Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol - Schiphol
Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol
Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol
Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol
Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol
Alle foto's
7.5
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol Hoofddorp is een modern hotel gelegen aan de rand van Hoofddorp, in de directe nabijheid van luchthaven Schiphol. De locatie is bijzonder gunstig voor reizigers die snel toegang willen tot zowel het vliegveld als de omliggende regio, waaronder Amsterdam en Haarlem. Het hotel is goed bereikbaar via de snelweg en ligt op korte afstand van het treinstation van Hoofddorp, waardoor het centrum van Amsterdam binnen een half uur te bereiken is. In de omgeving zijn diverse bekende bezienswaardigheden te vinden, zoals het Haarlemmermeerse Bos, het historische centrum van Haarlem en de Keukenhof in Lisse tijdens het tulpenseizoen. De sfeer in het hotel is zakelijk en eigentijds, met een focus op comfort en functionaliteit, waardoor het een prettige keuze is voor zowel toeristen als zakenreizigers.

De kamers van het Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol Hoofddorp zijn comfortabel ingericht en voorzien van moderne gemakken. Elke kamer beschikt over een eigen badkamer, airconditioning, een flatscreen-tv en een werkplek, waardoor gasten zowel kunnen ontspannen als werken. Gratis wifi is standaard aanwezig in het hele hotel, wat het verblijf extra aangenaam maakt voor wie online wil blijven. Naast de kamers biedt het hotel diverse faciliteiten, zoals een fitnessruimte, een binnenzwembad en een ruime lobby. Voor zakelijke bijeenkomsten zijn er vergaderruimtes beschikbaar. Parkeren kan op het eigen terrein van het hotel, wat prettig is voor gasten die met de auto komen. De algemene uitstraling van het hotel is fris en verzorgd, met veel aandacht voor comfort en gebruiksgemak.

De service in het hotel is gericht op gastvrijheid en gemak, met een 24-uurs receptie en vriendelijk personeel dat klaarstaat om te helpen met vragen of wensen. Voor het ontbijt wordt een uitgebreid buffet geserveerd met zowel warme als koude gerechten, geschikt voor verschillende smaken en dieetwensen. Het hotel beschikt over een restaurant waar internationale gerechten worden geserveerd in een informele sfeer, en er is een bar voor een drankje na een lange dag. In de directe omgeving zijn ook diverse eetgelegenheden te vinden, waaronder restaurants met internationale en lokale keukens in het centrum van Hoofddorp. Unieke kenmerken van deze accommodatie zijn de ligging vlak bij Schiphol, de goede bereikbaarheid en de combinatie van faciliteiten die het hotel aantrekkelijk maken voor zowel gezinnen, stellen als zakelijke gasten.



Faciliteiten in Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol

Eten en drinken
  • Bar
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Koelkast
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • Wekdienst/ wekker
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Koffiezetapparaat
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Computer (openbaar)
Wellness
  • Binnenzwembad
  • Fitnessruimte
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Activiteiten
  • Biljart
Algemeen
  • Lift
  • Lounge
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers
Diensten algemeen
  • Luchthaven shuttle

In de omgeving

Parkeergarage
  • Parking Schiphol 332m
  • Schiphol Parkfly 721m
  • ParkBee Spicalaan 1.2 km
  • Drive Up Services 1.3 km
  • Tupolevlaan 2.1 km
  • Evert van de Beekstraat 2.3 km
  • Polderplein 2.4 km
  • Evert van de Beekstraat 2.4 km
Restaurant
  • Dine With Florian 399m
  • Buyitdirect.com Plaza Restaurant 645m
  • Sushi And Friends 731m
  • Puur Brasserie 877m
  • Masami Fusion Cuisine 1.1 km
  • Capital Programme Hub Inn 1.2 km
  • Den Burgh 1.3 km
  • Aviator Cafe 1.3 km
Museum
  • Museum Crash '40-45 2.5 km
  • Historisch Museum Haarlemmermeer 5.4 km
  • Museum De Cruquius 8 km
  • Museum Jan 8.4 km
Toeristische attractie
  • GlowGolf 4.1 km
  • Geitenboerderij Ridammerhoeve 7.2 km
  • Clara Maria 8 km
Treinstation
  • Hoofddorp 1.8 km
  • Schiphol Airport 3.3 km
  • Nieuw Vennep 6.5 km
  • Henk Sneevlietweg 9.7 km

7.5

Beoordeeld door: 1053 gasten.

9

Hersha

Groepsreizigers
25 oktober 2025

“Precies wat u van een luchthavenhotel mag verwachten.”
  • Snel en efficiënt inchecken, vriendelijk personeel.

8

Iryna

Vriendengroep
24 oktober 2025

“Heel goed”
  • Comfortabele en schone kamer.

8

Liz

Zakenreiziger
24 oktober 2025

“Zeer goed”
  • Fijn hotel voor de luchthaven.
  • De pendelbusservice begint pas om 6.00 uur.

9

Moisey

Jong stel
22 oktober 2025

“Oké”
  • Alles is schoon. Er is een pendeldienst naar de luchthaven, maar het ligt nog steeds ver van de stad. Elke dag is het nodig om de trein te gebruiken.
  • Dicht bij de luchthaven, goede service.

8

Georgelsm

Zakenreiziger
22 oktober 2025

“Zeer goed”
  • Locatie
  • Niets

8

Peter

Alleenreiziger
20 oktober 2025

“Zeer goed”
  • Locatie, zeer goede pendeldienst.
  • Wifi werkte niet. Het was 's avonds een beetje luidruchtig.

8

Penelope

Gezin met kinderen
19 oktober 2025

“Een goede plek om te verblijven.”
  • De kamer was goed uitgerust en schoon en opgeruimd. Onze kamers waren dicht bij elkaar, zoals aangevraagd, en gemakkelijk toegankelijk. We hebben 2 heerlijke maaltijden gegeten in het naburige hotel. De kamer was goed geluiddicht, want hoewel we dichtbij de luchthaven Schiphol waren en de vliegtuigen voortdurend opstegen en landden, heeft dit onze slaap niet verstoord. Er was een enorme verscheidenheid aan ontbijtitems om uit te kiezen. De warme gerechten werden warm gehouden. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. We hadden een koffiezetapparaat tot onze beschikking, maar hebben bij de receptie om een waterkoker gevraagd en kregen deze, samen met Engelse ontbijthee en melk.
  • De verlichting was een beetje te donker voor onze oudere dieren.

9

Vivian

Gezin met kinderen
17 oktober 2025

“Uitstekend”
  • Alle

8

Sherrard

Alleenreiziger
12 oktober 2025

“Ontspannen verblijf met goede faciliteiten”
  • De kamer was schoon en de medewerkers aan de receptie waren beleefd.
  • Mij was verteld dat er elke 30 minuten een shuttle naar de luchtvaartmaatschappij vertrekt, dus toen ik probeerde de shuttle van 12:00 uur te nemen, was er nog steeds geen teken van een shuttlebus. Dit dwong me om een Uber te bestellen om op tijd mijn vlucht te halen.

4

Martin

Jong stel
11 oktober 2025

“Een grote NEE voor mij.”
  • Het hotel biedt een pendeldienst naar de luchthaven en terug om de 30 minuten. Ze zijn altijd op tijd.
  • Het hotel zelf is praktisch gelegen in het midden van nergens en is meer geschikt voor zakenreizigers die terug naar de luchthaven moeten voor een aansluitende vlucht. De receptionist tijdens het inchecken was zeer onaangenaam en erg onpersoonlijk. De kamers zijn groot, maar zeer eenvoudig ingericht. De kamer had een airconditioning die niet te bedienen was, en het raam kon niet geopend worden - het was moeilijk om 's nachts goed te slapen. Er was geen extra kussen in de kamer, echter, er was een klein koffiezetapparaat beschikbaar, maar zelfs dat veranderde mijn slechte mening niet, vooral niet omdat ik de koffie met een stukje hout en niet met een lepel moest roeren. Waarom is er een minibar in de kamer als er niets in zit? Er lag veel stof op de vloer. Het hotel is niet milieuvriendelijk, er zijn plastic bekers in de badkamer, wat ik persoonlijk een volledige schande vind in een hotel dat claimt 4 sterren te hebben. De sportschool zag eruit als een opslagruimte voor oude, ongebruikte machines. Ik reis veel over de wereld en mijn idee van een 4-sterrenhotel verschilt sterk van wat ik hier heb gezien. De verhouding tussen prijs en geboden kwaliteit is 100 tot 5. De prijzen zijn astronomisch voor de werkelijk slechte service. Voor een extra ontbijt voor 2 personen rekenen ze een extra 35% van de prijs voor 1 nacht. Ik dacht dat Best Western een merk was dat voor kwaliteit stond, maar blijkbaar is dat niet meer het geval. Over het algemeen - dit hotel is een grote nee voor mij.

8

Bess

Gezin met kinderen
10 oktober 2025

“Zeer goed”
  • Mooie kamer
  • Personeel niet attent bij het inchecken.

8

Svetlana

Zakenreiziger
8 oktober 2025

“Waar voor je geld voor een overnachting”
  • De locatie is handig als u een vroege vlucht heeft. Er is elke 30 minuten een pendelbus naar Schiphol en terug. Het hotel biedt alle benodigdheden.
  • Niet te gezellig, maar dat hadden we niet verwacht.

6

Alexine

Zakenreiziger
8 oktober 2025

“Het was prima voor het korte verblijf.”
  • Geen ontbijt gehad, dus N.v.t.
  • De bedden... zo klein, geen goede kussens, kamer benauwd.

3

Shane

Jong stel
5 oktober 2025

“Geweldig voor een nacht, maar verder vermijden.”
  • Er was een McDonald's naast het hotel. Het bed had een goede grootte.
  • Personeel was onvriendelijk, deur sloot niet goed, kussens waren te klein. Er waren geen adapters beschikbaar, wat voor een luchthavenhotel niet acceptabel is.

7

Niko

Gezin met kinderen
5 oktober 2025

“Goed, maar het kan beter.”
  • Dicht bij de luchthaven.
  • Het babybed was niet geregeld en het restaurant was op het afgesproken tijdstip niet geopend. Er was nergens vermeld dat het gesloten was.

5

June

Jong stel
3 oktober 2025

“Niet op hetzelfde niveau als de Best Westerns in Noord-Amerika, de faciliteit zou een opknapbeurt kunnen gebruiken.”
  • Shuttlebus van en naar de luchthaven en hotel.
  • - Het stopcontact voor de koffiezetter was niet handig; ik moest de tafel verplaatsen waarop deze stond en het inpluggen achter een stoel. - De informatie over de dinerspecials was incorrect (er waren geen specials). - De tijden voor het ontbijt buffet waren inconsistent; drie verschillende bronnen gaven aan dat het open was tot 09:00, 09:30 of 10:00 uur. - Er was geen à la carte ontbijtmogelijkheid beschikbaar. - Er lag stof op de oppervlakken van de lampen en op de voorwerpen die achter de kluis waren opgeslagen.

5

Mischaelle

Jong stel
2 oktober 2025

“Aaanvaardbaar”
  • Locatie
  • Zeer slechte klantenservice.

8

Donald

Gezin met kinderen
2 oktober 2025

“Voldaan aan zijn doel.”
  • Perfecte locatie om onze vlucht de volgende ochtend te halen. De luchthavenshuttle vertrok op tijd en arriveerde op tijd.
  • Een beetje verwarring over waar te inchecken, omdat het zusterhotel naast ons ligt.

3

Lenwel

Alleenreiziger
29 september 2025

“Een absolute teleurstelling.”
  • Afgezien van het vriendelijke personeel voldeed de accommodatie niet aan de verwachtingen. Na wereldwijd bij Best Western te hebben verbleven, was dit voor ons absoluut een teleurstelling.
  • Gebrek aan voorzieningen in de kamer Bijvoorbeeld: Badslippers, een gratis fles water, tissuebox Niet Beschikbaar Het enige dat beschikbaar was, waren 2 kleine tubes douchegel en een koffiezetapparaat.

6

Lisa

Gezin met kinderen
29 september 2025

“Het was een handige tussenstop!”
  • Er was een shuttleservice van en naar de luchthaven, wat zeer handig was. Het hotel had een fitnessruimte, wat ook aangenaam was.

10

Eric

Jong stel
28 september 2025

“Uitzonderlijk.”
  • Omg Marcel was de beste, hij deed alles wat hij kon om ons een vroege check-in te geven na een zeer lange vlucht. Hij heeft een zeer prettige persoonlijkheid. De rest van het hotelpersoneel was ook zeer vriendelijk. Ik beveel deze plek aan iedereen aan. Het was de beste service die ik ooit heb gehad.

10

Thomas

Groepsreizigers
25 september 2025

“Zeer mooi”
  • Het heerlijke ontbijt bood een breed scala aan smakelijke gerechten.
  • Niet van toepassing

7

Schuitema

Jong stel
25 september 2025

“Goed”
  • Handdoeken voor de douche moeten veel groter zijn. We hebben ook washandjes nodig.

4

Nicola

Gezin met kinderen
24 september 2025

“Teleurstellend qua prijs-kwaliteitverhouding, maar het voldeed aan zijn doel als een overnachtingsstop.”
  • Gratis pendeldienst van en naar de luchthaven. Dichtbij de luchthaven. Schone badkamer. Er zijn inspanningen geleverd om bepaalde gebieden modern te maken, zoals de slaapkamerinrichting en de badkamer. Een rustige kamer. Comfortabele bedden.
  • De vuile bedspreien maakten geen goede eerste indruk en dit deed ons twijfelen aan de hygiënestandaarden voor de rest van ons verblijf! Gelukkig was het maar voor één nacht. Als het langer had geduurd, zouden we ergens anders hebben gezocht voor accommodatie. Het schilderwerk in de kamer, de deuren en deurposten is gemarkeerd en gekrast, wat niet bijdraagt aan het gevoel van netheid. De gemeenschappelijke ruimtes buiten het receptiegebied zijn verouderd en hebben een opknapbeurt nodig.

7

Michael

Jong stel
24 september 2025

“Perfect voor een overnachting voor het vliegen.”
  • Gemakkelijke reis van en naar de luchthaven via de shuttle van het hotel. Rustig, comfortabel, vriendelijk personeel en een goed ontbijt.
  • Het diner-menu is beperkt. Er zijn niet veel opties in de buurt.

9

Dirk

Vriendengroep
23 september 2025

“Goede plek om te verblijven voor een vroege vlucht vanuit Amsterdam.”
  • Dicht bij de luchthaven
  • Niets

5

Osama

Jong stel
22 september 2025

“Aannemelijk”
  • Luchthavenbus en locatie
  • Meer shampoo, zeep, handdoeken en water onderaan.

8

Roha

Jong stel
19 september 2025

“Goede waarde”
  • We werden stipt opgehaald van de luchthaven met de gratis shuttlebus door een vriendelijke en charmante chauffeur - een uitstekende service! De kamer was ruim, schoon en comfortabel. Accommodatie in oudere stijl zonder poespas, met recent gerenoveerde kamers. Geweldige prijs-kwaliteitverhouding, goed personeel en een heerlijk inbegrepen ontbijt.
  • De accommodatie ligt op ongeveer 15 minuten van de luchthaven, maar er is verder niets in de buurt van het hotel, behalve een McDonald's en het aangrenzende zusterhotel. We zijn in het restaurant van het zusterhotel en hebben helaas de voedselkwaliteit als teleurstellend ervaren.

8

Eileen

Jong stel
15 september 2025

“Mooie kamer met shuttle naar de luchthaven.”
  • Schoon en modern hotel. Veel aspecten zijn vernieuwd. Kamer, douche en badkamer waren allemaal erg mooi en comfortabel. We hebben gekozen voor dit hotel omdat het dichtbij de luchthaven ligt en een pendeldienst aanbiedt voor de vroege vlucht. Donkere gordijnen hielden het licht tegen en het was stil. Gratis pendeldienst naar de luchthaven.
  • De koffiemachine in de kamer werkte niet, maar toen we dit bij de receptie meldden, maakten zij koffie voor ons beneden. De twee eenpersoonsbedden waren samengevoegd als voor een stel, terwijl we hadden aangegeven aparte bedden te willen.

6

Laura

Jong stel
15 september 2025

“Aangenaam”
  • Ik vond het prettig dat ze elke 30 minuten gratis pendeldiensten van en naar de luchthaven aanboden. Het was ook handig dat we een koelkast en een koffiemachine op de kamer hadden.
  • Ik vond het niet fijn dat er geen fietsen te huur waren. Het bed was niet comfortabel. De ramen zijn niet echt geluidsdicht genoeg om het geluid van vliegtuigen buiten te houden.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol.
Bij Hotels.nl kun je Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol ligt 2,6 km van het centrum van Schiphol.

Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol beschikt over een luchthaven shuttle. Neem contact op met het hotel voor verdere informatie.

Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol Heeft een eigen fitness ruimte.

Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol heeft een binnenzwembad. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn. Neem contact op met de accommodatie voor meer informatie.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability