8.4
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Residenz Royal

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Residenz Royal in Sandhausen, Duitsland, is een uitstekend aparthotel dat comfort en luxe hoog in het vaandel heeft staan. De hoog gewaardeerde accommodatie scoort 8.4 uit 814 beoordelingen, wat de kwaliteit en gasttevredenheid onderstreept. Residenz Royal biedt uitgebreide voorzieningen, waaronder gratis WiFi en privéparkeerplaats zonder reserveringsvereisten. De faciliteiten omvatten compleet uitgeruste kitchenettes, ruimtes voor ontspanning, en terrassen of balkons. In de wellnesssectie kunnen gasten ontspannen in de sauna, terwijl fitnessliefhebbers toegang hebben tot moderne trainingsapparatuur.

Het restaurant "Zum Niko" op het terrein voegt een culinaire dimensie toe aan het verblijf, met een verfijnde selectie van Griekse gerechten. Deze eetgelegenheid maakt het mogelijk van internationale smaken te genieten zonder het comfort van het hotel te verlaten. Verder biedt het hotel multifunctionele faciliteiten voor zowel zakelijke als recreatieve doeleinden, inclusief vergaderruimtes en mogelijkheden voor teambuildingactiviteiten in de ruime tuin met terras.

Residenz Royal ondersteunt een gastvrije sfeer door huisdieren op verzoek toe te laten, afhankelijk van voorwaarden en mogelijk bijkomende kosten. Kindvriendelijke voorzieningen zorgen ervoor dat kinderen van alle leeftijden welkom zijn met speciale slaapmogelijkheden en tarieven. Veiligheids- en hygiënemaatregelen zijn strikt nageleefd, met onder andere contactloze incheckprocedures en toegang tot gezondheidszorgprofessionals indien nodig. Het hotel volgt lokale richtlijnen om de veiligheid en het welzijn van de gasten te waarborgen, waardoor Residenz Royal een betrouwbare keuze is voor zowel korte als langere verblijven in de rustige omgeving van Sandhausen.



Faciliteiten in Residenz Royal

Eten en drinken
  • Bar
  • Dieetwensen op aanvraag
  • Restaurant
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Badslippers
  • Douche
  • Haardroger
  • Ligbad
  • Toiletartikelen
  • Toiletbeugel
  • WC
Slaapkamer
  • Balkon of Terras
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Kitchenette
  • Koelkast
  • Magnetron
  • Radio
  • Telefoon
  • TV
Woon gedeelte
  • Eethoek
  • Kabeltelevisie
  • Oven
  • Verwarming
  • Waterkoker
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Openbaar Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • Express check-in/check-out
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Fitnessruimte
  • Sauna
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
Roken
  • Rokersruimte
Buiten
  • Terras
  • Tuin
Diensten algemeen
  • Winkels in het hotel

In de omgeving

8.4

Beoordeeld door: 820 gasten.

7

Hanke

Groepsreizigers
31 mei 2025

“Goed”
  • Basisontbijt. Locatie is in orde.

6

Alan

Jong stel
13 mei 2025

“Teleurstellend. Het lijkt erop dat de eigenaren of het senior managementteam de kwaliteit van het hotel hebben laten verslappen en niet hebben gestreefd naar verbetering.”
  • De wasserij en basis kookfaciliteiten werden aangeboden. Een van de receptionisten was behulpzaam (terwijl de andere iets afstandelijk leek).
  • Netheid - er werden spinnenwebben en mieren aangetroffen in de tweede kamer, en er was een sigarettengeur in de eerste kamer (die we na het aankaarten van het probleem bij de hotelreceptie mochten ruilen). Desondanks rook de tweede kamer nog steeds een beetje vreemd, mogelijk door de verouderde matrassen of dekbedden...

10

Glovinsky

Gezin met kinderen
6 mei 2025

“Perfect verblijf”
  • Zeer schattig en knus! Het personeel was zeer vriendelijk, het ontbijt was heerlijk! Vijf sterren!

9

Nicole

Jong stel
14 april 2025

“Voldoende ruimte om te ontspannen.”
  • Prachtig traditioneel hotel, warme ontvangst, enorme kamer. Goede parkeergelegenheid rondom. Een goede uitvalsbasis voor een bezoek aan Heidelberg.
  • Niet van toepassing

8

Waterer

Jong stel
17 maart 2025

“Zeer goed”
  • Zeer goede accommodatie met goede faciliteiten. Ontbijt is zeer goed. Het is handig dat er een uitstekend restaurant naast is.
  • Het is jammer van de slechte verlichting, maar de receptionist heeft aangegeven dat ze er iets aan gaan doen. Ook werd ons aan het begin niet verteld hoe we de koelkast moesten inschakelen.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.