8.1
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

ibis Amsterdam Airport (Schiphol)

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Ibis Amsterdam Airport is strategisch gelegen aan de Schipholweg, op slechts enkele minuten van de internationale luchthaven Schiphol, waardoor het een uitstekende keuze is voor zowel zakelijke als recreatieve reizigers. De gratis pendeldienst naar de luchthaven maakt het reizen bijzonder efficiënt, vooral voor vroege vluchten of late aankomsten. Het hotel is ook gemakkelijk bereikbaar via belangrijke snelwegen, wat de toegang vergemakkelijkt voor gasten die met de auto komen. Bovendien ligt het centrum van Amsterdam op een steenworp afstand, binnen 20 minuten rijden, zodat gasten snel de culturele hoogtepunten van de stad kunnen verkennen.

De accommodatie beschikt over diverse eet- en drinkgelegenheden die inspelen op de voorkeuren van de gasten. Een uitgebreid ontbijtbuffet staat dagelijks klaar om de dag goed te beginnen, terwijl het restaurant gedurende de dag internationale gerechten biedt. Gasten kunnen tevens genieten van een 24-uurs bar, perfect voor een ontspannen moment met een drankje of een lichte maaltijd. Deze voorzieningen, samen met een breed scala aan commerciële diensten die toegankelijk zijn voor zakelijke reizigers, onderstrepen de veelzijdigheid van Ibis Amsterdam Airport als een ideale locatie voor zowel werk- als recreatiereizen.

Gasten kunnen rekenen op moderne en comfortabele kamers, ingericht met aandacht voor functionaliteit. Elke kamer is uitgerust met airconditioning, een flatscreen-tv en gratis Wi-Fi, wat zorgt voor een aangename verblijfservaring voor alle gasten. Bovendien biedt het hotel vergaderzalen voor zakelijke bijeenkomsten en een fitnessruimte voor ontspanning. Fietsverhuur stelt gasten in staat om de omliggende regio duurzaam te verkennen, terwijl ruime parkeermogelijkheden op het terrein het verblijf verder vergemakkelijken. Deze combinatie van faciliteiten en de centrale ligging maken Ibis Amsterdam Airport tot een betrouwbare en comfortabele keuze voor reizigers.



Faciliteiten in ibis Amsterdam Airport (Schiphol)

Eten en drinken
  • Bar
  • Frisdrank automaat
  • Restaurant
  • Snack automaat
Service
  • Bagage-opslag
  • Stomerij
Badkamer
  • Bad of douche
  • Douche
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Radio
  • Satelliet televisie
  • Telefoon
  • Wekdienst/ wekker
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Kabeltelevisie
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Business center
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Fitnessruimte
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Fietsen
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Lift
  • Valutawissel
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers
Gehandicapen toegang
  • Rolstoeltoegankelijke kamers
Buiten
  • Terras
  • Tuin
Diensten algemeen
  • Luchthaven shuttle

In de omgeving

Parkeergarage
  • Berkenhoek 1.8 km
  • Nieuwemeerlaan 1.9 km
  • Zeemanlaan 1.9 km
  • Steigenberger Airport Hotel Amsterdam 2.2 km
  • World Trade Center Schiphol Airport 3.1 km
  • Louwesweg 3.2 km
  • Hilton Parking 3.3 km
  • AFS 3.3 km
Restaurant
  • Breakfast Room 139m
  • Later aan 't Water 1.4 km
  • Sun Wing 1.6 km
  • Meerzicht 1.6 km
  • De Pelikaan 1.7 km
  • Paviljoen Aquarius 1.8 km
  • De Halve Maen 1.8 km
  • Amon 1.8 km
Museum
  • Museum Jan 4.4 km
  • Bilderdijk Museum 5 km
  • Van Eesteren Museum 5.8 km
  • Levend Paardenmuseum 6.6 km
  • Moco Museum 7 km
  • Diamant Museum Amsterdam 7.1 km
  • Max Euwe 7.3 km
  • Rembrandts Amsterdam Experience 7.4 km
Toeristische attractie
  • Geitenboerderij Ridammerhoeve 2.5 km
  • Olympiahuis 4.8 km
  • GlowGolf 4.8 km
  • Clara Maria 7.1 km
  • Canal Cruise 7.3 km
  • Blue Boat 7.3 km
  • Blue Boat 7.3 km
  • Lovers canal Cruises 7.3 km
Treinstation
  • Schiphol Airport 2.8 km
  • Henk Sneevlietweg 3.6 km
  • Heemstedestraat 4.1 km
  • Amsterdam Lelylaan 4.5 km
  • Amstelveenseweg 4.6 km
  • Postjesweg 5.1 km
  • Amsterdam Zuid 5.6 km
  • Zuid 5.7 km

8.1

Beoordeeld door: 4217 gasten.

3

Ali

Gezin met kinderen
10 juli 2025

“Zwak”
  • Het hotel was vlakbij de luchthaven.
  • De ventilator in de kamer maakte veel lawaai en werkte niet goed. We hebben niet goed geslapen.

9

Boon

Jong stel
10 juli 2025

“Mooi pand, behulpzaam personeel.”
  • Dichtbij het busstation van de luchthaven. Zeer gemakkelijk bereikbaar vanuit het stadscentrum en de luchthaven. Goede toegang tot het openbaar vervoer naar Haarlem, Rotterdam en het centrum van Amsterdam. Goed ontbijtbuffet.

10

Zeniyia

Groepsreizigers
9 juli 2025

“Schoon, handig, gastvrij”
  • Het heeft vrijwel alles. Er is een pendeldienst die regelmatig naar de luchthaven gaat. Er zijn drie restaurants in het hotel (een diner, een street food bar en een restaurant met een driegangenmenu). Er is een strijkhoek voor kleren, een bagageweegschaal in de hoek, en een ontbijtbuffet op de vierde verdieping voor €18. Een enorme wachtruimte/ontspanning ruimte. En voldoende personeel om de inchecklijnen te verwerken. De enige klacht die ik zou noemen, is dat de badkamer aanvoelde als een badkamer op een cruiseschip. Maar het functioneerde! Het enige wat ik niet zag, was een gym, maar ik heb er ook niet naar gezocht. Het personeel aan de receptie was ook heel vriendelijk. Ik had geen stress over het halen van mijn vlucht de volgende dag.
  • Niets :)

10

Mccoy

Alleenreiziger
8 juli 2025

“Perfect voor binnenkomst en vertrek uit het land.”
  • De lagen en systemen zijn speciaal ontworpen voor reizigers. Ik vond de bar en de koelkast met snelle maaltijden in de lobby prettig. Ik waardeer de locatie nabij de luchthaven en het frequente luchthavenvervoer.
  • Geen klachten

8

Jacqueline

Alleenreiziger
8 juli 2025

“Alles goed, handig voor de luchthaven.”
  • gratis luchthavenshuttle. ontbijt was geweldig. locatie uitstekend. bed comfortabel.
  • Geen klachten.

7

Klaas

Jong stel
7 juli 2025

“Ik geef de voorkeur aan mijn kussens iets groter.”
  • Dichtbij de luchthaven. Gratis pendeldienst. Schone kamers. Goedkoop.
  • U verblijft hier niet omdat u op zoek bent naar bezienswaardigheden. U heeft waarschijnlijk een lange tussenstop of moet een vroege vlucht halen en besluit in de buurt van de luchthaven te verblijven. Voor deze situaties zijn de ibis hotels perfect.

8

David

Gezin met kinderen
5 juli 2025

“Zeer goed”
  • Eten, kamer, locatie, buitenvijver, strijkhoek.
  • Geen toegang tot koffie of thee buiten de ontbijturen en dat was koud.

8

Бойцов

Zakenreiziger
5 juli 2025

“Zeer goed”
  • Alles oké en zeer dicht bij de luchthaven.
  • Niets

9

Dennis

Jong stel
4 juli 2025

“Goed hotel voor een eerlijke prijs, maar prijzig genoeg.”
  • Zeer mooi hotel, goede locatie en zeer comfortabele bedden.
  • Vond alles leuk.

8

Vivi

Alleenreiziger
4 juli 2025

“Een aangenaam verblijf met vriendelijk personeel, een goed ontbijt en gratis luchthavenshuttle.”
  • Gratis shuttleservice van de luchthaven naar het hotel en van het hotel naar de luchthaven. Het ontbijtbuffet was heerlijk. Alle medewerkers waren erg vriendelijk en hulpvaardig. De kamer was klein maar gezellig. Ligbad in de badkamer. Ik heb heel goed geslapen in een comfortabel bed. De airconditioning was perfect. Ik vond de temperatuur in mijn kamer echt prettig.
  • Het bad in de badkamer was een beetje vuil, dus heb ik alleen gedoucht. Er is geen koelkast en geen waterkoker in mijn kamer.

7

Wildrie

Jong stel
3 juli 2025

“Goed”
  • Dichtbij de luchthaven met gratis pendeldienst.

7

Philippe

Zakenreiziger
3 juli 2025

“zaken”
  • receptiemedewerker
  • overbevolkt

8

Anna

Gezin met kinderen
2 juli 2025

“Een warm welkom bij de receptie maakte onze dag compleet.”
  • Geweldige man van St. Maarten aan de receptie maakte dat we ons zeer welkom voelden. Kamer was behoorlijk in orde, ontbijt prima, busverbinding naar de luchthaven was vrij punctueel, al met al hebben we gekregen wat we nodig hadden in een luchthavenhotel.
  • Ik zou graag meer handdoeken in de badkamer hebben gehad, evenals een werkende "Niet storen" methode (ik denk dat het bordje dat we aan de deurknop hadden gehangen vastzat in de verkeerde positie, wat resulteerde in verstoring).

8

James

Zakenreiziger
29 juni 2025

“Zeer goed”
  • De hotelkamer was schoon en het ontbijt was goed.
  • WiFi Internet was open en onbeveiligd, wat niet goed is voor uw gasten. Probeer een met een wachtwoord beveiligde internetverbinding te verkrijgen.

3

Ali

Zakenreiziger
28 juni 2025

“Slecht”
  • De kamer is te slecht.
  • Kamer

10

Alok

Jong stel
27 juni 2025

“Uitzonderlijk”
  • Goed ontbijt
  • Koffiezetapparaat afwezig in de kamer.

7

Lorraine

Alleenreiziger
25 juni 2025

“Goed”
  • De slaapkamers zijn comfortabel. De pendeldienst is zeer geschikt. Het inbegrepen ontbijt is goed en het personeel was vriendelijk.
  • Het ligt niet dicht bij het stadscentrum. De restaurants binnen zijn duur. De slaapkamers zijn klein. De prijs is hoog voor een nacht verblijf.

3

Chandrasekar

Gezin met kinderen
23 juni 2025

“niet aangenaam - het is ideaal om een terugbetaling te regelen voor de slechte service en het ontbreken van wifi.”
  • shuttleservice, goed ontbijt
  • HEEFDE MET INTERNET-PROBLEMEN, MOESTEN WE BIJNA 1,5 UUR WACHTEN VOOR DE INCHECK 'S NACHTS. GEEN ACCESSCARD VOOR ENKELE DAGEN, HET PERSONEEL KWAM EN OPEND DE DEUR. TOEN WE VROEGER VRAAGDEN OM DE DEUR TE OPENEN, VRAAGDE HET ONBESEFT MALE PERSONEEL OF WE WEER IN DE INCHECKQUEUE WILDEN GAAN STAAN OM ONS TE SPREKEN, WAAROP WE WEER EEN HALF UUR MOESTEN WACHTEN OM OPNIEUW TE VRAAGDEN. NA EEN KLACHT DE VOLGENDE DAG KRIJG NUE EEN ACCESSCARD. WIFI WERD ALLEEN OP DE LAATSTE DAG (DE 5E) VAN MIJN VERBLIJF HERSTELD. WE HEBBEN HET PERSONEEL OP DE DERDE DAG IN DE OCHTEND VRAAGD OM NIEUWE BEDDENLAKENS EN DEZE WERDEN NIET VERANDERD WANNEER WE 'S NACHTS TERUGKWAMEN. WE VRAGEN WEER BIJ DE INCHECKBALIE EN ZIJ GAVEN ONS BEDDENLAKENS OM ZELF TE VERANDEREN. IK HEB EERDER IN IBIS HOTELS IN ANDERE LANDEN VERBLEVEN, MAAR DIT WAS DE ERGSTE ERVARING.

4

Kenneth

Gezin met kinderen
22 juni 2025

“Na meerdere verblijven in Ibis-hotels was dit verblijf teleurstellend.”
  • Het hotel was dicht bij de luchthaven. Er werd een gratis pendelbustdienst aangeboden. De bedden waren comfortabel. Het personeel bij de receptie was vriendelijk tijdens het in- en uitchecken. De airconditioning in de kamer was goed.
  • Het hotel zou cashloos zijn, maar technische problemen zorgden ervoor dat de kaartmachines niet werkten, en er was geen contact van het hotel om ons hiervan op de hoogte te stellen. We waren genoodzaakt om de geldautomaat ter plaatse te gebruiken, die kosten in rekening bracht voor het opnemen van geld. Geen van de faciliteiten in het hotel was bruikbaar vanwege deze technische problemen. We waren niet geïnformeerd dat dit probleem 's ochtends was verholpen. Er zaten gaten in de gordijnen in de kamer. De lakens lagen niet goed op het bed. De douche was vuil en de handdoeken waren niet schoon. Een van de stopcontacten was gebroken en beschadigd.

10

Hernán

Jong stel
20 juni 2025

“Goede optie voor een kort verblijf.”
  • Dichtbij de luchthaven, ontbijt inbegrepen en een shuttle is altijd een pluspunt.
  • Ik kan niets bedenken.

8

Maria

Gezin met kinderen
19 juni 2025

“Zeer goed”
  • Locatie, Personeel, Voeding

8

Joek

Jong stel
19 juni 2025

“Heel goed”
  • In de nabijheid van. Schiphol Restaurant

7

Philip

Groepsreizigers
15 juni 2025

“Goed gelegen en goede busverbindingen met de luchthaven, maar het gebrek aan eetmogelijkheden was onhandig.”
  • Reguliere bus naar de luchthaven
  • We konden niets te eten krijgen in het hotel. De ene had beperkte toegang. De andere was zo druk dat ze stopten met het aannemen van bestellingen. Beperkte andere opties in de omgeving.

8

Barbara

Alleenreiziger
14 juni 2025

“In orde voor een verblijf van 1 nacht. 15 minuten van de luchthaven met de pendelbus vanaf de luchthaven.”
  • Het was schoon. Er was een mini-koelkast. De bovenste verdiepingen zijn toegankelijk met een roltrap en/of lift.
  • De eenpersoonskamer is klein, maar voldoende voor een verblijf van 1 nacht. Geen magnetron aanwezig. Daarnaast moest ik een uur op de hotelschuttle wachten op de luchthaven in de regen.

8

Thomas

Zakenreiziger
14 juni 2025

“Doorvoer verblijf van één nacht”
  • Geweldige locatie voor een tussenstop, met gemakkelijke toegang tot de shuttlebussen binnen 10 minuten. Een mooi restaurant op de tweede verdieping dat hamburgers serveert, waar u ter plaatse kunt eten of meenemen naar uw kamer.
  • De bushalte voor het afzetten was redelijk ver van de KLM incheckbalies.

4

Kandith

Jong stel
13 juni 2025

“Teleurgesteld, maar haalbaar voor één nacht.”
  • De luchthavenshuttle. De restaurantselectie in het hotel was prettig.
  • Zeker een basis hotel. Het licht voor de badkamer bevond zich op de buitenmuur en schakelde zowel het kamerlicht als het badkamerlicht in. Het was verontrustend om een draagbare verwarming in de kamer te zien, voor het geval dat.

5

Donna

Groepsreizigers
11 juni 2025

“Blij dat het maar een verblijf van één nacht was.”
  • Luchthavenshuttle
  • Geen airconditioning in de kamer; - vreselijke, warme nacht. Twee kleine ventilatoren boden geen verlichting.

10

Jennifer

Gezin met kinderen
6 juni 2025

“Uitstekend verblijf tijdens het reizen.”
  • Perfecte locatie voor luchthavenreizen met een regelmatige busdienst. De bedden zijn zeer comfortabel en het hotel is rustig. We hebben een taxi naar Amsterdam genomen, maar we hadden ook een bus vlakbij het hotel kunnen nemen.
  • Niets

8

Nancy

Alleenreiziger
6 juni 2025

“Over het geheel genomen was het goed.”
  • Verscheidenheid aan eetgelegenheden, er was een bar, het dek bij de vijver en de gratis pendeldienst van en naar de luchthaven.
  • Er was 's ochtends geen warm water. Ik was blij dat ik de avond daarvoor, na mijn aankomst, een snelle douche had genomen. Ik was van plan om 's ochtends te douchen en mijn haar te wassen, maar dat was niet mogelijk. Er was een vrouw midden in de nacht die probeerde met haar sleutekaart mijn kamer binnen te komen, wat me wakker maakte.

8

Kariss

Gezin met kinderen
5 juni 2025

“Alles was perfect, het enige probleem was de douche.”
  • Vriendelijk personeel en schoon.
  • De douche was niet in goede staat.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je ibis Amsterdam Airport (Schiphol) zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van ibis Amsterdam Airport (Schiphol) via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor ibis Amsterdam Airport (Schiphol). Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in ibis Amsterdam Airport (Schiphol).
Bij Hotels.nl kun je ibis Amsterdam Airport (Schiphol) reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in ibis Amsterdam Airport (Schiphol), zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

ibis Amsterdam Airport (Schiphol) ligt 3,6 km van het centrum van Schiphol.

ibis Amsterdam Airport (Schiphol) beschikt over een luchthaven shuttle. Neem contact op met het hotel voor verdere informatie.

ibis Amsterdam Airport (Schiphol) heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

ibis Amsterdam Airport (Schiphol) Heeft een eigen fitness ruimte.

ibis Amsterdam Airport (Schiphol) staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

ibis Amsterdam Airport (Schiphol) heeft familiekamers beschikbaar. Kijk op de website van de accommodatie om deze te reserveren.