8.4
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

NH Hotel Maastricht

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


NH Hotel Maastricht is een modern hotel gelegen aan de rand van Maastricht, op korte afstand van het bruisende stadscentrum. Dankzij de ligging nabij het MECC Maastricht en het treinstation is het hotel goed bereikbaar met zowel de auto als het openbaar vervoer. Binnen enkele minuten zijn gasten in het centrum, waar bekende bezienswaardigheden zoals het Vrijthof, het Bonnefantenmuseum en de Sint-Servaasbasiliek te vinden zijn. Ook de groene omgeving van het hotel biedt mogelijkheden voor ontspanning en wandelingen. De sfeer in het hotel is eigentijds en zakelijk, met een rustige ambiance die zowel geschikt is voor zakelijke reizigers als voor toeristen die Maastricht willen verkennen. Door de gunstige locatie is NH Hotel Maastricht een praktische uitvalsbasis voor een bezoek aan de stad en de regio Zuid-Limburg.

De kamers in NH Hotel Maastricht zijn comfortabel ingericht en bieden een ontspannen plek om tot rust te komen na een dag in de stad. Elke kamer beschikt over moderne voorzieningen zoals gratis wifi, airconditioning en een ruime badkamer. Gasten kunnen kiezen uit verschillende kamertypes, variërend van standaardkamers tot meer luxe suites met extra ruimte. Het hotel biedt verder diverse faciliteiten, waaronder een fitnessruimte, sauna en fietsverhuur. Voor zakelijke gasten zijn er vergaderruimtes beschikbaar met moderne apparatuur. Ook families en groepen vinden hier passende voorzieningen. Het hotel heeft een eigen parkeergelegenheid en is rolstoeltoegankelijk, waardoor het verblijf voor iedereen prettig en gemakkelijk is.

De service in NH Hotel Maastricht is gastvrij, met een 24-uurs receptie en behulpzaam personeel dat klaarstaat om vragen te beantwoorden en advies te geven over de omgeving. Het uitgebreide ontbijtbuffet bestaat uit verse broodjes, fruit en warme gerechten. In het restaurant kunnen gasten terecht voor internationale en regionale specialiteiten in een informele sfeer. De hotelbar is een fijne plek voor een drankje na een drukke dag. In de directe omgeving zijn ook restaurants zoals Château Neercanne en diverse eetgelegenheden in het centrum van Maastricht. Het hotel is geschikt voor uiteenlopende doelgroepen, van romantische stellen tot gezinnen en zakenreizigers. Unieke kenmerken zijn het duurzame beleid en de ligging nabij het MECC, waardoor het hotel populair is bij bezoekers van congressen en evenementen.


Awards gewonnen door NH Hotel Maastricht

Beste hotel van Maastricht 2016

Beste Hotelketen 2016

Beste Hotelketen 2017

Beste Hotelketen 2019

Beste Hotelketen 2020


Faciliteiten in NH Hotel Maastricht

Eten en drinken
  • Bar
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Roomservice
Service
  • Autoverhuur
  • Bagage-opslag
  • Schoenpoetsmachine/-set
  • Stomerij
  • Strijkservice
Badkamer
  • Douche
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Broekenpers
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Minibar (exclusief)
  • Radio
  • Satelliet televisie
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • Ventilator
  • Vloerbedekking
  • Wekdienst/ wekker
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
  • Conciërgeservice
  • Excursiebalie
  • Ticketservice
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Business center
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Finse Sauna
  • Fitnessruimte
  • Hamam
  • Kleedkamers
  • Massage
  • Massagekamer
  • Sauna
  • Solarium
  • Stoomkamer
  • Wellness centrum
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Elektr. fiets oplaadpunt
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Feestzaal
  • Lift
  • Valutawissel
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
  • Familiekamers
Buiten
  • Terras
Diensten algemeen
  • Winkels in het hotel

In de omgeving

Parkeergarage
  • P1 33m
  • P5 368m
  • Maastricht UMC+ 394m
  • SG Gerardusweg 943m
  • Parkeergarage de Leim 1.2 km
  • De Colonel 1.3 km
  • Plein 1992 1.3 km
  • Plein 1992 1.4 km
Restaurant
  • Van der Valk 688m
  • Futago 1.1 km
  • Sphinx Grillroom 1.1 km
  • De MiniGrill van Raymound 1.2 km
  • La Trattoria 1.3 km
  • Griekse Grillroom Pizzeria Maastricht 1.3 km
  • Loving Hut 1.3 km
  • 't Drifke 1.3 km
Museum
  • Vestingmuseum Maastricht 1.6 km
  • Museumkelder Derlon 1.9 km
  • Natuurhistorisch Museum Maastricht 2 km
  • Museum de Historische Drukkerij 2 km
  • Museum aan het Vrijthof 2.2 km
  • Museum van illusies 2.2 km
  • De Schatkamer 2.3 km
  • Schatkamer van de Sint-Servaasbasiliek 2.3 km
Toeristische attractie
  • Waterpoortje 1.6 km
  • Grotten Zonneberg 1.9 km
  • F(r)ee Tours by City Sights Maastricht 1.9 km
  • kanon 1.9 km
  • Rederij Stiphout 2.1 km
  • Berenkuil 2.2 km
  • Maastricht Underground Kazematten Waldeck 2.5 km
  • Roomescape Maastricht 3.1 km
Treinstation
  • Maastricht Randwyck 270m
  • Maastricht 1.6 km
  • Maastricht Noord 3.7 km
  • Meerssen 5.7 km
  • Bunde 6.8 km
  • Houthem-Sint Gerlach 7.1 km
  • Eijsden 7.2 km
  • Valkenburg 9.1 km

8.4

Beoordeeld door: 1207 gasten.

5

Monte

Jong stel
2 september 2025

“Over het algemeen geweldig, behalve de schoonmaakdienst.”
  • Over het algemeen was alles geweldig. Zie hieronder voor zorgen.
  • Wij hadden problemen met het schoonmaken van onze kamer. Het was de feestdagen, dus sliepen we vaak in en misten we de schoonmaakdienst in de ochtend. Meerdere keren hebben we de receptie gevraagd om onze kamer schoon te maken zodra we op stonden. Altijd vóór 12.00 uur, dus het is niet alsof we verwachtten dat ze om 16.00 uur zouden komen of zoiets. In de loop van 4 nachten hebben we op één dag helemaal geen schoonmaak gehad. We moesten naar de receptie voor handdoeken. Op een andere dag werd het bed opgemaakt, maar werden de benodigdheden niet aangevuld. Geen bijvulling van de koffie op de kamer en, belangrijker nog, geen bijvulling van het toiletpapier. Ik moest naar de receptie gaan om om meer te vragen en we kregen het pas na ongeveer een uur. We vonden alles aan dit hotel geweldig, BEHALVE de kwaliteit van de schoonmaakdiensten. Hopelijk verbeteren ze dit.

10

Trevor

Groepsreizigers
31 augustus 2025

“Uitzonderlijk”
  • Schoon en rustig Heerlijk ontbijt, behulpzaam personeel Geweldig barpersoneel en openingstijden!!

8

Auriana

Zakenreiziger
31 augustus 2025

“het was een zeer aangenaam verblijf”
  • Het personeel was zeer vriendelijk.
  • De douchekop in de kamer waar ik verbleef had een zeer lage waterdruk en er zat wat schimmel onder de wastafel. Behalve dit was de kamer zeer schoon.

4

Arco

Groepsreizigers
30 augustus 2025

“Zeer basaal verblijf, gebrek aan belangrijke informatie over het verblijf, geen reactie op onze klachten achteraf.”
  • Moeilijk te zeggen. Het ontbijt was goed, maar het was zo druk dat we 15 minuten in de rij moesten staan voor koffie. De locatie was goed. We liepen in 20 minuten naar het centrum van de stad, een mooie wandeling!
  • Wat een schande dat we niet waren geïnformeerd over een groot fiets evenement dat voor ons hotel eindigde. Het is jammer dat alle fietsers gebruik konden maken van de douches in de spa, waardoor wij deze niet konden gebruiken. Het is betreurenswaardig dat het hotel volledig volgeboekt was en dat het zo druk was tijdens het ontbijt, dat we 15 minuten moesten wachten voor koffie. Het is spijtig dat het personeel zich gedroeg alsof dit normaal was.

5

Lena

Zakenreiziger
29 augustus 2025

“In orde verblijf, maar de volgende keer zal ik in het stadscentrum verblijven - veel aangenamer in alle opzichten.”
  • Ontbijtzaal enzovoort is mooi, evenals het diner.
  • Alle medewerkers zijn nieuw - Het heeft een eeuwigheid geduurd om uit te checken (er was 1 persoon voor mij in de rij, maar ik heb toch 15 minuten gewacht) en ik heb geen e-receipt ontvangen.

8

Roula

Groepsreizigers
28 augustus 2025

“goede prijs-kwaliteitverhouding”
  • ontbijt
  • De kamer was nogal koud, maar het personeel heeft een elektrische kachel geleverd.

10

Alexandros

Alleenreiziger
21 augustus 2025

“Uitzonderlijk”
  • Schoon, comfortabel, ruim, alles perfect.

8

Anne

Jong stel
20 augustus 2025

“goed om naar de stad/het station te lopen”
  • grote spiegel, theeservice/koffiemachine aanwezig, op loopafstand van de rivier en een wandeling van 30 minuten naar de Sint Servasbrug, respectievelijk een bushalte voor het plein. Ook een goede keuze als u met de auto arriveert, met een parkeergarage of parkeermogelijkheid op straat beschikbaar.

2

Marek

Alleenreiziger
20 augustus 2025

“Ontevredenstellend”
  • niets
  • langzaam internet

8

Daniëlle

Zakenreiziger
15 augustus 2025

“Zeer aangenaam verblijf - ik kom zeker terug!”
  • Het ontbijt was fantastisch - ik vond het geweldig dat er kleine toevoegingen waren om alles perfect te maken - een voorbeeld hiervan was de citroen, gember en munt voor mensen die verse thee wilden maken. Het lokale brood was ook geweldig. Ik heb ook echt genoten van de grootte van mijn kamer, en het feit dat er een koelkast en een strijkijzer in de kamer aanwezig waren.
  • Het enige probleem dat ik had, was dat het fitnessgebied en het sauna/stoomcabinegebied afgesloten waren. Ik keek ernaar uit om deze faciliteiten te gebruiken en er was geen waarschuwing hierover in de welkomst-e-mail.

9

Anton

Jong stel
15 augustus 2025

“Uitstekend”
  • Uitstekend ontbijt
  • Het is een beetje ver van het centrum, maar er is een bushalte dichtbij en de bussen rijden vrij regelmatig.

8

Fadi

Zakenreiziger
13 augustus 2025

“Zeer goed”
  • Het ontbijt is zeer goed, schone en ruime kamers.
  • Prijs is overschat.

5

James

Zakenreiziger
7 augustus 2025

“Het verblijf begon goed, maar werd te kort onderbroken door het comfort van de kamer en de late service die werd geleverd. Ik heb voor de kamer betaald.”
  • Het bed was goed opgemaakt en de vloer was schoon. Ik vond het prettig dat de kamer geen tapijt had, aangezien dit meestal meer vuil aantrekt dan een vlakke vloer. Vriendelijk personeel en er werd water aangeboden bij de ingang, wat een leuk idee was.
  • Er was geen airconditioning of ventilator in de kamer en het was te warm om daar 's nachts te verblijven, dus heb ik voor het slapengaan uitgecheckt. Ik vroeg om een strijkijzer dat niet beschikbaar was in de kamer. Ik heb het personeel specifiek geïnformeerd dat ik dit op tijd nodig had vanwege een werkbijeenkomst waar ik naartoe ging, maar het duurde ongeveer 45 minuten voordat het strijkijzer arriveerde en ik moest zelfs een tweede keer bellen voordat het naar mij werd gebracht. Toen het strijkijzer naar mij werd gebracht, was het vuil en maakte de stoom mijn witte blouse vuil. De strijktafel die werd aangeboden, was een metalen stuk zonder hoes.

5

Michael

Groepsreizigers
2 augustus 2025

“Jammer dat er geen airconditioning is.”
  • Ontbijt
  • Geen airconditioning

5

Kon

Zakenreiziger
1 augustus 2025

“Te duur voor wat het biedt.”
  • De kamer was zeer ruim met een erg comfortabel bed. Het ontbijtbuffet bood een goede variatie, waaronder eieren bereid naar keuze. De parkeergelegenheid was ruim en veilig, met directe toegang tot het hotel.
  • Mijn kamer was gelegen op de begane grond naast een vergaderzaal, wat ongemakkelijk aanvoelde. Het hotelrestaurant bood een slechte prijs-kwaliteitverhouding, te duur voor de geboden middelmatige voedselkwaliteit (10 euro voor een halve liter bier, alle hoofdgerechten kosten meer dan 24 euro). Over het algemeen rechtvaardigden de kamer en de aanbiedingen de extreem hoge kosten per nacht niet.

9

T.

Alleenreiziger
31 juli 2025

“Comfortabel verblijf, uitstekend personeel.”
  • Uitstekend personeel, zeer vriendelijk en warm. Ze zijn zeer responsief en ondersteunend aan de behoeften van de klant. De locatie is perfect voor degenen die het MUMC bezoeken, slechts 5 minuten lopen. Het duurt ongeveer 10 minuten met de bus vanaf Maastricht CS en 7 minuten lopen vanaf Maastricht Randwyck. Het ontbijtbuffet is prettig, in een gezellige restaurant. Voor degenen die van plan zijn met de auto te komen, heeft het hotel beperkte parkeermogelijkheden (tegen betaling). Parkeren op straat is mogelijk en kost €8 per dag.
  • De verlichting in de kamer en de badkamer kan beter.

7

Johannes

Zakenreiziger
25 juli 2025

“Goed gelegen naast de internationaal beroemde expositiehal van Maastricht.”
  • Naast de MEXX
  • Hoge prijs

8

Nicholas

Gezin met kinderen
25 juli 2025

“Een hotel dat aan uw behoeften voldoet.”
  • Comfortabele en schone kamers waarin aan al uw behoeften wordt voldaan.
  • niets

6

Ng

Gezin met kinderen
25 juli 2025

“Aangenaam”
  • Gemakkelijk toegankelijk
  • Sterke geur in de lift van de gang, de kamer is heet en oncomfortabel in de middag door het directe zonlicht, het raam moet 's nachts worden geopend om de kamer af te koelen.

10

Anastasia

Alleenreiziger
21 juli 2025

“Geweldig”
  • Het was een geweldige kamer en het was veel beter dan ik had verwacht.

7

L.a

Gezin met kinderen
16 juli 2025

“Goed”
  • Locatie, makkelijk te bereiken centrum met bussen direct voor de deur. Vriendelijk personeel. Goed, gevarieerd ontbijtaanbod.
  • De bedden waren een beetje hard en hierdoor was het moeilijk om te slapen. De kamer was warm, maar het openen van het raam hielp (gelukkig was het in dit gebied niet te luidruchtig). Er was betaalde parkeergelegenheid, maar het was gemakkelijk toegankelijk en er was vervoer naar de stad.

2

Simon

Groepsreizigers
16 juli 2025

“Schoon, maar zeer oud en verouderd.”
  • Vriendelijk personeel
  • De kamers zijn erg oud. Geen airconditioning - het was erg warm bij aankomst. Raamopeningen zijn niet echt mogelijk. Over het algemeen is het hotel behoorlijk verouderd.

7

Adriana

Zakenreiziger
13 juli 2025

“Standaard kamers, maar een uitzonderlijk ontbijt.”
  • Mooi hotel. Uitstekend ontbijt. Goede bedden.
  • U moest extra betalen voor sneller internet. Gezien de reeds hoge prijs van de kamer, irriteerde mij dat.

10

Antonina

Jong stel
13 juli 2025

“1-nacht verblijf in een mooi pand, handige, rustige locatie, vriendelijk personeel.”
  • Het was schoon en ruim.
  • Alles was geweldig.

7

Doreen

Alleenreiziger
9 juli 2025

“Goed voor één nacht.”
  • Het ontbijt was echt goed.
  • Het personeel was niet echt vriendelijk.

10

Milena

Jong stel
5 juli 2025

“Zeer goede kwaliteit voor een redelijke prijs.”
  • Het NH Hotel is perfect schoon en het personeel bij de receptie is zeer vriendelijk. De kamer was comfortabel en stil. U kunt gratis drankjes krijgen aan de hotelbar, als u geen dagelijkse schoonmaak nodig heeft. Er is een breed assortiment aan smakelijke snacks en drankjes in de café nabij de receptie.
  • Het personeel in de hotelbar was een beetje onoplettend. Dat is jammer. Verder was alles in orde.

8

Silvia

Jong stel
3 juli 2025

“Aangename en comfortabele verblijf.”
  • Bijna alles.
  • De spa. Het bubbelbad werkte niet en de ligstoelen waren zeer oncomfortabel.

8

Rachael

Jong stel
1 juli 2025

“Zeer goed”
  • Ik had niet verwacht dat de wandeling naar Maastricht zo prachtig zou zijn. Ik was aarzelend over een verblijf in dit hotel omdat ik dacht dat de wandeling lang en onaangenaam zou zijn. De wandeling duurde echter 30 minuten, maar voelde korter aan door het geweldige uitzicht onderweg (ik wandelde de hele tijd langs de rivier). Parkeren was super eenvoudig en goedkoop. Al met al een heerlijk weekendverblijf.

5

Stephanie

Zakenreiziger
1 juli 2025

“Aanvaardbaar”
  • De kamer ontbeerde basisvoorzieningen. Er waren een paar theezakjes en enkele koffiecapsules beschikbaar. Poeder 'melk'. Geen water. De avondmaaltijd was teleurstellend - nauwelijks pubgrub-niveau. Wij hebben het idee dat we een hoge prijs hebben betaald, vooral in directe vergelijking met NH op Schiphol, dat uitzonderlijk was (zowel het hotel als het restaurant). Gekozen omwille van de locatie voor Tefaf - maar dit hotel moet echt beter presteren.

8

Bert

Groepsreizigers
27 juni 2025

“Stedentrip”
  • Goede grootte kamers, geweldig ontbijt, vriendelijk personeel.
  • Meer aandacht voor duurzaamheid, bijvoorbeeld door de mogelijkheid te bieden om de lege minibar in de kamers uit te schakelen, die ook lawaaiig is.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je NH Hotel Maastricht zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van NH Hotel Maastricht via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor NH Hotel Maastricht. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in NH Hotel Maastricht.
Bij Hotels.nl kun je NH Hotel Maastricht reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in NH Hotel Maastricht, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

NH Hotel Maastricht ligt 2,3 km van het centrum van Maastricht.

NH Hotel Maastricht heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

NH Hotel Maastricht Heeft een eigen fitness ruimte.

NH Hotel Maastricht staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

NH Hotel Maastricht heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

NH Hotel Maastricht heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability