Corendon Urban Amsterdam Schiphol Airport Hotel - Schiphol
Corendon Urban Amsterdam Schiphol Airport Hotel
Corendon Urban Amsterdam Schiphol Airport Hotel
Corendon Urban Amsterdam Schiphol Airport Hotel
Corendon Urban Amsterdam Schiphol Airport Hotel
Alle foto's
8.7
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Corendon Urban Amsterdam Schiphol Airport Hotel

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Corendon Urban Amsterdam Schiphol Airport Hotel is een prachtig en groots 4-sterrenhotel op 7 min. van Schiphol en 20. min van Amsterdam Centrum. Het hotel heeft een uniek concept, het bestaat namelijk uit 3 gebouwen; plaza, apartments en urban. Elk gebouw heeft zijn eigen stijl en kamers of appartementen. Plaza kan je beschouwen als het hoofdgebouw, hier vind je namelijk (bijna) alle faciliteiten; een a la carte restaurant, bar en 24/7 Lobby Shop. Bovendien is hier ook de Spa & Fitness. Werk aan je conditie in de indoor en outdoor fitness, trek baantjes in het zwembad of ontspan in het Turkse stoombad of de Finse sauna.

Gezien de ruime keuze aan eten & drinken bij Corendon Urban Amsterdam Schiphol Airport Hotel is er voor ieder wat wils! Op het Village Square vind je de volgende horecagelegenheden: <br>- Village A La Carte Restaurant; de lekkerste specialiteiten van een uitgebreide kaart<br>-Village Bar; de ideale plek om te genieten van een fruitige cocktail, een speciaal kopje koffie of een verfrissend biertje. Bovendien worden hier ook heerlijke snacks geserveerd.<br>- Bazar; een 24/7 Lobby shop waar je reisbenodigdheden vindt en een uitgebreid aanbod aan warme en koude maaltijden en diverse snacks. Verder worden hier ook leuke souvenirs verkocht.
<br><br>Het Urban gebouw is voorzien van een ‘eigen’ restaurant waar dagelijks een heerlijk ontbijtbuffet klaar staat voor de gasten die in dit gebouw verblijven.

Vanuit het hotel begeef je je gemakkelijk naar diverse bezienswaardigheden in de omgeving. Zo ben je met de City Shuttle service van het hotel al met 20 minuten in de binnenstad van Amsterdam. De hoofdstad van ons land die bekend staat om haar uitgebreide grachten netwerk, smalle gevelhuizen en niet te vergeten het Museumkwartier met het Van Gogh Museum, het Rijksmuseum en het Stedelijk Museum. Uiteraard kan je hier ook heerlijk shoppen; ga naar de 9 straatjes voor hippe labels en exclusieve boetiekjes of struin door de Kalverstraat voor de grote modemerken. Naast Amsterdam zijn steden als Zandvoort en Volendam en het prachtige Keukenhof ook binnen handbereik. Op 30 min. ligt badplaats Zandvoort, dat bekend staat om de mooie stranden en duinen en natuurlijk het bekende Circuitpark. Ook niet ver is Volendam (op 35 min.), een oud vissersdorpje aan het IJsselmeer. Het staat met name bekend om de fraaie haven, de vishandel en het authentieke Nederlandse karakter. Een andere aanrader is het Keukenhof (op 25 min.), het mooiste lentepark ter wereld! Ruim zeven miljoen tulpen, narcissen en hyacinten zorgen hier acht weken lang voor 32 hectare aan geur en kleur. Het park is geopend van maart t/m mei.



Faciliteiten in Corendon Urban Amsterdam Schiphol Airport Hotel

Eten en drinken
  • Bar
  • Ontbijt
  • Restaurant
Service
  • Bagage-opslag
  • Stomerij
Badkamer
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Koelkast
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • Vloerbedekking
  • WiFi
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Strijkijzer
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Electrische auto
  • Elektr. auto oplaadpunt
  • Tesla Supercharge Punt
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Binnenzwembad
  • Finse Sauna
  • Fitnessruimte
  • Kleedkamers
  • Massage
  • Massagekamer
  • Sauna
  • Stoomkamer
  • Strandstoelen
  • Wellness centrum
Extra bed voor Kinderen
  • Babybed
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Green Key certificaat
  • Lift
  • Lounge
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers
Gehandicapen toegang
  • Mindervaliden kamers
  • Rolstoeltoegankelijke kamers
Buiten
  • Terras
  • Tuin
Diensten algemeen
  • Luchthaven shuttle

In de omgeving

Parkeergarage
  • Zeemanlaan 1.2 km
  • Berkenhoek 2.5 km
  • Nieuwemeerlaan 2.6 km
  • Steigenberger Airport Hotel Amsterdam 2.9 km
  • World Trade Center Schiphol Airport 3 km
  • Hilton Parking 3.2 km
  • Louwesweg 3.3 km
  • Westgaarde 3.3 km
Restaurant
  • Breakfast Room 618m
  • Sun Wing 848m
  • Later aan 't Water 1.1 km
  • Amon 1.4 km
  • De Halve Maen 1.4 km
  • Houten Klaas 1.5 km
  • New Hung Kwan 1.5 km
  • Kerkzicht 1.7 km
Museum
  • Museum Jan 5.1 km
  • Bilderdijk Museum 5.5 km
  • Van Eesteren Museum 5.6 km
  • Levend Paardenmuseum 6.9 km
  • Moco Museum 7.3 km
  • Diamant Museum Amsterdam 7.4 km
  • Museum Crash '40-45 7.6 km
  • Max Euwe 7.6 km
Toeristische attractie
  • Geitenboerderij Ridammerhoeve 3.2 km
  • Olympiahuis 5.1 km
  • GlowGolf 5.2 km
  • Banpaal 7.1 km
  • Canal Cruise 7.5 km
  • Lovers canal Cruises 7.5 km
  • Blue Boat 7.5 km
  • Blue Boat 7.5 km
Treinstation
  • Schiphol Airport 2.7 km
  • Henk Sneevlietweg 3.8 km
  • Heemstedestraat 4.2 km
  • Amsterdam Lelylaan 4.6 km
  • Amstelveenseweg 5 km
  • Postjesweg 5.1 km
  • Jan van Galenstraat 5.9 km
  • Amsterdam Zuid 6.1 km

8.7

Beoordeeld door: 357 gasten.

4.8

Anoniem


zondag 3 april 2022

“De vloer in de kamer was vies, de ramen ook kon bijna niet buiten kijken zo vies.”
  • Kamer was groot en badkamer.
  • Hygiëne was slecht en koffie thee faciliteit in de kamer armoedig

6.2

Anoniem


zaterdag 2 april 2022

“Niet voor herhaling vatbaar ”
  • Diner
  • De kamer; oogde vervallen. Geen enkele extra's in kamer zoals glazen, shampoo, bodywash, mini bar.

8

Danae


vrijdag 1 april 2022

“Het 3-gangen keuzediner was een buffet, lauw eten, wel mooie kamers. ”
  • Mooie kamer en echt mooi hotel.
  • Personeel niet gastvrij, het 3-gangen keuzediner werd een buffet en geen mini shampoo oid in douche.

8

Anoniem


dinsdag 29 maart 2022

“Vriendelijk personeel”
  • Vriendelijk personeel. Gratis vervoer naar Schiphol.
  • Geen

7.8

M Jeukens


maandag 28 maart 2022

“Leuk om een keer geweest te zijn. ”
  • Had mail gehad dat buffet 3 gangen menu werd maar we hadden toch buffet wat erg goed was
  • in de skybar erg druk. Idee mss om de sportbar in het weekend open te doen zeker voor de oudere mens

9.2

Anoniem


maandag 28 maart 2022

“Zeer fijn hotel. Buffet en ontbijt fantastisch ”
  • De ligging. Mooi hotel. Heerlijk en eten.
  • De gordijnen van kamer 1415 waren stuk evenals de vitrage.

9.8

Els boon


woensdag 23 maart 2022

“Het is een super goed hotel wij komen gauw weer terug vriendelijke medewerkers ”
  • Je heb de rust en de wellnis was super goed
  • Geen minpunten

9.4

Anoniem


donderdag 17 maart 2022

“Wij hebben geen mening alles was goed”
  • Alles
  • Niks

8.6

martin kootstra


donderdag 17 maart 2022

“Prima prijs-kwaliteit verhouding. ”
  • Perfecte plek om vooraf aan de vliegreis te verblijven. Prima arrangement met kamer, diner en ontbij
  • De bediening in het restaurant was vrij chaotisch, diverse mensen kregen de verkeerde bestelling.

5.8

Dionne Franssen


dinsdag 15 maart 2022

“Hotel opzich is prima op orde! Alleen het restaurant was een groot drama! Zeer teleurgesteld in. All in drankjes aanbieden maar dan vervolgens grote moeite om überhaupt een drankje te krijgen, koud eten tot twee keer toe. Heel slecht gewoon, wij waren ook niet de enige met deze ervaring! ”
  • Kamer
  • Het diner! Nogmaals verschrikkelijk!

10

Patrick


maandag 14 maart 2022

“Geweldig ”
  • Alles
  • Niks

6.6

Jamie


woensdag 9 maart 2022

“Mooi hotel. Ondanks de corona versoepelingen was er geen bioscoop open”
  • Gordijn kapot daardoor vroeg wakker, Borg betalen van €200, betaald parkeren,geen uitleg binnenkoms

7

R. Snijder


maandag 7 maart 2022

“Teleurstellend, 1 dg van tevoren gebeld om te kijken of het verzochte bad op de kamer was. Medewerker zei, als u die vraagt dan staat ie meestal op de kamer. Het diner werd binnen 1 uur onze keel geduwd. En je mag maar 1 uur gebruik maken van de wellness. Gericht op zoveel mogelijk gasten verwerken.”
  • Heerlijke bedden, eten was prima
  • Bad niet aanwezig op kamer, 3 gn diner binnen een uur doorgeperst, maar 1uur gebruik wellness

9.2

Vermeulen


zaterdag 5 maart 2022

“Prijs kwaliteit prima! Aanrader!”
  • De ligging, de kamer, de service, prijs-kwaliteit is 100% met de leuke aanbieding van Hotels.nl!
  • Veelal Engels talig. Voor ons geen probleem maar je zag om je heen wel wat onwennige mensen.

9.4

Anoniem


woensdag 2 maart 2022

8.6

Fred van weenen


dinsdag 1 maart 2022

“Prachtig. Modern hotel , super personeel”
  • Alles wel , vooral gezellig ingedeeld ,
  • Jammer dat het sportcafé dicht was , en we geen voetbal konden kijken op 27 maart , de 28e wel

4.2

Lydia bekhof


maandag 28 februari 2022

“De kamer was niet heel schoon, vocht bij het plafond! We wilden naar de bios, gesloten! Wij wilden een rondleiding, wat je kon reserveren bij aankomst, was vol! Ik kom nooit meer terug”
  • Dat mijn kinderen 2 keer een uur hebben gezwommen
  • Voor de rest was alles negatief

6.2

Saskia


zaterdag 26 februari 2022

“Wat een puinhoop in t restaurant. Na 45 min nog niets besteld. Na een uur eerst t hoofdgerecht voorgerecht vergeten. Erg amateuristisch. ”
  • De dame die de klacht in ontvangst nam
  • Slecht telefonisch bereikbaar. Avondeten

8.6

Anoniem


dinsdag 22 februari 2022

“Superrrrr ”
  • Schoon,relax
  • Horeca,3 uur over al la Carte menu gedaan

10

Hettfleisch von ehrenhelm


maandag 21 februari 2022

“Een goed en nette hotel ”
  • Alles goed eten goede kamer
  • Nvt

6

Anoniem


zondag 20 februari 2022

“Geen info bij receptie over het verplicht reserveren van maaltijden, zelf inchecken, 200 euro borg, wat pas na 5 werkdagen wordt terugbetaald. Wellness stelt niets voor. 1 kleine sauna, 1 stoomruimte en een half zwembad, in de andere helft werd zwemles gegeven?! Ja, tijdens ons "wellness" bezoek.”
  • het ontbijt was zeer uitgebreid en overheerlijk, lekker bed
  • receptie, 200 euro borg, wellness, douche (weinig water), bioscoop was gesloten

10

Ineke Adam


vrijdag 18 februari 2022

“Zeer goed eten ook perfect zeker om terug te gaan”
  • Alles
  • Jammer dat je niet in het vliegtuig kon alleen in het weekend

5.2

Anoniem


donderdag 17 februari 2022

“In Sept. 2021 al.geboekt met all you can eat concept 2 weken voor verblijf krijg je n mail dat t hotel dat geschrapt heeft, ik mail naar t hotel van mag ik n menu kaart om te zien wat jullie dan hebben waar we uit kunnen kiezen, dit sturen ze, maar eenmaal in restaurant krijg je n heel andere kaart.”
  • De Skybar 747, die was echt top, lekkere coctails en goeie muziek!!
  • t bed incl. Kussen en deken veels te klein en te dun, saaie kamer, bediening, chauffeur shuttlebus.

10

Lavon


woensdag 16 februari 2022

“Geweldig hotel! De prijs kwaliteit is super, het eten was heerlijk en de kamer netjes. De parkeer kosten waren iets aan de hoge kant maar dat is waarschijnlijk omdat het dicht bij Schiphol ligt. Ik kom zeker nog een keer terug. ”
  • Diner, ontbijt, kamer en Spa.
  • Parkeer kosten.

9.8

ANTHONIE VAN DE WEERD


maandag 14 februari 2022

“Bijzonder leuk en mooi en net Hotel”
  • Bijna alles
  • Het diner liep geheel in de soep, 1 1/2 uur moeten wachten op het hoofdgerecht .

8.4

Rooselaar


dinsdag 8 februari 2022

“Heerlijk genoten.”
  • genieten van de gastvrijheid. Service, eten en drinken was super. Zwembad was heerlijk.
  • €10,- voor een amaretto cola betalen was pittig voor het laagje. Maar dat mocht de pret niet drukken

8.4

Rooselaar


dinsdag 8 februari 2022

“Heerlijk genoten.”
  • genieten van de gastvrijheid. Service, eten en drinken was super. Zwembad was heerlijk.
  • €10,- voor een amaretto cola betalen was pittig voor het laagje. Maar dat mocht de pret niet drukken

6.8

Anoniem


dinsdag 1 februari 2022

8.2

Anoniem


dinsdag 1 februari 2022

  • Groot netjes hotel, vriendelijk personeel, mooi zwembad
  • Bij aankomst bleek er een borg te zijn van 200 euro Parkeerkosten erg hoog voor gasten 17,50 euro

6.6

E Broesder


maandag 31 januari 2022

“Prima hotel, service slecht restaurant.”
  • Kamer mooi, schoon. Goed bed. Vriendelijke dames bij het inchecken. Lekker zwembad
  • Service restaurant. Half 8 gereserveerd om kwart over 9 pas eten.

7

Sherly henken


dinsdag 25 januari 2022

“Helaas zaten we er met corona en kregen we het eten op onze kamer. Geen normaal bord en bestek. Te weinig thee en bekers. En bij ene balie vraag je wat en werd je naar ander gestuurd. Onduidelijk wat de service precies was qua het brengen bij je kamer. En Netflix deed het niet. ”
  • Mooie kamer ! Fijne bad. Luxe wc met bril verwarmer
  • Communicatie, goed bestek en bord. Kussens

7.2

Brenda Oude Grave


zondag 23 januari 2022

“Dineren op de kamer met 1 stoel en houten bestek is waardeloos. Waarom”
  • Bed was prima. Schoon.
  • Zie commentaar boven.

8.2

Lola


maandag 11 oktober 2021

“Heerlijk geweest ”
  • Vriendelijk personeel
  • Beetje chaotisch met de tafel toewijzingen

5


maandag 11 oktober 2021

  • Het enige positieve was de skybar die is echt super
  • De receptie lange wachtrijen. Personeel spreken slecht nederlands en slecht te begrijpen Het eten had goed kunnen zijn maar door de lange wachtrijen was het eten koud voordat je bij jou tafel was Het personeel is te gejaagd ze halen je bord weg voordat je klaar bent met eten Het was een zeer slechte ervaring het eten ik ben in veel hotels geweest maar zo slecht hen ik het niet meegemaakt Sommige personeel spreken of begrijpen geen Nederlands

6.8

Westra pelleboer


maandag 11 oktober 2021

“Zeer slecht bed en veel te hoog kussen. Zere nek en rug bij vertrek.”
  • Receptie ontvangst en vertrek. Zeer gastvrij
  • Vieze vloerbedekking en slecht bed en hoofdkussen

8.2

Lola


maandag 11 oktober 2021

“Heerlijk geweest ”
  • Vriendelijk personeel
  • Beetje chaotisch met de tafel toewijzingen

6.4

Wil


maandag 11 oktober 2021

“Kamer matig”
  • De skybar
  • Vieze vloerbedekking,gekreukelde gordijnen

9.4

Willem van Diemeren


zondag 10 oktober 2021

  • Service en vriendelijkheid
  • Geen minpunten

7

Roy de Haay


vrijdag 8 oktober 2021

“Reserveren kan beter. ”
  • Het ontbijt en diner was goed.
  • Was overboekt ik moest naar appartement complex dat was niet leuk.

9.4

Wilfred


donderdag 7 oktober 2021

“Minivakantie, en veel te kort weekend”
  • Door een misverstand kregen we een upgrade van een hotelkamer naar een appartement. Wat was deze mooi en ruim. Het misverstand was gauw vergeten en dus heel netjes opgelost. En wat een mooi hotel, en restaurant. Alle faciliteiten die je voor een korte vakantie hebben wil, bioscoop, zwembad, winkeltje. Bar en restaurant
  • Ondanks dat het eten heerlijk was, was het all Inn buffet snel op en werd niet goed aangevuld. Het kwam hierdoor wat rommelig over. ( Ook mede door de covid regels

7.6

Lucien van oevern


dinsdag 5 oktober 2021

“Zet bij je obernachting dat je nog 17.50 parking moet betalen”
  • 17.50 parkeer kosten

8.2

Carolien van kranen


dinsdag 5 oktober 2021

“Bedden”
  • Genoeg tedoen in het hotel
  • Het bed was erg slecht hellemaal door gezakt ik heb zelf reuma dus stond erg beroerd op

8

Simone


maandag 4 oktober 2021

“Leuk hotel, maar qua eten mag het beter”
  • Netjes en schoon hotel op een leuke locatie met uitzicht op Schiphol. Kamer was schoon en netjes. Het buffet was uitgebreid.
  • Heel druk als je gaat eten. Veel mensen staan in de rij te wachten en die gaan ook allemaal tegelijk eten dus gelijk heel druk. Je hebt 1.5 uur om te eten en dat is net te kort.

8

Van den Steenhoven


maandag 4 oktober 2021

“Schoon hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel. ”
  • Personeel Hygiëne Hotelkamer Sfeer Uitstraling hotel
  • Onduidelijkheid over het reserveren en de activiteiten Weinig activiteiten als je geen all inclusief hebt geboekt Welness is minimaal

8.6

Angely


maandag 4 oktober 2021

  • Eten, bar service
  • Een lange rij voor het eten en dat er niet was verteld dat je moest reserveren

5

Laura Schoemaker


maandag 4 oktober 2021

“Dikke tegenvaller ”
  • Het hotel is nieuw, modern en schoon
  • Mega lange rijen voor het eten, om vervolgens aan de beurt te zijn en alleen maar lege schalen aan te treffen. Volgende dag bij het ontbijt precies hetzelfde. Nu was er zelfs geen plek in het restaurant. Ook hadden we graag gebruik willen maken van de welness, zoals bij onze boeking in zat. Maar helemaal volgeboekt dus geen gebruik van kunnen maken. Dit zelfde geld ook voor het vliegtuig wat in de tuin staat. Faciliteiten waar we wel gebruik van konden maken betaal je de hoofdprijs voor. Echt schandalig dit.

8.8

Mastenbroek


maandag 4 oktober 2021

“Onderbezet”
  • Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.
  • Personeel is onderbezet daardoor hele lange rijen bij het inchecken en bij het eten.Bij het ontbijt waren er niet genoeg vorken en lepels omdat 1 persoon alle tafels moest leeg ruimen van de ploeg daarvoor.

4.4

Kimberly


maandag 4 oktober 2021

“Personeel was erg onvriendelijk eten was matig kamers waren vies.”
  • Nvt
  • Personeel was erg onvriendelijk eten was matig kamers waren vies.

8

Van den berg


maandag 4 oktober 2021

  • Het diner eten was koud niet 1 ding maar bijna alles

3.8

M. vd W


maandag 4 oktober 2021

“Zeer slecht georganiseerd hotel, geen aanrder ”
  • Het personeel was zeer vriendelijk en ze deden wat ze konden.
  • De kamer die we kregen was erg onder de maat, een raam waarvan het glas gebarsten was en zo vuil dat je er niet doorheen kon kijken, tapijt vol vieze vlekken, badkamer mag de naam niet dragen alleen een stang met douchekop uit de muur, geen wandje of gordijntje, niets Telefoon op de kamer stuk, missende afstandsbediening van de TV (3 uur op moeten wachten), in bevestigingsmail stond dat het zwembad niet te reserveren was en het bleek dat dat dus wel moest en we konden daardoor dus niet zwemmen, minibar leeg. Steeds in lange rijen wachten voor het (niet goed aangevulde ) buffet.

10

Linda de Smet


maandag 4 oktober 2021

“Top hotel”
  • De vele mogelijkheden in het hotel. En het eten supper goed
  • Qr code laten zien in restaurant was het enige vervelende.

6.2

Lisa


maandag 4 oktober 2021

“wel goed”
  • het eten was lekker, goeie bedden
  • heel rommelig geregeld allemaal. er word niet aangegeven bij het inchecken hoe het zit met reserveringen in het restaurant. Je moet zelf alles vragen en maar uitzoeken hoe het werkt.

7.4

S.


zondag 3 oktober 2021

“Prima hotel vlakbij schiphol”
  • In 10 minuten op schiphol met gratis shuttle bus
  • Het eten is zeer gehaast, krijgt max 1 uur om te ontbijten of dineren . Als je in de laatste shift zit betekent dit op is op ,eten wordt niet meer aangevuld. Gezellig rustig tafelen zit er dus helaas niet bij.

9.6

Anouk kamps


zondag 3 oktober 2021

“GEWELDIG ”
  • Ontzettend vriendelijk personeel, geweldig mooi hotel en heerlijk uitgebreide keuze uit hapjes drankjes en maaltijden. Alles is perfect afgewerkt, al met al een geweldige tijd gehad.

8.2

Peperkamp


zondag 3 oktober 2021

“Lekker weekendje weg gehad”
  • Diner en ontbijt waren uitstekend. Skybar is echt een aanrader.
  • Kussens waren vrij hard vonden wij

8.2


zondag 3 oktober 2021

“Was prima hotel”
  • Eten super uitgebreid vriendelijk
  • Niks

8.4

Pater


zaterdag 2 oktober 2021

“Voor herhaling vatbaar.”
  • Zeer indrukwekkend. vooral het uitzicht. en de sky bar
  • te kort

9

Jacky


zaterdag 2 oktober 2021

“Even ontspannen ”
  • Mooi hotel, lekker eten, uitgebreid ontbijt en schone kamers. Spa was ook fijn Bediening bij sky bar was top. Prachtige jonge vrouw die ons heel vriendelijk te woord stond vlak bij de open gaan van de bar
  • Een van de dames in de bediening was niet echt happy om daar te werken.

9

Jacky


zaterdag 2 oktober 2021

“Even ontspannen ”
  • Mooi hotel, lekker eten, uitgebreid ontbijt en schone kamers. Spa was ook fijn Bediening bij sky bar was top. Prachtige jonge vrouw die ons heel vriendelijk te woord stond vlak bij de open gaan van de bar
  • Een van de dames in de bediening was niet echt happy om daar te werken.

7.6

J. Kerstens


dinsdag 28 september 2021

“Goede organisatie vriendelijk personeel en lekker gevarieerd diner..”
  • Erg leuk dat er een tuin met ligbedden zitgelegenheid was. Het diner en ontbijt was gevarieerd en lekker. De uitchecktijd van 12.00 was ideaal.
  • Niets.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Corendon Urban Amsterdam Schiphol Airport Hotel zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Corendon Urban Amsterdam Schiphol Airport Hotel via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Corendon Urban Amsterdam Schiphol Airport Hotel. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Corendon Urban Amsterdam Schiphol Airport Hotel.
Bij Hotels.nl kun je Corendon Urban Amsterdam Schiphol Airport Hotel reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Corendon Urban Amsterdam Schiphol Airport Hotel, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Corendon Urban Amsterdam Schiphol Airport Hotel ligt 3,4 km van het centrum van Schiphol.

Corendon Urban Amsterdam Schiphol Airport Hotel beschikt over een luchthaven shuttle. Neem contact op met het hotel voor verdere informatie.

Corendon Urban Amsterdam Schiphol Airport Hotel Heeft een eigen fitness ruimte.

Corendon Urban Amsterdam Schiphol Airport Hotel heeft familiekamers beschikbaar. Kijk op de website van de accommodatie om deze te reserveren.

Corendon Urban Amsterdam Schiphol Airport Hotel heeft een oplaadpunt voor elektrische auto's. Neem contact op met de accommodatie voor informatie over kosten en beschikbaarheid.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability