Park Plaza Amsterdam Airport (Schiphol)
1175RM Lijnden
Aanbiedingen doorzoeken
Informatie over de accommodatie
Het designhotel Park Plaza Amsterdam Airport vertegenwoordigt de beste architectuur uit de 21e eeuw: Uiterst modern met veel glas om een unieke omgeving te creëren. Verder is er een gratis WiFi in de openbare ruimtes en HiSpeed internettoegang op de kamers. Het hotel beschikt over een gratis shuttle service voor alle gasten tussen Schiphol en het hotel (tussen 05:15 en middernacht). Op 10 minuten loopafstand vindt u tramhalte "Matterhorn", lijn 1 brengt u in ongeveer een half uur naar Amsterdam Centraal Station.
Doordeweeks wordt het uitgebreide ontbijtbuffet voor de gasten klaargezet tussen 06:00 en 10:30 uur. In het weekend is dit van 06:00 tot 11:00 uur.De internationaal georiënteerde keuken van topklasse staat in het teken van culinaire, lichte en gezonde gerechten. De kaart bevat veel biologische gerechten, visgerechten en salades uit alle windstreken. Culinair onderscheidt het restaurant zich door een eerlijke, gezonde, hedendaagse keuken en een luisterrijk, maar informeel interieur. Daarnaast is er een bar, een grand café en een brasserie. Park Plaza Amsterdam Airport biedt ook banqueting faciliteiten en cateringmogelijkheden voor conferenties en evenementen.
Hotel Park Plaza Amsterdam Airport ligt op slechts 9 kilometer van de luchthaven en vlak bij de snelweg A9. Met de auto is het hotel dus eenvoudig bereikbaar. Het centrum van Amsterdam en Haarlem ligt op slechts 15 auto-minuten. Ook steden als Den Haag, Rotterdam, Utrecht en Zaandam zijn goed te bereiken.
Ook aan de ontspanning is gedacht, een Spa & Wellness center met solarium is aanwezig. U kunt kosteloos gebruiken maken van enkele faciliteiten van de Spa & Wellness, zoals de sauna en stoombad. Daarnaast is een mini-gym beschikbaar met moderne apparatuur.
Faciliteiten in Park Plaza Amsterdam Airport (Schiphol)
Eten en drinken
- Bar
- Ontbijt
- Restaurant
- Roomservice
Service
- Autoverhuur
- Bagage-opslag
- Schoenpoetsmachine/-set
- Stomerij
- Strijkservice
Badkamer
- Badjas
- Douche
- Haardroger
- WC
Slaapkamer
- Airconditioning
- Bureau
- Eigen badkamer
- Flatscreen televisie
- Geluiddichte kamer
- Kluis
- Minibar (exclusief)
- Radio
- Satelliet televisie
- Strijkvoorzieningen
- Telefoon
- Vloerbedekking
- Wekdienst/ wekker
- WiFi
- Zithoek
Woon gedeelte
- Airconditioning
- Kabeltelevisie
- Strijkijzer
- Verwarming
Internet
- Gratis Wifi
- Internet
- Internet
Parkeren
- Parkeerplaats
Diensten receptie
- 24-uurs receptie
- Conciërgeservice
Schoonmaak service
- Wasservice
Zakelijke faciliteiten
- Business center
- Vergaderzaal
Wellness
- Fitnessruimte
- Sauna
- Solarium
- Wellness centrum
Extra bed voor Kinderen
- Kinderen/extra bedden
Fietsen
- Fietsverhuur
Activiteiten
- Biljart
- Tafeltennis
Algemeen
- Feestzaal
- Lift
- Lounge
- Verwarming
Toegangkelijkheid
- Anti-allergene kamers
- Familiekamers
Gehandicapen toegang
- Rolstoeltoegankelijke kamers
Buiten
- Terras
Diensten algemeen
- Luchthaven shuttle
In de omgeving
- Zeemanlaan 1.2 km
- Westgaarde 1.5 km
- Car Parking AH - XL 2.9 km
- Q-Park Osdorpplein 3.1 km
- Louwesweg 4.1 km
- Nicolaas Ruychaverstraat 4.1 km
- World Trade Center Schiphol Airport 4.3 km
- Hilton Parking 4.4 km
- New Hung Kwan 1.5 km
- Houten Klaas 1.5 km
- Sun Wing 1.6 km
- IJs-Break 1.6 km
- Eetcafé Tetouan 1.7 km
- Royal City 1.7 km
- Steakhouse-Pizzeria Osdorp 1.8 km
- Zanzi Grillroom 1.8 km
- Van Eesteren Museum 5.1 km
- Bilderdijk Museum 7 km
- Historisch Museum Haarlemmermeer 7.4 km
- Levend Paardenmuseum 7.4 km
- Museum Jan 7.4 km
- Moco Museum 8 km
- Diamant Museum Amsterdam 8.1 km
- Max Euwe 8.2 km
- Banpaal 5 km
- Geitenboerderij Ridammerhoeve 5.5 km
- Olympiahuis 6.2 km
- GlowGolf 7.3 km
- Canal Cruise 8 km
- Lovers canal Cruises 8.1 km
- Blue Boat 8.1 km
- Blue Boat 8.2 km
- Schiphol Airport 4.2 km
- Halfweg-Zwanenburg 4.5 km
- Henk Sneevlietweg 4.7 km
- Heemstedestraat 4.7 km
- Amsterdam Lelylaan 4.8 km
- Postjesweg 5.1 km
- Jan van Galenstraat 5.6 km
- De Vlugtlaan 6.1 km
8.3
Beoordeeld door: 1034 gasten.
7.6
donderdag 24 september 2020
- Ruime prettige en schone kamer. Ontbijt goed geregeld. Diner helaas weinig keuze in deze tijd.
- Service aan receptie bij inchecken was niet te positief, lang moeten wachten gezien geen bezetting. Dame zat rustig te eten en leek niet gestoord te willen worden, kwam communicatief geïrriteerd over.
7.2
Robin van Drongelen
maandag 23 maart 2020
- Mijn pluspunten voor het hotel zijn -Hotel kamer zag er netjes uit - ondanks dat het een tijdje duurde voor we naar binnen mochten, waren de werknemers wel aardig - fijne tv - zacht bed
- - bed was zacht, maar het zat niet vast waardoor als ik leunde het bes verschoof. Ook zat er een spleet tussen de 2 matrassen van het queen size bed waardoor ik in een goot lag, als ik tegen mijn partner lag - het duurde heel lang voor we naar onze kamer mochten omdat ik niet 18 was, terwijl mijn partner het wel was en ik toestemming van mijn ouders had. - geen wc borstel wat heel vervelend is
8.6
Silf
woensdag 19 februari 2020
- Prettig ontvangen Lekker gegeten Alles verloopt soepel
- Op de kamer was het 25 graden , veel te warm natuurlijk Er kan geen raam open en de airco heeft de hele tijd aangestaan en kreeg het 0,1 graad naar beneden ontzettend droge lucht
7.4
Sylwia
zondag 16 februari 2020
- Spa solarium gry kino przytulna restauracja dobre jedzenie wyciszone pokoje i korytarze cisza antyposlizowe kafelki w lazience
- Brak pomieszczenia dla pal cych s aby zasi g Wifi
5.4
Rafal
maandag 2 december 2019
- Personeel spreek geen Nederlandse taal
8.6
Vanmarcke
maandag 26 augustus 2019
- goeie shuttle dienst vriendelijk onthaal park sleep fly is zeer praktisch
- geen meeneemontbijt voor vroeg vertrek
6.4
Daisy Eelman
zaterdag 10 augustus 2019
- Ligging is perfect. En het ontbijt was heerlijk. Vooral de gastheer bij het ontbijt was heel vriendelijk.
- Badkamer rook naar urine. Laagje stof op de nachtkastjes en de grote spiegel boven de bureau was ook heel vies. TV deed het niet, gebeld naar receptie die vertelden dat er direct iemand zou komen. Maar er is niemand geweest. Niet zo netjes
9
Hallo
zaterdag 10 augustus 2019
- Heerlijke bedden en tv
8.6
Van leuken
zaterdag 10 augustus 2019
- Heerlijke beddengoed en bedden. Vriendelijke bediening en personeel.
- Jammer dat alles in Engels versie moet.
8
Ria Borgerink
zaterdag 30 maart 2019
- Het vervoer met de shutlebus Deze arriveerde pas om 0.25uur De terug reis was prima
8
maandag 18 maart 2019
- Bij check-in bleek dat de reservering niet goed was doorgevoerd bij het hotel. Onze 2 gereserveerde kamers stonden er niet in. Door de medewerkers van de receptie werd het gelukkig goed opgelost en werden de kamers alsnog geregeld. Onze reservering voor de week erna werd toen ook gelijk gecheckt, ook hier was de reservering niet verwerkt. Ook deze reservering werd alsnog netjes in orde gemaakt.
- Het is erg warm op de kamers, er kan geen raam open. Er is alleen een mogelijkheid om de airco aan te zetten maar dat vinden wij niet prettig (het is dan snel te koud).
8
maandag 18 maart 2019
- Ideaal hotel voor verblijf voor een verblijf in verband met vertrek aankomst via Schiphol. Prima shuttlebusverbinding.
- de afhandeling (met name de check-in).
8
Kerkdijk
dinsdag 5 maart 2019
- Ik vind hetbelachelijk dat je aan de balie in het Engels wordt geholpen Hallo ik woon in Nederland.
9.4
Roelie Vogelzang
zaterdag 23 februari 2019
- Het personeel is betrokken en gastvrij Leuk ingericht. De wellness en het heerlijke ontbijt, prima kamer. Onze dochter bleef onverwachts slapen en de receptie vroeg slechts een walk in prijs, echt klasse.
- Dat we maar 1 nachtje konden blijven
3.6
Kok
woensdag 20 februari 2019
- Die zijn er niet
- Badkamer zat met schimmel douche werd warm koud warm koud Stof onderweg bed spinnenraggen aan het plafond Mee kamer 042 geen aanrader lag onder de eetzaal in de ochtend veel overlast van vallende messen stoelen die schoven Heb ook foto s gemaakt
6.2
Akif Siranli
dinsdag 19 februari 2019
- Bedden en televisie was goed
- Geen nederlands sprekende medewerkers en heel koppig gedrag tonen het lijtnbijna alof ze zeggen dat als je geen engels kan dan ook niet met hun kunt communiceren waardoor je geen kamer krijgt
8
Judith Verheijen
dinsdag 19 februari 2019
- Zeer vriendelijk ontvangst bij de receptie door (ik meen) Rosemarie, een Engelstalige dame. Ze begeleidde mij vlot, duidelijk en met geduld door alle mogelijkheden waar ik eventueel gebruik van zou mogen maken. Makkelijk bereikbaar hotel en volop parkeerplaatsen.
- Ik verbleef in 441, welke ik niet kon vinden in eerste instantie ivm vreemde en zeer slecht aangegeven bewegwijziging. Heb onnodig rondjes gelopen...
2.2
maandag 18 februari 2019
- Was bar slecht hotel en service
8.2
Akif Siranli
zondag 17 februari 2019
- Televisie airco bed kussens douche was allemaal goed
- Ik kon niet goed praten met receptie omdat ze geen nederlnds spreken en ik geen engels
8
Stacey
zondag 17 februari 2019
- Echt een fijn hotel, op toplocatie Sinds dat ik het hotel heb ontdekt, ben ik er erg over te spreken
10
Mohammed boughlala
maandag 11 februari 2019
- Alles was ok, super service, zag er goed uit en alles schoon. Ik kom hier zeker weer terug
8
maandag 11 februari 2019
- Sauna Shuttlebus naar Schiphol
- Niks
9.2
Angela Medar
maandag 14 januari 2019
- Ik was er met twee kleine kinderen, maar ze waren heel hartelijk. We hebben het er erg naar ons zin gehad. Je kan wat drinken in het gezellige café gedeelte en het ontbijt is ook heel goed.
9
S
zondag 6 januari 2019
- Service
- Stoombad werkt niet
7
Ferry Mahmood
donderdag 20 december 2018
- Mooie kamer
- Tv deed het niet.. tenminste bij receptie werd gezegd je kan via je telefoon op tv bekijken.. eenmaal op kamer kwam iemand van technische dienst die zei hij doet het niet. Kamer was voorzien van allerlei spullen maar voor 1 persoon terwijl wij met zn tweeën waren.. bijv 1 badjas. Beneden bij wiskey Iedereen werd geholpen maar er kwam geen bediening.. tot en een Hollands koppel ging zitten en zei geholpen werden en ik keek van 34 hallo ik zit ook hier 34 werden we ook geholpen. Receptie veel te druk met 1 persoon meerdere mensen helpen zou erg op prijs gesteld worden.
8.4
Muriel
zondag 9 december 2018
- Fijn en rustig hotel
- X
6.6
Ferry
zaterdag 8 december 2018
- Leuke hotel.. op de gang ijsmachine ijsklontjes volop
- Receptie.. was AAN het douchen bleek geen shampoo en geen showergel te zijn.. Ik belde receptie er werd gezegd kom beneden maar halen.. dus aankleden ging naar receptie daar kreeg ik te horen het wordt zo gebracht naar kamer.. weer terug naar kamer.. Tegen half 11 niets ontvangen receptie gebeld werd niet opgenomen... tegen 11 weer gebeld werd weer niet gekomen.. nooit wat ontvangen ben gewoon gaan slapen toen... neem je eigen zeep shampoo showergel mee want hotel heeft niet
7.2
zondag 11 november 2018
- Transfer naar en van het vliegveld.
- Het was een hele kleine superieur kamer Queen, dus duur betaald.
8
vrijdag 12 oktober 2018
- goed parkeren vlak bij luchthaven met shuttlebus.
- we hadden kamer naast of dicht bij elkaar gevraagd en die lagen 2 etages uit elkaar, jammer.
8.8
Heidi Willems
maandag 8 oktober 2018
- gratis shuttle bus naar het vliegveld snelle in en uit-check goede service waardoor we in de avond een fiets tot onze beschikking hadden om te gaan eten in Lijnden
7.2
Stuer Hubert
dinsdag 4 september 2018
- Mooie kamer.
- Ontvangst in het Engels, kon geen Nederlands.Te warm op de kamer,airco ging niet.Veel geluid van eetzaal.
7.6
Rutger Sijbers
zondag 26 augustus 2018
- Ruime kamers, alles netjes, rustig
- geen minpunten
7.6
familie van Lent-van Doorn
donderdag 16 augustus 2018
- Fijn hotel. Lekker eten.
- De stoelen waar we op moesten zitten in de hotelkamer zat onder de vlekken. Een groot nadeel was dat we om 23 00 uur aankwamen op schiphol en net de laatste bus gemist hadden van 24 00 uur omdat de koffers heel laat kwamen. We waren er 00 10 uur. Hadden de intercom gebeld van het hotel. Kregen iemand aan de Intercom die alleen Engels kon praten. Deze man vertelde dat er dus geen bus meer kwam. De volgende pas om 5 30 uur Toen dus maar een dure Taxi genomen. Deze kostte ons 30 euro. Dit hadden ze DUIDELIJK moeten zeggen bij aankomst Dit was voor ons een tegenvaller na een fijne vakantie
9
Fam. Van der Haar
woensdag 15 augustus 2018
- Ook lief voor kinderen
- Geen
9.4
Geert
zondag 5 augustus 2018
- Gemakkelijk te rese veren en goede service.
- Geen negatieve punten.
7.8
Ciske
donderdag 2 augustus 2018
- Dat de auto mocht blijven staan. En de shutle service naar Schiphol.
- De barman die zaterdag avond dienst had kan beter wat anders gaan zoeken. Slechte service. Uitstraling van een poffertje
8.2
adriejan
vrijdag 27 juli 2018
- Goed bed. Fijne douche. Behulpzaam personeel
- Geen
8.8
Elke
maandag 2 juli 2018
- Ideaal om te verblijven als je hiervoor of hierna vliegt. Heel goed ontbijt, propere kamers, goede service om je auto te laten staan tijdens vakantie. Top
- Toen ik naar een kamer met bad vroeg, was dit enkel mogelijk door een toeslag te betalen.
7.6
Peggy Verheijen
maandag 16 april 2018
- Dat de ramen niet op kunnen
6.6
Arnoud Derks
zondag 21 januari 2018
- Zeer luxe hotel, alles en iedereen zeer professioneel. Lekker gegeten voor een nette prijs. Wel een aantal minpunten (zie minpunten -) ) maar het gevoel van luxe en professionaliteit overheerst.
- De airco maakte een heleboel herrie en koelde niet. De hele nact was het ruim 22 graden op de kamer. Matras was slecht Ik rolde steeds naar het midden. Bij uitchecken werd niets gevraagd, dus heb ik het zelf maar gemeld. Helaas kon er geen sorry vanaf, laat staan enige vorm van compensatie. Als was er maar een drankje van de rekening gehaald...
7.8
Anouk Hendriks
dinsdag 16 januari 2018
- Shuttle service goed geregeld Vriendelijk personeel bij receptie en bar
- Badkamer niet heel school. Veel haren in douche. (Bij receptie aangegeven, werd over een oplossing mee gedacht)
8
Eef van Loon
donderdag 4 januari 2018
- Goede verbinding met de luchthaven.
- geen
7.4
Frederika Stegehuis
maandag 25 december 2017
- Mooie kamer, prima bed, shuttle naar vliegveld keurig op tijd, vriendelijke mensen
- Een stukje glas op de vloer maakte dat ik mijn voet lelijk openhaalde. Beïnvloed het cijfer op hygiene en comfort
7.6
harrie Kroeze
maandag 4 december 2017
- De rooklucht van de chauffeur die ons naar schiphol bracht overheerste de lucht in het busje
8
Freek Prins
woensdag 15 november 2017
- Uitstekend sevice aardig en behulpzaam
- Culinair gezien mag er wel wat meer aandacht zijn. Prijs kwaliteit een minnetje. Ik had een pasta met zalm een mega berg pasta weinig zalm en een sloot sous dit was erg niet aantrekkelijk. Sous was veel te veel de smaak was vlak en algemeen. Geen aanrader dus.
8
Richard Coenrady
zondag 5 november 2017
- Vriendelijk personeel in restaurant. Mooie nette kamer.
- In de kamer kon geen raam naar buiten open voor frisse lucht.
8
Ilja Mooij
zondag 8 oktober 2017
- Fijne ontvangst bij de receptie, shultle naar AirPort, restaurant bij Qunis op loopafstand.
8
Marc Van harn
vrijdag 8 september 2017
- Gezellige bar
- Niets belangrijks. Alleen koffie automaat voor die heel vroeg weg moeten zou wel lekker zijn
8.8
C.J. Reuvers-Maas
zaterdag 19 augustus 2017
- Geweldige gratis parkeerservice. Auto stond overdekt tijdens onze vakantie. Shuttle dienst elke 30 min. vanaf Schiphol. Perfect
7.6
Petra kamp
maandag 14 augustus 2017
- Vriendelijkheid. Van personeel
- Te veel stof op kamer
8
S.J.C. Pariama
vrijdag 11 augustus 2017
- - Fijne Park Sleep Fly-arrangement - Uitgerust op vakantie - Snel op Schiphol,
7
Peter Bertholet
woensdag 9 augustus 2017
- Ruime kamer, Lekker bed, zonder lawaai van vliegtuigen en tijdens vakantie gratis parkeren
10
JULIEN BEAUPREZ
zondag 26 februari 2017
9
Amina El yakoubi
dinsdag 21 februari 2017
- Supermooie hotel, vriendelijke bediening en erg schoon. Ben zeer tevreden, dit was mijn tweede keer in het hotel. Ik zal hier vaker komen
8.4
Sharon
maandag 6 februari 2017
- Lekkere bedden, prima hotel
- Geen bitterballen na 00 00
8
mathijs swinkels
donderdag 19 januari 2017
8.6
Jacqueline Helbers
vrijdag 30 december 2016
9.2
Karin Vroegindeweij van Wageningen
woensdag 28 december 2016
- De vriendelijkheid van het personeel Auto staat overdekt heel fijn als je sleep park fly hebt geboekt Mooi hotel Fijn de shuttle van en naar Schiphol
7.8
Meynert Beucker
maandag 28 november 2016
- Vriendelijke receptie
- Om iets te noemen misschien een tikkeltje onpersoonlijk
7
Roy Roseboom
dinsdag 8 november 2016
Vraag en antwoord.
Park Plaza Amsterdam Airport (Schiphol) ligt 3,9 km van het centrum van Zwanenburg.
Park Plaza Amsterdam Airport (Schiphol) beschikt over een luchthaven shuttle. Neem contact op met het hotel voor verdere informatie.
Park Plaza Amsterdam Airport (Schiphol) heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.
Park Plaza Amsterdam Airport (Schiphol) Heeft een eigen fitness ruimte.
Park Plaza Amsterdam Airport (Schiphol) heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.
Park Plaza Amsterdam Airport (Schiphol) heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.