8.2
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

harry's home hotel & apartments

Beschikbaarheid ophalen...


Informatie over de accommodatie


Harry's Home Hotel & Apartments in München biedt een eigentijdse verblijfsoptie met moderne faciliteiten. Gasten kunnen genieten van kamers met airconditioning, gratis WiFi en flatscreen-tv's. Elke kamer is voorzien van een eigen badkamer en diverse voorzieningen voor extra comfort, zoals geluidsisolerende ramen, wat een stille nachtrust garandeert. De accommodatie biedt varianten van standaard kamers tot ruime appartementen met goed uitgeruste keukens, ideaal voor zowel korte als langere verblijven.

Met faciliteiten zoals een 24-uursreceptie, privé-parkeergelegenheid, en een businesscentrum is Harry's Home ideaal voor zowel zakenreizigers als toeristen. De ligging nabij bezienswaardigheden zoals Paleis Nymphenburg en Olympiapark maakt het een uitstekende uitvalsbasis voor het verkennen van München. Voor gasten die genieten van outdoor-activiteiten, zijn er mogelijkheden zoals fietsen en wandelen in de omgeving.

Zowel de nabijheid van de luchthaven München, op slechts 29 km afstand, als uitstekende verbindingen met het openbaar vervoer dragen bij aan de toegankelijkheid van het hotel. Gasten kunnen gebruikmaken van verschillende faciliteiten, zoals een elektrische oplaadstation, of kiezen voor ontspanning in de gezelschap ruimte of op het zonneterras. Met een beoordeling van 8,2 op basis van 1439 recensies, verzekert Harry's Home Hotel & Apartments haar gasten van een kwalitatief hoogwaardig verblijf.



Faciliteiten in harry's home hotel & apartments

Eten en drinken
  • Bar
  • Dieetwensen op aanvraag
  • Lunchpakket
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Bad of douche
  • Douche
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kitchenette
  • Kluis
  • Koelkast
  • Koffie- en theefaciliteiten
  • Magnetron
  • Radio
  • Rolstoeltoegankelijk
  • TV
Woon gedeelte
  • Eethoek
  • Keuken
  • Verwarming
  • Waterkoker
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Openbaar Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • Express check-in/check-out
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Kapper/schoonheidssalon
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Fietsen
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Lift
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
Buiten
  • Terras
Diensten algemeen
  • Winkels in het hotel

In de omgeving

8.2

Beoordeeld door: 1463 gasten.

10

Edwyn

Vriendengroep
29 april 2025

“Uitzonderlijk”
  • Het is een perfecte plek met volop mogelijkheden voor openbaar vervoer.

6

Kartit

Jong stel
26 april 2025

“Aangenaam”
  • - Dichtbij alle vervoersmogelijkheden - Comfortabel bed - Geluidsisolatie muren
  • - Schoonmaakdienst: Ik was verrast te horen dat ze eens in de drie dagen schoonmaken, tenzij ik extra betaal. Ik heb vijf dagen verbleven en op mijn vierde dag werd mijn kamer niet schoongemaakt. En de ochtend van mijn uitchecken kwam het schoonmaakpersoneel om 8 uur 's ochtends aankloppen.

4

Jitjira

Gezin met kinderen
25 april 2025

“Geweldige locatie van het appartement en de kamer, maar de service was slecht.”
  • De locatie is zeer goed, dichtbij het station naar de luchthaven en een supermarkt. De kamer en het appartement zijn ruim en volledig ingericht. De keukengerei is voldoende.
  • We checkten in de dag vóór de dag waarop München werd geconfronteerd met de extreme weersomstandigheden van hevige sneeuwval. De staat van de kamers en appartementen was slecht. We hadden twee appartementen en één kamer geboekt voor in totaal 14 personen. We ondervonden verschillende problemen en het was zeer teleurstellend. 1. Elk appartement heeft twee verbonden kamers en een woonkamer. In appartement nr. 1 konden we de slaapkamers niet betreden omdat de sleutelkaart niet geactiveerd was en de verbindingsdeur was vergrendeld. We moesten bijna een uur wachten tot dit werd opgelost. 2. Er waren geen kussens en dekens voorbereid voor ons allemaal. We moesten zelf 6 sets ophalen uit de serviceroom. 3. In appartement nr. 2 waren de toiletten van beide slaapkamers buiten gebruik. Maar niemand heeft dit voor ons opgelost, en er werd geen nieuwe kamer aangeboden. We moesten de faciliteiten van appartement nr. 1 delen tot we uitcheckten. 4. We verbleven 4 nachten, maar er vond geen schoonmaak van de kamer plaats tot het uitchecken.

8

Vikram

Zakenreiziger
25 april 2025

“Het was over het algemeen een goede verblijf.”
  • Het ontbijt was in orde. De locatie is uitstekend.
  • Een Indiaas gerecht bij het ontbijt zou kunnen zijn

9

Jason

Jong stel
24 april 2025

“Ontspannend”
  • Dichtbij de luchthaven en er was voldoende parkeergelegenheid. Het loungegebied was ontspannend en het personeel was vriendelijk. De supermarkt aan de overkant was handig.

9

Waleed

Gezin met kinderen
19 april 2025

“Prachtig”
  • Mooie locatie, veilige parkeergelegenheid en ruime gebieden.
  • Geen diensten zoals bagageoverdracht naar de kamers, u dient uzelf te helpen.

8

Waheed

Gezin met kinderen
19 april 2025

“De locatie is behoorlijk goed.”
  • Locatie
  • Het kussen is niet comfortabel. We ondervonden moeilijkheden bij het gebruik van de zelfbedieningswasmachine totdat we hulp kregen van de receptionist, aangezien er niet altijd iemand in de buurt is op niveau 1 voor noodgevallen.

10

Simone

Alleenreiziger
16 april 2025

“Uitzonderlijk”
  • Alles behalve de prijs voor deze 3 nachten was zeer hoog.
  • De prijs was te hoog.

7

Panida

Gezin met kinderen
14 april 2025

“Goed”
  • De locatie is geweldig! Het ontbijt is fantastisch! Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
  • Mijn dekbed is ongereinigd, ik kon het helemaal niet gebruiken. Het is 's nachts een beetje luidruchtig door de S-bahn naast het hotel, maar ik kan na de lange vlucht toch nog goed slapen.

4

Ali

Gezin met kinderen
12 april 2025

“Goed verblijf”
  • Schoon
  • Er was slechts één medewerker aan de receptie en zij is ook verantwoordelijk voor de bar, wat ervoor zorgde dat wij voortdurend moesten wachten. De slaapbank wordt slecht beheerd door een extern bedrijf dat slechts eenmaal per dag komt. Zij verstaan geen Engels en hebben het tegenovergestelde gedaan van onze aanvraag! Het receptiepersoneel gaf aan dat zij alleen was en niet kon helpen. Na meerdere verzoeken stemde zij uiteindelijk toe om te helpen.

9

Emiliia

Jong stel
2 april 2025

“Comfortabel hotel in een geweldige locatie.”
  • We vonden het hotel erg prettig. Ten eerste, laat je niet verwarren door de afgelegen ligging van het hotel ten opzichte van het centrum. Er is een uitstekende infrastructuur in de buurt van het hotel - treinen, metro, trams en bussen. Je kunt direct op een vervoermiddel stappen en binnen 15 minuten in het centrum zijn. Ook is er een supermarkt vlakbij het hotel. Ten tweede biedt het hotel behoorlijk goede ontbijten aan. Niets buitengewoons, maar je kunt er voedsel voor elke smaak vinden. Het hotel zelf is vrij schoon en aangenaam. Ik vond het fijn dat er een gemeenschappelijke ruimte is voor strijken en wassen. We hebben de wasfaciliteiten niet geprobeerd, maar het lijkt betaalbaar te zijn.
  • De kamer leek een beetje klein. We openden onze koffers en er was geen ruimte meer om voorbij te gaan. Bij het ontbijt zou het beter zijn om een beschrijving van de samenstelling van de worsten toe te voegen, omdat dit belangrijk is voor veel mensen. We hebben te veel betaald voor dit hotel, maar we waren op reis voor een muziek evenement, alle hotels hebben hun prijzen enorm verhoogd. Ik weet niet hoe eerlijk dat is.

9

David

Gezin met kinderen
30 maart 2025

“Zou daar weer verblijven.”
  • Alles wat u nodig heeft.
  • Alles goed

10

Lynn

Gezin met kinderen
30 maart 2025

“We hebben een geweldige verblijf en vakantie gehad.”
  • De locatie was geweldig, het personeel was geweldig en alles werd zeer schoon gehouden.
  • Het ontbijt was niet zo geweldig, vooral gezien de prijs.

4

Theo

Jong stel
29 maart 2025

“Teleurstellend”
  • Het ontbijt was goed. De kamer werd niet schoongemaakt zoals gevraagd. De verwarming werkte niet in twee kamers gedurende ons gehele verblijf. Ik heb 3 nachten verbleven, was 3 nachten weg en ben teruggekomen voor een paar nachten. Het management had niet de bevoegdheid om een reparatie van de verwarming aan te vragen. Ik ben ook van plan om een Google-recensie achter te laten.

10

Maria

Gezin met kinderen
28 maart 2025

“Uitzonderlijk”
  • De kamers waren zeer ruim en de kast was enorm. Ik was ook erg blij om te zien dat er een wasfaciliteit beschikbaar was voor gebruik.

9

Anneliese

Gezin met kinderen
26 maart 2025

“Uitstekend”
  • Schoon, handig en alles wat ik nodig heb.

8

Victor

Zakenreiziger
20 maart 2025

“Zeer goed”
  • Vriendelijk personeel
  • Wifi

8

Nory

Alleenreiziger
16 maart 2025

“Zeer goed”
  • Niet alle kamers hebben een keuken. De kamer die ik kreeg, had er geen, en gezien de prijs had ik ten minste een kleine keuken in de kamer verwacht.

10

Katie

Gezin met kinderen
14 maart 2025

“Een geweldige verblijf!”
  • Een fantastische locatie, vlakbij de S- en U-Bahn. Ons appartement was uitstekend. Personeel zeer vriendelijk. Dichtbij de winkels en bakkerij voor het ontbijt. Zeer aan te raden en ik zou zeker weer bij Harry's verblijven.
  • Niets

9

Matteo

Alleenreiziger
7 maart 2025

“Essentiële en schone kamer - zeer vriendelijk personeel.”
  • Het personeel was altijd vriendelijk en behulpzaam in vele situaties. Ik waardeerde vooral de beschikbaarheid van de speelraum. Als alleenreizende man was ik waarschijnlijk toegewezen aan een van de minder gunstige kamers. Desondanks, nadat ik daar kwam met een familielid (dat ik in mijn huis ontving), werd er een meubelstuk veranderd en ontving ik volledige ondersteuning.
  • De televisie biedt niet veel internationale kanalen, en de waterkoker heeft slechts enkele koffie- en theezakjes beschikbaar - niet genoeg voor een verblijf van een week.

8

Medakovic

Gezin met kinderen
26 februari 2025

“Zou terugkomen en uit de buurt van de bar blijven, en alleen als enkele bezoeker. De drie slaapkamers hebben in feite een queensize bed en een...”
  • Locatie en netheid, dicht bij enkele geweldige restaurants en bezienswaardigheden.
  • Bij het uitchecken probeerden ze mij te veel te rekenen voor dingen die ik nooit heb gebruikt. Daarnaast is de bar belachelijk duur.

10

Tolulope

Jong stel
26 februari 2025

“Vervullend”
  • Ontbijt, Gastvrijheid, Schoon, Locatie, Stil.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.