8.5
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Moxy Amsterdam Schiphol Airport

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Op nog geen 10 minuten van de luchthaven van Schiphol vind je het stijlvolle Moxy Amsterdam Schiphol Airport Hotel. De ideale uitvalsbasis voor een vroeg vertrek of een late aankomst op de luchthaven! Bovendien ben je slechts 30 minuten verwijderd van het bruisende centrum van Amsterdam. Na je vlucht of een dag in de stad kan je heerlijk tot rust komen in het hotel.

In Hotelrestaurant The Now kan je terecht voor een stevig ontbijt, lichte lunch en smakelijk diner. De bar van het hotel is niet alleen de plek waar je incheckt, maar ook the place to be voor een hapje en een drankje. Plof neer op een van de comfortabele banken en geniet van een signature cocktail!

Vanaf het hotel ben je binnen 30 minuten in het bruisende en historische centrum van Amsterdam! En hier valt echt altijd wat te beleven; voer de duiven op de dam, maak een rondvaart door de grachten of bezoek één van de vele musea. Uiteraard kan je je hier als winkelliefhebber ook goed vermaken. Ga los in de Kalverstraat met alle populaire merken binnen handbereik, scoor unieke items in de 9 Straatjes of ga exclusief shoppen in de chique P.C. Hooftstraat. Naderhand strijk je neer in één van de vele gezellige horecagelegenheden of op een terras in het zonnetje. Toch even genieten van het groen in de stad? Verplaats je dan naar het Vondelpark, the place to be bij lekker weer. Kom even tot rust in het groene gras of wandel door dit prachtige park.


Awards gewonnen door Moxy Amsterdam Schiphol Airport

Beste Airporthotel 2021


Faciliteiten in Moxy Amsterdam Schiphol Airport

Eten en drinken
  • Bar
  • Ontbijt
  • Restaurant
Service
  • Bagage-opslag
  • Stomerij
  • Strijkservice
Badkamer
  • Bad of douche
  • Douche
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • WiFi
Woon gedeelte
  • Airconditioning
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Kabelinternet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Electrische auto
  • Elektr. auto oplaadpunt
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Business center
  • Computer (openbaar)
Wellness
  • Fitnessruimte
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Extra bed voor Kinderen
  • Babybed
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Lift
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers
Gehandicapen toegang
  • Mindervaliden kamers
  • Rolstoeltoegankelijke kamers
Buiten
  • Tuin
Diensten algemeen
  • Luchthaven shuttle

In de omgeving

Parkeergarage
  • Parking Schiphol 379m
  • Schiphol Parkfly 730m
  • ParkBee Spicalaan 1.3 km
  • Drive Up Services 1.3 km
  • Tupolevlaan 2.1 km
  • Evert van de Beekstraat 2.2 km
  • Evert van de Beekstraat 2.3 km
  • Polderplein 2.4 km
Restaurant
  • Dine With Florian 436m
  • Buyitdirect.com Plaza Restaurant 669m
  • Sushi And Friends 722m
  • Puur Brasserie 909m
  • Masami Fusion Cuisine 1.2 km
  • Capital Programme Hub Inn 1.2 km
  • Aviator Cafe 1.4 km
  • Den Burgh 1.4 km
Museum
  • Museum Crash '40-45 2.5 km
  • Historisch Museum Haarlemmermeer 5.4 km
  • Museum De Cruquius 7.9 km
  • Museum Jan 8.3 km
Toeristische attractie
  • GlowGolf 4.1 km
  • Geitenboerderij Ridammerhoeve 7.1 km
  • Clara Maria 8 km
Treinstation
  • Hoofddorp 1.9 km
  • Schiphol Airport 3.2 km
  • Nieuw Vennep 6.5 km
  • Henk Sneevlietweg 9.6 km

8.5

Beoordeeld door: 318 gasten.

9

Graham

Groepsreizigers
15 augustus 2025

“Geweldig hotel met een frisse uitstraling, maar nog steeds functioneel en comfortabel.”
  • Geweldig hotel, ik vond de inrichting en sfeer leuk.
  • Iets dichter bij de luchthaven zou beter zijn geweest, maar de bustransfer was in orde.

8

Arja

Alleenreiziger
14 augustus 2025

“Zeer goed”
  • schone kamers, dicht bij de luchthaven
  • geen kast in de kamer, het is een beetje koud in de kamer

7

Sheila

Jong stel
13 augustus 2025

“Precies wat we nodig hadden toen de vlucht op het laatste moment werd geannuleerd en de volgende dag werd verplaatst.”
  • Hadden we niet, omdat we een vroege vlucht hadden.

9

Dave

Gezin met kinderen
13 augustus 2025

“Uitstekend”
  • Tussenstop op weg naar huis.

8

Helen

Gezin met kinderen
10 augustus 2025

“Zeer goed”
  • Het ontbijt was uitstekend en zeer goede waarde. Het hotel was stijlvol en ontspannen met behulpzaam personeel.

5

Elizabeth

Alleenreiziger
10 augustus 2025

“De kamer was eenvoudig maar schoon. Het was voldoende voor een kort verblijf van één nacht.”
  • Vrij goed
  • Thee/koffiefaciliteiten op de kamer zouden prettig zijn.

8

Theresa

Gezin met kinderen
6 augustus 2025

“Goed $$ voor een viersterrenhotel in Amsterdam.”
  • Nieuw, schoon, goed bed. Echter, ik had om 2 eenpersoonsbedden gevraagd, maar heb deze niet gekregen; de receptionist was erg koud en onvriendelijk.
  • De receptiemedewerker op zondagochtend 8 oktober,

2

Shahero

Gezin met kinderen
6 augustus 2025

“Incompetent personeel geeft deze locatie een lagere beoordeling. 2/10”
  • Het ontwerp van het hotel is uniek.
  • Bij het inchecken om 15.00 uur was de vloer van onze kamer nat en de kamer was niet schoon. Onze kussens hadden ook kleine vlekken. De brandalarm werkt niet. Een medewerker bevestigde dit door te zeggen dat het al een tijd niet functioneert. Toen we diep in slaap waren, ging het brandalarm af. Wij en andere gasten renden naar buiten en evacueerden. Er was GEEN personeel buiten om ons te vertellen dat dit een vals alarm was of iets anders. De medewerker (grote blanke man om 16.00 uur op 1 oktober) was zo incompetent. Hij zei dat hij niet weet of het nog per ongeluk opnieuw zal afgaan en dat hij de gasten bij het inchecken niet kan informeren. Ik zal dit melden en deze kwestie ter sprake brengen. De kamers waren helemaal niet geluiddicht. Dezelfde keukengerei die voor het bacon wordt gebruikt, wordt ook gebruikt om eieren en andere items te serveren, wat zorgt voor veel kruisbesmetting.

7

Kurt

Zakenreiziger
3 augustus 2025

“Gewoon oké”
  • Een beetje in de middle of nowhere, maar niet te ver van de luchthaven.
  • De gehele opzet doet denken aan een pub. Geen roomservice. Ontbijt: geen roerei voor 30 minuten. Het personeel gaf aan dat het lang duurt om eieren te maken en dat het druk was, terwijl er slechts 10 tafels van de ongeveer 40 waren bezet. Dit beviel me niet. Betere planning in de keuken is nodig.

7

Dominik

Jong stel
1 augustus 2025

“Stijlvol luchthavenhotel”
  • Grote moderne kamer, schoon. Verrassend lage vliegtuiggeluiden. Comfortabel groot bed. Het busstation voor de expresbus naar het stadscentrum bevindt zich op minder dan 10 minuten lopen. We hebben de A'dam & Region Travel Ticket een paar dagen gebruikt zonder problemen. De prijs is goedkoper dan de meeste hotels in het stadscentrum.
  • Er zijn niet veel goede eetgelegenheden in de buurt, maar het online bestellen van eten werkt goed. De pendeldienst is alleen gratis van de luchthaven naar het hotel en kost geld voor de terugrit. De pendeldienst rijdt niet laat in de nacht of vroeg in de ochtend. Er was een probleem met het brandalarm waarbij iedereen in de avond de kamer moest verlaten, om vervolgens te horen dat het een vals alarm was. Er is geen stoep of goede oversteekplaats voor de eerste 100 meter wanneer je van het hotel wandelt.

10

Catherine

Groepsreizigers
31 juli 2025

“Uitzonderlijk”
  • Welkomstdrankje was welkom. De shuttle was nuttig. Personeel was zeer vriendelijk.

7

Helery

Jong stel
30 juli 2025

“Een iets minder goede locatie.”
  • Vriendelijk en behulpzaam personeel. U mocht 4 uur eerder inchecken als u zich registreert als lid; dit was gratis. Als u geen lid wilde worden, moest u wachten tot 15:00 uur. Gratis koffie, thee en water 's ochtends.
  • Er was geen waterkoker en geen kleine koelkast. Er was een borgsom geheven, die niet werd vermeld in de reservering of in de berichten met het hotel. Om de paar minuten landden en stegen vliegtuigen op, wat uiteindelijk begon te storen. Als je een vervoersbewijs via GVB koopt, kun je hiermee niet naar het stadscentrum of de luchthaven reizen; je moet een apart ticket kopen. Het is zelfs niet mogelijk om naar de luchthaven te lopen om de GVB-bus naar de stad te nemen, omdat er overal wegwerkzaamheden zijn en er geen voetpaden zijn. Google Maps toonde de route naar de luchthaven te voet, maar in de praktijk leidde dit naar de weg en je kunt niet midden op de weg lopen. Het hotelpersoneel kon niets zeggen over het vervoer.

10

Tinchocanada

Zakenreiziger
24 juli 2025

“Geweldig hotel, speciaal voor korte verblijven.”
  • Gemak bij inchecken, korte wachttijd voor de shuttle, algemene sfeer.
  • Kussens zijn iets oncomfortabel.

10

Anne-mari

Groepsreizigers
24 juli 2025

“Uitzonderlijk”
  • Dicht bij de luchthaven, gratis luchthavenvervoer. Comfortabel bed. Vriendelijke, beleefde en behulpzame receptionisten. Bushalte in de buurt voor vervoer naar Haarlem, Keukenhof of Leiden.

9

David

Zakenreiziger
22 juli 2025

“Het was een verblijf van één nacht, maar het personeel was vriendelijk en behulpzaam.”
  • Dichtbij de luchthaven en gemakkelijke pendeldienst.
  • Alles goed.

9

Helena

Groepsreizigers
20 juli 2025

“Uitstekend”
  • Ik ken het Moxy-concept uit Berlijn. Ik vind de industriële stijl van het hotel prettig. De kamers zijn klein, maar voldoende als je 1-2 dagen verblijft (wat de meeste gasten doen, aangezien het hotel dicht bij de luchthaven ligt). Vriendelijk personeel, welkomstdrankje, zeer goed ontbijt. Je kunt ook laat op de avond nog wat eten bestellen. Mogelijkheid voor late check-out.
  • zeer zachte matras - te veel. Ik miste een schoenlepel - mocht u enige beperking hebben (zoals ik met mijn knie), zou dit zeer behulpzaam zijn.

9

Kim

Jong stel
20 juli 2025

“Uitstekend”
  • Slechts een overnight stay. De hotelvoorzieningen waren goed.
  • Ik zie het nut niet in het hebben van een bed met sensorlichten eronder, omdat dit de hele kamer verlicht en de andere persoon in de kamer midden in de nacht stoort. Een gek idee. Waarom niet gewoon ergens een nachtlampje plaatsen? Verder geen opmerkingen.

6

Natasha

Zakenreiziger
18 juli 2025

“Het was oké. Zou weer blijven.”
  • Het personeel was behoorlijk onbeleefd, vooral in het restaurantgedeelte. Ze deden alsof de klanten hen stoorden en leken niet te willen dat we bestelden. Ze waren ernstig onbehulpzaam als de koffieautomaat niet werkte; er is een bordje dat aangeeft dat je een barista-koffie aan de bar kunt bestellen, maar niemand wilde dat maken en wees je naar een machine. De chauffeurs die om een fooi vroegen nadat ze je bij de luchthaven of het hotel hebben afgezet, vond ik behoorlijk brutaal.

7

Robert

Jong stel
17 juli 2025

“Dit verblijf leek een beetje functioneel vergeleken met verblijven bij Moxy in andere Europese steden.”
  • Ik vind het Moxy-concept, de decoratie en het personeel erg leuk ... een schone, waardevolle optie voor accommodatie.
  • Moxy Schiphol is geïsoleerd met weinig opties binnen loopafstand. Het leek wat leeg en bood niet de verwachte sfeer.

4

Melissa

Jong stel
15 juli 2025

“Geweldig hotel, maar teleurgesteld door de manager.”
  • Het hotel bevindt zich op een uitstekende locatie, met de gebruikelijke eigenaardige Moxy-stijl en is brandschoon en comfortabel.
  • Een medewerker heeft op eigen kracht ons verblijf weten te ruïneren met zijn afschuwelijke klantenservicevaardigheden (of het volledige gebrek daaraan). Deze blijkbaar teamleider zou zich in onze mening diep moeten schamen en opnieuw getraind moeten worden, aangezien zijn incompetentie alleen maar een zeer slechte indruk heeft achtergelaten in wat tot dat moment een vlekkeloze ervaring was.

9

Louise

Jong stel
14 juli 2025

“Uitstekend”
  • Goed geprijsd hotel

8

Richard

Zakenreiziger
14 juli 2025

“Precies wat ik zocht.”
  • Het ontbijt was snel en smakelijk.
  • Meer kussens

7

Alexander

Gezin met kinderen
11 juli 2025

“Dichtbij de luchthaven, maar is dit een voordeel?”
  • Bijzonder ingericht hotel met goede faciliteiten, schoon en comfortabel.
  • Zeer moeilijk bereikbaar met de bus en te voet. Zorg ervoor dat u de bus 397 vanuit Schiphol neemt, niet andere bussen die in de nabijheid stoppen. Er is geen informatie op de website of op de luchthaven over het schema van de luchthaven shuttle. Op het moment van schrijven is deze elke half uur vanaf het hotel, maar ik weet nog steeds niet hoe ik er met de shuttle vanaf de luchthaven kan komen. De shuttle kost €4,50, niet gratis zoals geadverteerd.

10

Cheryl

Groepsreizigers
11 juli 2025

“Werkelijk schattig hotel met een geweldig personeel, kamers en ontbijt. Wat een WAARDE!!”
  • Het hotel is SCHATTIG. De kamers zijn een beetje klein, maar zeer goed ingedeeld. We hebben slechts één nacht verbleven en waren ZEER ONDER DE INDRUK VAN DE WAARDE. Het ontbijt had elk mogelijk soort voedsel (behalve eieren die op bestelling werden gekookt) en het omvatte zelfs mimosas. Het enige probleem dat we hadden, was met de pendeldienst. Deze is GRATIS tot ongeveer 11:15 uur. Daarna wordt deze verzorgd door NH, een hotel in de buurt, en zij komen slechts eenmaal per uur. Ze bieden dit als een service aan, maar het is geen vereiste na 23:15 uur. We hebben ongeveer 40 minuten gewacht op de gratis pendeldienst en wisten het schema pas na 30 minuten. We hadden een taxi genomen voor de afstand van ongeveer 2 mijl als we hadden geweten dat we 40 minuten zouden wachten. Ik raden dit hotel TEN ZEERSTE AAN. Je kunt de waarde in geen enkel hotel op de luchthaven evenaren, die doorgaans ongeveer 100% duurder zijn. Ik HEB ONZE VERBLIJF GEWELDIG GEVONDEN!!
  • Het gebrek aan een gegarandeerde dienstregeling van de shuttle, maar het is goed verlopen. Als u na 23:15 uur aankomt, kunt u overwegen een taxi toe te voegen en de kosten hiervan mee te nemen om de waarde te vergelijken. Gebruik rometorio.com om de kosten te vergelijken.

8

Hazel

Vriendengroep
9 juli 2025

“Zeer goed.”
  • De kamer was super schoon en het personeel was zeer behulpzaam.

2

Alba

Zakenreiziger
8 juli 2025

“Zeer teleurstellend.”
  • De housekeeping betrad de kamer, hoewel ik het 'Do Not Disturb' (DnD) bordje had opgehangen en ik antwoordde toen ze op de deur klopten en vroeg om niet binnen te komen.

10

Richard

Alleenreiziger
8 juli 2025

“Uitzonderlijk”
  • De nabijheid van de luchthaven, het vriendelijke personeel en de algemene sfeer.
  • Niets

8

Regina

Gezin met kinderen
7 juli 2025

“Het verblijf was leuk, ik zal opnieuw boeken.”
  • De locatie
  • Moest chips kopen om op de luchthavenshuttle te stappen.

10

Regina

Alleenreiziger
6 juli 2025

“Mooi, huisdiervriendelijk hotel nabij de luchthaven.”
  • Het personeel was vriendelijk en bereid om mij te helpen met alles wat ik nodig had. Ze waren zeer meegaand met mij en mijn hulphond. Ook hebben ze een pakket dat vroeg aankwam, aangenomen en voor mijn verblijf bewaard.
  • De locatie is een beetje geïsoleerd omdat het dicht bij de luchthaven ligt, er zijn geen winkels of restaurants op loopafstand. Er zijn ook bouwwerkzaamheden in de omgeving.

5

Jonathan

Zakenreiziger
4 juli 2025

“Er zijn veel hotels bij Schiphol. Ik ben er zeker van dat de meeste beter zijn dan dit.”
  • De locatie dichtbij de luchthaven is het enige positieve aspect.
  • Het incheckproces verliep niet soepel. Ik had een reservering en arriveerde om 17:30 uur. Na een discussie tussen verschillende medewerkers bij de incheckbalie, werd mijn incheck afgerond en ontving ik mijn sleutel. De kamer die mij was toegewezen, was nog steeds vuil (natte handdoeken op de vloer, onopgemaakt bed, vuile glazen, enzovoort). De service in de restaurantbar is traag. Ik moest wachten tot het personeel klaar was met het lezen van hun telefoons voordat ze mij te woord stonden terwijl ik aan de bar wachtte.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Moxy Amsterdam Schiphol Airport zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Moxy Amsterdam Schiphol Airport via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Moxy Amsterdam Schiphol Airport . Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Moxy Amsterdam Schiphol Airport .
Bij Hotels.nl kun je Moxy Amsterdam Schiphol Airport reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Moxy Amsterdam Schiphol Airport , zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Moxy Amsterdam Schiphol Airport ligt 2,5 km van het centrum van Schiphol.

Moxy Amsterdam Schiphol Airport beschikt over een luchthaven shuttle. Neem contact op met het hotel voor verdere informatie.

Moxy Amsterdam Schiphol Airport staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

Moxy Amsterdam Schiphol Airport heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Moxy Amsterdam Schiphol Airport heeft familiekamers beschikbaar. Kijk op de website van de accommodatie om deze te reserveren.

Moxy Amsterdam Schiphol Airport heeft een oplaadpunt voor elektrische auto's. Neem contact op met de accommodatie voor informatie over kosten en beschikbaarheid.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability