7.5
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Fletcher Hotel Restaurant Loosdrecht-Amsterdam

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Direct aan het water van de Loosdrechtse Plassen overnacht u in het luxe Fletcher HotelRestaurant Loosdrecht - Amsterdam. In de zomermaanden is het terras aan de waterkant geopend. Volop genieten van natuur en buitenlucht kan bij uitstek in deze omgeving. Het hotel biedt moderne faciliteiten in een gezellige accommodatie.

Het ontbijtbuffet wordt van maandag t/m vrijdag geserveerd van 07:00 tot 10:00 uur en op zaterdag en zondag van 08:00 tot 10:30 uur. Restaurant Marina Lounge Loosdrecht is iedere dag geopend van 11:00 tot 21:00 uur. U wordt geadviseerd een tafel te reserveren.

De omgeving rond het hotel wordt gekenmerkt door water en weilanden. De Loosdrechtse Plassen kunt u per boot verkennen. Ook de Vecht stroomt door het gebied. De Utrechtse Heuvelrug met zijn bossen en pittoreske dorpjes en landgoederen ligt tevens op een steenworp afstand. Het stadsleven kunt u proeven in zowel Amsterdam als Utrecht. U bent slechts een half uur rijden verwijderd van deze bruisende steden.

Bij het hotel kunt u fietsen huren, of een zeilboot. Hiermee kunt u de omgeving rondom de plassen verkennen, of juist het water op. Ook voor zakelijke reizigers biedt het hotel de nodige faciliteiten.



Faciliteiten in Fletcher Hotel Restaurant Loosdrecht-Amsterdam

Eten en drinken
  • Bar
  • Brasserie
  • Frisdrank automaat
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Roomservice
  • Snack automaat
Service
  • Bagage-opslag
  • Stomerij
Badkamer
  • Douche
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Balkon of Terras
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Terras
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Kabeltelevisie
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Electrische auto
  • Elektr. auto oplaadpunt
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Zakelijke faciliteiten
  • Business center
  • Vergaderzaal
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Elektr. fiets oplaadpunt
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Green Key certificaat
  • Lift
  • Lounge
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers
Buiten
  • Terras

In de omgeving

Parkeergarage
  • Parking Overweer 28-41 5.1 km
  • Parking Overweer 1-27 5.2 km
  • A2 Ruwiel 6.4 km
  • De Boomberg 6.6 km
  • De Jonge Haan 6.8 km
  • Kiss & Ride 6.9 km
  • Kiss & Ride 7 km
  • Gemeentehuis Hilversum 7 km
Restaurant
  • Najade 86m
  • Kompas 482m
  • Eetcafé de Eend 656m
  • Piet Hein Loosdrecht 874m
  • Docks 2.1 km
  • Eetcafé de Stille plas 2.6 km
  • 't Bruggetje 2.6 km
  • Brasserie Gsj 2.7 km
Museum
  • Streekmuseum Vredegoed 5.6 km
  • Kasteel Loenersloot 5.8 km
  • Museum Hilversum 6.9 km
  • Dudok Architectuur Centrum 7 km
  • Vechtstreekmuseum 7.5 km
Toeristische attractie
  • Karten 8.9 km
Treinstation
  • Breukelen 6.9 km
  • Hilversum 7.7 km
  • Hilversum Media Park 7.7 km
  • Hilversum Sportpark 7.8 km
  • Hollandsche Rading 7.9 km
  • Maarssen 8.4 km
  • Bussum Zuid 8.9 km
  • Naarden-Bussum 10 km

7.5

Beoordeeld door: 330 gasten.

7.6

Rita


zondag 8 december 2019

“Goed hotel”
  • Ruime kamer, mooi uitzicht, fijne bedden, heerlijk ontbijt in de serre
  • Een inbouwkast in de slaapkamer die niet was afgewerkt., bevatte zooi. In douche lag scheermesje van vorige bezoeker, douchevloer niet gereinigd voordat wij kwamen

6.8

Aleksandra Dubajic


zaterdag 3 augustus 2019

“Bij aankomst was betaling niet verwerkt, en moest nog een keer betalen”
  • De volgende ochtend zou de andere medewerker het in orde maken. Ook, hoefden we van hem de geleende strijkplank en strijkbout niet naar de receptie te brengen maar in de kamer te laten.
  • Na een paar keer tevergeefs naar de receptie bellen, ging ik Maar zelf naar beneden om een strijkbout te vragen. Restaurant sluit om 21 00. Pizza laten bezorgen. Aangekoekt vuil in de badkuip. Ook geen bittergarnituur of hapjes na sluitingstijd restaurant. We hadden zo een honger

3.2


zondag 23 juni 2019

“Slecht echt vieze kamer kapotbed .geboekt met balkon.geen balkon ”
  • Ontbijt lekker Vriendelijk pers.echt vieze kamer en badkamer
  • Echt vieze kamer en badkamer Kapot bed Wel jammer dat personeel niet mee wilde kijkken.. Snap echt niet .en geloof ook niet dat er een schoonmaakster is geweest ..te gek voor woorden.. Je zou nooit meer hotel boeken brrr

4

Ronald


woensdag 15 augustus 2018

“Een veel te dure kamer ( 188,00 ) per nacht voor wat je krijgt.”
  • De service die we kregen na onze klachten was keurig in orde. Er werd naar ons geluisterd en ook naar gehandeld. We mogen nog een keer gratis naar een hotel naar keuze overnachten. Jammer dat het hotel wat we direct uitkozen niet mag. Namelijk Fletcher Amsterdam. De ligging was mooi, aan het water. Prachtig uitzicht.
  • De kamer was geboekt naar aanleiding van de nieuwe foto s van de gerenoveerde kamers. De kamer die wij kregen was niet gerenoveerd en ronduit smerig. De bedden waren doorgezakt, waarvan je rugklachten over hield. Nog nooit eerder bij Fletcher geweest, maar zoals Mirna de hotels aanprijst, zat ze er hier goed naast. Het ontbijt was karig, geen lekker gebakken eitje. Scrumbled egg wat al een tijd in de warmhoud bak lag. Nee, al met al geen hotel om naar terug te keren.

9

Huysmans


zaterdag 14 juli 2018

“aangenaam verblijf aan de Loosdrechtse plassen...super leuk... ”
  • Goede ontvangst....kamer met uitzicht op het meet...lekker eten...vriendelijk personeel.. Fijn verblijf gehad
  • Alles was verzorgd en fijn... Misschien een vraagje. Mogelijkheid om ijskastje op de kamer.. Voor de rest...alles tip top

7


donderdag 5 juli 2018

  • Erg mooie ligging
  • Terras lagen s avonds al bonnetjes op de grond volgende ochtend nog,balkonnetje lagen peuken

7.2

marcel


donderdag 15 maart 2018

“mooie ligging”
  • top ontbijt
  • was verbouwing gaande

9.4

Jenneke van Zwol


zondag 25 februari 2018

“Top hotel”
  • Ontbijt was prima
  • Geen

10

Linda Neeleman


maandag 19 februari 2018

“Goed hotel, gelegen op een prachtige locatie ”
  • Een mooie ruime kamer met eigen balkon. Goed bed, lekkere douche, koffie op de kamer, mooi uitzicht
  • Geen minpunten

5.4

Jolanda van Oijen-Weijgertze


zaterdag 17 februari 2018

“fletcher hotel”
  • de ligging van t hotel
  • lift kapot die al weken kapot is.Parkeerplekken aan de krappe kant.savonds alleen koud water.Schoonmaak matig w.c niet schoon tafelpoot vol stof vlekken plafond en vloerbedekking

7.2

Elvira Hillesum


woensdag 14 februari 2018

“verouderd hotel, gehorige kamers, eten en uitzicht wel erg erg goed ”
  • lekker eten
  • erg dunne muren, je hoort echt ALLES van de buren en van op de gang. Bedden beginnen wat door te zakken. Gescheurd gordijn, niet bepaald presentabel

3.4

rinske klinge


maandag 12 februari 2018

“Geen 3 sterren hotel waardig”
  • Sorry , niets
  • Lift was zaterdag bij aankomst al stuk en bij het verlaten van het hotel nog niet gerepareerd. Het bed was aan de linkerkant doorgezakt en er hing onder aan het eind van het bed iets van het matras uit...de stoel bij het raam zat een vieze rode vlek in. Het overgordijn aan de de rechterkant zaten allemaal vieze witte vlekken op ik denk zelf iets van melk of yoghurt.. het linker overgordijn zat onderin een scheur en aan de onderkant gerafeld ... in het ligbad op de bodem zat een donkere grijsachtige waas.. het ontbijt slecht.. oud bruinbrood beleg te lang op moeten wachten tot het bijgevuld

7.6

Joris Borgonjen


maandag 12 februari 2018

“Prima hotel voor bezoek Amsterdam en omgeving”
  • Ruime kamers en erg fijn bed. Ligging, parkeermogelijkheden en ontbijt zijn prima.
  • Douchekop is als in een openbaar zwembad. Ligbad is fijn maar het douchen minder.

7.6

Joris Borgonjen


maandag 12 februari 2018

“Prima hotel voor bezoek Amsterdam en omgeving”
  • Ruime kamers en erg fijn bed. Ligging, parkeermogelijkheden en ontbijt zijn prima.
  • Douchekop is als in een openbaar zwembad. Ligbad is fijn maar het douchen minder.

6.4

Desiree


maandag 12 februari 2018

“Gekozen vanwege de ligging”
  • Het uitzicht vanuit het restaurant was prachtig, heerlijk zitten borrelen Op zondagochtend konden we na 10 uur nog ontbijten terwijl het eigenlijk maar tot 10 was, erg relaxt.
  • We voelden ons niet welkom, weinig gastvrij ontvangen. De kamer was ruim maar niet schoon en de bedden waren slordig opgemaakt. We hadden niet de goede afstandsbediening bij de TV en kartonnen bekertjes op de badkamer. Bar was dicht, heel irritant

7

Annemarie Janssen-van Hal


maandag 5 februari 2018

  • De vriendelijke baliemedewerkers
  • Mijn man heeft een paar weken een nieuwe knie gekregen en kon vanwege de pijn nog niet goed lopen, we hadden bij het boeken.er rekening mee gehouden dat er een lift in het hotel was, maar nee..de lift was buiten gebruik Voor mijn man was het dus HEEL erg pijnlijk dat hij steeds 4 trappen moest lopen, er was géén alternatief Met veel pijn in zijn knie heeft hij het hotel de volgende dag verlaten, dus wat een ontspannen verblijf had moeten zijn, is een pijnlijk verblijf geworden. Jammer dat we er niet genoeg van hebben kunnen genieten

7

Ton Litjens


zaterdag 20 januari 2018

“Mooie ligging in prachtige omgeving en goede uitvalsbasis.”
  • Ligging aan de Loosdrechtse Plassen Ontvangst
  • In een mail aan het hotel heb ik al laten weten, dat de service matig was handdoeken, tissues, koffie op kamer, kartonnen bekertjes werden niet aangevuld. We verbleven 3 nachten in dit hotel.Dit vonden we erg karig. Bovendien was her erg koud, zowel in de kamer als in het restaurant, we kregen een kacheltje tegen de kou op onze kamer.

8

Walther Brinkhaus


dinsdag 16 januari 2018

“Goede ontvangst en service ”
  • Heel attent en vriendelijk personeel
  • Alles was goed in orde, alleen het achterstallig onderhoud van gebouw viel mij wel op.

8

H. Kras


zondag 7 januari 2018

“Het is een goed hotel. volgende keer kom ik graag weer terug”
  • mooi en heerlijk ontbijtbuffet, kamer was erg netjes, personeel vriendelijk,
  • In het donker kwam ik aan bij het hotel, het was zeer slecht te vinden waar het hotel was. Bord van het hotel echt niet duidelijk genoeg. Er is zoveel langs de weg om goed te kijken waar het hotel is, vlaggen en borden van bedrijven ect. Ik miste een duidelijk bord van het hotel

6.2

v d sluis


zondag 24 december 2017

  • Mooi uitzicht vanuit het restaurant. Ruime kamer
  • Betaald parkeren vonden wij niet echt gastvrij. Veel achterstallig onderhoud aan het hotel. Matig ontbijt. Erg gehorig.

9.4


woensdag 13 december 2017

“fijn hotel ”
  • het vriendelijke zeer behulpzame personeel. Lekker bed. ruime kamer. Hond mocht mee ook naar diner ontbijt in gescheiden ruimte. Erg gastvrij allemaal. Ook voor honden

6.4

Teunis Wijker


vrijdag 18 augustus 2017

“Slechte gastvrijheid”
  • Ligging aan het water
  • Om 22.00 werden we met z n allen ( ca. 12 personen) uit het restaurant gezet om verder maar in de lobby te zitten en eventuele drankjes bij de receptie te bestellen. Wat een slechte gastvrijheid. Van de ca 12 electrische fietsen waren er twee die het nog enigzins deden. Zeer oude fietsen. Van een van de twee heb ik zelf de remmen improvisorisch hersteld. Mijn vrouw bestelde bij het diner kabeljauw als hoodgerecht..... bleek een herl klein stukje te zijn van 5 x 5 cm met voor de rest venkel e

7

A.C. Flierman


vrijdag 16 juni 2017

  • de ligging
  • Diner duur voor wat je krijgt

4.8

J. Mulder


zaterdag 27 mei 2017

“Waardeloos ”
  • Ontbijt.
  • Zeer warme kamer ondanks de gehele nacht draaiende airco, beperkt water uit de douchekraan, bedden die uit elkaar schuiven, te zachte matrassen, dramatisch slecht eten (prijs kwaliteit en bediening die of niet langskomt of e.e.a. vergeet. Vieze tafels op het buitenterras. Ongelooflijk slecht. Ranzige toiletten. En tenslotte nog een deuk in mijn auto toe (breedte van de parkeerplaats is natuurlijk veel te smal )

8.6

marcel de Wild


woensdag 19 april 2017

“prima plek , prima kamer”

8.4

Eelco Rijsemus


maandag 13 maart 2017

5.4

Roger Dautzenberg


maandag 6 maart 2017

  • Weinig positiefs te melden. Het personeel was wel vriendelijk.
  • Het hotel is erg gedateerd. Er mag dringend geïnvesteerd worden. De kamer was ook verre van schoon en de bedden volledig doorgelegen.

7.2


maandag 6 maart 2017

“Geen winterlocatie ”
  • Mooie ligging aan het water. Ontbijt was goed.
  • Gedateerd hotel. Schilderwerk cq opknapbeurt is hard nodig. Betaald parkeren p dag bij niet boeken via hun eigen site komt vreemd over. Koelkast out-of-order. Schuifpui kon niet op slot. 2 kastdeuren scheef. Bar zou volgens brochure in kamer 23 uur sluiten Vlg. los papier 22 uur. En tenslotte ging het kamerslot niet meer open ook niet na nieuwe batterijen en pasje opnieuw activeren. Dus steeds iemand halen om de kamer te openen. Maar ze zijn net overgenomen door Fletcher dus er is hoop op invest

8.8

Eelco Rijsemus


zaterdag 14 januari 2017

“Prijs kwaliteit is super”
  • Personeel is extreem vriendelijk. Alleen daarom al bezoek waardig.
  • Geen

7.4

Jerry van der veken


dinsdag 27 december 2016

“verschrikelijke geur op de kamer 127 steeds met heel de raam open ”
  • bij inschrijven heel goed ontvangen goede uitleg vlotte behandeling
  • niks te eten ook geen hapjes of broodjes

7.4

Carla Van laarhoven


dinsdag 23 augustus 2016

  • Te zachte bedden

6.6

A.G. van Kooten


woensdag 7 oktober 2015

“Een hotel met goede ligging maar bezig af te glijden.”
  • Goede ligging
  • Onderhoud is matig. Op balkon bij aansluiting hekwerk veel houtrot. Desolate indruk. Verwarming werkte niet.Fris op kamer en badkamer. Radio in bedmeubel werkte niet. Minibar buiten werking. Ontbijt was heel summier en rommelig.Dat betaalt moet worden voor het parkeren is niet erg klantvriendelijk

7.4

p.t.f.m. van Ewijk


donderdag 13 augustus 2015

“Goed Hotel voor de prijsklasse.”
  • Vriendelijke bediening, lekker eten wel weinig. Goed ontbijt.

4.4

Mirjam Leyser


vrijdag 24 april 2015

“Hygiene ”
  • De matras zat vol met vlekken. Echt vies. Er zat geen molton op en het laken was te klein waardoor ik met mijn hoofd op de vlekken zou liggen. Ik heb er maar ern handdoek opgelegd. Vloerbedekking vol vlekken. Plafondplaten stuk en gordijnen niet overal in de haakjes. Deur naar balkonnetje kon niet op slot alleen met klein clipje. Gaf mij onveilig gevoel. Ook ontbijt vond ik niet in verhouding met prijs.

8.2

Frans Nieuwhof


donderdag 29 januari 2015

9

S.C. weltevreden


maandag 29 december 2014

  • Mooie comfortabele kamer, vriendelijk personeel

5.4

bernard van eikema hommes


donderdag 11 december 2014

“moeite om professionele service te geven. Voor Parkeren 7,50 euro ”
  • maaltijd vlees was goed
  • matrassen (foam ) tv 30 cm beeldbuis met een stoel er recht voor zitten. typisch run down vakantie hotel.niet

5

j vliet van


woensdag 13 augustus 2014

“Kamer niet schoon, bedden heel slecht onbijt te duur ook de koffie”
  • Er zijn voor dit hotel bijna geen plus punten het is heel ge dateerd. Zeg maar vergane glorie Uit elke service wordt geld geslagen en zeker het ontbijt wat niet om over naar huis te schrijven Zet dit in de prijs kwaliteits verhouding , dan moet je, je schamen.
  • Slechte bedden een gedateerd restaurant met kleffe tafels.

7.6

Theo Van schagen


zaterdag 19 juli 2014

“Kwaliteit eten was in verhouding prijs niet goed.”
  • Grote kamer,ligging
  • Slecht werkende airco

7.8

Gj Rouwenhorst


maandag 30 juni 2014

  • Het uitzicht We keken uit op de Loosdrechtse Plassen. Erg mooi.
  • De badkamer vonden wij wat minder. In bad douchen is niet handig. En een kraan die je zelf moet mengen. We hebben zaterdag geen nieuwe handdoeken gekregen en badmat. Dit direct gemeld, en was snel opgelost. En de schoonmaak vonden wij wat minder, helaas.

7.4

A Moolhuijzen


dinsdag 8 april 2014

7.8

R.K Schaich


woensdag 5 maart 2014

“Goed en leuk hotel”
  • Leuk personeel, goed ontbijt buffet
  • Het schoon maken van de kamers( bedden opmaken )en badkamer was niet echt goed.

8

K. De Jong


maandag 24 februari 2014

  • Mooie ligging
  • Airco was stuk

6.4

H. Haan


maandag 24 februari 2014

“Dhr.”
  • Je bent binnen 20 min in Amsterdam of Utrecht
  • Rommelig Hotel

6

Sanne


maandag 24 februari 2014

  • Grote, nette, schone kamer. Prima ontbijt.
  • Vrij hoge parkeerkosten. Geen mooi uitzicht vanaf de kamer (op de parkeerplaats). Niet echt hartelijk ontvangen door 1 vd medewerkers bij aankomst s avonds(andere medewerkers wel vriendelijk )

5.4

F.P.N.J. De Vries Klaver


maandag 24 februari 2014

“Niet doen”
  • Oud en slecht onderhouden. Kom in de eerst kamer de televisie bedienen, geen afstandsbediening,gordijnen vallen voor de ramen weg.bedden zijn veel te zacht en scheef zodat je bijna uit bed. Uitzicht op winterstaling boten dus de gehele nacht getik van touwen tegen aluminium masten.

8

Kuijken


dinsdag 10 december 2013

“Prima hotel op prima locatie”
  • Prima ligging en goed personeel
  • Niet echt

6.4

Smits


maandag 9 december 2013

  • Prijs/kwaliteitverhouding is oké
  • Slechte bedden, achterstallig onderhoud

7

van de Rhee


zaterdag 30 november 2013

“mooie ligging aan het water”
  • Mooie ligging. Klacht t.a.v. het ontbijt werd door de receptie direct en adequaat opgelost door de kosten van het ontbijt te restitueren.
  • Inrichting is deels gedateerd. Ontbijt was slecht. Alleen fabrieksbrood (wit), en er waren geen eieren meer.

8

Clermonts


zondag 24 november 2013

“Comfortabel”
  • De ligging aan het water is een pluspunt
  • De kamers zijn echt toe aan een make-over

7.4

Hendrik


woensdag 20 november 2013

7

Koelemeij


zondag 17 november 2013

7.6

JK


maandag 11 november 2013

“Leuk voor 1 nachtje”
  • Ligging
  • Ontbijtbuffet viel tegen. Prijs voor het parkeren erg duur.

7.8

ter Riet


maandag 11 november 2013

“gemoedelijk hotel.”
  • Mooie locatie aan de Loodrechtse plassen. kamers zijn erg ruim.
  • kamers zijn verouderd. Slechte tv op de kamer.

7.8

Rutten-Steijns


vrijdag 8 november 2013

“Alle mogelijkheid om uit te waaien,”
  • Prachtige, ruime én koele kamer
  • Kleine badkamer

6.6

Verhoeven


dinsdag 5 november 2013

  • ruime kamer met balkon
  • gedateerde badkamer

7.6

Borst


maandag 4 november 2013

“Leuk hotel maar kan wel een update gebruiken”
  • Ruime kamer. Heel goed geïsoleerd
  • Parkeergeld Oud interieur. Zachte matrassen kleine tv

8.6

visser


zondag 3 november 2013

“Better duri”
  • Great atmosphere in the restaurant and bar. Nice food.
  • No fresh coffee and orange juice at breakfast. Old fashion TV in the room

8.8

de Korte


zondag 3 november 2013

“Prima hotel op perfecte locatie. De tand des tijds lbegint wel zijn sp”
  • Prima locatie met mooi uitzicht
  • De tand des tijds begint zijn sporen achter te laten.

9.8

Schut


dinsdag 29 oktober 2013

“Prima verblijf in een goed en kleinschalig hotel op unieke lokatie”
  • Kleinschalig hotel, maar wel met ruimte en moderne uitstraling. Goede sfeer en prachtige lokatie. Ook het ontbijt was een feest.
  • -

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Fletcher Hotel Restaurant Loosdrecht-Amsterdam zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Fletcher Hotel Restaurant Loosdrecht-Amsterdam via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Fletcher Hotel Restaurant Loosdrecht-Amsterdam. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Fletcher Hotel Restaurant Loosdrecht-Amsterdam.
Bij Hotels.nl kun je Fletcher Hotel Restaurant Loosdrecht-Amsterdam reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Fletcher Hotel Restaurant Loosdrecht-Amsterdam, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Fletcher Hotel Restaurant Loosdrecht-Amsterdam ligt 4,3 km van het centrum van Loosdrecht.

Fletcher Hotel Restaurant Loosdrecht-Amsterdam heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Fletcher Hotel Restaurant Loosdrecht-Amsterdam heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Fletcher Hotel Restaurant Loosdrecht-Amsterdam heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability