8.5
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Hotel San Gabriele

Beschikbaarheid ophalen...


Informatie over de accommodatie


Hotel San Gabriele in Rosenheim, Duitsland, is een 4-sterrenaccommodatie die bekend staat om zijn historisch karakter en unieke charme. Dit voormalige klooster biedt kamers met gewelfde plafonds en hemelbedden, waardoor gasten een ervaring hebben die hen terugvoert naar een andere tijd. Het hotel heeft een beoordeling van 8,5 op basis van 3017 beoordelingen, wat getuigt van de kwaliteit en het comfort dat het biedt. Er zijn verschillende kameropties beschikbaar, waaronder eenpersoons- en tweepersoonskamers, elk met verzoekbare voorzieningen zoals badjassen en ketels.

Culinair genot kunnen gasten beleven in het restaurant Il Convento, dat een romantische sfeer en verfijnde gerechten biedt. Het restaurant voegt een extra dimensie toe aan het verblijf, waarbij gasten kunnen genieten van dineren in een bijzonder kader. Dit hotel is strategisch gelegen op slechts 3 km van het centrum van Rosenheim, wat gemakkelijke toegang biedt tot nabijgelegen attracties zoals het Chiemsee-meer en de stad München. Deze locatie maakt het hotel een uitstekende uitvalsbasis voor het verkennen van Beieren.

Hotel San Gabriele voorziet in tal van faciliteiten, waaronder gratis WiFi, parkeergelegenheid, een bar, en een mogelijkheid tot speciaal dieetmenu's op verzoek. Huisdieren zijn toegestaan en er kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Voor gezinnen biedt het hotel passende opties met familiekamers en kindermaaltijden. De hygiëne en veiligheid zijn prioriteiten; er zijn onder andere handsanitizers aanwezig en de kamers worden regelmatig onderhouden volgens de richtlijnen van de lokale autoriteiten. Met zijn veelzijdige voorzieningen en opmerkelijke charme is Hotel San Gabriele een betrouwbare keuze voor zowel individuele reizigers als groepen.



Faciliteiten in Hotel San Gabriele

Eten en drinken
  • Bar
  • Dieetwensen op aanvraag
  • Lunchpakket
  • Restaurant
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Bad of douche
  • Douche
  • Haardroger
  • Toiletartikelen
  • WC
Slaapkamer
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Koffie- en theefaciliteiten
  • Minibar (exclusief)
  • Radio
  • Telefoon
  • TV
Woon gedeelte
  • Verwarming
  • Waterkoker
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Openbaar Parkeren
  • Parkeerplaats
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Algemeen
  • Lift
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
Roken
  • Rokersruimte

In de omgeving

8.5

Beoordeeld door: 3026 gasten.

6

Megr74

Alleenreiziger
30 mei 2025

“Één nacht verblijf”
  • Ik hou van het ontwerp van het hotel. Het is geen standaard hotel. De kamers zijn ruim.
  • Het geluid van medegasten is ongewoon. Ik kon de tv zonder geluid kijken omdat ik de tv uit aangrenzende kamers kon horen. Ook is het geluid van gesprekken die door andere gasten worden gevoerd en het dichtslam van deuren vervelend.

9

Barbara

Zakenreiziger
7 mei 2025

“Uitstekend”
  • Zeer aangename sfeer en een zeer goed hotel. We hebben ook een heerlijk diner gehad in het hotelrestaurant; het eten was uitstekend en het personeel erg vriendelijk.

8

Deetours

Alleenreiziger
23 april 2025

“Zeer goed”
  • Het is een omgebouwd klooster, zo wordt ons verteld. Het is een echt doolhof met veel eigenaardige elementen. Ik besloot de eigenaardigheden te vergeven en me te richten op het concept. Goed Italiaans restaurant.
  • De kamer was pas na vier uur gereed. Er is een koffiezetapparaat beschikbaar, maar u moet een kopje bij de receptie halen. Ontbijt is extra kosten (ik zou meer hebben gegeten!).

10

Joanne

Jong stel
12 april 2025

“Prachtig gebouw, ongelooflijke ervaring. Zou zeker weer blijven!”
  • Prachtig, schoon, eenvoudig inchecken en voldoende parkeergelegenheid. Het restaurant was heerlijk, uitnodigend en had een uitstekend menu.
  • Ontbijt worden apart in rekening gebracht voor drankjes en buffetvoedsel. Dit is de enige keer dat ik dit heb gezien, en ik reis door Europa en verblijf gemiddeld 5-6 maanden per jaar in verschillende hotels. Het is een kwestie van persoonlijke voorkeur, maar dit heeft me echt in verwarring gebracht. De serveerster in het restaurant (dit is mijn enige klacht, het eten was ongelooflijk) probeerde ons (Amerikanen) een fooi te laten geven zoals we dat in Amerika doen (onze standaard is 15-20% van de totale rekening). Dit is zeer ongepast en een directe poging om onze culturele normen voor persoonlijk gewin te manipuleren. Ik plaats dit hier als waarschuwing voor andere Amerikaanse burgers die mogelijk voor het eerst reizen. Erg teleurgesteld. Dit is niet iets wat ik vaak zie, twee keer in zeven jaar, en het gebeurde hier omdat ik Engels sprak aan tafel.

3

Irina

Gezin met kinderen
26 maart 2025

“Arm”
  • De locatie is schattig en de kamers zijn groot; het meubilair biedt comfort opzij voor de "kloosterlook", maar over het algemeen is het in orde. Het restaurant voor het diner is behoorlijk aangenaam.
  • Het personeel was behoorlijk onvriendelijk en enigszins onbehulpzaam, de kamers waren in orde, maar verder niets bijzonders en de douche was een beetje defect. Het hotel heeft uiteindelijk tweemaal kosten in rekening gebracht en ik heb nog steeds niet kunnen achterhalen hoe ik mijn geld terug kan krijgen! Het ontbijt was extreem duur en absoluut niet de moeite waard. Over het algemeen was het veel te duur voor wat er daadwerkelijk geboden wordt.

10

Michael

Zakenreiziger
21 maart 2025

“Dit is een prachtig hotel met een zeer oude uitstraling. Je voelt de geschiedenis. Het was een aangenaam verblijf.”
  • Adembenemende kamers, fantastisch restaurant en zeer vriendelijk personeel.

8

Jutta

Jong stel
5 maart 2025

“We hadden de eerste uren geen elektriciteit. Het probleem was opgelost tegen bedtijd, het moment waarop we in het restaurant dineren.”
  • de sfeer met het oude gebouw en restaurant.
  • De parkeerplaats was enigszins vol vanwege de gasten van het restaurant en de locatie. Daarnaast is er bouwactiviteit omdat het hotel wordt vergroot.

6

Philip

Jong stel
2 maart 2025

“Aangenaam”
  • Het hotel is zeer schoon en goed ingericht. Er is een mooi Italiaans restaurant aan verbonden.
  • Zeer beperkte parkeergelegenheid voor auto’s. Het hotel heeft geen gastenbar en geen buitenterras of tuinen om te ontspannen. Direct achter het hotel bevinden zich industriële units met de daarbij behorende geluidsoverlast. Het hotel heeft geen airconditioning, waardoor de kamers zeer ongemakkelijk zijn bij warm weer. De locatie is ver van het centrum en er is niets in de nabijheid.

8

Andre

Alleenreiziger
28 februari 2025

“Geweldig verblijf, zeer anders.”
  • De interieurarchitectuur van het hotel is zeer uniek en interessant. Het is uitgevoerd in middeleeuwse stijl, ergens tussen Camelot en de Hobbit Huizen. Opmerkelijk en zeer aangenaam. Het personeel is gekleed als monniken, wat veel sfeer met zich meebrengt.
  • Het hotel wordt momenteel gebouwd, waardoor er geluidsoverlast en beperkingen op het gebied van parkeren zijn. Er bevindt zich een groot winkelcentrum naast en ook zijn er wegwerkzaamheden, waardoor het moeilijk te bereiken is en het uitzicht niet goed is.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.