8.5
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

NH Amsterdam Schiphol Airport

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


NH Amsterdam Schiphol Airport is een modern viersterrenhotel dat zich richt op zowel zakelijke reizigers als toeristen. Gelegen aan de Kruisweg in Hoofddorp, biedt het hotel een uitstekende toegang tot de luchthaven Schiphol, op slechts 7 minuten rijafstand. Daarnaast zijn de belangrijke zakelijke districten Beukenhorst en Schiphol-Rijk eenvoudig bereikbaar, waardoor het hotel een ideale keuze is voor conferentiebezoekers en zakelijke bijeenkomsten. Voor toeristen ligt het bruisende centrum van Amsterdam op slechts 20 minuten rijden, wat mogelijkheden biedt voor sightseeing en cultuur.

De culinaire opties binnen NH Amsterdam Schiphol Airport zijn divers en van hoge kwaliteit. Het à la carte restaurant, The Greenhouse, serveert maaltijden bereid met lokale en verse ingrediënten, waaronder groenten uit eigen teelt. Voor een meer informele setting zijn er het Meeting Point restaurant en The Point bar, waar gasten terecht kunnen voor lichte maaltijden en drankjes. Het hotel biedt een uitgebreid ontbijtbuffet, wat een uitstekende start van de dag garandeert met opties die rekening houden met verschillende dieetwensen. Ook is het hotel strategisch gelegen nabij populaire bezienswaardigheden zoals het Haarlemmermeerse Bos en de Aalsmeer bloemenveiling, beide binnen 10 minuten bereikbaar.

De voorzieningen van NH Amsterdam Schiphol Airport zijn ontworpen om een comfortabel en efficiënt verblijf te garanderen. Er zijn uitgebreide opties voor ontspanning, waaronder een luxe wellnesscentrum met een binnenzwembad, sauna en fitnessruimte. Tevens kunnen gasten gebruikmaken van tennis- en squashbanen. Voor zakelijke evenementen zijn er 16 multifunctionele vergaderruimtes beschikbaar, met capaciteit tot 400 personen. Het hotel beschikt over 419 goed uitgeruste kamers, voorzien van moderne faciliteiten zoals airconditioning, geluidsisolatie, gratis WiFi en 24-uurs roomservice. Gasten die met de auto reizen hebben toegang tot parkeergelegenheid op het terrein, inclusief oplaadpunten voor elektrische voertuigen, wat het milieuvriendelijke beleid van het hotel onderstreept.


Awards gewonnen door NH Amsterdam Schiphol Airport

Beste Hotelketen 2016

Beste Hotelketen 2017

Beste Hotelketen 2020


Faciliteiten in NH Amsterdam Schiphol Airport

Eten en drinken
  • Bar
  • Frisdrank automaat
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Roomservice
  • Snack automaat
Service
  • Autoverhuur
  • Bagage-opslag
  • Schoenpoetsmachine/-set
  • Stomerij
  • Strijkservice
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Extra groot bed
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Minibar (exclusief)
  • Radio
  • Satelliet televisie
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • Wekdienst/ wekker
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Kabeltelevisie
  • Koffiezetapparaat
  • Strijkijzer
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
  • Conciërgeservice
  • Ticketservice
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Business center
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Binnenzwembad
  • Finse Sauna
  • Fitnessruimte
  • Hamam
  • Kleedkamers
  • Sauna
  • Solarium
  • Stoomkamer
  • Strandstoelen
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Activiteiten
  • Squashbaan
  • Tennisbaan
Algemeen
  • Green Key certificaat
  • Lift
  • Valutawissel
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers
Buiten
  • Terras
  • Tuin
Diensten algemeen
  • Luchthaven shuttle
  • Winkels in het hotel

In de omgeving

Parkeergarage
  • Parking Schiphol 350m
  • Schiphol Parkfly 786m
  • ParkBee Spicalaan 1.2 km
  • Drive Up Services 1.2 km
  • Tupolevlaan 2.1 km
  • Polderplein 2.4 km
  • Evert van de Beekstraat 2.4 km
  • Koolhovenlaan 2.4 km
Restaurant
  • Dine With Florian 427m
  • Buyitdirect.com Plaza Restaurant 683m
  • Sushi And Friends 827m
  • Puur Brasserie 887m
  • Capital Programme Hub Inn 1 km
  • Masami Fusion Cuisine 1.1 km
  • Den Burgh 1.2 km
  • Parkcafe Groen 1.3 km
Museum
  • Museum Crash '40-45 2.4 km
  • Historisch Museum Haarlemmermeer 5.4 km
  • Museum De Cruquius 8 km
  • Museum Jan 8.5 km
Toeristische attractie
  • GlowGolf 4.2 km
  • Geitenboerderij Ridammerhoeve 7.3 km
  • Clara Maria 8 km
Treinstation
  • Hoofddorp 1.8 km
  • Schiphol Airport 3.5 km
  • Nieuw Vennep 6.3 km
  • Henk Sneevlietweg 9.9 km

8.5

Beoordeeld door: 817 gasten.

8

Aysheline

Zakenreiziger
3 juni 2025

“Kort maar mooi.”
  • Mooi en modern
  • De badkamer; de deur sloot niet helemaal.

7

Gbrown

Gezin met kinderen
2 juni 2025

“Ik zou hier opnieuw verblijven, voor een tussenstop van één nacht voordat ik vlieg.”
  • De kamer leek recentelijk te zijn bijgewerkt, net als de openbare ruimtes van het hotel, waaronder een kleine concessie voor snacks en dranken, evenals een winkel voor andere benodigdheden. Aantrekkelijk en ruim, had de kamer twee eenpersoonsbedden - een zeldzaamheid in Europa, maar een noodzaak voor mij en mijn volwassen zoon. Het restaurant was aangenaam, het eten acceptabel. Gezien de locatie - op 10 minuten rijden van de luchthaven - was de gratis minibus van het hotel een must, en deze was betrouwbaar. De prijs van de kamer was bovendien veel lager dan die van hotels op loopafstand van Schiphol.
  • Het hotel zag er aan de buitenkant somber uit, wat me zorgen baarde naarmate onze minivan naderde. Tot mijn opluchting was de binnenkant compleet vernieuwd. Dat gezegd hebbende, heeft de buitenkant een opknapbeurt nodig, vooral omdat de ruimte tussen de binnen- en buitenramen vol schimmel zit.

9

Anderson

Jong stel
1 juni 2025

“Uitstekend hotel en de prijs waard.”
  • De kamer was perfect. Het bed was zeer comfortabel en we kregen zelfs een klein pakketje met koekjes, wat een aangename verrassing was. De gratis pendeldienst van en naar de luchthaven was een grote bonus en gemakkelijk te vinden bij het verlaten van de luchthaven. Het was zeker de moeite waard om daar te verblijven.

9

Andreea

Groepsreizigers
29 mei 2025

“Uitstekend”
  • Goed hotel, dicht bij de luchthaven.

9

Corien

Jong stel
25 mei 2025

“Zeer aangenaam verblijf.”
  • De kamer was ruim en schoon. Het restaurant De Groene Huize is erg gezellig. Het personeel was zeer vriendelijk.

8

Dani

Alleenreiziger
23 mei 2025

“Ik heb uitstekende ervaringen gehad met deze hotelketen tijdens eerdere verblijven.”
  • De kamer was in orde. De ontbijtbox was voldoende, ik had de voorkeur gegeven aan een croissant in plaats van een gewoon broodje, met warme cappuccino in plaats van koude sap/water.
  • Ik had geen handdoeken in mijn kamer; er werden er geen geleverd nadat ik de voorgestelde app had gebruikt om linnen/handdoeken aan te vragen. Ik heb een kussensloop gebruikt voor mijn ochtenddouche.

5

Jan

Zakenreiziger
14 mei 2025

“eerlijk”
  • Locatie Bed Pendeldienst
  • Geen informatie over restaurants en eten; U moet 30-80 meter lopen van de kamer naar het restaurant.

10

Willem

Jong stel
11 mei 2025

“Uitzonderlijk”
  • Stille kamer en vriendelijk personeel

9

Terinte

Zakenreiziger
10 mei 2025

“Oké”
  • Perfecte pendeldienst naar de luchthaven.

9

Mari

Jong stel
10 mei 2025

“Uitstekend”
  • Schoon, comfortabel.

6

Marisela

Gezin met kinderen
9 mei 2025

“Zou niet opnieuw verblijven.”
  • Kleine zelfbedieningswinkel met drankjes en snacks in de lobby. De lobbyinrichting was in orde.
  • Alles was erg basic op deze locatie. De kamers waren niets bijzonders. De douchekoppen gaven het water met een extreme kracht. De shuttlechauffeurs waren zeer ongeïnteresseerd. Op weg naar de luchthaven wilden ze dat we onze bagage bij ons op de stoel meebrachten. Op de terugweg naar de luchthaven laadden we zelf onze bagage achterin zonder enige hulp. Bij aankomst op de luchthaven moesten we zelfs de achterdeur van de shuttle zelf openen om onze bagage te pakken, aangezien onze chauffeur gewoon vertrok om met een andere chauffeur te praten. Het personeel aan de receptie was onvriendelijk. Wij zullen niet terugkeren voor de prijs per nacht die zij vragen voor ondermaats service.

8

Leonardo

Jong stel
9 mei 2025

“Zeer goed”
  • De kamer was goed en het ontbijt was fijn.

7

Ty

Alleenreiziger
7 mei 2025

“Ok voor onverwachte overnachting.”
  • Ik verbleef onverwacht in AMS. Het hotel ligt dicht bij de luchthaven en heeft een pendeldienst, wat handig is als u dichtbij de luchthaven wilt verblijven. De kamer voldeed aan mijn normen. Het ontbijt was behoorlijk goed.
  • Geen water, geen tandenborstel.

8

Tatjana

Alleenreiziger
5 mei 2025

“Zeer goed”
  • Zeer mooi hotel, prachtige decoratie, comfortabele kamer en bed.
  • Naar mijn mening is het om 21-25 euro voor ontbijt te vragen met zo'n beperkte keuze aan voedsel een beetje ongepast. Ik had een betere selectie op een andere locatie waar het ontbijt 12 euro kostte.

9

Jenny

Alleenreiziger
27 april 2025

“Uitstekend”
  • Het hotelpersoneel was geweldig. Robert aan de receptie heeft alles gedaan om mijn vroege aankomst mogelijk te maken. De welkomstbrief en de welkomstdrankjes aan de bar werden zeer gewaardeerd.
  • De shuttlechauffeurs blijven een beetje een uitdaging.

10

Sandra

Jong stel
23 april 2025

“ Geweldige burger en snelle incheck.”
  • Uitstekende burger en snelle incheckprocedure.

10

Teresa

Zakenreiziger
23 april 2025

“Fantastische omgeving”
  • Ik had een ontbijt mee, wat acceptabel was.
  • De wachttijd bij de receptie was te lang - waarschijnlijk was de dame nieuw, zodat ze aan het leren is.

9

Ria

Gezin met kinderen
21 april 2025

“Uitstekend”
  • De gemakken van de gratis pendeldienst van/naar het hotel en de luchthaven Schiphol. Het ontbijt is goed. De kamer is schoon en ruim.
  • De gratis pendeldienst na middernacht is beperkt en de receptionist was niet behulpzaam. We kunnen de kosten van $50 voor vroeg inchecken achterwege laten wanneer de kamer beschikbaar is. Dit is het enige hotel dat ik ken dat kosten in rekening brengt voor vroeg inchecken. De serveerster in het restaurant (groene kamer) was onbeleefd tijdens het diner.

10

Anton

Zakenreiziger
20 april 2025

“Uitzonderlijk”
  • Snelle shuttlebus

10

Cynthia

Gezin met kinderen
14 april 2025

“Gratis shuttle - NH Hotel”
  • Zag het formaat van de kamer zeer gewaardeerd. De regendouchekop en de grootte van de douche zelf waren ook zeer aangenaam. Het was fijn om kabeltelevisie te hebben. Het was prettig om een lift tot onze beschikking te hebben - totdat we erin vast kwamen te zitten. De gratis pendelbus naar de luchthaven Schiphol - heen en terug - was ook zeer op prijs gesteld.
  • De bedden zijn te hard. Ik kon de matrasveren voelen, ook al had het hotel geprobeerd deze met een matrasbescherming te verbergen. Gezien wat ik weet, is één nacht hier goed, maar vanwege het harde bed kon ik niet langer blijven. We kwamen ook vast te zitten in de lift, wat een beetje zenuwslopend was aangezien onze pendeldienst over 15 minuten vertrok. Gelukkig opende het de liftdeur op dat vloer toen we naar de kelder gingen. Het personeel kwam om onze bagage de trap naar de lobby te dragen.

8

Devin

Alleenreiziger
11 april 2025

“Ik hield van alles behalve de geur, die ik vermoed dat van honden kwam.”
  • Het ontbijt was werkelijk aangenaam. Het personeel was voortdurend vriendelijk. De kamer was comfortabel, schoon en stil. Ik vond de douche met een verstelbare kop prettig. Daarnaast waren het zwembad, de stoomcabine en de sauna geweldig. Het water in het zwembad was bijzonder helder.
  • Het enige probleem was dat het hotel een aantal vreemde geuren had. Ik weet niet zeker of het was om huisdiergeuren te camoufleren, maar er was een overweldigende parfumgeur in de lobby. De gang naar de gym rook niet aangenaam. En de gym had geen doekjes (alleen een uitgedroogd blik) om de apparatuur na gebruik af te vegen. De lift rook ook muf - misschien van honden. :-(

7

Thomas

Zakenreiziger
11 april 2025

“handig maar onvriendelijk”
  • goed en handig, goede kamer en geweldig ontbijt, shuttledienst ook zeer handig.
  • Het spijt me voor deze opmerking, maar iedereen die daar werkt lijkt zijn of haar werk niet leuk te vinden; er was geen glimlach en geen vriendelijk woord. Van de receptie tot het restaurant en de chauffeur, iedereen leek het niet leuk te vinden om daar te zijn. Dat is werkelijk betreurenswaardig.

7

Emma

Alleenreiziger
10 april 2025

“Comfortabel, maar slechte nachtrust.”
  • Schoon en attent personeel, zeer comfortabel bed.
  • Er was een 'hond'-gast in de naastgelegen kamer die de hele nacht blafte. Geen geweldige nachtrust voor een vroege vlucht.

7

Wheatypete

Gezin met kinderen
7 april 2025

“Duur”
  • Locatie
  • Duur

7

Loulou2021

Jong stel
3 april 2025

“Goed”
  • Kingsize bed, comfortabel. Badkamer met aparte douche en badkuip. Rustig, geen vliegtuiggeluid. Buffetontbijt. Gymapparatuur. Stoomkamer zeer efficiënt. Winkel (alleen geopend van 08:00 tot 10:30). Shuttleservice naar de luchthaven is gratis en rijdt elke 30 minuten. Voor vertrek is reserveren noodzakelijk.
  • De hot tub is niet heet! Dezelfde temperatuur als het zwembad, niet aanbevolen. Onvriendelijke, koude lobby. Beperkt aantal vriendelijke zitplaatsen. De tv-zenders zijn een grap. Voornamelijk nieuws zenders. Slechts één keuze voor een restaurant. Beperkte eet- en baropties.

5

Sarah

Alleenreiziger
2 april 2025

“Goed voor een verblijf van één nacht dichtbij de luchthaven.”
  • Rustige kamer. Gemakkelijke transfers van en naar de luchthaven. Gezonde ontbijtopties.
  • Ik verbleef in het oudere gedeelte van het hotel, waar mijn kamer niet voldeed aan mijn verwachtingen op basis van de foto's tijdens de boeking. Vooral de badkamer voelde oud en versleten aan. Het bed was echter comfortabel genoeg en de kamer was stil.

7

Rosario

Gezin met kinderen
1 april 2025

“Het verblijf was over het algemeen aangenaam en de nabijheid van de luchthaven en de shuttle-service waren uitstekend.”
  • De locatie ten opzichte van de luchthaven en de shuttleservice, die elke half uur van 5 uur 's ochtends tot middernacht en elk uur van middernacht tot 5 uur 's ochtends reed. De vriendelijkheid van het personeel, van de receptie tot het restaurant en de koks. De zepen en gels in de badkamers waren uitstekend en geurden heerlijk.
  • De netheid van de kamer kan verbeterd worden. De fauteuil in de slaapkamer verzamelde letterlijk stof, wat onmiddellijk onaangenaam was. Ik heb de waterkoker gebruikt, die niet alleen voor water werd gebruikt, en de badkamer had ook enkele kleine problemen; let op de douchevloer, want deze is glad! Een van de shuttlechauffeurs reed extreem snel, terwijl ik een kind op schoot had, wat gevaarlijk was. Het warme ontbijt kan ook iets beter.

9

Jenny

Alleenreiziger
31 maart 2025

“Geweldig!”
  • Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. De kamer was perfect met alles wat u nodig heeft. De spa-faciliteiten en het ontbijt waren geweldig. Er is ook een fitnesscentrum en een sportcomplex aanwezig. De pendelbus vanaf de luchthaven was zeer gemakkelijk te navigeren en kwam frequent, ik hoefde helemaal niet te wachten en de rit duurde slechts 5 minuten. Zeer onder de indruk van dit verblijf in het algemeen! Inclusief drankbonnen met de optie om deze in uw kamer, in de winkel ter plaatse, in het restaurant en de bar te gebruiken.

10

Pegah

Gezin met kinderen
29 maart 2025

“Uitzonderlijk”
  • Zeer ruime kamer. De sportschool, het zwembad en de sauna waren tot laat geopend. Geweldig ontbijt.

10

Sergei

Gezin met kinderen
28 maart 2025

“Goed hotel”
  • Ik heb al een paar keer in NH verbleven. Altijd schoon, geschikte kamers en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. 5 minuten rijden met de shuttle vanaf Schiphol.

Vraag en antwoord.

Wat is het telefoonnummer van NH Amsterdam Schiphol Airport?

Het telefoonnummer van NH Amsterdam Schiphol Airport is +31 20 655 0550.

Wat is de URL van de officiële website van NH Amsterdam Schiphol Airport?

De eigen website van NH Amsterdam Schiphol Airport Kunt u hier vinden.

Hoe ver ligt NH Amsterdam Schiphol Airport van het centrum van Schiphol?

NH Amsterdam Schiphol Airport ligt 2,7 km van het centrum van Schiphol.

Heeft NH Amsterdam Schiphol Airport een eigen restaurant?

NH Amsterdam Schiphol Airport heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Is er een fitness ruimte in NH Amsterdam Schiphol Airport?

NH Amsterdam Schiphol Airport Heeft een eigen fitness ruimte.

Kan ik mijn huisdier meenemen naar NH Amsterdam Schiphol Airport?

NH Amsterdam Schiphol Airport staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

Is er een eigen parkeerplaats bij NH Amsterdam Schiphol Airport?

NH Amsterdam Schiphol Airport heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Is er een binnenzwembad bij NH Amsterdam Schiphol Airport?

NH Amsterdam Schiphol Airport heeft een binnenzwembad. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn. Neem contact op met de accommodatie voor meer informatie.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.