8.2
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Hilton Munich City

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Hilton Munich City is een hoogwaardige logiesaccommodatie gelegen op Rosenheimer Str. 15 in München, Duitsland. Het hotel scoort een 8.2 op basis van 3045 beoordelingen en biedt zijn gasten luxueuze faciliteiten zoals een gratis 24-uurs fitnesscentrum en een restaurant. De kamers zijn voorzien van moderne gemakken, waaronder airconditioning, een flatscreen-tv, een minibar en thee- en koffiefaciliteiten. Het hotel ondersteunt een op maat gemaakte service, waaronder roomservice en speciale dieetmenu's op verzoek. Verder is het pand voor gasten met huisdieren geschikt, al worden er mogelijk extra kosten in rekening gebracht.

Strategisch gelegen boven het S-Bahn-station Rosenheimer Platz, biedt Hilton Munich City directe toegang tot het stadscentrum, de luchthaven van München en München Hauptbahnhof. Deze gunstige locatie maakt het gemakkelijk om de bezienswaardigheden van de stad te verkennen. Gasten kunnen genieten van een uitgebreid ontbijt in het hotelrestaurant en ontspannen met kenmerkende cocktails bij Juliet Rose. Voor recreatie bestaat de mogelijkheid tot fiets- en autoverhuur, en de omgeving biedt daarnaast activiteiten zoals zwemmen, paardrijden en tennis.

De accommodatie kent een breed scala aan voorzieningen, zoals een businesscentrum, vergaderfaciliteiten, conciërgeservice en kinderopvang. Er wordt gratis WiFi aangeboden in alle ruimtes en speciale aandacht wordt besteed aan veiligheid en hygiëne, met maatregelen tegen het coronavirus en opties voor contactloos in- en uitchecken. Het hotel beschikt over diverse kamertypes, waaronder de King Executive Room die exclusieve toegang biedt tot de Executive Lounge. Parkeren is tegen betaling mogelijk en alle openbare ruimtes zijn rolstoeltoegankelijk, wat bijdraagt aan het gastvrije karakter van Hilton Munich City voor elk type reiziger.



Faciliteiten in Hilton Munich City

Eten en drinken
  • Bar
  • Dieetwensen op aanvraag
  • Restaurant
Service
  • Autoverhuur
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Badslippers
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • Toiletartikelen
  • Toiletbeugel
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Kitchenette
  • Koelkast
  • Koffie- en theefaciliteiten
  • Magnetron
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Senseo Koffiezetapparaat
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • TV
Woon gedeelte
  • Eethoek
  • Oven
  • Strijkijzer
  • Verwarming
  • Waterkoker
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • Express check-in/check-out
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Fitnessruimte
  • Kapper/schoonheidssalon
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Fietsen
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Lift
Gehandicapen toegang
  • Mindervaliden kamers

In de omgeving

8.2

Beoordeeld door: 3088 gasten.

9

Lucy

Jong stel
12 augustus 2025

“Geweldig hotel, op slechts een korte wandeling van het stadscentrum.”
  • Geweldig hotel op slechts een korte wandeling van het stadscentrum van München. De kamer was van een goede grootte en voorzien van alles wat je nodig hebt - waterkoker, koffiezetapparaat, koelkast. Comfortabel bed en moderne badkamer. Mooi en schoon. Ondergrondse parkeergelegenheid is duur, maar het is de investering waard - veel plekken, goed verlicht.
  • De deuren waren erg dun, waardoor we elke geluid uit de gang konden horen. Het schoonmaakpersoneel was in de ochtend erg luid - deuren klopten, en stofzuigers raakten de muren aan, enzovoort. Ik begrijp volledig dat ze veel kamers in korte tijd moeten schoonmaken, maar het is niet prettig wanneer je wilt uitslapen!

9

Szu-yin

Zakenreiziger
11 augustus 2025

“Uitstekend”
  • De suite was zeer ruim, met een aparte woonkamer die het ideaal maakte om te ontspannen. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam gedurende ons verblijf.
  • Het enige nadeel was de wastafelkraan in de badkamer - deze was te hoog, waardoor het water gemakkelijk overal spetterde en het aanrecht nat achterbleef.

10

Stathis

Jong stel
6 augustus 2025

“Geweldig hotel.”
  • De kamer was vlekkeloos schoon en prachtig ingericht. We hadden een comfortabele king size bed en een tv met tal van zenders. Het hotel lag op 15 minuten loopafstand van het centrum en we wandelden elke dag en genoten van de route. Het personeel van de receptie was zeer vriendelijk en deed er alles aan om ons verblijf comfortabel te maken. We maakten gebruik van de hotelbar (Juliet Rose bar). Geweldige service, vriendelijk personeel en een selectie van kwaliteitsdranken.
  • Er is niets. Alles was geweldig.

4

Sololibra

Groepsreizigers
6 augustus 2025

“Als u een Amerikaan bent, denkt u dan alstublieft twee keer na voordat u verblijft.”
  • De locatie was handig en het hotel beschikt over vele voorzieningen.
  • Met uitzondering van 3 personeelsleden was iedereen die op het terrein werkte ongelooflijk onbeleefd en afwijzend. Als Amerikaan die in het buitenland reist en verblijft in een door Amerikanen eigendom, verwachtte ik dezelfde respect die ik heb ontvangen bij andere Hilton-locaties, ook op hun locatie in het buitenland. Helaas was dit niet het geval. Zodra het personeel een Amerikaans accent of de Engelse taal hoorde, vervaagde de vriendelijke houding die ze aanvankelijk hadden snel. De gehele ervaring heeft een nare nasmaak achtergelaten en doet me overwegen om nooit meer bij Hilton te boeken. Het hoofdkantoor moet op de hoogte worden gebracht.

8

Laura

Gezin met kinderen
1 augustus 2025

“Zeer goed”
  • Geweldige locatie, simpelweg perfect om de stad optimaal te genieten. Ontbijt en happy hour worden aangeboden in de executive lounge. Zeer elegante omgeving.
  • Voor de betaalde prijs had ik een grotere kamer verwacht. De organisatie van het ontbijt en het aanbod van producten dienen te worden verbeterd.

8

Keren

Gezin met kinderen
30 juli 2025

“de receptie was erg vriendelijk”
  • geen zwembad

9

Humaid

Gezin met kinderen
23 juli 2025

“Uitstekend”
  • Schoon en goed georganiseerd. Behulpzaam personeel. Tien minuten rijden naar het stadscentrum. De junior suite is ruim, en het bed is super comfortabel.
  • De parkeergarage is ruim, maar de parkeerplaats is een beetje smal. De parkeerplaatsen zijn verdeeld in paren. Als u uw auto in één van hen parkeert, kan de andere auto niet naast uw auto parkeren.

5

Richard

Zakenreiziger
18 juli 2025

“Toegestaan”
  • Het ontbijt was smakeloos en het personeel was niet bijzonder vriendelijk.

10

Nicole

Gezin met kinderen
18 juli 2025

“Fantastische locatie”
  • Geweldige locatie - precies boven het treinstation. Het was ook op loopafstand van de Marienplatz, markten, veel koffietentjes en de rivier. De kamer was zeer comfortabel - thee en koffie werden verstrekt, een kleine koelkast, badkamerbenodigdheden. De gym was 24/7 geopend en is goed uitgerust. Er is ook een gezellige bar/restaurant ter plaatse. Het hotel heeft bovendien een kleine winkel voor snacks enzovoort, maar je bevindt je net boven een HIT-supermarkt.
  • Niets. Geweldig.

8

Stephanie

Jong stel
16 juli 2025

“Mooi, schoon hotel met goede service.”
  • Mooi, schoon hotel dat vrij centraal gelegen is. De service was ook uitstekend. Parkeren is mogelijk in de kelder van het hotel.
  • Niet te veel voorzieningen in de kamer zelf, maar dat is te verwachten gezien de prijs!

8

Dr

Jong stel
16 juli 2025

“Zeer aan te bevelen dit uitstekende Hilton!”
  • Personeel zeer goed getraind Onverwachte upgrade Concierge gewoonweg enorm behulpzaam.
  • Ontbijt niet inbegrepen; prohibitief geprijsd. Een klein goedkoper alternatief (koffie en croissant) is nodig. Een lange afstand van het stadscentrum.

3

Chee

Jong stel
14 juli 2025

“Onplezierig”
  • De houding van de receptie is slecht. Wij zijn een Chinees stel uit Singapore en verblijven vijf nachten. Gedurende de eerste drie nachten kregen we gratis flessen mineraalwater, maar de laatste nacht werd ons meegedeeld dat water kosten met zich meebracht. De houding van de receptie (dame) kwam racistisch over en zij was niet geïnteresseerd om verder uitleg te geven. Ik zal nooit meer in een Hilton hotel verblijven en zal deze onaangename ervaring met al mijn vrienden delen.

9

Lorraine

Jong stel
14 juli 2025

“Eerste keer dat ik in dit hotel verblijf. Zeer aangenaam en ik zal zeker weer blijven.”
  • Op loopafstand van het stadscentrum. Zeer handig voor lokale trein- en busdiensten.

9

Linda

Alleenreiziger
5 juli 2025

“Beschikt over comfortabele bedden en gemakkelijke toegang tot het openbaar vervoer.”
  • Het bed en het kussen zijn beide zeer comfortabel voor mij en ik heb goed geslapen. Het hotel ligt direct naast een S-Bahn-station en je kunt het bereiken zonder het hotel te verlaten, wat het gebruik van het openbaar vervoer zeer gemakkelijk maakt. Het ontbijt is ook goed naar mijn mening - het restaurant is alleen een beetje druk tijdens het ontbijt.
  • Het zou beter zijn als het hotel gratis stilstaand water op de kamer kan leveren.

9

Rochelle

Jong stel
3 juli 2025

“Uitstekend”
  • De kamer was ruim en comfortabel. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. De bar en het restaurant op het terrein waren geweldig. De directe toegang tot het station onder het hotel was zeer gemakkelijk en overtuigend. De omgeving voelde te allen tijde veilig aan.
  • Onze kamer was naast de lift, waardoor we deze konden horen en soms wat gesprekken.

9

David

Jong stel
24 juni 2025

“We kwamen voor het Hauser concert. De stad was op een zaterdag tijdens het Oktoberfest overladen met mensen.”
  • Er is maar één slecht aspect aan de kamer. Het toiletbril is vreselijk!!!!

8

Jan-hendrik

Gezin met kinderen
22 juni 2025

“Zeer goed”
  • Vrijwel prijzig voor ontbijt en drankjes.

10

Anati

Zakenreiziger
19 juni 2025

“Hoge standaard stedelijk verblijf op een uitstekende locatie.”
  • Geweldige locatie, zeer centraal en op loopafstand van enkele goede restaurants. De lobby is mooi ingericht.
  • Niets

10

Harriet

Jong stel
17 juni 2025

“Geweldig hotel in een centrale locatie.”
  • Het bed was comfortabel. Onze kamer was groot. De barman maakte uitstekende cocktails.

8

Alexandru

Gezin met kinderen
13 juni 2025

“Zeer goed”
  • Ontbijt goed, schone kamer, dicht bij de metro.
  • Kwaliteit van het menu en het diner (Juliet Rose) en de roomservice - waarschijnlijk dezelfde Juliet Rose die het eten heeft gebracht.

10

Ozkan

Jong stel
3 juni 2025

“Een perfect hotel gelegen boven een belangrijk vervoersknk.”
  • De openbare S-Bahn treinen, die u met de gehele stad verbinden, bevinden zich direct onder het hotel. Er is een lift vanuit het station die rechtstreeks naar het hotel leidt—volg gewoon de Hilton-borden bij de uitgang. Het ontbijt was uitstekend en het personeel was snel en efficiënt, zelfs tijdens drukke uren. We hadden geen moeite om een lege tafel te vinden. De kamer was ruim en warm in oktober, en de bedden en kussens waren erg comfortabel. De schoonmaak was ook van zeer goede kwaliteit. Er was een thee- en koffiezetapparaat op de kamer. We hebben gegeten in het Mona restaurant, wat uitstekend was.
  • Het aantal koffiezetapparaten bij het ontbijt was tijdens de drukke uren zeker niet voldoende. En er waren veel momenten dat ze zich in een fouttoestand bevonden!

9

Vojtěch

Gezin met kinderen
2 juni 2025

“Met verwachting!”
  • Geweldige locatie, comfortabele bedden, geluiddichte wanden. Behulpzaam personeel bij de receptie en de bar.
  • Het ontbijt werd beter verwacht - er was slechts één persoon die eieren en pannenkoeken maakte - dit was zeer traag en inefficiënt, hoewel hij erg vriendelijk was.

9

Lelon

Vriendengroep
25 mei 2025

“Ik zal zeker in de toekomst opnieuw terugkeren voor een verblijf en mijn vrienden weten dat uw hotel de plaats is om naartoe te gaan.”
  • De locatie was ideaal. Op loopafstand van winkels, restaurants en het stadscentrum. De Isar-rivier was ook dichtbij. Ik vond het personeel van het hotel uitzonderlijk. Goed getraind, vriendelijk en gemotiveerd in hun werk.
  • Bij het uitchecken vroeg ik om een e-mailkopie van mijn factuur. Later, bij het controleren van mijn e-mail, ontdekte ik dat ik deze niet had ontvangen. Gelieve deze opnieuw te sturen naar lelon1@yahoo.com. Daarnaast nam ik een taxi die voor het hotel geparkeerd stond om naar de HBH te gaan voor het vervolg van mijn reis. Helaas werd ik onderweg naar het Bahnhof door de chauffeur berispt (hij zei dat hij als Iraakse vluchteling naar Duitsland was gekomen) en hij begon verbale beledigingen tegen Amerikanen te uiten en prees Poetin, waarbij hij zei dat hij nucleaire raketten moest lanceren om ons te straffen. Ik liet hem weten dat zijn uitbarstingen onacceptabel waren. Dit is wellicht een opmerking die u aan toeristen die het hotel bezoeken wilt meegeven: wees voorzichtig met het nemen van taxi's voor het hotel.

8

Leonie

Groepsreizigers
25 mei 2025

“Vroeg de meeste vakjes af.”
  • Kamer was mooi, goede locatie, eten was redelijk.
  • Telefoon op de kamer werkte niet, trage service in de bar, alleen tafelservice, geen Nespresso-apparaat op de kamer zoals geadverteerd, moesten betalen voor waterflessen op de kamer, en er werd €200 op de creditcard belast bij aankomst voor roomservice, wat behoorlijk veel is.

7

Abdulmajeed

Zakenreiziger
24 mei 2025

“Goed”
  • De badkamer was vuil.

7

Hiroyuki

Zakenreiziger
16 mei 2025

“Goed”
  • Uw ontbijt was het beste ooit. Het personeel aan de receptie was zeer behulpzaam. Ik waardeerde het dat er een Japanse persoon aanwezig was die erg beleefd was.

8

Onur

Gezin met kinderen
14 mei 2025

“Zeer goed”
  • Locatie / Personeel
  • Airconditioning. Het was te koud.

7

Ann

Jong stel
8 mei 2025

“Goed”
  • Het ontbijt was heerlijk en er was een grote verscheidenheid. Mijn tweede kamer was van een redelijk formaat en schoon. Goede locatie net buiten de hoofdplaats. Het treinstation is op enkele stappen afstand, dus zeer handig.
  • De kamer die ons aanvankelijk was toegewezen, was een gehandicaptenkamer vanwege mijn knieoperatie. Toen we in onze kamer kwamen, rook het naar stilstaand water. We hebben water in de afvoer van de badkamer laten lopen, maar dat maakte het erger en zorgde ervoor dat de hele gang stonk. Dus hebben we gevraagd om te verhuizen en die andere kamer was prima. Tijdens de avond zijn we naar de bar gegaan en terwijl we onze drankjes dronken, kwam er een muis tevoorschijn vanachter een bank, op zoek naar voedsel. We hebben het barpersoneel geïnformeerd, maar zij gaven aan dat dit niet hun probleem was en dat ze het aan het management zouden doorgeven. Afgezien daarvan is het hotel erg mooi en schoon, en ik heb opgemerkt dat er enkele lokaasstations zijn geplaatst, dus ze zijn duidelijk bezig met het aanpakken van dit probleem.

7

Burak

Gezin met kinderen
7 mei 2025

“Goede locatie en ontbijt, ouderwetse gewoonten van hotelketens.”
  • Het ontbijt was uitstekend en rijkelijk. De kamers waren zeer schoon en netjes. Het personeel was overal vriendelijk. De locatie van het hotel is perfect voor het bezoeken van de stad. Er is geen noodzaak om een auto te huren als u niet van plan bent om het stadscentrum te verlaten.
  • De kamer was kleiner dan we hadden verwacht. Hoewel de informatie aangaf dat de grootte 25 m² was, was het een kleine kamer met een bed, een zeer klein bankje en een tafel. Er is geen koffiezetapparaat zoals een espressomachine in de kamer. Ze hebben nog steeds een oude, ouderwetse waterkoker en enkele zakjes oploskoffie, wat niet past bij de kwaliteit en de prijs van het hotel. Daarnaast voelde het erg oncomfortabel en vervelend om water tegen een aanvullende kosten te moeten kopen als je geen "pro, plus, platinum" lid van Hilton bent. Het aanbieden van een gratis fles water in de kamer zou eigenlijk geen probleem moeten zijn.

7

Mdogrusoy

Jong stel
28 april 2025

“Goed”
  • De locatie en faciliteiten waren goed. We hebben de kwaliteit van Hilton ervaren. Behalve twee medewerkers waren alle werknemers en de service goed.
  • De benadering van de receptionist was slecht tijdens het inchecken. De vrouwelijke medewerker aan de ingang van het restaurant vertoonde een boze en negatieve houding tegenover zowel medewerkers als klanten, wat storend was. Dit was niet gepast voor Hilton.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Hilton Munich City zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Hilton Munich City via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Hilton Munich City. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Hilton Munich City.
Bij Hotels.nl kun je Hilton Munich City reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Hilton Munich City, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Hilton Munich City ligt 1,5 km van het centrum van München.

Hilton Munich City heeft WIFI beschikbaar in het hele hotel.

Hilton Munich City heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Hilton Munich City Heeft een eigen fitness ruimte.

Hilton Munich City staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

Hilton Munich City heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability