8.3
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Leonardo Royal Hotel Munich

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Leonardo Royal Hotel Munich, gelegen aan de Moosacher Straße 90 in München, biedt een luxueuze verblijfservaring nabij het iconische Olympiapark. Het hotel scoort een indrukwekkende 8.3 op basis van 8014 beoordelingen, wat getuigt van een hoge mate van tevredenheid onder gasten. Het hotel beschikt over moderne voorzieningen zoals gratis WiFi, fitnessfaciliteiten en kamers voorzien van airconditioning en een spa-douche. Zakelijke reizigers en toeristen kunnen genieten van internationale en regionale gerechten in restaurant Vitruv of ontspannen met een cocktail in bar Leo90.

De ligging van Leonardo Royal Hotel Munich is bijzonder gunstig voor gasten die het stadscentrum van München willen verkennen, met makkelijke verbindingen via het openbaar vervoer. De nabijheid van bezienswaardigheden zoals het Olympisch Stadion maakt het hotel tot een uitstekende uitvalsbasis voor zowel culturele uitstapjes als winkel- en eetervaringen in de stad. Het hotel biedt veelzijdige faciliteiten, waaronder een 24-uursreceptie, een businesscentrum, vergader- en banketmogelijkheden, en voorzieningen voor gasten met specifieke dieetwensen.

Accommodatiemogelijkheden variëren van comfortabele kamers tot deluxe driekameropties, elk stijlvol ingericht met moderne badkamers. Alle kamers zijn uitgerust met voorzieningen als een Nespresso-machine, minibar en flatscreen-tv's met streamingdiensten. Het hotel hanteert een flexibel beleid voor kinderen, die tot en met 11 jaar gratis verblijven bij gebruik van een bestaand bed. Huisdieren zijn toegestaan, waarbij mogelijk extra kosten van toepassing zijn. Tot de extra dienstverlening behoren onder meer een conciërgeservice, een fietsenverhuur en speciale maatregelen ter handhaving van de hygiëne en veiligheid. De parkeergelegenheid op locatie, met oplaadstations voor elektrische voertuigen, is beschikbaar tegen een dagelijkse vergoeding.



Faciliteiten in Leonardo Royal Hotel Munich

Eten en drinken
  • Bar
  • Dieetwensen op aanvraag
  • Restaurant
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Badjas
  • Douche
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Minibar (exclusief)
  • Radio
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Senseo Koffiezetapparaat
  • Telefoon
  • TV
Woon gedeelte
  • Strijkijzer
  • Verwarming
  • Waterkoker
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Openbaar Parkeren
  • Parkeerplaats
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Fitnessruimte
  • Sauna
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Fietsen
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Lift
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
Buiten
  • Terras
  • Tuin

In de omgeving

8.3

Beoordeeld door: 8053 gasten.

10

F.

Gezin met kinderen
29 juni 2025

“Uitzonderlijk”
  • Zeer dichtbij de U-Bahn. Goede locatie voor de Olimpiahalle.

7

Shahin

Gezin met kinderen
26 juni 2025

“Goed”
  • Locatie Personeel

8

Ghazal

Groepsreizigers
22 juni 2025

“Zeer goed”
  • Rustige en aangename sfeer
  • Het personeel was onbeschoft.

8

Arne

Gezin met kinderen
18 juni 2025

“Een prima plek als je van plan bent het Olympisch park te bezoeken.”
  • Locatie. Parkeren in de garage.
  • De badkamer was oud. Er was een glazen wand tussen het bed en de badkamer.

9

Nishant

Zakenreiziger
17 juni 2025

“Zeer aangenaam verblijf, waar voor je geld.”
  • De locatie ligt buiten het stadscentrum.

10

Miguel

Zakenreiziger
12 juni 2025

“Uitzonderlijk”
  • Faciliteiten
  • Meer eet- en lunchopties nodig.

8

Hila

Gezin met kinderen
10 juni 2025

“Zeer goed”
  • De kamer was mooi, de bedden waren comfortabel en er was een slimme televisie met de optie om Netflix te verbinden of schermcasting te gebruiken.
  • De badkamerdeur is een glazen deur die niet helemaal afsluit.

10

Veronica

Zakenreiziger
10 juni 2025

“Komt snel terug.”
  • Zeer schoon en mooi.

9

Charleen

Groepsreizigers
3 juni 2025

“Aangename en absoluut prachtige afwerkingen in het hele hotel.”
  • Het interieur van het hotel is prachtig en de kamer was perfect ingedeeld. Ik vond vooral de kleine koelkast en de faciliteiten voor koffie en thee erg prettig.
  • De bedden zouden comfortabeler kunnen zijn.

8

Cagatay

Groepsreizigers
29 mei 2025

“Geweldig verblijf in de Olympiapark-regio.”
  • De locatie was geweldig voor ons, aangezien we daar waren om de huisvesting van mijn dochter op Campus Riva te regelen, wat op 2 minuten loopafstand is. De suite voor 3 personen was meer dan voldoende voor 3 mensen.
  • Geweldig ontbijt, maar 26 Euro per persoon is wat aan de hoge kant.

7

Janice

Gezin met kinderen
24 mei 2025

“Goed”
  • Ziet er mooi uit.
  • Een bepaald personeelslid, een stevige witte dame, begroet ons 's ochtends niet wanneer we haar tijdens het ontbijt zien, terwijl ze de andere gasten van Europese afkomst zeer hartelijk begroet... zelfs al hebben we vijf dagen verbleven. We hebben het gevoel dat ze bepaalde rassen bevoordeelt.

4

Keshav

Gezin met kinderen
23 mei 2025

“Over het geheel genomen hebben de inconsistenties in de service en voorzieningen afbreuk gedaan aan de waarde die we hebben betaald.”
  • Comfort & Gemak: Het bed was zeer comfortabel en zorgde voor een goede nachtrust. De nabijheid van het hotel tot het treinstation maakte het verplaatsen door de stad een fluitje van een cent. Unieke Accenten: Ik waardeerde de unieke decoratieve accenten in mijn kamer, met name de stijlvolle lampen. De kunstwerken die in de hotelgangen werden tentoongesteld, voegden ook een aangename esthetiek toe. Extra Voorzieningen: De beschikbaarheid van een schoenenpoetsservice was een handige en onverwachte bijkomstigheid.
  • Ontbijtverschil: We kozen voor het ontbijtarrangement voor een extra 20 euro per persoon per dag. Helaas was de fruitselectie niet vers, met enkele stukken die een onaangename geur verspreidden. Inconsistentie in de roomservice: Het aanvullen van de gratis voorzieningen zoals theezakjes bleek een probleem te zijn. We moesten herhaaldelijk contact opnemen met de huishoudelijke dienst en ontvingen tegenstrijdige informatie van het personeel. Een personeelslid (nachtdienst bij de receptie) vertelde ons dat de gratis waterfles alleen bij aankomst werd verstrekt, terwijl een ander personeelslid er zonder probleem een verstrekte op aanvraag. Onbetrouwbaar Wi-Fi: De Wi-Fi-verbinding was gedurende ons verblijf frustrerend onbetrouwbaar. We hebben het probleem gemeld aan het personeel van de nachtdienst, die weinig interesse leek te hebben in het oplossen van het probleem. Hij vermeed oogcontact en bood geen enkele verzekering dat het probleem met de aanbieders van de dienst zou worden aangepakt. Misleidende advertenties: De foto's die onze kamercategorie toonden, lieten duidelijk een badkuip zien, een belangrijk aspect van onze boekingsbeslissing. Helaas ontdekten we bij aankomst dat de kamer helemaal geen badkuip had. Deze misleidende advertentie heeft onze ervaring aanzienlijk beïnvloed.

9

Kenneth

Jong stel
18 mei 2025

“Vriendelijk personeel. Redelijke prijs. Zou opnieuw komen.”
  • De roomservice was echt prima. Het ontbijt had een ruime keuze aan gerechten en ze waren heerlijk.
  • De kamer was op een gegeven moment echt koud. Ik kon de instelling voor de verwarming niet vinden, als die er al was. Ook was er een kleine plas water bij de ramen. Ik stapte erop met mijn sokken aan toen ik het uitzicht wilde bekijken.

10

Ioana

Gezin met kinderen
17 mei 2025

“Uitstekend voor het bijwonen van concerten in het Olympiastadion. Gezellig, modern, vriendelijk en elegant hotel.”
  • Moderne stijl, ruime en lichte kamer, comfortabel bed. Op loopafstand van het Olympiastadion, perfect voor concerten.
  • Er zijn geen voedingswinkels in de buurt, noch restaurants.

10

Liudmyla

Vriendengroep
13 mei 2025

“Uitzonderlijk”
  • Handige locatie, mooi en gezellig hotel.
  • Ik vond alles leuk.

10

Chantelle

Jong stel
10 mei 2025

“Geweldig verblijf op een super centrale locatie in München.”
  • Onze eerste verblijf in deze Leonardo-eenheid en we hebben ervan genoten. De kamer was zeer schoon en opgeruimd en het bed was comfortabel. Ik houd altijd van het ontbijt bij Leonardo, maar deze locatie heeft eerlijk gezegd de grootste en beste selectie. Er is een gezellige bar waar je een drankje kunt genieten voor en na het uitgaan. Het personeel is altijd vriendelijk en gastvrij. Parkeren is uitstekend en zeer redelijk geprijsd. De U-Bahn is ook heel dichtbij, waardoor München binnen handbereik is.
  • Geen groot probleem, maar wijs meer tijd toe aan het valideren van parkeerkaarten. De receptie kan druk zijn met in- en uitchecken, waardoor u lang kunt wachten om de kaart te laten valideren. Wij hebben tot 25 minuten gewacht, wat ons te laat maakte voor het diner.

7

Saad

Gezin met kinderen
2 mei 2025

“Een uur wachten in de wachtrij om een kamer te krijgen.”
  • Het meubilair was zeer goed en schoon.
  • Vertraging bij het verkrijgen van mijn kamer. Ik heb een uur gewacht. Het personeel helpt niet echt bij het oplossen van de situatie.

8

Umar

Gezin met kinderen
2 mei 2025

“Zeer goed”
  • Geweldige kamers, uitstekende locatie.
  • Parkeren is wat duur.

9

Karen

Groepsreizigers
25 april 2025

“Het was over het algemeen een comfortabel verblijf.”
  • U3 is direct naast het hotel. Het merendeel van het personeel was vriendelijk. Het bed is echt comfortabel.
  • Sommige medewerkers in het ontbijtgedeelte waren vriendelijk, maar anderen waren echt onbeleefd. Vooral één vrouw in het bijzonder; zij nam mijn bord weg zonder te vragen of ik het nog nodig had. Ze kwam gewoon naar mijn tafel en plotseling verscheen er een hand voor me die het bord wegnam zonder me zelfs maar aan te kijken, met een gezicht dat toonde dat ze een hekel had aan haar werk.

6

Hsinhow

Zakenreiziger
21 april 2025

“Aangenaam”
  • De kamer is niet schoon genoeg, er ligt een dode insect op de badkamervloer en er zijn wat kruimels op het bed.

8

Joseph

Jong stel
19 april 2025

“Zeer goed”
  • Het ontbijt is uitstekend en de locatie is zeer goed. De kamer was schoon.
  • Het slaapmatras was niet goed en de telefoon werkte niet.

10

Dr.

Zakenreiziger
13 april 2025

“Uitzonderlijk”
  • Was geweldig.

8

Rajeevan

Zakenreiziger
12 april 2025

“Zeer goed”
  • Alle faciliteiten waren goed.
  • Niets

8

Mja

Zakenreiziger
5 april 2025

“Zeer goed”
  • Good business hotel

10

Colin

Zakenreiziger
5 april 2025

“Zeer aanbevolen”
  • Moderne faciliteit, uitstekend ontbijt, comfortabele kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel, gemakkelijke verbinding met de stad via het openbaar vervoer.

2

Vinamra

Zakenreiziger
30 maart 2025

“Euro 100 geblokkeerd bij het inchecken wordt niet vrijgegeven, zelfs niet na meer dan 2 weken na het uitchecken!”
  • Op de dag van inchecken werd er 100 euro geblokkeerd. Hoewel ik op 29 november 2023 heb uitgecheckt, is het bedrag (vanaf 19 december 2023) nog steeds niet vrijgegeven.

8

Shephali

Jong stel
28 maart 2025

“Zeer goed”
  • De kamer was ruim, schoon en comfortabel. Het had een koffiezetapparaat, voor mij een vereiste, maar meestal niet beschikbaar in Duitsland. We verbleven hier voor het Adele-concert, dat op 30 minuten met Uber verwijderd was. Er is een metrostation in de nabijheid, maar we hadden daar geen zin in. Het hotel was ook dichtbij het Olympia winkelcentrum. Een goede plek om wat tijd door te brengen en iets te eten.
  • Wij moesten dagelijks om koffie en water vragen. Naar mijn mening zouden zij dit moeten aanbieden wanneer de kamer wordt schoongemaakt! Op de tweede dag gaven ze ons het water dat we vroegen, op de derde dag zeiden ze dat het niet gratis was en dat we ervoor moesten betalen. Uiteindelijk gaven ze het toch gratis. Dat was een beetje ongemakkelijk.

8

Kwan

Gezin met kinderen
27 maart 2025

“Zeer goed”
  • Zeer comfortabele kamer. De locatie was goed voor toegang tot het openbaar vervoer.

10

Hsin

Gezin met kinderen
26 maart 2025

“De beste keuze!”
  • Mensen en ontbijt!
  • Nee!

10

Gosenay

Groepsreizigers
25 maart 2025

“Ik zal blij zijn om opnieuw te bezoeken!”
  • De kamer was echt mooi en de bedden zijn comfortabel. Het is naast het treinstation, wat perfect was!
  • Het enige negatieve aspect is het matglas tussen de badkamer en de kamer. Het is niet comfortabel om de badkamer te gebruiken vanwege de privacy. Dit zou niet transparant moeten zijn.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Leonardo Royal Hotel Munich zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Leonardo Royal Hotel Munich via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Leonardo Royal Hotel Munich. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Leonardo Royal Hotel Munich.
Bij Hotels.nl kun je Leonardo Royal Hotel Munich reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Leonardo Royal Hotel Munich, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Leonardo Royal Hotel Munich ligt 5,9 km van het centrum van München.

Leonardo Royal Hotel Munich heeft WIFI beschikbaar in het hele hotel.

Leonardo Royal Hotel Munich heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Leonardo Royal Hotel Munich Heeft een eigen fitness ruimte.

Leonardo Royal Hotel Munich staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

Leonardo Royal Hotel Munich heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.