7.7
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Amrâth Grand Hotel de l'Empereur Maastricht

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Het Amrâth Grand Hotel de l’Empereur is gevestigd in een 100-jaar oud jugendstilgebouw op 50 meter van het treinstation van Maastricht. Het beschikt over een overdekt zwembad en gratis WiFi in de gemeenschappelijke ruimten. Alle kamers van het Amrâth Grand Hotel de l'Empereur zijn voorzien van klimaatbeheersing, een tv, een bureau, een kleine koelkast en thee- en koffiefaciliteiten.

Je wandelt in iets meer dan 10 minuten van het Amrâth Grand naar het Bonnenfantenmuseum en in 15 minuten naar het stadscentrum en het Vrijthof. Met de auto rijd je in een half uur naar Aken in Duitsland.

Het restaurant van het Amrâth verzorgt in de eetzaal met glas-in-loodramen een internationaal menu met Franse invloeden. In de brasserie wordt een traditioneel Engelse high tea geserveerd.





Faciliteiten in Amrâth Grand Hotel de l'Empereur Maastricht

Eten en drinken
  • Bar
  • Ontbijt
  • Restaurant
Service
  • Bagage-opslag
  • Groepen
  • Stomerij
  • Strijkservice
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Bubbelbad
  • Douche
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Eigen badkamer
  • Kluis
  • Koelkast
  • Minibar (exclusief)
  • Telefoon
  • TV
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Kabeltelevisie
  • Koffiezetapparaat
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Electrische auto
  • Elektr. auto oplaadpunt
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
  • Conciërgeservice
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Business center
  • Computer (openbaar)
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Binnenzwembad
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Algemeen
  • Lift
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
Gesproken talen
  • Engels
  • Nederlands
Betaalmethodes
  • American Express
  • Mastercard
  • Pinnen
  • Visa
Gehandicapen toegang
  • Rolstoeltoegankelijke kamers
Buiten
  • Terras
  • Tuin
Uitzicht
  • Stadszicht

In de omgeving

Parkeergarage
  • De Colonel 260m
  • Plein 1992 520m
  • Plein 1992 526m
  • SG Gerardusweg 620m
  • Mosae Forum 778m
  • Bassin 908m
  • P5 1.2 km
  • P1 1.5 km
Restaurant
  • Umami 37m
  • Flavourz by Servais 80m
  • Flo 113m
  • Cucina 50 169m
  • Harry's 272m
  • TUUR 295m
  • Wycker Cabinet 360m
  • Studio 395m
Museum
  • Museum de Historische Drukkerij 803m
  • Museum van illusies 818m
  • Museumkelder Derlon 837m
  • Vestingmuseum Maastricht 861m
  • Museum aan het Vrijthof 1.1 km
  • De Schatkamer 1.2 km
  • Schatkamer van de Sint-Servaasbasiliek 1.3 km
  • N More 1.3 km
Toeristische attractie
  • Waterpoortje 550m
  • Rederij Stiphout 750m
  • F(r)ee Tours by City Sights Maastricht 855m
  • kanon 1.3 km
  • Berenkuil 1.6 km
  • Roomescape Maastricht 1.7 km
  • Maastricht Underground Kazematten Waldeck 1.9 km
  • Grotten Zonneberg 2.8 km
Treinstation
  • Maastricht 53m
  • Maastricht Randwyck 1.6 km
  • Maastricht Noord 2.5 km
  • Meerssen 4.8 km
  • Bunde 5.7 km
  • Houthem-Sint Gerlach 7 km
  • Eijsden 8.7 km
  • Valkenburg 9.3 km

7.7

Beoordeeld door: 1769 gasten.

8

Ioan

Gezin met kinderen
24 juni 2025

“Geweldige locatie en waar voor je geld voor een kort bezoek aan een prachtige stad.”
  • Het ontbijt was fantastisch met een uitstekende locatie.

10

Guy

Jong stel
23 juni 2025

“Geweldig hotel in een geweldige stad.”
  • Goede, vriendelijke medewerkers die altijd behulpzaam zijn. Ik heb mezelf per ongeluk buitengesloten van de kluis in de kamer, maar de duty manager kwam om 23.00 uur om deze te openen. Geweldige service.
  • Niets om niet leuk te vinden.

7

Alan

Groepsreizigers
23 juni 2025

“Goed”
  • Vriendelijk personeel, goede sfeer.
  • Foto's

5

Adrienne

Groepsreizigers
22 juni 2025

“Huisvestbaar”
  • De koffievoorzieningen in de kamer waren van uiterst slechte kwaliteit. Papieren bekers, vreselijk smakende koffie en thee. Er was niets dat de gast kon verrassen of verblijden, of waarover ze zouden praten in verband met het hotel.

9

Christine

Jong stel
18 juni 2025

“Heb er echt van genoten.”
  • Niet van toepassing
  • Niets

8

Bob

Gezin met kinderen
16 juni 2025

“Zeer goed”
  • Het personeel van de bar/het restaurant was uitstekend. Ik waardeerde ook het vroege ontbijt voor de race op zaterdag.

7

Jefferson

Vriendengroep
15 juni 2025

“Te heet”
  • Het hotel is gunstig gelegen ten opzichte van het treinstation en het stadscentrum.
  • Het hotel is toe aan vernieuwing. Er is geen airconditioning in de kamers, waardoor de kamer waarin we aanvankelijk werden geplaatst ondraaglijk heet was. We kregen een ventilator, maar dat hielp niet veel. Uiteindelijk werden we verhuisd naar een betere, koelere kamer.

6

Maurits

Jong stel
15 juni 2025

“Niet de moeite waard voor mijn geld.”
  • De gastvrijheid en alle regelingen van het personeel waren perfect.
  • Het is niet zo dat ik het niet leuk vond, het is meer dat het niet de prijs waard was die we hebben betaald. Voor deze prijs verwacht je versgeperst sap in plaats van sap uit een machine. Je verwacht dat de kamers met aandacht voor detail zijn afgemaakt, niet verguld of met diamanten, maar met zorg afgewerkt. Nu heb je situaties met gaten in de muur, of verwijderde of kapotte tegels in het plafond en dergelijke. Je verwacht gewoon meer kwaliteit voor deze prijs.

5

Dina

Gezin met kinderen
14 juni 2025

“Vrijwel teleurgesteld, aangezien het overpriced is voor een 4-sterren hotel.”
  • De buitenkant van het hotel was indrukwekkend.
  • De kamerlocatie Om de kamer te bereiken, lijkt het alsof men door een doolhof moet gaan.

6

Alan

Jong stel
8 juni 2025

“Aangenaam”
  • Goed met een ruime keuze.

9

Mylene

Gezin met kinderen
29 mei 2025

“Zal zeker weer terugkeren.”
  • Gelegen recht tegenover het treinstation en zeer centraal ten opzichte van de attracties van Maastricht. De kamer was groot genoeg voor twee personen.
  • Kussens waren te zacht en niet comfortabel. Meer keuze in het roomservice menu.

5

Barbara

Jong stel
27 mei 2025

“Aanvaardbaar”
  • Wij hadden een probleem met de airconditioning; deze maakte geluid, het ging door en stopte gedurende de nacht.
  • de kamer met vreemde geluiden

5

John

Zakenreiziger
27 mei 2025

“Het hotel lijkt prettig, de service echter minder.”
  • De kamer had een goede grootte, met een interessant uitzicht op het station.
  • De roomservice was hopeloos en ook nog eens duur. Eerst nam het restaurant de telefoon niet op en daarna werd de bestelling zonder frieten geleverd. Ik moest de bezorger overtuigen dat ze deel uitmaakten van de maaltijd door hem het menu te tonen, en tegen de tijd dat ze arriveerden, was de rest koud. Bij het uitvoeren van de check-out werd ik belast met de kosten en er werd mij verteld dat ik een klacht kon indienen: dit heb ik per e-mail gedaan, maar 10 dagen later heb ik nog steeds geen reactie ontvangen.

7

Hideki

Gezin met kinderen
24 mei 2025

“Goed”
  • De locatie is geweldig. Het ligt direct voor het station.
  • De temperatuur in de kamer is te hoog. We konden de temperatuur in de kamer niet comfortabel aanpassen.

7

Amalia

Jong stel
21 mei 2025

“Goed”
  • Location
  • Voor een viersterrenhotel was ik teleurgesteld over het bed, de kussens, de toiletartikelen, de keuzes bij het ontbijt, dat sommige dingen zoals eieren of gebak niet vaak werden aangevuld, de manier waarop de douche is gepositioneerd waardoor je soms aan de gordijnen blijft plakken, en de spiegel in de kast die, als je deze opent, de toile deur raakt.

8

Bob

Groepsreizigers
16 mei 2025

“herinnering aan vervlogen tijden naast het treinstation”
  • locatie
  • een beetje verouderd, moet geweldig zijn geweest in de jaren tachtig

8

Denys

Alleenreiziger
12 mei 2025

“Geweldige locatie en comfortabel verblijf.”
  • Centrale locatie, recht tegenover het treinstation. De kamer was ruim en schoon. Ik vond het erg fijn dat het hotel een zwembad heeft, omdat ik hierdoor een kwalitatieve ochtendzwempartij kon maken. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam toen ik vroeg om mijn bagage een dag achter te laten na het uitchecken.
  • De kamer voelde een beetje verouderd, vooral het airconditioningsysteem. Ik vond het ontbijtbuffet aan de dure kant met 21 euro.

8

Dirk

Zakenreiziger
8 mei 2025

“Zeer goed”
  • Stijlvol hotel
  • Me herhaaldelijk spammen na de reservering met 10 (!!!) e-mails.

6

Pamela

Jong stel
7 mei 2025

“Al met al hebben we genoten van ons verblijf.”
  • ideale locatie en vriendelijk, behulpzaam personeel
  • was erg moe en een beetje onverzorgd. De douche was verschrikkelijk en een beetje gevaarlijk omdat het water zonder enige waarschuwing van zeer heet naar koud schakelde.

8

Paul

Alleenreiziger
7 mei 2025

“Zeer goed.”
  • Geweldige locatie voor wanneer u tijdens uw verblijf naar/vanuit Maastricht moet reizen. Gemakkelijke toegang tot het stadscentrum. Het zwembad was een andere reden waarom ik voor dit hotel koos.

7

Patrice

Jong stel
26 april 2025

“Goed”
  • Het was goed gelegen.
  • Te koud, geen sfeer.

8

Isabelle

Groepsreizigers
26 april 2025

“Goed hotel voor een stadsreis naar Maastricht.”
  • Zeer goede locatie, aangezien het tegenover het treinstation ligt. Ze hebben een zwembad waar u kunt ontspannen en het is een paar minuten lopen naar het stadscentrum.

10

Michelle

Gezin met kinderen
19 april 2025

“Geweldige plek Maastricht, verblijven in dit hotel maakt het navigeren zo eenvoudig.”
  • Rechtdoor tegenover het treinstation en op slechts 10 minuten lopen naar het centrum van Maastricht. Vriendelijk personeel, schoon hotel en een comfortabel bed.
  • Ventilator in de badkamer draait de hele nacht.

2

Panagiotis

Zakenreiziger
13 april 2025

“Maastricht is perfect. Het hotel ziet er goed uit, maar de kamer was vuil.”
  • De kamer was niet schoon. Er was overal stof en het belangrijkste is dat er schimmel in de douche was.
  • lage hygiëne. schimmel in de badkamer, stof op oppervlakken.

10

Husam

Alleenreiziger
11 april 2025

“Ik vond het leuk.”
  • Voor het station is alles op loopafstand. De kamer heeft een mooi interieur, is voorzien van airconditioning en ook een ventilator.

6

Karin

Gezin met kinderen
10 april 2025

“In orde voor één nacht.”
  • goede locatie
  • Een beetje verwaarloosd - naar mijn mening niet gelijkwaardig aan een viersterrenhotel. Meubilair in de slaapkamer (leuningen van de stoel) was vuil, vet en behoorlijk onaangenaam. Er werd geen melk verstrekt voor de koffie op de kamer. Niet al het personeel was vriendelijk. De registratie voor het ontbijt was vrij belachelijk en inflexibel.

7

Benedikt

Zakenreiziger
9 april 2025

“Goed”
  • Perfecte locatie, grote kamers, zeer schoon.
  • Helaas zijn de badkamers behoorlijk oud en versleten.

7

Ade

Zakenreiziger
7 april 2025

“Goed”
  • Het tapijt in de gang op de vierde verdieping ziet er oud en vuil uit.

2

Neil

Jong stel
7 april 2025

“Zeer slechte ervaring, ik zal dit hotel aan niemand aanbevelen.”
  • Locatie
  • Het personeel aan de receptie was afstandelijk en ongeïnteresseerd. Het hotel was verloederd en had dringend onderhoud nodig. Het meubilair in de kamer was beschadigd, met deuken en krassen, en de fluwelen stoel was bevlekt. De matrassen van de bedden waren een schande. De zijkanten waren ingeklapt en er was een kuil in het midden waar de ondersteuning was weggevallen. We hebben het personeel aan de receptie gevraagd of ze konden worden vervangen of dat we konden verhuizen naar een andere kamer, maar zij ondernamen niets, en toonden een grote ongeïnteresseerdheid. De kluis was kapot, maar ze lieten een onderhoudsmedewerker komen om deze te repareren. We verbleven op de vijfde verdieping en de wandeling naar de kamer ging door een gang met beschadigde muren van gipsplaten. Een zeer slechte ervaring voor de prijs die we voor het hotel betaalden; we hadden meer verwacht. We zullen het hotel niet aanbevelen en keren niet terug.

10

Manuel

Alleenreiziger
4 april 2025

“Ik verbleef de afgelopen winter om het André Rieu Kerstconcert bij te wonen.”
  • Het is gunstig gelegen ten opzichte van het treinstation en de stad.
  • Geen

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Amrâth Grand Hotel de l'Empereur Maastricht zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Amrâth Grand Hotel de l'Empereur Maastricht via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Amrâth Grand Hotel de l'Empereur Maastricht. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Amrâth Grand Hotel de l'Empereur Maastricht.
Bij Hotels.nl kun je Amrâth Grand Hotel de l'Empereur Maastricht reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Amrâth Grand Hotel de l'Empereur Maastricht, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Amrâth Grand Hotel de l'Empereur Maastricht ligt 1,2 km van het centrum van Maastricht.

Amrâth Grand Hotel de l'Empereur Maastricht heeft WIFI beschikbaar in het hele hotel.

Amrâth Grand Hotel de l'Empereur Maastricht heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Amrâth Grand Hotel de l'Empereur Maastricht heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Amrâth Grand Hotel de l'Empereur Maastricht heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

Amrâth Grand Hotel de l'Empereur Maastricht heeft een binnenzwembad. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn. Neem contact op met de accommodatie voor meer informatie.

Amrâth Grand Hotel de l'Empereur Maastricht heeft een oplaadpunt voor elektrische auto's. Neem contact op met de accommodatie voor informatie over kosten en beschikbaarheid.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.