugkomen!”
  • Ik heb geboekt voor één persoon, maar mocht met twee personen verblijven. Ik ben zeer dankbaar voor deze uitzondering!
  • Niets

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.