7.9
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Sanadome Hotel & Spa Nijmegen

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Hotel Sanadome in Nijmegen is een viersterrenhotel met een prachtig en groot wellnesscentrum. Hierin vindt u heerlijke thermen, whirlpools, zoutwaterbaden, mint- en stoomkamers en een uiterst modern fitnesscentrum. Als u een overnachting boekt zijn 2 dagen entree tot de thermen en het fitnesscentrum inbegrepen. In het beautycentrum van de wellness wordt u van top tot teen verzorgd en kunt u kiezen uit meer dan 65 behandelingen. Het water in de thermaalbaden komt uit een zoet en zout waterbron, waar aan een heilzame werking is toegedicht. In de Thermen is het dragen van badkleding verplicht.

Het ontbijtbuffet staat voor u klaar op maandag tot en met vrijdag van 07:00 tot 10:30 uur, en op zaterdag en zondag van 08:00 tot 11:00 uur. Het hotel beschikt over maar liefst vier restaurants die elk een eigen uitstraling hebben. Tijdens uw bezoek aan de thermen kunt u heerlijk eten en drinken in het Spa restaurant Marina en de Spa Lounge Breeze. In de andere twee restaurants worden verantwoorde gerechten geserveerd met aandacht voor oorsprong en ecologische kwalitieit. U kunt hier à la carte dineren tussen 18:00 en 22:00 uur, en op vrijdag en zaterdag wordt er een 'Flavours of the world' buffet geserveerd. De bar is dagelijks geopend van 08:00 en 01:00 uur.

De bosrijke omgeving rondom het hotel leent zich uitstekend voor een heerlijke wandeling of fietstocht. Als oudste stad van Nederland kent Nijmegen kent een prachtig en historisch centrum met vele gezellige restaurants en terrasjes. Langs de Waal lopen fraaie fietspaden die u onder meer door het unieke natuurgebied de Ooijpolder leiden.


Awards gewonnen door Sanadome Hotel & Spa Nijmegen

Beste Wellnesshotel 2016

Beste Wellnesshotel 2020

Beste Wellnesshotel 2021


Faciliteiten in Sanadome Hotel & Spa Nijmegen

Eten en drinken
  • Bar
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Roomservice
Service
  • Bagage-opslag
  • Schoenpoetsmachine/-set
  • Stomerij
Badkamer
  • Bad of douche
  • Douche
  • Haardroger
  • WC
  • Whirlpool
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Balkon of Terras
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Espresso Apparaat
  • Extra groot bed
  • Fauteuil
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Koffie- en theefaciliteiten
  • Minibar (exclusief)
  • Radio
  • Satelliet televisie
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • TV
  • Ventilator
  • Wekdienst/ wekker
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Strijkijzer
  • Verwarming
Media en technologie
  • Kabeltelevisie
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Electrische auto
  • Elektr. auto oplaadpunt
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Business center
  • Computer (openbaar)
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Aromatherapie Kamer
  • Binnenzwembad
  • Body scrub
  • Body wrap
  • Bubbelbad
  • Buitenzwembad
  • Finse Sauna
  • Fitnessruimte
  • Gezichtsbehandelingsruimte
  • Hamam
  • Jet stream
  • Kleedkamers
  • Lichaamsbehandelingen
  • Lichttherapie
  • Ligbad met bubbelfunctie
  • Make-upbehandelingen
  • Manicure
  • Massage
  • Massagekamer
  • Pedicure
  • Personal trainer
  • Schoonheidsbehandelingen
  • Solarium
  • Spabad
  • Stoomkamer
  • Thermaal Bad
  • Waxbehandelingen
  • Wellness centrum
Huisdieren
  • Alleen blindengeleidehonden toegestaan
Extra bed voor Kinderen
  • Babybed
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Elektr. fiets oplaadpunt
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Activiteiten
  • Jeu-de-boules
Algemeen
  • Europees Ecolabel
  • Green Key certificaat
  • Lift
  • Lobby
  • Lounge
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
  • Familiekamers
Gesproken talen
  • Duits
  • Engels
  • Nederlands
Betaalmethodes
  • American Express
  • Diners Club
  • JCB
  • Maestro
  • Mastercard
  • Pinnen
  • Visa
Gehandicapen toegang
  • Mindervaliden kamers
Buiten
  • Terras
  • Tuin
Diensten algemeen
  • Winkels in het hotel
Uitzicht
  • Tuinzicht

In de omgeving

Parkeergarage
  • Winkelcentrum Dukenburg 2.5 km
  • P8 Sterrenbosch 2.5 km
  • Huygensgebouw 2.6 km
  • De Gouverneur 2.6 km
  • De Heeren van Nijmegen 2.7 km
  • Beukenlaan 3.1 km
  • Nieuwe Markt 3.4 km
  • Groene Balkon 4 km
Restaurant
  • Mister Panda 967m
  • Chinees-Indisch restaurant Lotus 1.3 km
  • Dominos Pizza 1.6 km
  • Valdin 1.7 km
  • Plek Nijmegen 1.8 km
  • 't Zusje 1.9 km
  • 't Sfeerhuys bij de Looimolen 1.9 km
  • Lijn 3 2 km
Museum
  • Anatomisch en Pathologisch Museum 2.1 km
  • Valkhof Museum 3.1 km
  • Van 't Lindenhoutmuseum 3.4 km
  • MuZIEum 3.5 km
  • Huis van de Nijmeegse Geschiedenis 3.6 km
  • Gebroeders van Lymborchhuis 3.8 km
  • Het Valkhof 4 km
  • Gelders Archeologisch Centrum G.M. Kam 4 km
Toeristische attractie
  • Amusementspark Tivoli 6.4 km
  • Openluchtlokaal 7.1 km
  • Madurodam van het landschap 7.2 km
  • Zomer atelier Paulusgilde 9 km
Treinstation
  • Nijmegen Goffert 993m
  • Nijmegen Heyendaal 2.6 km
  • Nijmegen Dukenburg 2.6 km
  • Nijmegen 2.9 km
  • Nijmegen Lent 5 km
  • Mook Molenhoek 6.8 km
  • Wijchen 7.1 km
  • Grenzland-Draisine 8.5 km

7.9

Beoordeeld door: 500 gasten.

9

Bram

Gezin met kinderen
5 juni 2025

“Uitstekend”
  • We verbleven in het Sanadome voor de Vierdaagse van Nijmegen. We hebben echt genoten van de gastvrijheid en de sfeer. Het eten was geweldig, wat zeer behulpzaam is als je 50 kilometer per dag moet lopen ;).
  • Helaas was onze kamer erg warm, omdat deze aan de zuidoostzijde van het hotel was gelegen. Er was geen airconditioning en de koeling kon de recordtemperaturen niet goed aan. Het hielp niet dat het gebouw in wezen een grote kas is.

9

Kateryna

Jong stel
4 juni 2025

“Het hotel is goed, maar duur en de prijs is een beetje onredelijk.”
  • Dit was mijn tweede keer in dit hotel. Ik vind alles leuk, de kamer is schoon, er is een groot spacentrum, een buitenzwembad en veel van hetzelfde binnen.
  • Op mijn verjaardag besloot ik naar de wellness te gaan. De prijs was 22 € per persoon, waarbij we alleen naar de douche gingen en ze ons klei voor het lichaam brachten, waarna we simpelweg met water afspoelden. Naar mijn mening is dit een beetje duur voor wat we kregen. Ze boden geen minimale korting aan voor de verjaardag.

10

Ethna

Groepsreizigers
28 mei 2025

“Hartelijke verwelkoming, zeer behulpzaam personeel en een geweldige spa-ervaring.”
  • Ruime kamers, zeer comfortabele bedden en beddengoed.

7

Facundo

Jong stel
27 mei 2025

“Goede faciliteiten”
  • Geweldige omgeving Goede faciliteiten
  • Een beetje inconvenient om met het openbare vervoer aan te komen.

7

Félix

Jong stel
27 mei 2025

“Goed”
  • De spa was geweldig. Het is groot, met veel ruimte in de sauna, hydromassagebaden en zwembaden. Misschien een teveel aan chloorgebruik, maar de rest was goed.
  • Wij huren een kamer met onbeperkt toegang tot de spa en een ontbijtbuffet. Bij de receptie boden ze ons een dinerbuffet aan, na betaling van 42 euro per persoon. Gezien de eerste indruk bij de hotelreceptie dachten wij dat het diner fantastisch zou zijn (afgaande op de prijs). Echter, bij aankomst aan onze tafel duurde het ongeveer 10 minuten voordat de obers bestek, borden, enzovoort, en ook de drankjes kwamen brengen, zelfs na meerdere keren aandringen. Veel van het eten was koud en karig. De rijst was plakkerig, het lamsvlees was ook koud, de desserts waren niet aangevuld, en de quinoa was een beetje rauw. Gezien dit, heb ik geklaagd op het moment dat ze vroegen of alles in orde was. Ter compensatie bood de ober ons een stuk vlees (entrecote) aan, en de chef kwam vragen welk dessert wij graag wilden eten. Om eerlijk te zijn had ik voor dat bedrag veel verwachtingen van het restaurant, in de hoop op iets onberispelijk in alle opzichten.

9

Maria

Jong stel
25 mei 2025

“Uitstekend”
  • Uitstekende service! Heel lekker ontbijt, vriendelijk personeel! Absoluut aanbevolen voor een relaxdag of een overnachting. De spa is geweldig!
  • Een van de enige nadelen is de massage. De therapeut was niet goed opgeleid en behandelde ons niet zoals zou moeten voor de massages die we hadden aangevraagd. Hierdoor is het niet zo eenvoudig om van tevoren telefonisch een afspraak voor een massage te maken, aangezien je nooit precies weet wanneer deze zal plaatsvinden, totdat je daar bent. De Engelse taal is niet beschikbaar in het hotel. Alles is geschreven in het Engels - hetzelfde geldt voor de website. Maar dit is te beheren.

7

Masi

Jong stel
18 mei 2025

“Goed”
  • De locatie is echt mooi, de zwembaden zijn voortreffelijk en de service was ook aangenaam.
  • Ik denk dat de televisies geüpdatet zouden moeten worden. Het is alleen voor kanalen; het zou beter zijn geweest als er ook toegang was tot YouTube of vergelijkbare diensten.

10

Yoanna

Jong stel
12 mei 2025

“Verrassend geweldig”
  • De locatie midden in het park is gewoon geweldig. De spa was groot en schoon (wat verrassend was gezien de grootte en het aantal bezoekers), het water in het zwembad had precies de juiste temperatuur. De sauna is een beetje klein, maar de stoombkamer was ruim en we hebben ervan genoten. Het hotel zelf is eenvoudig en elegant ingericht. De kamer die we hadden was zeer comfortabel. Het personeel was erg behulpzaam en gastvrij bij de receptie, de spa en het restaurant - zij doen allemaal geweldig werk.
  • Het ontbijt was niet bijzonder, maar in orde.

8

Mihail

Zakenreiziger
11 mei 2025

“Ik heb het echt naar mijn zin gehad bij Sanadome.”
  • De locatie was erg mooi, het eten was uitstekend en het personeel was zeer vriendelijk. Een aangename omgeving rondom het hotel. Een goede, ruime kamer.
  • Bijna alles (inclusief de website) was alleen in het Nederlands, waardoor het moeilijk was om informatie in het Engels te vinden. Het gebouw zelf verkeert niet in optimale staat en vertoont enige slijtage.

7

Razvan

Jong stel
8 mei 2025

“Goed”
  • het personeel
  • De douche had geen druk...

8

Magoni

Jong stel
3 mei 2025

“ontsnapping in de natuur”
  • de sfeer, de faciliteiten en de ontspannen sfeer. kamer en toilet zeer mooi.
  • Vooral in het spa-poolgebied maakten mensen lawaai. Ik dacht dat we een balkon hadden.

7

Augustinus

Gezin met kinderen
3 mei 2025

“Goed voor eenmalig bezoek.”
  • Fijne combinatie van zwembaden, hotel en restaurant.
  • 1. Ondanks de hoge prijs ontvangen hotelgasten geen accessoires voor de spa, zoals handdoeken, slippers en badjassen. 2. Accessoires, het restaurant en alle aanvullende services zijn zeer kostbaar. 3. Er is geen reguliere hete sauna beschikbaar. 4. Uitermate druk bezocht.

10

Priscilla

Jong stel
24 april 2025

“Uitzonderlijk”
  • Ik heb mijn verblijf leuk gevonden omdat het personeel zo vriendelijk en behulpzaam was en de faciliteiten gewoon perfect zijn.

3

Emma

Groepsreizigers
22 april 2025

“Verschrikkelijke service en regels die zijn ontworpen om extra te verkopen en op te dringen.”
  • De spafaciliteiten zijn erg mooi, het A La Carte-diner was uitstekend en het was de enige keer dat we echt goede service kregen.
  • De service was vreselijk. Ze laten je je eigen tas niet meenemen naar de spa, maar je kunt wel een tas meenemen naar de spa - als je er een van hen koopt! De panini die ik had, was de slechtste die ik ooit heb ervaren, doorweekt en smaakloos. De chips waren slechter dan die van McDonald's. De ligbedden buiten waren niet schoon. De QR-code voor het bestellen buiten was "deactief gemaakt wegens het weer". Het personeel zei tegen mij dat er slechts één maat badjassen beschikbaar was, terwijl mijn vriend verschillende maten aangeboden kreeg. Ondanks dat we geboekt en betaald hadden voor toegang tot de spa, probeerden ze ons bij aankomst hiervoor extra kosten in rekening te brengen en moesten we om de badjassen en slippers vragen. De in- en uitcheckprocedure had erg lange verwerkingstijden en er waren lange rijen. De twee liften waren zo traag dat frequent wachten noodzakelijk was. Zeer duur voor basis dingen zoals water. Een twin kamer is geen twin kamer - het zijn twin bedden die bij elkaar zijn geschoven en die je niet kunt scheiden vanwege het ingebouwde frame.

6

Shaun

Zakenreiziger
15 april 2025

“Aangenaam”
  • Locatie
  • De voedselkeuze voor een gezin is niet goed.

5

Zeynep

Vriendengroep
9 april 2025

“Gangaande”
  • Het toilet en de wastafel waren niet schoon genoeg. We zagen vieze plekken op verschillende onderdelen. We konden niet goed slapen vanwege een onbekend storend geluid, dat leek op een alarm, maar we wisten niet waar het vandaan kwam. Dit was zeer vervelend. Ten slotte betreft het de toegangspas voor de spa. Toen we de faciliteit verlieten, vergaten we deze achter te laten en niemand herinnerde ons eraan. Om deze reden moet ik de pas via PostNL opsturen, en dit verzendkosten komen voor mijn eigen rekening, aangezien ik in Eindhoven woon.

9

Anca

Jong stel
27 maart 2025

“Mooie plek”
  • Vriendelijk personeel, schone faciliteit, smakelijk eten.
  • Hoewel het een zeer schone locatie is, is het een beetje verouderd. Er zijn veel producten/diensten die in de prijs van een 4-sterrenhotel inbegrepen zouden moeten zijn, maar dat zijn ze niet (breng je eigen slippers en badjas mee, shampoo/conditioner - ze bieden alleen een zeer lage kwaliteit shampoo aan). Neem je eigen kussen mee, anders krijg je een stijve nek.

7

Arkady

Jong stel
21 maart 2025

“Goed”
  • Vriendelijk en gastvrij personeel
  • Er is geen koffie-/theemachine in de kamer. U moet een badjas huren in het SPA-type hotel. Het ontbijtgedeelte was te donker (zoals bij een diner).

10

Lyuda

Jong stel
17 maart 2025

“Uitzonderlijk”
  • Het zwembad is fantastisch, met een mooie omgeving.
  • Geen mogelijkheid om thee in de kamer te zetten.

1

Carla

Gezin met kinderen
14 maart 2025

“Badkamer”
  • Geweldig hotel, personeel en thermae.
  • De ene ster is enkel voor de spa en het management. Vandaag heb ik een duo scrub geboekt om iets leuks te doen met mijn dochter. Op de website staat geschreven: Scrub, crème en hoofdmassage voor 2 personen. 50 minuten, 98 euro. Dit is misleidend en totaal oneerlijk voor de klant. We kwamen binnen en we hadden 1 masseuse voor 2 personen. Dus technisch gezien betaal ik 49 euro per persoon voor 25 (het werd 20 aan het einde) minuten, en niet voor 50 minuten. Nogmaals: DIT staat niet gespecificeerd op de website. We zitten niet op een bed, alleen op esthetische stoelen die je hoofd lager dan je lichaam plaatsen, totaal ongemakkelijk. Volledig lage standaard. We krijgen scrub op 4 delen van ons lichaam: onderbenen, voorarmen, bovenaan de rug en buik. En we worden gevraagd om te draaien. Dus alleen de voorkant. Daarna douchen we, en met de badpakken aan en met het (kleine) gezichtshanddoekje dat we krijgen, is het totaal onmogelijk om de scrub eraf te krijgen. Ik trek mijn badpak uit en vraag om een douchehanddoek, terwijl ik probeer, naakt, opnieuw op de stoel te klimmen. Daar komt de crème op dezelfde 4 plekken. Bij mijn vraag: waarom krijgen we geen crème op handen en voeten, zegt ze dat: De crème doet de voeten glijden en de klant zou kunnen vallen (!!) En: De masseuse heeft een fobie voor het aanraken van voeten. (Echt??? Wie heeft jou aangenomen? En waarom doe je dan geen gezichtsbehandelingen?). Het laatste is de hoofdmassage van 5 minuten, die pijn doet omdat de hoeveelheid olie niet aanwezig is. We vertrekken en we betalen 98 euro voor de helft van een behandeling, een gedeeltelijke scrub, een gedeeltelijke crème, droge handen, voeten en onderrug, en scrub op plaatsen die ik niet kan benoemen. De masseuse doet alsof ze mijn teleurstelling niet ziet of ze maakt het niet uit. Dit is een oplichting. Nergens op de website worden deze zaken vermeld en we werden niet van tevoren geïnformeerd dat de behandeling slechts voor 4 delen van het lichaam zou zijn en dat de masseuse fobisch was. Ik kreeg niet de keuze om op te staan en te vertrekken, in plaats van beroofd te worden. Ik ga klagen bij de receptie en de UITSTEKENDE Lucy (uitstekende klantenservice) praat met de spa-manager.

4

Michael

Jong stel
10 maart 2025

“Ik wens dat er een beter plan voor verwarming was.”
  • Geweldige locatie voor het concert.
  • Onze kamer was zo heet dat we niet konden slapen. Je kunt niet 400 euro per nacht betalen zonder airconditioning.

9

Dora

Jong stel
9 maart 2025

“Geweldige ontspanningservaring.”
  • De hele spa-ervaring was zeer aangenaam. We hebben vooral genoten van de massages, het zwembad buiten, het zoutwaterzwembad, de sauna en het stoombad. Het ontbijtbuffet had een goede variëteit aan keuzes.

9

Chris

Gezin met kinderen
27 februari 2025

“Uitstekend”
  • Fantastisch spagebied en receptie
  • Men moet betalen voor parkeren.

7

Stewart

Gezin met kinderen
24 februari 2025

“Geweldige locatie en kamer. De service in de bar/het restaurant was zeer slecht.”
  • Het ontbijt was goed, zoals verwacht. De kamer was in orde, niets bijzonders. De locatie was fantastisch, aangezien mijn zoon en ik naar een Heavy Metal concert in het Goffertpark gingen (10 minuten lopen van het hotel). We hebben de SPA niet gebruikt.
  • Om in het bar/restaurantgebied te zitten en bediend te worden, was een nachtmerrie. Proberen de aandacht van een ober te trekken kon alleen door voor hen te staan. Het bestellen en ontvangen van een item duurde ongeveer 45 minuten, inclusief een drankje. Dit is niet aanvaardbaar.

8

Biljana

Jong stel
19 februari 2025

“Zeer goed”
  • De natuur rond het hotel.
  • Geen shampoo in de douches van het thermale gebied.

8

Ivana

Jong stel
11 februari 2025

“Altijd een goede tijd!”
  • - Thermen is een uitstekende plek om te ontspannen. - Het eten in restaurant Flow tijdens het Wereldsmaken buffet is erg goed. - De kamers zijn comfortabel, rustig en schoon. - De massage is bijzonder goed, absoluut aan te bevelen. - Over het algemeen vriendelijk en behulpzaam personeel.
  • - Geen gratis koffie/thee in de kamers - Moet EV-oplaadpunten installeren en aanbieden op de parkeerplaats

8

Dellabiancia

Jong stel
20 januari 2025

“veel zwembaden, rustige omgeving, ontspannend weekend”
  • Er zijn veel faciliteiten. Ze kunnen gedurende de dag te druk worden, maar over het algemeen zijn ze zeer aangenaam.
  • De prijs voor het eten is hoog. Ik vond het ook niet prettig dat hotelgasten moesten betalen voor het parkeren. Er zijn geen ontspanningsruimtes waar mensen een dutje kunnen doen of een boek kunnen lezen in een rustige omgeving.

9

Silvie

Zakenreiziger
14 januari 2025

“geweldige plek om te ontspannen”
  • erg mooie plek
  • niets te delen

10

Piotr

Jong stel
12 januari 2025

“Uitzonderlijk”
  • Alles was aangenaam; ik kan deze plek ten zeerste aanbevelen.

8

Evelyn

Jong stel
5 januari 2025

“Het was een goed verblijf, het enige minpunt was dat er niet zo veel sauna was, maar het was een geweldig verblijf en we hebben ervan genoten.”
  • Was gezellig en aangename sfeer.
  • Rustige omgeving

Vraag en antwoord.

Wat is het telefoonnummer van Sanadome Hotel & Spa Nijmegen?

Het telefoonnummer van Sanadome Hotel & Spa Nijmegen is +31 24 359 7280.

Wat is de URL van de officiële website van Sanadome Hotel & Spa Nijmegen?

De eigen website van Sanadome Hotel & Spa Nijmegen Kunt u hier vinden.

Hoe ver ligt Sanadome Hotel & Spa Nijmegen van het centrum van Nijmegen?

Sanadome Hotel & Spa Nijmegen ligt 2,9 km van het centrum van Nijmegen.

Heeft Sanadome Hotel & Spa Nijmegen een eigen restaurant?

Sanadome Hotel & Spa Nijmegen heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Heeft Sanadome Hotel & Spa Nijmegen ontbijt voor de gasten?

Sanadome Hotel & Spa Nijmegen heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

Is er een binnenzwembad bij Sanadome Hotel & Spa Nijmegen?

Sanadome Hotel & Spa Nijmegen heeft een binnenzwembad. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn. Neem contact op met de accommodatie voor meer informatie.

Is er een buitenzwembad bij Sanadome Hotel & Spa Nijmegen?

Sanadome Hotel & Spa Nijmegen heeft een buitenzwembad. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn. Neem contact op met de accommodatie voor meer informatie.

Zijn er familiekamers bij Sanadome Hotel & Spa Nijmegen?

Sanadome Hotel & Spa Nijmegen heeft familiekamers beschikbaar. Kijk op de website van de accommodatie om deze te reserveren.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.