8.1
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Ramada by Wyndham Amsterdam Airport Schiphol

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Ramada by Wyndham Amsterdam Airport Schiphol is een modern hotel in Badhoevedorp, gelegen op korte afstand van luchthaven Schiphol en uitstekend bereikbaar via de snelweg en openbaar vervoer. Dankzij de gunstige ligging zijn zowel het centrum van Amsterdam als de historische stad Haarlem eenvoudig te bezoeken. Met een gratis shuttleservice naar Schiphol en goede verbindingen naar het centrum van Amsterdam, is het hotel ideaal voor reizigers die de hoofdstad willen ontdekken of een tussenstop maken. In de omgeving zijn bekende bezienswaardigheden als het Rijksmuseum, het Van Gogh Museum en het Vondelpark binnen handbereik. De sfeer in het hotel is eigentijds en zakelijk, met een rustige ambiance die uitnodigt tot ontspanning na een drukke dag. Het hotel ligt niet direct in het centrum van Badhoevedorp, maar biedt wel een strategische uitvalsbasis voor zowel stedentrips als zakelijke bijeenkomsten.

De kamers van Ramada by Wyndham Amsterdam Airport Schiphol zijn ruim opgezet en comfortabel ingericht. Elke kamer beschikt over moderne voorzieningen zoals airconditioning, een flatscreen-tv, gratis wifi en een zithoek. Voor extra gemak zijn er koffie- en theefaciliteiten aanwezig, evenals een kluisje en een eigen badkamer met douche of bad. Het hotel biedt verschillende kamertypes, waaronder familiekamers en suites, zodat zowel individuele reizigers als gezinnen zich thuis voelen. Tot de algemene faciliteiten behoren een fitnessruimte, een sauna en een stoombad, waar gasten kunnen ontspannen. Daarnaast is er een zakencentrum met vergaderruimtes en zijn er mogelijkheden voor bagageopslag en wasservice. De gratis shuttleservice naar Schiphol en de nabijheid van het openbaar vervoer vergroten het comfort voor gasten die snel en efficiënt willen reizen.

De service in het hotel is afgestemd op internationale gasten en 24 uur per dag beschikbaar via de receptie. Het personeel staat bekend om zijn behulpzaamheid en gastvrijheid, waardoor in- en uitchecken soepel verloopt. Voor ontbijt kunnen gasten terecht bij het ontbijtbuffet, waar een gevarieerd aanbod aan warme en koude gerechten wordt geserveerd. Het hotelrestaurant De Dam biedt internationale gerechten in een informele sfeer, terwijl de Damrak bar uitnodigt tot een ontspannen drankje. In de directe omgeving zijn ook diverse eetgelegenheden te vinden met uiteenlopende keukens. Uniek aan deze accommodatie zijn de combinatie van zakelijke faciliteiten en ontspanningsmogelijkheden, de focus op comfort en bereikbaarheid, en de geschiktheid voor zowel zakenreizigers als vakantiegangers die een praktische uitvalsbasis zoeken nabij Amsterdam en Schiphol.



Faciliteiten in Ramada by Wyndham Amsterdam Airport Schiphol

Eten en drinken
  • Bar
  • Frisdrank automaat
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Roomservice
  • Snack automaat
Service
  • Bagage-opslag
  • Stomerij
Badkamer
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • WiFi
Woon gedeelte
  • Kabeltelevisie
  • Strijkijzer
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Electrische auto
  • Elektr. auto oplaadpunt
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Zakelijke faciliteiten
  • Business center
  • Computer (openbaar)
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Binnenzwembad
  • Sauna
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Green Key certificaat
  • Lift
  • Lounge
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
  • Familiekamers
Buiten
  • Terras
Diensten algemeen
  • Luchthaven shuttle
  • Winkels in het hotel

In de omgeving

Parkeergarage
  • Zeemanlaan 860m
  • World Trade Center Schiphol Airport 2.8 km
  • Hilton Parking 2.9 km
  • Westgaarde 3 km
  • Energiestraat 3.2 km
  • Evert van de Beekstraat 3.3 km
  • Evert van de Beekstraat 3.4 km
  • Berkenhoek 3.5 km
Restaurant
  • Sun Wing 772m
  • Houten Klaas 1.6 km
  • New Hung Kwan 1.6 km
  • Breakfast Room 1.6 km
  • Amon 1.7 km
  • Later aan 't Water 1.7 km
  • De Halve Maen 1.8 km
  • Kerkzicht 2.2 km
Museum
  • Van Eesteren Museum 5.9 km
  • Museum Jan 6.1 km
  • Bilderdijk Museum 6.5 km
  • Historisch Museum Haarlemmermeer 7.3 km
  • Museum Crash '40-45 7.5 km
  • Levend Paardenmuseum 7.6 km
  • Moco Museum 8.1 km
  • Diamant Museum Amsterdam 8.2 km
Toeristische attractie
  • Geitenboerderij Ridammerhoeve 4.2 km
  • GlowGolf 5.6 km
  • Olympiahuis 6 km
  • Banpaal 6.7 km
  • Canal Cruise 8.2 km
  • Lovers canal Cruises 8.3 km
  • Blue Boat 8.3 km
  • Blue Boat 8.3 km
Treinstation
  • Schiphol Airport 2.6 km
  • Henk Sneevlietweg 4.6 km
  • Heemstedestraat 4.9 km
  • Amsterdam Lelylaan 5.2 km
  • Postjesweg 5.6 km
  • Amstelveenseweg 5.9 km
  • Halfweg-Zwanenburg 6.2 km
  • Jan van Galenstraat 6.3 km

8.1

Beoordeeld door: 772 gasten.

10

Stephen

Jong stel
5 oktober 2025

“Zeer goed”
  • De kamer was aangenaam en schoon. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam met al onze verzoeken.
  • Het ontbijt en de service waren uitstekend.

4

Katarzyna

Vriendengroep
30 september 2025

“Teleurstellend”
  • Ik vond de locatie zeker prettig.
  • Ik had het gevoel dat de klant niet veel telde. Ik was aan het reizen op de dag dat alle middag- en avondvluchten op Schiphol werden geannuleerd of vertraagd. De aankomst van mijn vlucht naar Amsterdam was met 5 uur vertraagd. We arriveerden om 23:15 en omdat ik ingecheckte bagage had, miste ik de laatste hotelshuttle met enkele minuten. Echter, nog op de vertrek luchthaven, op het moment dat ik me realiseerde dat we de shuttle mogelijk zouden missen, heb ik een bericht naar het hotel gestuurd met de vraag of, gezien de omstandigheden, er een kans was om de shuttledienst iets langer draaiende te houden. Ik kreeg het antwoord dat de laatste bus om 22:45 van de luchthaven vertrekt. Punt. Helemaal geen empathie. Na aankomst in het hotel kreeg ik een kamer met een tweepersoonsbed in plaats van twee eenpersoonsbedden. Toen ik mijn klacht uitte, kreeg ik te horen dat ik laat was aangekomen. Ik kreeg wel mijn kamer gewijzigd, maar ik had niet het gevoel dat er echt goed voor mij werd gezorgd.

9

Ahmadhmahfouz

Gezin met kinderen
29 september 2025

“Uitmuntend”
  • Locatie Het personeel is vriendelijk De kamer is schoon en ruim

3

Partha

Gezin met kinderen
27 september 2025

“Het personeel is niet vriendelijk.”
  • Het personeel is niet coöperatief.
  • Shuttlebuskosten zijn elke keer € 5.

9

Pavel

Jong stel
24 september 2025

“Uitstekend”
  • Uitstekend ontbijt, perfect gratis WiFi, gratis shuttle van de luchthaven en goedkope shuttleservice van 5€ naar de luchthaven, voordelen van Ramada.
  • Een beetje luidruchtig.

3

Steve

Alleenreiziger
23 september 2025

“Slecht”
  • Niet veel.
  • Sfeervolle medewerkers bij de receptie tijdens het inchecken. Stof in de kamer.

9

Karen

Gezin met kinderen
21 september 2025

“Uitstekend”
  • Zeer comfortabel. Nespresso koffiemachine inclusief capsules. Lichaamslotion aanwezig.

9

Avery

Gezin met kinderen
21 september 2025

“Het personeel van het hotel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het personeel van de receptie was uitzonderlijk.”
  • De luchthaventransferbus was handig. De nabijheid van het hotel tot de luchthaven was handig. Het hotel was rustig en schoon.
  • Geen USB-C poorten in de kamer. Er waren geen universele reis AC-adapters beschikbaar.

8

Diana

Groepsreizigers
16 september 2025

“Wij hebben een aangenaam verblijf gehad.”
  • Dichtbij de luchthaven

7

Daniel

Jong stel
11 september 2025

“Zeer positief”
  • De locatie was uitstekend, het personeel was geweldig.
  • De airconditioning werkte niet.

9

Chitra

Jong stel
11 september 2025

“Uitstekend”
  • Goede busshuttle van de luchthaven, Het ontbijt was uitstekend.
  • Kamers zijn niet geluiddicht.

7

Phillip

Alleenreiziger
8 september 2025

“Het hotel is geschikt voor een overstap voor één nacht, verwacht geen comfortabele kamer in de zomermaanden (geen airco).”
  • Restaurant en voedselservice, een breed scala aan gerechten beschikbaar. De ober in de avond en tijdens het ontbijt was zeer vriendelijk en beleefd.
  • Geen airconditioning midden in de zomer (systeem werkt niet), het was veel te heet in de kamer, ze zeiden dat het airconditioningsysteem niet werkte. Ik was geboekt voor de luchthavenshuttle, deze was veel overboekt en we stonden als vee samengepakt (veiligheidsprobleem). De prijzen in de gemakswinkel zijn duur, hoger dan de luchthavenprijzen ( €3,75 voor een water ). Ik zal dit hotel niet meer gebruiken.

8

Kathleen

Gezin met kinderen
4 september 2025

“Dichtbij de luchthaven Schiphol en een prettig verblijf voor vertrek op reis.”
  • We hadden een familiekamer en deze bood genoeg ruimte voor iedereen. Het bed was comfortabel en we hebben geen geluid gehoord van andere gasten! We waardeerden de shuttle naar de luchthaven om 5 uur 's ochtends zeer! De kosten waren 5 euro per persoon.
  • Hoewel de glazen deur met frostafwerking naar de badkamer stijlvol was, voelde het ongemakkelijk dat mijn kinderen een silhouet konden zien van de persoon die de badkamer gebruikte. Daarnaast was er geen helling om koffers het gebouw binnen te brengen. Je moet ongeveer 10 treden omhoog dragen die glad kunnen zijn wanneer het regent. Het zou een groot probleem zijn geweest als ik zonder mijn echtgenoot had gereisd, aangezien ik moeite heb met het gebruiken van de trap zonder ook nog eens bagage te moeten vervoeren.

7

Vandana

Gezin met kinderen
31 augustus 2025

“Basisaccommodatie in de buurt van de luchthaven.”
  • De locatie en faciliteiten waren eenvoudig.

9

Harris

Gezin met kinderen
31 augustus 2025

“Uitstekend”
  • Ruime kamers en badkamers, pendeldienst naar Schiphol.

8

Senol

Gezin met kinderen
30 augustus 2025

“Het was een kort maar zeer comfortabel verblijf, echter ben ik kieskeurig als het gaat om netheid, dus ik had liever gehad dat de badkamer...”
  • Zeer ruim, moderne uitstraling. Prachtige kamer in het algemeen.
  • De badkamer was niet goed schoongemaakt.

9

Dovile

Jong stel
29 augustus 2025

“Goed hotel om te verblijven voor uw vlucht.”
  • Bus naar de luchthaven, grote kamer.
  • Klein badkamer, maar niet te klein.

8

Toby

Jong stel
27 augustus 2025

“Handige tussenstop hotel”
  • Een handige optie als u niet terug hoeft te keren naar het centrum van Amsterdam bij aankomst of vertrek uit Nederland. Gratis shuttle van de luchthaven, met een kosten van 5 euro per persoon voor de terugreis naar de luchthaven. Het is niet eenvoudig om met het openbaar vervoer naar de oude stad vanaf het hotel te reizen. Er is een wandeling van 10-30 minuten naar een woonwijk net ten noorden van het hotel, met supermarkt, kroeg en kanaal.
  • Duur in vergelijking met andere accommodaties buiten Amsterdam voor slechts een generieke keten.

10

Kris

Alleenreiziger
26 augustus 2025

“Hotelvoorzieningen, personeel en netheid overschreden de verwachtingen. Geweldig voor toegang tot de luchthaven.”
  • De bedden en badkamer waren uitstekend. Dicht bij de luchthaven, maar een taxi is noodzakelijk.

8

Angelina

Vriendengroep
26 augustus 2025

“Rustig en comfortabel”
  • Hoewel het dichtbij de luchthaven lag, was het toch rustig. Je kunt op elk moment iets te eten pakken (ook wat veganistisch eten), en hoewel het niet goedkoop is, is het fijn om dit te hebben! Het bed was comfortabel en alles was schoon.

8

Qianfan

Jong stel
21 augustus 2025

“Zeer goed”
  • Gemakkelijke pendeldienst! Redelijke prijs!

3

Seyed

Zakenreiziger
21 augustus 2025

“Het kan veel beter zijn…”
  • Zwembad en sauna 24/7 winkel in de lobby
  • Kamers accessoires Hotel entree Lobby meubels Koelkast

8

Frederika

Alleenreiziger
20 augustus 2025

“Mooie, schone kamer met goed eten en wijn.”
  • Incheckpersoneel en restaurantpersoneel waren geweldig. Ik had een zeer kort verblijf. Schone kamer met voldoende ruimte. Een bad in de badkamer zou een bonus zijn geweest als ik de tijd had gehad.
  • Voor alle luchthavenhotelshuttlebussen staan ze op dezelfde plek in de rij. Het duurde meer dan een half uur voordat de rode Ramada-bus arriveerde. £5 voor de retourtaxi in de ochtend was redelijk, maar anderen brengen geen kosten in rekening. De buschauffeur wacht echter niet als je te laat bent.

5

Mike

Jong stel
18 augustus 2025

“Heel kort”
  • Niets om van te houden.
  • De kamer was schoon, echter had het hotel zelf een duidelijke "rokende" geur in de liften en gangen. De USB-poort en enkele stopcontacten in de kamer werkten niet en dit was zeer onhandig.

8

John

Gezin met kinderen
12 augustus 2025

“Zeer goed”
  • Het hotel zelf bood een goede prijs-kwaliteitverhouding. De man bij de incheckbalie was zeer goed en behulpzaam, en adviseerde ons om de pendeldienst naar de luchthaven vooraf te reserveren, wat we deden, en vervolgens kochten we een 3-dagenkaart voor 10 euro. Het was echter een puinhoop op zaterdagochtend, aangezien we voor 7.30 uur hadden geboekt en er geen plaats was op de pendeldienst omdat de chauffeur iedereen toeliet. We gingen naar de receptie en vroegen waarom we moesten betalen voor de reservering en niet konden instappen. De vrouwelijke medewerker receptie zei dat het aan de chauffeur lag. Dat kan niet als je vooraf betaalt en reserveert! Uiteindelijk hebben we zelf een Uber besteld, omdat de receptie zei dat ze een taxi zouden bestellen, maar 20 minuten later hadden ze nog geen verbinding kunnen maken. Wij kregen binnen 3 minuten onze eigen Uber.
  • Vervoersdienst ...betaal niet van tevoren, want er is geen garantie dat je erop kunt.

7

Ab

Zakenreiziger
10 augustus 2025

“Geweldige verblijf voor één nacht.”
  • Ik ben zeer tevreden over de locatie, zeer dicht bij de luchthaven, en de pendeldienst was erg prettig en op tijd om me van het hotel naar de luchthaven te brengen voor slechts 5 euro.
  • Het was luidruchtig. Ik bevond me in een kamer die communiceerde met de kamer naast me via een deur, die dicht bij mijn bed was en ik kon alles horen wat er in de naastgelegen kamer gebeurde.

9

Amie

Alleenreiziger
10 augustus 2025

“Uitstekend”
  • Zeer schoon en het bed was comfortabel. Er is een 24/7 grab and go-winkel, wat erg handig is als je laat aankomt. Zeer mooie zwembadfaciliteiten.
  • Dicht bij de luchthaven, maar op een behoorlijke afstand van het centrum van Amsterdam.

8

David

Jong stel
7 augustus 2025

“Zeer goed”
  • ontbijt
  • Kussens waren zeer ongemakkelijk.

8

Aurelia

Alleenreiziger
6 augustus 2025

“Zeer goed”
  • handig wanneer u een vroege vlucht moet nemen - biedt wat u mag verwachten
  • een beetje ver van de terminal als u aankomt buiten de uren van de pendeldienst

7

Paul

Gezin met kinderen
3 augustus 2025

“Goed”
  • De kamer was erg mooi, comfortabel en had een geweldig uitzicht.
  • Er is geen koelkast in de kamer. Ik vind het belangrijk dat er een koelkast in de kamer aanwezig is. De televisie zou ook internationale kanalen in het Engels en andere talen moeten hebben, en niet alleen in het Nederlands.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Ramada by Wyndham Amsterdam Airport Schiphol zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Ramada by Wyndham Amsterdam Airport Schiphol via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Ramada by Wyndham Amsterdam Airport Schiphol. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Ramada by Wyndham Amsterdam Airport Schiphol.
Bij Hotels.nl kun je Ramada by Wyndham Amsterdam Airport Schiphol reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Ramada by Wyndham Amsterdam Airport Schiphol, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Ramada by Wyndham Amsterdam Airport Schiphol ligt 3,1 km van het centrum van Schiphol.

Ramada by Wyndham Amsterdam Airport Schiphol beschikt over een luchthaven shuttle. Neem contact op met het hotel voor verdere informatie.

Ramada by Wyndham Amsterdam Airport Schiphol heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Ramada by Wyndham Amsterdam Airport Schiphol heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Ramada by Wyndham Amsterdam Airport Schiphol heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

Ramada by Wyndham Amsterdam Airport Schiphol heeft een binnenzwembad. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn. Neem contact op met de accommodatie voor meer informatie.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability