9.3
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Fletcher Boutique Hotel Slaak-Rotterdam

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


In de Rotterdamse wijk Kralingen ligt het boutique hotel The Slaak Rotterdam. Het hotel is gevestigd in het monumentale ‘Slaakhuys’. De inrichting van het hotel ademt jaren 50 uit, een verwijzing naar de herkomst van het gebouw. Het hotel heeft 74 ruime kamers, restaurant & bar Didot34 en fitness Studio34. Alle kamers hebben een comfortabel bed, flatscreen televisie, Nespresso machine, organische thee faciliteiten, badkamer met regendouche en apart toilet. De The Slaak Executive Kamer en The Slaak Suite beschikken over een apart bad en een balkon. Kortom, gasten genieten van de charmes van de jaren vijftig in combinatie met het hedendaagse comfort. Het hotel beschikt over een fitnessruimte, gratis toegankelijk voor alle gasten.

Het trendy restaurant en bar Didot34 combineert gezellig eten in een informele setting. Hier kun je terecht voor ontbijt, lunch, diner. Het restaurant heeft een internationale kaart en een shared dining concept. De gerechten zijn puur, eerlijk en van hoge kwaliteit. Op doordeweekse dagen wordt het ontbijt geserveerd van 06:30 t/m 10:30 uur en in het weekend van 07:00 t/m 11:00 uur. Het restaurant is dagelijks geopend tot 22:00 uur.

Vanuit het hotel sta je binnen 15 minuten in de winkelstraten van Rotterdam; de Lijnbaan, Koopgoot en Kruiskade, de ideale locatie om te winkelen. Cultuurliefhebbers kunnen hun hart ophalen in het theaterdistrict waar De Doelen, Schouwburg, de grote bioscoop en natuurlijk ook het Oude Luxor te vinden zijn. Op loopafstand van het hotel liggen de iconische kubuswoningen en een opstappunt voor de watertaxi. Met meer dan 40 verkopers die allerlei internationale gerechten en dranken verkopen, is de Markthal zeker een bezoekje waard.


Awards gewonnen door Fletcher Boutique Hotel Slaak-Rotterdam

Luxury Award 2021


Faciliteiten in Fletcher Boutique Hotel Slaak-Rotterdam

Eten en drinken
  • Bar
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Roomservice
Service
  • Bagage-opslag
  • Schoenpoetsmachine/-set
  • Stomerij
Badkamer
  • Bad of douche
  • Douche
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Balkon of Terras
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Koelkast
  • Telefoon
  • Vloerbedekking
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Koffiezetapparaat
  • Verwarming
Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Fitnessruimte
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Lift
  • Lounge
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers
Buiten
  • Terras

In de omgeving

Parkeergarage
  • Oude Haven 603m
  • Kiphof 613m
  • Blaakhaven 818m
  • Parkeren Kantoren 1.1 km
  • Red Apple Parking 1.1 km
  • Stadsgarage Meent 1.2 km
  • Parking Wijnstraat 78 1.2 km
  • WTC-V&D 1.3 km
Restaurant
  • De Dijk 127m
  • Mozaik 139m
  • De Kleine Ondeugd 174m
  • Bulls and Dogs 178m
  • Eetcafé De Stoep 182m
  • Vincent 184m
  • De Hemel op Aarde 201m
  • Kade 87 214m
Museum
  • Openlucht Binnenvaart Museum 750m
  • Kijk Kubus 763m
  • Schaakstukkenmuseum 777m
  • Mariniersmuseum 825m
  • Museum Rotterdam 1.3 km
  • Het Schielandshuis 1.3 km
  • WTC Art Gallery 1.3 km
  • Maritiem Museum 1.4 km
Toeristische attractie
  • Kubuswoningen 770m
  • Markthal 1 km
  • Rib Experience 1.3 km
  • Kids Marina 1.4 km
  • Floating Pavilion 2 km
  • Fast Ferry 2.1 km
  • Miniworld Rotterdam 2.3 km
  • Marineloodsvaartuig Castor 2.5 km
Treinstation
  • Oostplein 196m
  • Gerdesiaweg 480m
  • Rotterdam Blaak 850m
  • Voorschoterlaan 947m
  • Stadhuis 1.4 km
  • Beurs 1.5 km
  • Leuvehaven 1.7 km
  • Wilhelminaplein 1.9 km

9.3

Beoordeeld door: 96 gasten.

10

Caleb

Jong stel
2 juni 2025

“2 nachten tijdens mijn vakantie in Nederland. Het heeft geregend terwijl ik daar was, dus de meeste tijd heb ik in het hotel doorgebracht.”
  • Alles en iedereen was fantastisch. De service was geweldig, absoluut geweldig!! De kamers waren geweldig en het hotel heeft gewoon een fijne sfeer.

7

Arnas

Gezin met kinderen
30 mei 2025

“Goed”
  • Mieren in de kamer

7

Andrew

Jong stel
29 mei 2025

“Goed”
  • Geweldig personeel. Geweldig ontbijt.
  • Onze kamer was heel ver van de ingang (kamer 230).

8

Beth

Gezin met kinderen
27 mei 2025

“Zeer goed”
  • Het ontbijt was goed en het personeel was geweldig!
  • Onze kamer was te warm. We kregen een ventilator. We moesten met een licht aan slapen, zodat we de ventilator 's nachts konden gebruiken.

9

Mart

Jong stel
24 mei 2025

“heel mooi”
  • Het is een perfect klein hotel...modern, gezellig en zeer goed ingericht.
  • Vloer in de lift..............echt vuil.

10

Imran

Jong stel
19 mei 2025

“herinneringswaardig voor jaren”
  • locatie en kamers ontwerp / decor
  • niets

9

Andrew

Jong stel
16 mei 2025

“geweldige prijs-kwaliteitsverhouding”
  • Mooie locatie
  • de kamer was kleiner dan verwacht

3

Sonia

Jong stel
8 mei 2025

“Dit hotel heeft een slimme benadering van hotelmanagement nodig.”
  • De locatie. De kamer was ook prachtig en ruim.
  • Ik heb niet genoten van mijn verblijf in dit hotel. Ik werd geconfronteerd met een racistische en sarcastische houding van de hotelmanager toen ik om een nieuwe sleutelkaart vroeg en toen ik op het terras was. Toen mijn sleutelkaarten niet werkten, drongen de manager en een mannelijke receptionist aan om mijn ID te zien, terwijl ik de kamer onder mijn naam had gereserveerd en door verschillende medewerkers, inclusief de man die naast de manager stond, was gezien. Deze behandeling voelde beledigend en onnodig, aangezien mijn vriend niet hetzelfde "identificatiecheck" hoefde te ondergaan toen hij een sleutelkaart nodig had. Bovendien werd ik regelmatig beperkt in het zitten op het terras, terwijl ik naar mijn mening niemand verstoor, maar er werden geen klachten gemaakt toen ik daar met mijn blanke vriend rookte. Ondanks mijn verzoek om een excuses, ontkende de manager enige schuld met een sarcastische glimlach en beweerde dat ze niet racistisch kon zijn omdat zij ook een persoon van kleur was. Deze opmerking toonde haar onwetendheid en ongevoeligheid aan. De service was voor mij 0/10: receptionisten glimlachten zelden, en het schoonmaakpersoneel liet voedselresten buiten mijn deur liggen gedurende twee dagen totdat ik klaagde. Bovendien is de afwezigheid van Wi-Fi in 2024 onacceptabel voor een hotel dat beweert luxueus te zijn. Er zijn talrijke uitstekende hotels in Rotterdam, en dit hotel zou niet overwogen moeten worden. Het slechte gedrag en de onwelkomende houding van het personeel ondermijnen aanzienlijk de reputatie ervan, waardoor het hele bedrijf onprofessioneel aanvoelt.

8

Paul

Jong stel
5 mei 2025

“We hebben een geweldig verblijf gehad, het personeel was vriendelijk en efficiënt, het eten was heerlijk en de locatie was ideaal voor ons.”
  • De kamer was goed, het bed was comfortabel. Het ontbijt was diner. We hebben diner en drankjes aan de bar gehad en het was zeer goed. We hadden onszelf niet veel tijd gegeven voor het diner, maar we werden toch goed geholpen. Hartelijk dank. De locatie was goed en werkte goed voor ons.
  • De tv werkte niet goed, wat vervelend was, en de toiletspoeling bleef voortdurend doorlopen, waardoor je met de knoppen moest rommelen, maar het was geen groot probleem.

9

Zsolt

Jong stel
27 april 2025

“Uitstekend”
  • Uitstekend restaurant, heerlijk eten. We vertrokken vroeg in de ochtend en het personeel heeft ons ontbijtdozen gegeven. De parkeergarage op locatie is gedeeld met Lidl en aan de dure kant...

8

Aline

Jong stel
20 april 2025

“Zeer goed”
  • Het hotel heeft een zeer mooi interieur, van de entree tot de kamer - alles is goed doordacht en ontworpen. Het was een van de eerste hotels die echt "hondvriendelijk" is en het is toegestaan om de hond mee te nemen naar de bar en het restaurant. Het hebben van de hond in de kamer kan vaak een probleem zijn voor hondenbezitters, aangezien de hond kan blaffen of "janken" - wat andere gasten kan storen. Wij komen zeker terug.
  • niet van toepassing

10

Mellisa

Jong stel
17 april 2025

“Uitzonderlijk”
  • Het personeel was professioneel en zeer vriendelijk. Zij hebben boven onze verwachtingen gepresteerd om ervoor te zorgen dat ons verblijf uitzonderlijk was.

3

Valentine

Gezin met kinderen
16 april 2025

“Bitterzoet, aangezien het niet was wat we verwachtten, maar we hebben er samen het beste van gemaakt.”
  • Het personeel was very vriendelijk, geduldig en behulpzaam.
  • Wij zijn niet op de hoogte gesteld van enige renovaties, er was geen bar, restaurant of lounge beschikbaar tijdens ons verblijf en alleen ontbijt op de kamer was helaas niet wat we gehoopt hadden. Indien dit correct gecommuniceerd was, zouden we gebruik hebben gemaakt van onze annuleringsoptie en elders hebben geboekt, om hier te komen wanneer de renovatie voltooid was. Bovendien zijn de bedden in de familiekamer, hoewel schoon, zeer klein; het verblijf voor twee volwassenen is niet comfortabel.

8

Sarah

Jong stel
8 april 2025

“Aangename verblijf op een mooie rustige locatie.”
  • De restaurant- en bargebieden waren echt mooi met een ontspannen sfeer.
  • De kamer was slecht ingedeeld - het toilet aan de ene kant van de kamer, de slecht verlichte wastafel aan de andere kant. De lelijke TV dominator de kamer en ik stootte verschillende keren mijn hoofd. Het bed was zeer comfortabel, maar bijna te groot voor de kamer.

9

Klaus

Jong stel
7 april 2025

“Zeer mooi”
  • Fantastische lobby en restaurantgebied. Volledig uitgeruste fitnessruimte met echte gewichten.

8

Delia

Jong stel
5 april 2025

“Zeer goed”
  • Moderne, Scandinavische inrichting, gunstig gelegen op loopafstand van het centrum (15-20 minuten).
  • Duur; de kamer had kleine ramen die het meer op een opslagruimte dan op een hotel deden lijken; aparte wc aan de andere kant van de kamer.

7

J

Gezin met kinderen
1 april 2025

“was in orde. :)”
  • De locatie is in orde, de kamer is zeer modern, het personeel is vriendelijk en parkeren in de buurt is eenvoudig.
  • 1. Niet erg schoon, we zagen veel stof op de muur dichtbij het bed (toen de lichten aan waren, was dat een schok). 2. Ze hebben geen plek om luiers voor baby’s te verschonen op de begane grond. 3. De deur is moeilijk te openen, het klepje van de elektrische sleutel viel op de vloer en we hebben het naar het personeel gebracht om het te laten repareren. 4. Het lijkt erop dat de verwarmingsinstallatie niet werkt, we zagen geen verschil in de kamertemperatuur, ook al staat er dat het vloerverwarming betreft, maar onze vloer is altijd koud.

2

Трибрат

Zakenreiziger
1 april 2025

“Zeer slecht”
  • De receptie is verschrikkelijk. Ik wacht nog steeds op de terugbetaling van twee aanbetalingen voor mijn verblijf... de service aan de receptie was veel te vijandig...

8

Surya

Jong stel
28 maart 2025

“Zeer goed.”
  • Mooie, interessante kamerinrichting, warm en vriendelijk personeel, redelijke variëteit aan ontbijtvoedsel (misschien niet extravagant, maar zeker goed), uitstekend in het opruimen van de kamer, ongeacht wanneer we de deur sluiten met "maak de kamer alstublieft" aan de deur.
  • Voor reizigers, onthoud dat het hotel een beetje van het centraal station af ligt. Lopen in Nederland is prima, aangezien het terrein vrij vlak is, maar het kan om de paar minuten winderig en drizzly worden. Het restaurant en de bar zijn slechts beperkt open, en dat ook niet op alle dagen. De medewerkers zijn echter behulpzaam en informeren je over manieren om je eten te bestellen en zijn vriendelijk genoeg om het aan de deur te bezorgen. Oh, en we verbleven vier nachten; we zouden gelukkiger zijn geweest als ze de beddengoed tenminste één keer hadden gewisseld. We kunnen hier niet over klagen omdat we er niet om hebben gevraagd... het zou echter een leuk gebaar zijn geweest :) .

9

James

Jong stel
28 maart 2025

“Zeer vriendelijk personeel heeft onze reis erg bijzonder gemaakt - dank u wel!!”
  • Geweldig ontwerp, zeer schoon en rustig en het personeel was fantastisch!
  • niets

5

Juliana

Gezin met kinderen
23 maart 2025

“Het ergste ooit! Geen airconditioning. De bedden komen niet overeen met wat er op de website staat beschreven.”
  • Het enige positieve was de beleefdheid van de dames aan de receptie 's morgens.
  • Op de website staat dat de familiekamer 2 queensize bedden heeft, maar de bedden zijn kleiner dan een regulier stelbed. De airconditioning werkte niet. Ze hebben een klein draagbaar apparaat in de kamer geplaatst, maar dat functioneerde niet goed en het geluidsniveau was erger dan dat van een vliegtuigmotor. De volgende dag zorgde een zeer beleefde medewerker aan de receptie ervoor dat we naar een suite konden verhuizen waar de airconditioning naar verluidt functioneerde. Het bed was groter en we hadden een slaapbank. Maar het was nog steeds oncomfortabel. Bovendien waren er veel mieren en motten in de suite. De afstandsbediening van de airconditioning was buiten de kamer vergrendeld, en we konden noch de temperatuur, noch de aan- of uitstand regelen. Afhankelijk van wie er aan de receptie was, belden we en hielpen ze ons meestal met het regelen van de temperatuur. Maar er was een specifieke medewerker, een man die altijd 's middags en 's avonds aanwezig was, die nooit iets kon doen. Buiten het feit dat hij zei dat hij de temperatuur niet kon aanpassen, was hij ook nog eens onbeleefd tegen ons. Dit was de slechtste service die ik ooit heb meegemaakt.

7

Hao

Jong stel
22 maart 2025

“Vrij gemiddeld”
  • De vloerverwarming
  • De indeling van de kamer

10

Faisal

Groepsreizigers
21 maart 2025

“Uitzonderlijk”
  • beste hotel voor kindvriendelijk personeel
  • zeer schoon en echt vriendelijk personeel

10

James

Zakenreiziger
8 maart 2025

“Ik hou ervan om hier te verblijven, het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam, de kamers zijn zeer comfortabel en het restaurant is ook geweldig.”
  • Mijn favoriete hotel in Rotterdam.
  • Chromecast is gestopt op de tv's in de kamer.

8

Danielle

Jong stel
7 maart 2025

“Zeer goed”
  • Het ontbijt was zeer goed. Mooi aangeklede lobby en kamers. Het personeel was vriendelijk en de locatie was goed.
  • De kamer was niet zeer schoon en onze kamer bevond zich boven een laadplatform dat eigendom was van de supermarkt die in hetzelfde gebouw was. Om 7 uur 's ochtends werden we wakker door al het lawaai van de vrachtwagens die onder ons raam stopten.

6

Ilona

Jong stel
5 maart 2025

“oke”
  • Restaurant niet erg smakelijk... plastic hoes op bed... matras hard.

7

Gnocchi2015

Jong stel
27 februari 2025

“Goed”
  • Het interieur van het hotel was erg mooi.
  • De parkeergelegenheid is gedeeld met de klanten van de supermarkt en er is geen directe toegang tot het hotel. U dient naar buiten te gaan en via de hoofdingang van het hotel naar binnen te gaan, wat betekent dat u nat zult worden als het regent.

10

Henriettechopra

Zakenreiziger
25 februari 2025

“Uitstekend hotel, niet het goedkoopste, maar je krijgt waar je voor betaalt.”
  • De bedden waren zeer comfortabel, maar het beste was de attentheid van het personeel. Het eten was ook zeer goed. We arriveerden laat en ze maakten toch ruimte voor ons om te dineren, wat uitstekend was. Het interieur is ook prachtig.

9

Des_c

Jong stel
24 februari 2025

“Geweldig verborgen pareltje.”
  • Het bed was geweldig! Erg comfortabel. Geweldig ontwerp in de kamer en het hotel. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het is erg handig dat Lidl naast de deur ligt.
  • Niets.

6

Anonymous

Gezin met kinderen
17 februari 2025

“Aangenaam”
  • Het bed was vreselijk - we konden de hele nacht niet slapen.

Vraag en antwoord.

Wat is het telefoonnummer van Fletcher Boutique Hotel Slaak-Rotterdam?

Het telefoonnummer van Fletcher Boutique Hotel Slaak-Rotterdam is +31 10 312 0640.

Wat is de URL van de officiële website van Fletcher Boutique Hotel Slaak-Rotterdam?

De eigen website van Fletcher Boutique Hotel Slaak-Rotterdam Kunt u hier vinden.

Hoe ver ligt Fletcher Boutique Hotel Slaak-Rotterdam van het centrum van Rotterdam?

Fletcher Boutique Hotel Slaak-Rotterdam ligt 2,0 km van het centrum van Rotterdam.

Kan ik mijn huisdier meenemen naar Fletcher Boutique Hotel Slaak-Rotterdam?

Fletcher Boutique Hotel Slaak-Rotterdam staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

Is er een eigen parkeerplaats bij Fletcher Boutique Hotel Slaak-Rotterdam?

Fletcher Boutique Hotel Slaak-Rotterdam heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Zijn er familiekamers bij Fletcher Boutique Hotel Slaak-Rotterdam?

Fletcher Boutique Hotel Slaak-Rotterdam heeft familiekamers beschikbaar. Kijk op de website van de accommodatie om deze te reserveren.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.