7.5
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol is een viersterrenhotel dat zich richt op zowel zakelijke reizigers als toeristen. Het hotel is strategisch gelegen aan de Vuursteen 1 in Hoofddorp, op korte afstand van Schiphol Airport. De nabijheid van de luchthaven en een gratis shuttleservice maken het voor gasten mogelijk om snel en gemakkelijk naar en van het vliegtuig te reizen. Hoofddorp zelf huisvest een aantal belangrijke zakelijke centra en de wereldberoemde bloemenveiling van Aalsmeer, waardoor het de perfecte uitvalsbasis is voor zakenreizigers die snel toegang willen tot belangrijke locaties.

De accommodaties zijn ontworpen om comfort en functionaliteit te bieden, met 195 moderne kamers die allen uitgerust zijn met airconditioning, een flatscreen-tv, een kluisje en gratis WiFi. Dit maakt het hotel een betrouwbare keuze voor gasten die op zoek zijn naar een zorgeloos verblijf. Het hotel biedt een breed scala aan faciliteiten, waaronder een restaurant dat internationale en Nederlandse gerechten serveert, een hotelbar voor ontspanning, en een fitnessruimte en zwembad om actief en ontspannen te blijven. De aanwezigheid van goed uitgeruste vergaderzalen is een belangrijke troef voor zakelijke bijeenkomsten of conferenties.

De omgeving van Hoofddorp biedt verschillende recreatieve mogelijkheden en culturele bezienswaardigheden. Gasten kunnen het bruisende Amsterdam met zijn musea, restaurants en winkels eenvoudig bereiken. Ook het Haarlemmermeerse Bos, dat nabijgelegen ligt, biedt tal van buitenactiviteiten en ontspanningsmogelijkheden voor natuurliefhebbers. Met ruime parkeergelegenheid voor auto’s en een 24-uursreceptie biedt Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol een betrouwbare en praktische optie voor gasten die comfort en gemak wensen tijdens hun verblijf in de regio.



Faciliteiten in Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol

Eten en drinken
  • Bar
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Koelkast
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • Wekdienst/ wekker
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Koffiezetapparaat
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Computer (openbaar)
Wellness
  • Binnenzwembad
  • Fitnessruimte
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Activiteiten
  • Biljart
Algemeen
  • Lift
  • Lounge
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers
Diensten algemeen
  • Luchthaven shuttle

In de omgeving

Parkeergarage
  • Parking Schiphol 332m
  • Schiphol Parkfly 721m
  • ParkBee Spicalaan 1.2 km
  • Drive Up Services 1.3 km
  • Tupolevlaan 2.1 km
  • Evert van de Beekstraat 2.3 km
  • Polderplein 2.4 km
  • Evert van de Beekstraat 2.4 km
Restaurant
  • Dine With Florian 399m
  • Buyitdirect.com Plaza Restaurant 645m
  • Sushi And Friends 731m
  • Puur Brasserie 877m
  • Masami Fusion Cuisine 1.1 km
  • Capital Programme Hub Inn 1.2 km
  • Den Burgh 1.3 km
  • Aviator Cafe 1.3 km
Museum
  • Museum Crash '40-45 2.5 km
  • Historisch Museum Haarlemmermeer 5.4 km
  • Museum De Cruquius 8 km
  • Museum Jan 8.4 km
Toeristische attractie
  • GlowGolf 4.1 km
  • Geitenboerderij Ridammerhoeve 7.2 km
  • Clara Maria 8 km
Treinstation
  • Hoofddorp 1.8 km
  • Schiphol Airport 3.3 km
  • Nieuw Vennep 6.5 km
  • Henk Sneevlietweg 9.7 km

7.5

Beoordeeld door: 985 gasten.

3

Koichi

Zakenreiziger
11 juli 2025

“Zoek liever een ander hotel.”
  • De locatie en de pendeldienst waren goed.
  • De voorzieningen waren minimaal. Geen washandjes, geen douchezeep, geen slippers, te kleine kussens, enzovoort. Het aantal medewerkers is niet voldoende. Het ontbijt begint niet om 6:00 uur en velen moesten 10 minuten wachten. Er was niemand aan de receptie toen ik wilde uitchecken.

6

Martina

Alleenreiziger
11 juli 2025

“Aangenaam”
  • Gemakkelijke luchthaventransfer, nabijgelegen eetgelegenheden, snelle en eenvoudige check-in.
  • De accommodatie was niet opgeruimd, de handdoeken vertoonden gele vlekken en waren niet prettig in gebruik.

7

Horst

Jong stel
11 juli 2025

“Behalve de parkeergelegenheid was alles zeer goed. Dank u.”
  • Kamer: was goed, iets te warm. Ontbijt: was zeer goed, we hebben er erg van genoten. Luchthaven was gemakkelijk te bereiken.
  • Het was niet duidelijk aangegeven waar te parkeren.

10

Ahsan

Jong stel
6 juli 2025

“Uitzonderlijk”
  • Het was zeer comfortabel en schoon. Het personeel was vriendelijk. De pendeldienst maakt reizen ook gemakkelijk.

8

Deena

Alleenreiziger
6 juli 2025

“Zeker aanbevolen”
  • gratis pendeldienst, locatie, Het personeel was zeer behulpzaam, vooral in het dagelijks voorzien van ijs voor mijn blessure.
  • Het bed was te zacht voor mijn oude rug.

7

Raemonde

Alleenreiziger
5 juli 2025

“Vriendelijk personeel. Geweldige gratis pendeldienst.”
  • De hotelshuttle is een echte bonus wanneer u laat aankomt en moe bent. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. De kamer was groot, warm en rustig en had een van de grootste doucheruimtes die ik ooit heb gezien!
  • Ik moest om een waterkoker vragen, omdat er alleen een koffiezetapparaat in de kamers aanwezig is. De eerste waterkoker veroorzaakte een kortsluiting in de kamer, de tweede werkte goed, maar het verwarmingselement was roestig. Ik heb het niet gecontroleerd, maar het voelde aan alsof de matras flink was gekamd onder het bovenste laken, hoewel het bed comfortabel was.

9

Aster

Jong stel
4 juli 2025

“Verbleef voor 10 dagen.”
  • De kamers zijn goed, het ontbijt is ook snel en het personeel bij het ontbijt is vriendelijk.
  • Reserveren bij de receptionist helpt klanten niet bij het boeken of verlengen van dagen. Het antwoord dat zij geven is om online te gaan, maar mensen zonder toegang zullen hiermee niet geholpen zijn. Probeer alstublieft meer personeel in te zetten dat kan helpen.

4

Jannetje

Jong stel
3 juli 2025

“Teleurstellend”
  • De kamer was goed en modern ingericht.
  • De aankomst was chaotisch met onvoldoende bewegwijzering tussen het Bastion en het Best Western hotel. Er was geen begeleiding van de buschauffeur. Over het algemeen was het personeel tot het minimale aantal teruggebracht, en de goede medewerkers hadden moeite, terwijl de rest duidelijk niet geïnteresseerd was om daar te zijn.

8

Ashley

Jong stel
3 juli 2025

“Zeer mooi hotel, comfortabel en schoon.”
  • Het ontbijt was uitgebreid, met veel mogelijkheden. Ik heb zeer goed geslapen, de kamer was comfortabel en ruim.
  • Geluid van vliegtuigen zoals verwacht. De shuttlebus kwam niet of was zeer laat toen we deze wilden gebruiken, dus hebben we opgegeven en het openbaar vervoer genomen. Het zou geweldig zijn als het zwembad beschikbaar was.

5

Sigmund

Zakenreiziger
30 juni 2025

“Schoonmaken, schoonmaken, schoonmaken!”
  • Goed continentaal ontbijt
  • De schoonmaak was zeer onbevredigend. Er lag veel haar in de douche, de muren rondom de spiegel (badkamer) hadden veel tandpastavlekken + haar in de wastafel. Ook waren er lange haren op de vloer bij het bed.

8

Pablo

Jong stel
29 juni 2025

“Zeer goed”
  • Receptiedienst. Zeer goed.
  • Vergelijkbaar met Barcelona Best Western...de kamer ziet er erg oud uit.

7

Silviu

Jong stel
29 juni 2025

“Goed hotel”
  • Schoon hotel, vriendelijk personeel, goed eten.
  • Geluid van vliegtuigen, dat heb ik niet meegeteld bij het boeken.

9

Butler

Alleenreiziger
22 juni 2025

“Uitstekend”
  • Dichtbij de luchthaven en de pendeldienst was gratis.
  • Niets

8

Per

Zakenreiziger
20 juni 2025

“Zeer goed”
  • Er was een gratis luchthavenshuttle en de prijs voor de kamer was laag voor Nederland.
  • Het ontbijt was niets bijzonders. De startende en landende vliegtuigen waren goed te horen.

9

Adhanom

Gezin met kinderen
20 juni 2025

“Uitstekend”
  • Rustig en goede service.

9

Anonymous

Alleenreiziger
15 juni 2025

“Geweldig comfortabel hotel voor een nachtelijk tussenstop.”
  • schoon. Goed ontworpen kamer en uitzonderlijk goed ontworpen badkamer. Het bood alle nodige gemakken die ik wenste voor een ongeplande overnachting als gevolg van vluchtannulleringen.
  • Het had beter geluidsisolatie kunnen hebben tegen buitenlawaai. De dekbedden hadden warmer kunnen zijn, maar gelukkig verbleef ik alleen, dus heb ik het dekbed van het andere bed gebruikt.

9

Nic

Alleenreiziger
15 juni 2025

“Uitstekend”
  • Gemakkelijk

6

Sue

Jong stel
14 juni 2025

“Enkele positieve punten, enkele negatieve punten.”
  • We hebben laat op de avond gegeten en het eten was erg goed.
  • De bedden waren extreem zacht en er was geen aandacht voor detail bij het opmaken van het bed.

9

Nicola

Vriendengroep
12 juni 2025

“3 Dagen Koningsdag Weekend 2024”
  • Ik waardeerde de behulpzaamheid van het personeel en het ontbijtteam, bijvoorbeeld toen we bij onze aankomst om 22:00 uur zagen dat het restaurant gesloten was; zij hebben toen geregeld dat we een maaltijd konden krijgen in hun zusterhotel naast de deur. De shuttleservice was altijd op tijd en ze drukten onze instapdocumenten af, enzovoorts.
  • Kon niet naar de receptie bellen via de telefoons, bijvoorbeeld over tv-problemen, dus moest ik naar beneden gaan om mijn vragen te laten beantwoorden.

9

Jaye

Gezin met kinderen
12 juni 2025

“Uitstekend”
  • Gratis pendeldienst tussen het hotel en de luchthaven, het verkeer is gunstig, de kamer is comfortabel.

10

Deryl

Jong stel
11 juni 2025

“Verbleef hier dagen van aankomst en vertrek (4 weken durende reis). Geweldige locatie ten opzichte van de luchthaven; behulpzaam personeel.”
  • Gratis parkeren bij het hotel; toegang tot ijs voor dranken en een kleine koelkast op de kamer. Goede liftservice.

8

Rosalia

Alleenreiziger
6 juni 2025

“Zeer goed”
  • Ik vind de locatie, de pendeldienst van en naar de luchthaven, de kamers en de voorzieningen prettig.
  • Ik moet altijd lang wachten bij de receptie. De mensen zijn vriendelijk, maar het hotel heeft altijd een personeelstekort, waardoor het lang duurt om geholpen te worden. Vanmorgen hebben ik en nog twee gasten bijna de bus gemist omdat er maar één medewerker aan de receptie was voor de uitcheck. Het is mijn tweede keer daar en het is telkens hetzelfde.

7

Ángel

Jong stel
3 juni 2025

“Prettig verblijf. Comfortabele voorzieningen.”
  • Ik was zeer tevreden over de shuttledienst en het schoonmaakteam heeft hun werk goed en meer dan naar behoren gedaan.
  • Het feit dat de ramen niet geopend konden worden en de natuurlijke luchtvochtigheid van het klimaat maakten de omgeving in de kamer vrij oncomfortabel.

8

Per

Zakenreiziger
2 juni 2025

“Zeer goed”
  • Comfortabele bedden, e-mail met de factuur.
  • Meer shuttle mogelijkheden. Ik had geluk, mijn vlucht was vroeg, anders zou ik de laatste shuttle niet hebben kunnen nemen.

8

Shelley

Vriendengroep
2 juni 2025

“Goede alternatieve optie dan verblijf in Amsterdam. Het hoofdstation bevindt zich op de luchthaven en staat in verbinding met het centraal station in Amsterdam.”
  • De bedden waren super comfortabel, wij houden van een zachtere matras. De pendeldienst was zeer handig. Wij raden aan om daar te verblijven met een korte treinrit naar de stad of buiten de stad.

2

Joseph

Jong stel
1 juni 2025

“Kies een ander luchthavenhotel.”
  • Er waren problemen met de kamer. De verwarming werkte niet. De ventilator in de badkamer gaat niet uit en is luid. De stopcontacten zitten achter alles verstopt. Het hotel heeft dringend upgrades nodig. De pendeldienst was prettig.
  • Zie hierboven.

4

Dawit

Zakenreiziger
31 mei 2025

“Onvriendelijk personeel (receptie). Gratis en tijdige shuttledienst.”
  • Gratis en op tijd shuttle.
  • Onvriendelijk personeel (receptie). Het schoonmaakteam was vriendelijk.

10

Park

Jong stel
27 mei 2025

“Het was uitstekend.”
  • Het personeel was vriendelijk en de kamer was schoon. De luchthaven shuttlebus reed frequent.

2

Ruijuan

Zakenreiziger
27 mei 2025

“Zeer slecht”
  • De locatie is goed, er is een pendelbus naar de luchthaven, wat zeer handig is.
  • De kamer heeft veel stof, het lijkt erop dat de kamer lange tijd niet is schoongemaakt.

6

Wachara

Groepsreizigers
26 mei 2025

“Aangenaam”
  • Dichtbij de luchthaven met transfer.
  • Dezelfde groep dient kamers op dezelfde verdieping toegewezen te krijgen.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol.
Bij Hotels.nl kun je Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol ligt 2,6 km van het centrum van Schiphol.

Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol beschikt over een luchthaven shuttle. Neem contact op met het hotel voor verdere informatie.

Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol Heeft een eigen fitness ruimte.

Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol heeft een binnenzwembad. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn. Neem contact op met de accommodatie voor meer informatie.