8.3
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Carlton Beach Hotel Scheveningen

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Carlton Beach Hotel Scheveningen is een viersterrenhotel dat zich bevindt aan de Gevers Deynootweg in Scheveningen, direct aan de strandpromenade. De ligging biedt gasten ongeëvenaarde toegang tot het strand en de Noordzee, waardoor het hotel een aantrekkelijke keuze is voor zowel strandliefhebbers als stedelijke ontdekkingsreizigers. De nabijheid van het centrum van Den Haag, dat met de auto of het openbaar vervoer in enkele minuten te bereiken is, zorgt ervoor dat gasten gemakkelijk kunnen profiteren van de culturele en zakelijke mogelijkheden die de stad te bieden heeft. In de omgeving zijn er daarnaast tal van recreatieve activiteiten, waaronder fiets- en wandelroutes door de prachtige duinen en langs de kust.

De eet- en drinkgelegenheden van het hotel omvatten het populaire Smuggler's Grill en de moderne Beach Brasserie, die een gevarieerd aanbod van gerechten serveert, van lokale zeevruchten tot internationale keuken. Bezoekers kunnen genieten van de culinaire creaties met uitzicht op zee, wat bijdraagt aan de relaxed sfeer van het hotel. Verder zijn er gezellige terrassen en een bar waar gasten kunnen ontspannen met een drankje na een lange dag. Voor gasten die hun wellness-ervaring willen verlengen, is er een volledig uitgerust wellnesscentrum beschikbaar, met onder andere een sauna, stoombad en een binnenzwembad.

Met 183 luxe kamers die zijn ingericht met moderne faciliteiten, zoals airconditioning en gratis WiFi, biedt Carlton Beach Hotel Scheveningen comfort en gemak aan al zijn gasten. Veel kamers beschikken over een balkon met panoramisch uitzicht op de zee of duinen. Het hotel faciliteert ook zakelijke bijeenkomsten met diverse vergaderruimtes die zijn uitgerust met actuele audiovisuele apparatuur. Voor de actieve bezoeker biedt het hotel fietsverhuur en directe toegang tot de verschillende sportieve mogelijkheden in de nabijheid. Parkeergelegenheid is beperkt, dus reserveren wordt aanbevolen. Deze combinatie van diverse voorzieningen en een strategische locatie maakt Carlton Beach Hotel tot een ideale uitvalsbasis voor zowel zakelijke als ontspannende verblijven aan de kust.


Awards gewonnen door Carlton Beach Hotel Scheveningen

Beste hotel van Scheveningen 2019

Beste hotel van Scheveningen 2020


Faciliteiten in Carlton Beach Hotel Scheveningen

Eten en drinken
  • Bar
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Roomservice
Service
  • Bagage-opslag
  • Stomerij
  • Strijkservice
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Douche
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Balkon of Terras
  • Bureau
  • Eethoek
  • Eigen badkamer
  • Extra groot bed
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Minibar (exclusief)
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • Wekdienst/ wekker
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Koffiezetapparaat
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Electrische auto
  • Elektr. auto oplaadpunt
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Business center
  • Computer (openbaar)
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Binnenzwembad
  • Finse Sauna
  • Fitnessruimte
  • Hamam
  • Massagekamer
  • Personal trainer
  • Sauna
  • Solarium
  • Strandstoelen
  • Wellness centrum
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Lift
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
  • Familiekamers
Buiten
  • Terras

In de omgeving

Parkeergarage
  • Parkeergarage Boulevard 56m
  • Parking Strand 594m
  • Nieuwe Parklaan 704m
  • Parkeergarage Havenkwartier 2.9 km
  • Hofstaete 4.1 km
  • Noordeinde 4.3 km
  • Museumkwartier 4.3 km
  • Louwman Museum 4.7 km
Restaurant
  • Oscars 72m
  • Bay 182m
  • Foodhall Scheveningen 204m
  • Chau Chau 227m
  • Moeke 269m
  • Grillroom Miami beach 322m
  • Simonis Aan De Boulevard 345m
  • Sui Sha Ya 381m
Museum
  • Museum Beelden aan Zee 999m
  • Atlantikwall Museum Scheveningen 1.4 km
  • KM21 3 km
  • Fotomuseum Den Haag 3 km
  • Kunstmuseum Den Haag 3.2 km
  • One Planet 3.2 km
  • Damesleesmuseum 3.2 km
  • Louis Couperus Museum 3.5 km
Toeristische attractie
  • Skyview De Pier 438m
  • Bungy Jump Holland 501m
  • Glastuinbouw 2 km
  • Veilingklok spel 2 km
  • Hansje Brinker spel 2 km
  • Hansje Brinker 2 km
  • Hollandse Oogst 2 km
  • Bloemenveiling 2 km
Treinstation
  • Centraal Station 4.7 km
  • Den Haag Centraal 4.8 km
  • Spui 4.8 km
  • Den Haag Centraal 4.8 km
  • Grote Markt 4.9 km
  • Beatrixkwartier 5.3 km
  • Den Haag Laan van NOI 5.7 km
  • Den Haag HS 5.7 km

8.3

Beoordeeld door: 1759 gasten.

4

Danela

Zakenreiziger
2 juli 2025

“Teleurstellend”
  • niet veel. uitzicht op zee alleen.
  • Service. Ik vond het personeel bij de receptie vrij onbehulpzaam. Het personeel voor conferenties was echter goed. Ik huurde een fiets, maar geen van de fietsen had de juiste maat en ik ben hiervoor niet vergoed. Eten in het restaurant was minder dan gemiddeld.

9

Salah

Alleenreiziger
1 juli 2025

“Uitstekend”
  • Locatie

8

Monika

Jong stel
29 juni 2025

“Een comfortabel weekendverblijf op een geweldige locatie.”
  • Geweldige locatie aan het strand. Een comfortabele kamer. De ontbijtruimte was zeer goed georganiseerd, zelfs tijdens een drukke weekend.

7

Alp

Gezin met kinderen
20 juni 2025

“Vanwege het voorval bij de receptie en de verschrikkelijke ontvangst heb ik niet veel positiefs te vertellen!”
  • Het ontbijt was standaard, zoals verwacht van een dergelijk hotel. De locatie is zeer goed, met gemakkelijke toegang tot het strand en de stad. De kamergrootte was niet echt voldoende voor een gezin van vier.
  • Tijdens mijn boeking gaf de hotelspecificatie aan dat er een parkeerplaats van het hotel is, maar dat het niet mogelijk is om deze te reserveren. In mijn beleving betekent dit niet dat de parkeerplaats volledig volgeboekt is, en het zegt ook niet dat je een reservering nodig hebt voor de parkeerplaats. Toen ik op zondag (11 augustus)middag na uren wachten in het vervelende verkeer van Scheveningen arriveerde, wilde ik parkeren op de parkeerplaats van het hotel. Maar de dame op de intercom vertelde me dat de parkeerplaats volledig vol was en dat ik daar niet kon parkeren. Ze hing de telefoon zonder verdere uitleg op. Er is een openbare parkeerplaats voor het hotel, maar deze was vol en er stonden auto's buiten te wachten, mogelijk wel 45 minuten. Dus liet ik de auto bij de poort staan en ging ik met mijn vrouw, kinderen en bagage naar binnen om in te checken. De dame aan de receptie (ik denk dat zij ook degene was die op de intercom bij de parkeerpoort zat) verzorgde de noodzakelijke zaken voor onze incheck. Ze was niet erg vriendelijk, wat je zou verwachten van de receptie van een viersterrenhotel. Maar ze was ook niet onbeleefd, dus ik dacht dat ze misschien moe was van de drukte, wat begrijpelijk kan zijn. Totdat ik haar vertelde dat de auto bij de poort van de parkeerplaats van mij is en dat we een oplossing voor de auto moesten vinden. Ze vertelde me op een zeer onbeleefde manier dat ik mijn auto moest verplaatsen, anders zou ze me de sleutel van de kamer niet geven! Dit was volstrekt onacceptabel. Mijn kinderen (16 en 9 jaar) waren, duidelijk te merken aan hun gezichten, moe en waren bang van de stem van de dame aan de receptie. Ik zei haar dat mijn familie naar de kamer zou gaan en dat ik de auto zou verplaatsen, maar zij volhardde dat ik eerst de auto moest verplaatsen, anders kreeg ik geen sleutel van de kamer! Het duurde 2-3 minuten voordat ze accepteerde dat ik niets zou verplaatsen voordat ik de sleutel van de kamer kreeg, die ik had betaald! Helaas, en het spijt me dat te zeggen, hoort ze met deze manier van doen en gebrek aan snel denkvermogen niet thuis in de horeca.

2

Kyle

Jong stel
17 juni 2025

“Teleurgesteld en het was het niet waard!”
  • de locatie
  • Zij adverteren met beschikbare parkeergelegenheid terwijl deze vol is. Het bed was ingezakt, wat resulteerde in rugpijn voor ons beiden. Het diner was niet beschikbaar, ondanks dat we ver voor de sluitingstijd van de keuken aankwamen. Het was oudejaarsavond, dus een restaurant vinden om te eten was een hele opgave. Voor hotelgasten is dit absoluut onacceptabel. We konden niet ontbijten op het tijdstip dat we wilden, dus hebben we een ander tijdstip in de planning gekregen. In de ochtend, toen we op het door HEN aangewezen tijdstip voor het ontbijt arriveerden, dat we al hadden betaald, zei het meisje aan de balie dat het vol was. We zagen echter verschillende lege tafels. We hebben haar verteld dat we dit niet zouden accepteren. Het was absoluut schandalig en daarom besloten we om samen met een ander stel aan een van de lege tafels te gaan zitten. Zij vertelden ons dat zij exact hetzelfde probleem met het ontbijt hadden ervaren. Het was betaald en zij kwamen op het juiste moment aan, alleen om op een zeer onvriendelijke manier te horen dat het restaurant vol was. Carlton Beach levert niet wat zij beloven en weet absoluut hoe je je reis te bederven.

8

János

Jong stel
10 juni 2025

“De beste locatie als u zich richt op het strand...”
  • Fantastisch ontbijt, grote verscheidenheid aan gerechten en uitstekende service door het personeel van het hotel, goed gedaan!!!
  • na

6

Alexander

Gezin met kinderen
8 juni 2025

“U betaalt voor de locatie en een comfortabel bed.”
  • locatie
  • Het personeel had niet voldoende kennis over fitnessprogramma's, het ontbijt was niet goed georganiseerd (enigszins chaotisch).

9

Mitchell

Groepsreizigers
1 juni 2025

“Perfect hotel voor een ontspannen bezoek aan Scheveningen.”
  • Kamer prachtig, ruime balkon, ontbijt en eten geweldig. De kamer was uitstekend, fantastische inrichting en ontwerp.
  • niets

9

Thomas

Jong stel
15 mei 2025

“Uitstekend, met een paar kleine problemen.”
  • Ruime, comfortabele, stille kamer met geweldig uitzicht. Perfect bed. De sfeer van het hotel is meer 5 sterren dan 4 sterren. Mooi creatieve details.
  • Het ontbijt kan van hogere kwaliteit zijn, bijvoorbeeld meer variëteit in brood, kaas en vleeswaren. De douche in onze kamer op de zesde verdieping had een zeer lage waterdruk.

7

Yasir

Jong stel
13 mei 2025

“Goede locatie, genoten van het geluid van het strand.”
  • De locatie was goed. De temperatuur van het zwembad was zeer aangenaam.
  • De bedden waren te zacht en niet erg comfortabel voor mensen met rugpijn en zwangere vrouwen.

9

Anonymous

Jong stel
5 mei 2025

“prachtig strandhotel”
  • prachtig uitzicht en een zacht bed. schoon. zeer goed ontbijt op slechts een paar minuten lopen van het strand en restaurants.
  • Nespresso-apparaat was een beetje kapot.

8

Tyrone

Gezin met kinderen
28 april 2025

“Zeer goed”
  • De locatie is perfect. Slechts 5 minuten lopen, alles is toegankelijk met het openbaar vervoer, van restaurants tot de strand!
  • De kamers zijn minder geïsoleerd. Ik neem aan dat ze de geluidsisolatie van de muren en plafonds moeten verbeteren. Het is niet al te veel ongemak, maar je kunt deuren slaan vanuit andere kamers horen en harde voetstappen als er kamers boven je zijn.

4

Lauckner

Gezin met kinderen
28 april 2025

“Teleurstellend”
  • Uitstekende locatie, comfortabele bedden.
  • Versleten faciliteiten (van de uitstraling van de buitenzijde tot de fitnessruimte)

9

Darlene

Jong stel
25 april 2025

“Uitstekend”
  • We kregen een gratis upgrade naar een kamer met zeezicht. Het was zeer aangenaam om vanuit de kamer naar de zee te kijken. Persoonlijk vond ik het bed niet erg comfortabel. Het ontbijt was heerlijk, niet zeer uitgebreid, maar er was denk ik voor elk wat wils. De locatie was perfect. Als u met het openbaar vervoer reist, is er een halte voor de deur. Dicht bij het strand, restaurants enzovoort. Het was de moeite waard.
  • Het bed was niet echt comfortabel.

8

Sh

Jong stel
24 april 2025

“Geweldig verblijf, ten zeerste aanbevolen!”
  • Geweldige locatie, zeer goed ontbijt en het beste hotel in de omgeving van Den Haag / Scheveningen voor honden - zeer diervriendelijk.

6

Himani

Jong stel
22 april 2025

“Aangenaam”
  • Het ontbijt was goed, met voldoende vegetarische opties.
  • Het bed was niet comfortabel, het was te zacht.

9

Andras

Jong stel
19 april 2025

“Strandverblijf”
  • Geweldige locatie, mooie kamers. Het restaurant ter plaatse had uitstekende maaltijdopties. We hebben een geweldig verblijf gehad.
  • De liften zijn verouderd en zeer traag.

2

Carsten

Jong stel
18 april 2025

“Oud, stinkend, luidruchtig, onrein.”
  • Het uitzicht is mooi!
  • Het personeel is een beetje streng en vertelt je niet echt wat je nodig hebt als je hen vraagt. De kamers zijn oud en vervuild. Ook zijn de ramen niet tochtdicht. Je krijgt alle wind van de zee de kamer binnen, wat het extreem luid maakt. Daarnaast ruiken de kamers, vooral naar rook. Het is niet alleen onze ervaring. We hadden twee kamers en de tweede op een ander niveau was vergelijkbaar! Het is veel te duur voor wat het is. Ze gebruiken alleen het uitzicht voor promotie, maar het hotel zelf voelt aan als uit de jaren '70. Geen aanbeveling.

7

Joost

Jong stel
11 april 2025

“Goed”
  • Locatie, locatie, locatie.
  • Verouderde, oude kamer! Valse plafond in de badkamer dat de oude schimmelplekken verbergt.

10

Kat

Alleenreiziger
8 april 2025

“Uitzonderlijk”
  • Ik ben een terugkerende klant, er is geen betere plek om te verblijven in Scheveningen.

10

Alaa

Groepsreizigers
6 april 2025

“Fijne momenten”
  • Het was erg goed, maar er is één ding dat niet vermeld wordt: welke soort vlees er is. Is het kip of rundvlees? Sommige mensen eten geen varkensvlees.

10

Oliver

Alleenreiziger
29 maart 2025

“Een uitstekende week in Scheveningen.”
  • De locatie is perfect; het strand en de promenade bevinden zich direct naast het hotel, terwijl een tramhalte u in ongeveer 10 minuten naar het centrum van Den Haag brengt. De kamer was ruim en goed ingericht. De standaard aanwezigheid van een strijkijzer werd zeer gewaardeerd! Het personeel was allemaal zeer gastvrij en vriendelijk. Ik heb voor het ontbijt betaald en werd niet teleurgesteld; er was een breed assortiment aan koude en warme gerechten en dranken. De toevoeging van Prosecco bij het ontbijt werd zeer gewaardeerd!
  • Ik heb niets negatiefs te zeggen over mijn ervaring. Ik zou het van harte aanbevelen.

7

Gay

Jong stel
27 maart 2025

“Goed”
  • locatie

7

Nadenau

Jong stel
21 maart 2025

“Mooi”
  • Ontbijt prima, Dicht bij het strand, Perfect voor honden, Bedden met zeezicht.
  • Personeel receptie

8

Ronja

Jong stel
19 maart 2025

“Zeer goed”
  • Het uitzicht was geweldig en we hebben genoten van het koffiezetapparaat. Het bed was zeer comfortabel. Ook: het zwembadgebied was mooi.
  • We hebben enkele donkere vlekken in de douche opgemerkt.

10

Amandine

Gezin met kinderen
17 maart 2025

“zeer mooi”
  • alles was perfect! Kamer, ontbijt, personeel,...

9

Jorg

Alleenreiziger
10 maart 2025

“Uitstekend”
  • Locatie, kamers in orde (zelfs de kamers zonder zeezicht), schoon, comfortabel. Hotel aan het strand (50 meter) en tram/bushalte aan de andere kant. De auto de hele tijd geparkeerd en gebruikgemaakt van het uitstekende openbaar vervoer om Den Haag te bezoeken. Onbeperkt aantal restaurants aan het brede strand.
  • Het personeel in het restaurant van het hotel was teleurstellend. Ze waren meer met zichzelf bezig dan met de klanten. De tafel werd pas schoon gemaakt nadat de chef de ober een hint gaf. Het andere hotelpersoneel was echter uitstekend en vriendelijk. Het ontbijt was op sommige momenten wat druk, er was niet genoeg ruimte om het buffet uit te stallen, waardoor mensen in de rij stonden.

9

Manon

Jong stel
26 februari 2025

“Uitstekend”
  • De mini-koeler in de hotelkamer was defect.

5

Margaret

Vriendengroep
24 februari 2025

“Was ok, maar zou bij Grand Kerhaus verblijven voor een vergelijkbare prijs.”
  • Uitzicht op het strand Kleine porch met stoelen en tafel Toegang tot tram
  • Kraan die 's ochtends buiten mijn raam werkt.

10

Anikó

Vriendengroep
24 februari 2025

“Ze vertelden ons dat de parkeerplaats vol was, maar na het inchecken realiseerden we ons dat dit niet het geval was.”
  • Goede locatie, mooi kamerontwerp, alles is comfortabel.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Carlton Beach Hotel Scheveningen zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Carlton Beach Hotel Scheveningen via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Carlton Beach Hotel Scheveningen. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Carlton Beach Hotel Scheveningen.
Bij Hotels.nl kun je Carlton Beach Hotel Scheveningen reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Carlton Beach Hotel Scheveningen, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Carlton Beach Hotel Scheveningen ligt 1,4 km van het centrum van Scheveningen.

Carlton Beach Hotel Scheveningen heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Carlton Beach Hotel Scheveningen Heeft een eigen fitness ruimte.

Carlton Beach Hotel Scheveningen staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

Carlton Beach Hotel Scheveningen heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Carlton Beach Hotel Scheveningen heeft een binnenzwembad. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn. Neem contact op met de accommodatie voor meer informatie.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.