7.5
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol is een viersterrenhotel dat zich richt op zowel zakelijke reizigers als toeristen. Het hotel is strategisch gelegen aan de Vuursteen 1 in Hoofddorp, op korte afstand van Schiphol Airport. De nabijheid van de luchthaven en een gratis shuttleservice maken het voor gasten mogelijk om snel en gemakkelijk naar en van het vliegtuig te reizen. Hoofddorp zelf huisvest een aantal belangrijke zakelijke centra en de wereldberoemde bloemenveiling van Aalsmeer, waardoor het de perfecte uitvalsbasis is voor zakenreizigers die snel toegang willen tot belangrijke locaties.

De accommodaties zijn ontworpen om comfort en functionaliteit te bieden, met 195 moderne kamers die allen uitgerust zijn met airconditioning, een flatscreen-tv, een kluisje en gratis WiFi. Dit maakt het hotel een betrouwbare keuze voor gasten die op zoek zijn naar een zorgeloos verblijf. Het hotel biedt een breed scala aan faciliteiten, waaronder een restaurant dat internationale en Nederlandse gerechten serveert, een hotelbar voor ontspanning, en een fitnessruimte en zwembad om actief en ontspannen te blijven. De aanwezigheid van goed uitgeruste vergaderzalen is een belangrijke troef voor zakelijke bijeenkomsten of conferenties.

De omgeving van Hoofddorp biedt verschillende recreatieve mogelijkheden en culturele bezienswaardigheden. Gasten kunnen het bruisende Amsterdam met zijn musea, restaurants en winkels eenvoudig bereiken. Ook het Haarlemmermeerse Bos, dat nabijgelegen ligt, biedt tal van buitenactiviteiten en ontspanningsmogelijkheden voor natuurliefhebbers. Met ruime parkeergelegenheid voor auto’s en een 24-uursreceptie biedt Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol een betrouwbare en praktische optie voor gasten die comfort en gemak wensen tijdens hun verblijf in de regio.



Faciliteiten in Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol

Eten en drinken
  • Bar
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Koelkast
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • Wekdienst/ wekker
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Koffiezetapparaat
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Computer (openbaar)
Wellness
  • Binnenzwembad
  • Fitnessruimte
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Activiteiten
  • Biljart
Algemeen
  • Lift
  • Lounge
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers
Diensten algemeen
  • Luchthaven shuttle

In de omgeving

Parkeergarage
  • Parking Schiphol 332m
  • Schiphol Parkfly 721m
  • ParkBee Spicalaan 1.2 km
  • Drive Up Services 1.3 km
  • Tupolevlaan 2.1 km
  • Evert van de Beekstraat 2.3 km
  • Polderplein 2.4 km
  • Evert van de Beekstraat 2.4 km
Restaurant
  • Dine With Florian 399m
  • Buyitdirect.com Plaza Restaurant 645m
  • Sushi And Friends 731m
  • Puur Brasserie 877m
  • Masami Fusion Cuisine 1.1 km
  • Capital Programme Hub Inn 1.2 km
  • Den Burgh 1.3 km
  • Aviator Cafe 1.3 km
Museum
  • Museum Crash '40-45 2.5 km
  • Historisch Museum Haarlemmermeer 5.4 km
  • Museum De Cruquius 8 km
  • Museum Jan 8.4 km
Toeristische attractie
  • GlowGolf 4.1 km
  • Geitenboerderij Ridammerhoeve 7.2 km
  • Clara Maria 8 km
Treinstation
  • Hoofddorp 1.8 km
  • Schiphol Airport 3.3 km
  • Nieuw Vennep 6.5 km
  • Henk Sneevlietweg 9.7 km

7.5

Beoordeeld door: 962 gasten.

7

Ángel

Jong stel
3 juni 2025

“Prettig verblijf. Comfortabele voorzieningen.”
  • Ik was zeer tevreden over de shuttledienst en het schoonmaakteam heeft hun werk goed en meer dan naar behoren gedaan.
  • Het feit dat de ramen niet geopend konden worden en de natuurlijke luchtvochtigheid van het klimaat maakten de omgeving in de kamer vrij oncomfortabel.

8

Per

Zakenreiziger
2 juni 2025

“Zeer goed”
  • Comfortabele bedden, e-mail met de factuur.
  • Meer shuttle mogelijkheden. Ik had geluk, mijn vlucht was vroeg, anders zou ik de laatste shuttle niet hebben kunnen nemen.

8

Shelley

Vriendengroep
2 juni 2025

“Goede alternatieve optie dan verblijf in Amsterdam. Het hoofdstation bevindt zich op de luchthaven en staat in verbinding met het centraal station in Amsterdam.”
  • De bedden waren super comfortabel, wij houden van een zachtere matras. De pendeldienst was zeer handig. Wij raden aan om daar te verblijven met een korte treinrit naar de stad of buiten de stad.

2

Joseph

Jong stel
1 juni 2025

“Kies een ander luchthavenhotel.”
  • Er waren problemen met de kamer. De verwarming werkte niet. De ventilator in de badkamer gaat niet uit en is luid. De stopcontacten zitten achter alles verstopt. Het hotel heeft dringend upgrades nodig. De pendeldienst was prettig.
  • Zie hierboven.

4

Dawit

Zakenreiziger
31 mei 2025

“Onvriendelijk personeel (receptie). Gratis en tijdige shuttledienst.”
  • Gratis en op tijd shuttle.
  • Onvriendelijk personeel (receptie). Het schoonmaakteam was vriendelijk.

10

Park

Jong stel
27 mei 2025

“Het was uitstekend.”
  • Het personeel was vriendelijk en de kamer was schoon. De luchthaven shuttlebus reed frequent.

2

Ruijuan

Zakenreiziger
27 mei 2025

“Zeer slecht”
  • De locatie is goed, er is een pendelbus naar de luchthaven, wat zeer handig is.
  • De kamer heeft veel stof, het lijkt erop dat de kamer lange tijd niet is schoongemaakt.

6

Wachara

Groepsreizigers
26 mei 2025

“Aangenaam”
  • Dichtbij de luchthaven met transfer.
  • Dezelfde groep dient kamers op dezelfde verdieping toegewezen te krijgen.

8

Mohd

Zakenreiziger
24 mei 2025

“Beste plek”
  • Strategische locatie nabij de luchthaven, beschikt over een pendeldienst en de prijs is redelijk.
  • Geen waterkoker op de kamer.

7

Anne

Jong stel
21 mei 2025

“Handig hotel als u een vroege ochtendvlucht heeft.”
  • Eenvoudig hotel met gratis parkeergelegenheid. De locatie / pendeldienst naar de luchthaven is zeer handig als u een vroeg ochtendvlucht heeft.
  • Bij late aankomst in de avond (11 uur) hadden we de laatste parkeerplaats. Er stonden bussen en een vrachtwagen geparkeerd, die samen ongeveer 10 plaatsen gebruikten. Het wordt aangeraden om op tijd te arriveren als u uw auto wilt parkeren.

6

Joanna

Alleenreiziger
19 mei 2025

“Aangenaam”
  • Locatie en bereikbaarheid naar Schiphol
  • Gebrek aan toiletartikelen in de badkamer.

9

Kerry

Jong stel
18 mei 2025

“Uitstekend”
  • Snelle en gemakkelijke incheck en uitcheck. 24-uurs receptie. Extra kussens beschikbaar. Grote comfortabele bed.
  • We konden geen drankjes of snacks krijgen omdat we laat arriveerden. We misten de laatste shuttle door een vertraagd vliegtuig.

3

Angela

Jong stel
18 mei 2025

“Ik zat twee uur op een vlekkerige stoel in de kamer terwijl ik probeerde mijn vlucht voor de volgende dag te boeken, met weinig slaap als resultaat.”
  • Dat er een gratis shuttle van de luchthaven is en dat er een McDonald's dichtbij is voor ontbijt.
  • Het internet werkte niet goed, de eenpersoonsbedden waren uitgerust met loszittende lakens en het meubilair vertoonde vlekken!

5

Peter

Jong stel
17 mei 2025

“Goede locatie ten opzichte van de luchthaven.”
  • De nabijheid van de luchthaven was cruciaal en de gratis pendeldienst heen en terug bleek uitstekend te zijn.
  • Wij hadden gevraagd of onze kamer na onze lange vlucht klaar was, en de heer zei dat dit binnen korte tijd zou zijn. Hij bood ons thee/koffie aan terwijl we wachtten, wat zeer vriendelijk was. Echter, twee uur later, toen we naar de kamer vroegen, had hij ons vergeten, ondanks het feit dat we ongeveer drie meter verderop in de lobby zaten. We besloten om te vertrekken en de omgeving te verkennen, en keerden rond 15:00 uur terug. Bij het betreden van onze kamer was duidelijk te zien aan het vuil op bepaalde plekken van de vloer dat het schoonmaakpersoneel slecht werk had geleverd.

9

Callum

Vriendengroep
14 mei 2025

“Goed”
  • Sommige deuren waren vergrendeld en alleen toegankelijk met een pas. Onze pas stopte met werken en we hebben bijna onze vlucht gemist vanwege dit probleem.

10

Pang

Groepsreizigers
14 mei 2025

“Perfecte.”
  • Grote kamer, gratis shuttleservice vanaf 6 uur 's ochtends.
  • Niets

8

Christina

Jong stel
10 mei 2025

“Zeer goed”
  • Ik vond de shuttle service voor luchthavenvervoer een attent gebaar. De locatie is vooral handig voor vluchten met vroege vertrek- of late aankomsttijden of voor uw verblijf in Amsterdam.
  • Ik heb verzocht om de kleine eenpersoonsbedden samen te voegen om ze comfortabeler te maken, maar helaas is mijn verzoek niet ingewilligd. Daarnaast stel ik voor dat de bar iets eerder opent, aangezien de meeste mensen op vakantie zijn.

3

Catherine

Gezin met kinderen
9 mei 2025

“Ik zal nooit meer in dit hotel verblijven. Dit was mijn derde en laatste verblijf.”
  • het personeel en de locatie
  • gebrek aan toiletartikelen, gebrek aan netheid, veiligheid

7

Viktorandres

Groepsreizigers
6 mei 2025

“Goed”
  • Ik ben twee keer in rekening gebracht voor mijn verblijf op twee verschillende kaarten. Kunt u alstublieft contact met me opnemen? Ik heb hulp nodig om een van de bedragen terug te laten storten.

2

Ify

Alleenreiziger
6 mei 2025

“Verschrikkelijk !!!!!”
  • Niets... Alleen het feit dat er een luchthavenpendelbus was.
  • Alles om het even... Ik zat een paar dagen vast in Amsterdam door een vluchtannulering en ik heb blindelings een hotel gekozen op basis van de merknaam. Ik moet zeggen dat dit mijn slechtste hotel is van alle landen waar ik ben geweest. Ten eerste zijn de gang en de lift naar de kamers zo verouderd, alsof je in de jaren '90 bent beland. Toen ik de kamer binnenkwam, zag ik rode gordijnen! Wie plaatst er rode gordijnen in een hotel, als het geen bordeel is???? Daarna werd ik geconfronteerd met een vieze geur uit de badkamer. Ik ging naar de receptie om een nieuwe kamer te vragen, maar die was zelfs nog slechter dan de eerste. Ik was gedwongen om terug te gaan naar mijn oude kamer. De bedden waren zo klein als de bedden die je op televisie ziet in gevangenissen. Ik had moeten weten dat het zo zou zijn, aangezien ik een paar mensen hoorde klagen over hun kamer toen ik bij de receptie aankwam. Ik zou dit hotel absoluut niet aanbevelen!!!!!!!!

9

Hemant

Jong stel
6 mei 2025

“Vrij goed”
  • Locatie en shuttle. Goed formaat kamer. Geweldig ontbijt. Uitstekend restaurant. Bagageopslag.
  • Oud hotel... het personeel kan vriendelijker zijn!

8

Meruza

Gezin met kinderen
4 mei 2025

“Goede locatie”
  • Alles
  • Wifi in- en uitschakelen

8

Shahin

Gezin met kinderen
3 mei 2025

“Zeer goed”
  • Zeer goed

4

Gilbert

Groepsreizigers
2 mei 2025

“De kamer was goed, maar het managementteam was zeer slecht!”
  • De kamer was schoon.
  • De manager van het hotel, ik had een probleem en de manager heeft nog niet op mijn bericht gereageerd over een item dat ik in de kamer heb achtergelaten.

10

Jc-perez

Groepsreizigers
2 mei 2025

“Geweldige plek, een handige accommodatie voor een tussenstop.”
  • Geweldige locatie voor een verblijf voorafgaand aan een vlucht de volgende ochtend. Geweldig personeel en faciliteiten. Zeer comfortabele bedden. Veel voorzieningen om u te vermaken tijdens uw verblijf op deze locatie.

7

Tom

Zakenreiziger
1 mei 2025

“Goed”
  • Het receptiemedewerkers waren vriendelijk en zeer behulpzaam.
  • Mijn kamer zou schoner kunnen zijn.

8

Marijn

Zakenreiziger
30 april 2025

“Uitstekende optie voor een tussenstop van of naar Schiphol.”
  • Gemakkelijk bereikbaar van en naar de luchthaven met de pendeldienst. Er zijn volop mogelijkheden voor diner in de buurt. De kamers zijn mooi en schoon.
  • Niets eigenlijk.

7

Chris

Jong stel
29 april 2025

“Het was een overnachting vanwege een gemiste verbinding.”
  • Het was in orde.
  • Slecht restaurant

9

Carolina

Gezin met kinderen
27 april 2025

“Geweldig”
  • Goede prijs-kwaliteitverhouding, vriendelijk personeel, goede restaurants.

9

Rebecca

Jong stel
25 april 2025

“perfecte plek om een nacht te rusten tussen vluchten”
  • De gratis luchthavenshuttle was gemakkelijk te vinden en handig.

Vraag en antwoord.

Wat is het telefoonnummer van Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol?

Het telefoonnummer van Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol is +31 20 653 2611.

Wat is de URL van de officiële website van Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol?

De eigen website van Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol Kunt u hier vinden.

Hoe ver ligt Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol van het centrum van Schiphol?

Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol ligt 2,6 km van het centrum van Schiphol.

Heeft Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol een shuttle naar het vliegveld?

Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol beschikt over een luchthaven shuttle. Neem contact op met het hotel voor verdere informatie.

Heeft Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol een eigen restaurant?

Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Is er een fitness ruimte in Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol?

Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol Heeft een eigen fitness ruimte.

Is er een eigen parkeerplaats bij Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol?

Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Heeft Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol ontbijt voor de gasten?

Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

Is er een binnenzwembad bij Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol?

Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol heeft een binnenzwembad. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn. Neem contact op met de accommodatie voor meer informatie.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.