DoubleTree by Hilton Rotterdam Centre - Rotterdam
DoubleTree by Hilton Rotterdam Centre
DoubleTree by Hilton Rotterdam Centre
DoubleTree by Hilton Rotterdam Centre
DoubleTree by Hilton Rotterdam Centre
Alle foto's
8.3
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

DoubleTree by Hilton Rotterdam Centre

Adres:
Leuvehaven 80
3011EA Rotterdam

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Het design Inntel Hotels Rotterdam Centre ligt in het centrum van Rotterdam aan het water en aan de voet van de Erasmusbrug. De inrichting en locatie van het hotel zijn zo uniek dat dit hotel een echte aanrader is of u nu Rotterdam wilt bezichtigen of een zakelijke bespreking heeft. Het winkelgebied en alle toeristische attracties zijn op loopafstand. Een tramhalte en metrostation bevinden zich vlak voor de deur. Hier vandaan kunt u gemakkelijk het Centraal Station, Ahoy of het WTC bereiken. Het hotel beschikt over 265 kamers die zich het beste laten omschrijven als modern, comfortabel en van alle gemakken voorzien. De City View- en Waterfront kamers beschikken onder andere over airconditioning, safe, minibar, zitje en gratis draadloos internet. Naast deze kamers zijn er ook extra luxe designkamers aanwezig. Deze kamers bevinden zich in de Panoramatoren en zijn fraai ingericht met Italiaanse verlichting, design meubels, flatscreen televisie, parketvloer, laptopsafe, badjassen en koffie- en theefaciliteiten. De badkamers hebben allemaal daglicht en zijn veelal voorzien van een bad met aparte douche.Op de achtste verdieping bevindt zich het Health & Wellness Centre met zwembad, sauna en fitness faciliteiten. Gasten van het hotel kunnen hier gratis gebruik van maken.

Terwijl u de schepen ziet passeren, geniet u van een luxe ontbijtbuffet met bubbels in restaurant 'Aan het Water'. Van maandag tot en met vrijdag is dit mogelijk van 06:30 tot 10:00 uur en op zaterdag en zondag van 07:00 tot 11:30 uur. U kunt hier ook terecht voor een belangrijke zakelijke lunch of een romantisch diner voor twee. In de trendy bar en brasserie 'Water' kunt u op elk moment van de dag gezellig borrelen of informeel dineren terwijl u geniet van het adembenemende uitzicht.

Op 10 minuten loopafstand van Inntel Hotels Rotterdam Centre vindt u het centrum van Rotterdam en direct voor de deur zijn een metrostation en tramhalte. Interessante attracties zoals het Maritiem Museum, de Euromast, de Kubuswoningen, Museum Boijmans Van Beuningen en de Kunsthal liggen allemaal op loopafstand van het hotel. De medewerkers van de receptie assisteren u graag bij het kopen van tickets. Voor een avondje uit kunt u terecht in een van de restaurants in het Westelijk Handelsterrein of de Oude Haven of een van de discotheken in de buurt.


Awards gewonnen door DoubleTree by Hilton Rotterdam Centre

Beste Hotelketen 2021


Faciliteiten in DoubleTree by Hilton Rotterdam Centre

Eten en drinken
  • Bar
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Roomservice
Service
  • Bagage-opslag
  • Stomerij
  • Strijkservice
Badkamer
  • Haardroger
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Kluis
  • Koelkast
  • Telefoon
  • WiFi
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Kabeltelevisie
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Openbaar Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Computer (openbaar)
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Binnenzwembad
  • Finse Sauna
  • Fitnessruimte
  • Hamam
  • Massagekamer
  • Sauna
  • Wellness centrum
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Elektr. fiets oplaadpunt
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Feestzaal
  • Green Key certificaat
  • Lift
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers
Buiten
  • Terras

In de omgeving

Parkeergarage
  • Parking Wijnstraat 78 627m
  • Red Apple Parking 639m
  • Q-Park Beursplein 744m
  • Lijnbaan 763m
  • Qpark De Rotterdam 788m
  • Parkeren Kantoren 793m
  • Qpark Maastoren 861m
  • Wijkstallingsgarage Rochussenstraat 862m
Restaurant
  • Brutus Beer 116m
  • Atithi Indian Restaurant 137m
  • Il Faro Sardo 168m
  • Mozaik Restaurant 169m
  • Prachtig 200m
  • Wine and Dine 227m
  • Restaurant Messina 251m
  • Broodje Aap Lunchroom 339m
Museum
  • Havenmuseum 338m
  • Wereldmuseum Rotterdam 547m
  • Maritiem Museum 562m
  • Boijmans van Beuningen 698m
  • Belasting & Douane Museum 705m
  • Het Schielandshuis 707m
  • Sonneveldhuis 789m
  • Depot Boijmans Van Beuningen 812m
Toeristische attractie
  • Fast Ferry 440m
  • Rib Experience 498m
  • Kids Marina 520m
  • Markthal 833m
  • Floating Pavilion 992m
  • Marineloodsvaartuig Castor 998m
  • Kubuswoningen 1 km
  • Splashtours 1.4 km
Treinstation
  • Leuvehaven 168m
  • Beurs 614m
  • Eendrachtsplein 745m
  • Wilhelminaplein 870m
  • Rotterdam Blaak 929m
  • Dijkzigt 1.1 km
  • Stadhuis 1.2 km
  • Rijnhaven 1.4 km

8.3

Beoordeeld door: 2336 gasten.

7.2

Anoniem


zaterdag 21 januari 2023

7.8

Frans


vrijdag 20 januari 2023

“Centraal hotel voor bezoek aan "breed" Rotterdam. Helaas is personeelsgebrek te zien in service.”
  • Ligging, bereikbaarheid, schoon, ruime kamer
  • Bar en restaurant waren niet open (personeelsgebrek). Aanvulling ontbijtproducten mag adequater.

8

Anoniem


maandag 14 november 2022

“Prima hotel, uitstekend ontbijt, wel veel stof in de kamer ”
  • Ligging tov. Centrum, ontbijt was heel goed
  • Kamer wat klein, veel stof in de kamer

7.6

Janaysca Fecunda


zaterdag 5 november 2022

  • Alles
  • Schoonmaak van de badkamer

9.6

Anoniem


woensdag 6 juli 2022

“weergaloos verblijf in hotelkamer met dito uitzicht”
  • zeer goede bedden , het ontbijt op de kamer , relaxen in hotel
  • de tv belemmerde het prachtige uitzicht vanuit het bed

7.8

Anoniem


maandag 27 juni 2022

8

Anoniem


vrijdag 27 mei 2022

8

Anoniem


vrijdag 27 mei 2022

“Mooie moderne kamer met sauna en bubbelbad”
  • schitterend uitzicht op de Erasumusburg in kamer 910
  • geen

7.8

Marije


vrijdag 27 mei 2022

“Panorama kamer biedt prachtig uitzicht. Ontbijt prima. Wel apart dat bij het inchecken om 18 uur de kamer nog niet klaar was. ”
  • Uitzicht, ontbijt, inrichting kamer allemaal pri.ma
  • Lang wachten bij incheckbalie, kamer nog niet klaar om 18u

8.2

Anoniem


dinsdag 19 april 2022

“De sauna in de slaapkamer was veel te klein. Zo ook het "bubbelbad". Gordijnen niet fatsoenlijk sluiten (door de kabels) en er dus heel veel lichtinval in de ochtend. Verder goed bed en kussen. Goed schoongemaakt. Jammer dat er niet iets in de koelkast staat. Restaurant bediening prima, eten minder”
  • Schone kamer. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie kamer. Goede ligging.
  • Sauna en bubbelbad veel te klein, Eten rauw/niet gaar. Gordijnen sluiten niet. TV te laag.

8

Vermeulen


maandag 11 april 2022

9

Patrick


vrijdag 8 april 2022

“Super hotel”
  • Leuk zwembad
  • Druk aan ontbijt

9

TH


zondag 3 april 2022

“Heerlijk hotel! Vriendelijk personeel. Schoon, goed gelegen en een top ontbijt.”
  • Top top tol
  • Geen

7.2

Michel


maandag 14 maart 2022

“Slechte prijs/kwaliteit, goed hotel”
  • Vriendelijke receptie, heerlijk ontbijt
  • Dure kamer. Uitzicht was prima over de erasmusbrug, maar de prijs is aan de hoge kant.

8

Huybrechts


zondag 6 maart 2022

  • Super vriendelijk personeel , dag 1 super ontbijt met live cooking. restaurant ook super
  • Meerprijs vr dubbel bed, Dag 2 ontbijt zonder live cooking . Groot minpunt , geen gratis parkeerg

8.8

Anoniem


dinsdag 14 september 2021

“Geweldige kamer ”
  • Mooie kamer lekkere uitzicht alles was wel heel comfortabel
  • Hele kleine sauna

8.2

Lisette


woensdag 25 augustus 2021

“Heerlijk hotel”
  • Mooi modern en luxe hotel, op een ideale plek. Het ontbijt was hee uitgebreid met zelfs live cooking De kamer zag er modern en heel netjes uit, alleen we lagen heel vast in het bed waardoor we na een paar nachten een beetje stijfjes wakker werden. We hadden prachtig uitzicht vanaf de kamer. De sauna en het bad bij de kamer waren heerlijk maar de sauna wordt niet super heet. Op de tv zat een uitgebreid zenderpakket voor het avondje dat we lekker op de hotelkamer bleven, je moet zelf wel de gids op internet opzoeken. De service van de medewerkers was ook goed en iedereen was heel vriendelijk.
  • De privé sauna werd niet super warm. Verder geen negatieve punten.

5.8

H. Prijs M de Herder


maandag 9 augustus 2021

“Ondanks een paar minpunten toch een fijn hotel”
  • Uitgebreid ontbijt.
  • Geen badjas en slippers op de kamer. Gebeld maar wordt niet opgenomen. Lange rij bij de receptie,dus nu maar geen gebruik van zwembad kunnen nemen. Bij het reserveren van het restaurant niet medegedeeld dat het restaurant Water gesloten is . Nu moesten wij in het veel duurdere restaurant van Mainport dineren.Slechte service

8.8

Sylvia


maandag 21 juni 2021

“Uutstekend”
  • Uitzicht vanuit de hotelkamer Panorama erasmusbrug
  • Geen minpunt

8.2

Pole


dinsdag 15 juni 2021

“Heerlijk centraal tegen over de iconische Erasmus brug. ”
  • De ligging van het hotel. Heerlijk ontbijt en de extra faciliteiten zoals wellness, zwembad en fitness. Dit alles op de 8e verdieping met schitterend uitzicht over indrukwekkend Rotterdam.
  • Personeel was slecht voorbereid en slecht opgeleid.

7.6

Jirmedys Heiland


maandag 16 november 2020

“Ontspanning”
  • Ik vond eigenlijk verder alles positief. De receptie was erg behulpzaam en informerend. Gezien de omstandigheden en maatregelen heb ik heerlijk uit kunnen rusten en kunnen genieten van het geweldige uitzicht. De service was perfect als ik ergens om vroeg kwamen zij het vrijwel meteen brengen. Er was mogelijkheid om zelf eten te laten bezorgen.
  • Dat de kamer en badkamer minder groot was dan dat wij hadden geboekt. Wij hadden namelijk ook geboekt voor de ruimte. Het water liep uit de badkamer naar de slaapkamer richting een stopcontact wat in de vloer zat We waren net optijd om het te voorkomen, maar vind wel dat hier minder goed over na was gedacht. Ik wil niet weten wat er gebeurd was als het water in de stopcontact terecht was gekomen.

6.8


dinsdag 3 november 2020

“Upgrade gehad naar mainport hotel ”
  • De locatie is super mooi uitzicht vooral savonds super gezellig met de lampjes
  • We hadden een upgrade gekregen van de 4 naar de 5 ster hotel dus de kamer viel best wel tegen geen panorama uitzicht wat we hadden geboekt Wegens corona wilde we eten in hotel maar dat was al volgeboekt maar dat konden we niet weten omdat we een dag daarvoor pas de upgrade hadden gekregen Ook verwacht je dat een 5ster hotel er spik en span uit zou zien nou nee koffieapparaat had schimmel de sauna die we op de kamer zat wat we door corona tijd hadden geboekt zat vol zwarte schimmel dus hebben we geen gebruik van kunnen maken maar natuurlijk wel voor betaald

8

Twan de groot


dinsdag 20 oktober 2020

“We kregen een gratis upgrade van 4 na 5 ”
  • Hele mooie kamer met alles erin wat je nodig hebt voor een nachtje weg

8

Twan de groot


maandag 19 oktober 2020

“We kregen een gratis upgrade van 4 na 5 ”
  • Hele mooie kamer met alles erin wat je nodig hebt voor een nachtje weg

8

Twan de groot


maandag 19 oktober 2020

“We kregen een gratis upgrade van 4 na 5 ”
  • Hele mooie kamer met alles erin wat je nodig hebt voor een nachtje weg

8

Twan de groot


maandag 19 oktober 2020

“We kregen een gratis upgrade van 4 na 5 ”
  • Hele mooie kamer met alles erin wat je nodig hebt voor een nachtje weg

7.6

Mitchell


dinsdag 22 september 2020

“Tegenvaller”
  • De ligging is perfect, de kamers zien er netjes en luxe uit
  • De kamer was niet op tijd klaar, het bed was doorgezakt, de airco was kapot en dat hoorde wij pas bij het uitchecken. Het ontbijt viel erg tegen. De kamers zijn ook erg gehorig. Al om al hadden wij veel meer verwacht van een 5 sterrenhotel.

5.6

Evelyn van der Oest


maandag 3 augustus 2020

“Oplichting hotel Intel - hygiëne mainport”
  • De receptioniste, Candy van mainport. Begripvol.
  • Ik kreeg een gratis upgrade. Dit hield in dat ik niet kreeg wat ik geboekt had. Het hotel was al sinds corona gesloten. Ik boekte iets wat niet bestond. Daarna werd mij in plaats van een suite een kleinere kamer aangeboden. Na een stevig gesprek kreeg ik iets wat er op leek. Bij aankomst in de kamer lagen er scherven, een lachgas patroon, kaarsvet op vloer en hottub, schimmel in de badkamer, overal stof, spinnenwebben, gele aanslag in tub en wasbak. Na melding was er met de Franse slag gestofzuigd. Ook de badjassen waren kapot. Na nogmaals een melding hebben ze proberen te compenseren.

10

Lakiesha Themen


maandag 23 maart 2020

“Geweldig ”
  • Alles
  • Niks

10

Beckers


zondag 8 maart 2020

“Super hotel”
  • - Super personeel, heeft zelfs uitgelegd waar je lekker kon gaan eten. Op de plattegrond laten zien waar je heen moest gaan als je bijvoorbeeld wilde shoppen. - Super, om lekker te kunnen ontspannen in het zwembad. Ook hier was alles netjes. - Ik was het weekend jarig, die dag hebben we (vriend en ik) samen een gratis drankje gekregen. Dit was erg leuk. Mijn verjaardagsweekend in het hotel was erg goed bevallen. - Zelf zijn we nu 3x in een Intell hotel geweest en dit is ons alle 3 de keren heel goed bevallen.
  • -

8

G. Isik


zondag 1 maart 2020

“Goed hotel met top personeel”
  • Personeel is top
  • De niet gerenoveerde kamers, 244 stonk naar sigaretten. Verder zwembad is klein

8.2

Anita


maandag 24 februari 2020

“Prima verblijf gehad”
  • De ligging van hotelde service van het hotel. Het ontbijt was echt super. De kamer was schoon.
  • Geen

8

Vos


dinsdag 18 februari 2020

“Uitstekend hotel voor weekendje Rotterdam”
  • -Ligging hotel ten opzichten van de stad -Ontbijt -kamer uitzicht
  • Geen

6.2

Lassche


maandag 3 februari 2020

“Kwaliteit prijs verhouding en Hygiëne ”
  • Het uitzicht van de kamer was geweldig en er was door mijn dochter rozenblaadjes geregeld, dit was netjes gedaan. Ontvangst bij In-check was netjes.
  • Bij aankomst in kamer lag er een hele vieze handdoek opgevouwen, hadden wij maar 1 set badslippers voor 2 personen. Toen ik in de avond koffie wilde maken werkte het apparaat niet. Ik had een kamer met ontbijt, deze wilde ik op de kamer geserveerd, echter moest ik daar extra voor betalen. Aangezien ik de Panorama Junior Suite Prive Sauna kamer had die al redelijk geprijsd was, mocht deze service er wel bij in zitten.

8

Carola


maandag 27 januari 2020

“Prima hotek”
  • Fijne ligging, lekker ontbijt
  • Turks stoombad werkte niet goed

7

De Kruiff


maandag 30 december 2019

“veel mis”
  • De houding en service van de manager.
  • Kamer niet in orde. o.m. geen badproducten. Te weinig bekers voor koffie, pastic glazen bij minibar. Zou eigenlijk in designkamer echt glas en porselein moeten zijn. Welness vies zwembad, natte vloeren, overal gebruikte handdoeken, geen personeel. Bank sauna gevaarlijk los. Stoombad deed het niet. Vooraf gebeld over ontbijt ivm dieet. Niet doorgekomen. Ook gevraagd of er badjassen waren, waren er niet, maar lagen er wel. Erg slordig allemaal.

7.6

Mirlette


maandag 30 december 2019

“van teleurstelling naar upgrade ”
  • We waren absoluut niet tevreden met de kamer die we kregen, kregen een andere kamer aangeboden die beter zou zijn, eerst tegen betaling, maar daar waren we niet mee eens want we voelde ons misleid. We kregen de upgrade uiteindelijke gratis en excuses werden aangeboden. Was prima afgehandeld.
  • Hotel was geboekt via een externe partij, bij aankomst leek de kamer totaal niet als op de foto. De kamer was heel klein, de ramen waren helemaal bekrast, stukken verf van de muren naast het bed, voor twee personen leek die kamer te klein. Bij de receptie de klacht doorgekregen. Daar kregen we te horen dat de kamer op de foto een gerenoveerde kamer is en de kamer die wij kregen was nog niet gerenoveerd. Dus wij vroegen ons af waarom de klant misleiden met zulke foto s. We kregen een upgrade kamer aangeboden eerste tegen betaling maar daar waren we niet mee eens, legen daarna de kamer gratis.

10

Bhugwansing-Balgobind


zondag 29 december 2019

“Heerlijke dag gehad”
  • De service, medewerkets waren uiterst vriendelijk. Ik bezoek zeker nog een keer Dan maak ik seker gebruik van champagne .
  • Hotel gasten waren luidruchtig waardoor ik niet goed heb kunnen slapen.

5.6

Guliker-Meijer


maandag 23 december 2019

“Goede ligging, maar veel te duur.”
  • Ligging van het hotel is perfect.
  • De kamer is super klein. Je betaald echt veel te veel voor deze kamer. Vind het eigenlijk schandalig dat ze 120 euro voor een kamer vragen (lees aanbieding) Badkamer is nodig toe aan renovatie (oude meubelen, schimmel en vieze voegen) maar hiermee word de ruimte niet groter.

5.2

Saya Harinandansingh


zondag 15 december 2019

“onvriendelijke medewerkers en hygiene ”
  • de faciliteiten.
  • Vieze bedlakens. Vloer niet schoon. Je wordt niet behandeld als de rest omdat je jonger bent.

7.8


zondag 8 december 2019

  • Mooie ligging. Gezellig. Gezellig Hotel en vriendelijk personeel.
  • De kamers zouden iets royaler kunnen zijn. Wij hebben meerdere keren In dit hotel geslapen ook een waterfrontkamer en was ruimer. Wij hadden een twee persoonsbes maar ik dacht dat ik 2 aparte bedden had gevraagd maar verder goed bed.ontbijt uitstekend.

5.2

Jessica


dinsdag 3 december 2019

“Ik had veel meer verwacht van dit hotel.”
  • Zwembad en sauna
  • Kamer zelf, badkamer met zwarte schimmel en een onhygiënische geur. Stopcontacten en kleinigheden moet hoogsnel vervangen worden. Andere gasten kregen andere verdieping vanwege werkzaamheden maar wij kregen die optie niet.

5.8

Rick Durville


dinsdag 26 november 2019

“Geen superiour kamer ”
  • Ontbijt was prima
  • De kamer was zeer klein, in de aanbieding stond superiour kamer maar daar was geen sprake van, in de badkamer kon je je nauwelijks bewegen. bij de welness was t turks stoombad buiten werking al met al viel het behoorlijk tegen voor deze prijs

9.2

Rik Te Kulve


zondag 20 oktober 2019

“Erg mooi en luxe hotel Erg fijne kamers. De ligging is erg centraal.”
  • De ligging Op loop afstand van alles. Wij zijn lopend naar Ahoy gegaan Dit was goed te doen. Ook het personeel is erg netjes en zijn bereid u goed te helpen. Het parkeren van uw auto is ook geen probleem En niet duur. Ik heb een hele dag de auto geparkeerd voor maar 19 euro en dat is 1 minuut van het hotel af

8.2


maandag 30 september 2019

“Fijn hotel ruime kamer”
  • Mooi uitzicht en ruime kamer
  • Al moet ik iets verzinnen is het de opmaakspiegel..die is te laag en voor de grote spiegel in de badkamer kan je niet opmaken..kan je niet bij

5.6

Niesing


vrijdag 23 augustus 2019

“Basic, niet naar verwachting ”
  • Ontbijt was heel lekker, personeel was heel vriendelijk, ligt centraal
  • Kamer zou panoroma view hebben, maar je keek op een kruispunt. Kamer was ook klein. Badkamer was viezig en je kon de tempratuur van het bad of de douche niet regelen. De douchekop was ook slecht. Bed was wel gewoon prima, niet bijzonder.

8

Rowena van der Lely


woensdag 21 augustus 2019

“prima kamer en personeel vriendelijk”
  • personeel is er vriendelijk. Kamer is prima en schoon. Mooi uitzicht.
  • het ontbijt is niet heel erg uitgebreid. wat meer fruit etc zou niet misstaan.

9

George


maandag 19 augustus 2019

  • Centraal gelegen vlakbij de metro.
  • Geen

6


maandag 19 augustus 2019

“Prima hotel ”
  • Uitstekende service Het ontbijt was erg goed Mooie lobby Parkeren kan vlakbij Later uitchecken
  • De kamer was niet schoon gemaakt Zwembad met koud water Vanaf 16 00 pas de kamer op

7.2


maandag 19 augustus 2019

“Mooi hotel en vriendelijk personeel ”
  • Service is prima. Ontbijt was heerlijk met aardig wat keuze Veel bezienswaardigheden.

6.4


maandag 19 augustus 2019

“verwarrend en hokkerig”
  • Het bed was goed.
  • Kamer was erg hokkerig, handdoeken stonken naar rook, thermostaatkraan stond permanent op heet. Ongeïnteresseerd baliepersoneel en twee incheckbalies die onduidelijk stonden aangegeven.

6.6

E.D


zondag 18 augustus 2019

“Kleine verouderde kamers, perfecte ligging in Rotterdam”
  • De ligging van het hotel en het uitzicht op de erasmus brug en the rotterdam, ontbijt was ook zeer compleet
  • Kleine verouderde kamer, ook niet helemaal schoon, wat stofplukken hier en daar en schimmel op de kitranden in de douche,

7

Tiffany


zaterdag 17 augustus 2019

  • Heel slecht geslapen kussen waren te zacht dan weer te hard heb niet goed kunnen slapen werd om de 5min weer wakker en kon niet meer me draai vinden

8.2

Hooi


zaterdag 17 augustus 2019

“Fijn hotel”
  • Lekkere bedden Mooi uitzicht Goed te bereiken met ov Mooi van binnen Schoon Betaalbaar Snelle checkout mogelijkheden
  • Ontbijt vonden we iets minder.

7.8

Chris Vandebeek


vrijdag 16 augustus 2019

  • Top locatie, alles op wandel afstand
  • De kamer was niet echt proper

8.8

Anoniem


woensdag 14 augustus 2019

“Een ontspannen verblijf gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.”
  • Bijna alles. Vooral het vriendelijke personeel aan de receptie.
  • De troep die werd achtergelaten in de wellness. Overal lagen gebruikte handdoeken. Terwijl hier er hier wasmanden voor zijn, die trouwens overvol zaten. Beetje jammer was dit. Plus de stoomcabine rook muf en deed het niet helemaal goed. Er kwam niet tot bijna geen stoom. Al drukte je op de knop (die wel aan ging), deed de cabine niet goed wat het hoort te doen.

10

Spiering


dinsdag 13 augustus 2019

  • fantastisch verblijf met uitstekende service en alles mooi schoon

5.4

Prismeldy Janga


dinsdag 13 augustus 2019

  • Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Dit was dan ook echt het enige positieve aan ons verblijf.
  • Bij aankomst werd ons medegedeeld, dat er werkzaamheden zouden plaatsvinden in het hotel. We kregen een tijdschema met daar op de tijden wanneer we mogelijk geluidsoverlast zouden hebben en het water zou worden afgesloten. Na het bekijken hiervan concludeerde we dat wij voor die tijd al weer op weg zouden zijn en er dus geen last van zouden hebben. Tot onze verbazing werden wij om 8.00 al uit ons bed geboord, er was veel kabaal en we besloten dan ook eerder dan de bedoeling was onze dag te starten. Toen we na het kort ontbijt wilde douche bleek ook het water al te zijn afgesloten.

9.8

de Werk


dinsdag 13 augustus 2019

“Luxe aan de voet van de Erasmus ”
  • We hadden een mooie kamer met uitzicht op de Maas. He uitzicht was erg mooi. De kamer was erg schoon en netjes. De spa was ook heerlijk. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Door een overboeking Konden we niet naar de panorama kamer maar zijn we geplaatst in een Suite ( ) Dus we hadden ontzettend veel mazzel. Het ontbijt was uitgebreid. De locatie was erg fijn. We zouden hier zo weer terug gaan zelfs zonder kamer upgrade.
  • nvt

9.2

Robbie


maandag 12 augustus 2019

“Mooi centraal gelegen hotel”
  • Kamer overboekt netjes opgelost met kamer uitzicht op Erasmus brug

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je DoubleTree by Hilton Rotterdam Centre zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van DoubleTree by Hilton Rotterdam Centre via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor DoubleTree by Hilton Rotterdam Centre. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in DoubleTree by Hilton Rotterdam Centre.
Bij Hotels.nl kun je DoubleTree by Hilton Rotterdam Centre reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in DoubleTree by Hilton Rotterdam Centre, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

DoubleTree by Hilton Rotterdam Centre ligt 1,4 km van het centrum van Rotterdam.

DoubleTree by Hilton Rotterdam Centre heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

DoubleTree by Hilton Rotterdam Centre staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

DoubleTree by Hilton Rotterdam Centre heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

DoubleTree by Hilton Rotterdam Centre heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

DoubleTree by Hilton Rotterdam Centre heeft een binnenzwembad. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn. Neem contact op met de accommodatie voor meer informatie.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability