8.3
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Carlton Beach Hotel Scheveningen

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Het Carlton Beach Hotel is een modern viersterrenhotel direct aan het strand van Scheveningen. De ligging aan de boulevard biedt een prachtig uitzicht over de Noordzee en geeft gasten directe toegang tot het zandstrand, ideaal voor een ontspannen verblijf aan zee. Het hotel bevindt zich op loopafstand van bekende bezienswaardigheden zoals het Kurhaus, de Pier van Scheveningen en het Circustheater. Ook het centrum van Den Haag ligt op korte afstand en is eenvoudig bereikbaar met het openbaar vervoer of de auto, waardoor culturele uitstapjes naar onder meer het Mauritshuis en het Binnenhof binnen handbereik zijn. De ambiance in het hotel is eigentijds en comfortabel, met een lichte, open uitstraling die goed past bij de maritieme omgeving. Dankzij de ligging in het levendige Scheveningen zijn er volop mogelijkheden voor wandelingen langs de kust en het verkennen van de bruisende boulevard.

De kamers in het Carlton Beach Hotel zijn comfortabel ingericht en bieden veelal uitzicht op zee of de duinen. Veel kamers beschikken over een eigen balkon, waar gasten kunnen genieten van de frisse zeelucht en het geluid van de golven. De kamers zijn voorzien van moderne gemakken zoals gratis wifi, koffie- en theefaciliteiten en een ruime badkamer. Voor extra ontspanning zijn er kamers met een zitgedeelte en een werkplek, geschikt voor zowel vakantiegangers als zakenreizigers. Het hotel beschikt over diverse faciliteiten, waaronder een binnenzwembad, sauna's, stoombad en een fitnessruimte. Deze voorzieningen maken het mogelijk om het verblijf te combineren met wellness en sportieve activiteiten. Ook families zijn welkom; het hotel biedt ruime familiekamers en kinderfaciliteiten, waardoor het een geschikte keuze is voor een verblijf met kinderen.

De service in het Carlton Beach Hotel is gastvrij, met een 24-uurs receptie en vriendelijk personeel dat klaarstaat om gasten te helpen. Voor het ontbijt is er een uitgebreid buffet met zowel warme als koude opties, geserveerd in een lichte ontbijtzaal met uitzicht op zee. Het hotel beschikt over een eigen restaurant waar internationale en seizoensgebonden gerechten worden geserveerd in een ontspannen sfeer. Daarnaast is er een gezellige bar voor een drankje na een dag aan het strand. In de directe omgeving zijn diverse restaurants en strandpaviljoens te vinden, zoals het visrestaurant Simonis en het sfeervolle strandpaviljoen Barbarossa. Uniek aan het Carlton Beach Hotel is de combinatie van directe ligging aan zee, uitgebreide wellnessfaciliteiten en een breed aanbod voor verschillende doelgroepen, van gezinnen tot zakelijke gasten.


Awards gewonnen door Carlton Beach Hotel Scheveningen

Beste hotel van Scheveningen 2019

Beste hotel van Scheveningen 2020


Faciliteiten in Carlton Beach Hotel Scheveningen

Eten en drinken
  • Bar
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Roomservice
Service
  • Bagage-opslag
  • Stomerij
  • Strijkservice
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Douche
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Balkon of Terras
  • Bureau
  • Eethoek
  • Eigen badkamer
  • Extra groot bed
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Minibar (exclusief)
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • Wekdienst/ wekker
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Koffiezetapparaat
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Electrische auto
  • Elektr. auto oplaadpunt
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Business center
  • Computer (openbaar)
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Binnenzwembad
  • Finse Sauna
  • Fitnessruimte
  • Hamam
  • Massagekamer
  • Personal trainer
  • Sauna
  • Solarium
  • Strandstoelen
  • Wellness centrum
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Lift
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
  • Familiekamers
Buiten
  • Terras

In de omgeving

Parkeergarage
  • Parkeergarage Boulevard 56m
  • Parking Strand 594m
  • Nieuwe Parklaan 704m
  • Parkeergarage Havenkwartier 2.9 km
  • Hofstaete 4.1 km
  • Noordeinde 4.3 km
  • Museumkwartier 4.3 km
  • Louwman Museum 4.7 km
Restaurant
  • Oscars 72m
  • Bay 182m
  • Foodhall Scheveningen 204m
  • Chau Chau 227m
  • Moeke 269m
  • Grillroom Miami beach 322m
  • Simonis Aan De Boulevard 345m
  • Sui Sha Ya 381m
Museum
  • Museum Beelden aan Zee 999m
  • Atlantikwall Museum Scheveningen 1.4 km
  • KM21 3 km
  • Fotomuseum Den Haag 3 km
  • Kunstmuseum Den Haag 3.2 km
  • One Planet 3.2 km
  • Damesleesmuseum 3.2 km
  • Louis Couperus Museum 3.5 km
Toeristische attractie
  • Skyview De Pier 438m
  • Bungy Jump Holland 501m
  • Glastuinbouw 2 km
  • Veilingklok spel 2 km
  • Hansje Brinker spel 2 km
  • Hansje Brinker 2 km
  • Hollandse Oogst 2 km
  • Bloemenveiling 2 km
Treinstation
  • Centraal Station 4.7 km
  • Den Haag Centraal 4.8 km
  • Spui 4.8 km
  • Den Haag Centraal 4.8 km
  • Grote Markt 4.9 km
  • Beatrixkwartier 5.3 km
  • Den Haag Laan van NOI 5.7 km
  • Den Haag HS 5.7 km

8.3

Beoordeeld door: 1774 gasten.

4

Keila

Zakenreiziger
1 september 2025

“Teleurstellend”
  • Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was echt goed en van goede waarde.
  • Het matras was ontzettend ongemakkelijk en oud. De kamers en het interieur van het hotel zijn als uit de jaren 60! Ze hebben goed werk geleverd met de renovatie van het restaurant, maar de kamers zijn vreselijk en ik was echt teleurgesteld!

10

Luka

Jong stel
1 september 2025

“Uitzonderlijk”
  • Perfecte locatie, mogelijk de beste aan de kust! De kamer was ruim, schoon en comfortabel! Melinda aan de receptie was zeer vriendelijk en gastvrij! Ik raad een verblijf in dit hotel ten zeerste aan!

8

Anna

Jong stel
31 augustus 2025

“Geweldig!”
  • De bedden zijn uitstekend. Vrij geluidsdicht voor zo'n drukke locatie. Prachtig uitzicht op zee.
  • De spa is een beetje verouderd.

9

Corinne

Jong stel
27 augustus 2025

“Geweldig ontbijt, comfortabele kamer.”
  • Het was winderig.

9

Tim

Jong stel
17 augustus 2025

“Heb echt genoten van het verblijf. Na een dag verkennen was het heerlijk om te komen zwemplein het zwembad voordat we weer op pad gingen.”
  • Uitstekende locatie direct aan het strand, leuk klein balkon, vriendelijk personeel en fijn om te weten dat mijn auto veilig was op de parkeerplaats. Het zwembad was geweldig en de temperatuur perfect. Uitstekende eetgelegenheid op minder dan 100 meter afstand.
  • Ik heb geen klachten of opmerkingen.

10

Alexandra

Jong stel
15 augustus 2025

“Uitzonderlijk”
  • De locatie, het uitzicht
  • Ik zou graag schonere ramen hebben! Dank u!

9

Aimee

Jong stel
10 augustus 2025

“We hebben echt genoten van ons verblijf en voelden ons zeer comfortabel. Bijzondere vermelding voor de schoonmakers, die zo vriendelijk waren, en voor het gehele personeel.”
  • DE LOCATIE IS AMAZING!!! Het personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk. De kamer was mooi en het balkon was een extra bonus. We zullen zeker terugkomen, hopelijk in april.
  • Het enige is dat de muren vrij dun zijn naar de gang, maar dat is niet te erg. Alles andere compenseerde dit.

10

Masha

Alleenreiziger
3 augustus 2025

“Prachtig hotel, gezellige kamer met uitzicht op zee!”
  • Dit is een prachtig hotel, direct aan het strand. De kamer met zeezicht was perfect voor mij en wat ik wilde. De kamer was erg mooi en gezellig. Zeer schoon hotel. Het personeel was zeer behulpzaam en ik heb een zeer aangenaam verblijf in het hotel gehad.
  • Er was niets dat ik echt niet leuk vond. Ik heb het zwembad niet gebruikt, dus kan ik daar niet veel over zeggen. Wat ik zou verbeteren is misschien meer opties op het menu en bij het ontbijt.

5

Jennifer

Zakenreiziger
26 juli 2025

“Te duur en slechte klantenservice.”
  • Het hotel was comfortabel en de locatie was goed, hoewel de trams 's nachts een beetje luidruchtig zijn.
  • De klantenservice was verschrikkelijk. Het hotel heeft me te veel in rekening gebracht voor mijn verblijf, door de betaling vier keer af te schrijven. Hoewel dit mogelijk een administratieve fout was, is de klantenservice van het hotel abominabel geweest, de communicatie is verschrikkelijk en er is weinig gedaan om de situatie recht te zetten. Ik heb het probleem op de tweede dag van mijn verblijf aangekaart, maar er werd door het personeel geen enkele urgentie of zorg getoond bij het omgaan met dit probleem. Op de vierde en laatste dag van mijn verblijf werd mij eindelijk verteld dat het te maken had met een administratieve fout in het kaartsysteem, maar ik ben nu, zeven dagen later, nog steeds mijn geld kwijt. Ik moet nu het hotel per e-mail benaderen om het probleem op te volgen en zij hebben niet gereageerd. Ik begin me echt af te vragen of ik ooit mijn geld terug zal krijgen...

7

Cassie

Jong stel
24 juli 2025

“geweldige locatie voor een weekendje weg”
  • het bed was super comfortabel en de airconditioning werkte uitstekend. Het was slechts een korte wandeling naar het strand en het ontbijt was heerlijk.
  • de spa was de prijs niet waard het ontbijtbuffet was iets te duur voor wat er werd aangeboden de waterdruk in de badkamer was miserabel

6

Ankur

Gezin met kinderen
24 juli 2025

“Uitstekende locatie, maar er is veel te verbeteren aan de diensten.”
  • Locatie
  • Kamergrootte en vriendelijkheid van het personeel

7

Lorenzo

Gezin met kinderen
14 juli 2025

“dichtbij het strand, maar vuil en ouderwets”
  • heel dicht bij het strand
  • We hebben voedselresten van vorige gasten in de kast aangetroffen. Onze keycards werkten niet, evenals de afstandsbediening voor de televisie. We hadden een babybedje, maar er werd geen deken voorzien en de kamer was koud. Het zwembad is vrij klein. Bovendien was de algemene ruimte van de kamer behoorlijk vuil.

8

Philip

Gezin met kinderen
11 juli 2025

“Zeer goed”
  • Locatie was perfect, vriendelijk personeel, openbare garage op 5 minuten afstand, mooi zwembad.

8

Marie

Gezin met kinderen
10 juli 2025

“Wij zouden terugkomen!”
  • De locatie was geweldig, de kamer was prachtig (behalve de badkamerdeuren, die lijken op een houten cafeedeur). Het ontbijt kost 20 euro extra per persoon, maar er was veel keuze en het was erg smakelijk!
  • Wij hebben bij het boeken van de kamer navraag gedaan over de parkeergelegenheid en ons werd verteld dat er parkeermogelijkheden beschikbaar waren. Echter, er werd ons niet meegedeeld dat we een aparte reservering hiervoor dienden te maken. Toen we arriveerden, werd ons te verstaan gegeven dat we niet konden parkeren omdat we geen reservering hadden gemaakt, en dat het parkeren vol was. We hadden het op prijs gesteld om van tevoren op de hoogte te zijn gebracht over de benodigde reservering.

5

Richard

Gezin met kinderen
7 juli 2025

“heerlijk verblijf”
  • Locatie en personeel zijn fantastisch.
  • De kamers waren een beetje verouderd.

4

Danela

Zakenreiziger
2 juli 2025

“Teleurstellend”
  • niet veel. uitzicht op zee alleen.
  • Service. Ik vond het personeel bij de receptie vrij onbehulpzaam. Het personeel voor conferenties was echter goed. Ik huurde een fiets, maar geen van de fietsen had de juiste maat en ik ben hiervoor niet vergoed. Eten in het restaurant was minder dan gemiddeld.

9

Salah

Alleenreiziger
1 juli 2025

“Uitstekend”
  • Locatie

8

Monika

Jong stel
29 juni 2025

“Een comfortabel weekendverblijf op een geweldige locatie.”
  • Geweldige locatie aan het strand. Een comfortabele kamer. De ontbijtruimte was zeer goed georganiseerd, zelfs tijdens een drukke weekend.

7

Alp

Gezin met kinderen
20 juni 2025

“Vanwege het voorval bij de receptie en de verschrikkelijke ontvangst heb ik niet veel positiefs te vertellen!”
  • Het ontbijt was standaard, zoals verwacht van een dergelijk hotel. De locatie is zeer goed, met gemakkelijke toegang tot het strand en de stad. De kamergrootte was niet echt voldoende voor een gezin van vier.
  • Tijdens mijn boeking gaf de hotelspecificatie aan dat er een parkeerplaats van het hotel is, maar dat het niet mogelijk is om deze te reserveren. In mijn beleving betekent dit niet dat de parkeerplaats volledig volgeboekt is, en het zegt ook niet dat je een reservering nodig hebt voor de parkeerplaats. Toen ik op zondag (11 augustus)middag na uren wachten in het vervelende verkeer van Scheveningen arriveerde, wilde ik parkeren op de parkeerplaats van het hotel. Maar de dame op de intercom vertelde me dat de parkeerplaats volledig vol was en dat ik daar niet kon parkeren. Ze hing de telefoon zonder verdere uitleg op. Er is een openbare parkeerplaats voor het hotel, maar deze was vol en er stonden auto's buiten te wachten, mogelijk wel 45 minuten. Dus liet ik de auto bij de poort staan en ging ik met mijn vrouw, kinderen en bagage naar binnen om in te checken. De dame aan de receptie (ik denk dat zij ook degene was die op de intercom bij de parkeerpoort zat) verzorgde de noodzakelijke zaken voor onze incheck. Ze was niet erg vriendelijk, wat je zou verwachten van de receptie van een viersterrenhotel. Maar ze was ook niet onbeleefd, dus ik dacht dat ze misschien moe was van de drukte, wat begrijpelijk kan zijn. Totdat ik haar vertelde dat de auto bij de poort van de parkeerplaats van mij is en dat we een oplossing voor de auto moesten vinden. Ze vertelde me op een zeer onbeleefde manier dat ik mijn auto moest verplaatsen, anders zou ze me de sleutel van de kamer niet geven! Dit was volstrekt onacceptabel. Mijn kinderen (16 en 9 jaar) waren, duidelijk te merken aan hun gezichten, moe en waren bang van de stem van de dame aan de receptie. Ik zei haar dat mijn familie naar de kamer zou gaan en dat ik de auto zou verplaatsen, maar zij volhardde dat ik eerst de auto moest verplaatsen, anders kreeg ik geen sleutel van de kamer! Het duurde 2-3 minuten voordat ze accepteerde dat ik niets zou verplaatsen voordat ik de sleutel van de kamer kreeg, die ik had betaald! Helaas, en het spijt me dat te zeggen, hoort ze met deze manier van doen en gebrek aan snel denkvermogen niet thuis in de horeca.

2

Kyle

Jong stel
17 juni 2025

“Teleurgesteld en het was het niet waard!”
  • de locatie
  • Zij adverteren met beschikbare parkeergelegenheid terwijl deze vol is. Het bed was ingezakt, wat resulteerde in rugpijn voor ons beiden. Het diner was niet beschikbaar, ondanks dat we ver voor de sluitingstijd van de keuken aankwamen. Het was oudejaarsavond, dus een restaurant vinden om te eten was een hele opgave. Voor hotelgasten is dit absoluut onacceptabel. We konden niet ontbijten op het tijdstip dat we wilden, dus hebben we een ander tijdstip in de planning gekregen. In de ochtend, toen we op het door HEN aangewezen tijdstip voor het ontbijt arriveerden, dat we al hadden betaald, zei het meisje aan de balie dat het vol was. We zagen echter verschillende lege tafels. We hebben haar verteld dat we dit niet zouden accepteren. Het was absoluut schandalig en daarom besloten we om samen met een ander stel aan een van de lege tafels te gaan zitten. Zij vertelden ons dat zij exact hetzelfde probleem met het ontbijt hadden ervaren. Het was betaald en zij kwamen op het juiste moment aan, alleen om op een zeer onvriendelijke manier te horen dat het restaurant vol was. Carlton Beach levert niet wat zij beloven en weet absoluut hoe je je reis te bederven.

8

János

Jong stel
10 juni 2025

“De beste locatie als u zich richt op het strand...”
  • Fantastisch ontbijt, grote verscheidenheid aan gerechten en uitstekende service door het personeel van het hotel, goed gedaan!!!
  • na

6

Alexander

Gezin met kinderen
8 juni 2025

“U betaalt voor de locatie en een comfortabel bed.”
  • locatie
  • Het personeel had niet voldoende kennis over fitnessprogramma's, het ontbijt was niet goed georganiseerd (enigszins chaotisch).

9

Mitchell

Groepsreizigers
1 juni 2025

“Perfect hotel voor een ontspannen bezoek aan Scheveningen.”
  • Kamer prachtig, ruime balkon, ontbijt en eten geweldig. De kamer was uitstekend, fantastische inrichting en ontwerp.
  • niets

9

Thomas

Jong stel
15 mei 2025

“Uitstekend, met een paar kleine problemen.”
  • Ruime, comfortabele, stille kamer met geweldig uitzicht. Perfect bed. De sfeer van het hotel is meer 5 sterren dan 4 sterren. Mooi creatieve details.
  • Het ontbijt kan van hogere kwaliteit zijn, bijvoorbeeld meer variëteit in brood, kaas en vleeswaren. De douche in onze kamer op de zesde verdieping had een zeer lage waterdruk.

7

Yasir

Jong stel
13 mei 2025

“Goede locatie, genoten van het geluid van het strand.”
  • De locatie was goed. De temperatuur van het zwembad was zeer aangenaam.
  • De bedden waren te zacht en niet erg comfortabel voor mensen met rugpijn en zwangere vrouwen.

9

Anonymous

Jong stel
5 mei 2025

“prachtig strandhotel”
  • prachtig uitzicht en een zacht bed. schoon. zeer goed ontbijt op slechts een paar minuten lopen van het strand en restaurants.
  • Nespresso-apparaat was een beetje kapot.

8

Tyrone

Gezin met kinderen
28 april 2025

“Zeer goed”
  • De locatie is perfect. Slechts 5 minuten lopen, alles is toegankelijk met het openbaar vervoer, van restaurants tot de strand!
  • De kamers zijn minder geïsoleerd. Ik neem aan dat ze de geluidsisolatie van de muren en plafonds moeten verbeteren. Het is niet al te veel ongemak, maar je kunt deuren slaan vanuit andere kamers horen en harde voetstappen als er kamers boven je zijn.

4

Lauckner

Gezin met kinderen
28 april 2025

“Teleurstellend”
  • Uitstekende locatie, comfortabele bedden.
  • Versleten faciliteiten (van de uitstraling van de buitenzijde tot de fitnessruimte)

9

Darlene

Jong stel
25 april 2025

“Uitstekend”
  • We kregen een gratis upgrade naar een kamer met zeezicht. Het was zeer aangenaam om vanuit de kamer naar de zee te kijken. Persoonlijk vond ik het bed niet erg comfortabel. Het ontbijt was heerlijk, niet zeer uitgebreid, maar er was denk ik voor elk wat wils. De locatie was perfect. Als u met het openbaar vervoer reist, is er een halte voor de deur. Dicht bij het strand, restaurants enzovoort. Het was de moeite waard.
  • Het bed was niet echt comfortabel.

8

Sh

Jong stel
24 april 2025

“Geweldig verblijf, ten zeerste aanbevolen!”
  • Geweldige locatie, zeer goed ontbijt en het beste hotel in de omgeving van Den Haag / Scheveningen voor honden - zeer diervriendelijk.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Carlton Beach Hotel Scheveningen zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Carlton Beach Hotel Scheveningen via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Carlton Beach Hotel Scheveningen. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Carlton Beach Hotel Scheveningen.
Bij Hotels.nl kun je Carlton Beach Hotel Scheveningen reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Carlton Beach Hotel Scheveningen, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Carlton Beach Hotel Scheveningen ligt 1,4 km van het centrum van Scheveningen.

Carlton Beach Hotel Scheveningen heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Carlton Beach Hotel Scheveningen Heeft een eigen fitness ruimte.

Carlton Beach Hotel Scheveningen staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

Carlton Beach Hotel Scheveningen heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Carlton Beach Hotel Scheveningen heeft een binnenzwembad. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn. Neem contact op met de accommodatie voor meer informatie.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability