8.5
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

NH Amsterdam Schiphol Airport

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


NH Amsterdam Schiphol Airport is een modern viersterrenhotel dat zich richt op zowel zakelijke reizigers als toeristen. Gelegen aan de Kruisweg in Hoofddorp, biedt het hotel een uitstekende toegang tot de luchthaven Schiphol, op slechts 7 minuten rijafstand. Daarnaast zijn de belangrijke zakelijke districten Beukenhorst en Schiphol-Rijk eenvoudig bereikbaar, waardoor het hotel een ideale keuze is voor conferentiebezoekers en zakelijke bijeenkomsten. Voor toeristen ligt het bruisende centrum van Amsterdam op slechts 20 minuten rijden, wat mogelijkheden biedt voor sightseeing en cultuur.

De culinaire opties binnen NH Amsterdam Schiphol Airport zijn divers en van hoge kwaliteit. Het à la carte restaurant, The Greenhouse, serveert maaltijden bereid met lokale en verse ingrediënten, waaronder groenten uit eigen teelt. Voor een meer informele setting zijn er het Meeting Point restaurant en The Point bar, waar gasten terecht kunnen voor lichte maaltijden en drankjes. Het hotel biedt een uitgebreid ontbijtbuffet, wat een uitstekende start van de dag garandeert met opties die rekening houden met verschillende dieetwensen. Ook is het hotel strategisch gelegen nabij populaire bezienswaardigheden zoals het Haarlemmermeerse Bos en de Aalsmeer bloemenveiling, beide binnen 10 minuten bereikbaar.

De voorzieningen van NH Amsterdam Schiphol Airport zijn ontworpen om een comfortabel en efficiënt verblijf te garanderen. Er zijn uitgebreide opties voor ontspanning, waaronder een luxe wellnesscentrum met een binnenzwembad, sauna en fitnessruimte. Tevens kunnen gasten gebruikmaken van tennis- en squashbanen. Voor zakelijke evenementen zijn er 16 multifunctionele vergaderruimtes beschikbaar, met capaciteit tot 400 personen. Het hotel beschikt over 419 goed uitgeruste kamers, voorzien van moderne faciliteiten zoals airconditioning, geluidsisolatie, gratis WiFi en 24-uurs roomservice. Gasten die met de auto reizen hebben toegang tot parkeergelegenheid op het terrein, inclusief oplaadpunten voor elektrische voertuigen, wat het milieuvriendelijke beleid van het hotel onderstreept.


Awards gewonnen door NH Amsterdam Schiphol Airport

Beste Hotelketen 2016

Beste Hotelketen 2017

Beste Hotelketen 2020


Faciliteiten in NH Amsterdam Schiphol Airport

Eten en drinken
  • Bar
  • Frisdrank automaat
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Roomservice
  • Snack automaat
Service
  • Autoverhuur
  • Bagage-opslag
  • Schoenpoetsmachine/-set
  • Stomerij
  • Strijkservice
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Extra groot bed
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Minibar (exclusief)
  • Radio
  • Satelliet televisie
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • Wekdienst/ wekker
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Kabeltelevisie
  • Koffiezetapparaat
  • Strijkijzer
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
  • Conciërgeservice
  • Ticketservice
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Business center
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Binnenzwembad
  • Finse Sauna
  • Fitnessruimte
  • Hamam
  • Kleedkamers
  • Sauna
  • Solarium
  • Stoomkamer
  • Strandstoelen
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Activiteiten
  • Squashbaan
  • Tennisbaan
Algemeen
  • Green Key certificaat
  • Lift
  • Valutawissel
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers
Buiten
  • Terras
  • Tuin
Diensten algemeen
  • Luchthaven shuttle
  • Winkels in het hotel

In de omgeving

Parkeergarage
  • Parking Schiphol 350m
  • Schiphol Parkfly 786m
  • ParkBee Spicalaan 1.2 km
  • Drive Up Services 1.2 km
  • Tupolevlaan 2.1 km
  • Polderplein 2.4 km
  • Evert van de Beekstraat 2.4 km
  • Koolhovenlaan 2.4 km
Restaurant
  • Dine With Florian 427m
  • Buyitdirect.com Plaza Restaurant 683m
  • Sushi And Friends 827m
  • Puur Brasserie 887m
  • Capital Programme Hub Inn 1 km
  • Masami Fusion Cuisine 1.1 km
  • Den Burgh 1.2 km
  • Parkcafe Groen 1.3 km
Museum
  • Museum Crash '40-45 2.4 km
  • Historisch Museum Haarlemmermeer 5.4 km
  • Museum De Cruquius 8 km
  • Museum Jan 8.5 km
Toeristische attractie
  • GlowGolf 4.2 km
  • Geitenboerderij Ridammerhoeve 7.3 km
  • Clara Maria 8 km
Treinstation
  • Hoofddorp 1.8 km
  • Schiphol Airport 3.5 km
  • Nieuw Vennep 6.3 km
  • Henk Sneevlietweg 9.9 km

8.5

Beoordeeld door: 856 gasten.

10

Debra

Zakenreiziger
30 juli 2025

“Uitzonderlijk”
  • Zeer behulpzaam personeel.

8

Marta

Jong stel
29 juli 2025

“Zeer goed”
  • Gratis pendeldienst van en naar de luchthaven; schone en ruime kamer.

10

Alice

Zakenreiziger
29 juli 2025

“Uitzonderlijk”
  • Zeer onder de indruk. Ik heb de kamer geboekt vanwege een vluchtannulering. In totaal zijn er meer dan 100 kamers geboekt. Er was een wachtrij door het hotel, het personeel was uitstekend. Het ontbijt was geweldig, vooral de omelet.

8

Laura

Gezin met kinderen
29 juli 2025

“Geweldig verblijf, vriendelijk personeel, schone kamers.”
  • Vriendelijk personeel, uitstekende locatie, vernieuwde kamers, zeer schoon.
  • De buitenkant is een beetje lelijk en grijs.

10

Dragos

Jong stel
26 juli 2025

“Goed gelegen, uitstekende prijs-kwaliteitverhouding en uitstekende voorzieningen.”
  • De kamer was ruim en het bed erg comfortabel. De recreatiefaciliteiten waren vlekkeloos schoon en een echt genot. De transfer van en naar de luchthaven was zeer handig voor mijn vroege vlucht in de ochtend en het personeel was zeer behulpzaam.

9

Elena

Groepsreizigers
23 juli 2025

“Uitstekend”
  • super ontbijt moderne lobby-gebieden waar voor je geld

5

Wing

Jong stel
23 juli 2025

“Slechte training van het personeel, ik zal daar nooit meer verblijven!”
  • Het personeel van de nachtdienst was zeer onbeleefd en niet behulpzaam. Mijn man had het moeilijk om verbinding te maken met de hotelwifi de avond voor onze vlucht. We belden naar de receptie, maar het personeel weigerde ons te helpen en vertelde ons zijn naam niet. We verblijven in een luchthavenhotel omdat we de volgende ochtend om 5 uur moeten vliegen, en we waren totaal teleurgesteld over de service en het onbeleefde, onprofessionele personeel.

7

Manik

Gezin met kinderen
21 juli 2025

“Het personeel van de receptie dient vriendelijk en zorgvuldig te zijn.”
  • Netheid
  • - geen hulp bij bagage en zorgen. - niet genoeg flessen drinkwater voor 3 personen. - gasten geadviseerd om ongefilterd kraanwater te drinken, omdat alle lokale bewoners kraanwater in Nederland drinken. Echter, zij filteren het water voordat ze het drinken. Het genoemde kraanwater komt uit de toiletten en hetzelfde water wordt gebruikt voor het doorspoelen van de wc. De scheiding is slechts een klep; bacteriën kunnen gemakkelijk overal reizen. - als kraanwater gedronken moet worden, moet er een aparte filterinstallatie zijn voor het drinkwater. Vorig jaar was het kraanwater in Nederland besmet met bacteriën en kon het gedurende enkele dagen niet gedronken worden. Het is helaas zeer basis voor een 4- of 5-sterrenhotel (of enig ander) om dit in overweging te nemen.

7

Diana

Zakenreiziger
19 juli 2025

“Het hotel is wonderbaarlijk.”
  • Schoonmaakzaamheid
  • Zeer luide geluiden

8

Sue

Zakenreiziger
19 juli 2025

“Goed”
  • Geweldig hotel met goede faciliteiten en dicht bij waar ik moest zijn. De transfers waren ook efficiënt.
  • Sommige medewerkers in het restaurant 's avonds leken niet echt aanwezig te willen zijn en waren niet gastvrij.

10

Gail

Groepsreizigers
19 juli 2025

“Handig hotel voor de luchthaven Schiphol.”
  • De kamer was comfortabel en had een nette badkamer, een waterkoker en een espressomachine. Er was een gratis pendelbus naar de luchthaven en parkeergelegenheid (tegen betaling). Daarnaast was er ook een zwembad en een fitnessruimte.
  • Het ontbijt was erg duur, 25 euro per persoon.

10

Robert

Jong stel
16 juli 2025

“Een zeer comfortabel hotel voor een ontspannen verblijf na een lange vlucht.”
  • De locatie ten opzichte van de luchthaven was goed, met een frequently scheduled shuttlebusdienst. De kamer was zeer ruim met talrijke stopcontacten voor het opladen van telefoons, laptops, smartwatches, enzovoort. Het ontbijtbuffet bood een uitstekende selectie van warme en koude gerechten. Het personeel was zeer efficiënt tijdens het in- en uitchecken.
  • Het was een beetje uitdagend om de locatie van de pendelbus te vinden bij aankomst op Schiphol, maar een telefoontje naar het hotel loste het snel op. Om eerlijk te zijn, bevatte een eerdere e-mail van het hotel ter bevestiging van de reservering wel de benodigde informatie, maar ik was te jetlagged na de lange vlucht om het me te herinneren.

8

Daryna

Jong stel
10 juli 2025

“Aanbevolen voor gasten met late aankomsten - zeer handig om van de luchthaven naar het hotel en vervolgens naar het treinstation te gaan.”
  • De accommodatie was schoon en gemakkelijk te bereiken dankzij de pendeldienst vanaf de luchthaven.
  • Het zwembad is geopend tot 23:00 uur.

7

Qifan

Gezin met kinderen
8 juli 2025

“Goed”
  • Grote kamer. Goed ontbijt.
  • Ik arriveerde iets vroeg bij het hotel om in te checken, rond 13:30 uur. Nadat ik de bagage aan de receptie had achtergelaten, wilde ik de shuttle naar de luchthaven nemen. De dame vertelde me: "U heeft nog niet ingecheckt, dus u kunt de shuttle niet nemen. U moet de bus aan de overkant nemen." Ik dacht dat ik een gast was... en de shuttle had veel vrije plaatsen en vertrekt op het geplande tijdstip naar de luchthaven... Het is eigenlijk een beetje ongemakkelijk en vreemd voor de gast.

8

Renato

Jong stel
5 juli 2025

“Waarschijnlijk zullen we hier niet opnieuw verblijven.”
  • Over het algemeen comfortabel
  • De sauna werkte niet, de jacuzzi had koud water, de douche op de kamer had geen druk en het eten en het personeel in het restaurant stelden ons teleur.

8

Jennifer

Jong stel
2 juli 2025

“Mijn eerste keuze voor vroege vluchten.”
  • De pendelbus was op tijd, functioneerde goed en het personeel was vriendelijk.
  • De kamer rook licht naar sigarettenrook.

6

Norma

Alleenreiziger
2 juli 2025

“Hotel dat slechts geschikt is voor één nacht.”
  • De ruime entree.
  • Te lange gangen zonder wanddecoraties of iets ontspannends, in plaats daarvan enorme kamernummers.

9

Nguyen

Vriendengroep
1 juli 2025

“Uitstekend”
  • Het ontbijt is goed, maar het diner menu is niet uitgebreid. Hoe dan ook, het eten is goed bereid.

8

Diane

Gezin met kinderen
30 juni 2025

“Luchthavenhotel”
  • Het hotel was schoon en comfortabel. Ze voldeden aan ons verzoek om kamers dicht bij elkaar voor een gezin en 3 bedden in één kamer.
  • Enige hinder door de afstand, maar de shuttles functioneren goed.

6

Indrek

Zakenreiziger
30 juni 2025

“Aangenaam”
  • De kamer was comfortabel en stil. Het personeel was vriendelijk. Het ontbijt was goed en de shuttledienst naar de luchthaven was ook prettig.
  • 's Avonds was het niet mogelijk om gebruik te maken van enkele faciliteiten (bar, restaurant en de winkel). Slechts één eetgelegenheid was geopend.

9

Anne

Zakenreiziger
28 juni 2025

“Uitstekend”
  • shuttle, zelfs een zeer vroege. sportfaciliteiten, zwembad en sauna. restaurant ter plaatse.

9

Sheila

Jong stel
26 juni 2025

“Zeer goed hotel voor een verblijf bij de luchthaven.”
  • Goede locatie nabij Schiphol en handige luchthavenshuttle. Geweldige fitnessfaciliteiten, zwembad, sauna en stoomkamer. Onze tweede verblijf in een NH-hotel en beide waren goed.
  • Restaurant te duur, daardoor zijn we naar de McDonald's aan de overkant gegaan (van alle plekken!).

10

Diaz

Gezin met kinderen
24 juni 2025

“Geweldig”
  • De locatie is altijd een geweldige bonus, met als extra de pendeldienst en de klantenservice, die tot de besten behoort.
  • Niets

10

Stolls

Jong stel
23 juni 2025

“Geweldige plek om te verblijven in Nederland.”
  • Het personeel aan de receptie is allemaal geweldig, vooral Enrique en Estrella. De kamers zijn zeer comfortabel, schoon en ruim, en de pendeldienst is uitstekend. We komen elk jaar naar Nederland en verblijven altijd hier... gemakkelijke toegang tot overal in Nederland, aangezien het recht naast het trein- en luchthaven Schiphol ligt. Geweldig fitnesscentrum. Zwembad en spa.
  • Hield van alles.

10

Mary

Jong stel
22 juni 2025

“Het was handig, comfortabel en van uitstekende waarde.”
  • Het was handig, comfortabel en een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.
  • Niets

7

Flavio

Gezin met kinderen
19 juni 2025

“Goed”
  • Faciliteiten
  • De shuttledienst was niet beleefd, de afstandsbediening van de televisie functioneerde niet, er waren zeer beperkte medewerkers aan de receptie en het parkeren voor gasten was zeer duur.

9

Flavia

Jong stel
19 juni 2025

“Goede optie”
  • Het is zeer dicht bij de luchthaven, het heeft een pendeldienst en het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. We konden op het laatste moment zonder problemen boeken.
  • We kregen eerst een kamer waarin duidelijk was gerookt. Maar het personeel kon ons van kamer laten wisselen.

3

Jennifer

Groepsreizigers
18 juni 2025

“Veel succes met het boeken van de pendeldienst, algemeen slecht beheerd hotel.”
  • De shuttle moet goed van tevoren worden gereserveerd, in feite minstens 24 uur van tevoren, om hem te kunnen gebruiken. Dus als u 's avonds aankomt en van plan bent deze de volgende dag te gebruiken, heeft u waarschijnlijk pech en moet u een taxi nemen. Dit is niet ideaal als u een vlucht moet halen. Wat is eigenlijk het nut van een luchthavenhotel met een "gratis" shuttle als dat het geval is? Het hotel heeft veel shuttlebussen geparkeerd, maar zet deze niet in wanneer er hoge vraag is. De shuttle stopt ook bij het Moxy en rijdt niet direct naar de luchthaven. De zeer onbeleefde vrouw die ons incheckte, slechts enkele uren voor de inchecktijd van 15.00 uur, eiste een extra 39 euro voor een "vroeg" inchecken. Wat ironisch is, aangezien zoveel hotels hun inchecktijd hebben verplaatst naar later en de uitchecktijd naar eerder voor hun gemak en dit nooit hebben teruggedraaid - nu willen ze dat we meer betalen??? Belachelijk. Het ontbijt is een ware nachtmerrie: zo slecht georganiseerd en overbezet dat je zelfs niet bij het eten kunt komen zonder lange wachttijd. Het eten bij het ontbijt en in het restaurant is echt middelmatig. De telefoon en de tv werkten niet en een personeelslid kwam naar de kamer om dit te controleren, maar de telefoon werd nooit gerepareerd en ze gaven me een alternatieve oplossing voor de tv (een bekend probleem, blijkbaar). Verlies uw tijd niet met de premium kamers: ze bieden niet alle items die bij de upgrade zouden moeten komen (badjassen, slippers, enz.). U moet ze speciaal aanvragen en vervolgens neemt het schoonmaakpersoneel ze de volgende dag weer mee. Het personeel is een mix van ervaringen – sommigen lijken zeer ontevreden en uit dat op u af, anderen zijn behulpzaam.

8

Farabi

Alleenreiziger
18 juni 2025

“Zeer goed”
  • Het hotel was over het algemeen vrij mooi. Geweldig ontbijt!
  • Het bed was een beetje hard.

8

Darren

Jong stel
18 juni 2025

“Zeer goed”
  • Geweldige nabijheid van de luchthaven met een handige gratis pendeldienst. Het is fijn dat het uitgebreide ontbijt zo vroeg begint. Het nachtpersoneel was bijzonder behulpzaam met mijn reisprobleem.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je NH Amsterdam Schiphol Airport zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van NH Amsterdam Schiphol Airport via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor NH Amsterdam Schiphol Airport. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in NH Amsterdam Schiphol Airport.
Bij Hotels.nl kun je NH Amsterdam Schiphol Airport reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in NH Amsterdam Schiphol Airport, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

NH Amsterdam Schiphol Airport ligt 2,7 km van het centrum van Schiphol.

NH Amsterdam Schiphol Airport heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

NH Amsterdam Schiphol Airport Heeft een eigen fitness ruimte.

NH Amsterdam Schiphol Airport staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

NH Amsterdam Schiphol Airport heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

NH Amsterdam Schiphol Airport heeft een binnenzwembad. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn. Neem contact op met de accommodatie voor meer informatie.