7.3
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Royal Astrid Hotel Oostende

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Royal Astrid Hotel Oostende is een modern viersterrenhotel, strategisch gelegen in het centrum van de populaire kustplaats Oostende. Dit hotel biedt een scala aan comfortabele accommodaties en uitgebreide faciliteiten, die zowel toeristen als zakelijke reizigers aanspreken. De locatie aan de Wellingtonstraat, op enkele minuten wandelen van het strand en de promenade, zorgt ervoor dat gasten gemakkelijk toegang hebben tot belangrijke bezienswaardigheden zoals het Kursaal Oostende, het Leopoldpark en de haven. De nabijheid van het treinstation van Oostende maakt het hotel goed bereikbaar, wat het een praktische keuze maakt voor bezoekers van de regio.

Het hotel beschikt over een eigen restaurant waar gasten kunnen genieten van een gevarieerd menu, met de nadruk op lokale en seizoensgebonden producten. Dit biedt niet alleen een aangename culinaire ervaring, maar versterkt ook de lokale cultuur. Daarnaast is er een bar waar gasten zich kunnen ontspannen met een drankje. Voor bezoekers die op zoek zijn naar recreatieve activiteiten, biedt de omgeving tal van mogelijkheden zoals het Atlantikwall Museum en het Mu.ZEE, evenals diverse winkel- en eetgelegenheden in de stad. De combinatie van deze faciliteiten en de centrale ligging maakt het Royal Astrid Hotel een aantrekkelijke optie voor een breed scala aan gasten.

Om het comfort van de gasten te waarborgen, biedt het hotel uitgebreide wellness- en spafaciliteiten, waaronder sauna's, stoombaden en een binnenzwembad. Voor zakelijke klanten zijn er vergaderzalen beschikbaar, volledig uitgerust met moderne technologie. Het hotel zorgt voor een hoog niveau van service, met gratis Wi-Fi in het hele gebouw en een 24-uursreceptie die klaarstaat om eventuele vragen te beantwoorden. De kamers zijn ontworpen met aandacht voor detail en variëren van standaardkamers tot ruime suites, met een moderne inrichting, airconditioning, flatscreen-tv's en luxe badkamerfaciliteiten. Bezoekers kunnen bovendien genieten van een prachtig uitzicht op de omgeving. Beperkte parkeermogelijkheden zijn beschikbaar, en het personeel assisteert gasten graag met parkeerinformatie en reserveringen.



Faciliteiten in Royal Astrid Hotel Oostende

Eten en drinken
  • Bar
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
Service
  • Bagage-opslag
  • Groepen
  • Schoenpoetsmachine/-set
Badkamer
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • WC
Slaapkamer
  • Balkon of Terras
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Koelkast
  • Satelliet televisie
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • Vloerbedekking
  • WiFi
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Zakelijke faciliteiten
  • Business center
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Binnenzwembad
  • Body scrub
  • Body wrap
  • Bubbelbad
  • Finse Sauna
  • Gezichtsbehandelingsruimte
  • Hamam
  • Kleedkamers
  • Lichaamsbehandelingen
  • Massage
  • Massagekamer
  • Sauna
  • Schoonheidsbehandelingen
  • Stoomkamer
  • Strandstoelen
  • Wellness centrum
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Extra bed voor Kinderen
  • Babybed
  • Kinderen/extra bedden
Algemeen
  • Lift
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
  • Familiekamers
Buiten
  • Terras
  • Tuin

In de omgeving

Parkeergarage
  • Kursaal 2 976m
  • Europacentrum 984m
  • Visserskaai [sub] 1.4 km
  • Albertparkstadion 1.8 km
  • Albertparkstadion 1.8 km
  • Parking 3 4 km
  • Zandvoorde 5.4 km
  • Star Plus Selexion 5.5 km
Restaurant
  • Phuang Malai Thai 271m
  • Villa des Camélias 383m
  • Bar Bristol 418m
  • 't Groote Huys 448m
  • Valentino 449m
  • Toi, moi et la Mer 472m
  • Lentini 475m
  • Pizza Hut 482m
Museum
  • Stadsmuseum Oostende 1.2 km
  • Ryckewaertshof / Anto Diez 3.4 km
  • Het Turkeyenhof 4.1 km
  • Atlantikwall (WW1 & WW2) 5 km
  • Museumschip Tordino 7.3 km
  • Kusthistories 7.4 km
  • Godelievemuseum 8.6 km
Toeristische attractie
  • Ruiterstandbeeld Leopold-I 380m
  • Red Light Street 1.3 km
  • Mariakerke Bad NMVB tram station 2.1 km
  • Kersthuis Bredene 3.3 km
  • De watertoren van Bredene 4.7 km
  • Veldbatterij "Hannover" Stützpunkt Leffinge Atlantikwall 4.9 km
  • Observatiebunker Atlantikwall 5.8 km
  • Gemeentelijke School 5.9 km
Treinstation
  • Oostende 1.4 km

7.3

Beoordeeld door: 194 gasten.

7

Jampa

Jong stel
28 juni 2025

“Het was een prettig verblijf met een goede locatie nabij het strand.”
  • De locatie is uitstekend en de kamer was schoon en mooi. Het ontbijt is ook goed.
  • Er is geen waterkoker om heet water te maken in de kamer en de meeste glazen en koffiekoppen van het ontbijt zijn niet schoon en gebroken.

10

Geers

Vriendengroep
25 juni 2025

“Wij houden ervan en hebben genoten, dank u.”
  • Onze kamer is erg mooi en ons ontbijt was echt goed. We hebben het geweldig gevonden en ik heb mijn vrienden en familie ook aangeraden hier te boeken. Dank u.

10

Valentin

Jong stel
24 juni 2025

“Uitzonderlijk”
  • Zeer mooie plek. Ik raad het aan.
  • Ik heb niets gevonden.

9

Biljana

Groepsreizigers
24 juni 2025

“Het hotel is net zo uitstekend als altijd.”
  • Alles was goed.
  • Niets

6

Apostol

Gezin met kinderen
17 juni 2025

“Over het algemeen te duur voor de staat waarin het verkeert... er zouden zeker enkele verbeteringen moeten worden aangebracht.”
  • - De stapelbedden bevinden zich in een aparte kamer naast de hoofdkamer, dus dat is een groot pluspunt wanneer u met kinderen reist en ze naar bed moet brengen. - Het toilet is gescheiden, wat weer erg handig is wanneer u met kinderen reist. - Het restaurant heeft goed en redelijk geprijsd eten. Vooral het kindermenu is een goede portie en komt ook met ijs voor slechts 9 euro (bijvoorbeeld: 1/2 kipfilet, frietjes en ijs). - De locatie is perfect...slechts een paar meter van het strand verwijderd.
  • - Douchehanddoeken zijn te klein (ik ben een vrouw van gemiddelde grootte en ze passen net goed. Ik kan me niet voorstellen hoe iemand groter deze zou gebruiken) - Tekenen van schimmel in de douche en geen ondersteuning voor het plaatsen van eigen toiletartikelen - Het water in de douche stroomde langzaam af (bijna verstopt), dus ik moest het water stopzetten om het helemaal te laten afvoeren, daarna weer inschakelen om mezelf af te spoelen. Bovendien is de inloopdouche niet goed geïnstalleerd. De grote douchekop bevindt zich aan de tegenoverliggende wand van de kraan... stel je voor dat je moet douchen en bijna 1,5 m moet lopen om het water uit te zetten... wie doet dat?! Bovendien kwam het water onder het glas vandaan dat het zou moeten tegenhouden (dus niet goed geïnstalleerd) - De badkamerdeur is van glas. Hoewel ze er folie op hebben aangebracht, is het nog steeds volledig transparant, zodat iedereen je kan zien douchen - Het lijkt erop dat ze geprobeerd hebben verbeteringen aan te brengen, maar dat ze niet goed zijn uitgevoerd of onafgemaakt zijn gelaten (vlekken op de muren, vensterglas met grote barsten, gordijn gescheurd...) - Grote vraagtekens wat betreft netheid: toen ik mijn handen afveegde met een handdoek, krabde iets mijn hand en ik zag gewoon een plastic voorwerp verstrikt in de handdoek... wat is dat voor iets?! - Koude ontvangst bij de receptie... (hoewel zowel mijn man als ik in de hotelindustrie werken, dus misschien hebben we soms hoge verwachtingen...) - Niet geluidsproof (ik bedoel, je kunt zelfs de gang onder de deur zien, dus je kunt zeker elk gefluister of klein stapje horen dat voorbijgaat) - Geen 'Do Not Disturb'-kaartjes of sloten op de deuren. Wat is dat?!

10

Daniel

Jong stel
16 juni 2025

“Beste reis ooit!”
  • De spa was geweldig, het inbegrepen ontbijt was heerlijk, en de locatie was zeer centraal ten opzichte van voorzieningen en nabijgelegen vervoersverbindingen naar omliggende steden zoals Brugge en Gent. Ik heb mijn allereerste massage gehad (de hot stone massage) en het was fantastisch. De jonge dames die mij en mijn vrouw masseerden waren geweldig en zorgden ervoor dat we ons volledig ontspannen en op ons gemak voelden! Al het personeel was opmerkelijk, attent en deed alles om ons te helpen. We kunnen niet wachten om terug te komen, bedankt Royal Astrid!
  • Het enige dat we niet leuk vonden, is dat we niet langer konden blijven! We hadden graag meer redelijk geprijsde parkeermogelijkheden gehad, maar zoals ik al zei, waren we zeer centraal gelegen, dus hogere parkeerkosten zijn te verwachten. :)

8

Helen

Jong stel
14 juni 2025

“Aangename verblijf. Het wellnesscentrum hier is geweldig.”
  • De locatie is goed.
  • Parkeren op straat met een parkeermeter!

5

Korol

Jong stel
9 juni 2025

“Aanvaardbaar”
  • Wij vonden het ontbijt prettig, het was eenvoudig en heerlijk.
  • Het personeel kan vriendelijker zijn en alle voorwaarden moeten beter worden beschreven, vooral met betrekking tot wellness.

10

Madina

Gezin met kinderen
8 juni 2025

“Een van de beste hotels in Oostende”
  • Heerlijk ontbijt en diner, geweldige zwembad en zeer vriendelijk personeel.
  • Niets

7

Gladysidehen

Jong stel
7 juni 2025

“Goed”
  • Het gebouw is verouderd en heeft renovatie nodig.

8

Sezanildo

Zakenreiziger
7 juni 2025

“Hotel zeer goed.”
  • Zeer goed
  • Bij de bar zijn de diensten niet goed.

8

Maitre

Jong stel
31 mei 2025

“Zeer goed”
  • Het ontbijt was INDESCRIFTELIJK.
  • De iets wat ouderwetse stijl

9

Johannes

Jong stel
30 mei 2025

“Uitstekend”
  • Waar voor je geld

9

Simona

Gezin met kinderen
26 mei 2025

“Het is de moeite waard om terug te komen.”
  • Spa-gebied. Locatie - idylisch.
  • We kwamen met 4 personen. We wilden massages boeken, maar dat is niet gelukt. Er was een personeelstekort. Jammer.

7

Bill

Alleenreiziger
23 mei 2025

“Een beetje aan de dure kant voor een zeer basic kamer zonder airconditioning.”
  • Het personeel was professioneel en sprak Engels! Bedankt. Er was geen registratie van de parkeerreservering, maar we hebben een plek in de garage gevonden. Veganistische opties voor het ontbijt, bedankt!
  • Kamer op de 2e verdieping, geen airconditioning en het was extreem heet. De ramen gaven uit op de straat, wat enige geluidsoverlast met zich meebracht. De opstelling van het ontbijt was een beetje druk.

10

Leo

Jong stel
18 mei 2025

“fantastic”
  • Alles was perfect.

9

Joanne

Jong stel
16 mei 2025

“Uitstekend”
  • Wij houden van het ontbijt, de faciliteiten en de locatie.

7

Valentin

Jong stel
11 mei 2025

“Goed”
  • Enkele medewerkers, relaxruimte
  • Sommige medewerkers zijn onbeleefd, er is geen parkeergelegenheid voor iedere auto, de parkeertarieven zijn zeer hoog, en ze wisselen hun ondergoed niet dagelijks. De hygiëne laat te wensen over.

4

Frederic

Jong stel
10 mei 2025

“Te duur”
  • De situatie is goed. Niet ver van het strand en dichtbij het openbaar vervoer. De kamer is ruim.
  • Kamervoorzieningen zijn basaal. Matrassen zijn niet stabiel op het bed. Ontbijt is overvloedig, maar de kwaliteit is basis. Gezien de kamerprijs is dit teleurstellend. Sommige medewerkers zijn niet vriendelijk.

7

Gerlinde

Jong stel
6 mei 2025

“Goed”
  • De kamer had een "vermoeide" uitstraling; het zou een make-over nodig hebben, een frisse verfbeurt. Daarnaast zouden er meer voorzieningen in de badkamer moeten zijn, niet alleen zeep, maar ook een bodylotion.

4

Annick

Gezin met kinderen
1 mei 2025

“Komt niet terug.”
  • De locatie van het hotel is ideaal, op loopafstand van het stadscentrum en het strand. Het lijkt erop dat het hotel onlangs is gerenoveerd, dus de uitstraling is goed en modern. Eieren en pannenkoeken bij het ontbijt zijn versgebakken.
  • Het personeel was bij aankomst niet erg vriendelijk; beiden keken op hun telefoons. Ook in het restaurant moesten we erg lang wachten. Bij het ontbijt was elke vraag te veel om te stellen (de borden waren allemaal op en toen ik om nieuwe vroeg, kreeg ik een zeer onvriendelijk antwoord). De kamer rook alsof er in was gerooken en eigenlijk rook het hele hotel niet echt goed. 's Nachts had ik het gevoel dat we boven het ventilatiesysteem of wasmachines sliepen, geen idee waar het luide gezoem vandaan kwam, maar ik werd wakker door het geluid en het was moeilijk om weer in slaap te vallen. 's Ochtends was er geen warm water, het was 08:30 uur, dus misschien was het drukke douchentijd, omdat we een uur later wel warm water hadden, maar we moesten dan al naar het ontbijt, dus konden we er niet van genieten. Zelfs als er warm water was geweest, was er geen zeep in de dispenser, dus was het niet mogelijk om schoon te maken. Het ontbijt was pover; het sinaasappelsap smaakte als water, er was geen echte boter (slechts margarine) en het brood en de croissants waren papperig. Het was ook erg luid en druk.

9

Anonymous

Gezin met kinderen
24 april 2025

“Geweldige verblijf in Oostende!”
  • De locatie is perfect! Dichtbij de tramhalte en een prachtig strand. Het hotel is schoon en onze kamer was uitstekend voor een gezin van vier. Het ontbijt was geweldig.
  • niets!

8

Nona

Groepsreizigers
16 april 2025

“Mooi en lief.”
  • Locatie. Ontbijt. Vriendelijk personeel, vooral bij de receptie.
  • Kussens zijn niet zo comfortabel.

7

Katsiaryna

Gezin met kinderen
13 april 2025

“Zeer goed hotel en uitstekende locatie.”
  • Een beetje oud, maar zeer schoon, en de locatie is erg goed, recht tegenover het strand. We waren blij dat we parkeergelegenheid hadden direct voor het hotel.
  • Het is een beetje versleten, het zou goed zijn om enkele reparaties in de badkamer uit te voeren.

9

Thierry

Jong stel
11 april 2025

“Goede prijs-kwaliteitverhouding.”
  • Behoorlijk groot hotel. Goede prijs-kwaliteitverhouding!

3

Kevin

Jong stel
10 april 2025

“Nooit meer dit hotel.”
  • De locatie was geweldig.
  • Het personeel was slecht. Het ontbijt was miserabel.

9

Jacquelina

Groepsreizigers
10 april 2025

“Uitstekend”
  • Alles perfect.

4

Patrick

Gezin met kinderen
8 april 2025

“Uitstekende wellness, maar de uitstraling van het hotel (onderhoud) en het ontbijt neigen meer naar 2 sterren.”
  • Het wellnessaanbod is geweldig en het personeel is vriendelijk, dat was het!
  • Kamer 627 is een ramp, vol krassen op de wandbekleding, meubels, deuren en er zijn al weer reparaties aan de muur losgekomen. Het plafond vertoont sporen van vocht (voormalige wateraccidenten?). De kamer en de vloeren van het hotel hebben duidelijk veel onderhoud nodig; er moet niet bespaard worden op deze uitgaven. En dit was geen basis kamer! Het ontbijt is gemengd: - Een fijne ruime keuze aan broden en het Engelse ontbijt is ook goed (spek, eieren, bonen, ...). - Maar de rest is vreselijk: sinaasappel- en multivitamine "sap" zijn gewoon zuur en zoet, een van de slechtste die ik ooit heb gedronken. - De meeste jams/marmelades zijn niet echt fruitig (meer als gelei en suiker...). - MAAR: positief punt: ze hebben ook suikervrije jam :-)! - Koffie van versgemalen bonen is ook verschrikkelijk (ik denk dat het een kwestie van programmeren van de koffieautomaat is, maar dat gebeurt op het strikt minimum) -> niet echt smakelijk -> zelfs de meeste gezette koffies smaken beter. Samenvatting: veel op het strikt minimum -> foute besparingen, sorry. Ontbijt zou een van de beste dingen in een hotel moeten zijn!

10

Peter

Vriendengroep
5 april 2025

“Eten uitstekend. Warm en vriendelijk.”
  • locatie
  • een eenpersoonsbed in een tweepersoonskamer

6

Julien

Alleenreiziger
31 maart 2025

“Aangenaam”
  • Gemakkelijk toegankelijk en comfortabel bed. Nieuwe douche.
  • De kamer ziet er verouderd uit en de verf bladdert af. Er moet een vlek op de muur worden schoongemaakt.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Royal Astrid Hotel Oostende zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Royal Astrid Hotel Oostende via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Royal Astrid Hotel Oostende. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Royal Astrid Hotel Oostende.
Bij Hotels.nl kun je Royal Astrid Hotel Oostende reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Royal Astrid Hotel Oostende, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Royal Astrid Hotel Oostende ligt 1,1 km van het centrum van Oostende.

Royal Astrid Hotel Oostende heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Royal Astrid Hotel Oostende staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

Royal Astrid Hotel Oostende heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Royal Astrid Hotel Oostende heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

Royal Astrid Hotel Oostende heeft een binnenzwembad. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn. Neem contact op met de accommodatie voor meer informatie.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.