ibis Amsterdam Airport (Schiphol) - Schiphol
ibis Amsterdam Airport (Schiphol)
ibis Amsterdam Airport (Schiphol)
ibis Amsterdam Airport (Schiphol)
ibis Amsterdam Airport (Schiphol)
Alle foto's
8.1
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

ibis Amsterdam Airport (Schiphol)

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Dit mooie hotel heeft u verrassend veel te bieden. Behalve de ruime en modern ingerichte kamers, beschikt het hotel over een internationaal restaurant, een Take Away en een grand café waar u terecht kunt voor een hapje en een drankje. Ook heeft het hotel vergaderzalen, een luxe boardroom en gratis draadloos internet. Er is ruime parkeergelegenheid voor de gasten. Hotel ibis Amsterdam Airport staat voor kwaliteit voor een verrassend lage prijs.

L'Estaminet is een à la carte restaurant met een warme uitstraling waar u kunt genieten van heerlijke specialiteiten voor een betaalbare prijs. Voor de kleine trek is er de Take Away waar u kunt genieten van diverse sandwiches en salades, een heerlijke verse soep of sushi. s Middags en 's avonds kunt u onder het genot van een drankje gezellig bijpraten in het Grand Café.

Het hotel ligt bij verschillende belangrijke uitvalswegen zoals de A9 en de A4. Het congrescentrum RAI en het zakencentrum van Amsterdam zijn hierdoor eenvoudig te bereiken. Ook het gezellige Haarlem ligt op een steenworp afstand, en in een half uurtje bent u in het centrum van Amsterdam, waar u talloze bezienswaardigheden en toeristische attracties vindt.

De shuttle bus rijdt de gasten elke dag tussen 04:48 's ochtends en 01:15 's nachts van en naar Schiphol. Volg de borden 'hotel shuttles' in de aankomsthal naar uitgang D. Bij de halte A9 vindt u de ibis shuttle bus.



Faciliteiten in ibis Amsterdam Airport (Schiphol)

Eten en drinken
  • Bar
  • Frisdrank automaat
  • Restaurant
  • Snack automaat
Service
  • Bagage-opslag
  • Stomerij
Badkamer
  • Bad of douche
  • Douche
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Radio
  • Satelliet televisie
  • Telefoon
  • Wekdienst/ wekker
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Kabeltelevisie
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Business center
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Fitnessruimte
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Fietsen
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Lift
  • Valutawissel
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers
Gehandicapen toegang
  • Rolstoeltoegankelijke kamers
Buiten
  • Terras
  • Tuin
Diensten algemeen
  • Luchthaven shuttle

In de omgeving

Parkeergarage
  • Berkenhoek 1.8 km
  • Nieuwemeerlaan 1.9 km
  • Zeemanlaan 1.9 km
  • Steigenberger Airport Hotel Amsterdam 2.2 km
  • World Trade Center Schiphol Airport 3.1 km
  • Louwesweg 3.2 km
  • Hilton Parking 3.3 km
  • AFS 3.3 km
Restaurant
  • Breakfast Room 139m
  • Later aan 't Water 1.4 km
  • Sun Wing 1.6 km
  • Meerzicht 1.6 km
  • De Pelikaan 1.7 km
  • Paviljoen Aquarius 1.8 km
  • De Halve Maen 1.8 km
  • Amon 1.8 km
Museum
  • Museum Jan 4.4 km
  • Bilderdijk Museum 5 km
  • Van Eesteren Museum 5.8 km
  • Levend Paardenmuseum 6.6 km
  • Moco Museum 7 km
  • Diamant Museum Amsterdam 7.1 km
  • Max Euwe 7.3 km
  • Rembrandts Amsterdam Experience 7.4 km
Toeristische attractie
  • Geitenboerderij Ridammerhoeve 2.5 km
  • Olympiahuis 4.8 km
  • GlowGolf 4.8 km
  • Clara Maria 7.1 km
  • Canal Cruise 7.3 km
  • Blue Boat 7.3 km
  • Blue Boat 7.3 km
  • Lovers canal Cruises 7.3 km
Treinstation
  • Schiphol Airport 2.8 km
  • Henk Sneevlietweg 3.6 km
  • Heemstedestraat 4.1 km
  • Amsterdam Lelylaan 4.5 km
  • Amstelveenseweg 4.6 km
  • Postjesweg 5.1 km
  • Amsterdam Zuid 5.6 km
  • Zuid 5.7 km

8.1

Beoordeeld door: 4294 gasten.

9.4

Margo Vissers


maandag 29 augustus 2016

“Super hotel”
  • Lekker dichtbij Schiphol eten en drinken 24 7 in het restaurant heerlijk gegeten behulpzaam personeelalleen maar positief

8.4

Nel Sanders


zondag 31 juli 2016

  • niets te horen van schiphol

8.4

Peter Migchels


maandag 25 juli 2016

8.6

Rod Summers


donderdag 14 juli 2016

“Het was schoon en goed verzorgd.”
  • het was alles wat ik verwachtte.
  • nee

8

Liesbeth Groenink


zaterdag 25 juni 2016

“Goede ervaring”
  • Ligging vriendelijkheid
  • Verblijf was te lort , niet ervaren

8

Liesbeth Groenink


zaterdag 25 juni 2016

“Goede ervaring”
  • Ligging vriendelijkheid
  • Verblijf was te lort , niet ervaren

8.6

René


zaterdag 18 juni 2016

“Goed maar erg veel lawaai.”
  • Dicht bij Schiphol airport. Vroege shuttle service.
  • Kamer was erg warm . Raam open is geen optie voor de kamers aan de achterkant cq parkeerplaats. Erg veel lawaai van bussen en komen en vertrekkende gasten. Hamburger en friet op de eerste verdieping zijn heerlijk maar duur.

8.4

Peter Lentz


maandag 13 juni 2016

“We Zijn Heel vriendelijk en behulpzaam ontvangen”
  • We hebben geen Enkele reden Om over maar iets ontevreden te zijn, alles was prima geregelt. We waren zeer tevreden over alles.
  • Geen Minuten

7.6

Tiny smeets


woensdag 8 juni 2016

10

Roger van Campfort


maandag 6 juni 2016

“goed”

5.8

Harrie Kempener


maandag 6 juni 2016

“Niet het beste, maar ook niet het slechtste.”
  • Het weer.
  • Kleine kamers, met weinig ruimte. Nergens in het hotel overdag een fatsoenlijk broodje te krijgen, behalve in de lobby waar je het nergens rustig kan opeten.

6.6

J Labban


zondag 5 juni 2016

“Hotel.NL heeft een misleidend booking informatie ivm sleep park Fly.”
  • Goed ligging
  • Gehorige gasten, deuren sluiten te hard.

8

Tvb


vrijdag 3 juni 2016

10

Peter Ligtvoet


woensdag 1 juni 2016

“Prima hotel om om 0500 tevertrekken met de shuttle naar Schiphol”
  • Klantvriendelijk, behulpzaam, hebben tijd voor een praatje
  • Geeen

6.8

Jarl Langerak


donderdag 26 mei 2016

“reservering niet bekend bij hotel”
  • gelukkig kon hij alsnog blijven overnachten
  • DAt de reservering niet door was gekomen, terwijl ik heb nagebeld en toen een dame aan de lijn kreeg die de reservering bevestigde. Hoe kan dan deze opeens uit het systeem zijn toen mijn collega kwam inchecken

7.2

Albert Verlinden


maandag 23 mei 2016

8

Karin


zondag 15 mei 2016

“prijs kwaliteit prima. prima om te verblijven voor een vlucht ”
  • De shuttle service is perfect
  • Hotel is redelijk aan de prijs voor de paar uurtjes dat iemand er maar verblijfg

7

Elizabeth Ebes


vrijdag 13 mei 2016

7.8

Johnny Lammers van Toorenburg


woensdag 11 mei 2016

“Goed hotel”
  • De kamer, prijs en ligging waren prima. Prima hulp door Luke aan de desk.
  • Restaurant viel tegen men zou er goed aan doen de goedkoop slordig ogende gordijnen te vervangen door bijvoorbeeld jaloezieën Het eten kan ook veel beter, viel erg tegen. Betere kok zal helpen.

8

Jona Mellema-Verkaik


maandag 9 mei 2016

“prima plekje voor een overnachting voor een vliegreis.”
  • goed sanitair, lekker bed en de mogelijkheid een eenvoudig ontbijt te nemen op het moment dat je uitkomt.
  • Er viel me niets bijzonders op.

6.6

Johannes van Raamsdonk


donderdag 14 april 2016

“Trage, langdurige wachttij bij incheck.”
  • De incheck verliep problematisch en duurde meer dan een half uur. Computersysteem bleek te lastig voor medewerkster.

9.8

helga bruin


donderdag 7 april 2016

“wat een super super service ..wy kwamen voor 1 nachtje park fly.”
  • Wy hadden een kamer met 2 losse bedden maar omdat er net smiddags getrouwd waren regelde ze een kamer met een vast bed...wat een service en wat een vriendelijk personeel tiptop. Slapen altyd in vd valk met park fly maar de service en vriendelijkheid gaan wy voortaan bij ibis airport..ook de terug komst even een praatje maken zo super echt top
  • Helemaal niks Negatiefs

8.8

Edward Vogely


woensdag 6 april 2016

8

Rudolph Elving


woensdag 6 april 2016

  • Geen shuttle dienst op vertrekuur

6.8

Mitchel Boer


zaterdag 2 april 2016

“Goede alternatief als je een vroege vlucht hebt vanaf Schiphol”
  • Langparkeren is relatief gezien goedkoop
  • Eenvoudige kamers

8.4

Ben van der Putte


zondag 27 maart 2016

“Prettig en betaalbaar hotel.”
  • Heel vriendelijk personeel, zowel aan de receptie als in restaurant. Goede keuken
  • Toen de bar openging (17.00 uur)was het er nog koud. Ook teveel tv-schermen daar.

9

Irene Heinsbroek


donderdag 24 maart 2016

“Erg druk s ochtends. 4 uur, lange rij wachtende voor de Shuttle bus”

8.4

Hubert Schmitz


dinsdag 22 maart 2016

8.6

Raquel Beltran Smit


maandag 21 maart 2016

  • De hotel kamer was netjes een schoon. Personeel is vriendelijk.
  • Moest redelijk lang wachten bij het inchecken.

7.8

Hubert Schmitz


maandag 21 maart 2016

10

JC Werkhoven


woensdag 16 maart 2016

  • Erg vriendelijk personeel
  • Bussen maakten veel lawaai zodat het raam niet open kon.

7

Anoniem


maandag 7 maart 2016

“Goed voor 1 nacht verblijf”
  • Zeer vriendelijk baliepersoneel
  • Duur karig ontbijt (17,00) (harde pistolets waren om 10.00 uur op),weinig variatie dure parkeerkaart voor 1 nacht (17,50). De kamer was goedkoop maar er kwam nog ruim 50 euro bij.

8.4

Elvera Sapulete


maandag 29 februari 2016

“Een goed hotel ”
  • - Bedden - Kussens - Dekens - Kamer was lekker ruim en groot
  • - Weinig stopcontacten

9.2

Piet Verschuren


vrijdag 26 februari 2016

“Prima lokatie voor een vliegreis inboeken bij stagiair duurde te lang”
  • Nette kamer, rustige ligging, ideale lokatie voor een kortere vliegvakantie. Supersnelle check-out
  • Inboeken bij stagiair duurde te lang. Onduidelijke opstelling van de rij aankomenden leidde tot irritaties mbt wie er aan de beurt is.

9

Susan krielen


maandag 15 februari 2016

“Prima verblijf om A dam te bezoeken of vroege vlucht Schiphol”
  • Alles
  • Jammer dat er geen koffie thee faciliteiten op de kamer is

8.8

Eric Groot


dinsdag 9 februari 2016

“Goed hotel dicht bij Schiphol met zeer goede panden bus.”
  • Auto staat goed tijdens verblijf in buitenland. Zeer goede verbinding met pandelbus.
  • Geen

8.4

colien langerwerf


maandag 8 februari 2016

8

Ton Hekman


donderdag 4 februari 2016

“informele sfeer, prima”
  • lang wachten bij incheckbalie

10

Alie Venema-sMIT


zondag 31 januari 2016

“alles was zeer goed je kon lekker zitten in het grand café we hebben g”

7.8

Mariet Altena


zondag 31 januari 2016

“zoals we verwacht hadden een goed verblijf .”
  • Heel aardig personeel. Er was rekening mee gehouden dat mijn pleegmoeder slecht ter been is, waardoor we een goed bereikbare kamer kregen. Tevens werden we heel fijn geholpen ( om de Wegenwacht van de ANWB te bellen) toen onze auto bij terugkeer pech bleek te hebben. (Hij startte niet)
  • geen

7.4

p.w.j. thoolen


woensdag 27 januari 2016

“te kleine kamer en badkamer. gedateerd. goed voor 1 overnachting.”
  • Vriendelijk personeel en dichtbij airport. Het parkeren van de auto gedurende vakantie.
  • Benauwde te kleine kamer die zijn beste tijd had gehad. Wel schoon en dat is ook belangrijk.

9

piet van der Leer


dinsdag 26 januari 2016

“Prima accomodatie”
  • Goed restaurant, heel aardige attente bediening
  • Geen

9

Geoffrey Benjamin Tegelaar


maandag 25 januari 2016

“Een geslaagde overnachting parkeren voor 16 dagen.Zeer goedkoop.”
  • De aardigheid en service van al het personeel.Dit heeft op ons veel indruk gemaakt.De kamers waren dik in orde en al het sanitair glom ons tegemoet.Een prachtige pub waar het goed toeven was.Kortom, voor een vakantie was dit voor ons de ideale plaats om ontspannen op vakantie te gaan.Een volgende keer doen wij dit weer.Werkelijk ideaal.
  • De enige minpunt was de pizza uit het restaurant.Deze was gezien de prijs kwaliteit verhouding gewoon slecht.Ik heb het hun ook medegedeeld. Daar zou actie op ondernomen worden.

8.2

Jan Franken


maandag 25 januari 2016

7.8

A Rooijakkers


zaterdag 23 januari 2016

“Prima alternatief voor een nachtje voor het vroege vliegen.”
  • Vriendelijk, snel, 3 weken parkeren inclusief, dichtbij vliegveld, verwarmd rookterras
  • Aantal uren s nachts geen shuttledienst waardoor er eventueel nog taxikosten bij komen

8.2

Carolina van Puffelen


vrijdag 22 januari 2016

“per ongeluk verkeerd geboekt. normaal in ibis budget maar geen spijt ”

8.6

Anton Groesz


woensdag 20 januari 2016

  • Korte afstand naar vliegveld
  • Zeker 35 minuten in de kou op de bus gewacht

9

Johanna de Glopper-van der Linde


zaterdag 16 januari 2016

10

Peter van Hese


zondag 10 januari 2016

8.6

Jos Bosman


zaterdag 9 januari 2016

“Mooi hotel om je reis te beginnen.”

8.2

Hans van der Velden


dinsdag 5 januari 2016

  • Vriendelijk personeel.
  • Wel rumeurig op de gangen.

8.4

Maria Snijders


woensdag 30 december 2015

“Vriendelijk behulpzaam personeel heeft een ontspannen sfeer.”
  • De shuttle bus . Goede bed den Een practische douche.
  • Voor mijn man en mij niets.

8.4

Maria Snijders


woensdag 30 december 2015

“Vriendelijk behulpzaam personeel heeft een ontspannen sfeer.”
  • De shuttle bus . Goede bed den Een practische douche.
  • Voor mijn man en mij niets.

8.4

Lei Widdershoven


maandag 21 december 2015

“Vriendelijk personeel, goed geholpen”
  • Prima ligging, correct personeel, duidelijke uitleg
  • De shuttleservice was te vol, daardoor een bus later moeten nemen.

8

Ruud Hoofd


maandag 21 december 2015

“Ideaal vertrekpunt voor uw vliegvakantie”
  • Service, transport van en naar luchthaven
  • Geen

7.6

Gert van Mourik


zondag 20 december 2015

“Prima hotel, zonde dat er zoveel geluid van de gam”

8

Bert Hengeveld


zaterdag 19 december 2015

  • kamer te warm

8

Ronan Delanghe


zaterdag 19 december 2015

9.4

Maria Johanna Hendriks


zaterdag 19 december 2015

“De kamer kon iets warmer zijn in dit tijd van het jaar.”
  • De Schuttel is geweldig handig en rijd af en aan. De medewerkers waren bijzonder behulpzaam en vriendelijk,mijn compliment naar ze allemaal. De bedden waren prima. Wij hebben het naar ons zin gehad en doen dit beslist weer.
  • De verwarming mocht wat beter zijn op de kamer het is tenslotte 16 december.

7.6

Gaetan Tijtgat


vrijdag 18 december 2015

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je ibis Amsterdam Airport (Schiphol) zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van ibis Amsterdam Airport (Schiphol) via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor ibis Amsterdam Airport (Schiphol). Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in ibis Amsterdam Airport (Schiphol).
Bij Hotels.nl kun je ibis Amsterdam Airport (Schiphol) reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in ibis Amsterdam Airport (Schiphol), zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

ibis Amsterdam Airport (Schiphol) ligt 3,6 km van het centrum van Schiphol.

ibis Amsterdam Airport (Schiphol) beschikt over een luchthaven shuttle. Neem contact op met het hotel voor verdere informatie.

ibis Amsterdam Airport (Schiphol) heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

ibis Amsterdam Airport (Schiphol) Heeft een eigen fitness ruimte.

ibis Amsterdam Airport (Schiphol) staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

ibis Amsterdam Airport (Schiphol) heeft familiekamers beschikbaar. Kijk op de website van de accommodatie om deze te reserveren.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability