8.7
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Van der Valk Hotel Mons Congres

Beschikbaarheid ophalen...


Informatie over de accommodatie


Van der Valk Hotel Mons Congres is een luxueus en stijlvol hotel naast het Centraal Station van Mons met het beste uitzicht over de ongelooflijke stad. Het hotel heeft alles wat je maar wilt! Gratis high-speed internet, een gezellige lounge, heerlijk restaurant en 24/7 fitness. Als hotelgast kan je bovendien gratis gebruik maken van het wellnesscentrum met sauna en hammam. Verder is het hotel de ideale uitvalsbasis om de stad te verkennen, met een wandeling van 5 tot 10 minuten sta je namelijk al midden in het stadscentrum.

In het hotel vind je twee verschillende restaurants: Restaurant Quai 5 met een traditionele keuken en zonnig terras en een loungebar met een “snelle” keuken. Restaurant Quai 5 is een modern restaurant met een originele open-style keuken en een internationaal geïnspireerde menukaart. Het biedt smakelijke en gezonde gerechten uit binnen- en buitenland. In het restaurant worden maandelijks evenementen georganiseerd met verschillende thema’s zoals: Griekse avond, Italiaanse avond en Jazz avond. De evenementen zijn een combinatie van een heerlijk buffet en thematisch entertainment. Bovendien speelt er elke tweede en vierde vrijdag van de maand een jazz band.

In Mons kijk je je ogen uit! Het is een prachtige stad; rijk aan cultuur en historie wat duidelijk zichtbaar is in het huidige stadsbeeld. Slechts enkele steden kunnen zich beroepen op zoveel erfgoed. De beste manier om de stad en haar bezienswaardigheden te ontdekken is middels een stadswandeling. Start op het prachtige plein Grand Place. Loop door de kolossale poorten van het Stadhuis en loop door naar het historische centrum. Aan het einde van de weg ligt Jardin du Mayeur. Vanuit hier volgen de smalle weggetjes en steegjes van Passage Victor Hugo en ruelle César die je meevoeren naar vroeger. Uiteindelijk kom je uit bij het kasteelpark dat op het hoogste punt van de stad ligt. Hier vind je belfort, de kapel van Sint-Callistus en de Stiftskerk van de Heilige Waltrudis.



Faciliteiten in Van der Valk Hotel Mons Congres

Eten en drinken
  • Bar
  • Frisdrank automaat
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Roomservice
  • Snack automaat
Service
  • Autoverhuur
  • Bagage-opslag
  • Stomerij
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Bubbelbad
  • Douche
  • Haardroger
  • Sauna
  • WC
Slaapkamer
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Satelliet televisie
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • Vloerbedekking
  • Wekdienst/ wekker
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Kabeltelevisie
  • Koffiezetapparaat
  • Strijkijzer
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Electrische auto
  • Tesla Supercharge Punt
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
  • Conciërgeservice
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Binnenzwembad
  • Body scrub
  • Body wrap
  • Fitnessruimte
  • Gezichtsbehandelingsruimte
  • Hamam
  • Kapper/schoonheidssalon
  • Kleedkamers
  • Lichaamsbehandelingen
  • Manicure
  • Massagekamer
  • Pedicure
  • Personal trainer
  • Schoonheidsbehandelingen
  • Stoomkamer
  • Waxbehandelingen
  • Wellness centrum
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Algemeen
  • Lift
  • Lounge
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
  • Familiekamers
Buiten
  • Terras
  • Tuin

In de omgeving

Parkeergarage
  • Grand Rue 863m
  • Parking Grand-Place 913m
Restaurant
  • Il pizzicotto 279m
  • Pizza Hut 351m
  • La Rondinella 369m
  • Elliniko 380m
  • Le Belvédère bis 385m
  • Pizza House 473m
  • Thaï Café 473m
  • La Vita è Bella 518m
Museum
  • Artothèque 344m
  • Musée François Duesberg 381m
  • Musée du Chanoine Puissant 395m
  • Musée du Chanoine Puissant 464m
  • Musée d'histoire naturelle 464m
  • Salle Saint-Georges 756m
  • BAM (Beaux-Arts Mons) 761m
  • Mundaneum 1 km
Toeristische attractie
  • Halle des Pelletiers 723m
  • Memorial to the First Shots Fired by the British In WWI 6.7 km
  • Plaque to the Canadian 116th Battalion (WWI) 6.7 km
Treinstation
  • Mons 143m
  • Obourg 4.9 km
  • Genly 7.5 km
  • Jurbise 8.5 km
  • Saint-Ghislain 8.8 km

8.7

Beoordeeld door: 69 gasten.

7

Nathalie

Alleenreiziger
31 mei 2025

“Teleurgesteld over mijn laatste bezoek vanwege het geluid. Maar doorgaans zeer tevreden met de geboden service.”
  • Ik hou van dit hotel vanwege het restaurant, het wellness- en schoonheidscentrum. De kamers zijn comfortabel met een groot assortiment drankjes inbegrepen in de prijs.
  • Ik werd laat in de nacht wakker door harde geluiden uit de kamer boven mij tot in de vroege ochtend!

10

Gerald

Zakenreiziger
28 mei 2025

“Hotel en Restaurant TOP!”
  • Alles was perfect. Rustig, schoon, vriendelijk en behulpzaam personeel. Het restaurant was uitstekend. Boeken, betalen aan het einde, alles perfect. Geweldig restaurant en service.
  • Niets...

9

John

Zakenreiziger
28 mei 2025

“Gewoon een standaard hotel”
  • niets toe te voegen
  • service

10

Mark

Vriendengroep
24 mei 2025

“wonderbaarlijk”
  • prachtig hotel. veilige motorfietsparkeergelegenheid. uitstekend restaurant.

8

Mariusz

Jong stel
23 mei 2025

“Heel goed”
  • restaurantservice in het hotel slechte servicekwaliteit, niet te verwarren met de hotelkeukenservice.

10

Steffen

Gezin met kinderen
16 mei 2025

“Geweldige ervaring in het hotel. We komen zeker terug.”
  • Wij hebben een week in het hotel verbleven. Wij hebben genoten van ons verblijf en waren blij dat we dit hotel in Bergen hadden gekozen. Het hotel is gelegen dicht bij de belangrijkste bezienswaardigheden, op loopafstand. Onze kamer was modern en ruim. Het ontbijt bood een grote verscheidenheid aan verschillende gerechten. Wij hebben het restaurant in het hotel ’s avonds vijf keer bezocht en wij vonden zowel het eten als de speciale sfeer daar erg prettig. Wij willen zeker terugkomen om te genieten van heerlijke gerechten en een aangename ambiance. Gratis parkeren bij het hotel is een ander voordeel. De medewerkers van het hotel en restaurant waren attent en verwelkomden ons op een positieve manier. Wij zouden zeker graag willen terugkomen.
  • We vonden alles leuk.

8

Darius

Zakenreiziger
14 mei 2025

“Goede locatie naast een treinstation met exclusief ontbijt.”
  • Zeer vriendelijk personeel, uitstekende keuze en kwaliteit van het ontbijt. Gratis parkeren.
  • Het bedmatras en de kussens waren niet van de beste kwaliteit. Er vond bouwwerkzaamheden plaats, maar daarover was geen waarschuwing op de website vermeld.

8

Barry

Jong stel
14 mei 2025

“goed hotel”
  • mooie kamers, erg druk omdat het een feestweekend was, groot restaurant.
  • Parkeren was moeilijk omdat er veel mensen naar het restaurant kwamen.

9

Nadeem

Vriendengroep
13 mei 2025

“Uitstekend”
  • Zeer fijn, ik heb mijn verblijf daar genoten. Kwaliteitsverblijf in een mooi hotel, de kamer was ruim en zeer aangenaam.
  • Ik vind dat de receptie heel normaal is; niet erg gastvrij, maar het gedrag is zoals ik het normaal ervaar.

10

Cezar

Zakenreiziger
11 mei 2025

“Aangename verblijf”
  • Goed ontbijt, netheid en geen geluidsoverlast.
  • De mini koelkast deed het niet.

8

Trevor

Jong stel
9 mei 2025

“Zeer goed”
  • 2 Papieren bekers op de kamer. NIET WAARDEREN voor de kosten van de kamer. Niets in de badkamer. Alleen een koffiemachine, geen thee of waterkoker voor degenen onder ons die geen koffie drinken. Verwacht beter faciliteiten dan dit.

10

Bruce

Jong stel
29 april 2025

“Uitzonderlijk”
  • Prachtige kamer, geweldige service en uitstekend eten, gemakkelijk bereikbaar vanaf de snelweg.
  • Niets

9

Halil

Zakenreiziger
29 april 2025

“Uitstekend”
  • Eten, kamers
  • De fitnessruimte is te klein.

5

Maanus

Zakenreiziger
28 april 2025

“Als u haast heeft en geen tijd voor goede service, slaap dan gewoon! A+”
  • Geen emoties! Gewoon hotel.
  • Onprofessionele houding! Ze waardeerden geen enkele vraag over de faciliteiten of iets dergelijks! Ontevreden over de service.

5

Xavier

Jong stel
24 april 2025

“Teleurstellend voor een viersterrenhotel.”
  • We moesten een dag eerder vertrekken dan gepland en het personeel van de receptie was uiterst behulpzaam en begripvol in deze kwestie. Hiervoor onze hartelijke dank. Het personeel in het restaurant was vriendelijk.
  • Om eerlijk te zijn had ik meer verwacht van een viersterrenhotel. Bij aankomst hebben we opgemerkt dat sommige gebieden wel een opfrisbeurt kunnen gebruiken. De stoelen in het restaurantgebied schreeuwen om vervanging. De tapijten vertonen sporen van eerdere hotelgasten. De gordijnen in de kamer waren, om het mild te zeggen, onhygiënisch. Dode insecten en vlekken, echt niet OK. De rest van de kamer was prima. De kussen waren aan de kleine kant, maar er was een extra kussen in de kast. De schakelaar van een van de leeslampen was bedekt met een bruine substantie waarvan ik liever de oorsprong niet wil weten. De waterdruk en -temperatuur waren niet in orde. In de wastafel kwam er kokend heet water, maar de douche bood slechts een lauwe ervaring. Het ontbijt was adequaat, maar beslist te duur. Er waren niet veel opties voor veganisten. We waren teleurgesteld dat de spa alleen toegankelijk was tegen een extra vergoeding en hebben besloten hiervan af te zien.

8

Evans

Zakenreiziger
18 april 2025

“Aangenaam”
  • De service
  • De badkamer had geen jaloezieën. Te veel zonlicht in de badkamer.

5

Avishan

Alleenreiziger
14 april 2025

“Een degelijk hotel voor iedereen die een beurs of werkgerelateerde gebeurtenis wil bijwonen.”
  • Het is dichtbij het treinstation, maar op 20 minuten loopafstand van het stadscentrum.
  • Er was een verschrikkelijke geur tijdens mijn verblijf. Ik weet niet zeker of het de geur van kunstmest was, maar het was vreselijk. Ook vond ik de isolatie van het hotel niet prettig.

10

Joe

Zakenreiziger
12 april 2025

“Prachtig hotel, het personeel was geweldig, op de receptie na.”
  • Zeer comfortabele verblijfsperiode.
  • Het personeel bij de receptie kan wel een glimlach gebruiken; het leek alsof hij me een dienst bewees door in het hotel te verblijven. Een grote inspanning op alles.

8

Brian

Zakenreiziger
9 april 2025

“Zeer goed”
  • Gratis, handige parkeergelegenheid. Goed ontworpen hotelkamer. Op loopafstand van het treinstation.
  • De koelkast op de kamer koelde nauwelijks iets.

3

Christina

Groepsreizigers
9 april 2025

“Mooie kamer, teleurstellend personeel.”
  • De kamer was prachtig en het merendeel van het personeel was ook vriendelijk.
  • Op mijn eerste ochtend klopten de schoonmakers vier keer op mijn deur en kwamen binnen. Iedere keer werd hen verteld dat ze niet binnen mochten, aangezien ik in de kamer in bed lag. Bij de vierde keer merkten we op dat het geen schoonmaker was die binnenkwam, maar iemand in een kostuum. We hebben bij de receptie gevraagd en zij zeiden dat niemand toegang tot mijn kamer zou moeten hebben. Op de tweede nacht werd ik twee keer wakker rond 2:30 uur door mensen die schreeuwden en lachten in de gangen. Mijn kamer was 001, wat dicht bij de receptie betekent, wat inhoudt dat uw nachtdienst al het lawaai beslist heeft gehoord en er niets aan heeft gedaan om het te stoppen. Ik ben een jonge vrouw die alleen in een kamer op de begane grond verblijft, en het was erg ongemakkelijk en beangstigend om dat lawaai direct buiten mijn kamer te horen, vooral omdat de dag daarvoor iemand zich toegang tot mijn kamer had verschaft. Toen ik dit bij de receptie aanhaalde, werd me verteld dat de nachtdienst die avond zich niet echt bekommerde om wat er 's nachts in het hotel gebeurde. Water is gratis, maar we moesten de receptie steeds opnieuw vragen om water in onze koelkasten te plaatsen. Bij de vierde keer deden ze dit eindelijk. Een van de mannen aan de receptie was erg onvriendelijk tegen ons, maar ik kan me zijn naam niet herinneren.

8

Peter

Jong stel
6 april 2025

“Zeer goed”
  • Zeer goed restaurant, goede keuze voor het ontbijt. De suites zijn zeer comfortabel.
  • Vrienden die in het hotel verbleven, hebben in hun kamer ingecheckt en vonden haren in hun bed.

8

Antonio

Zakenreiziger
6 april 2025

“Zeer goed”
  • Zeer schoon, geweldig personeel, uitstekende faciliteiten en een professioneel hotel.
  • Geen lage kussens voor mensen zoals ik die van lage kussens houden, ik heb een suggestie achtergelaten.

8

Amv2310

Zakenreiziger
29 maart 2025

“Zeer goede locatie.”
  • Comfortabele locatie nabij het treinstation.
  • Per ongeluk kosten voor het gebruik van een badjas in rekening gebracht, vervolgens vergoed.

8

Dana

Zakenreiziger
21 maart 2025

“Mooi hotel, iets verder van het stadscentrum. Heerlijke ontbijt, maar niet echt duurzame diensten.”
  • Alles was goed, de kamer was schoon en comfortabel. Het ontbijt was echt heerlijk.
  • Zeker niet duurzaam. Alles in de kamer was van plastic, de kopjes voor koffie, de glazen in de badkamer. Ik denk dat het beter kan.

10

Pedro

Zakenreiziger
17 maart 2025

“Uitzonderlijk”
  • Locatie, voorzieningen en restaurant-/bar aanbod.

9

Barry

Groepsreizigers
16 maart 2025

“Uitstekend”
  • Zeer comfortabele kamers. Goede patio om te lunchen. Ontbijt was zeer goed met veel keuze. 10/15 minuten lopen naar het centrum van de stad. We hadden overdekte parkeergelegenheid op het terrein.

9

Laurent

Gezin met kinderen
11 maart 2025

“Uitstekend”
  • Spa en wellness. Buffetlunch.
  • Ras

10

Thomas

Zakenreiziger
3 maart 2025

“Uitzonderlijk”
  • Uitstekend hotel met geweldig personeel.

9

Peter

Jong stel
8 februari 2025

“Mooi hotel, vriendelijke personeel, uitstekend restaurant, volop gratis parkeergelegenheid, schoon en netjes. Ik zal terugkomen.”
  • De locatie is perfect voor een tussenstop.
  • Niets

10

Adam

Jong stel
8 februari 2025

“Geweldig kort verblijf in een chique hotel dat een goede prijs-kwaliteitverhouding bood.”
  • Geboekt een junior suite en geprofiteerd van de extra ruimte tegen een zeer redelijke toeslag op kleinere kamers. De openbare ruimtes zijn zeer comfortabel en er is een uitstekende keuze aan avondmaaltijden, wat des te beter was omdat Mons op een zondagavond niet veel restaurantopties biedt! Het ontbijtbuffet was uitstekend, met versgeperst sinaasappelsap, op bestelling gemaakte omeletten en honing die zelf van de honingraat geserveerd kon worden. Het hotel is momenteel grotendeels afgesloten van het nabijgelegen stadscentrum door grote bouwwerkzaamheden, maar er is wel een oversteekplaats over het aangrenzende treinstation naar het stadscentrum. Dit zal een eersteklas locatie zijn over ongeveer een jaar wanneer de nabijgelegen werkzaamheden zijn voltooid. In de tussentijd hebben we geen geluid of stof van de bouwlocatie ervaren en het hotel was prachtig schoon, zowel binnen als buiten.
  • Gerookte zalm bij het ontbijt was waarschijnlijk niet Schots en had daarom beter gekund.

Vraag en antwoord.

Wat is het telefoonnummer van Van der Valk Hotel Mons Congres?

Het telefoonnummer van Van der Valk Hotel Mons Congres is +32 65 39 02 07.

Wat is de URL van de officiële website van Van der Valk Hotel Mons Congres?

De eigen website van Van der Valk Hotel Mons Congres Kunt u hier vinden.

Hoe ver ligt Van der Valk Hotel Mons Congres van het centrum van Bergen-Mons?

Van der Valk Hotel Mons Congres ligt 270 meter van het centrum van Bergen-Mons.

Is er een fitness ruimte in Van der Valk Hotel Mons Congres?

Van der Valk Hotel Mons Congres Heeft een eigen fitness ruimte.

Kan ik mijn huisdier meenemen naar Van der Valk Hotel Mons Congres?

Van der Valk Hotel Mons Congres staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

Is er een eigen parkeerplaats bij Van der Valk Hotel Mons Congres?

Van der Valk Hotel Mons Congres heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Zijn er familiekamers bij Van der Valk Hotel Mons Congres?

Van der Valk Hotel Mons Congres heeft familiekamers beschikbaar. Kijk op de website van de accommodatie om deze te reserveren.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.