Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol - Schiphol
Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol
Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol
Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol
Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol
Alle foto's
7.5
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Het Best Western Plus Amsterdam Airport hotel is gelegen aan de rand van Hoofddorp en ligt daarmee zeer dichtbij luchthaven Schiphol. Voor toeristen en zakenreizigers is het hotel goed bereikbaar en bovendien bijzonder aangenaam. Het hotel is voorzien van air-conditioning en heeft vriendelijk en meertalig personeel dat 24 uur per dag voor u klaar staat. Ook kunnen gasten van het hotel gebruik maken van een gratis internetverbinding, door middel van een algemeen beschikbare computer en de draadloze internetverbinding in de bar en lobby. Overige voorzieningen zijn het binnenzwembad met Turks bad en de fitnessruimte.

's Ochtends kunnen de hotelgasten tussen 06:00 en 09:00 uur gebruikmaken van een uitgebreid ontbijtbuffet, in het weekend van 07:00 tot 10:30 uur. Het hotel heeft een eigen restaurant dat doordeweeks geopend is van 11:00 uur tot 23:00 uur. In het weekend is het restaurant tot 22:00 uur geopend. Voor een drankje kunt u tot 23:30 uur terecht in de gezellige hotelbar.

Het hotel is gelegen aan de A4, tegenover luchthaven Schiphol. Per auto is het vliegveld daarmee in slechts zeven minuten te bereiken. Hoofddorp ligt slechts 4 km van het hotel vandaan en het centrum van Amsterdam ligt op slechts 13 km afstand. Niet alleen is het hotel daarmee dichtbij Schiphol, maar is het ook een centrale en goed bereikbare locatie in Noord-Holland; vele bezienswaardige steden als Zaanstad, Haarlem en Leiden zijn gemakkelijk te bezoeken.

Ook voor de zakenreizigers is het Best Western Plus Amsterdam Airport uitermate geschikt. Luchthaven Schiphol en de zakencentra van Amsterdam zijn door de nabijheid van de A4 erg goed bereikbaar.



Faciliteiten in Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol

Eten en drinken
  • Bar
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Koelkast
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • Wekdienst/ wekker
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Koffiezetapparaat
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Computer (openbaar)
Wellness
  • Binnenzwembad
  • Fitnessruimte
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Activiteiten
  • Biljart
Algemeen
  • Lift
  • Lounge
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers
Diensten algemeen
  • Luchthaven shuttle

In de omgeving

Parkeergarage
  • Parking Schiphol 332m
  • Schiphol Parkfly 721m
  • ParkBee Spicalaan 1.2 km
  • Drive Up Services 1.3 km
  • Tupolevlaan 2.1 km
  • Evert van de Beekstraat 2.3 km
  • Polderplein 2.4 km
  • Evert van de Beekstraat 2.4 km
Restaurant
  • Dine With Florian 399m
  • Buyitdirect.com Plaza Restaurant 645m
  • Sushi And Friends 731m
  • Puur Brasserie 877m
  • Masami Fusion Cuisine 1.1 km
  • Capital Programme Hub Inn 1.2 km
  • Den Burgh 1.3 km
  • Aviator Cafe 1.3 km
Museum
  • Museum Crash '40-45 2.5 km
  • Historisch Museum Haarlemmermeer 5.4 km
  • Museum De Cruquius 8 km
  • Museum Jan 8.4 km
Toeristische attractie
  • GlowGolf 4.1 km
  • Geitenboerderij Ridammerhoeve 7.2 km
  • Clara Maria 8 km
Treinstation
  • Hoofddorp 1.8 km
  • Schiphol Airport 3.3 km
  • Nieuw Vennep 6.5 km
  • Henk Sneevlietweg 9.7 km

7.5

Beoordeeld door: 1059 gasten.

7.8

Mar


maandag 24 oktober 2022

“Prima kamer”
  • shuttle.Prima prijs.Makkelijk schoon te houden kamer/douche.Aanschuiven (onder betaling) bij ontbijt
  • Wat gedateerd. Overal drangers op de deuren. Kapotte föhn

7.8

Mar


maandag 24 oktober 2022

“Prima kamer”
  • shuttle.Prima prijs.Makkelijk schoon te houden kamer/douche.Aanschuiven (onder betaling) bij ontbijt
  • Wat gedateerd. Overal drangers op de deuren. Kapotte föhn

6.6

Marieke


maandag 30 december 2019

“Goed”
  • Service
  • Sleutelpas werkte erg moeizaam.

4.6

Duurt Huisman


woensdag 18 september 2019

“Niet voor herhaling vatbaar. ”
  • Mc Donalds in de buurt Ligging is vlakbij de luchthaven
  • Niet duidelijk aangegeven voor vertrekhal Schiphol naar welk Best Western Plus te gaan er zijn er namelijk 2. We kwamen eerst bij de verkeerde aan, maar er is geen verschil in naam. Geen badslippers aanwezig het is onprettig en onhygiënisch om op blote voeten op de koude douchevloer te staan. Prijs kwaliteit laat te wensen over. Ontbijt van 14.75 euro had minstens bij de prijs van 153 euro in gekund. Er hing een derde handdoek in de douche was niet duidelijk of deze al was gebruikt. Er waren sporen van ontlasting in de toiletpot.

7.8

J.R.


vrijdag 14 juni 2019

  • Douche-afvoerputje was gedemonteerd en onderdelen lagen op de vloer.Kennelijk werk niet afgemaakt.

6.8

Konink


donderdag 29 november 2018

  • Goede ligging, goed ontbijt en fijn zwembad.
  • Vrij slechte bedden, voelt de veringen.

7.6

Lelieveld


donderdag 15 november 2018

“Prima ligging t.o.v. Schiphol, ”
  • Schone kamer, goede bedden, snelle shuttle service
  • Onderlakens veel te smal, we lagen smorgens op de matras, dus ook geen molton

8

Kat Riggins Darrel Raines King Bee Music


dinsdag 25 september 2018

“Prima hotel met Schiphol dichtbij”
  • De prijs voor de overnachting heeft ons doen besluiten om gebruik te maken van dit hotel. Evenals het feit dat er een gratis shuttle-dienst beschikbaar is van en naar Schiphol
  • Gebrek aan voldoende parkeerplaatsen.

4.6


vrijdag 10 augustus 2018

“Veel stof”
  • Rust
  • Veel stoffig en kon geen eens een raam open

7.8

Jourdina Gumbs


maandag 12 februari 2018

“My 30th birthday celebration in a hotel and my experience.”
  • The hotel workers were very kind and also very helpful. There are free shuttle buses that carry you to schiphol airport and also bring you from schiphol airport to the hotel.
  • The hallway need it to be vacuum and at night the shuttle bus was very cold.

9.6

Kim Schipper


dinsdag 2 januari 2018

“Fantastisch”
  • Het uitzicht van het hotel, naar het vliegveld toe plus de opstijgende en landende vliegtuigen
  • Heb tijdens het verblijf niks negatiefs beleefd

8

Jacques van der Hoest


dinsdag 5 december 2017

“service gericht”
  • vriendelijk personeel en lekker eten.Nette kamer.
  • Gang en kamer roken wat naar urine.

8.2

Leo Sikkenga


vrijdag 3 november 2017

“gezellige entree, restaurant bar. Lekker bed”
  • vriendelijk personeel, gezellige inrichting. Thuis komen.
  • Vanaf de weg moeilijk te vinden. Bewegwijzering kan beter. Er liggen veel hotels in de omgeving. Je krijgt niet de mogelijkheid even stil te staan op de weg om eens rustig rond te kijken.

8.6

Nicky Wardani


dinsdag 22 augustus 2017

“Een goed Hotel om te overnachten voor een zakenreis ”
  • Hygiene was goed en Netjes.
  • Waren geen minpunten te zien.

5.6

Michel Albers


woensdag 19 april 2017

“basic en rumourig”
  • dicht bij Schiphol
  • zeer rumoerig onvriendelijke receptie

9.2

Sonja de Weerd


zaterdag 25 maart 2017

“Overnachting voor afgaand aan vlucht Schiphol”
  • Receptie laat open. Fijne schone kamer. Prima bed. Shuttleservice vliegveld.
  • Niets

8.6

Dieter van Langenaker


maandag 6 februari 2017

8.8

Jan Hut


zondag 8 januari 2017

8

Johan van Bel


vrijdag 11 november 2016

7.6

Jurgen Goossens


woensdag 2 november 2016

“Steekje van de poetsdienst”
  • Vriendelijk personeel Goede service Ontbijt was niet overdreven maar voldoende afwisselend.
  • In de badkamer was er niet opgemerkt dat er residu van stoelgang aan de muur achtergebleven was. Dus dit was voor ons wel een bummer. Het is echter wel zeer correct en snel opgelost door het aanwezige personeel.

5

Esther Dahmen


woensdag 12 oktober 2016

“Tweepersoons bedden, prijs kwaliteit, ontbijt”
  • Hygiene, ov richting hoofddorp
  • Voor 110 voor 1 overnachting verwacht ik op zijn minst een fatsoenlijk 2-persoonsbed. Toen wij op onze kamer kwamen bleken er 2 losse bedden te staan. Toen we naar beneden liepen was het antwoord daar kan ik niks aan doen.. Misschien kun je aangeven dat de bedden tegen elkaar aangeschoven kunnen worden Of dat je even kijkt of er nog een andere kamer beschikbaar is Het ontbijt vond ik ook erg karig voor de prijs die we er voor betaalden.

8.6

Eveline Buyse


zaterdag 3 september 2016

  • Heel vriendelijk personeel

9.8

Aukje de Vries


zondag 14 augustus 2016

“Prima hotel”
  • Goede service, goed ontbijt, Kamer prima. Koffie en thee op de kamer ook prettig
  • Kamer naast de toegangsdeur, veel lawaai tijdens de nacht. Parkeerplaats helemaal vol, dus moeite met plek vinden.

6

Marscha Krone


maandag 20 juni 2016

  • Ligging prima
  • ontbreken van zithoek en minibar terwijl dit wel geboekt was. Personeel deed hier niets mee na vragen hierover.

8.2

Jeanette Borghuis


zaterdag 18 juni 2016

  • Had gevraagd om een wake-up call maar niet gekregen

9.4

Wilhelmus De Visser


donderdag 16 juni 2016

“Prima kamer met alle gemakken. Rustige omgeving.”
  • De kwaliteit van de hotelkamer en de nabijheid van de luchthaven
  • De urine geur voor het hotel ( die ik bij mijn vorige bezoek ook geroken heb) en de ratten die er rond liepen. Daar moet echt naar gekeken worden.

7.8

Peter Seuters


zondag 12 juni 2016

“Vooral de locatie is perfect.”
  • Mooie schone kamers, geen overdadige luxe, vooral efficiënt. Om vanaf Schiphol te vertrekken een prima lokatie, als je een vroege vlucht hebt.
  • Het best Western punten systeem werkt hier kennelijk niet.

7.2

Richard de Vries


maandag 6 juni 2016

“Goed hotel, mooie ligging bij Schiphol, jammer van slechte bedden.”
  • Prima hotel, vriendelijk en zeer mooie ligging vlakbij Schiphol
  • Bedden waren helaas slecht, voelde de spieralen in onze rug.

8.8

bm wolters


woensdag 11 mei 2016

5.8

Harm Roede


zondag 8 mei 2016

“Administratie niet op orde”
  • ligging
  • Te harde bedden en een te zachte kussen, waardoor slaapcomfort matig. Bij inchecken hotel duidelijk aangegeven dat wij om 5 uur s ochtend uitchecken en dat was geen probleem, bij het uitchecken blijkt dat er niet betaald kan worden met de pin (omdat deze tot 6 uur s ochtends niet beschikbaar is), terwijl het hotel 24 uur service biedt. Een dag later een telefoontje gehad dat de rekening niet betaald was, de reden was hen niet bekent. Wij hebben een nota gevraagd, waarop de lunchpakketten dubbe

7

Ellen De Wit


woensdag 27 april 2016

8.2

Willem Prins


zaterdag 16 april 2016

7.8

Rens de Voogd


vrijdag 15 april 2016

7.8

Herman Hoelen


donderdag 17 maart 2016

“Prettige ontvangst en goede kamerverwijzing”
  • Goede hotel temperatuur en ligging t.o.v. Schiphol met service shuttlebus.
  • kamers zijn een beetje oubollig en het meubilair hier en daar versleten

8

Leo van Kints


woensdag 9 maart 2016

“Kamer prima, bedden matig”
  • Ligt perfect als je moet gaan vliegen. Het vliegtuig lawaai valt erg mee, wel het raam dichthouden. Er is airco in de kamer. Parkeren is gratis, afhandeling service niets op aan te merken. Had een probleem met de televisie en ik kreeg direct een andere kamer aangeboden.
  • Ik vond de bedden erg matig. Heel laag en stugge matrassen. Maar dat kan persoonlijk zijn. Volgende keer een opdek matras meenemen. Wat ik ook matig vond is het koffie aanbod in de kamer. Simpele oploskoffie en maar één zakje creamer. Dat kan beter in een vier sterren hotel.

8.6

Sjoerd Jukema


dinsdag 1 maart 2016

“Goed verblijf”
  • Goeie klantenservice
  • Eerste kamer die ik had was nog niet schoongemaakt dus moest ik naar een andere kamer verder twee bedden in plaats van één grote. Ik ben best wel lang en breed dus dan is een twee persoons bed wat handiger.

8

J.P. van Marle


vrijdag 15 januari 2016

“Prima oprie voor vroege reizigers vanaf Schiphol”

8.8

Cyril Liebrand


maandag 14 december 2015

6.2

Anneke Ooms-van Felius


woensdag 25 november 2015

“slechte service”
  • kam er was ok
  • Konden niet eten in hotel. Werden doorverwezen naar naastgelegen hotel. Na lang wachten kregen wij een droog stuk vlees met wat aardappelen. Meer niet. Het vlees was bovendien koud. Heb het toen, iets wat ik nog nooit heb gedaan teruggestuurd naar de keuken. Na weer lang wachten kregen wij opnieuw een taai droog stuk vlees, dit keer opgeleukt met een paar gegrilde aubergines. Nooit van mijn leven zo slecht gegeten.

6.8

Ilona Bakker


vrijdag 20 november 2015

5.4

sandra van Gestel


donderdag 29 oktober 2015

“Het avond eten en ontbijt was slecht”
  • warme kamers en luidruchtig

8

Frederique Brouwer


maandag 26 oktober 2015

“prima hotel, leuke aanbieding”
  • heerlijke bedden geluidsdichte kamers
  • oude scheermesje lag nog in de douche en de handdoeken waren niet echt schoon

9

othmar glänzer


zondag 25 oktober 2015

“ontspannen verblijf”
  • heeeel goed ontbijt
  • geen kunnen vinden

8.6

Joh. Kruis en P. Kruis van Zonneveld


dinsdag 22 september 2015

“aankomst,vervoer en verblijf”
  • prima hotel,prima kamer.
  • geen duidelijk bericht bij onze aankomst op Schiphol waar de shuttelbus zou aankomen en welke tijd.

9.2

Ben Holtkamp


maandag 21 september 2015

“Snel naar het vliegveld”
  • Vriendelijk personeel en lekker eten
  • het weer, maar daar is natuurlijk niets aan te doen

8.8

Ans Schilders


maandag 21 september 2015

“Een prima hotel niet duur en roch prima service. Een aanrader ”
  • Goede ontvangst midden in de nacht. Kamers schoon, fijne bedden. Mooie verlichting. Televisie mooi groot. Koffie en thee zelf zetten. Frisse badkamer.
  • Gevaar voor uitglijden in het bad.

10

Alexandra Douwenga


vrijdag 18 september 2015

“Uitstekende hotel, prima prijs kwaliteitsverhouding”
  • Goed diner, prima bedden, uitstekende kamer.
  • We hadden een wake up call gevraagd. Deze is helaas niet uitgevoerd.

8.6

katrijn merckx


maandag 14 september 2015

“perfect ligging ”
  • super goede bedden
  • je hoort s nachts wel vliegtuigen (raam was wel open)maar doordat de bedden zo goed zijn heb ik wel snel terug ingedommeld

8

Nico Mulder


maandag 7 september 2015

  • Als je vroeg moet vertrekken vanaf Schiphol is dit een prima hotel. 10 Minuten rijden naar Schiphol.
  • De shuttlebus rijdt pas vanaf 06 00 uur. Wij moesten om 05 20 uur op Schiphol zijn. Ze hadden ervoor gezorg dat rond 5 00 uur een taxi stond. We moesten 15 betalen voor taxi.

8

Frans Toors


dinsdag 1 september 2015

“prima hotel, goede voorzieningen geen shuttle tussen 24- en 06 uur ”
  • prima, schone kamer met ligbad douche voor redelijke prijs
  • ligging vereist taxi vervoer bij late aankomst en vroeg vertrek Schiphol. hotel shuttle is niet beschikbaar na 24 uur en voor 6 uur. Tangent bus 300 kan soms uitkomst bieden. Dat zou op website vermeld mogen worden. Taxi kost 20,=

7.4

Nanoushka Wolthek


vrijdag 14 augustus 2015

8.6

Nicole Koehorst


maandag 27 juli 2015

“prima hotel met goede service.shuttlebus naar schiphol prima geregeld”
  • Goede service en shuttlebus
  • Nvt

9.6

Dick Vreeken


zaterdag 25 juli 2015

“uitstekend hotel ”
  • Relaxen in het zwembad en heerlijk ontbijt,plus de uitleg tijd van 12 uur.
  • .......

7.8

Kees Seldenrijk


zaterdag 25 juli 2015

“Prima hotel met gratis shuttle naar Schiphol ”
  • Ruime kamer en badkamer Uitstekende prijs kwaliteit verhouding Goed ontbijt Gratis Wi-Fi
  • Personeel bij inchecken drukker met interne telefoon dan met gasten

8.8

Ljiljana Dovijanic


vrijdag 24 juli 2015

“geen”
  • totaal verblijf
  • geen

9

Diana Vreriks


donderdag 2 juli 2015

  • Aardig personeel Uitstekend ontbijt

7.8

Bert Heinecke


woensdag 10 juni 2015

“Goed hotel, servicegericht.”
  • we wilden vroeg eten terwijl het restaurant nog niet open was. Maar dit werd goed opgepakt, we konden eten in de bar of in de lobby. Ontbijt was prima, met heerlijke koffie.
  • Het eten was niet optimaal de saté was erg droog. De cajun kip was erg karig.

7.4

Manfred Musters


zaterdag 6 juni 2015

“prima als opstap naar schiphol airport”

10

Viviane Goegebeur


dinsdag 2 juni 2015

“Eerst en vooral heb ik geen opmerkingen ”
  • Het was een mooie suite Maar zo n ontbijt had ik nog nooit gezien Alles was lekker Een mens wilt van dat prachtige en uitstekend buffet van alles eten Maar dit gaat niet Wij waren precies gediend als koningen
  • Ik zou niet weten wat ik moet schrijven voor min punten hoor Het verblijf was zeer positief

8.2

Maril Van eijs


zondag 31 mei 2015

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol.
Bij Hotels.nl kun je Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol ligt 2,6 km van het centrum van Schiphol.

Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol beschikt over een luchthaven shuttle. Neem contact op met het hotel voor verdere informatie.

Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol Heeft een eigen fitness ruimte.

Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol heeft een binnenzwembad. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn. Neem contact op met de accommodatie voor meer informatie.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability