7.9
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Novotel Rotterdam - Schiedam

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Novotel Rotterdam - Schiedam is een viersterrenhotel dat optimale functionaliteit en comfort biedt voor zowel zakelijke reizigers als toeristen. Gelegen aan de Hargalaan in Schiedam, bevindt het hotel zich strategisch op korte afstand van het centrum van Rotterdam en nabij belangrijke verkeersverbindingen zoals de A20 en A4. Deze locatie stelt gasten in staat om eenvoudig de omliggende steden en bezienswaardigheden te verkennen, terwijl ze kunnen profiteren van de rust, ruimte en groene omgeving die Schiedam te bieden heeft. De uitstekende verbindingen met het openbaar vervoer maken het tevens gemakkelijk om andere delen van de regio te bereiken, waardoor het hotel een ideale uitvalsbasis vormt voor elke soort bezoeker.

De faciliteiten van Novotel Rotterdam - Schiedam zijn gericht op het verhogen van het verblijfsgemak. Gasten kunnen genieten van een restaurant dat een gevarieerd menu van internationale gerechten aanbiedt, samengesteld met verse, seizoensgebonden producten. Een uitgebreid ontbijtbuffet, een gezellige bar voor ontspanning, en een buitenzwembad zijn beschikbaar naast een goed uitgeruste fitnessruimte. Voor zakelijke gasten zijn moderne vergaderzalen beschikbaar, evenals gratis Wi-Fi door het hele hotel. Families worden verwelkomd met kindvriendelijke diensten en faciliteiten, wat het hotel toegankelijk maakt voor alle soorten reizigers.

De kamers van het hotel combineren moderne inrichting met praktische voorzieningen, en zijn ontworpen voor zowel werk als ontspanning. Iedere kamer is uitgerust met een comfortabel bed, flatscreen-tv, werkruimte en koffie- en theefaciliteiten. De rustige ambiance en aandacht voor detail dragen bij aan een aangename verblijfservaring. Bovendien biedt het hotel ruime en veilige parkeermogelijkheden op eigen terrein, wat het bijzonder aantrekkelijk maakt voor gasten die met de auto reizen. De combinatie van een strategische locatie, uitstekende faciliteiten en een focus op gastvriendelijkheid maakt Novotel Rotterdam - Schiedam tot een betrouwbare keuze voor zowel korte als lange verblijven.



Faciliteiten in Novotel Rotterdam - Schiedam

Eten en drinken
  • Bar
  • Frisdrank automaat
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Roomservice
  • Snack automaat
Service
  • Autoverhuur
  • Bagage-opslag
  • Groepen
  • Schoenpoetsmachine/-set
  • Stomerij
  • Strijkservice
Badkamer
  • Badjas
  • Douche
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Extra groot bed
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Koelkast
  • Laptop kluis
  • Minibar (exclusief)
  • Radio
  • Satelliet televisie
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • Ventilator
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Kabeltelevisie
  • Koffiezetapparaat
  • Strijkijzer
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
  • Kabelinternet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Electrische auto
  • Elektr. auto oplaadpunt
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Business center
  • Computer (openbaar)
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Buitenzwembad
  • Fitnessruimte
  • Strandstoelen
Huisdieren
  • Alleen blindengeleidehonden toegestaan
Extra bed voor Kinderen
  • Babybed
Fietsen
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Activiteiten
  • Bowlen
  • Speelruimte voor kinderen
  • Speeltuin
  • Tennisbaan
Algemeen
  • Green Key certificaat
  • Lift
  • Lounge
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers
Gehandicapen toegang
  • Mindervaliden kamers
Buiten
  • Terras
  • Tuin

In de omgeving

Parkeergarage
  • Politiebureau Schiedam 458m
  • Station Nieuwland 464m
  • Hof van Spaland 1.1 km
  • ABC Garage 1.8 km
  • 2e van Leyden Gaelstraat 1.9 km
  • Stadserf 2 km
  • Parkeergarage Euroscoop 2 km
  • Nieuwe Passage 2.1 km
Restaurant
  • Restaurant Eat Palazzo 359m
  • Parckhoeve Rijnmond 900m
  • Lisa's Kitchen 977m
  • Ishi 1.2 km
  • 't Oude Raedthuys 1.2 km
  • Restaurant Haifa 1.2 km
  • Padişah 1.4 km
  • Shunmem Yokohama Ramen Saito 1.4 km
Museum
  • Molenmuseum De Walvisch 1.6 km
  • Nationaal Coöperatie Museum Schiedam 1.7 km
  • Stedelijk Museum Schiedam 1.8 km
  • Nationaal Jenevermuseum 1.8 km
  • Museum Vlaardingen 3 km
  • Museum Oud Overschie 3.3 km
  • Museum voor de verweesde Stadssculptuur 4.3 km
  • Dutch Pinball Museum 5.3 km
Toeristische attractie
  • Zakkendragershuisje 1.5 km
  • Fluisterboot Schiedam 1.6 km
  • Floating FARM 2.9 km
  • Zeillogger V92 Balder 2.9 km
  • Boerderij Adrianushoeve 3.4 km
  • Gewone wasbeer 4.7 km
  • Papegaaiduiker 4.7 km
  • Californische zeeleeuw 4.7 km
Treinstation
  • Schiedam Nieuwland 525m
  • Troelstralaan 1.1 km
  • Parkweg 1.3 km
  • Vijfsluizen 1.7 km
  • Vlaardingen Oost 1.9 km
  • Schiedam Centrum 2.2 km
  • Vlaardingen Centrum 3.2 km
  • Pernis 4.4 km

7.9

Beoordeeld door: 306 gasten.

9

Kathy

Alleenreiziger
3 juni 2025

“In orde”
  • alles verliep goed
  • Het restaurant sloot vroeg om 21:00 uur, maar gelukkig heeft u toch een maaltijd kunnen krijgen.

7

Carlo

Gezin met kinderen
28 mei 2025

“Aangename verblijf in een gunstige locatie voor de evenementen die we bijwoonden.”
  • Ik kan geen commentaar geven op het eten, aangezien ik niet op de locatie heb gegeten omdat het vrij prijzig was. Ik waardeerde het zwembad en het feit dat er fietsen te huur waren.
  • Misschien meer entertainment kijkmogelijkheden zoals Netflix, enzovoort.

9

Helen

Gezin met kinderen
28 mei 2025

“Uitstekend”
  • Behulpzaam personeel en comfortabele kamer
  • De sluiting van de kamerdeur is luid. Als deze zachter zou zijn, zou dat beter zijn.

7

Evi

Gezin met kinderen
23 mei 2025

“Mooi hotel, maar er ontbreekt aan netheid.”
  • Uitstekend ontbijt!
  • De vloer onder het slaapbank leek al geruime tijd niet schoon te zijn. De rest van de kamer was ook niet vlekkeloos schoon. Ik heb geklaagd bij twee verschillende receptionistes, maar er werd niets aan gedaan. De derde besloot ons te compenseren met een gratis ontbijt, wat in ieder geval een redelijke poging was om deze vergissing recht te zetten.

6

Jose

Gezin met kinderen
17 mei 2025

“De locatie was in orde.”
  • Locatie, ligbad in de kamer.
  • De lift heeft aandacht nodig. De gangen ruiken en hebben aandacht nodig.

5

Chandan

Gezin met kinderen
14 mei 2025

“Mooi hotel, maar onzorgvuldig personeel.”
  • Het hotel was prettig, we hebben er slechts één nacht doorgebracht en hebben niet veel van de voorzieningen verkend.
  • De lage score is voornamelijk te wijten aan een beveiligingsprobleem. Onze kamer had een deur die toegang gaf tot de aangrenzende kamer. Ik opende deze en verstoorde per ongeluk mijn buurman. De deur had geen sloten. Ik belde de receptie, de receptionist zei dat hij binnen 5 minuten zou komen om de deur te vergrendelen. We hebben 1 uur gewacht en ook een herinneringsoproep naar de receptie gedaan. De receptionist zei dat hij het druk had, maar spoedig zou komen. Niemand kwam het probleem oplossen en uiteindelijk besloten we om middernacht te slapen zonder verdere opvolging van deze kwestie.

8

Mrsg

Gezin met kinderen
13 mei 2025

“Goed!”
  • De accommodatie voldeed aan onze behoeften. We kregen niet de aangrenzende kamers die we hadden aangevraagd, maar ze vonden snel een oplossing en verplaatsten ons naar andere kamers. Het personeel was vriendelijk. Mijn zoon vond het game station gebied geweldig en heeft genoten van het spelen op de xBox.
  • Het avondrestaurantmenu was zeer beperkt. We moesten informeren naar het kindermenu en de specials.

5

Lokendra

Gezin met kinderen
13 mei 2025

“geen genoegen op een vrijetijdsreis”
  • De locatie was goed, had een zwembad, een bar en ontbijt.
  • De kamers zijn niet schoon, het bed was niet comfortabel, de televisie, telefoon en koelkast werkten niet.

8

Anne

Gezin met kinderen
26 april 2025

“Handige locatie met goede voorzieningen”
  • Gemakkelijke locatie, goed restaurant.
  • De kamer was te klein zodat mijn moeder in een rolstoel zich erin kon verplaatsen.

9

Claudia

Gezin met kinderen
21 april 2025

“Het was geweldig, het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.”
  • zwembad, fietsen en ontbijt.
  • Ramen zijn zeer vuil. Het menu van het hotelrestaurant is te duur.

9

Rupa

Gezin met kinderen
15 april 2025

“waar voor je geld, maar het ontbijt is de extra kosten niet waard als het niet bij de reservering is inbegrepen.”
  • locatie & prijs
  • schoon

9

Parth

Gezin met kinderen
9 april 2025

“Zeer goede kamer, beste personeel, geweldige locatie.”
  • De kamer was gezellig, de gang was prettig, er was eenvoudige toegang tot de kamers, de badkamer was ruim genoeg, goed voor een verblijf van een paar nachten. Zeer goede voorzieningen.
  • Het masterbed was geweldig, het extra bed voor het kind kraakte echter een beetje.

8

Edward

Zakenreiziger
3 april 2025

“Geweldig hotel, personeel en kamers overtroffen de verwachtingen.”
  • Hotelvoorzieningen waren zeer goed, de kamers waren ruim en comfortabel. Het personeel was uitzonderlijk goed en vriendelijk. Ontbijt was inbegrepen bij de kosten en meer dan voldoende. Ik zou absoluut opnieuw verblijven en heb al een terugreis geboekt.

9

Maksym

Gezin met kinderen
3 april 2025

“Goede optie voor het bezoeken van Rotterdam/Den Haag.”
  • Prijs/kwaliteit - waar voor je geld. Vriendelijk personeel en een super schone kamer.
  • Alles is in orde.

9

Émilie

Groepsreizigers
26 maart 2025

“Goede stay, zoals we kunnen verwachten van een Novotel.”
  • Geweldig verblijf: we waren daar om de windmolens van Schiedam te bezoeken en vanaf deze locatie was het heel eenvoudig om zowel Schiedam als het centrum van Rotterdam met de metro te bereiken! Grote parkeergelegenheid. Super compleet buffetontbijt (koud voedsel (verschillende soorten brood, mogelijkheid om deze te roosteren, ham, kaas, boter, ...), yoghurts, fruitsap, fruit, warm voedsel (2 soorten eieren, spek, worstjes), etc.). Eigenlijk niets verrassends voor een Novotel. De kamer was in orde. Gezien de prijs die we betaalden, verwachtte ik geen grotere kamer, dus we kunnen niet klagen. De kamerinrichting was compleet.
  • We hebben een kamer gehuurd met 3 bedden: ik was verrast het te zien dat de kamer eruitzag als een kamer voor 2 personen (met een bed voor 2 personen) waarin een soort kleine "bank" beschikbaar is wanneer 2 personen de kamer huren. In ons geval lijkt het erop dat ze de "bank" hebben omgevormd tot een 1-persoonsbed. Volgens mijn vriend die erop geslapen heeft, was het comfortabel, maar ik had liever een echt bed verwacht. Hoe dan ook, gezien de prijs die we hebben betaald (min of meer dezelfde prijs voor 3 personen als voor 2) was het redelijk en voor ons in orde :-).

8

Wendy

Jong stel
25 maart 2025

“Goede waarde”
  • Goed
  • Alles goed.

3

Nadiya

Gezin met kinderen
24 maart 2025

“Oké, maar te duur voor wat het is. Dit was ons laatste verblijf hier.”
  • Het ontbijt was voldoende, met goede verse producten en niet overdreven volgepakt. De roerei waren echter slecht. De bedden in de kamers waren in orde, maar de kussens waren te dik zonder kleinere optie. Gelukkig slaap ik zonder een kussen!
  • Toen we in onze toegewezen kamer incheckten, vonden we dikke schimmel die de muur boven het raam bedekte. Het was een behoorlijk walgeljk gezicht. We kregen echter een andere kamer, die dit probleem niet had. Desondanks was de indruk niet gemakkelijk uit te wissen.

7

Knorr

Gezin met kinderen
23 maart 2025

“Goed”
  • Ik vond het ontbijt geweldig. Ik vind het voldoende voor mijn behoeften. Het was goed bereid en gepresenteerd.
  • De schoonmaak. De bedden worden niet onder het bed schoongemaakt.

5

Stephanie

Zakenreiziger
22 maart 2025

“Gegeven een keuze zou ik daar niet weer verblijven.”
  • Ik vond het prettig dat het hotel direct naast de locatie van mijn conferentie lag. Bovendien kon het personeel een Uber voor mij regelen voordat ik het zelf kon doen. Daarnaast was het personeel aan de bar vriendelijk.
  • Gegeven dat dit een viersterrenhotel is, had ik verwachtingen van wat het verblijf zou moeten inhouden. Helaas zijn veel van deze verwachtingen niet waargemaakt en in mijn ogen is dit geen viersterrenhotel. Hooguit is het een tweesterrenhotel. 1. Het personeel van het hotel reageert zelden op e-mails. 2. Bij aankomst moesten ik en drie andere gasten die wilden inchecken 34 minuten in de rij staan. Dit was onaanvaardbaar, aangezien er drie mensen achter de balie stonden, maar iedereen vermeed oogcontact met ons. 3. Het koelkastje in mijn kamer werkte niet en de geur die eruit kwam was walgelijk. 4. Mijn televisie miste een kabel. 5. De koffievoorziening in mijn kamer was onvoldoende. Elke avond, na terugkomst van de conferentie, moest ik terug naar de receptie om om koffie en melk te vragen, aangezien deze gedurende de dag niet aangevuld waren. Op een avond zei het personeelslid dat ik bij de bar moest vragen, omdat ze geen sachets had. Ik voldeed aan dit verzoek en vroeg het aan de bar. Ook zij hadden het niet. Terug naar de receptie ging ik, en werd me verteld dat zij nu naar de huishouding moest gaan om koffie voor me te vinden. Ik had het gevoel dat ik een last was, maar vragen om koffie zou toch geen probleem moeten zijn. 6. Gedurende twee dagen van mijn verblijf werd mijn kamer overdag niet schoon gemaakt. Mijn lege koffiekopjes werden niet verwijderd. Ik moest om schone kopjes vragen. Mijn vieze glas in de badkamer werd gedurende mijn volledige verblijf niet vervangen. 7. De kwaliteit van de badhanddoeken is niet wat je zou verwachten van een viersterrenhotel. Ze waren erg dun en versleten.

6

Romeo

Gezin met kinderen
18 maart 2025

“Angenaam”
  • De airconditioner werkte niet en de minibar (koelkast) in de kamer werkte niet.

7

Bruce

Gezin met kinderen
16 maart 2025

“Goede algehele ervaring.”
  • Een goede basis om Nederland te verkennen. Het personeel van de receptie was zeer vriendelijk en behulpzaam.
  • Slaapbanken hebben een upgrade nodig, de onze in de kamer was niet comfortabel. Het ontbijt was goed, maar erg prijzig in vergelijking met vergelijkbare sterrenhotels.

7

Muge

Groepsreizigers
10 maart 2025

“Ik zou alleen teruggaan als ik geen betere locatie en prijs kan vinden.”
  • Locatie en privéparkeergelegenheid zijn de redenen voor onze keuze.
  • De inchecktijd duurde ongeveer 40 minuten.

3

Beth

Gezin met kinderen
5 maart 2025

“Het management moet de muizenplaag in het hotel aanpakken en ongediertebestrijding inschakelen. De medewerkers waren zeer vriendelijk en...”
  • Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.
  • muizendrollen, duidelijk een infestatie, aangezien we drie keer hebben gevraagd om van kamer te veranderen, en uiteindelijk zijn we in de derde kamer gebleven, hoewel deze net zo slecht was als de andere.

8

Bcm

Vriendengroep
5 maart 2025

“Zeer goed”
  • Prima.

7

Stephen

Gezin met kinderen
3 maart 2025

“Heeft behoefte aan systematische facturering.”
  • De regelingen...
  • Er is behoefte aan een betere manier voor gasten om rekeningen op de kamer te laten zetten, en niet alleen door het kamer nummer te noemen. Anders kan iedereen simpelweg de kamernummers van anderen noemen.

3

Stewart

Zakenreiziger
2 maart 2025

“teleurgesteld”
  • locatie
  • De tapijten zijn vreselijk, vuil en bevlekt.

7

Sandeep

Gezin met kinderen
26 februari 2025

“Aangename verblijf en vriendelijk personeel”
  • Handige locatie en eetgelegenheden in de buurt.
  • De liftknop was eruit getrokken en niet veilig voor kinderen, het speelgedeelte voor kinderen was te klein en de parkeergelegenheid is extra. Ze vulden de koffie en melkpakketjes pas bij toen we de volgende dag om vroegen.

10

Hussain

Gezin met kinderen
25 februari 2025

“Uitstekend”
  • Geen gratis water.

1

Anonymous

Gezin met kinderen
22 februari 2025

“Bad”
  • Niets
  • De kamer was niet schoon en de vloer was vuil.

5

Osman

Zakenreiziger
21 februari 2025

“Voldoende”
  • Mensen zijn goed, vooral in de keuken. Het is dichtbij het metrostation. De omgeving is rustig en vredig.
  • Het is niet mogelijk om het raam van mijn kamer te sluiten wanneer ik daar aankom. Ik heb hen gewaarschuwd om iemand te sturen of om de kamer te wisselen, maar na 9 dagen is er niemand gekomen om het te repareren. De schoonmaak is gemiddeld; ze doen niets grondigs en ik vond enkele doeken op mijn bureau toen ik aankwam.

Vraag en antwoord.

Wat is het telefoonnummer van Novotel Rotterdam - Schiedam?

Het telefoonnummer van Novotel Rotterdam - Schiedam is +31 10 471 3322.

Wat is de URL van de officiële website van Novotel Rotterdam - Schiedam?

De eigen website van Novotel Rotterdam - Schiedam Kunt u hier vinden.

Hoe ver ligt Novotel Rotterdam - Schiedam van het centrum van Schiedam?

Novotel Rotterdam - Schiedam ligt 1,8 km van het centrum van Schiedam.

Heeft Novotel Rotterdam - Schiedam een eigen restaurant?

Novotel Rotterdam - Schiedam heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Is er een fitness ruimte in Novotel Rotterdam - Schiedam?

Novotel Rotterdam - Schiedam Heeft een eigen fitness ruimte.

Is er een eigen parkeerplaats bij Novotel Rotterdam - Schiedam?

Novotel Rotterdam - Schiedam heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Heeft Novotel Rotterdam - Schiedam ontbijt voor de gasten?

Novotel Rotterdam - Schiedam heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

Is er een buitenzwembad bij Novotel Rotterdam - Schiedam?

Novotel Rotterdam - Schiedam heeft een buitenzwembad. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn. Neem contact op met de accommodatie voor meer informatie.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.