Postillion Hotel Amersfoort Veluwemeer Putten - Putten
Postillion Hotel Amersfoort Veluwemeer Putten
Postillion Hotel Amersfoort Veluwemeer Putten
Postillion Hotel Amersfoort Veluwemeer Putten
Postillion Hotel Amersfoort Veluwemeer Putten
Alle foto's
8.1
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Postillion Hotel Amersfoort Veluwemeer Putten

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Met zijn ligging aan het Veluwemeer zit het Postillion Hotel Amersfoort Veluwemeer op een prachtige locatie. De nabijheid van de A28 zorgt ervoor dat het hotel goed te bereiken is. Het viersterrenhotel beschikt over een restaurant, hotelbar, terras, 93 kamers en voldoende gratis parkeerruimte voor al haar gasten. Vanuit het hotel kunnen mooie fiets- en wandeltochten gemaakt worden. Het bezoeken van het Dolfinarium in Harderwijk is een echte aanrader. Daarnaast zijn er nog veel andere uitstapjes mogelijk.

Doordeweeks wordt het ontbijtbuffet tussen 07:00 en 10:00 uur geserveerd en in het weekend tussen 07:00 en 11:00 uur. In de ontbijtruimte, het restaurant en de hotelbar kan men genieten van het prachtige uitzicht over het Veluwemeer. Op mooie dagen is het heerlijk vertoeven op het terras onder het genot van een hapje en drankje.

Vanuit het hotel zijn diverse uitstapjes te maken. Zeker de moeite waard zijn het Dolfinarium in Harderwijk, attractiepark Walibi Holland, dierenpark Amersfoort en het klimbos in Garderen. Van medio april tot eind oktober is het Zandsculpturenfestijn in Garderen ook een echte aanrader, waar elk jaar een andere thema centraal staat. National Park de Hoge Veluwe, en de steden Apeldoorn en Amersfoort zijn ook goed te bereiken. Fietsliefhebbers kunnen prachtige fietstochten maken door de bosrijke omgeving. De omgeving leent zich uiteraard ook voor lange wandeltochten.



Faciliteiten in Postillion Hotel Amersfoort Veluwemeer Putten

Eten en drinken
  • Bar
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Roomservice
Service
  • Bagage-opslag
  • Groepen
  • Stomerij
Badkamer
  • Badjas
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Koelkast
  • Patio
  • Radio
  • Ramen die open kunnen
  • Terras
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Kabeltelevisie
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Electrische auto
  • Elektr. auto oplaadpunt
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Business center
  • Vergaderzaal
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Extra bed voor Kinderen
  • Babybed
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Elektr. fiets oplaadpunt
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Green Key certificaat
  • Lift
  • Lounge
  • Verwarming
Gehandicapen toegang
  • Rolstoeltoegankelijke kamers
Buiten
  • Terras
  • Tuin

In de omgeving

Parkeergarage
  • A28 Vanenburg 1.6 km
  • A28 Dasselaar 3.1 km
  • Oosterpoort 5.9 km
  • Wheemplein 6.2 km
  • Ravelijn winkelpassage 6.9 km
  • Bungalows De Toverberg 8.1 km
  • Kampeerwereld Hendriks 8.3 km
  • Ermelose Heide 9.4 km
Restaurant
  • Kasteel De Vanenburg 2.1 km
  • De Jutter 3.2 km
  • Terra Nova 4 km
  • Restaurant De Salentein El Portillo 4.5 km
  • De Berenkuil 4.6 km
  • T-Rex Steakhouse, Gourmet & Grill 4.7 km
  • Verona 4.8 km
  • Brasserie 't Wolderwijd 4.8 km
Museum
  • Mariahoeve 2.8 km
  • Historisch Museum "De Tien Malen" 6.6 km
  • het Pakhuis 7.4 km
  • Open Doors Bezoekerscentrum 8.3 km
Toeristische attractie
  • Stichting Schapedrift Ermelo 9.3 km
Treinstation
  • Putten 2.9 km
  • Nijkerk 5.9 km
  • Ermelo 6.5 km
  • Harderwijk 9.6 km

8.1

Beoordeeld door: 1503 gasten.

8.8

Rian vd Heide


dinsdag 29 november 2022

“Fijn hotel. Mooi uitzicht, vriendelijk personeel ”

9

Jacqueline


vrijdag 9 september 2022

“Prachtige ligging van dit mooie hotel”
  • Goede service
  • Kleine diner kaart

6.2

Anoniem


zaterdag 3 september 2022

“Erg leuk hotel. Het ontbijt is goed. Wel was de kamer niet volledig schoongemaakt. ”

10

Jansen


donderdag 14 juli 2022

“Zeer aan te bevelen”
  • Alles
  • Niks

6.8

nico koop


donderdag 23 juni 2022

“Mooie locatie, slechte hygiëne ”
  • locatie
  • vieze vensterbanken, kregen meteen een heel slecht gevoel over hygiëne in rest van hotel

6.8

Elotmani


maandag 23 mei 2022

“De matras was zeer slecht, heb heel slecht geslapen helaas en ben opgestaan met en pijnlijke rug.”
  • De ligging was super mooi, de service is toch
  • Het bed

6.8

Elotmani


maandag 23 mei 2022

“De matras was zeer slecht, heb heel slecht geslapen helaas en ben opgestaan met en pijnlijke rug.”
  • De ligging was super mooi, de service is toch
  • Het bed

7.4

H.Veenstra


maandag 16 mei 2022

“Van een 4 sterren restaurant hadden wij meer verwacht zeker op het gebied van service en ”
  • Mooie locatie en mooie ruime en nette kamers met mooi uitzicht over het meer
  • De bediening op het terras kon beter lang wachten En we konden niet in het hotel dineren

8.6

Van den eertwegh


zaterdag 7 mei 2022

“Prachtig gelegen aan het water, je kunt er alleen niet omheen wandelen Dit vonden we wat jammer, je hebt er echt een fiets of auto nodig. Ontbijt , was perfect!! Erg vriendelijk personeel!!”
  • Ontbijt, uitzicht, vriendelijk personeel, binnen en buiten! Prachtige kamer!!
  • Je kunt niet rondom het meer.

8.6

Paula


dinsdag 29 maart 2022

“Geweldig hotel, zeer vriendelijk personeel, en de hond mee, wat wil je nog meer”
  • Kwaliteit, schoon, vriendelijk, echt welkomvoelen
  • Het enige wat ik kan bedenken, misschien een klein koelkastje op de kamer

9.2

Anoniem


maandag 28 maart 2022

“Fietsroutes”
  • Zeer mooie ligging
  • Diner was vrij weinig..klein stukje zalm, 1 klein potje aardappelen voor twee personen...

8.2

Jinkie


zondag 27 maart 2022

  • Mooie ligging

9


maandag 21 maart 2022

“Topie verblijf”
  • Super gegeten.
  • Geen.

7.2

K


maandag 14 maart 2022

“Restaurant ”
  • Het personeel
  • Het eten in het restaurant

8.2

Anoniem


zondag 27 februari 2022

  • je wordt prettig geholpen
  • niets

5.8

Anoniem


maandag 21 februari 2022

“Mooie kamer alleen slecht eten en geen TV wegens storm ”
  • Hotel is schoon en ligt er mooi bij
  • 3 gangen menu was erg slecht en saai

9.2

P.Katzenbauer


maandag 9 augustus 2021

“Prachtige locatie”
  • Goede service en vriendelijk personeel
  • Geen

8.8

John de Deugd


zaterdag 24 juli 2021

“Zeker een aanrader ”
  • Werden vriendelijk ontvangen, hotel was netjes en op een mooie plek We waren hier 1 nachtje, maar het was heerlijk

9

DD


dinsdag 29 juni 2021

“Prachtige locatie aan het meer ”
  • Vriendelijk personeel Mooie kamer Alles Top Lekker eten Grote parking
  • Geen

7.8

Nijveld


maandag 21 juni 2021

“Prima verblijf”
  • Parkeren, Ontvangst, bediening
  • Vieze kit schimmel randen en voegen in douche cabine

6

De Wit-Vorster


zaterdag 19 juni 2021

“Saai en eentonig ”
  • De ligging van het hotel
  • Het ontbijt...Supersaai...elke dag hetzelfde...geen keuze De schoonmaak...slecht Veel ouderen gasten.

8.4

Nijenhuis


donderdag 17 juni 2021

“Bediening kan beter”
  • Mooie ligging Heerlijk bed Lekker ontbijt ook in deze coronatijd top geregeld Suite is mooi maar vrij prijzig dit in vergelijking met eerdere hotels.
  • Bij aankomst wilden we lekker op t terras genieten vh uitzicht met een lekkere lunch.Helaas zaten we er ruim 20min en we werden helemaal niet gezien en ook niet begroet.We hadden de vuile koffiekopjes van de vorige nog op tafel staan maar ook nadat ikzelf deze had weggezet nog geen reactie.Toen waren we er klaar mee en zijn we maar naar Nijkerk gereden en hebben we daar maar geluncht.De vlg dag bij uitchecken klacht aangegeven maar had niet t idee dat de dame bij de Receptie dit door ging geven niet eens excuses.. bijzonder ook omdat ikzelf in m 39 n werkervaring service altijd op 1 heb staan

10

Astrid van Dijk


maandag 14 juni 2021

“Mooi hotel, prachtige ligging”
  • Vriendelijke, snelle incheck. Mooie kamer, alles aanwezig. Goed ontbijt ( i.v.m Corona stond alles klaar op blad voor 2 personen in het restaurant) hier zouden wel 4 personen van kunnen ontbijten. Prachtige ligging, uitzicht op jachthaven. Hor voor het raam zodat het raam open kan, zonder dat er vliegjes naar binnen vliegen.
  • Geen.

7

Marielle Doornekamp


zondag 13 juni 2021

  • netjes mooie ligging aan het water een airco
  • tijdens het dineren duurde het allemaal lang voordat iemand een bestelling kwam opnemen, ook wachten op eten duurde een tijdje. tafels werden niet schoon gemaakt of ontruimd als mensen weg gingen. dure prijs voor weinig eten..

9.4

Elly de Waard


vrijdag 4 juni 2021

  • Vriendelijkheid van personeel en natuurlijk de mooie ligging aan het water. Door de Corona kregen we een ontbijtbox. Was heel goed verzorgd en heel handig voor ons, daar wij op de fiets waren en nog 100 km. voor de boeg hadden. Konden we wat we niet gebruikten meenemen voor onderweg.
  • Wij hadden een arrangement geboekt met 3 gangendiner. Jammer dat zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht geen andere keus bood dan vis of kip. Vis eten we niet. Dus er bleef niets te kiezen over. Gegrilde kippenpoot was goed maar heel summier met alleen maar een klein schaaltje groenten voor 2 personen. Wij dachten doe daar een schaaltje frites o.d. bij. Dan maak je het met weinig heel compleet. Dit is meer een tip dan een klacht.

8.2

Jolanda Bos


vrijdag 14 mei 2021

“Prachtig uitzicht ”
  • Prachtig gelegen terras vriendelijk personeel nette verzorgde kamer
  • Geen

6


maandag 26 april 2021

  • Ruime kamer, mooi uitzicht
  • Vliegenschermen stonden open, te zachte bedden, afstandsbediening inoperabel.

9.6

lindsay van der sluis


maandag 19 april 2021

“Heerlijk weekendje weg gehad”
  • Locatie locatie locatie Daarnaast had ik de suite geboekt die geweldig gelegen is in het hotel, met een prachtig uitzicht over het meer

8.6

Jacqueline van Zonsbeek


vrijdag 16 april 2021

  • Het uitzicht, de prachtige kamer en lekker diner
  • Precies de televisie zenders 1 En 3 werkten niet ... Maar oké ook opgenomen thuis

7.6

W. Jaeger


donderdag 1 april 2021

“Toch geen supersale aanbieding incl. diner gehad op standaardkamer”
  • De comfort tweepersoonskamer met uitzicht op het meer en ook op de zonsondergang. Het heerlijke weer, ondanks dat het eind maart was. Goed ontbijt, helaas geen goede tafel op kamer om aan te eten.
  • In het hotel kwam ik erachter, dat ze ons 5 dagen voor deze 2 overnachtingen een mail hadden gestuurd (natuurlijk als spam binnengekomen) dat ze helaas geen 2-gangen diner konden serveren i.v.m. coronamaatregelen. Daarvoor in de plaats konden wij voor 2 dagen op onze kamer pizza krijgen als diner. Dit vonden wij maar niks, twee dagen hetzelfde eten. Ik vroeg of ze ons de standaardkamer wilde laten zien en ook een comfortkamer met meerzicht. Ik kon dan wel de confortkamer met meerzicht krijgen met ontbijt, zonder diner (pizza 39 s). Helaas ging de superaanbieding incl. diner dus niet door.

8.8


zaterdag 27 maart 2021

“Fijne overnachting in net en rustig hotel”
  • Goed contact gehad met het hotel. Wij wilde de hond meenemen. Dit was goed. Twee weken voor de tijd kreeg ik een mail dat het diner niet door kon gaan, maar als vervanging een pizza bestellen. En ze het twee gangen diner hebben ze van deze aanbieding afgehaald en de prijs op een positieve manier veranderd. Echt netjes opgelost.

6


woensdag 10 februari 2021

“Betere bedden nodig... die niet schuiven. De matras is heel goed ”
  • Mooie omgeving
  • Echt een business hotel, niets vor gezinnen en kleine kinderen, hoewel de omgeving perfekt voor kinderen is.

6


maandag 8 februari 2021

“Betere bedden nodig... die niet schuiven. De matras is heel goed ”
  • Mooie omgeving
  • Echt een business hotel, niets vor gezinnen en kleine kinderen, hoewel de omgeving perfekt voor kinderen is.

10


maandag 14 december 2020

  • Vriendelijk personeel
  • Niets negatiefs

6.4

Lauren


maandag 14 december 2020

“Nette kamer, goed ontbijt en slecht diner.”
  • - Nette en schone kamer - Uitgebreid en lekker ontbijt
  • Het dinerarrangement is erg slecht geregeld en het eten was niet lekker. Het duurde vrij lang voordat er werd gevraagd of je wat te drinken wilde (halfuur) en het eten duurde ook lang voordat het er was. tussen voorgerecht en hoofdgerecht zat 45 minuten, veel te lang dus. Gasten die later aan tafel waren gekomen zaten aan de koffie terwijl wij nog aan het voorgerecht zaten. Personeel in eetzaal was niet behulpzaam en negeerde je. Erg jammer.

9.6


maandag 14 december 2020

“Prijs kwaliteit uitstekend”
  • Goed ingespeeld in Corona tijd

8.6

Peter Spieringhs


woensdag 9 december 2020

“Fantastisch hotel, Prima qua kamers en restaurant”
  • goede hygiene maatregelen. Wij hadden een arrangement met ontbijt en diner. Prima verzorging en erg lekker. Prijzen voor drankjes en hapjes op normaal prijspeil. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel
  • Had gedacht ook langs het Veluwemeer te kunnen lopen, echter dat valt tegen. Had graag wandelroutes gehad startend vanuit het hotel.

8.4

Van Noort


maandag 7 december 2020

“Prima hotel met heerlijk ontbijt en diner ”
  • Heerlijke wandelroutes op paar km afstand.
  • Niets

8


zondag 6 december 2020

“Goed hotel.”
  • Graag aangeven bij diner dat er al een keuze is gemaakt en er voor een meerprijs een ander gerecht te bestellen is.

9

N.Schoonbrood


zaterdag 5 december 2020

  • Zeer coronaproof Keurige, ruime kamer, uitstekend ontbijt en heerljk diner. Personeel zeer correct en behulpzaam. Zeker reden om dit hotel vaker te bezoeken en aan te raden aan vrienden en bekenden.

8.4

Henny Donkers


zaterdag 5 december 2020

  • Dat het personeel zo hartelijk bleef ondanks een magere bezetting.
  • Geen

8

Robert krommenhoek


dinsdag 1 december 2020

“Zeer schoon”
  • Schoon en rustig
  • Geen

9.4

Lilian Kraaij


maandag 30 november 2020

“Mooie locatie, sfeervol restaurant en vriendelijk personeel”
  • Alles zeer goed geregeld in deze covid tijd dmv ontbijt en diner in tijdsvakken. Kamer was eenvoudig maar prima in orde, netjes en schoon. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.
  • Niets.

7.6

Bert Flink


maandag 30 november 2020

“Ging teveel fout ”
  • Vriendelijk personeel
  • Onduidelijkheid over het diner, wat bij het arrangement in zat. Ontbijt om 9 uur op kamer besteld. 9.20 maar eens gebeld , bleek dat ze bestelbriefje kwijt waren. Vervolgens brengen ze verkeerd brood. En 2 yoghurt waren 3 dagen over de datum. Vond het echt een fouten festijn. Want bij de uitcheck bleek dus dat het met diner ook niet was goed gegaan. Nogmaals vriendelijk personeel. Maar ja was wel jammer

5.4

Richard Boer


maandag 30 november 2020

“Uiterst slechte ervaring ”
  • Bedden waren comfortabel wel wat aan de kleine kant.
  • Onze badkamer stonk naar zeik (wc) een bleekje had geen kwijt gekund. Het diner was nou niet je van het. Was niet vies maar zeker ook niet lekker. Krieltjes waren muf. Onbijt was uiterst slecht. Al bij binnen komst waren de boorden op. Croissantjes en het brood waren op, koffie bonen waren op. Ei met spek was op en de pannekoekjes ook. Het bij vullen werd pas na 20 minuten gedaan. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.

8.6


maandag 30 november 2020

“Prima hotel”
  • Alles was keurig geregeld. Goede maatregelen getroffen vanwege Corona.
  • De twee 1 persoons bedden hadden aan 1 kant wielen en schoven daardoor er gemakkelijk uit elkaar.

9

Melissa Wijnstra


maandag 30 november 2020

“Genoten”
  • Het uitzicht op het meer, ondanks mistig en grijs weer nog steeds mooi. Prima ontbijt, diner was wel wat simpel maar evengoed lekker. Vriendelijk personeel
  • De bedden zijn zó zacht dat je tussen het bed valt of uit bed zodra je aan de zijkanten zit. Zacht is lekker maar wanneer je er helemaal inzakt is het mij iets te. En de bedden verschuiven heel erg makkelijk, waardoor ze heel snel uit elkaar schuiven, niet heel ideaal als je wat meer in bed beweegt -) Meerdere malen tussen 2 bedden terecht gekomen of de bedden moeten terugschuiven tegen de muur plek waar het hoort

7.6

Debby


maandag 30 november 2020

“Net hotel ”
  • Aardig personeel, mooie kamer. Uitgebreid ontbijt.
  • Twee gangendiner was slecht, geen aanrader Schimmel in douche.

5.4

Richard Boer


maandag 30 november 2020

“Uiterst slechte ervaring ”
  • Bedden waren comfortabel wel wat aan de kleine kant.
  • Onze badkamer stonk naar zeik (wc) een bleekje had geen kwijt gekund. Het diner was nou niet je van het. Was niet vies maar zeker ook niet lekker. Krieltjes waren muf. Onbijt was uiterst slecht. Al bij binnen komst waren de boorden op. Croissantjes en het brood waren op, koffie bonen waren op. Ei met spek was op en de pannekoekjes ook. Het bij vullen werd pas na 20 minuten gedaan. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.

8.4

Geerdink


maandag 30 november 2020

“Goede prijs kwaliteit verhouding”
  • Prijs en ontbijt
  • Kamer niet schoon. Vooral vloer niet gezogen en toilet niet schoon

7.2


donderdag 26 november 2020

  • Aktie (2 gangendiner) kon he niet zelf kiezen. Dit was niet te lezen in de voorwaarden. Receptionist gaf te kennen dat andere gasten belden daarover. Maw, dat hadden wij ook moeten doen.

7.4


dinsdag 24 november 2020

  • Gezellig en mooi ingericht
  • De douche was niet warm te krijgen waardoor we een koude douche kregen..

7.4

Simons


maandag 23 november 2020

  • Twee Losse bedden die ook nog los van elkaar zijn

9.2

Elias en Petra Rietveld


zaterdag 10 oktober 2020

“Genoten in Putten ”
  • In corona tijd er toch het beste van maken voor de gasten Wij hebben er van genoten, mooie ligging,vriendelijk personeel en een goed verzorgd ontbijt Een aanrader
  • Het weer, maar daar kan niemand iets aan doen.

7.8

Petra


dinsdag 29 september 2020

  • Het ligt op een mooie plaats de kamer was ook mooi wechadden begane grond dus konden lekker buiten zitten
  • We reden het voorbij zagen t bord niet zou handig zijn als er aan de weg of langs het hek vlaggen hangen met posteljon erop Als je t bruine bord volgt dan kom je op veluwe strand uit en dat kost geld als jer er weer uit wilt metauto Dus of groter bord met naam aan de weg of vlaggen dat t beter zichtbaar is

5.2

Louise


zondag 27 september 2020

  • Het hotel heeft een mooie ligging aan t water
  • Hotel heeft veel achterstallig onderhoud verwarming kon niet aan dus erg koud op kamer weinig zenders op tv en een hele kleine kaart om te dineren verder vlogen er vogels in t restaurant

6.2

M. Van den Beld.


donderdag 24 september 2020

“Voor een nachtje was het prima ”
  • We hebben genoten van het terras met uitzicht op het Veluwemeer, én daarin de zon zien zakken, op 22 sept..... en vriendelijk personeel bij de receptie.
  • Niet zoveel negatiefs te melden, wel mag er een veger over het terras.......én een doekje over de verlichting op het terras

10

Marlene Smulders


donderdag 24 september 2020

  • Alles was perfect , mooie ligging , mooi uitzicht , nette ruime kamer badkamer , goed verzorgd uitgebreid ontbijt en vriendelijk personeel

8

Ansink


woensdag 23 september 2020

“Gewoon goed en netjes ”
  • Alles naar wens
  • Niks

8

Ansink


woensdag 23 september 2020

“Gewoon goed en netjes ”
  • Alles naar wens
  • Niks

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Postillion Hotel Amersfoort Veluwemeer Putten zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Postillion Hotel Amersfoort Veluwemeer Putten via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Postillion Hotel Amersfoort Veluwemeer Putten. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Postillion Hotel Amersfoort Veluwemeer Putten.
Bij Hotels.nl kun je Postillion Hotel Amersfoort Veluwemeer Putten reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Postillion Hotel Amersfoort Veluwemeer Putten, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Postillion Hotel Amersfoort Veluwemeer Putten ligt 5,2 km van het centrum van Putten.

Postillion Hotel Amersfoort Veluwemeer Putten heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Postillion Hotel Amersfoort Veluwemeer Putten staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

Postillion Hotel Amersfoort Veluwemeer Putten heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Postillion Hotel Amersfoort Veluwemeer Putten heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability