8.5
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

NH Amsterdam Schiphol Airport

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


NH Amsterdam Schiphol Airport is een modern viersterrenhotel dat zich richt op zowel zakelijke reizigers als toeristen. Gelegen aan de Kruisweg in Hoofddorp, biedt het hotel een uitstekende toegang tot de luchthaven Schiphol, op slechts 7 minuten rijafstand. Daarnaast zijn de belangrijke zakelijke districten Beukenhorst en Schiphol-Rijk eenvoudig bereikbaar, waardoor het hotel een ideale keuze is voor conferentiebezoekers en zakelijke bijeenkomsten. Voor toeristen ligt het bruisende centrum van Amsterdam op slechts 20 minuten rijden, wat mogelijkheden biedt voor sightseeing en cultuur.

De culinaire opties binnen NH Amsterdam Schiphol Airport zijn divers en van hoge kwaliteit. Het à la carte restaurant, The Greenhouse, serveert maaltijden bereid met lokale en verse ingrediënten, waaronder groenten uit eigen teelt. Voor een meer informele setting zijn er het Meeting Point restaurant en The Point bar, waar gasten terecht kunnen voor lichte maaltijden en drankjes. Het hotel biedt een uitgebreid ontbijtbuffet, wat een uitstekende start van de dag garandeert met opties die rekening houden met verschillende dieetwensen. Ook is het hotel strategisch gelegen nabij populaire bezienswaardigheden zoals het Haarlemmermeerse Bos en de Aalsmeer bloemenveiling, beide binnen 10 minuten bereikbaar.

De voorzieningen van NH Amsterdam Schiphol Airport zijn ontworpen om een comfortabel en efficiënt verblijf te garanderen. Er zijn uitgebreide opties voor ontspanning, waaronder een luxe wellnesscentrum met een binnenzwembad, sauna en fitnessruimte. Tevens kunnen gasten gebruikmaken van tennis- en squashbanen. Voor zakelijke evenementen zijn er 16 multifunctionele vergaderruimtes beschikbaar, met capaciteit tot 400 personen. Het hotel beschikt over 419 goed uitgeruste kamers, voorzien van moderne faciliteiten zoals airconditioning, geluidsisolatie, gratis WiFi en 24-uurs roomservice. Gasten die met de auto reizen hebben toegang tot parkeergelegenheid op het terrein, inclusief oplaadpunten voor elektrische voertuigen, wat het milieuvriendelijke beleid van het hotel onderstreept.


Awards gewonnen door NH Amsterdam Schiphol Airport

Beste Hotelketen 2016

Beste Hotelketen 2017

Beste Hotelketen 2020


Faciliteiten in NH Amsterdam Schiphol Airport

Eten en drinken
  • Bar
  • Frisdrank automaat
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Roomservice
  • Snack automaat
Service
  • Autoverhuur
  • Bagage-opslag
  • Schoenpoetsmachine/-set
  • Stomerij
  • Strijkservice
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Extra groot bed
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Minibar (exclusief)
  • Radio
  • Satelliet televisie
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • Wekdienst/ wekker
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Kabeltelevisie
  • Koffiezetapparaat
  • Strijkijzer
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
  • Conciërgeservice
  • Ticketservice
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Business center
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Binnenzwembad
  • Finse Sauna
  • Fitnessruimte
  • Hamam
  • Kleedkamers
  • Sauna
  • Solarium
  • Stoomkamer
  • Strandstoelen
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Activiteiten
  • Squashbaan
  • Tennisbaan
Algemeen
  • Green Key certificaat
  • Lift
  • Valutawissel
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers
Buiten
  • Terras
  • Tuin
Diensten algemeen
  • Luchthaven shuttle
  • Winkels in het hotel

In de omgeving

Parkeergarage
  • Parking Schiphol 350m
  • Schiphol Parkfly 786m
  • ParkBee Spicalaan 1.2 km
  • Drive Up Services 1.2 km
  • Tupolevlaan 2.1 km
  • Polderplein 2.4 km
  • Evert van de Beekstraat 2.4 km
  • Koolhovenlaan 2.4 km
Restaurant
  • Dine With Florian 427m
  • Buyitdirect.com Plaza Restaurant 683m
  • Sushi And Friends 827m
  • Puur Brasserie 887m
  • Capital Programme Hub Inn 1 km
  • Masami Fusion Cuisine 1.1 km
  • Den Burgh 1.2 km
  • Parkcafe Groen 1.3 km
Museum
  • Museum Crash '40-45 2.4 km
  • Historisch Museum Haarlemmermeer 5.4 km
  • Museum De Cruquius 8 km
  • Museum Jan 8.5 km
Toeristische attractie
  • GlowGolf 4.2 km
  • Geitenboerderij Ridammerhoeve 7.3 km
  • Clara Maria 8 km
Treinstation
  • Hoofddorp 1.8 km
  • Schiphol Airport 3.5 km
  • Nieuw Vennep 6.3 km
  • Henk Sneevlietweg 9.9 km

8.5

Beoordeeld door: 833 gasten.

10

Diaz

Gezin met kinderen
24 juni 2025

“Geweldig”
  • De locatie is altijd een geweldige bonus, met als extra de pendeldienst en de klantenservice, die tot de besten behoort.
  • Niets

10

Stolls

Jong stel
23 juni 2025

“Geweldige plek om te verblijven in Nederland.”
  • Het personeel aan de receptie is allemaal geweldig, vooral Enrique en Estrella. De kamers zijn zeer comfortabel, schoon en ruim, en de pendeldienst is uitstekend. We komen elk jaar naar Nederland en verblijven altijd hier... gemakkelijke toegang tot overal in Nederland, aangezien het recht naast het trein- en luchthaven Schiphol ligt. Geweldig fitnesscentrum. Zwembad en spa.
  • Hield van alles.

10

Mary

Jong stel
22 juni 2025

“Het was handig, comfortabel en van uitstekende waarde.”
  • Het was handig, comfortabel en een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.
  • Niets

7

Flavio

Gezin met kinderen
19 juni 2025

“Goed”
  • Faciliteiten
  • De shuttledienst was niet beleefd, de afstandsbediening van de televisie functioneerde niet, er waren zeer beperkte medewerkers aan de receptie en het parkeren voor gasten was zeer duur.

9

Flavia

Jong stel
19 juni 2025

“Goede optie”
  • Het is zeer dicht bij de luchthaven, het heeft een pendeldienst en het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. We konden op het laatste moment zonder problemen boeken.
  • We kregen eerst een kamer waarin duidelijk was gerookt. Maar het personeel kon ons van kamer laten wisselen.

3

Jennifer

Groepsreizigers
18 juni 2025

“Veel succes met het boeken van de pendeldienst, algemeen slecht beheerd hotel.”
  • De shuttle moet goed van tevoren worden gereserveerd, in feite minstens 24 uur van tevoren, om hem te kunnen gebruiken. Dus als u 's avonds aankomt en van plan bent deze de volgende dag te gebruiken, heeft u waarschijnlijk pech en moet u een taxi nemen. Dit is niet ideaal als u een vlucht moet halen. Wat is eigenlijk het nut van een luchthavenhotel met een "gratis" shuttle als dat het geval is? Het hotel heeft veel shuttlebussen geparkeerd, maar zet deze niet in wanneer er hoge vraag is. De shuttle stopt ook bij het Moxy en rijdt niet direct naar de luchthaven. De zeer onbeleefde vrouw die ons incheckte, slechts enkele uren voor de inchecktijd van 15.00 uur, eiste een extra 39 euro voor een "vroeg" inchecken. Wat ironisch is, aangezien zoveel hotels hun inchecktijd hebben verplaatst naar later en de uitchecktijd naar eerder voor hun gemak en dit nooit hebben teruggedraaid - nu willen ze dat we meer betalen??? Belachelijk. Het ontbijt is een ware nachtmerrie: zo slecht georganiseerd en overbezet dat je zelfs niet bij het eten kunt komen zonder lange wachttijd. Het eten bij het ontbijt en in het restaurant is echt middelmatig. De telefoon en de tv werkten niet en een personeelslid kwam naar de kamer om dit te controleren, maar de telefoon werd nooit gerepareerd en ze gaven me een alternatieve oplossing voor de tv (een bekend probleem, blijkbaar). Verlies uw tijd niet met de premium kamers: ze bieden niet alle items die bij de upgrade zouden moeten komen (badjassen, slippers, enz.). U moet ze speciaal aanvragen en vervolgens neemt het schoonmaakpersoneel ze de volgende dag weer mee. Het personeel is een mix van ervaringen – sommigen lijken zeer ontevreden en uit dat op u af, anderen zijn behulpzaam.

8

Farabi

Alleenreiziger
18 juni 2025

“Zeer goed”
  • Het hotel was over het algemeen vrij mooi. Geweldig ontbijt!
  • Het bed was een beetje hard.

8

Darren

Jong stel
18 juni 2025

“Zeer goed”
  • Geweldige nabijheid van de luchthaven met een handige gratis pendeldienst. Het is fijn dat het uitgebreide ontbijt zo vroeg begint. Het nachtpersoneel was bijzonder behulpzaam met mijn reisprobleem.

10

David

Jong stel
14 juni 2025

“Uitzonderlijk”
  • Goede sfeer. Zeer vriendelijk personeel. Mooie kamers. Ik zou zeker opnieuw verblijven.

5

Sina

Gezin met kinderen
13 juni 2025

“Toereikend”
  • Het zwembad was erg koud. De jacuzzi was niet warm. Er was een lange wacht tijd voor de shuttlebus.

10

Aimaim

Gezin met kinderen
11 juni 2025

“Uitzonderlijk”
  • Alle
  • Niet

8

Milton

Alleenreiziger
8 juni 2025

“Zeer goed”
  • geweldige locatie en pendelbus naar de luchthaven, fantastisch

8

Matthew

Zakenreiziger
7 juni 2025

“Zeer goed”
  • De fitnessruimte was voldoende. De locatie was acceptabel en de pendeldienst functioneerde vrij soepel. De kamer was rustig en aangenaam genoeg.

8

Katharina

Jong stel
7 juni 2025

“Zeer goed”
  • De kamer was comfortabel en er was een gratis pendeldienst naar de luchthaven.
  • Het was duur, we hebben gehoord dat het stel naast ons slechts 88 euro heeft betaald. Het restaurant was ook duur.

10

Beata

Jong stel
6 juni 2025

“Overschreed zeker de verwachtingen voor de prijs.”
  • Het personeel was zeer responsief en attent. Ook erg beleefd.
  • Er was niet veel om niet leuk aan te vinden. Behalve de organisatie van de shuttledienst, namelijk dat er een ticket nodig was bij het uitchecken.

6

Karen

Jong stel
5 juni 2025

“Prima voor een snel, kort verblijf, maar er zijn veel opties in de omgeving.”
  • Had een gratis pendeldienst van en naar de luchthaven. Dat was de belangrijkste reden om te boeken. Comfortabele kamer en bed. Vriendelijke check-in. Mooie lobby en restaurant. Het ontbijt was goed. Redelijke prijs-kwaliteitverhouding.
  • Had een vroeg diner in het Greenhouse restaurant van het hotel. Op dat moment waren er meer serveerders dan gasten in het restaurant, toch kwam er geen enkele serveerder naar onze tafel. Uiteindelijk, na confrontatie met een serveerder, werd me verteld dat de maître d' ons niet had geïnformeerd of een serveerder had toegewezen. Ik kreeg niet het diner dat ik had besteld. Toen ik dit aan de serveerder vroeg, zei hij dat de chef misschien enkele aanpassingen had gemaakt. Ik wees erop dat ik een totaal ander gerecht van de menukaart kreeg, niet wat ik had besteld en zeker niet een kleine 'aanpassing'. Ik zou dit gerecht niet hebben besteld, maar om problemen te vermijden en tijd te besparen, heb ik het toch gegeten. Ons eten was over het algemeen vrij goed, hoewel de restaurantervaring niet in orde was. De enige andere problemen waren dat onze kamer op de begane grond vreselijk heet was en we de temperatuur niet konden regelen met de thermostaat of een raam konden openen. Hierdoor hebben we niet goed kunnen rusten. Daarnaast waren er geen washandjes in de kamer. Dit heb ik twee keer aangevraagd bij de servicedesk, maar heb nooit iets ontvangen.

8

Aysheline

Zakenreiziger
3 juni 2025

“Kort maar mooi.”
  • Mooi en modern
  • De badkamer; de deur sloot niet helemaal.

7

Gbrown

Gezin met kinderen
2 juni 2025

“Ik zou hier opnieuw verblijven, voor een tussenstop van één nacht voordat ik vlieg.”
  • De kamer leek recentelijk te zijn bijgewerkt, net als de openbare ruimtes van het hotel, waaronder een kleine concessie voor snacks en dranken, evenals een winkel voor andere benodigdheden. Aantrekkelijk en ruim, had de kamer twee eenpersoonsbedden - een zeldzaamheid in Europa, maar een noodzaak voor mij en mijn volwassen zoon. Het restaurant was aangenaam, het eten acceptabel. Gezien de locatie - op 10 minuten rijden van de luchthaven - was de gratis minibus van het hotel een must, en deze was betrouwbaar. De prijs van de kamer was bovendien veel lager dan die van hotels op loopafstand van Schiphol.
  • Het hotel zag er aan de buitenkant somber uit, wat me zorgen baarde naarmate onze minivan naderde. Tot mijn opluchting was de binnenkant compleet vernieuwd. Dat gezegd hebbende, heeft de buitenkant een opknapbeurt nodig, vooral omdat de ruimte tussen de binnen- en buitenramen vol schimmel zit.

9

Anderson

Jong stel
1 juni 2025

“Uitstekend hotel en de prijs waard.”
  • De kamer was perfect. Het bed was zeer comfortabel en we kregen zelfs een klein pakketje met koekjes, wat een aangename verrassing was. De gratis pendeldienst van en naar de luchthaven was een grote bonus en gemakkelijk te vinden bij het verlaten van de luchthaven. Het was zeker de moeite waard om daar te verblijven.

9

Andreea

Groepsreizigers
29 mei 2025

“Uitstekend”
  • Goed hotel, dicht bij de luchthaven.

9

Corien

Jong stel
25 mei 2025

“Zeer aangenaam verblijf.”
  • De kamer was ruim en schoon. Het restaurant De Groene Huize is erg gezellig. Het personeel was zeer vriendelijk.

8

Dani

Alleenreiziger
23 mei 2025

“Ik heb uitstekende ervaringen gehad met deze hotelketen tijdens eerdere verblijven.”
  • De kamer was in orde. De ontbijtbox was voldoende, ik had de voorkeur gegeven aan een croissant in plaats van een gewoon broodje, met warme cappuccino in plaats van koude sap/water.
  • Ik had geen handdoeken in mijn kamer; er werden er geen geleverd nadat ik de voorgestelde app had gebruikt om linnen/handdoeken aan te vragen. Ik heb een kussensloop gebruikt voor mijn ochtenddouche.

5

Jan

Zakenreiziger
14 mei 2025

“eerlijk”
  • Locatie Bed Pendeldienst
  • Geen informatie over restaurants en eten; U moet 30-80 meter lopen van de kamer naar het restaurant.

10

Willem

Jong stel
11 mei 2025

“Uitzonderlijk”
  • Stille kamer en vriendelijk personeel

9

Terinte

Zakenreiziger
10 mei 2025

“Oké”
  • Perfecte pendeldienst naar de luchthaven.

9

Mari

Jong stel
10 mei 2025

“Uitstekend”
  • Schoon, comfortabel.

6

Marisela

Gezin met kinderen
9 mei 2025

“Zou niet opnieuw verblijven.”
  • Kleine zelfbedieningswinkel met drankjes en snacks in de lobby. De lobbyinrichting was in orde.
  • Alles was erg basic op deze locatie. De kamers waren niets bijzonders. De douchekoppen gaven het water met een extreme kracht. De shuttlechauffeurs waren zeer ongeïnteresseerd. Op weg naar de luchthaven wilden ze dat we onze bagage bij ons op de stoel meebrachten. Op de terugweg naar de luchthaven laadden we zelf onze bagage achterin zonder enige hulp. Bij aankomst op de luchthaven moesten we zelfs de achterdeur van de shuttle zelf openen om onze bagage te pakken, aangezien onze chauffeur gewoon vertrok om met een andere chauffeur te praten. Het personeel aan de receptie was onvriendelijk. Wij zullen niet terugkeren voor de prijs per nacht die zij vragen voor ondermaats service.

8

Leonardo

Jong stel
9 mei 2025

“Zeer goed”
  • De kamer was goed en het ontbijt was fijn.

7

Ty

Alleenreiziger
7 mei 2025

“Ok voor onverwachte overnachting.”
  • Ik verbleef onverwacht in AMS. Het hotel ligt dicht bij de luchthaven en heeft een pendeldienst, wat handig is als u dichtbij de luchthaven wilt verblijven. De kamer voldeed aan mijn normen. Het ontbijt was behoorlijk goed.
  • Geen water, geen tandenborstel.

8

Tatjana

Alleenreiziger
5 mei 2025

“Zeer goed”
  • Zeer mooi hotel, prachtige decoratie, comfortabele kamer en bed.
  • Naar mijn mening is het om 21-25 euro voor ontbijt te vragen met zo'n beperkte keuze aan voedsel een beetje ongepast. Ik had een betere selectie op een andere locatie waar het ontbijt 12 euro kostte.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je NH Amsterdam Schiphol Airport zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van NH Amsterdam Schiphol Airport via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor NH Amsterdam Schiphol Airport. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in NH Amsterdam Schiphol Airport.
Bij Hotels.nl kun je NH Amsterdam Schiphol Airport reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in NH Amsterdam Schiphol Airport, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

NH Amsterdam Schiphol Airport ligt 2,7 km van het centrum van Schiphol.

NH Amsterdam Schiphol Airport heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

NH Amsterdam Schiphol Airport Heeft een eigen fitness ruimte.

NH Amsterdam Schiphol Airport staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

NH Amsterdam Schiphol Airport heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

NH Amsterdam Schiphol Airport heeft een binnenzwembad. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn. Neem contact op met de accommodatie voor meer informatie.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.