Moxy Amsterdam Schiphol Airport
2132MS Schiphol
Aanbiedingen doorzoeken
Informatie over de accommodatie
Op nog geen 10 minuten van de luchthaven van Schiphol vind je het stijlvolle Moxy Amsterdam Schiphol Airport Hotel. De ideale uitvalsbasis voor een vroeg vertrek of een late aankomst op de luchthaven! Bovendien ben je slechts 30 minuten verwijderd van het bruisende centrum van Amsterdam. Na je vlucht of een dag in de stad kan je heerlijk tot rust komen in het hotel.
In Hotelrestaurant The Now kan je terecht voor een stevig ontbijt, lichte lunch en smakelijk diner. De bar van het hotel is niet alleen de plek waar je incheckt, maar ook the place to be voor een hapje en een drankje. Plof neer op een van de comfortabele banken en geniet van een signature cocktail!
Vanaf het hotel ben je binnen 30 minuten in het bruisende en historische centrum van Amsterdam! En hier valt echt altijd wat te beleven; voer de duiven op de dam, maak een rondvaart door de grachten of bezoek één van de vele musea. Uiteraard kan je je hier als winkelliefhebber ook goed vermaken. Ga los in de Kalverstraat met alle populaire merken binnen handbereik, scoor unieke items in de 9 Straatjes of ga exclusief shoppen in de chique P.C. Hooftstraat. Naderhand strijk je neer in één van de vele gezellige horecagelegenheden of op een terras in het zonnetje. Toch even genieten van het groen in de stad? Verplaats je dan naar het Vondelpark, the place to be bij lekker weer. Kom even tot rust in het groene gras of wandel door dit prachtige park.
Awards gewonnen door Moxy Amsterdam Schiphol Airport
Beste Airporthotel 2021
Faciliteiten in Moxy Amsterdam Schiphol Airport
Eten en drinken
- Bar
- Ontbijt
- Restaurant
Service
- Bagage-opslag
- Stomerij
- Strijkservice
Badkamer
- Bad of douche
- Douche
- Haardroger
- WC
Slaapkamer
- Airconditioning
- Bureau
- Eigen badkamer
- Flatscreen televisie
- Geluiddichte kamer
- WiFi
Woon gedeelte
- Airconditioning
Internet
- Gratis Wifi
- Internet
- Kabelinternet
Parkeren
- Parkeerplaats
Electrische auto
- Elektr. auto oplaadpunt
Diensten receptie
- 24-uurs receptie
Schoonmaak service
- Wasservice
Zakelijke faciliteiten
- Business center
- Computer (openbaar)
Wellness
- Fitnessruimte
Huisdieren
- Huisdieren toegestaan
Extra bed voor Kinderen
- Babybed
- Kinderen/extra bedden
Fietsen
- Fietsenstalling
- Fietsverhuur
Algemeen
- Lift
Toegangkelijkheid
- Familiekamers
Gehandicapen toegang
- Mindervaliden kamers
- Rolstoeltoegankelijke kamers
Buiten
- Tuin
Diensten algemeen
- Luchthaven shuttle
In de omgeving
- Parking Schiphol 379m
- Schiphol Parkfly 730m
- ParkBee Spicalaan 1.3 km
- Drive Up Services 1.3 km
- Tupolevlaan 2.1 km
- Evert van de Beekstraat 2.2 km
- Evert van de Beekstraat 2.3 km
- Polderplein 2.4 km
- Dine With Florian 436m
- Buyitdirect.com Plaza Restaurant 669m
- Sushi And Friends 722m
- Puur Brasserie 909m
- Masami Fusion Cuisine 1.2 km
- Capital Programme Hub Inn 1.2 km
- Aviator Cafe 1.4 km
- Den Burgh 1.4 km
- Museum Crash '40-45 2.5 km
- Historisch Museum Haarlemmermeer 5.4 km
- Museum De Cruquius 7.9 km
- Museum Jan 8.3 km
- GlowGolf 4.1 km
- Geitenboerderij Ridammerhoeve 7.1 km
- Clara Maria 8 km
- Hoofddorp 1.9 km
- Schiphol Airport 3.2 km
- Nieuw Vennep 6.5 km
- Henk Sneevlietweg 9.6 km
8.5
Beoordeeld door: 275 gasten.
10
AnnVriendengroep
7 juni 2025
- Het was zeer dicht bij de luchthaven en het had een shuttlebus, en deze was gratis. Een geweldige plek om te verblijven. Ik raad dit hotel ten zeerste aan.
- Ik vond alles leuk.
8
SandraZakenreiziger
6 juni 2025
- Decoratie
- In het midden van nergens
8
AndreaAlleenreiziger
5 juni 2025
- Het personeel was zeer behulpzaam.
- Ik had het 's nachts koud, het zou beter zijn met een betere dekbed.
10
BronwenGezin met kinderen
4 juni 2025
- Geweldig hotel en uitstekend voor kinderen.
- Het inchecken en uitchecken verliep een beetje lang, en wanneer er maar één personeelslid aanwezig is, duurt het nog langer.
10
LeilaZakenreiziger
2 juni 2025
- schoon
- geen
8
EugeneJong stel
2 juni 2025
- Het personeel is vriendelijk. De luchthaventransfer is erg handig. De kamer is schoon.
- Het hotel zou hoger gewaardeerd worden als het als een driek sterrenhotel werd gepresenteerd. Maar we verwachten veel meer van een viersterrenhotel. Een vrij kleine kamer. Geen zeep in de badkamer (we moesten erom vragen). Geen badjas of slippers. Geen koelkast of zelfs maar een minibaar op de kamer. Geen kleine dingen zoals een schoenhorn, bijvoorbeeld. Een open wifi (in 2024?). Een scheerset is niet gratis (goedkoop, maar toch). Al dit alles suggereert geen viersterrenaccommodatie.
9
AmyAlleenreiziger
1 juni 2025
- Voor de prijs overtreft het Moxy altijd de verwachtingen. De bar/ontvangstruimte heeft alles wat u nodig kunt hebben en de kamers zijn vrij basic. Industrieel decor en alle moderne voorzieningen. Zeer comfortabele bedden. De beste koffie! Shuttle van en naar de luchthaven - controleer de tijden/boek dit van tevoren bij het hotel naar de luchthaven.
9
OlenaAlleenreiziger
29 mei 2025
- Mooi kamer, groot raam dus veel licht, interessant ontwerp, alles is schoon, luchthavenshuttle functioneert goed.
- Het eten was echt niet erg goed, en de barbediende die eten en drankjes serveerde, was onder invloed. Daarnaast ligt het hotel behoorlijk ver van de luchthaven, niet op loopafstand, en elke shuttleservice kost enkele euro's.
9
VikkiGezin met kinderen
29 mei 2025
- Het was mooi en schoon, personeel vriendelijk en het ontbijt was heerlijk.
6
ChimaAlleenreiziger
28 mei 2025
- Dichtbij de luchthaven
- De boeking geeft aan dat er een gratis pendeldienst is, maar u moet betalen voor de pendeldienst bij uw terugkeer naar de luchthaven.
10
JohnJong stel
24 mei 2025
- De prijs was iets te hoog.
9
BertAlleenreiziger
23 mei 2025
- De pendeldienst bracht me naar het hotel. Inchecken verliep soepel. De lobby was mooi en er waren enkele mensen aan de bar. Mijn kamer was schoon en groot genoeg. Uitchecken ging ook soepel en ik had een erg vriendelijke pendeldienstchauffeur op weg naar de luchthaven.
- Vanavond stond de shuttle geparkeerd op de luchthaven, maar de chauffeur was niet in beeld. Ik stapte in en nam mijn grote en zware koffer mee naar binnen. De chauffeur reed weg voordat ik goed en wel was gaan zitten. Toen ik met de shuttle bij het hotel aankwam, bleef iets haken terwijl ik van de bus afstapte en viel ik met mijn gezicht naar beneden op de grond, inclusief mijn koffer. Dit was niet de vlucht waar ik op had gehoopt. De buschauffeur deed niets, terwijl omstanders toesneldeden om te kijken of ik oké was. Mijn knieën deden de eerste paar weken van mijn vakantie pijn. De shuttle was betaald voor de terugrit naar de luchthaven. In de ochtend toonde de andere chauffeur dat er ruimte achterin was voor mijn koffer. Het hotel zelf was goed.
5
NooraZakenreiziger
20 mei 2025
- moderne trendy uitstraling
- zeer slechte service, onbeleefd personeel, te weinig personeel, ongekwalificeerd
10
KristopherGroepsreizigers
18 mei 2025
- Zeer schoon, dicht bij de luchthaven en het personeel was geweldig. Het eten was ook uitstekend!
2
NkGezin met kinderen
18 mei 2025
- Het was in orde, alleen dat het hotel oplichters zijn.
- Oplichting
8
ZeljkaZakenreiziger
16 mei 2025
- Het hotel heeft een uitstekende locatie, dicht bij de luchthaven. Er is een pendeldienst beschikbaar. De kamers zijn ruim en schoon.
- Ontbijt is acceptabel, niet veel keuze maar oké. Dit hotel, in tegenstelling tot de andere Moxy-hotels waar ik ben geweest, komt een beetje "somber" over zonder enige "touch" in de kamers om ze gezelliger te maken...
9
KathyJong stel
15 mei 2025
- Brilliant idee over licht dat automatisch aan gaat 's nachts vanuit de onderkant van het bed wanneer u 's nachts moet opstaan.
- geen extra dekens vond de kussens niet fijn
8
MatthewJong stel
14 mei 2025
- De accommodatie was dicht bij de luchthaven voor een snelle transfer. Er was een beschikbare pendeldienst tegen een kleine vergoeding. Het personeel was vriendelijk en informatief. De kamer was schoon en goed onderhouden. Het ontbijt varieerde en voldeed aan vele voorkeuren.
- Er valt niets bijzonders op te merken.
8
JennyAlleenreiziger
12 mei 2025
- Echt een prachtige kamer en indeling. Het ontwerp van de kamer was geweldig. Ik maakte gebruik van de shuttleservice, die heel eenvoudig was, en de chauffeurs waren beide vriendelijk. Het ontbijt was in orde, een beetje eenvoudig, maar verder prima. Het personeel bij het inchecken was geweldig. Uitchecken was vrij gehaast, maar verder in orde. Ik zou opnieuw verblijven.
- Er hadden meer voedselopties kunnen zijn bij het ontbijt. Er waren geen DF (dairy free) of GF (gluten free) opties en het fruit dat ik had, was voornamelijk overripe of hard door het in de koelkast bewaren. Er waren voornamelijk granen en zoete opties, dus enkele extra warme hartige keuzes zouden nog beter zijn.
9
DavidJong stel
10 mei 2025
- Vriendelijkheid van het personeel, positieve sfeer in de locatie.
- Koffie beneden is een beetje gemiddeld. De pendelbus is wat krap. De faciliteiten op de kamer zijn zeer basic.
7
FabioJong stel
9 mei 2025
- Het ontbijt kan verbeterd worden, vooral wat betreft de netheid.
8
AhmedZakenreiziger
9 mei 2025
- -Kamer ruimte -Hete dranken en water gedurende 24 uur per dag gratis beschikbaar bij de receptie -De hotelinrichting was zeer mooi
- De tarieven voor internationale gesprekken vanaf de telefoon op de kamer zijn niet duidelijk gepubliceerd in de kamer of zijn niet aangegeven bij de receptie. Helaas heb ik noodgedwongen internationale gesprekken vanuit mijn kamer moeten voeren vanwege een storing aan mijn mobiele telefoon, en ik was verrast door het enorme bedrag dat in rekening werd gebracht bij mijn vertrek. Het was een vervelende situatie en een slechte ervaring waardoor ik teleurgesteld was. In een andere situatie heb ik mijn hoofd verwond in de hotelshuttlebuss door een scherm van de bus, waardoor ik bloedde. De vrouwelijke chauffeur heeft eerste hulp verleend. Ik heb hierover geen melding gemaakt bij het hotel, zowel binnen als buiten. Daarnaast is het tarief van de shuttledienst misleidend voor de gasten van het hotel. U kunt de bus gratis van de luchthaven naar het hotel nemen, maar de terugreis van het hotel naar de luchthaven kost u 4,5 euro. Dit zou volledig gratis moeten zijn voor de hotelgasten.
9
T.Alleenreiziger
8 mei 2025
- Ik heb eerder in Moxy Stuttgart verbleven. Dit is een zeer vergelijkbaar hotel qua ontwerp. Ik hou van de kamers! Ze zijn zeer comfortabel en voorzien van alle benodigde voorzieningen. Er is zorg besteed aan het ontwerpen van alle elementen, van de automatische sensorlicht onder het bed, tot het welkomstscherm op de tv, tot de comfortabele bank. Ik ben dol op het meubilair en de manier waarop de haken kunnen worden gebruikt voor mijn koffer, kleding en andere spullen. Het personeel was uitzonderlijk! Van inchecken tot bestellen en uitchecken! Ze gingen zelfs een stap verder door me om 5 uur 's ochtends een gratis croissant en een wafel te geven, aangezien het ontbijt nog niet werd geserveerd!
- Ik kon mijn tablet niet aansluiten op de televisie (de televisie had Chromecast of HDMI), maar dat is een klein detail. De pendeldienst kan beter worden georganiseerd. Ten eerste was er, vanwege mijn vroege vlucht, nog geen pendelbus beschikbaar. Ten tweede was het systeem een beetje te handmatig, met wachten op de luchthaven totdat ze arriveerden (slechts 10-15 minuten echter). Dit kan beter worden geregeld via een speciale app zoals "giravolta" voor on-demand pendelbussen.
8
XueJong stel
7 mei 2025
- De kamer was zeer schoon, en ik hield van het matras; het is zo comfortabel. Ik heb goed geslapen tijdens mijn verblijf daar dankzij het matras.
- De kamer was behoorlijk klein. En de locatie was ver weg van het openbaar vervoer. Maar we wisten beide nadelen al vóór de boeking, het is iets dat we kunnen accepteren.
10
SeunGroepsreizigers
5 mei 2025
- Pam was geweldig. Zo'n fijne medewerker.
10
DagGezin met kinderen
3 mei 2025
- Zeer mooi hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel, gunstig gelegen voor vluchten van Schiphol. Uitstekend ontbijt!
9
CrispinoJong stel
29 april 2025
- Nieuwe en moderne uitstraling
9
DavidJong stel
28 april 2025
- We hebben dit hotel geboekt vanwege de ligging nabij Schiphol Airport en het feit dat ze een pendeldienst naar de luchthaven hadden. Beide waren goed, zoals verwacht.
- Het restaurant had een beperkte keuze op het menu voor het diner.
10
AndrewZakenreiziger
24 april 2025
- Goede sfeer en geweldig personeel.
- Niets
10
AngellaVriendengroep
22 april 2025
- Heerlijke sfeer
- Kosten voor retourpendeldienst naar de luchthaven.
Vraag en antwoord.
Het telefoonnummer van Moxy Amsterdam Schiphol Airport is +31 20 246 1300.
De eigen website van Moxy Amsterdam Schiphol Airport Kunt u hier vinden.
Moxy Amsterdam Schiphol Airport ligt 2,5 km van het centrum van Schiphol.
Moxy Amsterdam Schiphol Airport beschikt over een luchthaven shuttle. Neem contact op met het hotel voor verdere informatie.
Moxy Amsterdam Schiphol Airport staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.
Moxy Amsterdam Schiphol Airport heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.
Moxy Amsterdam Schiphol Airport heeft familiekamers beschikbaar. Kijk op de website van de accommodatie om deze te reserveren.
Moxy Amsterdam Schiphol Airport heeft een oplaadpunt voor elektrische auto's. Neem contact op met de accommodatie voor informatie over kosten en beschikbaarheid.