8.4
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Vienna House Easy by Wyndham Neckarsulm

Beschikbaarheid ophalen...


Informatie over de accommodatie


Vienna House Easy by Wyndham Neckarsulm is een modern viersterrenhotel, strategisch gelegen in het hart van Neckarsulm. Op slechts enkele minuten rijden van de wijngaarden, het bedrijventerrein en de A6-snelweg, biedt het hotel een gunstige uitvalsbasis voor zowel zakelijke gasten als toeristen. Het hotel beschikt over een ruime keuze aan faciliteiten, waaronder gratis WiFi in alle ruimtes, gratis openbare parkeerplaatsen op het terrein, en een conciërgeservice. Voor gasten die graag de omgeving willen verkennen, zijn er mogelijkheden voor fietsen en wandelen in de directe nabijheid.

Het hotel is ontworpen om gasten een comfortabel verblijf te bieden met eigentijdse kamers die voorzien zijn van een eigen badkamer en airconditioning. Gasten kunnen genieten van een breed scala aan voorzieningen, zoals 24-uursreceptie, roomservice, en dagelijkse schoonmaakdiensten. Het hotel biedt ook speciale faciliteiten voor gezinnen, waaronder familiekamers en kindermenu's op aanvraag. Voor extra gemak zijn er ook diverse services beschikbaar zoals een wasservice, stomerij en valutaomwisseling.

Voor diners en ontspanning beschikt Vienna House Easy over een uitgebreid ontbijtbuffet en een gezellige bar waar gasten kunnen ontspannen. De accommodatie voldoet aan hoge veiligheids- en hygiënestandaarden, met maatregelen zoals contactloos in- en uitchecken, veiligheidsalarmen en desinfectiestations. De nabijheid van culturele bezienswaardigheden en lokale natuur maken dit hotel een aantrekkelijke keuze voor zowel korte als langere verblijven.



Faciliteiten in Vienna House Easy by Wyndham Neckarsulm

Eten en drinken
  • Bar
  • Dieetwensen op aanvraag
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Bad of douche
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Telefoon
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • Express check-in/check-out
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Fietsen
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Lift
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
Roken
  • Rokersruimte
Diensten algemeen
  • Winkels in het hotel

In de omgeving

8.4

Beoordeeld door: 801 gasten.

9

Daniela

Jong stel
26 april 2025

“Zeer tevreden, we komen graag terug. Het ontbijt was mooi gepresenteerd en smaakte goed.”
  • De kamer was ruim en comfortabel.
  • Een W-Lan wachtwoord in de kamer

10

Jeršovs

Alleenreiziger
25 april 2025

“geweldig”
  • Vriendelijk personeel, bar, ruime kamer.

10

Světlana

Jong stel
13 april 2025

“Uitzonderlijk”
  • Zeer vriendelijk personeel. Alles is schoon en gastvrij. Zeer ruime keuze voor het ontbijt (uitzonderlijk, zou ik zeggen).
  • Ik kan niet op iets komen.

10

Valter

Zakenreiziger
6 april 2025

“Zeer goed hotel voor een zakelijke verblijf.”
  • We hadden behoefte om 's nachts een paar uur als groep te werken, en het personeel heeft ons snel naar een vergaderruimte begeleid voor meer comfort. Dit werd zeer gewaardeerd. :)

10

Paulo

Gezin met kinderen
1 april 2025

“Zeer comfortabel verblijf.”
  • Zeer ruime kamer, goed ontbijt, vriendelijk personeel, parkeermogelijkheden ter plaatse.
  • Alles was in orde.

8

Nana

Jong stel
19 maart 2025

“Kom voor het ontbijt.”
  • De locatie van het hotel was zeer goed voor ons. Het ontbijt was ook zeer goed en het personeel in het ontbijtrestaurant was erg vriendelijk en behulpzaam. We konden een hond meenemen.
  • We kwamen erg laat aan en konden geen parkeerplaats vinden of de parkeergarage werd niet voor ons geopend. De airconditioner functioneerde absoluut niet, waardoor het erg warm was in de kamer, wat niet goed was voor de hond! Daarna kwam een medewerker achter ons aan, omdat men bang was dat we niet betaald hadden, terwijl de betaling via de boeking was gedaan. Men vertelde ons dat deze niet werd geaccepteerd. We wachten nu af om te zien of we voor dit verblijf dubbel hebben betaald!

7

Martin

Zakenreiziger
18 maart 2025

“Goed”
  • Het personeel aan de receptie was behulpzaam bij het oplossen van de klimaatbeheersing die gedurende de eerste twee nachten niet werkte; ik had het koud gedurende die eerste twee nachten.
  • Ik reisde op de dag van de meest recente railstaking naar het hotel. Toen ik belde om met het hotel te spreken over mijn vertraging, merkte de persoon aan de lijn op dat ik al vooruitbetaald had voor drie nachten en dat er GEEN wijzigingen aan de reservering mochten worden aangebracht. Ik kreeg bijna geen vraag gesteld voordat deze persoon elke vorm van wijziging of aanpassing aan de reservering afwees. De wereld is een imperfecte plek en plannen verlopen niet altijd zoals voorzien. Een beleid is slechts bedoeld als richtlijn; het is geen beschermingsbarrière voor incompetente medewerkers om achter te schuilen. De volgende keer, luister alstublieft en probeer tenminste samen te werken met uw gasten. Trouwens, in een hotel worden klanten gasten genoemd. Hoe behandelt u gasten? Ja, de klant heeft niet altijd gelijk, maar slechte klantenservice is altijd verkeerd.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.